Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mIX
IP: uživatel692
 Cau jak poznam maximalni konstrukcni rychlost TP je tam psana jen max rychlost (napr tech 65km/h)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 13:38
 u každého fichtla je konstrukční rychlost stejná. Ať ti to tolik vytháne nebo ne platí 65Km/H. Já mám tučervenou knížku ( TP ) a tam mám rozepsnaé max. rychlost 65KM.....atd.
Datum: 27. července 2009 13:38
 myslim ze maximalni a konstrukcni rychlost je v tomhle pripade stejna,pokud je napsana v tp max rychlost 65 tak to znamena nejspis jako max pripustna rychlost,cili konstrukcni rychlost
Datum: 26. července 2009 23:49
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdar draci, nevíte někdo kde sehnat gumu(y) co bývají na hranách prs u 21ky? Mám jen jednu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 10:36
 3mm plech je celkem o dost vetsi nez z ceho je fichtl...ale zkus to a uvidis....
Datum: 27. července 2009 10:36
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to jenco: jo jasně, té můžu mít.., ale sháním originál. Asi tam dám tu z toho GUMEXU, sice ja na plech 3mm, ale snad to bude ok.
Datum: 27. července 2009 10:22
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2542.html
Datum: 27. července 2009 9:42
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 Zajímavej dotaz.......o klasickejch gumovejch lemovkách na kejvu vim,ale taky mi zajimaj ty original lemovky!!!!!
Datum: 27. července 2009 0:48
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to kolecko: jasně, to ě taky napadlo, ale taky tady mám katalog GUMEX, kde je i ta originál guma, ale na 3mm plech, tak nevim, jestli to bude sedět
Datum: 26. července 2009 23:53
 skus to olemovat klasickou gumovou lemovkou,nevim jestli ji tu sesa ma ale da se normalne sehnat,metr asi za 25kc nebo tak nak
Datum: 26. července 2009 23:46
 zdar prosím já jsem si tu objednal na pionýra válec píše se že je to nultý výbrus ale nevím jaký mám koupit píst protože se písty ještě dělí na a b c jakej tam mám koupit? předem děkuju potřebuju to moc vědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 aj radeji to zrus jestli to jde ty valce maj vadny kanali vali se mi doma ve skrini protoze mam obavy ze to nebude dobre vyplahovat maj jinej uhel lepsi si nechat udelat vybrus
Datum: 27. července 2009 11:46
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
Datum: 27. července 2009 9:40
Jméno: viktor009
IP: uživatel6859
 ja sem měl na starym pistu napsane B1 a tak sem šel do motoservisu a řekl sem že chcu pist s B1 a dali mi ho skusil sem ho ve vaci a dobre...
Datum: 27. července 2009 7:18
Jméno: kraken
IP: uživatel6858
 čus kup si píst o pruměru 38mm
Datum: 27. července 2009 0:40
 pisty se deli podle vybrusu na 0. vybrus,1. vybrus atd, trideni na A B C urcuje toleranci(kazdej pist je o chloupek mensi nebo vetsi i kdyz maj stejnej vybrus)
Datum: 26. července 2009 23:40
 Nazdar draci.. Nebyl by tu nekdo ochotný mi nějak dohodit nějaké výkresy pro snížení hlavy nebo pro nějaký výfuk?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 13:18
 ja vim. ale dal mne to nezajima, ja dal hlavu soustruznikovi a at pracuje, sice chvili brblal ze bude muset udelat nejaky upiak, ale nakonec ze jo, ze to udela
Datum: 27. července 2009 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 to neni vše
Datum: 27. července 2009 11:01
 vykres na snizeni hlavy? k cemu? potrebujes jen udelat upinak ktery bude drzet hlavu a ten upinak das na soustruh, a nozem uberes kousek dosedaci plochy.
Datum: 27. července 2009 9:15
 Zdarec ,kolik ma byt v jednom přednim teleskopu těch pouzder ja tam mam 3 ale v katalogu nd sou v obou dohromady 4 mysite že to třeti mužu vydělat ono je navrchu nad tim zeleznym krouzkem ktere je u tech direk
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:55
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nejlepší je ty vidlice vymontovat, vzít asi metrovou tyčku o průměru cca 1 cm (může být myslím i trochu tlustější) a z vrchu ty pouzdra vymlátit přes tu tyčku ven. Spodní pouzdro se může rozřezat plátkem na železo a pak se dá vytáhnout rukou, ale to co je uvnitř vidlic se musí tou tyčkou vymlátit...
Datum: 26. července 2009 23:55
 a jak z toho prosim vas dostanu ty stary pouzdra ?
Datum: 26. července 2009 23:41
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Na pionýrovi jsou v každé vidlici (teleskopu) 2 silonová pouzdra. Jedno je hned na kraji a druhé je myslím 16 cm od kraje. V katalogu ND je možná uvedeno 4 pouzdra, ale asi dohromady pro obě vidlice
Datum: 26. července 2009 23:33
 a eště jeden dotaz....nevíte náhodou někdo, jaké je číslo oreginál žluté barvy na mustanga? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 22:21
 tak to nevim,na internetu to tezko sezenes,pac to malokdo vi ten odstin,takze bud nekde sehnat kus mustanga s origo barvou a podle toho to nechat namichat nebo si nakou vybrat aby to priblizne odpovidalo
Datum: 26. července 2009 22:21
 problém je, že žádný kus plechu se žlutou nemám....je to opískované a nastříkané nějákou katastrofickou fialovou metalízou, takže ani kapka žluté barvy a v techničáku je žlutá.....  ....a já už teda chci orego....tak nevim co s tym
Datum: 26. července 2009 22:14
 vem nakou zachovalou cast,tu rozlesti a zajdi si do barev at ti to namichaji
Datum: 26. července 2009 22:12
 zdarec nevíte náhodou někdo jaké je číslo barvy/laku org. vínově červená???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 17:52
 jj že díky
Datum: 04. srpna 2009 17:52
 8850 v ČSN a 3003-3004 v RAL
Datum: 26. července 2009 21:56
 zdar hoši....mám problém....chcu jet s jedním z mustangů na technickou, mám k němu původní doklady, ale číslo mám jenom na štítku....na motoru není a přitom není vybroušené.....tak nevím....projdu s tím když to zřetelně není vybroušené ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 13:42
 já jsem slyšel že už to nekonstrolují ty číslo. Prý kdysy se to dávalo kvůli zlodějům, ale teď už ne. Sám dělám za měsíc STK a mám tam jiný motor než v techničáku tak uvidím.
Datum: 27. července 2009 13:42
 prijdi tam s tim, on si toho prakticky ani nevsimne...jinak uz sem se s tim setkal, obcas byva docela dukladne shovane (treba na uchytu), jindy tma neni vubec (motor koupeny v mototechne jako nahradni, vubec tady ty nahradni motory jsou neznaceny)...takze bych se toho nebal a uvidis co ti tam reknou, gdyztak si nechas v tp vyskrtnout cislo motoru (stavalo to 50kc) a mas po starostech...
Datum: 26. července 2009 23:33
Jméno: Oil master
IP: uživatel4183
 zdarec, můžu přejít jen tak od mazání minerálním olejem k syntetickému? U babetty a pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:39
 pokud nezavodis tak to TSF staci, to je pravda, jinak pokud i presto chces prejit na ten Repsol tak urcite vycistit spalovak, pist a vyfukovy kanal ve valci, ten karbon je dosti tvrdej...jinak syntetika neni zrovna spravny reseni ale budis, tva volba
Datum: 26. července 2009 23:39
 taky si myslim ze do fichtla staci to TSF,repsol je podle me dost drahej,sice dobrej,ale drahej
Datum: 26. července 2009 21:53
 Musíš to dekarbonizovat ale do pionýra a babety stačí tsf v pohodě!
Datum: 26. července 2009 21:29
 urcite to radci dekarbonizuj,,precejenom TSF vytvari nnakej karbon a repsol to urcite bude chtit rozpoustet,takze ja doporucuju dekarbonizaci
Datum: 26. července 2009 21:09
Jméno: Oil master
IP: uživatel4183
 Mažu olejem Mogul TSF a chtěl bych přejít na Repsol 2T Competition
Datum: 26. července 2009 20:45
Jméno: babetista
IP: uživatel4183
 myslíte že mi může koleno sání u babetty 210 prožhavit benzinovou hadičku? hadička se o něho opírá a nechtěl bych aby me to někde nechalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 21:01
 ne!!mam to tak taky
Datum: 26. července 2009 21:01
 rele na dinamu je original, nefunguje , koupil jsem rele oddelene(krabička s 3 vyvody, D, M, B )jak ho mam zapojit?Je to jawa 250/559. dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 19:34
 ZDRAVÍM mimo jiné mám i stadiona s11 a v sočasných vedrech mi po chvilce ztrácí víkon.Pod karbecem mám jen papír. těsnění /ta vložka ve valci tam je/pomohlo by tam dát fibr nebo něco podobného? Máte stím někdo zkušenost a když tak kolik mm ta podložka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 dal jsem tam podložku z pertinaxu a jde to ,síla 1,5mm
Datum: 26. července 2009 20:05
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sorry ze to sem znovu davam, ale shanim plovak do Jikova 2914HZ (pionyr 555), nemel by nekdo (ne-deravy) pls ? diky predem...ps: s plovakem do kyvacky je smes moc bohata a nejede to, proto shanim ten spravnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no jsem z Ceska, ale nejak by se to dalo udelat ne..? poslu ti maila.
Datum: 27. července 2009 12:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no jsem z Ceska, ale nejak by se to dalo udelat ne..? poslu ti maila.
Datum: 27. července 2009 12:20
 ty si zo slovenska alebo zo cseska lebo je som zo slovenska a mám ale len bez toho tycky...
Datum: 26. července 2009 18:32
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 prosím pomoc předělal jsem na stadionu zapalování na bezkontakt ale teď potřebuji světelné cívky na pincka jestli je někdo z okolí Kladna a má navíc prosím dejte vědět dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 17:28
 jj hezky sou  ale ty prvni pady obcas bolej
Datum: 27. července 2009 17:28
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jak vypadá ta cívka 20 W
Datum: 27. července 2009 16:29
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 začátky jsou hezký
Datum: 27. července 2009 16:15
 aha  no ja jezdim asi 2 roky...
Datum: 27. července 2009 16:11
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jsem asi starší nejdřív jsem začínal na stadionu pak manet 90 a na silnici s pinckem ale teď jezdím jen stadion S11
Datum: 27. července 2009 16:08
 na mustangovi..delam ho trosku do terenu..standovi se to moc nelibi  ale tak kazdej ma svuj nazor  jinak jeste obcas jezdim na 05 v puvodnim stavu..
Datum: 27. července 2009 16:06
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 na čem jezdíš?
Datum: 27. července 2009 16:02
 no ja asi ne  ja nemam papiry,ted mi bude teprve 15 a kdyz jezdim tak nekde kde opravdu nejsou policajti
Datum: 27. července 2009 15:48
 tak jsem dnes ty cívky koupil v pincku se nevyznám ale něco se mi doma válí ,nějaký převody,řazení,něco ze zapalování ale ze staršího stroje asi 555 a pár drobností,je mi to k ničemu,,kluci tak se srazíme někde na strojích
Datum: 27. července 2009 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 mam navic velke mnozstvi svetelnejch civek na mustanga(dvě v serii).....vzdam se jich výmenou za funkční 20W civky na pionýra!!! Na Kladno jezdim furt,neni problem dovezt.....
Datum: 27. července 2009 0:52
 aaa tak ty si z kladna jo? já ze smečna a standa z hradečna (sorry stando  ) no tak uz sme tu 3 takhle pobliz  jo a ty civky nemam
Datum: 26. července 2009 23:12
 zdar draci je to pravda ked dam vybrus na fichtla a zabehnem ho pojde lepšie diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je to znat kdyz je to po vybrusu ja mam pouze novy krouzky protoze valec neni vybehanej a zaclo si to sedataz po 1000 km a sedlo to skoro uplne az nekde prez 2000 km jenze to bylo mozna tim ze davam olej 1:50 castrol a pist mam ocouzenej spatne jsem to zajizdel ale prece jenom si to sedlo a nadhera kopce jezdim za 3 . Jinak poznas zajety krouzky tak ze prevodovka se moc nehreje musis nani udrzet ruku po dlouhy jizde pokud neudrzis je to spatny moc ho trapis a neni zajetej
Datum: 27. července 2009 11:51
 Tak je znamo ze fichtl lita poradne az je vykrakanej  ale zalezi jak je na tom tvuj valec ted kdyz uz netesni a karbon se dostava za pist tak to chce vybrus jestli je to jeste tesny tak to nech tak... pry ze kdyz je to dobre sedly tak by mel naolejovanej pist pomalu zajet do valce projet a vypadnout
Datum: 26. července 2009 19:19
 Zdar poslal by mě prosím někdo na mail fotku origo pantu co drži sedačku u 21 potřebuju podle ní udělat ten spodní dil ten co se přišroubuje k rámu a ještě z jakyho dratu udělat tu pojistku proti zavřeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta spodni cast je proste kus plechu poceli dylce stejne sirokej a vrsek je ohlej na ten drat co spojuje druhej dil pantu a ten drat nevim jak ma bejt presne ale ja ho udelal z elektrody na svareni a jeto dostatecne tvrdy
Datum: 27. července 2009 20:50
 je bez plecu ze?
Datum: 26. července 2009 19:37
 Nemozu ju tam najit a jakou ma barvu?
Datum: 26. července 2009 19:36
 Nemozu ju tam najit a jakou ma barvu?
Datum: 26. července 2009 19:28
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Hele koukni na aukro.cz tam nekdo prodavá dvacítku myslim v originale a ten pant tam ma vyfocenej ale me to nebavi hledat tak se tam zkus kouknout.
Datum: 26. července 2009 19:14
 prosim vas mam takovy dotaz kdyz nastartuju pincka kdyz je studeny tak zaradim 1 a postavil bych to klidne aji an zadni ale nevim jestli kdyz se to zahreje nebo co tak ta jednicka je uplne leniva nevite cim to je ?
jo a nemam tam filtr co je u karbecu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 1:58
 prave to same delam aji ja ze to musim drzet pod plynem a kdybych se ve 2 rozjizdel do nejakeho prudkeho kopce tak to asi ani nevijedem...
Datum: 27. července 2009 1:58
 dělá mi to taky,musim to držet pořád pod plynem a spojku pouštět opravdu hodně pomalu,nevim co to je
Datum: 26. července 2009 21:03
 Ahoj už nevím kam to napsat : Takže zaprvé renovuju 50/05 a potřebuju vědět kde mají být polepy a zlaté proužky (když dáte foto jak to ma bejt a odkazy na krámku budu vděčný) za 2. mám model s podlažkamy ale ty nemám tak se ptám jestli tam pude páka brzdy jako je na mustangoj/21čce a jaké bude třeba lanko (zadní) a za 3. když mam ten podlažkový kříž jaké návleky stupaček na něj nacpu ?
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 1:06
 proč bastarda ? ty plechy nemam protože původní majtel byl strašnej *************************** ***************** **************** a všechno bral flexou plechy mu nešly sundat a místo toho aby na šroubky kápl olej je sundal flexou to samý reflektor nechtěl sundávat řidítka tak v tom místě kde sou zkrz to proříz, zadní blatník byl zmačkanej z půlky do placky spojka byla spálená na doraz, přední vidle ohlá takže nepružila a futra popraskaný, tu oválnou zadní odrazku taky vzal flexou a sehnat se skoro nedá mimochodem byl to pražák neco pres 30 kterej to vzaal již dnes mrtvé babičce po které sem to zdědil (nejsme příbuzný jen mi pincka darovala)
Datum: 27. července 2009 1:06
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 tak za prve,to bude asi sakra renovace 05,kdyz z ni udelas bastarda  zadruhe nacpes tam normalne leve rukojeti riditek nebo zahradni hadici. za treti paka brzdy z mustangoj tam nepasuje,musi tam byt origo podlážková brzda............pokud chces videt hezkej original,tak se podivej na Jawa-50.cz galerie 05,svetle modrej.....tam je vsechno....krome stojanu....rok 64
Datum: 27. července 2009 0:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 piuonyr mi po vycisteni karburatoru zere neco malo prez 3 L svicka stale tmava jehla dole ale je zajimavy ze to ve dvou lidech vzalo stejne benzinu jako v jednom jel jsem prevazne zmirnyho kopce a pak do prudkyho kopce a jel jsem trosku rychlejc je to mozny?? mozna to vzalo i min je mozny ze to je tim ze ve dvouch to jede skopce rychlejc? V jednom je to lechky a skopce to spomaluje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam pionyra prez 2500 km po GO na pist. cepu jehlovy lozisko a kdyz jedu prez 60 tak to nekdy dela divnej zvuk jako kdyz litaj kaminky do blatniku nebo, se ohreje naky zelezo a pak prudce chladne tak jakoby vnem lupe. Mel jsem sundanej valec a vse je OK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:04
 stando ty me strasis mam tam ojnicni sadu novou prez 2500 km na boku je vyrazyno JAWA 50 tak nevim od kad to je ale loziska v kolech jsou dobry koukal jsem nedavno nane a pokaminkach jsem nejel delato proste ve vetsich otacka vzdycky kdyz jedu na troju prez 60 dela to prevazne kdyz jedu skpce a motor neni tolik vtahu
Datum: 27. července 2009 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 me delali presne tohleto loziska v prednim kole......total KO...... ale taky sem zaslech,ze na novejch klikách z tajwanu brzo odchazej ty jehlovy futra......
Datum: 26. července 2009 22:04
 čau taky mi to cca 150 km po vybrusu zaclo delat nakonec jsem zjistil ze sjety pistni krouzky se pootocily a cvakaly tam,kde nemely ale nikdy nepraskly... koupil jsem novej pist jelikoz zamky byly rozklepany po starych krouzku a ted je to vsechno v pohode nic to nedela
Datum: 26. července 2009 19:16
 jo to mi dela mustang taky...nemam vybrus,ale kdyz jedu rychlejc tak jakoby litali kaminky na hlavu a valec...no nevim cim to je..jo jinak pres zadny kaminky sem nejel
Datum: 26. července 2009 17:23
|



|