 Zdravim sečky draky a dračice co rozuměji čezetám  měl bych jednu otázku byl by tu někdo tak ochotny a vysvětlil by mě jak je to stym olejovým čerpadílkem u motorky Čezeta 175/477 ? Nedávno ste mě psali že se hodně kazí a podobě ale já jsem na svej motorce žádný čerpadlo nenašel mám ji pár dnů tak se sní teprve seznamuju... Vím že má být na boku karteru u řadící páky jak je to nakresleno v návodu ale nic tam nejspíš není.Je možné že ho tam nemám? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:40
 já ho mám v 476ce, a maže spolehlivě. když ho rozděláš tak zjistíš že je tak jednoduše zkonstruované že se v něm nemá co pokazit. jediná možnost zadření je že zapomenš dolét olej, a pak si za blbce a vymlouváš se na čerpadlo.
Datum: 26. července 2009 9:40
 Ja 477 mam taky jestli tam mas mit čerpadlo tak pred řadickou musí bejt plechovej kulatej kryt na dva šroubky a na hoře dva vývody na přívod a odvod oleje a dva vstupy na lanka od plynu a karburator jinak ho měli typy z označením 477.1 bez nej je označení 477.0
Je to dobrá vec kdyz funguje jediná nevýhoda je ze kdyz přestane mazat tak otom nevis nema kontrolku
Datum: 25. července 2009 21:51
 NENI PRAVDA.Čerpadlo funguje dobře,pokud se o něj staráš.To že nefunguje vymyslel někdo kdo se o čerpadlo nestaral a odešlo mu a pak mu bylo prapný přiznat,že je to jeho chyba,takže si vymyslel že je to nespolehlivý.Jinak oilmaster či posilube jak je to nazíváno u ČZ je moooc dobrá věcička.Kdyby šlo přidělat na mojí kejvačku hned bych si ho tam dal.Ušetříš dost oleje,nemusíš při každým tankování míchat(i když mě to moc nevadí) akorát občas skontroluješ stav hladiny v nádržce.Fakt škoda že to nejde i na kejvačky,hned bych ho tam měl.
Datum: 25. července 2009 19:29
 Oilmaster nebyl u každých 175/477. Jenom u některých.Takže je možné že ty ho tam zrovna nemáš. Ale stejně i kdyby si ho tam měl, tak ho doporučuju odpojit a klasicky míchat do benzínu olej, protože se stím v provozu docela často zadíral motor.
Datum: 25. července 2009 19:18
|



|