Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: poutko
IP: uživatel5546
 zdarec, nemate nekdo zkusenost s prehrivanim pionyra? potrebuju neco udelat aby se tak neprehrival nejlepe neco vytunit ( chladic vodou ) .... diky za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 plný souhlas......jen bych jeste dodal,ze nesmis mit chudou smes!!
Datum: 26. července 2009 15:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Proste kdyz budes mit cist zebra, cisty vyfuk a spravne sestelovane zapalko, tak to problemy s chlazenim temer odpadnou.
Datum: 26. července 2009 13:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zrovna vcerejsi zavod Motostrelecka trihodinovka Jelen. 3h v kuse, valec jeste poradne nazajety. Zvedla jehla, vetsi tryska 1:20 Motul 510 a zadny naznak pridirani. Motor jel porad na plny plyn a jel cimdal lip...
Datum: 26. července 2009 13:25
 kdyz mas spravnej predstih ciste zebra a vse tak jak ma být nemusis prehrivani resit ja jel na seriovce 324km v kuse a motor si drzel provozni teplotu zadne prehrivani se nekonalo na zavodnim to same 40-60km zavod a motor se neprehriva...
Datum: 25. července 2009 22:08
 zkušenosti s přehříváním nemám.....s otcem jsme jeli z Ostravy do Jindřichova ve Slezsku bez přestávky....
Datum: 25. července 2009 22:01
Jméno: halogen
IP: uživatel2997
 hoj lidi, mam dotaz, myslite ze existuje nejaka halogenova zarovka ktera pasuje na fichtla s 30W zápalkem konkretne na mustangy a posledni pionyry s mustangovyma svetlama, tady sem nasel halogenku na 6V ale bohuzel na 35/35W coz je dost blbé protoze by spatne svitilo zadni svetlo a navic ma jine uchyceni, idealni by bylo zehnat takovou halogenku ktera by pasovala do obimky co je na MUS. myslite ze neco takoveho existuje?? a kdybych ji zehnal fungovalo by to?? jezdim dost v noci a celkem bych uvital vetsi svitivost predniho svetla, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 20:02
Jméno: halogen
IP: uživatel2997
 diky moc, uz si ji objednavam
Datum: 27. července 2009 20:02
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Svítit to bude určitě víc, já než jsem vrátil tu halogenovou žárovku, tak jsem zkusil na 6V baterce jak svítí obyč. a ta halogenová žárovka a ta halogenová svítila takovým jasnějším světlem, takže podle mě tam rozdíl určitě bude
Datum: 26. července 2009 22:54
Jméno: halogen
IP: uživatel2997
 mockrat vam vsem dekuji, no a jeste jedna vec, bude to svitit vic jak origo zarovka ze?? jinak by se totiz nedavaly halogeny ze?  diky moc
Datum: 26. července 2009 22:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jsem si od autolampu objednal tu halogenovou žárovku 6v 25/25 W, ale poslali mi trochu jinou než co mají na obrázku http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02591.JPG (výrobce Bosma prý asi změnila tvar těch žárovek), takže se mi nevlezla do světla (myslím na délku). Na obrázku je dlouhá 68mm a ta co mi poslali byla dlouhá 75mm. Jinak jsem ji chtěl dát do J 21 a myslím si, že mustang bude mít světlo stejně hluboké jako J 21. Zkusit si ji můžeš koupit a sám uvidíš, třeba se ti tam vleze, přinejhorším jim tu žárovku vrátíš
Datum: 26. července 2009 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel6854
Datum: 26. července 2009 15:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 firma BOSMA vyrábí halogenky. A pro tebe je zajímavý model Ba20d 25/25W 6V. KOukni na internet, nějaká firma z Brna to tu prodává...
Datum: 26. července 2009 13:06
Jméno: Halogenidy
IP: uživatel5546
 sezen si luxferovou zarovku ta vydrzi dele je mirne tlusčí
Datum: 25. července 2009 21:50
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,mam dalsi dotaz,snad posledni(jo jeste se omlouvam ze tam muj predchozi dotaz naskocil trikrat nejak se mi sekl pocitac a tohle se kvuli tomu stalo) Chtěl jsem se zeptat jestli musi bejt ty zavlacky pistniho cepu v nejakej urcitej poloze, a nebo je jedno jak jsou natocene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 22:11
 to je jedno ale az ji nacvaknes tak si sni radsi pootoc aby zapadla uplne ona se stejne pri provozu pootocí
Datum: 25. července 2009 22:11
 zdarec draci, prosim vas o radu nevite cim to muze byt kdyz mi na mustangu s 30W zapalovanim, zacalo najednou spatne svitit predni svetlo?? elekriku sem delal pred 5 mesicema novou a svetelne poly mam nove, zarovku sem mel v predu 6V 25/25W a v zadu 6V 5W ted sem tam musel dat do predu 15/15W protoze na 25/25W to sviti strasne rezave a v noci nejde temer nic videt coz je pro mne dost spatne protoze v noci jezdim dost casto, zacalo mi to delat po tech cervnovych povodnich kdy sem jezdil casto v destich ale parkoval sem v suchu, mel sem tam totiz pripojene podsviceni (paralelene tak jako zadni svetlo s predni zarovkou) do ktereho mi naprselo do vypinace, tak sem si myslel jestli mi to nezkratuje cely svetelny obvod a tim padem spatne sviti, tak sem jej odpojil a je to porad stejne, prosim poradte je to nalehave spatne se mi jezdi poslepu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zkus se ještě podívat na světelné cívky, jestli je tam všechno v pořádku a taky zkus změřit kolik dávají voltů. Na volnoběh by se napětí mělo pohybovat kolem 4-5 voltů a při středních až vysokých otáčkách by napětí mělo být 7-8 voltů. Jo a multimetr si nastav na střídavé napětí…
Datum: 26. července 2009 23:01
Jméno: danos
IP: uživatel2997
 parabolu sem daval zanovni je krasna bez chybicky, kontakty v prepinci sem cistil, obimku na svetle taky, ale hlavni vypinac jeste zkusim ten se mi zda ale nepravdepodobny, jinak diky za radu
Datum: 26. července 2009 22:21
Jméno: danos
IP: uživatel2997
 parabolu sem daval zanovni je krasna bez chybicky, kontakty v prepinci sem cistil, obimku na svetle taky, ale hlavni vypinac jeste zkusim ten se mi zda ale nepravdepodobny, jinak diky za rady
Datum: 26. července 2009 22:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Podívej se v jakém stavu je parabola ve světle, ta má hodně velký vliv na svícení a taky zkus očistit kontakty na žárovce popř. na hlavním vypínači
Datum: 26. července 2009 18:36
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas prasklej retez na spojce
Datum: 27. července 2009 12:05
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zkus seriovou hlavu
Datum: 25. července 2009 21:17
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:01
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua asi se ti stalo to co me normal ne jsem jel a najednou to chciplo na nakopavacku to neslo nehejbal se pist dal jsem rychlosti ruzny a pist se nehnul doma jsem to rozebral a zjistil jsem ze je prasklej retez na spojce
Datum: 27. července 2009 11:58
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 ne ten tam mam dany dobre, uz fakt nevim co stim
Datum: 26. července 2009 15:30
 neni mozny ze bys otocil pist?ze by se zámky pístních kroužků zasekávali o kanálky?
Datum: 26. července 2009 10:46
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 to sem delal a je to hluchy dyt sem to psal
Datum: 25. července 2009 21:36
 podle mě ti to netěsní pod hlavou....a protáčení start páky znamená zařadit jedničku a pak ji zas vyřadit....a mělo by to jet....nebo tam prostě hoď jedničku a zkus to roztlačit...
Datum: 25. července 2009 21:22
 zdar draci....kolik tak zhruba prosím stojí komplet renovace motoru??...nebo popřípadě celého mustanga?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 tak nektere cifry jsou az směšné a urcite se o renovaci nejednalo.....podle me kdyz se to veme hodne skrátka tak to vyjde na 10 tisíc!!! Motor cca 4000,- Lak 2000,- Kola 2000,- vyfuk 2000,- + drobné díly a je to tam.......!!!!
Datum: 26. července 2009 16:01
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 tak renovace motoru..ja do nej dal asi 3 stovky  páč to má super kompresi takze sem ho jenom pretesnil... to asni 3 stovky nebyly  no a jak hezky jede...jenom to doladit protoze to obcas zlobi a bude to
Datum: 26. července 2009 13:02
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ja měl docela zachovanyho fechtla ja do toho dal asi 3500
Datum: 26. července 2009 11:48
 takova jawa 555 vyjde zhruba na 25tisic bez prace  mustang bude levnejsi... to mluvim o profi renovaci dle oryginalu jinak motor GO klika vybrus loziska atd vyjde materialove tak na 2500kc
Datum: 25. července 2009 22:15
 tak já sem lak stříkal doma, kola normálně stříbrnym lakem (ale pořádně) no ale jinak vůbec sem to dal do kupy....vrazili sme do toho dost, nejmíň 5 000, i víc...jinak fotky v profilu
Datum: 25. července 2009 21:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je strašně relativní.... první věc je, co všechno si vubec představuješ pod pojmem "renovace"(spousta lidí stříkne motorku sprejem, kola stříbřenkou a maj to "zrenovovaný"..... a druhá věc je stav toho motoru(motorky)....
Datum: 25. července 2009 21:04
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6845
 jo když už sme u ťech castrolů tak jakej je lepčí castrol 2t nebo castrol garden 2t? Vono já si nemůžu moc vybírat páč u nás na benzině maji jenom kejdy typu M2T a Mogul TSF no a zbytek sou všemožný castroly. Jo a ten M2T stojí nehoráznejch 119kč za litr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 20:38
 Na benzině nenakupuj. Tam je draze. Najdi si nějakej obchod přes oleje. Před měsícem jsem kupoval M2t za 70 Kč/l.
Datum: 26. července 2009 20:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 710 jezdim v Pragovce. 420 se mi zda dost, ja v Kutny Hore kupuju litrovou lahev za 360kc.
Datum: 26. července 2009 13:30
Jméno: zextry;
IP: uživatel3552
 stojí zhruba 420 za litr
Datum: 25. července 2009 23:06
Jméno: zextry;
IP: uživatel3552
 nejlepší je MOTUL 710 je to plnosyntetika .. ale je trochu dražší
Datum: 25. července 2009 23:02
 já jsem dával Castrol 2T, ale přešel jsem na Castrol garden 2T bo je o něco levnější.....a mažu to 1:40....  ....je bezvadný...nekarbonuje a maže super
Datum: 25. července 2009 20:24
Jméno: Miloš
IP: uživatel1760
 Potřebuji prosím poradit. Dnes jsem se pokoušel nastartovat fichtla a bohužel nic se nepodařilo. Chci se zeptat co mám dělat když ho nakopávám tak po chvilince vystřelí z vejfuku rána a to dost velká, prostě nechce chytit. Jinak jiskru hází a benzín tam jde. Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 10:39
 Je to jen o tom jestli umíš nastavit předstih! Nastav ho tak jak má bejt a uvidiš jak ti to pofrčí
Datum: 26. července 2009 10:39
Jméno: paja
IP: uživatel6772
 skuz si hrát s předstihem mě to dělalao taky pošteloval sem předstih a jezdi to do teď
Datum: 26. července 2009 0:00
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 me to jiskru moc velkou nehazi,ale vidim ji,jednou se mi to povedlo roztlacit,ale od te doby nic
Datum: 25. července 2009 21:47
Jméno: Miloš
IP: uživatel1760
 já vůbec taky nevím...předtím mi jezdil krásně a teď od tý doby co se mi utopil ve vodě tak ještě nejel...jinak jsem dal nový zapalování a jiskru to hází že bych sní mohl svařovat
Datum: 25. července 2009 21:24
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 tak s tím tě neporadím, dělá mi to úplně to samí,koupil sem si tam novej pist s valcem(8. výbrus) a od te doby nic. Hazí to jiskru,benzín tam taky de,ale je to úplně hluchý, a ty rány z vejfuku mi to dělá taky,absolutně netušim proč
Datum: 25. července 2009 21:07
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec draci, nemáte někdo leptací roztok na výrobu DPS? Popřípadě nemohl by někdo koupit a zaslat? Dík všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:33
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 OK, tedy se omlouvám za má ostrá slova  . Inu zkus ten návod s hřebíkama
Datum: 25. července 2009 21:33
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 pro Chong: jasně že sem si přečetl všechno co jsi psal, i to kde se dá koupit, ale od nejbližšího obchodu GM to mám cca 80km, a oni to neposílají, tak sem si myslel, že by vyšlo výhodnější od někoho odkoupit, popřípadě kdo to má blízko, že by koupil a já zaplatil a on poslal. toť asi vše
Datum: 25. července 2009 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Wajbici, ty asi patříš mezi ty lidi co když narazej na text co je delší než jedno souvětí tak dál nečte co? Včera jsem ti poradil kde se prodává a jak se jmenuje, bohužel jsem si dovolil tuto informaci napsat velkýma písmenama a na konci textu... Tam tvé oko už asi nedohlédlo co?
Datum: 25. července 2009 20:55
 zdar draci.....nevíte náhodou, kde jsou o tychto prázdninách burzy?? nemůžu o nich na netu nic najít ale potřeboval bych hafo dílů, takže díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:41
 děkuju moc
Datum: 25. července 2009 19:41
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/burzy-v-ceske-rep_
Datum: 25. července 2009 19:38
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci mám 21čku a vodešla mi indukčka tak sem jí vyměnil a jelo to nádherně tak sem to jel projet ujel jsem tak 4 kilometry přijel domů chcípnul fichtla a za chvíli že to ještě pojedu projet a vůbec nechtěl chytnout roztlačoval jsem ho občas to škytlo ale pak už vůbec. Tak za půl hodiny příjdu a rozběhnu ho a chytnul trochu cukal ale pak přestal a jel nádherně tak za 15 minut jsem ho chcípnul a už zase nechtěl chytit. Za půl hodiny jsem zase přišel a chytil v pohodě a takle se to opakuje.Čím myslíte že to může být??? Jinak karburátor jsem vyčistil svíčky jsem zkoušel ruzný a furt je to stejný. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 0:01
Jméno: paja
IP: uživatel6772
 zkus kontenzátor jinak newim
Datum: 26. července 2009 0:01
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Lidi je tu nekdo kdo lita s Am na pistovi ???? a jestli jo uz vas capli ?? a rikaly neco ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 18:38
Jméno: brisK
IP: uživatel6832
 Ja nevim lesti se divali prostě chtěli všechny doklady, tak sem mu je dal chvilku to prohlížel (kontroloval čísla atd..) pak mě je dal a jenom řekl vše v pořádku tak ja nwm  ale to asi jak na koho natrefiš ja sem měl štěstí
Datum: 26. července 2009 18:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 brisk a kouka ta hlidka na tu konstrukcni rychlost ?? ja jenom jestli na to budou cumet ???
Datum: 25. července 2009 23:46
Jméno: brisK
IP: uživatel6832
 Ja sem jezdil celý rok na Mustangu s AM - zastavili mě dvakrát, běžná kontrola vše ostatní sem měl v nejlepším pořádku nikdy nic neřikali - ale kdyby sem byl účastník nějaké nehody tak si myslim že su automaticky spoluviník tak na to bacha !
Datum: 25. července 2009 21:23
 Zdravim sečky draky a dračice co rozuměji čezetám  měl bych jednu otázku byl by tu někdo tak ochotny a vysvětlil by mě jak je to stym olejovým čerpadílkem u motorky Čezeta 175/477 ? Nedávno ste mě psali že se hodně kazí a podobě ale já jsem na svej motorce žádný čerpadlo nenašel mám ji pár dnů tak se sní teprve seznamuju... Vím že má být na boku karteru u řadící páky jak je to nakresleno v návodu ale nic tam nejspíš není.Je možné že ho tam nemám? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:40
 já ho mám v 476ce, a maže spolehlivě. když ho rozděláš tak zjistíš že je tak jednoduše zkonstruované že se v něm nemá co pokazit. jediná možnost zadření je že zapomenš dolét olej, a pak si za blbce a vymlouváš se na čerpadlo.
Datum: 26. července 2009 9:40
 Ja 477 mam taky jestli tam mas mit čerpadlo tak pred řadickou musí bejt plechovej kulatej kryt na dva šroubky a na hoře dva vývody na přívod a odvod oleje a dva vstupy na lanka od plynu a karburator jinak ho měli typy z označením 477.1 bez nej je označení 477.0
Je to dobrá vec kdyz funguje jediná nevýhoda je ze kdyz přestane mazat tak otom nevis nema kontrolku
Datum: 25. července 2009 21:51
 NENI PRAVDA.Čerpadlo funguje dobře,pokud se o něj staráš.To že nefunguje vymyslel někdo kdo se o čerpadlo nestaral a odešlo mu a pak mu bylo prapný přiznat,že je to jeho chyba,takže si vymyslel že je to nespolehlivý.Jinak oilmaster či posilube jak je to nazíváno u ČZ je moooc dobrá věcička.Kdyby šlo přidělat na mojí kejvačku hned bych si ho tam dal.Ušetříš dost oleje,nemusíš při každým tankování míchat(i když mě to moc nevadí) akorát občas skontroluješ stav hladiny v nádržce.Fakt škoda že to nejde i na kejvačky,hned bych ho tam měl.
Datum: 25. července 2009 19:29
 Oilmaster nebyl u každých 175/477. Jenom u některých.Takže je možné že ty ho tam zrovna nemáš. Ale stejně i kdyby si ho tam měl, tak ho doporučuju odpojit a klasicky míchat do benzínu olej, protože se stím v provozu docela často zadíral motor.
Datum: 25. července 2009 19:18
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 zdar, seka se mi nakopavacka, pred rozpulenim to nedelalo. Slo by stim neco udelat hlavne ,abych to nemusel pulit!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:38
 udělalo to jenom dvakrát....a už je to dávno....
Datum: 25. července 2009 19:38
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 rohliq: a dela ti to furt?? nebo ti to po case prestalo delat??
Datum: 25. července 2009 19:35
 To mi dělalo taky....hodil jsem tam jedničku a couvnul...dopředu mi to nešlo....prostě za jedna a couvnout....a povolilo to
Datum: 25. července 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me to po GO taky delalo a mel jsem novy kolecko a casem to prestalo seklo se to vzdycku hned zezacatku tak jsem doni musel kopnout ze spoda a vratila se
Datum: 25. července 2009 19:18
 ještě mě tak napdlo. Co je lepšní za brzdu ( respektivě paknu ). Jestli ta lepená nebo s nýtama. Mám zkušenosti jenom s nýtovou. A lepenou teprv budu mít tak se chci zeptat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 ty nový lepený sou totalne nahovno!!!! vlastni skusenost......to si radsi upravim starou sjetou nejtovanou a skoro se to staví na predek
Datum: 26. července 2009 16:04
 Tak lepší no ono brzdnej účinek mají obě stejný ale lepená je lepší vtom že se opotřebuje úplně kdežto ty nýtované jak se to opotřbuje tak to začne dřít o nýty a špatně to brzdí takže lepší by měly být lepený
Datum: 25. července 2009 18:53
 ahoj draci. Dnes jsem dokončil pionýra a je přpravený na jízdu. Akorát když chci zabrzdit, tak se mi nevrací zadní brzda. A já nevím jestli je nějak " unavená " pružina v bubnu jak se má vratit tak páka nebo něco jiného. Jinak přišroubované je to dost to lanko a jezdit se stím dá , takže se chci vás zeptat jestli nevíte co stím. A ještě mě napadlo jestli bych na tu nožní páku nemám dát pružinu ať se může vratit sama. Jinak je vše ok. Ještě spravím palivový kohoutek a zítra nebo pozítří se může vyjet. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:06
 už se to vyřešilo. Jak se jede tak to vrací odstředivou silou samo. I když se to třeba tlačí.
Datum: 04. srpna 2009 18:06
 poriadne napnut lanko!!! ziadne struny
Datum: 26. července 2009 21:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Pořádně tu páku promaž když to nepomůže tak tu pružinu
Datum: 25. července 2009 19:23
 Dej pružinku přímo na páku brzdy,taky sem to tak měl a pohoda,fungovalo to dobře.Jinak jestli lepený nebo nýtovaný.Podle mě sou lepší lepený.Daj se sjet víc než ty nejtovaný.Ty nýtovaný když sjedeš až na nejty tak ti ten buben podrápou.Kdežto lepený můžeš sjet defakto úplně dokud tam nebude jen hliník-samozřejmě že je vyměníš dřív než se sjedou úplně do mrtě.
Datum: 25. července 2009 18:50
 zdarec, daji se koupit nekde nejty na stitek ? v kramku sem je tu nenasel a na burze dneska sem na to uplne zapomel  popr. nevite nejakej kramek co je ma
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 18:16
 čau draci jak ma byt seštelovany předstih na simsonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:57
|



|