česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1669  1670  1671  1672  1673  1674  1675  1676  1677  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: poutko      IP: uživatel5546    
zdarec, nemate nekdo zkusenost s prehrivanim pionyra? potrebuju neco udelat aby se tak neprehrival nejlepe neco vytunit ( chladic vodou ) .... diky za napady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
plný souhlas......jen bych jeste dodal,ze nesmis mit chudou smes!!
 
 
Datum: 26. července 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Proste kdyz budes mit cist zebra, cisty vyfuk a spravne sestelovane zapalko, tak to problemy s chlazenim temer odpadnou.
 
 
Datum: 26. července 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zrovna vcerejsi zavod Motostrelecka trihodinovka Jelen. 3h v kuse, valec jeste poradne nazajety. Zvedla jehla, vetsi tryska 1:20 Motul 510 a zadny naznak pridirani. Motor jel porad na plny plyn a jel cimdal lip...
 
 
Datum: 26. července 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz mas spravnej predstih ciste zebra a vse tak jak ma být nemusis prehrivani resit ja jel na seriovce 324km v kuse a motor si drzel provozni teplotu zadne prehrivani se nekonalo na zavodnim to same 40-60km zavod a motor se neprehriva...
 
 
Datum: 25. července 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkušenosti s přehříváním nemám.....s otcem jsme jeli z Ostravy do Jindřichova ve Slezsku bez přestávky....
 
 
Datum: 25. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: halogen      IP: uživatel2997    
hoj lidi, mam dotaz, myslite ze existuje nejaka halogenova zarovka ktera pasuje na fichtla s 30W zápalkem konkretne na mustangy a posledni pionyry s mustangovyma svetlama, tady sem nasel halogenku na 6V ale bohuzel na 35/35W coz je dost blbé protoze by spatne svitilo zadni svetlo a navic ma jine uchyceni, idealni by bylo zehnat takovou halogenku ktera by pasovala do obimky co je na MUS. myslite ze neco takoveho existuje?? a kdybych ji zehnal fungovalo by to?? jezdim dost v noci a celkem bych uvital vetsi svitivost predniho svetla, predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: halogen      IP: uživatel2997    
diky moc, uz si ji objednavam
 
 
Datum: 27. července 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Svítit to bude určitě víc, já než jsem vrátil tu halogenovou žárovku, tak jsem zkusil na 6V baterce jak svítí obyč. a ta halogenová žárovka a ta halogenová svítila takovým jasnějším světlem, takže podle mě tam rozdíl určitě bude ;-)
 
 
Datum: 26. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: halogen      IP: uživatel2997    
mockrat vam vsem dekuji, no a jeste jedna vec, bude to svitit vic jak origo zarovka ze?? jinak by se totiz nedavaly halogeny ze? :-D diky moc
 
 
Datum: 26. července 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Já jsem si od autolampu objednal tu halogenovou žárovku 6v 25/25 W, ale poslali mi trochu jinou než co mají na obrázku http://www.jawamania.info/Files/users/180966/DSC02591.JPG (výrobce Bosma prý asi změnila tvar těch žárovek), takže se mi nevlezla do světla (myslím na délku). Na obrázku je dlouhá 68mm a ta co mi poslali byla dlouhá 75mm. Jinak jsem ji chtěl dát do J 21 a myslím si, že mustang bude mít světlo stejně hluboké jako J 21. Zkusit si ji můžeš koupit a sám uvidíš, třeba se ti tam vleze, přinejhorším jim tu žárovku vrátíš ;-)
 
 
Datum: 26. července 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
 
 
Datum: 26. července 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
firma BOSMA vyrábí halogenky. A pro tebe je zajímavý model Ba20d 25/25W 6V. KOukni na internet, nějaká firma z Brna to tu prodává...
 
 
Datum: 26. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Halogenidy      IP: uživatel5546    
sezen si luxferovou zarovku ta vydrzi dele je mirne tlusčí
 
 
Datum: 25. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,mam dalsi dotaz,snad posledni(jo jeste se omlouvam ze tam muj predchozi dotaz naskocil trikrat nejak se mi sekl pocitac a tohle se kvuli tomu stalo) Chtěl jsem se zeptat jestli musi bejt ty zavlacky pistniho cepu v nejakej urcitej poloze, a nebo je jedno jak jsou natocene? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jedno ale az ji nacvaknes tak si sni radsi pootoc aby zapadla uplne ona se stejne pri provozu pootocí:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Danos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, prosim vas o radu nevite cim to muze byt kdyz mi na mustangu s 30W zapalovanim, zacalo najednou spatne svitit predni svetlo?? elekriku sem delal pred 5 mesicema novou a svetelne poly mam nove, zarovku sem mel v predu 6V 25/25W a v zadu 6V 5W ted sem tam musel dat do predu 15/15W protoze na 25/25W to sviti strasne rezave a v noci nejde temer nic videt coz je pro mne dost spatne protoze v noci jezdim dost casto, zacalo mi to delat po tech cervnovych povodnich kdy sem jezdil casto v destich ale parkoval sem v suchu, mel sem tam totiz pripojene podsviceni (paralelene tak jako zadni svetlo s predni zarovkou) do ktereho mi naprselo do vypinace, tak sem si myslel jestli mi to nezkratuje cely svetelny obvod a tim padem spatne sviti, tak sem jej odpojil a je to porad stejne, prosim poradte je to nalehave spatne se mi jezdi poslepu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zkus se ještě podívat na světelné cívky, jestli je tam všechno v pořádku a taky zkus změřit kolik dávají voltů. Na volnoběh by se napětí mělo pohybovat kolem 4-5 voltů a při středních až vysokých otáčkách by napětí mělo být 7-8 voltů. Jo a multimetr si nastav na střídavé napětí… ;-)
 
 
Datum: 26. července 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: danos      IP: uživatel2997    
parabolu sem daval zanovni je krasna bez chybicky, kontakty v prepinci sem cistil, obimku na svetle taky, ale hlavni vypinac jeste zkusim ten se mi zda ale nepravdepodobny, jinak diky za radu
 
 
Datum: 26. července 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: danos      IP: uživatel2997    
parabolu sem daval zanovni je krasna bez chybicky, kontakty v prepinci sem cistil, obimku na svetle taky, ale hlavni vypinac jeste zkusim ten se mi zda ale nepravdepodobny, jinak diky za rady
 
 
Datum: 26. července 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Podívej se v jakém stavu je parabola ve světle, ta má hodně velký vliv na svícení a taky zkus očistit kontakty na žárovce popř. na hlavním vypínači :-)
 
 
Datum: 26. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mas prasklej retez na spojce
 
 
Datum: 27. července 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
zkus seriovou hlavu
 
 
Datum: 25. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua asi se ti stalo to co me normal ne jsem jel a najednou to chciplo na nakopavacku to neslo nehejbal se pist dal jsem rychlosti ruzny a pist se nehnul doma jsem to rozebral a zjistil jsem ze je prasklej retez na spojce
 
 
Datum: 27. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
ne ten tam mam dany dobre, uz fakt nevim co stim
 
 
Datum: 26. července 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni mozny ze bys otocil pist?ze by se zámky pístních kroužků zasekávali o kanálky?
 
 
Datum: 26. července 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
to sem delal a je to hluchy dyt sem to psal
 
 
Datum: 25. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti to netěsní pod hlavou....a protáčení start páky znamená zařadit jedničku a pak ji zas vyřadit....a mělo by to jet....nebo tam prostě hoď jedničku a zkus to roztlačit...:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci....kolik tak zhruba prosím stojí komplet renovace motoru??...nebo popřípadě celého mustanga?? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
tak nektere cifry jsou az směšné a urcite se o renovaci nejednalo.....podle me kdyz se to veme hodne skrátka tak to vyjde na 10 tisíc!!! Motor cca 4000,- Lak 2000,- Kola 2000,- vyfuk 2000,- + drobné díly a je to tam.......!!!!
 
 
Datum: 26. července 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
tak renovace motoru..ja do nej dal asi 3 stovky :-D páč to má super kompresi takze sem ho jenom pretesnil... to asni 3 stovky nebyly :-D no a jak hezky jede...jenom to doladit protoze to obcas zlobi a bude to
 
 
Datum: 26. července 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
ja měl docela zachovanyho fechtla ja do toho dal asi 3500
 
 
Datum: 26. července 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takova jawa 555 vyjde zhruba na 25tisic bez prace:-) mustang bude levnejsi... to mluvim o profi renovaci dle oryginalu jinak motor GO klika vybrus loziska atd vyjde materialove tak na 2500kc
 
 
Datum: 25. července 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já sem lak stříkal doma, kola normálně stříbrnym lakem (ale pořádně) no ale jinak vůbec sem to dal do kupy....vrazili sme do toho dost, nejmíň 5 000, i víc...jinak fotky v profilu ;-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je strašně relativní.... první věc je, co všechno si vubec představuješ pod pojmem "renovace"(spousta lidí stříkne motorku sprejem, kola stříbřenkou a maj to "zrenovovaný"..... a druhá věc je stav toho motoru(motorky)....
 
 
Datum: 25. července 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel6845    
jo když už sme u ťech castrolů tak jakej je lepčí castrol 2t nebo castrol garden 2t? Vono já si nemůžu moc vybírat páč u nás na benzině maji jenom kejdy typu M2T a Mogul TSF no a zbytek sou všemožný castroly. Jo a ten M2T stojí nehoráznejch 119kč za litr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na benzině nenakupuj. Tam je draze. Najdi si nějakej obchod přes oleje. Před měsícem jsem kupoval M2t za 70 Kč/l.
 
 
Datum: 26. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
710 jezdim v Pragovce. 420 se mi zda dost, ja v Kutny Hore kupuju litrovou lahev za 360kc.
 
 
Datum: 26. července 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: zextry;      IP: uživatel3552    
stojí zhruba 420 za litr
 
 
Datum: 25. července 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: zextry;      IP: uživatel3552    
nejlepší je MOTUL 710 je to plnosyntetika .. ale je trochu dražší
 
 
Datum: 25. července 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem dával Castrol 2T, ale přešel jsem na Castrol garden 2T bo je o něco levnější.....a mažu to 1:40....:-)....je bezvadný...nekarbonuje a maže super :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel1760    
Potřebuji prosím poradit. Dnes jsem se pokoušel nastartovat fichtla a bohužel nic se nepodařilo. Chci se zeptat co mám dělat když ho nakopávám tak po chvilince vystřelí z vejfuku rána a to dost velká, prostě nechce chytit. Jinak jiskru hází a benzín tam jde. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
Je to jen o tom jestli umíš nastavit předstih! Nastav ho tak jak má bejt a uvidiš jak ti to pofrčí:-)
 
 
Datum: 26. července 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6772    
skuz si hrát s předstihem mě to dělalao taky pošteloval sem předstih a jezdi to do teď:-)
 
 
Datum: 26. července 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
me to jiskru moc velkou nehazi,ale vidim ji,jednou se mi to povedlo roztlacit,ale od te doby nic
 
 
Datum: 25. července 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel1760    
já vůbec taky nevím...předtím mi jezdil krásně a teď od tý doby co se mi utopil ve vodě tak ještě nejel...jinak jsem dal nový zapalování a jiskru to hází že bych sní mohl svařovat :-D
 
 
Datum: 25. července 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
tak s tím tě neporadím, dělá mi to úplně to samí,koupil sem si tam novej pist s valcem(8. výbrus) a od te doby nic. Hazí to jiskru,benzín tam taky de,ale je to úplně hluchý, a ty rány z vejfuku mi to dělá taky,absolutně netušim proč
 
 
Datum: 25. července 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec draci, nemáte někdo leptací roztok na výrobu DPS? Popřípadě nemohl by někdo koupit a zaslat? Dík všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
OK, tedy se omlouvám za má ostrá slova :-). Inu zkus ten návod s hřebíkama :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
pro Chong: jasně že sem si přečetl všechno co jsi psal, i to kde se dá koupit, ale od nejbližšího obchodu GM to mám cca 80km, a oni to neposílají, tak sem si myslel, že by vyšlo výhodnější od někoho odkoupit, popřípadě kdo to má blízko, že by koupil a já zaplatil a on poslal. toť asi vše:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Wajbici, ty asi patříš mezi ty lidi co když narazej na text co je delší než jedno souvětí tak dál nečte co? Včera jsem ti poradil kde se prodává a jak se jmenuje, bohužel jsem si dovolil tuto informaci napsat velkýma písmenama a na konci textu... Tam tvé oko už asi nedohlédlo co? :-D
 
 
Datum: 25. července 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci.....nevíte náhodou, kde jsou o tychto prázdninách burzy?? nemůžu o nich na netu nic najít ale potřeboval bych hafo dílů, takže díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju moc :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/burzy-v-ceske-rep_
 
 
Datum: 25. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Čau draci mám 21čku a vodešla mi indukčka tak sem jí vyměnil a jelo to nádherně tak sem to jel projet ujel jsem tak 4 kilometry přijel domů chcípnul fichtla a za chvíli že to ještě pojedu projet a vůbec nechtěl chytnout roztlačoval jsem ho občas to škytlo ale pak už vůbec. Tak za půl hodiny příjdu a rozběhnu ho a chytnul trochu cukal ale pak přestal a jel nádherně tak za 15 minut jsem ho chcípnul a už zase nechtěl chytit. Za půl hodiny jsem zase přišel a chytil v pohodě a takle se to opakuje.Čím myslíte že to může být??? Jinak karburátor jsem vyčistil svíčky jsem zkoušel ruzný a furt je to stejný. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6772    
zkus kontenzátor jinak newim
 
 
Datum: 26. července 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Lidi je tu nekdo kdo lita s Am na pistovi ???? a jestli jo uz vas capli ?? a rikaly neco ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6832    
Ja nevim lesti se divali prostě chtěli všechny doklady, tak sem mu je dal chvilku to prohlížel (kontroloval čísla atd..) pak mě je dal a jenom řekl vše v pořádku tak ja nwm :-D ale to asi jak na koho natrefiš ja sem měl štěstí
 
 
Datum: 26. července 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
brisk a kouka ta hlidka na tu konstrukcni rychlost ?? ja jenom jestli na to budou cumet ???
 
 
Datum: 25. července 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6832    
Ja sem jezdil celý rok na Mustangu s AM - zastavili mě dvakrát, běžná kontrola vše ostatní sem měl v nejlepším pořádku nikdy nic neřikali - ale kdyby sem byl účastník nějaké nehody tak si myslim že su automaticky spoluviník tak na to bacha !
 
 
Datum: 25. července 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim sečky draky a dračice co rozuměji čezetám :-D měl bych jednu otázku byl by tu někdo tak ochotny a vysvětlil by mě jak je to stym olejovým čerpadílkem u motorky Čezeta 175/477 ? Nedávno ste mě psali že se hodně kazí a podobě ale já jsem na svej motorce žádný čerpadlo nenašel mám ji pár dnů tak se sní teprve seznamuju... Vím že má být na boku karteru u řadící páky jak je to nakresleno v návodu ale nic tam nejspíš není.Je možné že ho tam nemám? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho mám v 476ce, a maže spolehlivě. když ho rozděláš tak zjistíš že je tak jednoduše zkonstruované že se v něm nemá co pokazit. jediná možnost zadření je že zapomenš dolét olej, a pak si za blbce a vymlouváš se na čerpadlo.
 
 
Datum: 26. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja 477 mam taky jestli tam mas mit čerpadlo tak pred řadickou musí bejt plechovej kulatej kryt na dva šroubky a na hoře dva vývody na přívod a odvod oleje a dva vstupy na lanka od plynu a karburator jinak ho měli typy z označením 477.1 bez nej je označení 477.0 Je to dobrá vec kdyz funguje jediná nevýhoda je ze kdyz přestane mazat tak otom nevis nema kontrolku
 
 
Datum: 25. července 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NENI PRAVDA.Čerpadlo funguje dobře,pokud se o něj staráš.To že nefunguje vymyslel někdo kdo se o čerpadlo nestaral a odešlo mu a pak mu bylo prapný přiznat,že je to jeho chyba,takže si vymyslel že je to nespolehlivý.Jinak oilmaster či posilube jak je to nazíváno u ČZ je moooc dobrá věcička.Kdyby šlo přidělat na mojí kejvačku hned bych si ho tam dal.Ušetříš dost oleje,nemusíš při každým tankování míchat(i když mě to moc nevadí) akorát občas skontroluješ stav hladiny v nádržce.Fakt škoda že to nejde i na kejvačky,hned bych ho tam měl.
 
 
Datum: 25. července 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oilmaster nebyl u každých 175/477. Jenom u některých.Takže je možné že ty ho tam zrovna nemáš. Ale stejně i kdyby si ho tam měl, tak ho doporučuju odpojit a klasicky míchat do benzínu olej, protože se stím v provozu docela často zadíral motor.
 
 
Datum: 25. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
zdar, seka se mi nakopavacka, pred rozpulenim to nedelalo. Slo by stim neco udelat hlavne ,abych to nemusel pulit!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělalo to jenom dvakrát....a už je to dávno....:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
rohliq: a dela ti to furt?? nebo ti to po case prestalo delat??
 
 
Datum: 25. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi dělalo taky....hodil jsem tam jedničku a couvnul...dopředu mi to nešlo....prostě za jedna a couvnout....a povolilo to :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
me to po GO taky delalo a mel jsem novy kolecko a casem to prestalo seklo se to vzdycku hned zezacatku tak jsem doni musel kopnout ze spoda a vratila se
 
 
Datum: 25. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě mě tak napdlo. Co je lepšní za brzdu ( respektivě paknu ). Jestli ta lepená nebo s nýtama. Mám zkušenosti jenom s nýtovou. A lepenou teprv budu mít tak se chci zeptat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6854    
ty nový lepený sou totalne nahovno!!!! vlastni skusenost......to si radsi upravim starou sjetou nejtovanou a skoro se to staví na predek:-D
 
 
Datum: 26. července 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lepší no ono brzdnej účinek mají obě stejný ale lepená je lepší vtom že se opotřebuje úplně kdežto ty nýtované jak se to opotřbuje tak to začne dřít o nýty a špatně to brzdí takže lepší by měly být lepený
 
 
Datum: 25. července 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci. Dnes jsem dokončil pionýra a je přpravený na jízdu. Akorát když chci zabrzdit, tak se mi nevrací zadní brzda. A já nevím jestli je nějak " unavená " pružina v bubnu jak se má vratit tak páka nebo něco jiného. Jinak přišroubované je to dost to lanko a jezdit se stím dá , takže se chci vás zeptat jestli nevíte co stím. A ještě mě napadlo jestli bych na tu nožní páku nemám dát pružinu ať se může vratit sama. Jinak je vše ok. Ještě spravím palivový kohoutek a zítra nebo pozítří se může vyjet. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už se to vyřešilo. Jak se jede tak to vrací odstředivou silou samo. I když se to třeba tlačí.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6799    
poriadne napnut lanko!!! ziadne struny
 
 
Datum: 26. července 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Pořádně tu páku promaž když to nepomůže tak tu pružinu
 
 
Datum: 25. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dej pružinku přímo na páku brzdy,taky sem to tak měl a pohoda,fungovalo to dobře.Jinak jestli lepený nebo nýtovaný.Podle mě sou lepší lepený.Daj se sjet víc než ty nejtovaný.Ty nýtovaný když sjedeš až na nejty tak ti ten buben podrápou.Kdežto lepený můžeš sjet defakto úplně dokud tam nebude jen hliník-samozřejmě že je vyměníš dřív než se sjedou úplně do mrtě.
 
 
Datum: 25. července 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, daji se koupit nekde nejty na stitek ? v kramku sem je tu nenasel a na burze dneska sem na to uplne zapomel :-( popr. nevite nejakej kramek co je ma odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel5311    
čau draci jak ma byt seštelovany předstih na simsonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:57
 
<  1669  1670  1671  1672  1673  1674  1675  1676  1677  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:20:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu