česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2020  2021  2022  2023  2024  2025  2026  2027  2028  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JohnyTypek      IP: uživatel4353    
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a je to skoda ze nevyrabi vlastni...pravda stalo by to hoooodne ale po case by si to udelalo jmeno...dyt si dycky delaly vlastni dily (obcas teda dovazeli ale to se vzdy zmenilo) a dokonce je i vyvazely jak ty motory byly slavny cimz si udelali znacku ve svete...a ted jim asi nezbejva nez kupovat a propujcovat jmeno aby na tom aspon trochu vydelali...coz chyba ale aspon se drzej nad vodou a az budou mit vetsi kapital tak snad zacnou vyrabet vlastni...treba se jednou dozijem i dne gdy nasi synove nebo i vnuci budou jezdit na retro fichtlach:-)...jinak ty stary dobry vydrzely uz takovejch let a myslim ze i ty nas prezijou
 
 
Datum: 20. října 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvědomte si že ten motor co do toho dávaj (kopie hondy monkey, konstrukčně starej aspoň 30 let) se v číně vyrábí v milionovejch sériích, proto je cena tak nízká, kdyby měli dělat, byť v číně, motor i 2t co by vypadal jako z fichtla jen pro New pionýra tak to bude o hooodně dražší, a nakonec s new pionýrem nemá jawa nic společnýho, nebyl to jejich nápad, jen tomu, v rámci spolupráce s motoscootem (berou od nich motory pro50, 125 a 250) propůjčily ochranou známku jawa (aby se to ve světě prodávalo protože ve světě má jawa ještě docela dobrý jméno..), než něco napíšete tak se nad tim zamyslete, je to všechno o penězích, proto třeba jawa nemá vlastní motory
 
 
Datum: 19. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Kdyby se to jmenovalo HATLAMAŤ a nemelo to nic spol. s jawou tak se s tim nezabejvam ale je pravda ze by ta jawa mohla udelat nejakyho normalniho fichtla 2t aby budouci generace az tyhle ty vsechny normal fichtly budou schnily na prach
 
 
Datum: 19. října 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak odstupnovany to nei vubec spatne je to krivka a ne linearni cara pac se prodpokladalo ze to bude jezdit jak na poli(tedy spis po kamenite ceste - dyt to bylo staveny i pro armadu a v boji zadne pekne cesty nejsou) tak i na silnici...a newim jak vy ale tu dvojku si chvalim hlavne vcera se mi osvedcila gdyz sem jel po takovy ceste neceste co melo hrboly a prevyseni atd a jel sem celou dobu jen na tu dvojku ta se krasne osvedcila
 
 
Datum: 19. října 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak tech chyb mel vic treba klasickou chmurou bylo profukovani pod hlavou ale to secko se da resit...tezko by negdo vrtal do new pionyra negde treba v garazi bo urychlene na ulici...jinak tu trojku ma vopravdu dost daleko - 1bere, dvojka dotahuje a trojka se dusi...pokud je ale ten fichtl ve vybornym stavu tak verte nebo ne ten rozdil tam neni skoro znat...me se treba povedlo jet na trojku ve 40 do kopce jako krava takovej 10% - 12% a zacal se dusit az tesne pred vrcholem nebo ve dvou do mirnyho kopce pres 65 pri stalejch otackach...ovsem gdyby byl 4kvalt tak trojka by byla mezi stavajici 2 a ctyrka negde za stavajici trojkou pac gdyz se fichtl po rovine rozjede tak i ta trojka se da vytocit do vysin a ta ctyrka tam proste chybi
 
 
Datum: 19. října 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty Weaponmane, já myslel 50 motor ne tu 140! napsal jsem to tam ale de to z toho blbe vycist :-D... proste ja bych si to za ty prachy nekoupil... to už radši dvoutaktního skutra... a když je fichtl dobře sladěnej, po výbrusu dobře zajetej, má nové ložiska s malym odporem to samo s gumama, v pořádku stopu motocyklu tak by si dal toho "pionyra" lehko jak nic.... jedina nevyhoda co kdy u pincku byla je ta, ze nemá trojku kratsi a a ctverku jako trojku doposud.... prec simson se taky vyrabel 3Q a 4Q... maximalku tom elo stejnou ale akceleraci bych rek mel lepsi ten 4Q
 
 
Datum: 19. října 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
vyspu: nemyslim si ze by to cenove vychazelo vic nez ta 4T koncepce ...mozna dokonce levneji ....verim tomu ze cinani umi levne i 2T motory :-D:-D
 
 
Datum: 19. října 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil by si mi prosím Weaponmane říct co by mě strčilo do kapsy i s botama a na čem...? Myslíš že by NEW pionýr se 140ccm motorem a 25 koňmi předjel moji upravenou padesátku s tak 5,5 koňma....? Kdo by to byl řekl....? :-) Zde se hodí jen jedno...srovnávat jabka s hruškama je pěkná kravina a tvoje ubohá poznámka to naprosto splňuje....:-) Nebo jestli si to myslel jinak vysvětli mi to....
 
 
Datum: 19. října 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
meli udelat 550 stim souhlasim
 
 
Datum: 19. října 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na druhou stranu je hezky ze si na to aspon vzpomneli a mozna chteli vratit lesk fikum, prakticky se jim to nepovedlo
 
 
Datum: 19. října 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
he gdyby to nazvali Cheng Chuj vozitko tak by to aspon nekazilo povest pinskum a nevedli by se o tom takovydlec debaty jakej je to vysmech Jawe
 
 
Datum: 19. října 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vyspu> to je pravda ze je to levnejsi ale taky jak je to udelany? dyt uz predvalecna Jawa prosazovala: Jakost, Rychlost, Radost...to proste znamena ze to neni od Jawa (coz pravda neni) takze se to ani novej pionyr nazyvat neda...
 
 
Datum: 19. října 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak newim panove me to pripada ze to ma s parezem spolecny jenom jmeno a o tom by se taky dalo pochybovat cili to neni zadny retro ale proste cinska splacanina...navic retro na fichtla by znamenalo zacit vyrabet naprosto stejny fichtly pac fichtl to uz je pojem sam pro sebe a kazda zmena je prakticky vsechno jen ne fichtl...jenze to se nigdy znova nezacne vyrabet takze si musime vystacit s tim co mame a vubec to neni spatny...urcite mnohem lepsi nez ten novodobej kyc...
 
 
Datum: 19. října 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa> popřemejšlej o tom co si napsal, to co píšeš znamená vyvinout úplně novej motor, výfuk by musel bejt o mnoho větší už jenom kvůli utlumení aby plnil hlukový limity, dejme tomu že by 2t motor prošel , nehledě na to že to nevyrábí Jawa, idkyž to vzniklo v čechách v motoscootu, ale vyrábí se to v číně, protože to vyjde prostě levnějc, z hlediska ceny je to udělaný na šasi betky, kdyby měli vivynout celej novej stroj s 2t motorem a vyrábět ho v jawě tak by jich prodali tak 5 za rok, protože by to koupily jen největší nadšenci protože by to stálo tolik jako nová 125, nebo možná i jak 250....
 
 
Datum: 19. října 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
radsi bych volil model 550,kdyz uz, to byl nejlepsi fichtl co jsme jako CSSR a CSFR vyrobily..555 bylo uz jen jeho rozšíření. Mel bych predstavu. Urco dvoutaktni motor,novy CDI zapalovani,baterku s poradnym dobijenim aby to melo aspon H4 45W halogenku , klapku do kliky(to je dnes samozrejme)+nejakej rozumnej karbec o prumeru tak 16mm aby to jelo,ale moc nezralo +vyfuk jako tam býval s nejakou lepsi vnitrni konstrukci ale zachovanym vzhledem ...jinak designove neni ten novej fichtl spatnej,ale lepsi by tam byl dvoutaktni motor ....mno
 
 
Datum: 19. října 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
měli radči udělat normální 550ku jen s drobnými úpravami nebo i bez prostě org. a v česku né v číně :-D
 
 
Datum: 19. října 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
pokud chteli udelat retro k výročí vyroby tak tam rozhodne nemeli davat čtyřtaktní motor ...to svedci o tom,ze jawa uz neni jawa ....jak psal frikulin
 
 
Datum: 19. října 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vynevite to by strilo do kapsi frikulina i s botama
 
 
Datum: 19. října 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na to, že 555 jezdi v celku dobre kdyz se spravne zajede a jezdi skoro stejne jak nektery peugeoty (skutri) tak neni vov cem kecat
 
 
Datum: 19. října 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě, kámoš má toho new pionyra 50 a já mám origo 555... ani nevite jak me s tim prudi.... sic já mu nereknu do oci, ze se mi to nelibi ale to je jedno,,, ted to ma nejaky posrany nemuze si to spravit ani doma sam... sem premyslel si kurna koupim valec z 21, prevrtam na co nejvic by to slo, dal bych pevnejsi vlozku, pridal nejakej ten kanal a nemel by sanci..... ale tyto stroje se nedaj porovavat... dyt je to 50 let vyvoje...
 
 
Datum: 19. října 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
souhlasím s Dr.fík :-)
 
 
Datum: 19. října 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mě se u toho líběj jenom ty holky.Jinak je to hrůza
 
 
Datum: 19. října 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no ten motor k tomu vubec neladí , a to sání z pařeza to je vrchol .
 
 
Datum: 19. října 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jak ostatním ale mě tohle nic neřiká a podle mě NEW pionýr je urážka klasickýmu československýmu pionýru protože NEW pionýr je jen klasická twaivansko-čínsko-a já nevim cí všech replika....! Podle mě je to dost nepovedený retro...! Nehledě na to že zpracování (co vim) je neskutečně šílený....! Takže tohle jde mimo mě........:-) Zajímá mě co si myslí ostatní....!
 
 
Datum: 19. října 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: JohnyTypek      IP: uživatel4353    
http://www.aukce-moto.cz/motocykl-ex169_jawa-pionyr-140-black-death-dohc-4ventil.html
 
 
Datum: 19. října 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar v kterým zářezu má být pojistka jehly (o špičky)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
individualne...pokud zajizdis tak ten nejspodnejsi cili treti od shora (u ctyrzarezovyho 4 od spoda), po zabehu druhej (u ctyrzaarezovyho vetsinou 3 od shora, ale taky 2.) samozrejme zalezi jak to bude zrat takze je to ndividualni gdyz bude moc bohata tak prizvednout o jeden zarez a naopak
 
 
Datum: 19. října 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1260    
čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....vzal jsem jiný plíšek zkoušel jsem ho ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo bylo to v normálu ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady kdo to vyřeší do fakt dobrý no!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: BoB      IP: uživatel4363    
Je to tím jehlovým ventilem ja pise caue20 ® mel jsem uplne ten samy problem
 
 
Datum: 26. října 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1260    
přesně tak jsem to zkoušel a zastavuje to tak nevím no hoši jak to s tím je
 
 
Datum: 19. října 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no to jsem myslel:-D normálne vyšroubuj to víčko a skus pustit benzín a rukou ten plíšek zavři když ti tam bude protejkat benzín tak je to špatný
 
 
Datum: 19. října 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plíškem to nebude máš blbej jehlovej ventil ve víčku http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_84.html
 
 
Datum: 19. října 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
a když si vymenoval karburátor tak si dával stejný víčko nebo ne? třeba ti netestí to víčko jak to tam uzavírá
 
 
Datum: 19. října 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: kozidech      E-mail:      IP: uživatel4223    
tady je to samej imbecil olej m2t je to nejvetsi svinstvo co je ale kdyz nakej vul chce jezdit a rad cisti vejfuk a ma rad ten smradek tak budis jezdim 10 let na nejmenovanej volej urcenej pro zavodni dvoutakty nehuli to a vejfuk sem sedum let necistil a myslim ze este tak tri roky cistit ani nebudu a to mam najeto cca 90 000 km rocne .
 
 
Datum: 23. října 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel3974    
ty pico nalej tam vodu ty magore
 
 
Datum: 22. října 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
5 řádků pod timhle je toasamy tema,je tam nekolik kloudných odpovědí,tak si to precti. Jinak vycisti hlavu,pist a valec od karbonu a jezdi si na co chces,to je na tobe,vyrobcu je mraky ...muzes na TS,TSF,cervenej Stihl,motul510,agip,shell,motorex,valvoline a dalsi......jakoukoliv polosyntetiku a nebo lepsi mineral...
 
 
Datum: 19. října 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
tak jo ende už nepište:-(
 
 
Datum: 19. října 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tyhle otázky už se opravdu odpovídat nedá.....! To je pořád dokola...
 
 
Datum: 19. října 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
hodněkrát zajímá měto
 
 
Datum: 19. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
kolikrát se ještě zeptáš ? na takovou kravinu
 
 
Datum: 19. října 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
valvoline plnu sintetiku
 
 
Datum: 19. října 2008 8:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
skusali ste nekdo dat do jedneho zarezu na pistu 2 kruzky?tak ze ste 2 orig. kruzky zbrusili na sustruhu o polovicu a dali tam 2 tenucke?jake bito mjelo ucinky?rikalmito jeden majstr veskole ze si to robil na autach. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
no na fechtlu to nema zadny ucinek jen se zbytecne nadres
 
 
Datum: 20. října 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ciste teoreticky to musi vydirat valec...
 
 
Datum: 19. října 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
nepopraska,zevraj to mjelo vjeci vykon
 
 
Datum: 19. října 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a ceho tim dosahl? akorat ze mu to popraska...
 
 
Datum: 18. října 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Ahoň panove dotaz: proc pistni krouzky cinkaj? a je to normalni u zabihani novejch? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano je to druha varianta...a tak co stejne je zajizdy neslysim tak at si cinkaj:-)
 
 
Datum: 19. října 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
nemaji cinkat. To ze zajizdis krouzky,to znamena co presne ??? vybrus a nebo si jen flaknul novy krouzky na starej valec? pri ty druhy variante je to normalni ...mas uz vyjetej valec a ty krouzky uz si podle nej nesednou....chvili to vydrzi ale bude to zvonit....vybrus te nemine
 
 
Datum: 19. října 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
Proč myslíš že nemuzou cinkat mi taky cinkaj a nevim čím to je.
 
 
Datum: 19. října 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
pistne kruzky necinkaj
 
 
Datum: 18. října 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: noname      IP: uživatel2073    
zdar draci, nevíte jesi se ďálo nebo kde bych sehnal koleno na Jawettu?? viděl sem náký fotky na netu a tam měli normální vejfuk s kolenem i tady Sesa tu má vejfuk na jawettu, ze staďáka to asi nepudu protože ten to má pod motorem rovný.. dik ze odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawettu sport se dělalo koleno a vejfuk byl podélzadního kola, seženeš to u výrobců replik...
 
 
Datum: 19. října 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
hoši kolik by ste dali za tohodle fichtla?vopravoval sem ho dědovi,je nová spojka,svíčka,lanka,prachovky,svítí,troubí,s papírama,jen tak orientačně http://uloz.to/858196/DSC04467.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mne uz nechyta vubec musim vymenit loziska a udelam sesovi obchod a dasli veci no holt jeste nak nastavit to bfvko
 
 
Datum: 19. října 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
mně chytá mustang na poprví taky ale tadyten fichtl řiakm po třech tejdnech pžídu a na potřetí chytně to si myslim že špatný neni
 
 
Datum: 18. října 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to me teda chyta na poprvy ale nako mito nejezdi mel jsem rozpulenej motor a tetka netesnej kartery ksobe pritom jsem to nepacil normalne prijdu pustim benzin napumpuju slapnu a chyti vetsinou na poprvy bez plnu!! nekdy na podruhy zalezi jak dlouho poskam taky trva nes ten benzin dotece vsude
 
 
Datum: 18. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
1500 max 2000 vic bych zato nedal ale zalezi zase vjakym stavu je motor a tak dal
 
 
Datum: 18. října 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
motor je jako novej,ne vzhledově ale jízdníma vlastnostma.po třech tejdnech sem k němu přišel a chytnul na po třetí,a nejenom chytání,vůbec v něm nezvoní,necinká má pěknej pravidelnej chod
 
 
Datum: 18. října 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
tak 2500-3500kc...zalezi ještě na motoru, jinak vypada hezky
 
 
Datum: 18. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud pouzivam olej castrol nebo nakej podobnej olej kterej doporucujou davat 1:50 tak kolik ho teda mam davat kdys nekdo tvrdi ze jeto malo?? ja si myslim ze mam davat to co pisou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží co máš za mašinu!!jesi fáka,tak bych mazal tak 1:40..bo záleží,kolik určuje výrobce a pak sa to mění kvalitou oleje..já mám jawu 350 a výrobce píše 1:40 a mám kvalitní olej,tak si možu dovolit mazat 1:50...
 
 
Datum: 18. října 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel556    
Co si o tom mislite docela ujde nebo ne prosim vas nazoj ??? http://www.aukro.cz/item462766745_stary_simson_na_renovaci_nebo_na_nd_bez_tp.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel556    
Jo není to špatný,měl by tam jít normálně dodělat 4 kvalt,bez nějakého většího problému.Hlavně vypadá opravdu komplet,a to je veliké plus.
 
 
Datum: 19. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
jooo jako je kompletni,coz je plus. Dalsim plusem je ze hromada dilu se da sehnat protoze pasuji z 4 kvaltniho simsona...ale teda moc velkou cenu nema ...je to kram... tak z 80.roku
 
 
Datum: 19. října 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel3507    
hoj draci prosim o radu vi nekdo jak se steluje predstih na zapalovani z pareza dik moc hoj. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
mate pravdu oba....ale v ty prirucce na 555 to tak je
 
 
Datum: 19. října 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mi tu příručku ukaž! Vzhledem k tomu že elektrice nerozumíš tak ti nebudu popisovat proč se hejbe celým magnetem...
 
 
Datum: 18. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevidim duvod proc otacet celym magnetem,i v prirucce pisou ze se ma otacet pouze destickou na statoru,ja to takhle steluju a zatim mi to jede:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně jako na klasickym z fichtla, povolíš ty 2 šrouby co držej magneto a otáčíš CELÝM!!!!!! magnetem
 
 
Datum: 18. října 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4193    
cau,mam na jawe 21 civky z 555 , tam jak je ten magnet kdyz tam dam normalne origo z 21 tak musim vymenit ten magnet co tam mam z 555 a nebo to tam bude pasovat ? pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
místy se tu rozšiřují mylné názory co je vlastně magneto, takže podotýkám, že magneto je celé zapalování (stator s cívkama, rotor, vačka) a ne jen ten magnet co se točí. ;-)
 
 
Datum: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
musis vymenit i magneto a vacku doufam ze vis jak se sudava magneto sundas vacu a zasroubujes sroub M8 a utahnes magneto upadne samo
 
 
Datum: 18. října 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel373    
Který minerální oleje jsou dobrý a levný?Teď jezdim na M2T,a chci přejít na něco lepšího,ale radši minerál,už tu někdo několikrát řikal že se nemaj míchat různý druhy olejů.Jaký jsou teda dobrý a levný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
kdyš chceš minerál tak se mě osvědčil Mogul TSF - taky sem přecházel z M2T a je to celkem rozdíl ale mín než 1:40 to nemaž
 
 
Datum: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Jezdím též na castrol 2-t a naprostá spokojenost- téměř nekouří,žádné srágory z výfuku atd. Je ale dražší, asi 190 korun za litr.
 
 
Datum: 18. října 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
míchat do fichtla jakejkoliv olej v poměru 1:50 je jistá smrt pro kliku....
 
 
Datum: 18. října 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak treba still 1L stoji 95 Kc nevim jak jinde ceny jsou ruzny, ale dava se ho mnohem min a je kvalitnejsi takze to vyjde i mozna levnejc a hlavne to skoro vubec nekouri a motor chodi lip ja dal tetka dobabety podobnej olej castrol a tepla babeta na plnej kotel a nesel zvejfuku vubec kour takze se vyplati lesi olej doporucuju still ten je nastejno kvalitni jako kastrol ale levnejsi a dava se ho 1:50
 
 
Datum: 18. října 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel4346    
prosím vás nekdo nevíte jak správně mají být dráty u vypínače světel myslím tu páčku když se sní pohne do prava tak by mela jít elektrina do svetel nebo aspon které dráty by meli být spolu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
to je tak těžký zadat na googlu "jawa 50 schéma"? http://www.jawa-50.cz/jawa-50-dokumentace-elektricka-schemata.php
 
 
Datum: 18. října 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak si najdi schema nebo ti ho muzu poslat pres icq moje je 255365576
 
 
Datum: 18. října 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel4346    
prosím vás nekdo nevíte jak správně mají být dráty u vypínače světel myslím tu páčku když se sní pohne do prava tak by mela jít elektrina do svetel nebo aspon které dráty by meli být spolu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak po dnesku už sem fakt v koncích, celý den se v tom rýpu ale stejně to ani neblafne... nehází jiskru... už sem vyměnil všechny dráty, kondík, kontakty, indukčku svíčku a nic... dokáže mi někdo helfnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do prstu ti to dá ranu?? možná nekde zkrat..... a třeba me to nechtělo ted jezdit, páč semi utrhl kabel od kondiku, tka se ho zapajel a urval se zas jinej kabl :-D ... ale jestli máš vše správně udělany, tak by to melo aspon strelit do vejfuku nebo karbce... nebo jeste jedna moznost... mozná se pokazilo vinuti......
 
 
Datum: 18. října 2008 22:54
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
K tomu ukostreni, treba ti probiji zapalovaci civka, musi bejt perfektne zaizolovana, me probijela na holem miste ktere bylo 0,5 cm od kostry...:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli to udelalo zniceho nic ze nejde jiskra tak mozna nekde upad kabel treba na inducce nebo treba navypinaci a dotyka se kostry
 
 
Datum: 18. října 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
hlavne jestli si neprohazel izolaci aby to natom sroubku nebylo nekde ukostreny jak natom je kondek civka a odvod na inducku pak este muzes skusit jestli neni bordel mezi kontakty na kladivku a jestli to je vubec serizeny a jestli ani to ne tak to mas nejspis nekde ukostreny a hlavne jestli nemas vypinac vyplej :-)
 
 
Datum: 18. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a mas serizenej odtrh?
 
 
Datum: 18. října 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
schanim moto rna pionyra funkcni!! stacil by bez valce. blizko Trutnova zhruba do 50 KM muzeto bejt i blizko Broumova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Fíla      IP: uživatel2818    
Zdarec draci nevíte kolik by mohla přibližně stát kompletní výměna spojky u babety 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 7:07
 
 
 
 
Jméno: hfdfs      IP: uživatel4352    
stoji 1000kc
 
 
Datum: 19. října 2008 7:07
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4349    
Kluci viem ze to tu nepatri ze budete nahnevany ale prosim vas je to dulezite na simsona kdo vi vsetky loziska jaky tam maj jít a kolko ks proste jake cisla lozisek a kolik jich tam je pls diki moc pomozte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
tak když to budeš rozdělávat tak to na každém ložisku máš to číslo vyražené
 
 
Datum: 18. října 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel3680    
Zdar kolik diod můžu připojit když budu mět 9V??Díky zaodpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
záleží jestli máš baterku, nebo zdroj, já mám super svítívé červené ledky 12 napojených na 2,2V a svítí to tak že pálí oči.
 
 
Datum: 19. října 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Příště napiš LED, protože dioda to si u motorky každej kdo tomu hoví spíš představí usměrňovací diodu a v tomhle světle je tvůj dotaz blbost... Jinak k tvému dotazu. Záleží na barvě... napěťový úbytek na jedné LED červené bývá 1,5V. Takže 9/1,5=6 jenže... takhle to zapojit nejde bez proudové ochrany, takže řekněme 5kusů a nějakej odpůrek... klasickej ohmův zákon říká U=R x I. Tedy proud jednou diodou bývá 15mA až 20mA, ale pokud by jsi měl speciální nízkoodběrové může to být 1mA. Předpokládám že máš klasiku.. tedy zvolíme 15mA a víme že úbytek je oněch 1,5V... Takže odpor spočítáme jako napětí/proud tedy 1,5V/0,015A=100 takže do serie s pěti LED bych dal 100ohmový odpor... Chci tě ale upozornit že takové zapojení je náchylné ke kolísání jasu s kolísáním napětí.. Doporučil bych tedy zapojit proudový stabilizátor (např. s LM317, plus jeden odpor), zmenšit serii ale na 4ks a pokud by jsi jich chtěl víc, tak vždy po násobku serie (tj. 4ks) paralelně...
 
 
Datum: 18. října 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4350    
seriově asi tak 3 záleží podle toho na kolik je ta dioda voltů ale paraelně s odporem jich tam mužeš napojít kolik chceš ale jestli to máš baterku 9 v tak ti jí to bude hodně vybíjet když jich tam bude hodně
 
 
Datum: 18. října 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
záleží jaká je to Ledka (barva) a vícesvítivá/normální každá je stavěná na jiné napětí
 
 
Datum: 18. října 2008 19:13
 
<  2020  2021  2022  2023  2024  2025  2026  2027  2028  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 5:33:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu