Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
Posl.aktualizace: 20. října 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a je to skoda ze nevyrabi vlastni...pravda stalo by to hoooodne ale po case by si to udelalo jmeno...dyt si dycky delaly vlastni dily (obcas teda dovazeli ale to se vzdy zmenilo) a dokonce je i vyvazely jak ty motory byly slavny cimz si udelali znacku ve svete...a ted jim asi nezbejva nez kupovat a propujcovat jmeno aby na tom aspon trochu vydelali...coz chyba ale aspon se drzej nad vodou a az budou mit vetsi kapital tak snad zacnou vyrabet vlastni...treba se jednou dozijem i dne gdy nasi synove nebo i vnuci budou jezdit na retro fichtlach  ...jinak ty stary dobry vydrzely uz takovejch let a myslim ze i ty nas prezijou
Datum: 20. října 2008 22:16
 uvědomte si že ten motor co do toho dávaj (kopie hondy monkey, konstrukčně starej aspoň 30 let) se v číně vyrábí v milionovejch sériích, proto je cena tak nízká, kdyby měli dělat, byť v číně, motor i 2t co by vypadal jako z fichtla jen pro New pionýra tak to bude o hooodně dražší, a nakonec s new pionýrem nemá jawa nic společnýho, nebyl to jejich nápad, jen tomu, v rámci spolupráce s motoscootem (berou od nich motory pro50, 125 a 250) propůjčily ochranou známku jawa (aby se to ve světě prodávalo protože ve světě má jawa ještě docela dobrý jméno..), než něco napíšete tak se nad tim zamyslete, je to všechno o penězích, proto třeba jawa nemá vlastní motory
Datum: 19. října 2008 22:38
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Kdyby se to jmenovalo HATLAMAŤ a nemelo to nic spol. s jawou tak se s tim nezabejvam ale je pravda ze by ta jawa mohla udelat nejakyho normalniho fichtla 2t aby budouci generace az tyhle ty vsechny normal fichtly budou schnily na prach
Datum: 19. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak odstupnovany to nei vubec spatne je to krivka a ne linearni cara pac se prodpokladalo ze to bude jezdit jak na poli(tedy spis po kamenite ceste - dyt to bylo staveny i pro armadu a v boji zadne pekne cesty nejsou) tak i na silnici...a newim jak vy ale tu dvojku si chvalim hlavne vcera se mi osvedcila gdyz sem jel po takovy ceste neceste co melo hrboly a prevyseni atd a jel sem celou dobu jen na tu dvojku ta se krasne osvedcila
Datum: 19. října 2008 15:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tech chyb mel vic treba klasickou chmurou bylo profukovani pod hlavou ale to secko se da resit...tezko by negdo vrtal do new pionyra negde treba v garazi bo urychlene na ulici...jinak tu trojku ma vopravdu dost daleko - 1bere, dvojka dotahuje a trojka se dusi...pokud je ale ten fichtl ve vybornym stavu tak verte nebo ne ten rozdil tam neni skoro znat...me se treba povedlo jet na trojku ve 40 do kopce jako krava takovej 10% - 12% a zacal se dusit az tesne pred vrcholem nebo ve dvou do mirnyho kopce pres 65 pri stalejch otackach...ovsem gdyby byl 4kvalt tak trojka by byla mezi stavajici 2 a ctyrka negde za stavajici trojkou pac gdyz se fichtl po rovine rozjede tak i ta trojka se da vytocit do vysin a ta ctyrka tam proste chybi
Datum: 19. října 2008 15:36
 ty Weaponmane, já myslel 50 motor ne tu 140! napsal jsem to tam ale de to z toho blbe vycist  ... proste ja bych si to za ty prachy nekoupil... to už radši dvoutaktního skutra... a když je fichtl dobře sladěnej, po výbrusu dobře zajetej, má nové ložiska s malym odporem to samo s gumama, v pořádku stopu motocyklu tak by si dal toho "pionyra" lehko jak nic.... jedina nevyhoda co kdy u pincku byla je ta, ze nemá trojku kratsi a a ctverku jako trojku doposud.... prec simson se taky vyrabel 3Q a 4Q... maximalku tom elo stejnou ale akceleraci bych rek mel lepsi ten 4Q
Datum: 19. října 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 19. října 2008 15:09
 Zkusil by si mi prosím Weaponmane říct co by mě strčilo do kapsy i s botama a na čem...? Myslíš že by NEW pionýr se 140ccm motorem a 25 koňmi předjel moji upravenou padesátku s tak 5,5 koňma....? Kdo by to byl řekl....?  Zde se hodí jen jedno...srovnávat jabka s hruškama je pěkná kravina a tvoje ubohá poznámka to naprosto splňuje....  Nebo jestli si to myslel jinak vysvětli mi to....
Datum: 19. října 2008 15:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 meli udelat 550 stim souhlasim
Datum: 19. října 2008 14:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na druhou stranu je hezky ze si na to aspon vzpomneli a mozna chteli vratit lesk fikum, prakticky se jim to nepovedlo
Datum: 19. října 2008 12:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 he gdyby to nazvali Cheng Chuj vozitko tak by to aspon nekazilo povest pinskum a nevedli by se o tom takovydlec debaty jakej je to vysmech Jawe
Datum: 19. října 2008 12:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyspu> to je pravda ze je to levnejsi ale taky jak je to udelany? dyt uz predvalecna Jawa prosazovala: Jakost, Rychlost, Radost...to proste znamena ze to neni od Jawa (coz pravda neni) takze se to ani novej pionyr nazyvat neda...
Datum: 19. října 2008 12:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak newim panove me to pripada ze to ma s parezem spolecny jenom jmeno a o tom by se taky dalo pochybovat cili to neni zadny retro ale proste cinska splacanina...navic retro na fichtla by znamenalo zacit vyrabet naprosto stejny fichtly pac fichtl to uz je pojem sam pro sebe a kazda zmena je prakticky vsechno jen ne fichtl...jenze to se nigdy znova nezacne vyrabet takze si musime vystacit s tim co mame a vubec to neni spatny...urcite mnohem lepsi nez ten novodobej kyc...
Datum: 19. října 2008 12:41
 standa> popřemejšlej o tom co si napsal, to co píšeš znamená vyvinout úplně novej motor, výfuk by musel bejt o mnoho větší už jenom kvůli utlumení aby plnil hlukový limity, dejme tomu že by 2t motor prošel , nehledě na to že to nevyrábí Jawa, idkyž to vzniklo v čechách v motoscootu, ale vyrábí se to v číně, protože to vyjde prostě levnějc, z hlediska ceny je to udělaný na šasi betky, kdyby měli vivynout celej novej stroj s 2t motorem a vyrábět ho v jawě tak by jich prodali tak 5 za rok, protože by to koupily jen největší nadšenci protože by to stálo tolik jako nová 125, nebo možná i jak 250....
Datum: 19. října 2008 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 radsi bych volil model 550,kdyz uz, to byl nejlepsi fichtl co jsme jako CSSR a CSFR vyrobily..555 bylo uz jen jeho rozšíření. Mel bych predstavu. Urco dvoutaktni motor,novy CDI zapalovani,baterku s poradnym dobijenim aby to melo aspon H4 45W halogenku , klapku do kliky(to je dnes samozrejme)+nejakej rozumnej karbec o prumeru tak 16mm aby to jelo,ale moc nezralo +vyfuk jako tam býval s nejakou lepsi vnitrni konstrukci ale zachovanym vzhledem ...jinak designove neni ten novej fichtl spatnej,ale lepsi by tam byl dvoutaktni motor ....mno
Datum: 19. října 2008 11:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 měli radči udělat normální 550ku jen s drobnými úpravami nebo i bez prostě org. a v česku né v číně
Datum: 19. října 2008 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 pokud chteli udelat retro k výročí vyroby tak tam rozhodne nemeli davat čtyřtaktní motor ...to svedci o tom,ze jawa uz neni jawa ....jak psal frikulin
Datum: 19. října 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vynevite to by strilo do kapsi frikulina i s botama
Datum: 19. října 2008 11:14
 a na to, že 555 jezdi v celku dobre kdyz se spravne zajede a jezdi skoro stejne jak nektery peugeoty (skutri) tak neni vov cem kecat
Datum: 19. října 2008 11:10
 no právě, kámoš má toho new pionyra 50 a já mám origo 555... ani nevite jak me s tim prudi.... sic já mu nereknu do oci, ze se mi to nelibi ale to je jedno,,, ted to ma nejaky posrany nemuze si to spravit ani doma sam... sem premyslel si kurna koupim valec z 21, prevrtam na co nejvic by to slo, dal bych pevnejsi vlozku, pridal nejakej ten kanal a nemel by sanci..... ale tyto stroje se nedaj porovavat... dyt je to 50 let vyvoje...
Datum: 19. října 2008 11:09
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 souhlasím s Dr.fík
Datum: 19. října 2008 11:02
 Mě se u toho líběj jenom ty holky.Jinak je to hrůza
Datum: 19. října 2008 10:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ten motor k tomu vubec neladí , a to sání z pařeza to je vrchol .
Datum: 19. října 2008 10:26
 Nevim jak ostatním ale mě tohle nic neřiká a podle mě NEW pionýr je urážka klasickýmu československýmu pionýru protože NEW pionýr je jen klasická twaivansko-čínsko-a já nevim cí všech replika....! Podle mě je to dost nepovedený retro...! Nehledě na to že zpracování (co vim) je neskutečně šílený....! Takže tohle jde mimo mě........  Zajímá mě co si myslí ostatní....!
Datum: 19. října 2008 10:22
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 http://www.aukce-moto.cz/motocykl-ex169_jawa-pionyr-140-black-death-dohc-4ventil.html
Datum: 19. října 2008 10:12
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v kterým zářezu má být pojistka jehly (o špičky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 individualne...pokud zajizdis tak ten nejspodnejsi cili treti od shora (u ctyrzarezovyho 4 od spoda), po zabehu druhej (u ctyrzaarezovyho vetsinou 3 od shora, ale taky 2.) samozrejme zalezi jak to bude zrat takze je to ndividualni gdyz bude moc bohata tak prizvednout o jeden zarez a naopak
Datum: 19. října 2008 13:40
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....vzal jsem jiný plíšek zkoušel jsem ho ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo bylo to v normálu ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady kdo to vyřeší do fakt dobrý no!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 12:53
Jméno: BoB
IP: uživatel4363
 Je to tím jehlovým ventilem ja pise caue20 ® mel jsem uplne ten samy problem
Datum: 26. října 2008 12:53
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 přesně tak jsem to zkoušel a zastavuje to tak nevím no hoši jak to s tím je
Datum: 19. října 2008 14:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no to jsem myslel  normálne vyšroubuj to víčko a skus pustit benzín a rukou ten plíšek zavři když ti tam bude protejkat benzín tak je to špatný
Datum: 19. října 2008 11:51
Datum: 19. října 2008 10:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a když si vymenoval karburátor tak si dával stejný víčko nebo ne? třeba ti netestí to víčko jak to tam uzavírá
Datum: 19. října 2008 9:44
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 22:05
 tady je to samej imbecil olej m2t je to nejvetsi svinstvo co je ale kdyz nakej vul chce jezdit a rad cisti vejfuk a ma rad ten smradek tak budis jezdim 10 let na nejmenovanej volej urcenej pro zavodni dvoutakty nehuli to a vejfuk sem sedum let necistil a myslim ze este tak tri roky cistit ani nebudu a to mam najeto cca 90 000 km rocne .
Datum: 23. října 2008 22:05
Jméno: ja
IP: uživatel3974
 ty pico nalej tam vodu ty magore
Datum: 22. října 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 5 řádků pod timhle je toasamy tema,je tam nekolik kloudných odpovědí,tak si to precti. Jinak vycisti hlavu,pist a valec od karbonu a jezdi si na co chces,to je na tobe,vyrobcu je mraky ...muzes na TS,TSF,cervenej Stihl,motul510,agip,shell,motorex,valvoline a dalsi......jakoukoliv polosyntetiku a nebo lepsi mineral...
Datum: 19. října 2008 17:17
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 tak jo ende už nepište
Datum: 19. října 2008 16:00
 Na tyhle otázky už se opravdu odpovídat nedá.....! To je pořád dokola...
Datum: 19. října 2008 15:12
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 hodněkrát zajímá měto
Datum: 19. října 2008 12:12
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 kolikrát se ještě zeptáš ? na takovou kravinu
Datum: 19. října 2008 10:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 valvoline plnu sintetiku
Datum: 19. října 2008 8:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 skusali ste nekdo dat do jedneho zarezu na pistu 2 kruzky?tak ze ste 2 orig. kruzky zbrusili na sustruhu o polovicu a dali tam 2 tenucke?jake bito mjelo ucinky?rikalmito jeden majstr veskole ze si to robil na autach.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 21:00
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no na fechtlu to nema zadny ucinek jen se zbytecne nadres
Datum: 20. října 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ciste teoreticky to musi vydirat valec...
Datum: 19. října 2008 12:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 nepopraska,zevraj to mjelo vjeci vykon
Datum: 19. října 2008 8:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a ceho tim dosahl? akorat ze mu to popraska...
Datum: 18. října 2008 23:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ahoň panove dotaz: proc pistni krouzky cinkaj? a je to normalni u zabihani novejch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 12:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano je to druha varianta...a tak co stejne je zajizdy neslysim tak at si cinkaj
Datum: 19. října 2008 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 nemaji cinkat. To ze zajizdis krouzky,to znamena co presne ??? vybrus a nebo si jen flaknul novy krouzky na starej valec? pri ty druhy variante je to normalni ...mas uz vyjetej valec a ty krouzky uz si podle nej nesednou....chvili to vydrzi ale bude to zvonit....vybrus te nemine
Datum: 19. října 2008 11:24
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 Proč myslíš že nemuzou cinkat mi taky cinkaj a nevim čím to je.
Datum: 19. října 2008 9:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 pistne kruzky necinkaj
Datum: 18. října 2008 23:18
Jméno: noname
IP: uživatel2073
 zdar draci, nevíte jesi se ďálo nebo kde bych sehnal koleno na Jawettu?? viděl sem náký fotky na netu a tam měli normální vejfuk s kolenem i tady Sesa tu má vejfuk na jawettu, ze staďáka to asi nepudu protože ten to má pod motorem rovný.. dik ze odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:07
 na jawettu sport se dělalo koleno a vejfuk byl podélzadního kola, seženeš to u výrobců replik...
Datum: 19. října 2008 13:07
Jméno: josef
IP: uživatel2969
Posl.aktualizace: 19. října 2008 12:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 mne uz nechyta vubec musim vymenit loziska a udelam sesovi obchod a dasli veci no holt jeste nak nastavit to bfvko
Datum: 19. října 2008 12:43
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 mně chytá mustang na poprví taky ale tadyten fichtl řiakm po třech tejdnech pžídu a na potřetí chytně to si myslim že špatný neni
Datum: 18. října 2008 22:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to me teda chyta na poprvy ale nako mito nejezdi mel jsem rozpulenej motor a tetka netesnej kartery ksobe pritom jsem to nepacil normalne prijdu pustim benzin napumpuju slapnu a chyti vetsinou na poprvy bez plnu!! nekdy na podruhy zalezi jak dlouho poskam taky trva nes ten benzin dotece vsude
Datum: 18. října 2008 22:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 1500 max 2000 vic bych zato nedal ale zalezi zase vjakym stavu je motor a tak dal
Datum: 18. října 2008 22:28
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 motor je jako novej,ne vzhledově ale jízdníma vlastnostma.po třech tejdnech sem k němu přišel a chytnul na po třetí,a nejenom chytání,vůbec v něm nezvoní,necinká má pěknej pravidelnej chod
Datum: 18. října 2008 22:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 tak 2500-3500kc...zalezi ještě na motoru, jinak vypada hezky
Datum: 18. října 2008 22:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud pouzivam olej castrol nebo nakej podobnej olej kterej doporucujou davat 1:50 tak kolik ho teda mam davat kdys nekdo tvrdi ze jeto malo?? ja si myslim ze mam davat to co pisou
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:36
 záleží co máš za mašinu!!jesi fáka,tak bych mazal tak 1:40..bo záleží,kolik určuje výrobce a pak sa to mění kvalitou oleje..já mám jawu 350 a výrobce píše 1:40 a mám kvalitní olej,tak si možu dovolit mazat 1:50...
Datum: 18. října 2008 22:36
Jméno: pata
IP: uživatel556
Posl.aktualizace: 19. října 2008 11:48
Jméno: Honza
IP: uživatel556
 Jo není to špatný,měl by tam jít normálně dodělat 4 kvalt,bez nějakého většího problému.Hlavně vypadá opravdu komplet,a to je veliké plus.
Datum: 19. října 2008 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 jooo jako je kompletni,coz je plus. Dalsim plusem je ze hromada dilu se da sehnat protoze pasuji z 4 kvaltniho simsona...ale teda moc velkou cenu nema ...je to kram... tak z 80.roku
Datum: 19. října 2008 11:29
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 hoj draci prosim o radu vi nekdo jak se steluje predstih na zapalovani z pareza dik moc hoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 mate pravdu oba....ale v ty prirucce na 555 to tak je
Datum: 19. října 2008 17:23
 tak mi tu příručku ukaž! Vzhledem k tomu že elektrice nerozumíš tak ti nebudu popisovat proč se hejbe celým magnetem...
Datum: 18. října 2008 22:29
 nevidim duvod proc otacet celym magnetem,i v prirucce pisou ze se ma otacet pouze destickou na statoru,ja to takhle steluju a zatim mi to jede
Datum: 18. října 2008 21:09
 Stejně jako na klasickym z fichtla, povolíš ty 2 šrouby co držej magneto a otáčíš CELÝM!!!!!! magnetem
Datum: 18. října 2008 21:03
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 cau,mam na jawe 21 civky z 555 , tam jak je ten magnet kdyz tam dam normalne origo z 21 tak musim vymenit ten magnet co tam mam z 555 a nebo to tam bude pasovat ? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 místy se tu rozšiřují mylné názory co je vlastně magneto, takže podotýkám, že magneto je celé zapalování (stator s cívkama, rotor, vačka) a ne jen ten magnet co se točí.
Datum: 18. října 2008 22:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 musis vymenit i magneto a vacku doufam ze vis jak se sudava magneto sundas vacu a zasroubujes sroub M8 a utahnes magneto upadne samo
Datum: 18. října 2008 20:23
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Který minerální oleje jsou dobrý a levný?Teď jezdim na M2T,a chci přejít na něco lepšího,ale radši minerál,už tu někdo několikrát řikal že se nemaj míchat různý druhy olejů.Jaký jsou teda dobrý a levný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 kdyš chceš minerál tak se mě osvědčil Mogul TSF - taky sem přecházel z M2T a je to celkem rozdíl ale mín než 1:40 to nemaž
Datum: 18. října 2008 22:47
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Jezdím též na castrol 2-t a naprostá spokojenost- téměř nekouří,žádné srágory z výfuku atd. Je ale dražší, asi 190 korun za litr.
Datum: 18. října 2008 21:30
 míchat do fichtla jakejkoliv olej v poměru 1:50 je jistá smrt pro kliku....
Datum: 18. října 2008 21:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak treba still 1L stoji 95 Kc nevim jak jinde ceny jsou ruzny, ale dava se ho mnohem min a je kvalitnejsi takze to vyjde i mozna levnejc a hlavne to skoro vubec nekouri a motor chodi lip ja dal tetka dobabety podobnej olej castrol a tepla babeta na plnej kotel a nesel zvejfuku vubec kour takze se vyplati lesi olej doporucuju still ten je nastejno kvalitni jako kastrol ale levnejsi a dava se ho 1:50
Datum: 18. října 2008 20:18
 prosím vás nekdo nevíte jak správně mají být dráty u vypínače světel myslím tu páčku když se sní pohne do prava tak by mela jít elektrina do svetel nebo aspon které dráty by meli být spolu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
Datum: 18. října 2008 22:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak si najdi schema nebo ti ho muzu poslat pres icq moje je 255365576
Datum: 18. října 2008 19:59
 prosím vás nekdo nevíte jak správně mají být dráty u vypínače světel myslím tu páčku když se sní pohne do prava tak by mela jít elektrina do svetel nebo aspon které dráty by meli být spolu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:45
 tak po dnesku už sem fakt v koncích, celý den se v tom rýpu ale stejně to ani neblafne... nehází jiskru... už sem vyměnil všechny dráty, kondík, kontakty, indukčku svíčku a nic... dokáže mi někdo helfnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:54
 do prstu ti to dá ranu?? možná nekde zkrat..... a třeba me to nechtělo ted jezdit, páč semi utrhl kabel od kondiku, tka se ho zapajel a urval se zas jinej kabl  ... ale jestli máš vše správně udělany, tak by to melo aspon strelit do vejfuku nebo karbce... nebo jeste jedna moznost... mozná se pokazilo vinuti......
Datum: 18. října 2008 22:54
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 K tomu ukostreni, treba ti probiji zapalovaci civka, musi bejt perfektne zaizolovana, me probijela na holem miste ktere bylo 0,5 cm od kostry...
Datum: 18. října 2008 20:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli to udelalo zniceho nic ze nejde jiskra tak mozna nekde upad kabel treba na inducce nebo treba navypinaci a dotyka se kostry
Datum: 18. října 2008 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hlavne jestli si neprohazel izolaci aby to natom sroubku nebylo nekde ukostreny jak natom je kondek civka a odvod na inducku pak este muzes skusit jestli neni bordel mezi kontakty na kladivku a jestli to je vubec serizeny a jestli ani to ne tak to mas nejspis nekde ukostreny a hlavne jestli nemas vypinac vyplej
Datum: 18. října 2008 20:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a mas serizenej odtrh?
Datum: 18. října 2008 19:40
 schanim moto rna pionyra funkcni!! stacil by bez valce. blizko Trutnova zhruba do 50 KM muzeto bejt i blizko Broumova
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:10
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdarec draci nevíte kolik by mohla přibližně stát kompletní výměna spojky u babety 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 7:07
Jméno: hfdfs
IP: uživatel4352
 stoji 1000kc
Datum: 19. října 2008 7:07
Jméno: xxx
IP: uživatel4349
 Kluci viem ze to tu nepatri ze budete nahnevany ale prosim vas je to dulezite na simsona kdo vi vsetky loziska jaky tam maj jít a kolko ks proste jake cisla lozisek a kolik jich tam je pls diki moc pomozte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:11
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak když to budeš rozdělávat tak to na každém ložisku máš to číslo vyražené
Datum: 18. října 2008 19:11
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar kolik diod můžu připojit když budu mět 9V??Díky zaodpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 9:39
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 záleží jestli máš baterku, nebo zdroj, já mám super svítívé červené ledky 12 napojených na 2,2V a svítí to tak že pálí oči.
Datum: 19. října 2008 9:39
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Příště napiš LED, protože dioda to si u motorky každej kdo tomu hoví spíš představí usměrňovací diodu a v tomhle světle je tvůj dotaz blbost... Jinak k tvému dotazu. Záleží na barvě... napěťový úbytek na jedné LED červené bývá 1,5V. Takže 9/1,5=6 jenže... takhle to zapojit nejde bez proudové ochrany, takže řekněme 5kusů a nějakej odpůrek... klasickej ohmův zákon říká U=R x I. Tedy proud jednou diodou bývá 15mA až 20mA, ale pokud by jsi měl speciální nízkoodběrové může to být 1mA. Předpokládám že máš klasiku.. tedy zvolíme 15mA a víme že úbytek je oněch 1,5V... Takže odpor spočítáme jako napětí/proud tedy 1,5V/0,015A=100 takže do serie s pěti LED bych dal 100ohmový odpor... Chci tě ale upozornit že takové zapojení je náchylné ke kolísání jasu s kolísáním napětí.. Doporučil bych tedy zapojit proudový stabilizátor (např. s LM317, plus jeden odpor), zmenšit serii ale na 4ks a pokud by jsi jich chtěl víc, tak vždy po násobku serie (tj. 4ks) paralelně...
Datum: 18. října 2008 20:47
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4350
 seriově asi tak 3 záleží podle toho na kolik je ta dioda voltů ale paraelně s odporem jich tam mužeš napojít kolik chceš ale jestli to máš baterku 9 v tak ti jí to bude hodně vybíjet když jich tam bude hodně
Datum: 18. října 2008 19:14
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 záleží jaká je to Ledka (barva) a vícesvítivá/normální každá je stavěná na jiné napětí
Datum: 18. října 2008 19:13
|



|