Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
 servus hosi, scemsavas opitat jednemu na zavodoch sem videl mjel naky kohutek alebo ventil cim pustal benzin medzi hadicku,kdesa to da sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:06
ze šaštína proc?
Datum: 11. srpna 2008 17:06
odkat si
Datum: 11. srpna 2008 7:16
dobreee
Datum: 11. srpna 2008 1:31
ukas
Datum: 11. srpna 2008 1:31
 mam dotaz proc vsichni silite s tim, ze si davate do fichtla special??? dyt to nicemu nepomuze.. zadny sedla tam nejsou tak co blaznite??? staci natural devadepet a jezdim a ne special bo natural do keryho pridavate aditiva
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel3759
nevim nevim jak by to jezdilo na kerosin....jeden cas sem mel zdroj kerosinu za 10 kc litr,mam naftoveho citroena a jezdil na to uplne normalne jako na naftu akorat teply to spatne chytalo....o tom ze by na to kdy kdo jezdil benzinovym autem sem neslysel....na kerosin jsou potreba mnohonasobne vetsi tlaky nez jsou u benzinoveho motoru a divim se ze to vubec naftak pobral,ale jezdilo to dobre....
Datum: 11. srpna 2008 23:53
Čau.Trocha teorie nikoho nezabije.V letech výroby fichtlú žádný naturaly neexistovaly.Do benzinu byl přidáván tetraetylolovo což
snižovalo detonace.Proto byla jiná konstrukce spalovacích prostrú než u dnešních motorú.Já jezdím speciál,trochu benaditu a M2T
1:33
Datum: 11. srpna 2008 22:26
Jméno: josef
IP: uživatel2969
naturalem kurvíš motor jako svině.musíš jezdit na speciál!!!!!nebo jezdi si klidně na chcanky ale sem zvědavej jak dlouho
Datum: 11. srpna 2008 20:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
já jsem jel i na ředidlo a taky to jelo a do trabanta sme dali jedou v nouzi vodku
Datum: 11. srpna 2008 13:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdo má zrovna prachy tak do něj může lít super... to je aspon fofr
Datum: 11. srpna 2008 12:17
kyž se bavite co je nejlepší,tak je to kerosin....ale fichtl by to asi neseežral !
Datum: 11. srpna 2008 11:51
Byl sem na benzine a meli tam Natural 91 pak 95 a jeste jeden natural ale uz nvm jakej ... je to mozny ??? ja myslel ze natural byl vzdy 95....
Datum: 11. srpna 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prosimte na 80 oktanu by to byl chcipacek lepsi je natural 95 lepsi nez naky special akorat nižsi oktanovy cislo a jede to pomalejs jezdil jsem na 140 oktanu a je to vo hjodne lip nez naky special a natural dohromady
Datum: 11. srpna 2008 10:51
Já tam leju to co je u nás nejlevnější, to znamená na jedný malý benzínce naturál (nic jinýho kromě nafty a lpg tam nemaj)
Datum: 11. srpna 2008 10:45
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
Datum: 11. srpna 2008 10:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
je uplne jedno na co s fichtlem jezdis,hlavne kdyz to hori. Na natural 95 sem jezdil jen se sifonem,jinak vsema starejma dedkama co mam doma jezdim na special,ani nevim proc,proste na nej jezdim....subjektivni nazor: na natural mi ty stary fichtly spatne chytaj a moc netahnou...vzdy kdyz sem musel jezdit na natural tak sem u fichtlu musel prestelovat predstih a odtrh aby to vubec jelo...pak to jelo normalne...tahle vec mi vadila a proto jezdim se vsim na special a mam klid....
Datum: 11. srpna 2008 10:33
Jméno: radim
IP: uživatel1071
ve speciálu olovo není, v cele eu se olovo do benzínu dávat nesmí,nahrazuje se tzv. aditivy.
Datum: 11. srpna 2008 10:31
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ono to olovo v tom specialu je jen se o tom tak nemluvi
Datum: 11. srpna 2008 10:28
a co takhle V-power? má oktanový číslo kolem 99
Datum: 11. srpna 2008 10:07
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
vsak olovo neni u fichtla potreba, nema ventily ja jezdim na 95
Datum: 11. srpna 2008 9:34
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Co máte proti speciálu? ten je dobrej. Jo a Lambasi v česku není žádný palivo s olovem je to zakázaný EU
Datum: 11. srpna 2008 9:17
Jméno: lembas
IP: uživatel3730
protoze tam neni olovo blbecku
Datum: 11. srpna 2008 8:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
ja lejem 95 lebo na benzinke to mam blizsi k ruke takze zeberem 95,kebi bil 91 blizsi ,ale je dalej o 5cm tak ho neberem
Datum: 11. srpna 2008 1:19
 hoija panove..jak je dlouhy ten zdusnik volnobehu??pac newim jak hluboko muzu vrtat ...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:58
vem si nějakou štětinku a zm+ěr si to
Datum: 11. srpna 2008 10:58
Jméno: blaba
IP: uživatel720
jako tvuj pe..s
Datum: 11. srpna 2008 10:57
 Zdar,kdyz mam neutral tak mi neco v motoru chrci ale kdyz zaradim rychlost tak nic se nedeje jede v normalu co to muze byt diki za odpoved. JAWA 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 14:56
podle mě jsou dvě možnosti bud počkaš az se to totalne dosere a potom to spraviš nebo rozebereš převodovku a uvidieš
Datum: 11. srpna 2008 14:56
Nemuze to bejt ten prevodovej retez (bo jak se tomu rika) pac ten taky divne chrci o kartery....
Datum: 11. srpna 2008 11:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
 servus , chcem si zvecit kanal ,ten horny kam ide karborator,zvecimto normalne vrtacku, potom prevrtam trisku,a zvecim este vyfukovy kanal,cotim dosahnem?A potom nekde sem cul ze ket z nutra hlavy vyplnim ten prostor ze bude vjeci kompresia,tak tosi scem viplnyt olovem,zvecisa tim kompresia??,a nemoze sa to olovo potom za jizdi roztavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 9:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
olovo roztaje,vyfukovym kanalem dosahnes lepsiho unikani splodin z valce. pokud nemas nejaky jiny karburator nez je origo tak nema vyznam pilovat saci kanaly...
Datum: 11. srpna 2008 9:54
ty vole to olovo sa ti roztavý a jednoznačne ten sací kanál nemožeš zvečit vrtačku musíš vylisovat vložku a tu bud vyfrázovat malým drážkovačem alebo já mám na to fortunku to je také neco jak flexa ale má to takovej kalenej nástroj který se otáčí tato sranda stojí tak 7tis bez nástroja ale potom je ten válec jak z výroby já si myslím ked to budeš tak robit ze to akurat dojebeš
Datum: 11. srpna 2008 9:53
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdarééc hoši mam problem s fichtlem vždycky když přidám plyn tak to jen bublá nevíte čim to muže byt ,,,, ??? za rady moc dííky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 23:47
 Nazdarek. Chci se zeptat co mam doladit na karburatore na mustafovi , protoze kdyz zmacknu cupatko na plovakovce a foukam do nadrze az kdyz mi nezacne kapkat benzin. Potom uz jede ale kdyz se benzin v hlave vipali tak to musim udelat znova a znova a znova. Nevite co by to mohlo bejt . Za odpoved vepred dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:57
ču máš zasviněné dítko v nádrži nebo se ti zasekává jehlový ventil v plovákové komoře
Datum: 11. srpna 2008 11:57
 čus chci se zeptat kde seženu karbec na jawu
350/634 ale musí bejt novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Je v nabídce MUAL v K.H. Tel: 327 512 506.
Datum: 11. srpna 2008 10:55
Jméno: linkon250
IP: uživatel3734
 zdarec.co mam robit ked mam zalomený srub co su v kartry ti 4sruby co tam ide valec a hlava zatahnut.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 17:08
sastinska partia to ano ale mi ket sa pustzime do motorky tak usto musi vipadat kamo mi sme mechanici od fordu,seci autoeletrikari
Datum: 11. srpna 2008 17:08
je my jasne ze ste šaštínská partia  D jedine navrtat malým vrtákem a vytahovákem ho vytočit
Datum: 11. srpna 2008 9:56
Jméno: cucak
IP: uživatel3735
vrco but mi ho das alebo ho obliznu : )
Datum: 10. srpna 2008 23:17
 Chtěl jsem se zeptat jsetli někdo nemá nebo neví kde by se daly sehant drapáky na pionýra pokud možno za normální cenu do těch 450ti korun??? samozřejmě nový ale ježděný taky nevadí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 18:45
Jméno: kocour
IP: uživatel849
hochu, auto-moto díly Náchod-kolem 450 kč, sám jsem je prohlížel a jinak na fichtly vše a za supr ceny.
Datum: 11. srpna 2008 18:45
Jméno: Monty
IP: uživatel13
za 450 fakt neseženeš, já dneska kupoval za 690 a je to zatim nelepší cena jakou sem našel
Datum: 11. srpna 2008 12:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
zajdi na srotak vyber tam tu nejlepsi
Datum: 11. srpna 2008 10:53
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Za 450 kc si nekoupis odni noralni obuti na fika
Datum: 11. srpna 2008 10:44
 Zdarec, nevíte kde mám sehnat košík na Babettku 207? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 22:39
Jméno: foch
IP: uživatel1640
jedině dát košík z kola
Datum: 10. srpna 2008 22:39
Jméno: 21
IP: uživatel1640
 čau mam motor po go- ložiska, gufera, výbrus. a když mam motor nejake určite otačky za jizdy tak kvilý nejake ložisko jak zjistim ktere to je a jak tu zavadu odstranim? Taky když sem ten motor složil tak ozubenym kolečkem nešlo skoro rukou točit na neutral ale když jsem ho prošlapl tak to zase šlo točit pak zas ne, nemuže to bejt tím??? diky za všechny rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:03
Jméno: pišta
IP: uživatel3740
Tým stroboskopom iba zistíš pri akých otáčkach ti to robí, ale ako zistiť ktoré, tak to neviem. ...Ak ti nejde točiť vývodovým kolečkom, tak si tam asi niečo zle napasoval a ide to veľmi zťažka.
Datum: 11. srpna 2008 10:03
Jméno: pavko stroboskopem
IP: uživatel430
stroboskopem ne motrory
Datum: 11. srpna 2008 8:23
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=46348 - hele, myslíte teda že je to tou indučkou? zejtra koupim novou svíčku, a vyčistim karbec (páč nechápu, proč je jednou mokrá, a podruhý suchá) , a pak tam skusim dát tu funkční indučku, snad to pude, jinak to snad ani nejni možný, páč sem všechno překontroloval..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 8:39
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
No a ty nové zas nic nevydrží!
Datum: 11. srpna 2008 8:39
právě já mám 3 - 4 roky starou..  .. né 30 - 40 let.  no, skusím tam dát tu jinou no.. uvidíme..
Datum: 10. srpna 2008 23:27
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
Indučka už má své nejlepší léta za sebou -> vznikne netěsnost v horní části na spojení plastu a kovu -> třeba zapomeneš stroj bez krytu na dešti nebo do rána na dvorku -> indučko zdar. U šáde mi odešla také sama z ničeho nic. Nezapomeňte na to, že originální díly jsou většinou staré 30, 40 i více let! A nic nevydrží na věky - i když to vypadá nerozbitně...
Datum: 10. srpna 2008 23:14
Jméno: Zaša
IP: uživatel3726
Indučka už má své nejlepší léta za sebou -> vznikne netěsnost v horní části na spojení plastu a kovu -> třeba zapomeneš stroj bez krytu na dešti nebo do rána na dvorku -> indučko zdar. U šáde mi odešla také sama z ničeho nic. Nezapomeňte na to, že originální díly jsou většinou staré 30, 40 i více let! A nic nevydrží na věky - i když to vypadá nerozbitně...
Datum: 10. srpna 2008 23:12
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To by me taky zajimalo, ale kdys muze odejit kondik a takove veci...
Datum: 10. srpna 2008 22:54
a jak může navlhnout?
Datum: 10. srpna 2008 22:40
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Je mozne ze navlhla... jinak se tam nema co po...t
Datum: 10. srpna 2008 22:23
jo, ta indučka je stará 3 max 4 roky.. je možný, aby se tak (docela) brzo posrala?
Datum: 10. srpna 2008 22:22
 další věc co když místo 2.50 použiju 2,25 nebo 2,75 je stím nějáký problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:45
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
jestli myslis pneu, tak s tim by nemel byt problem
Datum: 11. srpna 2008 10:45
Jméno: martin123
IP: uživatel1411
 zdarec je mozny ze mi cz 175 hranata pojede po rovine 140kmh v origo stavu ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 8:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
moja ciza da max 120 ale to musi byt po destu a s vetrem v zadech
Datum: 11. srpna 2008 8:25
Ano je, ale je to jen hodnota kterou ukáže tachometr a bude asi tak 40km/h od pravdy, mám jeden tachák kterej na 175 na trojku opřu o doraz....
Datum: 11. srpna 2008 0:14
V origo stavu asi ne! ale pohraj si se sekundárnim převodem kolečko atd.
Datum: 10. srpna 2008 23:05
 4auves potřeboval bych porad sháním gumy na 550 kde se dají koupit má je sesa?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:04
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
ty se shaneji hodne blbe...tak nekde na burze je sezenes...
Datum: 11. srpna 2008 10:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Draci zdar, aky je lepsi predstih na jawa 23 mustang ked ho chcem do terenu?? ja mam v knizke o jawe 50 1.2 az 1.5 ale vy tu pisete 1.6 az 1.9 a jawa 05 ma 2.7 az 3.0,prosim ako nato aby to drzalo dobre v malych otackach a v kopci ,dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 12:23
Jméno: Monty
IP: uživatel13
do terénu je svatá povinost zpevnit rám... ale ten předstih mám tak kolem tech 1,6 a sem spokojeny
Datum: 11. srpna 2008 12:23
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Viděl jsi někdy odstrojený rám pionýra, či mustanga? Jejich rám není do nějakého terénu stavěnej, prostě počítej s tím že bez úprav se to prostě ohne nebo zkřiví. Takže doporučuju, ikdyž jsise na to neptal, buď rám zpevnit jeklem pod nárží (mezi sedlový jekl a krk řízení), nebo zkus Jawu 90, ta je na to stavěná.
Datum: 11. srpna 2008 7:28
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Dej 1,2-1,5 a zkousej je to prace na cely den, ale vysledek stoji za to
Datum: 10. srpna 2008 22:04
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi mam stadiona a potreboval byh sehnat takovej kus hliniku do kteryho se da lanko aby snim slo radit nevite kde bych ten kousek nebo cele řazeni na stadiona sehnal sesa to tady nema za odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 11:22
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 11. srpna 2008 11:22
Jméno: dušan
IP: uživatel1089
 ČUS DRACI CHCI SE ZEPTAT JAK BY SE DAL DÁT NA FICHTLA RIBYNA Z 250 PODROBNÝ POPIS DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:41
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cau draci mam dalsi problem konecne se mi podarilo dat fichtla do kupi a ted se to nejak extreme zahrejva vyjedu kopec a varim je to strasny kamos ma taky fika a ten ho varil celi vodpoledne a furt pohoda a ja kopecek a konec nevice cim by to mohlo byt ??? jezdim na special + olej m2t carline (nejakej vobycejnej co maj na benzince  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:08
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
Mas vubec olej v prevodovce???
Datum: 11. srpna 2008 10:08
|



|