Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobry den neprodal by někdo feja bo se mi posral moravskosleszky kraj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 12:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
si ho sprav ne?
Datum: 12. srpna 2008 12:19
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
A na čem bych pak jezdil.?
Datum: 12. srpna 2008 10:41
Jméno: trinda
IP: uživatel3743
já ne
Datum: 12. srpna 2008 9:54
 Zdar hoši, mam jeden problém když se jedu projet na fichtlovi tak ho nakopnu a první a jedu a asi za 20min mito prostě začne cukat jako kdyby bezzín a moje horkej že byse natom dali smařit řízky!!!tak sem skusil vyčistit trysku a pak to nejde ani rostrkattak čekám 30-60min a pak mi to hytne na rostrkáníPROSÍM PORADTE MOC MOC PROSÍM jestli se trebe nepřehřejvá startovací cívka u zapalování díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 21:12
 Cau skus si videla magneto a newbo s kus dat jinou svisku protze tam mas moc velku jiskru tak ti to prehrava a pak jak je zahrata tak vynechava a to zpusobuje cukani!Zatim cau!!!!
Datum: 02. října 2008 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel3549
a olej v prevodovce mas??? dalsi vec co spusobuje prehrivani motoru je chuda smes a spatny predstih...a kazdopadne mas spatnou svicku...
Datum: 12. srpna 2008 16:39
první od spoda určitě ne! dej buď druhej od vrchu nebo druhej od spoda ... ale jestly se ti tak moc přehřívá tak bych dal bohatší ( druhej od spoda)
Datum: 12. srpna 2008 9:33
Jméno: Monty
IP: uživatel13
máš špatnou svíčku
Datum: 12. srpna 2008 9:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nebo skus jehlu v karbu a prvni zarez od spoda
Datum: 12. srpna 2008 9:19
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Tak tomáš dobrý 2v1,fichtl a vařič.  Mně to taky dělalo vyměň svíčku. Zdar.
Datum: 12. srpna 2008 9:17
 Ahoj,hele chtěl jsem se zeptat tady se někdo zmínil o zkrácení pístu(uříznutí těch kanálů),tak napadlo co na to může být.Dík za názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 13:25
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
lepsi to bude v tom ze pist bude lechci a a tim bude mit asi mensi odpor
Datum: 12. srpna 2008 13:25
Okolik tak zkrátit?Jo a co se zvýšší
Datum: 12. srpna 2008 10:07
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
Weaponman: a vcem je lepsi kdyz ho zkratis?
Datum: 12. srpna 2008 9:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to jsem byl ja staci pravitko a lihac a musis si to narysovat na pistu a potom si ho nak setrne upnes a u riznes pilkou a zabrousis pilnikem neskracuj ho moc jinak stracis spodni kompresi
Datum: 12. srpna 2008 9:22
 caute hoši..mam jeden dotaz, nechce mi ist fichtl neviem co mu je trsky benal ok,ukostrenie je na priamo....co to moze bit predtrh? daco zo zapalovanim asi nie? A NEDAVA ISKRU,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:41
Jméno: gfh
IP: uživatel3928
mas vpohode indukcni civku??
Datum: 28. srpna 2008 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel3549
a mas to dobre zapojene?? a serizene??? otviraji ti vubec kladivka??? svicka je dobra?? fajfka??VN kabel??? zadny upadly drat??? na inducce 15 na kladivko 1 na kostru??? hej....
Datum: 12. srpna 2008 16:41
Jméno: Monty
IP: uživatel13
taky když nedává jiskru tak určitě neco se zapalováním
Datum: 12. srpna 2008 9:22
Jméno: 05
IP: uživatel765
 čau draci, chci se zeptat, jestli se mi zvýší výkon, když udělám klapkové sání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 18:23
výkon ti to přidá a možná ještě ušetříš benzín, protože ti to nebude plivat směs z karbecu, o tom už sem taky přemejšlel, ale nevim, jestli bych byl tak šikovnej a dokázal si tu klapku vyrobit  , ale jestli tuhle úpravu uděláš, tak napiš, jak to dopadlo, práci čest a ať se daří
Datum: 12. srpna 2008 18:23
Jméno: 05
IP: uživatel765
a jakýma úpravama mam teda začít?
Datum: 12. srpna 2008 16:24
Jméno: mara
IP: uživatel426
samotna klapka zase az tak noc neudela pokud jenom priopravis saci kanal bez toho abys s nim delalel nejaky upravy jenom by mela o neco malo snizit spotrebu
Datum: 12. srpna 2008 9:35
klapka ti přidá dooost na výkonu!!!! měla by se dát někam mezi karbec a válec chápeš? ( by F_K )
Datum: 12. srpna 2008 8:39
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
jj výkon ti to zvedne. mno budes si muset upravit kolinko (mno spis vyrobit takovej mezi kus kam tu klapku das). Ale pokud nemas zadne uppravy tak bych asi osobne zacinal jinejma.
Datum: 12. srpna 2008 8:09
Jméno: 05
IP: uživatel765
jo a ještě jestli budu muset udělat nějaký další úpravy aby to fungovalo?
Datum: 12. srpna 2008 7:56
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, měl bych dotaz, máte někdo zkušenosti z těma levnějšíma pískovacíma pistolema za těk 7-9set? děkuji moc, nerad bych koupil nějakýho předraženýho šmejda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel3763
ja osobne s nima skusenost nemam,ale staří veteranisti na foru i-veteran.cz rikali ze je to k nicemu,cileny vysledek neni dobry a clovek se u toho akorat zbytecne nadre...
Datum: 12. srpna 2008 10:49
Jméno: pišta
IP: uživatel3740
 Nazdar chalani. Renovujem moju Jawu 50 typ 555 a chcel by som na nej jazdiť. Lenže nemá papiere. Som rozmýšľal, že kúpim na ňu nejáký technický preukaz pre tento typ, ale čo potom s číslom motora a rámu? Na motore by som musel asi prebrúsiť, ale čo so štítkom na ráme?? Prosím poraďte mi, kto má s tým skúsenosť. Za odpoveďe díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 20:40
hele a k vám na slovensko ještě nedorazily veteránské papíry/testování ???
Datum: 12. srpna 2008 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel3759
cislo motora si nechas vymazat z technicaku a na jakekoliv burze koupis prazdne stitky a na to si vytukas vyraznikem co potrebujes ....
Datum: 11. srpna 2008 23:33
Na slovensku je uz motor ako vimenitelna suciastka a to ti policajti kontrolovat nebudu , a stitky kupis aj na motoburzach .
Datum: 11. srpna 2008 22:58
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
štítky jdou koupit,(na motoinzerci sem to vyděl, ale je to už pár tejdnu) pak tam vytukáš co chteš..
Datum: 11. srpna 2008 22:39
Jméno: MAjkl
IP: uživatel730
 Zdar hoši. Když chci vybít ložiska babetty zadního kola musím sundat volnoběžku zadního kola,??? Díky moc.. nejde mi to přes ty dírky povolit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 22:28
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
volnobezku sundavat nemusis jen vem sroubovak a strc ho do tech dur a vyndej ty prachovky ten nevim ale z jedne strany jsou jeste segerky tak ty taky nev potom vem sroubovak a strc ho do stredu loziska a mlat po tom na druhe strane a to drune taky tak
Datum: 11. srpna 2008 22:28
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
 ahoj pls nutnej dotaz, musí mít jawa20 na technický brzdový světlo nebo stačí vzadu jen obrysový? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:32
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
20 nikdy brzdovy svetlo nemela.
Datum: 11. srpna 2008 21:32
Jméno: josef
IP: uživatel2969
stačí obrysový,brzdový je jako doplněk
Datum: 11. srpna 2008 21:01
Jméno: VOjtooa
IP: uživatel764
 proc mi tece benzin kdyz macknu na preplavovak,u ty hlinikovy nohy co vede ke karbosu?(myslim jak je takova dira na konci karboratoru a zacina ta Al noha)kap,kap,nic,nicnic,nic, a najednoukap,kap,kap,kap,kap,kap,kap,kap elze to zastavit,jen kdyz otocim kohoutkem.mam novej plovak.myslite ze to bude tim pliskem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel3759
nove plovaky jsou obcas k nicemu,jsou tezke a lezi na dne...u nekolika uz sem to zazil...vetsinou byli od nas z mototechny....tak doufej ze taky nemas tezky plovak....jinak to dela vysoka hladina..
Datum: 11. srpna 2008 23:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to bude nastavenim hladiny v plovakovce,tzn je moc vysoko,musis nepatrne prihnout plisek smerem dolu,chce to vyskouset
Datum: 11. srpna 2008 20:53
Jméno: filip
IP: uživatel3671
 nazdar mam babettu 210 a něak se mi při pulce plynu a vic dusi je to jako by tam nešel benzin ale on jde nevim si stim rady volnoběh drži předstih ok svička házi jiskru nevim co stim prosim poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 21:02
Jméno: filip
IP: uživatel3671
tak snad to bude už OK dal sem tu jehlu ještě trochu viš a ubral na bohatosti směsi takže to do otáček jde dobče a volnoběh drži taky sem došteloval plynovy lanko tak snad to bylo ono
Datum: 12. srpna 2008 21:02
Jméno: filip
IP: uživatel3671
tak sem to udělal tak jak si mi Michale napsal a do otáček to jde perfektně ale nedrži volnoběh na volnoběh to je takovy přidušenya pokud tomu při rozjezdu nezašlapu tak to nechce jet a pak to chcipne a když se rozjedu a pustim plyn tak to vystřeli z vyfuku
Datum: 12. srpna 2008 17:09
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
dej v soupatku jehlu vys
Datum: 12. srpna 2008 11:22
 Caw draci,pls napište mi někdo kolik má napsáno v TP jawa 555.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 8:03
myslím tím rychlost
Datum: 12. srpna 2008 8:03
aja si tak myslim že konsručku.... ale ta je 50 km/h.. je to na nic mit na 555 A1. ale ja jim na to kaslu a klidne se budu i soudit... jinak esli mysliš třeba počet míst tak jedno dále třeba řazení manualni. váha stroje 57 kg druh vozidla motocykl malý nejvetsi technicky pripusta hmotnost je 187 kg. palivo BA 80.. zvihovej objem 49 cm2 max výkon v KW 1.62/ 5 500. toto vsechno mam na technicaku.. plus este barvu a vin
Datum: 11. srpna 2008 20:32
a co myslíš,řekl bych že konstručku,tak je 45km/h,a jesi myslíš neco jiného,tak co??
Datum: 11. srpna 2008 20:19
ale myslim že velký ... kolem 15 cm
Datum: 11. srpna 2008 19:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kolik let nebo co?
Datum: 11. srpna 2008 19:51
kolik čeho?:
Datum: 11. srpna 2008 19:45
čeho?
Datum: 11. srpna 2008 19:45
Jméno: Ludva
IP: uživatel3751
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 19:36
tož teoreticky jo,o zapojení bych se nebál,to by mělo jít,ale newim,jesi by se tam vešla!!
Datum: 11. srpna 2008 19:36
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 Je možný když je u babety mastnej nákej ten válec nebo ta spojka nebo co to je, že to nejde nastartovat a špatně to jede???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:59
Jojo já mam kryt spojky furt dole pokaždim zastavenim musim čistit pak to jede
Datum: 11. srpna 2008 21:59
jistě!!pak klouže a nemožeš to natočit!!to mě dělalo,když mě tam tekl olej z motoru!!
Datum: 11. srpna 2008 19:37
 Ahoj,hele mam dotaz jestli by nebylo lepší dát na 23tku pod hlavu tesnění?Dík za názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 18:31
mělo by ti to těsnit, třeba já sem měl slíbenou brusnou pastu, co se používá na zabroušení sedel ventilů, tak mi jí měl přivízt kámoš, ale bohužel nedojel, tak sem zkusil toto, vzal jsem mámě z dřezu tu pastu, co se s ní meje nádobí, spíš je to ňákej ten čistící písek, ale je to jemný, vzal sem tu pixlu, trochu sem to naředil vodou, aby to zřídlo, páč to bylo suchý, udělal sem z toho pastu a pomáz sem s tím těsnící plochu na válci a pak přiložil hlavu a točil s ní na levo, na pravo a zabrušoval, pak sem dycky tu starou obroušenou pastu vyměnil a tak to opakoval asi 5 krát a vypadá to dobře, pak sem to teda ještě pořádně oplách, aby tam nic nezůstalo a těsní to  , nestěžuju si
Datum: 12. srpna 2008 18:31
ja jsem skusel kruzok alobalu
Datum: 11. srpna 2008 23:22
Jméno: fichtl
IP: uživatel692
ja jsem skousel tesneni hlnikovej krouyek a vzdy to netesnilo doporucuju nedavat nic
Datum: 11. srpna 2008 21:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
no proto se zabrušuje hlava ne aby tesnila...a nepotřebuješ tesnení
Datum: 11. srpna 2008 18:01
*hermetix
Datum: 11. srpna 2008 17:37
hermatix tam dej
Datum: 11. srpna 2008 17:37
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Leda s hliniku nebo z asbestu, ale tesni to bez tesneni
Datum: 11. srpna 2008 17:26
 Čuss... Mám čezetu 125 r.v.1962 a potřeboval bych sehnat kotvu... Nebo možná mi poradit protože mi motorka nedobíjí... Myslím ale že je to ta kotva... Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 6:37
A mohl by jsi mi prosím dát odkaz na nějakou stránku kde bych to rele koupil??
Díky
Datum: 12. srpna 2008 6:37
Jméno: standa
IP: uživatel3759
aha...to bude tezky....jestli mas starou cezetu s kulatym motorem tak to melo dobijeci rele na zapalovanim,pokud to uz melo oddelenou krabicku nekde v kasliku tak mi oprav...kotva nemusi byt spatna,vetsinou ji staci vycistit technickym benzinem,,,,uhliky nesmeji byt moc kratke....prodavaji se vsude...nekde si sezen na netu prirucku o dobijecim rele,pokud ani nevis jak to vypada tak je marny neco vykladat....jinak pokud mas spatny rele,tak se dnes dela elektronicka nahrada ktera jde prisroubovat na stator misto pouvodniho rele,stoji asi 700,- a je naprosto bezporuchove a dokonale to dobiji....
Datum: 11. srpna 2008 23:41
Rele?? Co to je???
Datum: 11. srpna 2008 17:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
napred okoukni uhliky a rele
Datum: 11. srpna 2008 16:49
 Zdar kdyz jedu na fichtl po chvili mi zacne klepotat prevodovka a zacne motor brzdit a normalne som to nastartoval a zase mi to urobilo nevite co to muze byt diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 21:18
jestli to bude dělat dál tak vyměn ložiska na klice a když už to bude rozpůlený tak vyměn i ty co jsou v převodovce. mustang mi to dělal taky. udělal jsem gou a všechno je tak jak má
Datum: 12. srpna 2008 21:18
no uz sem to rozebral byla tam ohnuta vydlicka a automat
Datum: 11. srpna 2008 23:20
Jméno: itziiu
IP: uživatel3402
hele jak vis ze to je prevodovka? muze to byt i valec a pridirat se jestli tam lijes nejakej olej pro nizkootackovy motory...,nejlepsi by bylo rozdelat to a kouknout co se kde stalo
Datum: 11. srpna 2008 18:48
olej tam mam novy
Datum: 11. srpna 2008 17:49
Jméno: Monty
IP: uživatel13
máš tam vůbec olej?
Datum: 11. srpna 2008 17:05
mozna se ti to pridira
Datum: 11. srpna 2008 17:00
Jméno: Jákl
IP: uživatel650
 darci,prosím poraďtě,jak mám zmáčknout ty pojistky na pístní čep..?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 18:57
ja to dělám elektikářskýma justýrkama
Datum: 11. srpna 2008 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
normalne klestema na segrovky nebo hubenejsima klestickama
Datum: 11. srpna 2008 16:38
ja to dělam šroubovakem... kdyz to vytahuju tak pojistku zkoutim a vytahnu a kdyz ji tam davam tam ji zase zmacku a vsunu do drazek
Datum: 11. srpna 2008 15:53
 Cuzzz... mam dotaz.... zacina mi skytat fik a nvm cim to je jedu v nizkejch otackajch a zacne skytat tak sem zmackl na karbeci to to mackatko jak je na plovakovce a ono to pomuze a dela mi to na vsech rychlostech i na dvojku do mirnyho kopecka (kterej sem driv vyjel bez problemu) to musim parkrat zmacknout nebo drzet aby se to udrzelo a nezacalo to skytat nevite cim to je? mam vycistit karbec? jehlu mam na 2. stupni...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 15:23
tak to bylo odtrhem...
Datum: 12. srpna 2008 15:23
MIchalJ21: jj taky me napadlo dnes zkusim....
Datum: 12. srpna 2008 10:03
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
nizka hladina v plovakove komore (phni plisek nahoru)
Datum: 11. srpna 2008 22:39
Staci cist sitko uz sem vycistil
Datum: 11. srpna 2008 22:28
kup si sitko na benzin dej to tesne pred karbec ale udelej i to co ti radi ostatni draci
Datum: 11. srpna 2008 21:55
Jméno: josef
IP: uživatel2969
určitě vyčisti nádrž,mně to poslední tejden dělá taky.musíš vyčistit nádrž a kohout.mně to dělá taky ale po chvíli se chytne.udělam to aš bude špatný počasí protože tet se jezdit nechá
Datum: 11. srpna 2008 20:21
Nic ve spatnym ale predstihem to nebude... neco s benalem... ale karbec sem vycistil a nasel sem v plovakovce jakousi bublinu a jhestli to byla voda nebo ne je ted fuk... zitra to zkusim zajet a napisu sem ( btw: nemam sitko v nadrzi tak sem si dal na hadicku to sem vycistil a kdyz to nepude tak vycistit kohoutek
Datum: 11. srpna 2008 18:07
Jméno: Berný
IP: uživatel3336
Postiluj predstih
Datum: 11. srpna 2008 17:18
Jméno: Monty
IP: uživatel13
mě to dělalo taky když sem tam nalil jakýsi benál co sem našel v dílně... soudím že tam bylo moc oleje páč měl uplně jinou barvu no každopádně po výměně už to bylo v poho
Datum: 11. srpna 2008 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
urcite bych vycistil karburator a trysky,pokud to nepomuze tak trochu zvednout hladinu.
Datum: 11. srpna 2008 16:39
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
de ti mam malo benzinu
Datum: 11. srpna 2008 15:33
Jméno: Beeyk
IP: uživatel3552
 Cus draci.. myslíte si že je dobry používat do specialu olej MOGUL ?? bral jsem ho na vyzkoušení protože byl tam ten nejdražší vyjde na 80Kč na 0,5 L
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já ho leju pořád, výkon nevim ale když srovnám výfuk můj a uživatele M2T hned vim že M2T není nejlepší olej
Datum: 11. srpna 2008 21:39
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Ja leju do specialu mugul dlouho a je to supr výkon
Datum: 11. srpna 2008 15:09
|



|