Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím,potřeboval bych prosím vás poradit. Mám nádrž s ČZ 175/477. Je celkem rezavá,a chromy na ní už jsou taky rezavé. Rád bych jí zrenovoval,poradíte mi někdo jak na to ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 0:37
 Záleží na tom, co všechno jsi schopen si doma udělat sám...můj postup by byl takový, že bych nádrž odrbal od laku, poslal na nachromování, a poté bych si nádrž doma nalakoval...Samozřejmostí je důkladné odrezení vnitřku nádrže, například pomocí kyseliny citronové...
Datum: 19. října 2013 0:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 21. října 2013 16:50
 dik draku,, jen piste proste nesmazu jedno cislo a hned je pruuser jak brno
Datum: 21. října 2013 16:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Taky sem to tak chcel napsat. Ale bylo mě to blbý!
Datum: 19. října 2013 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne to je jen sleva
Datum: 19. října 2013 19:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
Datum: 19. října 2013 14:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou  prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
Datum: 19. října 2013 12:15
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
Datum: 19. října 2013 10:53
Jméno: blaa
IP: uživatel16293
 ja osobně bych ho tam nechal
Datum: 18. října 2013 21:02
Jméno: manik
IP: uživatel16293
 čaute draci, mám takový blbý dotaz D .. bude vadi když na STK budu muset motorku roztlačit abych ukázal že svíti světla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 10:26
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 No já teda nevim ale když sem dělal technickou na fíka tak sem to tam musel roztlacit a nevadilo jim to .
Datum: 19. října 2013 10:26
Jméno: manik
IP: uživatel16293
Datum: 18. října 2013 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Jo,dostaneš měchačkou přes prdel jak doma od mámy
Datum: 18. října 2013 19:33
 Zdar draci chtěl bych se zeptat když jedu na fechtlovy nad 50 tak si rafička lítá jak chce občas vyskočí na 70 pak zpátky a pak zas na 60 nesetkaly ste se s tím někdo ?? předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 1:07
 no já taky nikdy nevidel fechtla s tachometrem ale co sem mnel 250 tak ta mi blbla na zpusob ze neukazoval spravnou rychlost ale km pocítal dobre .. to je prste jawa takovéto blbiny se musí přehlížet ,,
Datum: 20. října 2013 1:07
Jméno: Radek
IP: uživatel16298
Datum: 20. října 2013 0:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj přemazanej náhon, nebo stvrdlá vazelína v něm. Či se pletu? Toš tak.
Datum: 18. října 2013 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Jo,je v hajzlu tacho,náhon a nebo uložení šneku na rozetě...
Datum: 18. října 2013 19:09
Jméno: Béďa 17
IP: uživatel1337
 Zdravim.Dal jsem na 250ku panelku revmaplechy a plexištít a jak se nějak točí luft tak mi pod nos smrdí výfuk.Od kolen to není,takže to musí jít odzadu.Nemáte někdo nějakou vychytávku jak to změnit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 11:01
Jméno: Jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, máš dvě možnosti: buď jet rychleji abys smradu ujel a nebo si pohrát s plexi. Plexi za tebou dělá vzduchvé pytel a ten nasává zplodiny z výfuku. Takže plexi více postavit.
Datum: 19. října 2013 11:01
 Ahoj Béďo 17! Já toho v mládí zažil víc s plexi a plechama, toš se ozvi na: " 2beo@seznam.cz ", třeba Ti neco poradím. Toš tak.
Datum: 18. října 2013 22:46
 cau draci mam babettu 207, v mensich otackach rozjezd vsechno ok ale ve vyssi rychlosti zacne prskat , mam pocit ze by jela rychleji ale vynechava ? co s tim ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 11:50
 dolá to každá 207 takto.. je to chvalne aby to rychlej nejelo
Datum: 20. října 2013 11:50
Jméno: Radek
IP: uživatel16298
Datum: 20. října 2013 0:52
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 chtěl jsem se zeptat co to znamena když ma simson bezkontaktni zapalovani jako ze nemusim delat predstih a odtrh
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Podle rysek pokud tam jsou a nebo stroboskopem ? A nebo si najdeš bod kde začíná snímač snímat a podle toho si natočíš zapalování na požadovanej předstih. Některý zápalka maj proti sobě různý zářezy a nebo jiné otvory,podle kterých poznáš že je snímanej bod na snímači. U simsona je myslim větší mezera mezi magnetama v rotoru a proti tomu na statoru snímač... Snad někdo upřesní... Třeba u babety vidíš že je magnet na snímači a dál není co řešit... Chytnu to proti sobě,povolim stator,natočim podle předstihu kterej si naměřim na pístu,utahnu,nandam hlavu,jedu...
Datum: 18. října 2013 19:18
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 a jak se to nastavuje?
Datum: 18. října 2013 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Předstih se nastavuje,odtrh ne. Zapalování má bezkontaktní snímač otáčení klikového hřídele namísto kladívek a proto je bezkontaktní.
Datum: 18. října 2013 18:44
Jméno: Radek
IP: uživatel15809
 Zdar kluci mam takovej problém mam mustanga kdež jedu na pul plynu ok ale když přidám plnej tak se to začne dusit a hlavně do velkyho kopce dám za jedna a plnej a ono to uplně přestane jet nevíte co stym je ? už jsem vyzkoušel skoro vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 15:32
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16304
 skus vyměnit karburátor nebo ho vyčisti  rn
Datum: 21. října 2013 15:32
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci. Chtěl bych se zeptat jak moc složitá je výměna motoru ve felicii (co vše se musí vymontovat ven). Chtěl bych ho vytáhnout i s převodovkou směrem nahoru. Kanál nemám, takže spustit dolů ho nemůžu. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 8:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a nezapomeň odpojit výfuk
Datum: 18. října 2013 8:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele nahoru to jde ale blbě. Jednodušší je ho pustit na zem a pak ve dvou chlapech ten předek v pohodě nadzvedneš a cukneš z autem dozadu, nebo ten motor vytáhne třetí dopředu. Jde to i v jednom když máš předek auta čím zvednout. 
Jinak motor drží na třech šroubech. Odpojíš elektriku, hadice, plynové a spojkové lanko a nezapomeň na táhlo řazení. Pak buď musíš vycvaknout poloosy z převodovky, ale nebo povilit poloosy v těhlici a vyndat to i s poloosama. Sranda za hodinu to musíš mít venku.
Datum: 18. října 2013 8:43
 cau draci daval pul jsem motor z fichtla , menil pouze gufera a loziska , a po montazi a naslednem utahnuti vsech sroubu mi nejde protocit vystupni hridelka proste je to uplne tvrdy , nakopavacka jde dost ztuha , celej den sem se s tim sr*l prosim poradte , diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Výstupní kolečko je na max zastrčený do ložiska? Ložiska jsou nadoraz v domkách? Klika je na středu,nezkřížená,volná?
Datum: 18. října 2013 18:47
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Měnil jsi i futra na předloze???
Datum: 18. října 2013 16:36
Jméno: jakub
IP: uživatel16291
 ja davam mezi kartery silikon i tesneni  neco bude spatne poskladana bude třeba rozpulit a slozit znova
Datum: 18. října 2013 9:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš mezi karterama těsnění nebo jen silikon??
Datum: 18. října 2013 8:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 max ti poradim,že jsi něco dal blbě.Opravdu se neumím převtělit do tvého motoru
Datum: 17. října 2013 21:10
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 mohl bych dat zapalovani ze simsona na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 20:24
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dospel jsem k zaveru ze koupim orignal zapalovani na pionýra a simson necham na dily jinak dik
Datum: 17. října 2013 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a nezapoměň na to že aby jsi simsona aspon nastartoval tak potřebuješ aspon 300 drátů
Datum: 17. října 2013 19:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16289
 ja nevím ale vždyt to bude hrozný nevím zda to pude pod dekl na čep kliky ,.... za mě bys daleko lepší měl zapalování z babety asi budeš muset trošku tunit taky ale za odpoledne je tam jde nasadit na kliku stačí jen 2šrouby M5...jen nezapomen že babeta musí mít tiristor černou krabičku zapojenou na kable odzapalování.....
Datum: 17. října 2013 18:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když to dokážeš, tak ti snad nikdo bránit nebude
Datum: 17. října 2013 17:49
 Ahoj, zeptám se znova kde přesně se má měřit píst na pionýru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 17:44
 jinak bych ho měřil u pístního čepu
Datum: 17. října 2013 17:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vždycky je lepší měřit vrtání ve válci... pokud to nejde, tak píst někde pod pístnim čepem, ale musíš počítat s vůlema...
Datum: 17. října 2013 17:43
 píst je "šiška"  já bych radši měřil válec a podle toho do něj koupil píst a pokud máš písty nějaký doma a nevíš jakej tam dát tak to vyzkoušej...
Datum: 17. října 2013 17:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 V obvodu. To je snad logický ne?
Datum: 17. října 2013 15:52
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 zdar draci, mam jen novy kroužky musim to zajet? kolik mam ředit a kolik km to zajet?? poradí někdo? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 6:49
Jméno: standa
IP: uživatel16290
 Souhlas s pérem. Jednu bandu víc oleje a cca prvních 30-50km jezdit volněji aby si to sedlo.
Datum: 18. října 2013 6:49
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to bych úplně tak nedělal...ředil bych trocha víc než normálně a tak těch 100km bych jezdil mírnějc
Datum: 17. října 2013 19:55
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nic nezajížděj a řeď tak, jako doteď.
Datum: 17. října 2013 15:54
 zdarec draci. mam pionýra 20 a mam asi moc bohatou smes. jehla na 2 zarezu. svícka je porad cerna z tlumice vyfuku tece olej. je mozny je je spatne nastavena hladina v plovakovce? protoze kdyz zavru kohout paliva a motor bezi (delam to kdyz fika odstavim na delsi dobu) a spotrebovava benal v karbecu tak ke konci kdyz uz tam asi neni moc benalu zacne dosti razantne zvysovat otacky. poradite mi prosim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16289
 netahne ti to olej z převodovky guferem od spojky ? nepulil si to a těsní ti to mezi kartery???
Datum: 17. října 2013 18:43
 Mazu 1:40..
Datum: 17. října 2013 16:50
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 To s tim olejem bych viděl, že moc mažeš. A to, že se ti při zavřenym kohoutu zvyšujou otáčky je způsobený tim, že tam jde čim dál tim míň benzínu, tudíž víc vzduchu, kterej logicky přidá na otáčkách.
Datum: 17. října 2013 15:56
Jméno: Tom
IP: uživatel16106
 Draci,
kdo z vás má zkušenosti s nástřikem nového laku na Jawku 50/555 ( jawovová červeň). Odřel jsem kostru a všechny plechy na "kost" . Obrátit se na profíky nebo to zkusit doma sprej?
Pokud můžete uveďte také typ barvy případně výrobce. Díky.
Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 17. října 2013 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 spreje ani omylem... jedině kompresor s pistolí, pro tvojí potřebu asi stačí obyč syntetika, někdo do ní i přidává tužidlo z akrylátu, ale to chce vyzkoušet, aby se to nesrazilo... já dělal 555 akrylátem, stačilo mi 0,7l na 2 vrstvy... pokud to chceš opravdu pěkný a nemáš žádnou zkušenost s lakovánim, tak ti nezbyde, než to svěřit lakýrkovi...
Datum: 17. října 2013 13:10
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 sprej nedoporučuju, poslední zkušenost mám dost nehezkou - spodek jsem stříkl běžnou základovkou ve spreji (určenou na auta - aspoň podle etikety) a na to namíchaná barva ve spreji - výsledek hezkej až na to že stačí kapka benzínu a barva je dole i se základovkou, nevim jestli je to nějakej "ekologickej" důvod že ty barvy nesnesou benzín nebo je dnešní bezín aditivovanej tak že to rozpustí
Datum: 17. října 2013 9:43
 Zdravím, kolega mi tu nechal Jawu 350/683 chci se zeptat nedává mi jiskru ale svetla svítí nevíte cím by to mohlo být? Není to možná proto že je slabá baterie a potom nedává jiskru ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 18:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16289
 no co 638 má už 12 volt elektriku ne ??na tu nabíječku seženeš běžně baterku dolít a přez noc dobít ..eventu alně ti to chytne i na baterku z osobáku  jinak pokud to nezabere zkoušečku a hledat kudy tečou netečou proudy,,,,,,
Datum: 17. října 2013 18:48
 cau draci,chtěl bych se zeptat co je lepší do pionýra jestli dvoukrůžkový píst nebo tříkrožkový,jezdím často po polnačkách a sem tam i po cestách. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 21:44
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16270
 Dva kroužky, třetí je naprosto zbytečnej, naopak spíš na obtíž. Jak už tu bylo psáno jezdí přes sací kanál a zbytečně zvyšuje tření (těsnící účel již skoro není).
Závodní pionýři jezdí jeden kroužek, na klasika teda dva.
Datum: 18. října 2013 21:44
 Jawa 555 3kroužkáč jawa 20 21 23 dvou !
Datum: 16. října 2013 20:00
 Dvou! Jestli někdy udělali soudruzi chybu, tak právě v 3. kroužku, kterej jezdí přes sací kanál...
Datum: 16. října 2013 19:39
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 draci,, problem co se muže stat s motorem když sem otočil píst? jak je ta šipka tak jsem ji nedal k výfuku ale ke karburátoru.. takže šipkou nahoru.. může to mít na něco vliv? výkon? apod? měl jsem to tam asi 4 měsíce teď jsem na to přišel.. prostě to někdo předemnou otočill..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pískat ti může ložisko , nenamazaná vačka nebo cívka , která dře o magneto
Datum: 16. října 2013 20:38
 Dělej co uznáš za vhodné, já už svoje řekl a tímto naši debatu ukončuji.
Datum: 16. října 2013 20:11
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no tak podle tebe... hele když nastaruju a rozjedu se dám tam dejme tomu třeba trojku pěkně to rozjedu a začně mí něco pískat v motoru?? tak divně pískát hodně lidi mi řeklo že to budou kroužky  ja bych to fakt taky viděl na kroužky jsou jakoby opotřebovaný na jedno dokonce trocha ulomenej ale fakt jen trošku u zámečku...
Datum: 16. října 2013 20:08
 Pokud neni nějak brutálně vyběhanej válec, nebo zadřenej píst tak to tim neni prostě...hledej chybu jinde. Myslim že si psal něco jako že to jezdilo normálně a najednou to nejede...to bys to musel jedině zadřít, nebo během té chvíle najet asi tak 30000km  Fakt bych to viděl na něco jinýho...
Datum: 16. října 2013 20:05
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no ale motor nemá poslední dobou tah... hlavne do mirneho kopečka je to znát.. dokonce když jedu po rovince na trojku přijde mírnej ale fakt mírnej kopeček tak to nechce vůbec jet.. viděl bych to na ty kroužky ale zajímalo by mě jak to fakt poznám
Datum: 16. října 2013 20:01
 Válec je evidentně v pořádku, tak ho neřeš a zaměř se na ostatní věci...
Datum: 16. října 2013 19:59
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 ale když se kouknu na ten válec tak zkouším nahmatat ten schůdek ale nic tam není ! je to prostě celkem dobrý, nestačilo by jen vyměnit ty kroužku? někde sem četl že stačí sundat jeden kroužek vložit ho do válce a změřit jeho mezeru prej do 0,8 je to dobrý.. dá se to i jinak poznat???
Datum: 16. října 2013 19:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 to jako fakt stando?? nemáš nějaký stránky nebo něco přes co by jsme mohli trošku pokecat?? a kdyby jsi mi to udělal na ten 9 vybrus tak nemělo by to nějakou razantně velkou spotřebu??? atd?
Datum: 16. října 2013 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Píst dej určitě šipkou dolu. Naše brusírna umí i nad 40mm,dělám až 41mm válce.
Datum: 16. října 2013 19:12
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 noo a sakra. ještě sem zjistil že tam mam vybrus 40 to znamena 8 vybrus.. dalši na tom už asi nepůjde udělat že??
Datum: 16. října 2013 19:09
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 a vykon to snižiš nemuže? udajně to bylo nasazená dobře šipkou k výfkuju poté to přehodily teď jsem si toho všimnul tak nemohlo to ovlivnit výkon? když se to přehodilo??
Datum: 16. října 2013 18:40
 Možná ti trochu jezdil kroužek zámkem přes kanál...pokud se nějak neojebal kroužek nebo hrana kanálu tak se tam v podstatě nemá co stát...
Datum: 16. října 2013 18:18
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 dotaz -- když sundám hlavu, válec a píst pak dám zpátky musím nastavovat znova předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 21:20
 gear: a důvod překontrolování? potočí se snad při sundaném válci statorem?
Datum: 16. října 2013 21:20
 Nemusíš viď... a překontrolovat by se to teda mělo
Datum: 16. října 2013 18:17
Jméno: Kubis
IP: uživatel15042
 ne, nemusíš
Datum: 16. října 2013 17:57
|



|