slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  217  218  219  220  221  222  223  224  225  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych zde jeden dotaz týkající se řidičáku. Mám řidičák na B + k tomu mám jako každý možnost řídit AM. A jak to s tím AM je ? Na internetu jsem našel maličkou motorku (něco jako pitbike, akorát s homologací) s 50ccm motorem a 4- stupňovou převodovkou. Budu na tom moc jezdit s řidičákem co mám teď ? Čili B+AM ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S automatem je to do obsahu 125ccm, pokud to ma konstrukcni rychlost do 45km/h, tak na tom muzes jezdit s AM i kdyz je ta prevodovka manualni.
 
 
Datum: 29. října 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, to jsem chtěl vědět.
 
 
Datum: 27. října 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, není tomu tak...
 
 
Datum: 27. října 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, mám v hlavě odněkud zakořeněné, že ten řidičák je jen pro vozidla s automatem, tak proto se ptám.
 
 
Datum: 27. října 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když to s tou rychlostí všichni víme, tak na co se vlastně ptáš?
 
 
Datum: 27. října 2013 10:44
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výkon 3,5 kW, jako s tou rychlostí všichni víme jak to je ;-) Potřebuju něco jiného než skutr, aspoň to bude trošičku vypadat jak motorka.
 
 
Datum: 27. října 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za předpokladu že to má konstrukční rychlost nepřevyšující 45km/h, a zároveň je to schválené pro provoz na veřejných komunikacích, tak to řídit můžeš....
 
 
Datum: 27. října 2013 10:31
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel16321    
Zdravim, davam do kupy Pionyra s revmaplechy... (Jawa 50 typ 20) ...Chtel bych vas poprosit,zda nekdo nema nejaky soupis veskerych sroubku a matek,ktery budu potrebovat na to abych dal dohromady plechy? Motor mám v celku,akorát to potřebuju dát do kupy... Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opiš si to z katalogu ND...je to nejlepší, protože zároveň vidíš kam který šroub přijde...
 
 
Datum: 26. října 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16074    
:-D šroubky tam dám co najdu :-D
 
 
Datum: 26. října 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
Zdravím, jaký máte názor na ojnici CKR, popř je něco lepšího k sehnání? Nezlobí jehličky okolo čepů??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ty otáčky se mi taky nezdají... Leda že by původní futro mělo tak malou vůli mezo čepem, že by se píst nechtěl "kývat" :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Tak s těma otáčkama prrrr, to myslím že je dost placebo :-D :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Mám CKR na jaw.21 tady z fichtlkrámku ... jehličky sou špica ... vzrostly mi otázky díky menšímu odporu ... prostě si není naco stěžovat
 
 
Datum: 28. října 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
Ze zvědavosti asi zkusím tu od rokwelu ;-)
 
 
Datum: 27. října 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
CKR drzi 2. sezonu u valce tociciho 11000ot/min bez znamek opotrebeni (jedine, co jsem menil, byl pistni cep a horni futro, pro dobry pocit).
 
 
Datum: 27. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16326    
crk bych se nebál onec koncu jde do ní namontovat futro bylo i tu v nabítce jen aby nebylo z mědi ale z bronzu..anebo jestli si počkáš na tu novou ..ale objí už origoš překonalo není čeho se bát
 
 
Datum: 27. října 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
A já bych jí tak rád měl doma :-D
 
 
Datum: 26. října 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim ne,, je to novinka draku utajena :-)
 
 
Datum: 26. října 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
A je tu v nabídce?
 
 
Datum: 26. října 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam jeste stejne dobrou kvalitu ba mozna o neco lepsiho od znacky ROKWEL cena stejna,rozmery a jehli rovnez stejne,,, jen nei pomedena,,,, ale ona se ta med dava jen kvuli parada a hlavne aby zaretusovala vady na krase, rokwel ma rodokmen uslechtilej,,,,
 
 
Datum: 26. října 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ji jezdím sezónu a půl v závodním motoru a myslím že ještě něco najede. Řek bych že nic lepšího neseženeš..
 
 
Datum: 26. října 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám takový problém nefunguje mne magneto na ČZ 125B,sundal sem magneto a kuknul na cívky a co nevidím startovací cívka má utrhlý drát který vede ke kladívku,tak sem si řekl že to zkusím napojit na baterku zapojil sem to ještě přes indučku aby to bylo lepší,ale ted mám problém jiskru to háže nepravidělně + nevím jak zapojit dobíjení + když jsem to zkusil jenom tak nastartovat tak nic, nevím jak seřídit předstih,tak se chci zeptat jestli někdo nemáte nejaký nápad jak to udělat aby to jelo. díky moc za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16324    
podle toho co píšeš jsi nějak propojil indučku, baterii a kladívka - je to magneto, zapalovací okruh má svojí extra cívku a je nezávislej, tímhle experimentem bys jí taky mohl spálit
 
 
Datum: 27. října 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16323    
nekde se ti to skostří a nejde... jinak na čz je přepis na předstih je 3 až 5 mm a to je obrovske rozmezí ... tak prostě nastavíš 04milimetru mezeru mezi kladívky když je píst nahoře přez díry v rotoru ... a pak zkoušíš jak to jede jestli blbě tak přez diry v rotoru povolíš 3 šrouby desky zapalování a skusíš s ní někam pohnout.... až to funguje huř líp... dobíjení je u teto mašiny tzv seleniovím usměrnovačem který je už často nefukční a motorka přebíjí...nahrazoval se diodou ..ale na start motoru není baterka potřeba..... zetka je věrná mašina na hrubě seřízený odtrh už chytá... baterku nepotřebuje ... akorád rada žere indučky ..často se to řešilo že si od kladívek nahnul drát s očkem a pod nadrž nacpal indučku z jawy či dokonce škodovky 120 je jedno zda 6 či 12 volt a jezdil na to....
 
 
Datum: 26. října 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci nevíte od kterého roku se dávali na pionýry plechy s lištama?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
dík
 
 
Datum: 27. října 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od začátku výroby 05 v roce 1962 se montovaly plechy s lištama (první 05 na něm neměly nápis Jawa 05). V roce 1967, kdy se začaly vyrábět typy 20 a 21 Sport na plechu přibyl otvor pro ovládání spojky a zmizel prolis u otvoru pro nalévání oleje, který se přemístil dopředu. V roce 1974 se na plechy přestaly dělat linky a u otvoru kohoutku bylo nastříkané přes šablonu označení poloh (zavřeno, hlavní přívod, rezerva). A v roce 1975 se začaly montovat uplně nové plechy, které byly kratší a bez hliníkových lišt a s nálepkou Jawa. Od roku přibližně 1977 se nedávaly nálepky ale logo Jawa bylo nastříkané přes šablonu. Tak nějak by to asi mnělo být.
 
 
Datum: 27. října 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
a ty stěma prolisama se dávali až potom ?
 
 
Datum: 27. října 2013 7:51
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory já to pochopil do kterého no ty se tam dávali od začátku výroby jawy 05 takže 1962
 
 
Datum: 26. října 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1975
 
 
Datum: 26. října 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Mám S22 stadiona karbec z s23 (15 difuzor) tyska 68, vaálec rozpilován podle "dobového doporučení" předstih 2mm. Motor dobře startuje, a po zahřatí docela jede, ale v otáčkách po chvilce začne vynechávat a přestane táhnout! Stejný problém byl už před přestavbou. Jinak jsem už odzkoušel: nová elektřina, svíčky 14-15, trysky, předstih, cívka, čistý výfuk.... Mám podezření že dík vybracim plovák špatně těsní v hrdle přívodu paliva(plovák je novej). Ale jinak mě nic už nenapadá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 0:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
tohle mi dělalo to pojebaný zapalování
 
 
Datum: 27. října 2013 0:50
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zdar nedotíká ti benzín zkus dát nádrž třeba z nějaké pet flašky bez kohoutku napřímo jelsti to bude dělat, dělamlo mi to taky
 
 
Datum: 26. října 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel16074    
Zdárec draci ;-)rnMám dotaz, nevíte jak aspoň trošku zabránim chvění na jawa dandy 125? rnStrašně brní a tak bych tomu chtěl, aspoň trošinku zabránit.rnDíky :-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16320    
špatný nejsou cca 100g závaží do řidítek normalní kulatina ze soustruh strčit do trubky a na to gripy... další ale pracne řešení je vpěra mezi rám a svorník válce jako to mají čz... prostě paskovina vrtačka ...
 
 
Datum: 26. října 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
čus draci, chci se zeptat ohledně svého fíka, je možmé když mám válec ještě 38,00 a je vykoněný, 9z prímár, aby motor uz neměl sílu a po lehkém zahřátí začal zdechat ??? (minulí rok jezdil jako nový s 14z primár.,a odtrch a předstich je v porádku) může to být tím 0. výbrusem??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
:-D ten válec je vyhoněný
 
 
Datum: 26. října 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to vykoněný válec? Jinak spíš je to blbě seštelovanym motorem... ( http://www.knihycz.cz/pravidla-ceskeho-pravopisu--P21950 )
 
 
Datum: 26. října 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej ,když dělám předstih se sundanou hlavou a mám jenom obyč posuvné měřidlo , mám měřit 1.6 mm atd od kraje pístu nebo od prostředku ? nějak nevím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jedno kde to měříš jestli od kraje nebo z prostředku. Přeci když vrátíš píst o 1,6 mm, tak se ti vrátí jak u kraje tak i u prostřed ;-)
 
 
Datum: 26. října 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná tě trochu překvapí moje odpověď...ale je to uplně jedno kde to měříš....
 
 
Datum: 26. října 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Vždycky jsem to dělal od kraje a jezdilo to, takže asi tak..:-D
 
 
Datum: 26. října 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
zdar draci stačí dát mezi kartry jen silikon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za předpokladu že se bude točit převodovka tak ano.
 
 
Datum: 26. října 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo
 
 
Datum: 26. října 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15967    
cus draci chci se zeptat jestli se dá udělat výbrus original motoru jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Preboha toto sú otázky ........
 
 
Datum: 26. října 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak určitě...
 
 
Datum: 25. října 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci vím,že to sem nepatří a předem se omlouvám jen bych se chtěl zeptat zda někdo tady neví jaký byl rozdíl ve výkonu a spotřebě Zetoru 7745 a 7745 Turbo.Má turbo velký vliv na tyto dva faktory u tohoto traktoru?Předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou dobrý fora, na nasetraktory taky chodim,když si nevim rady, měl jsem zahradní frézu Forschritt a ta měla origo motor ze simsona, takže sem se tam toho dost dozvěděl :-)
 
 
Datum: 26. října 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.nasetraktory.eu/forum/index.php?sid=190714c982b43be8cba1937e670a1ebe
 
 
Datum: 26. října 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výkon je srovnatelný, pokud si vzpomínám tak 50 kw a 55kw, ale je znát zvláště v tahu - projeví se že se traktor v zátěži nemusí tak točit na plno a solidně táhne i ve středních otáčkách, zas některé 7745 Turbo nemají násobič, nebo jsou na větších kolech - takže se výhoda lepšího tahu padá ... Pohledej na netu (nasetraktory.cz atd ...) najdeš tam víc informací
 
 
Datum: 25. října 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/0/1705-zetor-7745.html - turbo přeplňuje spalovací prostor, tedy je tam více vzduchu a dá se tam vstříknout více nafty -> tedy pak vyšší výkon. Spotřebu nohou mít vyšší, Při srovnatelném používaném výkonu by zvýšení mohlo být neznatelné.
 
 
Datum: 25. října 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      E-mail:      IP: uživatel16315    
Tak jsem ukončil letošní závodní sezónu. Takže jsem vytvořil sestřih toho nejlepšího, co jsem letos z přilby natočil, tak snad to nebude nudit: http://www.youtube.com/watch?v=z-8p1ACiDEo&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel16315    
Oskare díky za komentář :-) Jsem rád že se video někomu líbí. Však si pořiď pionýra klasika a můžeš se na tratích svézt taky, znám lidi, co jezdí skoro v sedmdesáti, už moc nezávodí, ale jsou rádi že se můžou projet a kolikrát ani poslední neskončí...
 
 
Datum: 26. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
Ahoj Jiřin CH! Toš sem se nenudil ani chvilku. Paráda! Doprčic, že já su tak starý. Závodit uš je pro mě riziko, ale svezl bych se hneď!!! Díky za to!!! Toš tak.
 
 
Datum: 24. října 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar draci nemate nekdo zkusenost s honovanim válcú pomocí tohodle (http://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/Pripravky-na-honovani-valcu/ ) zajímalo by mě jestli by se to dalo dělat doma takzvaně na koleni. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro provedení komplet výbrusu silně nevhodné...ani bych nad tím nepřemýšlel...
 
 
Datum: 24. října 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,mám na pařezu 550 KO el.instalaci,je to zapojené tak nějak všelijak,spínačka je tam z ČZ,chtěl bych jenom aby nastartoval,zjistil bych jak je na tom motor,poradte prosím jak to co nejjednodušeji zapojit?Jen na tu jiskru.Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Bohužel zapojil jsem to a stejně bez jiskry,asi cívka nebo někde zkrat v zapalku-dlouho stal...Ale dik
 
 
Datum: 25. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
dle tohohle schématu jen pravou stranu - http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_550/schema/parizek - čísla mi ale přijdou opačně. tedy 15 ze zápalka na 15 indukčky, a kladívko na 1 indukčky.
 
 
Datum: 24. října 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvalitní repas kliky na pionýra kde? Nejlíp kolem Prahy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.firmy.cz/detail/2430425-karel-burian-sobeslav.html?source=fhint#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=burian+sob%C4%9Bslav&utm_content=detail-firmy
 
 
Datum: 25. října 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký kontakt?
 
 
Datum: 25. října 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dával kliku jednomu pánovy v Soběslavy přelisovat, vyvážit... celý to udělal za 100kč kvalitně a rychle.
 
 
Datum: 24. října 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: vlasta666      E-mail:      IP: uživatel16312    
zdar poradí nekdo nejde my spojka na babetě jen jedna rychlost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, 228 a 207 byly jednorychlostky, potom přišla dvourychlostka 210, ale protože se ta dvoustupňová převodovka srala, tak daly 210 jednostupňovou převodovku a nazvaly to 215. Poslední byla 225, která už měla zase dvoustupňovou převodovku, ale taky měla stupačky místo šlapek a startovala se nakopávačkou.. Takže je teoreticky možný, že máš Babettku, která vypadá jako "dvourychlostka", ale protože je to typ 215, tak má jen jednu rychlost :-D Fuuu, takhle po ránu...
 
 
Datum: 25. října 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
taky byly babety jen s jednoi rychlostí,i ty novější!
 
 
Datum: 24. října 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
zdar draku....no jo ale která??????
 
 
Datum: 24. října 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec chcu se zeptat,tedka začínám renovovat jawu 555 a rám a plechy mam uz obroušeny ,tak se ptám jaký dáváte základ obyčejnou základovou barvu nebo muže být i plnič na autolak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem pro základ + plnič. :o)
 
 
Datum: 24. října 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
záleží v jakym stavu ty plechy jsou... já třeba plnič použil jenom na přední blatník, protože to bylo potřeba a jinde jsem jen zbrousil 2 vrstvy základu, nebylo potřeba na to zbytečně prát plnič... jinak záleží na plniči, jestli se dá použít přímo na holej plech, ale podle mě je stejně lepší pod něj raději dát antikorozní základ, tim nic nezkazíš...
 
 
Datum: 24. října 2013 10:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
krásný hladký plechy = základovka. s plničem jdou dělat divy, vyplňuje drobné nerovnosti povrchu (nepleť si to s tmelením) - nastříkat a přebrousit do zrcadlového lesku a barva je pak super.
 
 
Datum: 24. října 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte kolik metrů kabelu je potřeba na el. instalaci pro Jawu 350 s Vape? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16316    
udelat jde vše ale když daš kabel od vape na žílu tak ti to nedává jiskru ...musí tam být relatko tzv rozpínací co rozepne když do něj jde proud..naopak od klasickeho rele.... k dotazu budeš jen potřebova 2 metry znovu natahnout žílu od baterky na světla a šíkovně se s tímto okruhem popasovat,,,vape má svuj svazek a vše jen zastrkáš podle barviček a navodu ..... jen to chcípání ..ale duležite je že to jede byt pořát :-)
 
 
Datum: 25. října 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč na vypínání motoru dávat nějaký kurvítko navíc, když tam je spínačka?
 
 
Datum: 24. října 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jj, vape má svůj svazek, který se zapojí k regleru a baterii a zapalování. NIC se nepřezapojuje. je zapotřebí nějakým způsobem vyřešit vypínání motoru - přídavné relé, tlačítko, přepínač...
 
 
Datum: 24. října 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16309    
skoro žadná vape ma své svazky tak jen stačí přezapojit světla,,,,
 
 
Datum: 24. října 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o pomoc mám simson enduro a normálně šlape ale když mu dám plný tak se začne strašně dusit už si nevím vůbec rady :/ takže budu rád za každou odpověď díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může se mi to dusit když jsem měl ohnutou jehlu v karburatoru ? O.o
 
 
Datum: 27. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Nejčastější problém je zaseklý pístek v sytiči, takže vyndat, promazat, nebo vyměnit (pokud to tím bude:-)...
 
 
Datum: 25. října 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatost směsi nebo hladina, nebo vzduchovej filtr, hlavně simson má docela složitější karbec než fichtl,je to složitější na vysvětlení, zkus sehnat dílenskou příručku na simsona, internet je toho plnej,a nebo zkus fórum Simson v iglú
 
 
Datum: 23. října 2013 20:43
 
<  217  218  219  220  221  222  223  224  225  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 23:28:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu