Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 kua hoši ja uz nevim ja chci nejak jednoduše uporavit motor na fichtla ale nevim jak vserchni je to takovi dost slozity!! ja sem totiž ted dodelal krosku a chci mit co nejvikonejsi motor!!plsplsplsplspls poradte!!  ((((
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2008 17:05
Jméno: HugoTox
IP: uživatel111
Vykonější myslíš jako že ti to vic pojede nebo jak ?
Datum: 05. května 2008 17:05
Jméno: Martin
IP: uživatel111
Kolik ti to jede ? a jaký máš sekundární kolečko (to u motoru) ?
Datum: 05. května 2008 17:04
Jméno: tomulik
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel2512
no vsak ja mam velkou rozetu 81 zubu ale ja bych spiš chtel! aby to bylo jako vykoinejsi
Datum: 05. května 2008 16:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel2917
sak kukni tady do kramku a objednaj najmensi sekundarni a primarni a jeste velkou rozetu a myslim ze to v pohodicke staci ale ber to tak je to pionir moc z teho neber ze nevim co chapes?
Datum: 05. května 2008 10:26
Zvýšit výkon fichtla je běh na hodně dlouhou tratť...!
Datum: 05. května 2008 9:58
Jméno: Martin
IP: uživatel111
Vyfuk hikone , pak ještě novinku primarni 9. zubý kolečko , sekundární 10. zubý a největší rozetu , a totým dáš svojemu pinckovy nadpřirozenou sílu ( ne nechal sem se unýst ale sílu tomu fakt dodáš )
Datum: 05. května 2008 0:19
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Nejjednodussi uprava je vymenit za silnejsi stroj.
Datum: 04. května 2008 22:49
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Nejjednodušší co můžeš upráva je že dáš menší kolečko a větší rozetu, to ti na krosku přidá sílu... Lepší jednouduchou úpravu neznám....
Datum: 04. května 2008 22:28
 Čau lidi, mám na pístu už celkem dost omačkaný zámky a tak se vás chci zeptat, jestli se dají do drážky pro kroužek vyvrtat dírky a dát nový zámky? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:22
Tak dík Frikulín.
Datum: 06. května 2008 18:22
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Bude to 100%...jen musíš starej nechat tam kde je a do ztracena ho zabrousit do drážky...vedle vrtnou dirku a nalisovcat kolíček...ale jak řiká Mr Borec pro sérivoku je elegantní řešení koupit píst....! Já to dělám jen když upravuju sériovej píst do závoďku tam mi origo kolik vadí v kanále...! Jinak ne...! A vlastně už to ani nedělám protože si nechávám písty dělat...!
Datum: 05. května 2008 14:28
Jméno: xBorecX
IP: uživatel2914
To nemáš 150kč na novej píst? Když ty zámky budeš dělat nějaký nový tak to nikdy už nebude stoprocentní!!!!!
Datum: 04. května 2008 22:33
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
 Mám takovej dotaz ale nevim jesi mě budete rozumět... mám čz 175/356 a v karburátoru jak je jehla tak v ní sou 4 dirky a v jedný z nich je závlačka a já nevim do kerý ji dát...( teď jí mám asi uprostřed a mám i po zašrouýbování šroubku na volnoběh malej volnoběh)...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 22:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel2913
to nema z ihlu nic spolecne,skus vymenit srubek a supatko,alebo ci sis nepomilil srubky a namisto volnobjehoveho dotahujes ten od smesi.
Datum: 04. května 2008 22:23
Jméno: Koubič
IP: uživatel2698
 Zdar,tak s ozubenym koleckem 15zubu docela liny...ale jak sem to postavil na stojan a otestoval tachec tak sem ho kurva strhal.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2008 14:39
Jméno: Koubič
IP: uživatel2698
na trojku dam po rovine klasika 70 a s kopce pres 75,ale nechapu,s 13ti sem dal z kopca i 80...asi tam hodim to 13...
Datum: 05. května 2008 14:39
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
I pro dost natuningované motory je 15 dost...  Ale dá se to...! Pro sériovku je to na ideální trať jen no...rovinky skopce a tak..!
Datum: 05. května 2008 14:31
Jméno: sesa
IP: uživatel176
klasika,, 15 je pro dos natuningovane motory co potrebuji doladit prevody,,,
Datum: 05. května 2008 6:46
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
a kolik jedes na trojku????
Datum: 04. května 2008 22:34
Jméno: Koubič
IP: uživatel2698
Jedniny co se mi na tom libi,je ze na jednicku jedu 30km/h
Datum: 04. května 2008 22:00
 Čau draci,vypadává mi 3ka prý to bude automat nebo čím to bude a jestli se dá sehnat,pokud s tím máte skušenost prosím odpověste.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2008 6:10
Většinou to je proto, že když maš rozebranej motor tak si musíš vyzkoušet jestli ti dou ty kolečka přesně proti sobě, když ne tak si s tim musiš tak dlouho hrát(dávat tam vymezovačky)dokud se to nesrovná.
Datum: 05. května 2008 6:10
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
 čau jak je u čz 175/477 hřídelka předlohy tak na ni jsou nasunuty ty ozubená kola a za nimy je nějaká distanční podložka (katalog. číslo je 635 219650), nevíte k čemu je dobrá? Mě tam chybí.
Když jedu a zařadím 3rychlostní stupeň tak mi při vysokých otáčkách vypadne mohlo by to být tou chybející podložkou?
Obě hřídele a vydličky jsou nové tím to být nemůže. Jak se mění ty bronzové pouzdra?
Jaké má kdyžtek ta podložka rozměry, nebo kde bych ji sehnal.
Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 21:37
Jméno: pauli
IP: uživatel1318
 Čau chtěl bych se zeptat kterou mašinu z řady stopětadvacítek by ste si koupily???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2008 22:03
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
čz 125 A,T,C vypadá supr
Datum: 05. května 2008 22:03
Jméno: Martin
IP: uživatel111
ČZ 125/476 nejlepší stroj
Datum: 05. května 2008 0:21
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jestli myslíš z těch novejch, tak Jawu 125 Travel.
Datum: 04. května 2008 21:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
Kdybych sehnal levně v dobrým stavu, tak ČZ 125 C.
Datum: 04. května 2008 21:35
Jméno: Tommy
IP: uživatel933
 zdarec draci má takoví menší problém indučka mi dává proud ale svíčka nehází jiskru svíčkou to není může my někdo poradit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2008 14:28
Jméno: empty
IP: uživatel796
kondenzator
Datum: 05. května 2008 14:28
zkus jestli ti neprobíjí dráty u zápalka
Datum: 05. května 2008 14:16
Zkus vyměnit káblík z indučky
Datum: 05. května 2008 10:10
Jméno: tommy
IP: uživatel933
skusím ještě vyměnit zapalovací cíku na zapalování
Datum: 04. května 2008 23:13
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
tohle stejny se mi stalo asi pred tydnem, celou dobu sem nevedel co s tim je, pak sem sjel koupit novej kondik dal ho tam a jiskru to hazi jako prase, takze skus nekde v mototechne koupit novej kondik a melo by to jit
Datum: 04. května 2008 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
a skousel jsi jiny kabel s inducky na fajfku
Datum: 04. května 2008 21:01
Jméno: tommy
IP: uživatel933
to už jsem taky vyzkoušel jíná fajfka jiná indučka ale furt nic nová ellektroinstalace
Datum: 04. května 2008 20:20
Problém bude buď v malém napětí nebo špatné svíčce. Tak nejdřív zkus svíčku, když ne tak očisti v benzínu zapalovací cívku (na statoru), a když ani to nepomůže kup novou. Kdyby přece jen nic tak zkus ještě jinou indukčku.
Datum: 04. května 2008 20:19
skus jinou fajfku
Datum: 04. května 2008 20:17
 zdar hoši nevyte kde bych sehnal laďeny vyfuk na pionyra muže byt aji použity do 400 kč dik za každo odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 20:20
v Jindřichově Hradci v mototechne
Datum: 04. května 2008 20:20
Jméno: empty
IP: uživatel796
Datum: 04. května 2008 20:19
Datum: 04. května 2008 20:15
Jméno: jan
IP: uživatel1093
 hele vadi ze sem dal stary pojistny krouzky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 20:32
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud nejsou nejak moc poskozeny tak ne
Datum: 04. května 2008 20:32
 zdarte ogaři,budu dělat technicků na jawě 350..tak bych sa chtěl optat co tam po mě všechno budů chtět za výbavu...díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 19:58
 zduř nevíte nekdo kolik tak stoji komplet 8 víbrus a co všechno musim dodat aby to udeli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 22:52
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ja sem platil 650 a das tam akorad valec nic vic
Datum: 04. května 2008 22:52
Jméno: kul
IP: uživatel2116
 zdar musi bejt na technickej ta misticka jak je pod plovakem na ten benzin prebitecnej.dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 11:04
já mam mustanga a nemam totam ale kamoši maj pionra a majto ta řek bych že to projde
Datum: 06. května 2008 11:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
nikdo ani nevi ze tam ma bejt a skoro nikdo ji tam nema a vpohode technyckou prosli dokonce jim nejdou shasnout svetla stojanek na provazku a prosloto
Datum: 04. května 2008 21:04
Jméno: mara
IP: uživatel426
ani prd nikdy jsem to na fikoj neved je pravda ze se mi karbec neprechcava na to si ani nikdo nevzpomene
Datum: 04. května 2008 19:34
Jméno: Martin
IP: uživatel111
řek bych že jo , jestli uvidí jak ti kapne benzin z karbeca na válec tak to asi + nebude
Datum: 04. května 2008 18:24
Jméno: janos
IP: uživatel2194
 nebude nekdy nejaka mensi rozeta na fichtla nez je 55z?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 20:34
Jméno: mara
IP: uživatel426
pouzi kolecka 13-ti a vice zuby sesa ma 13-14-15
Datum: 04. května 2008 20:34
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nebude,,, pac uz by to ebyl venec ale cela nova a to by byl majlant,,na to nemam
Datum: 04. května 2008 18:03
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar seso,i ostatni ta vacka jak mas na peraka pude do do jawy kejvacky 175/356 ? snad by to stejny bylo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 17:11
 čuste chalani... chci se zeptat jen kde se dá a za kolik koupit nejakej spolehlivej a dobrej kit na fichtla treba 60ccm nebo 70ccm??? a nebo jaky mi radite dobry a jednoduchy upravi ze kterejma bych mel zacit pri uprave motoru na fichtlovi??!!.... predem dik!! bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 17:20
Jméno: mara
IP: uživatel426
na takovyhle veci jako je zvysovani obsahu nad 8 vybrus se vyser = spousta prace, moc penez. abys neco takovyho udelal musel bys udelat novou vlozku prevrtat zebra upravit ojnici atd...
zkus kanaly ale nejdriv si neco o tom precti at vis jak to funguje aspon priblizne jinak to akorat zkurvis
Datum: 04. května 2008 17:20
Jméno: jan
IP: uživatel768
 zdravim, na jakou stranu ma byt plisek plovaku v karburatore? mam fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 21:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
musi bejt zahnutym nahoru premejslej jinaj byseto kousalo o plovak
Datum: 04. května 2008 21:08
Jméno: jan
IP: uživatel768
mi to de na obe, tak na konci s tim zahnutym dolu nebo nahoru?
Datum: 04. května 2008 16:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jak na jakou stranu?? to de dat jen najednu
Datum: 04. května 2008 16:21
Posl.aktualizace: 04. května 2008 15:53
Aha, tak dikes moc
Datum: 04. května 2008 15:53
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
Tehle ti zviši silu.
Datum: 04. května 2008 15:52
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Už se to tu říkalo hodněkrát...sílu.....
Datum: 04. května 2008 15:52
Jméno: lukas1
IP: uživatel2116
 zdar vsichni prosim vas vcem se lisi ram z jawy 20 od ramu z jawy 23 mustang.diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2008 12:40
Hůavní rozdíl je v tom, že mustang má delší kyvku a je úzká a dlouhá, 20ka jí má placatou, jestli to teda máš origoš.
Datum: 09. května 2008 12:40
Jméno: pavel951
IP: uživatel2910
Tyčka tam opravdu není,jinak se liší v zadní kyvce,pár jinak přivařenejch plíšků na nějaký uchycení(nádrž,sedlo,světlo a td.),jinak je to stejný
Datum: 08. května 2008 12:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel2913
zadna tycka tam neni
Datum: 06. května 2008 22:55
Jméno: MIKEL96
IP: uživatel399
lisi se v tom ze ram od mustangu ma vepredu v uvozovkach tycku na nadrz jinac je to skoro uplne stejne
Datum: 04. května 2008 15:12
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 zdravim jak poznam ze mam uz zajetej válec? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 19:42
Jméno: prokop
IP: uživatel2692
v zabehu do (1500 km) a musis jezdit na jednotlivých supnech 1 - max 17
2 - max 33
3 - max 48
Datum: 04. května 2008 19:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak to asi jen tak nepoznas ja slysel ze je zajetej ponakech kylometrech asi po 500 km nevim co je natom pravdy
Datum: 04. května 2008 16:07
|



|