česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2344  2345  2346  2347  2348  2349  2350  2351  2352  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2269    
chci se zeptat přední světlo mi svítí hodně a zadní strašně málo je to tím že mam přední žárovku 20W a né 15W a tím mi svítí zadní málo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
zkus tam dát těch 15 jestli to bude lepší
 
 
Datum: 25. února 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2269    
no při vysokých otáčkách svítí líp ale neni to ono,ale přední svítí vpoho
 
 
Datum: 25. února 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ani pri vysokych otackych sviti malo to bude mozná stará doutnavka
 
 
Datum: 25. února 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2204    
caw draci potreboval bych zadni kolo sesa ho tu nema tak se vas ptam jestly by nekdo nemel zadni kolo pls napiste ( me se na zadnim kole podelaly dratky asi 10 se mi jich utrhlo a to asi nejde spravit co ???) diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Si kup dráty a znova je tam napleť.Sesa je tu myslim prodává
 
 
Datum: 25. února 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: tofi      E-mail:      IP: uživatel2056    
Zdar.Je možný,že když používám olej m2t v poměru 1:33,že se mi zasírá svíčka a olej teče z výfuku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Pužívám mogul a sem spokojenej, podle mě je M2T sračka ale to je každýho věc co si tam leje :-)
 
 
Datum: 03. března 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: tomy      IP: uživatel721    
ja tam liju castrol a ted zacnu repsol ale budu tam lit normal a ne pro vysokootackovy motory jo a m2t je vazne na nic
 
 
Datum: 28. února 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: tomy      IP: uživatel721    
ja tam liju castrol a ted zacnu repsol ale budu tam lit normal a ne pro vysokootackovy motory jo a m2t je vazne na nic
 
 
Datum: 28. února 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Šílenci. Lejt do pionýra kterej točí max 7000 otáček sériovej olej pro vysokootáčkový motory.
 
 
Datum: 26. února 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2270    
ja by som najradsej jazdil na valvoline...ale teraz jazdim na olej do motorvych pil:-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. února 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: LOL      IP: uživatel1847    
M2T aplne na h.... neco jiniho husqvarna.motul.esso.repsolatd
 
 
Datum: 25. února 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
ja sem z m2t přestal asi po hodine jezdeni co sem mel fechtla noviho a presel se mna nakej mogul ale nepamatuju jak se to presne menuje m2t je sracka nejvetsi a muze to byt tim
 
 
Datum: 25. února 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
u M2t jw to normální michej to dál ve stejnym pomeru nebo prejdi na lepsi vyrobek
 
 
Datum: 25. února 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel1669    
zdravim potřeboval bich schéma zapojení elektriky na jawa 250 panelku na mail georgesvatek@seznam.cz díky moc!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
 
 
Datum: 25. února 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Zdar, jde nějak rozeznat motor z dvacítky od jednadvacítky???? dikes za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
jj některý cívky se vejdou ale někdy se musej trošku upravit aby nedřely o rotor.....
 
 
Datum: 25. února 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jj ale ja mam 30W na 20kovej motor a de mi to tam vklidu
 
 
Datum: 25. února 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Weaponman>to je jen úprava karteru pro použití 30W zapalka (větší cívky) od určitýho roku to maj všechny
 
 
Datum: 25. února 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
wim vo jednom rozdilu neni moc velky jak je zapalovani tak tam jsou hrbolky u 21,23 u 20 tam nejsou jeto pravy karter
 
 
Datum: 25. února 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
dikes
 
 
Datum: 25. února 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Za tie roky sa motory lisili len silnejsim zapalkom a segmentom nakopovania.Inac vykon a vzhlad je uplne rovnaky.
 
 
Datum: 25. února 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
no proste mezi 20,21 23 je rozdíl akorát v karoserii,jinak se tam používaly u všech typů stejné motory,převodovky,atd.,to ze maji jine hlavy je cypovina
 
 
Datum: 25. února 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
jo sou stejny ale nevim proc
 
 
Datum: 25. února 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: speedondra      IP: uživatel1654    
mara má pravdu
 
 
Datum: 25. února 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
20,21,23 motory jsou stejny
 
 
Datum: 25. února 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
je to stejný
 
 
Datum: 25. února 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
myslim ze 21 ma jinaci hlavu nez 20 jinak je to stejne
 
 
Datum: 25. února 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Nazdar medzi 20 a 21 neni rozdiel vo vykone motora a ani vo vzhlade motora je to to iste
 
 
Datum: 25. února 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
nemáte někdo čitelnou dílenskou příručku k fichtlu nebo k ČZ 175/356 ? nejlíp k vobojímu, ale postačí i jedna, ale radši vobě, třeba pošlete vodkaz nebo tak, diky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Ja ji měl asi za 20 kč
 
 
Datum: 25. února 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jo, diky moc
 
 
Datum: 25. února 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
a kolik to stojí?
 
 
Datum: 25. února 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: Malarkky      E-mail:      IP: uživatel2268    
Cuss jestli to ne ono tak to mam tady na svych strankach: http://jawacz175.blog.cz/galerie/servisni-knizka-cz-175
 
 
Datum: 25. února 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: sa      IP: uživatel1201    
jo ja mam dilenskou přiručku k vobojímu.
 
 
Datum: 25. února 2008 6:53
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Já sem nedavno koupil příručky (kopie příruček) v mototechně
 
 
Datum: 24. února 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
I kdybych jí měl,nevim proč bych ti jí měl dávat
 
 
Datum: 24. února 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: daisypolover      E-mail:      IP: uživatel2266    
Mám stržený závit na horním úchytu pružiny ramena přední vidlice - dá se ta součástka sehnat? Dík. Daisy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Kámoš to měl taky.Tak sme to tam palicí narvali a pak zavařili.A drží to parádně
 
 
Datum: 25. února 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
Zavařit
 
 
Datum: 25. února 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2265    
V čem je dobré tyristorové zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
ja jich chci postavit tak 5 a skusit jaky bude zajem... tak musite ale pockat...
 
 
Datum: 25. února 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Servus tyr.zapalovanie je velka vyhra doporucoval by som ti ho zvacsi ti iskru zmensi ti spotrebu lepsie to taha citit to velmi a este to o 100% lepsie startuje aj za studena aj za tepla ......len sa stym treba vyhrat a nie to robyt halabala .....je to dobre hlavne na pioniera typu 20
 
 
Datum: 25. února 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
TO:JAWAklub a nechcel bys me to postavit ja se v tom newiznam a na takovy staveni a jeste k tomu elektrika a ja se nemame v lasce za kolik bys me to postavil?
 
 
Datum: 24. února 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: JAWAklub      IP: uživatel1310    
TO barwis : si ho postaf,ne?tak složitý to zase není,já už ho stavěl několikrát.Najdeš ho třá tady
 
 
Datum: 24. února 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: JAWAklub      IP: uživatel1310    
TO barwis : si ho postaf,ne?tak složitý to zase není,já už ho stavěl několikrát.Najdeš ho třá tady
 
 
Datum: 24. února 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
AHOJ nemeli by ste to zapalko nekdo na prodej? nebo newite nekdo kde se da sehnat? pripadne za kolik? dyztak icq 240101938
 
 
Datum: 24. února 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
Určitě, kladiva jsou lepší, líp startuje, líp jede, pro mě vše pozitivní já na nem nemám svetla tak mi to je jedno
 
 
Datum: 24. února 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
tak moje zkušenost je že se to líp startuje za mrazu i za tepla, větší jiskra potřebuje sice víc elektřiny ale ta se vytváří v průběhu celého otočení a ne jenom v době sepnutí kladívek a jelikož zapalovací cívka je jenom na zapalování tak proč by nemělo zbývat na světla?Spotřeba mírně klesla a kontakt se neopaluje (i když je dobrej kondík tak tam jiskra stejně občas skočí) jde líp za plynem zvláště v kopci je to cejtit.
 
 
Datum: 24. února 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
tobi ty vole na jisrru mas somostatny pol to nemas zapojene na svetlech to musi svitit stejne
 
 
Datum: 24. února 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
a taky by to nemělo opalovat kladívka, ale to se normálně stejně nestává pokud más v pořádku kondík.
 
 
Datum: 24. února 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
Mělo by to zvětšit jiskru - tím pádem malinko zlepšit spotřebu a trošku líp jít za plynem. Moje zkušenosti jsou spíše negativní, větší jiskra potřebuje i víc elektřiny takže nezbývá moc pro světla. Jinak to u mě motoru spíš uškodilo, pokud si pohraješ s nastavením karburátoru a sériovým zapalováním, tak to šlape krásně a není pro tyr. zapalko důvod ho tam dávat
 
 
Datum: 24. února 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: lukas1      E-mail:      IP: uživatel2116    
Zdar chci se zeptat jestli je nejakej chrom na vejfuky ve spreji a kolik po pripade stoji?? A jeste kdyby nebyl tak jestli jsou nejaky vypalovaci barevny spreje na vyfuk a jaka barva by se vam popripade libila na ten vejfuk. Abych mel nejakou inspiraci. Dik moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1917    
já mám natříkaný výfuk, koleno i válec takovou peknou vypalovací stříbrnou
 
 
Datum: 25. února 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2198    
to si daj pochromovat ti spreje stoja za piču ma to od chromu daeko a lahko ide dole aj z benzinem,alebo ho daj na cerno s barvou do vice stupnu.
 
 
Datum: 24. února 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
Na vyfuky nevim, ale normalni cca 250kč. Zajdi si do prodejny nebo mrkni na net!
 
 
Datum: 24. února 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
Elektronické zapalování s řízením předstihu pro motocykly - našel sem to na jednich stránkách, tak se chci zeptat jestli s tim někdo nemáte skušenosti? Připadá mi to vcelku zajímavé a chtějí za to jen 250Kč+poštovný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: BFU      IP: uživatel2437    
Přesně tohle sem si postavil celkem to stalo tak 600 vcetne toho procesoru a muzu to vsem kdo se vyznaj v elektrice doporucit... startuje paradne a vali jako drak :-) mozna se mi podari ten program ziskat...
 
 
Datum: 20. března 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
a není to zbytečný.........? fichtl je dobre delanej stroj, nech ho takovej, jakej má bejt,
 
 
Datum: 01. března 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Ten procesor stojí asi 30 Kč, ale autor si ten program cení na 200, když vezmu v úvahu že za nahrání do procesoru si bere dvacku, kdyby sem sehnal ten program, tak bych si to udělal....
 
 
Datum: 25. února 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
250Kč stojí jenom ten procesor všechno ostatní si musíš sehnat a pospájet stačí to přečíst celý.
 
 
Datum: 24. února 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.php tady je ta stránka píšou tam 250Kč+poštovný, tak nevim. Jinak vačka a kladívka by tam myslim měli zůstat, to je tam jako snímač otáček.
 
 
Datum: 24. února 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: skorvi      E-mail:      IP: uživatel154    
ty draku,nechci se ti do toho motat,ale neni to preklep?ja to omrkal,par stranek (v podstate vse co se da v CR splasit,vcetne VAPE),ale nejlevnejsi bylo za cca 2500,-.desticka zapalovani s bezkontaktem a nastavenim na computeru,dobra vec,ale ma jednu nevyhodu,podminkou je kompletni dynamo,z ktereho se odmontuje vacka,desticka zapalovani a ta se nahradi plosakem s cidlem.z toho vedou kabely a kdejaky blbosti a vystupy na comp.neni to tohle?
 
 
Datum: 24. února 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Bez uprav to na fichtla len tak nedas.A myslim,ze je to uplna zbytocnost.Ale nikto ti nebrani si to tam napchat.
 
 
Datum: 24. února 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
NAPIS PLS ADRESU!
 
 
Datum: 24. února 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kde rekni plsss
 
 
Datum: 24. února 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: karpres      IP: uživatel281    
ahoj chtel jsem se zeptat odkud ma vest dratek na ukostreni u tohohle vicka?http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_234.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 8:41
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel2039    
ten měděnej po straně je k ukostření parkovačky (jen se ji dotýka) a ten druhej stříbrnej je k ukostření ...
 
 
Datum: 25. února 2008 8:41
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Z té dolní packy vlevo.
 
 
Datum: 24. února 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Fil      E-mail:      IP: uživatel1932    
Čaute,vyrábím si maly autíčko,budu tam mít tachometr z babetty,chtěl bych tam udělat aji otáčkoměr,ale nemám na něho žádný obal,nemáte někdo nefunkčí tachometr z babetty 210,psal jsem i do sekci inzerátů,ale nikdo se neozval.Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří hrachovec opravář motorek      IP: uživatel717    
kuchni motor vole gzfgjgtrbgtbgrvgrvgrčvgfr trgtrčgftrčf tak to pochop
 
 
Datum: 10. května 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Fil      IP: uživatel1932    
Dám tam motor z babetty.
 
 
Datum: 26. února 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2270    
male auticko?to ako niaky motor z motorky
 
 
Datum: 25. února 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: olejšnup      IP: uživatel1201    
sesa!! rob cosi.hod tu neco zajimaveho kurva. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
olejšňup: máš tu teho snaď málo??
 
 
Datum: 24. února 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Čau SESO, chtěl bych se zeptat na jakou stranu patří plastovej konec náhonu na tacháč a kam ten hliníkovej konec, je to ten na fichtla, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: ejze      IP: uživatel1946    
já sem koupil taky s plastovejma a neprasklo mi to
 
 
Datum: 25. února 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Já jsem v mototechně koupil náhon s oběma plastovýma a ten u šneku mi prasknul.
 
 
Datum: 24. února 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Plastovej do světla a hliníkovej ke šneku.Kdyby byl v zadu u šneku ten plastovej konec tak by mohl prasknout
 
 
Datum: 24. února 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: Luke_CZ      E-mail:      IP: uživatel250    
Čau borci ( a borky) mám problém, čistil sem celý karburátor, i trysky, kompl. jak mám teď nejvýhodněji nastavit ( utáhnou adt. ) trysky,,,, jak poznám že je to ok??? moc díky, jawám zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Servus ...karbec ked si poriadne vycistil tak este poriadne prefukni pumpou na kolesa trysky ......fukni aj tam de sa pohybuje ihla supatka tam sa najviac usadi.....potom si prefukni trysky a zakrut ich tam ...neboj nepomylis sa jedna je hlavna a jedna na volnobeh ta je mensia ide do tej diery v pravo riadne ich tam dotiahni a potom tam zakrut nastavovaci sroubu tu stou strunkou tu tiez zatiahni na doraz ....potom ju povol o 3,5 otacky.....potom zakrut ihlu co je v plavakovej komore a nezabudni dat podnu tesnenie ....potom tam strc plavak pozri aj ci plavak netrie o steny plavakovej komory ak ano tak tu ihllu trochu prihni aby bol plavak v strede.....ppotom zakrut vrchny kryt karburatora ....tam si potom este nastav hladinu paliva....roby sa to tym prihnutim toho pliesku ......potom zakrut karbec na valec nezabudni tam dat tesnenie...a ozaj este koleno na karbec nezabudni tam ide tiez tesnenie.....potom si zober lanko plynu vrsok krytu supatka ,supatko ,ihlu ,a pruzinu a ten pliesok na ihlu.......pliesok daj do toho druheho zarezu od hora.......ihlu daj do supatka a aby ti pasovala do tej diry v karbeci.....potom strc lanko do supatka aj s pruzinou a krytom vrchu karbeca .......to je vsetko....ak mas filter tak ho zalozis na bok de trci ihla vtej diere......PORIADNE ZATESNI.....ked to este nastav volnobeh bohatost znesi a mozes frcat
 
 
Datum: 25. února 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
zavit na trsyke len tak neurves.Toho by som sa nebal.A dotiahni ich poriadne,lebo sa mozu povolit a potom to blbne.
 
 
Datum: 24. února 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Trysky utáhni normálně na doraz.Jenom né ůplně na tvrdo ale jenom tak lehce dotáhnout aby si neserval závit
 
 
Datum: 24. února 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
všechno utahnout pevně,ale trysky moc nervi!,vsechny spoje a sroubky utahnout co nejvic,kvůli tesnosti,ale co nejvíc neznamená strhnout závit!
 
 
Datum: 24. února 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
neim kam to mám dát, tak to dám sem,....nemáte někdo čitelnou dílenskou příručku k fichtlu 20 nebo k ČZ 175/356 ? nejlíp k vobojímu, ale poatačí i jedna, ale radši vobě, diky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel2249    
Kluci mam na mojej 20 prevrtanu hlavnu trisku ma to vubec nejakej vlyv?? mozno ze ma ked se dostane spina tak sa mozno nezasere ne? ja jen tak chapete ci mam dat druhou alebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
volil bych karb z naky motorovky nebo ze sima
 
 
Datum: 24. února 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já ji mám taky lehce provrtanou a žere mi to komel 4 l/100km.Nesmíš to přehánět.Né vždycky znamená víc benzinu vetší výkon
 
 
Datum: 24. února 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mel jsem trysku 100ku to talne to zralo dnes jsem skusil karbec upravenej za 45min jsem mel po litru benzinu
 
 
Datum: 24. února 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel1276    
AHOJKY CHTĚL BYCH SE ZEPTAT JAK TO JE S TECHNYČAKEM NA BABETTU 210 KDYŽ JSEM KOUPIL BABETTU A NEMAM U TOHO TECHNYČAK JESTLI MI HO VYSTÁM NA DI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Na babku ti stačí poistka techničák nie je nutnosťou.
 
 
Datum: 24. února 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
kup si ho nekde bude.
 
 
Datum: 24. února 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1883    
nevite kde je nejdlizsi jawacky obchod v olomouckem kraji ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: hagis      E-mail:      IP: uživatel2272    
Brodek u přerova
 
 
Datum: 25. února 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
moc diky
 
 
Datum: 25. února 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Čus..a nebo taky v Šternberku... tam má jedem borec taky obchod a ma dily na JAwy, ČZ a simsony myslim...
 
 
Datum: 24. února 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1520    
Draku v Mohelnici maj vsechno na co si vzpomenes na JAWY
 
 
Datum: 24. února 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1874    
no většinou v každé mototechně ale maj tam jen vetsinou zakladní věci....
 
 
Datum: 24. února 2008 18:45
 
<  2344  2345  2346  2347  2348  2349  2350  2351  2352  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 9:08:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu