 Zdar hoši.Napadlo mě jestli by se na fichtlovy nedal nějak udělat el.startér.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 1:57
Johny:ja som tiez skusal pustit do magneta prud,ale mne sa to netocilo,aj ked som tomu pomahal(sviecka tam nebola) 21:Ale on sa pyta na fika,nie na maneta  ,,,,k tomu starteru.Ako sa vravi,vsetko sa da,ked sa chce,ale myslim,ze tu je to uplna blbost.Myslim si,ze vecsia machrovina je,ked k tomu prides a nakopnes to na 1-2x ako ked len prides,stlacis kombik a vyrazis vpred.
Datum: 24. února 2008 1:57
ja to ta mam udelany na motokare tam je motor z 125 maneta to je motor ze skutra maneta a tak je dynamostarter
Datum: 23. února 2008 18:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Tak to startuju jenom z machroviny jinak normal nakopávačkou
Datum: 23. února 2008 17:21
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Takze budes jezdit s akuvrtackou jo?  Teoreticky, alternator je v podstate obraceny elektromotor - pokud privedes proud do civek tak by se melo tocit magneto, zkousel jsem to, kdyz nebyla ve valci svicka tak se to otocilo, ale jinak by to proste neslo, jedine kdyby bylo o dost vykonnejsi zapalovani..
Datum: 23. února 2008 15:40
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
proč by to nešlo startoval sem akuvrtačkou napojenou na šroubek co je na válečku
Datum: 23. února 2008 14:48
Myslím si že ne. A i kdyby to šlo tak ta přestavba by spolkla víc než kdybys koupil mašino s továrním el. startérem. A navíc nakopávání je víc efektivnější než když dojdeš k motorce vytáhneš sytič a zmáčkneš čudl. Ale musí chytat na povel.
Datum: 23. února 2008 14:10
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Neboj sa nie si prvý. Potrebovalo by to hlavne baterku, voľnobežku na dynamo, kilometre káblov a určite aj upraviť dekel zapaľovania. Možno by šiel použiť dynamoštartér z ČZ 175/501 (Prasa). Nehovorím že sa to nedá ale je to beh na dlhú trať.
Datum: 23. února 2008 14:09
|



|