Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: davo
IP: uživatel1653
 seso nebodeš mít gumy na podlážky j20 a gumičku která je v plechu u nádrže a v plech u přeplavovacího kolíku
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 19:08
Jméno: sesa
IP: uživatel176
bohuzel ne,,, nikdo to nedela,,,sorac
Datum: 05. prosince 2007 19:08
Jméno: green
IP: uživatel1653
 Lidi nezdá se vám že de kvalita žárovek do předních světlometú nějak dolu.Mě se stalo že jsem koupil x žárovek bud byl plíšek na tlumený otočenej na stranu že to svítí doprava nebo doleva a tak byly nějak propojený že svítili obje vlákna najednou a to sem se schválně se dotkl jednoho bodu a kostry by ste si někdo nemyslel že jsem to blbě namomtoval
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 20:40
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
jj stejsky ma pravdu zlaty komunisticky díli
Datum: 05. prosince 2007 20:40
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
dneska kvalita všeho nestojí za nic, takže si musíme zvyknout, nejlepší jsou starý zásoby (viz kondíky, kladívka atd), stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 05. prosince 2007 19:39
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Přesně jak píšeš. Obímka pootočená,taky jsem takovou koupil. Je to šundt.
Datum: 05. prosince 2007 19:17
Jméno: dyndy
IP: uživatel1653
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 19:19
Jméno: Antonín Bačík
IP: uživatel820
vy mluvíte o předstihu jako o odtrhu kladívka ale předstih je trochu složitejsí.. ja doporučuju celý stator otočit uplne do leva aby jiskra nabíhala dřív a pak teprv doštelovat odtrh..
Datum: 16. prosince 2007 19:19
Z knížky Malé motocykly  ředstih zážehu 1,2 až 1,5 mm před HÚ (horní úvratí)
Datum: 05. prosince 2007 22:34
1,2-1,9mm.Pojde to furt.
Datum: 05. prosince 2007 18:17
 hosi jake skusenosti mate s ojnici specialni (myslim s jehlickovim loziskem ve preduu u pistu) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 13:03
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1706
Já osobně mám zkušenosti dobrý...je pravda že si ojnici dodatečně upravuji sám...ale žádná převratná věc to neni...! Takže i když věřim že tě to štve na hovno určitě neni. U stejskyho nastal taky zajímavý problém který si myslim že neni normální...stejně tak neni normální že hugino ojnici přetrhl...(a nebo má bicáky jak já stehna..) Každopádně pár názorů na ojnici značky AWINA...předpokládám že ji Hugino měl...sem slyšel no....! Negativní viz příklady ale i pozitivní...!
Datum: 06. prosince 2007 13:03
zipomane jestli mas tuto ojnici tak je to podvod ne podvod ale je tak slaba ze sem ju dneska urva protoze jsem dotahoval a spojky ozubene kolo nasetrvacinku a rupla a neni na ni najeto ani 1 metr takze se mas dobre z 700 ale stoji za hovno
Datum: 05. prosince 2007 19:39
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Pro seriového fichtla je to jedna z nejlepších věcí co motoru můžeš dopřát, já na svém motoru s touto ojnicí daleko nedojel, viz web a rozsekaný píst, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 05. prosince 2007 19:10
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Zkušenost žádnou ale mam tu ojnici připravenou na jaro, nemusíš tak mazat a větší životnost
Datum: 05. prosince 2007 18:34
Jméno: magor
IP: uživatel1412
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 20:42
Jméno: kuba
IP: uživatel1619
protože si magor
Datum: 06. prosince 2007 20:42
Jméno: jaa4
IP: uživatel1704
ta packa je na to aby si sa pytal
Datum: 06. prosince 2007 7:03
protože si magor ty magore vymagorovaný
Datum: 05. prosince 2007 19:48
Jméno: magor
IP: uživatel1412
benzin tam mam a co je to pod nadrzí takova packa nevim na co to je
Datum: 05. prosince 2007 19:27
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1705
lebo si magor a nemáš benzín a netušíš co to vlastne ten fichtl je vole
Datum: 05. prosince 2007 19:25
Jméno: jaa4
IP: uživatel1704
ne on je na slapanie vies
Datum: 05. prosince 2007 19:12
Jméno: magor
IP: uživatel1412
tam musi bejt motor jo???????
Datum: 05. prosince 2007 19:09
Jméno: jaa4
IP: uživatel1704
nemas motor
Datum: 05. prosince 2007 19:08
Jméno: magor
IP: uživatel1412
nemam
Datum: 05. prosince 2007 19:01
Máš to rozbité.
Datum: 05. prosince 2007 18:58
Lebo nema kolesa?,,,Mozno keby si popisal priznaky,slo by to urcit presnejsie.
Datum: 05. prosince 2007 18:19
Jméno: michael
IP: uživatel1599
 cist hej nevite nekdo jak poznam kolik mam vybrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 18:07
Jméno: jk
IP: uživatel1653
změříš to prúměrkou originál 38,00
1.v 38,25
2.v 38,50
3.v 38,75
4.v 39,00
5.v 39,25
Datum: 05. prosince 2007 18:07
ty myslis jako kolikatej mas vybrus?,tak to zmaris prumer valce nebo pistu a odpocitas si po 0,25 mm, treba kdyz mas 38,75 tak je to 3.
Datum: 05. prosince 2007 17:42
 Koupil jsem si na FICHTL KRÁMKU krabicové dobijení (6V, 75W) a nevím jak ho mám zapojit. Kdyby jste někdo věděl tak mi napište nebo pošlete nějaký obrázek kde je to popsaný jak to mám zapojit. předem DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 17:52
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 05. prosince 2007 17:52
Jméno: Patton
IP: uživatel553
 Zdar Seso je ma ta lekarnicka co prodavas vse jak je to v posledni vyhlasce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 17:17
Jméno: raptor
IP: uživatel992
 zdarec. mám baterku a mám ji prasklou. nevíte čím by to šlo zalepit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 15:22
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
ale mas pravdu zahodit a kupit novu
Datum: 05. prosince 2007 15:22
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
ne ja sem tak lepil autobat..
Datum: 05. prosince 2007 15:22
Zahodit a koupit novou. Ten silikon teoreticky jo ale nevím jestli ho kyselina sírová nerozleptá.
Datum: 05. prosince 2007 14:59
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
silikonem
Datum: 05. prosince 2007 14:40
Jméno: kj
IP: uživatel1700
 Seso lze namontovat hlavu jawy 20 na 05ku nestane se nic motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 18:48
kj>Tak ten motor zgenerálkuj a bude zase jak novej, se spolehlivostí novýho motoru, stejsky>05 má ještě jinej převodovej poměr na jedničku, jinak máš pravdu
Datum: 06. prosince 2007 18:48
Jméno: Karel J.....
IP: uživatel1653
Já už s tou hlavou jezdím od léta a nic se zatim nestalo tak je to ok
Datum: 05. prosince 2007 18:47
Jméno: kj
IP: uživatel1653
Já mám jeěště dva 05kové motory kdyby se mi nákej vysral abych moch ject dál akorát mě sere měnit čísla v papírech tak tam mam furt č originál motoru nyní je odstaven že se vysypalo ložisko řetězového kola ale válec je taky docela vyjetej a jemně vymlácený ložiska tak mu necham asi dát vybrus.ALE TED K TÉMATU stejsky co by byla škoda ničit motory 05 že je jich málo škoda to je ale je už to starý vyjetý na tom se ti múže vysrat kdykoliv cokoliv.Ale mají dlouhou životnost mám to vyjetí že učí pri určitejch otačkách 2-3
Datum: 05. prosince 2007 18:45
jo uděláš, pojede to líp
Datum: 05. prosince 2007 15:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
05tka má jiný válec i hlavu, má menší kompresní poměr, ale zaměněním z toho uděláš 20tku, kromě neuložené výstupní hřídele převodovky v pravém karteru, by se neměl lišit, každopádně musíš nastavit předstih jako pro 20tku, pojede to líp, jinak je škoda ničit 05tkové motory, je jich málo! stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 05. prosince 2007 12:25
Jméno: green
IP: uživatel1700
 seso neměl bys prepínač na mustanga motor-světlo dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 17:43
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Delaji se spotrebni dily, ktere proste casem odejdou, ruzne lanka, lamely atd., sesa tu ma vsechno, co jde, nevim co byste jeste chteli..
Datum: 05. prosince 2007 17:43
Jméno: honza
IP: uživatel1313
hale SESo....prosimte ty se tu furt ptas, jestli by jsme chteli neco, co by si nam sehnal, ale nikdo nic nedela.....kdyztak napis kdo co dela a ty to tu nemas
Datum: 05. prosince 2007 16:27
já jich mám kopec a zavazí mi pod nohama, když tak napiš
Datum: 05. prosince 2007 15:51
Jméno: sesa
IP: uživatel176
bohuzel ne,,,, nikdo ro nedela,,sesa
Datum: 05. prosince 2007 11:26
Jméno: HALUZE
IP: uživatel1699
 Zdar draci mám takovej problém když vytočim jedničku a zařadim dvojku tak to chcípne a chvilu počkám a zas to jede a zas vytočim jedničku dám dvojku a zas to chcipne to je furt dokola
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 14:35
Jméno: Daniel
IP: uživatel1276
třeba ani neumíš řadit
Datum: 08. prosince 2007 14:35
precisti karbec a skontroluj hladinu v plavakovej komore.
Datum: 05. prosince 2007 16:16
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
visco sprav na svicke zvjec odtrh ze srubovakem bud to alebo to je karburatorem nedostava benzin
Datum: 05. prosince 2007 14:48
Jméno: Bubák
IP: uživatel1697
 zdar seso.. neplanujes zavyst platbu predem (na ucet)? usetri se pri tom postovny, ale zas to asi prida praci tobe...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2007 22:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no aby po pravde rekl,,tak sem o tom uvazoval,,,,,je to rychlesi,, pac ted na sve penize cekam diky poste 10 dni,, a to je moc ,,ale uz sem si zvyknul,,,, ale zas na druho stranu je to pro me strasne zavazujici aby zakaznik zaplatil predem a ja mu to dluzil do te doby co by mu to doslo prostrednictvi posty,,,,,takze zustavam pri starem,, i kdyz jde pokrok kupredu a ten se nezastavi,,tak ja budu uprednostnovat,,,,,dokud nedodam nebudou penize,,kdyby to bylo na opak tak bych sel brzo na kolena,,,
Datum: 04. prosince 2007 22:37
 zdar draci...je pravda, že když si dám k fechtlu svíčku NGK, tak že mi přídá dost na víkonu? a nevíte kdyštak, kolik stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 18:53
jk> to že se ti briska v létě tavila bude tim že si zvolil špatnou tepelnou hodnotu, jinak nemyslete si že vám svíčka na fichtlu (ani na žádnym sériovym motoru) přidá výkon
Datum: 06. prosince 2007 18:53
j, já taky jezdim na n17c a jezdí moc pěkně, ale kámoš mi řikal, že NGK prej přidá na víkonu, tak se mi to zdálo náký divný, proto sem se ptal...diky moc...
Datum: 05. prosince 2007 19:46
Ja jazdim celorocne so svieckou NR17C,lebo inu tu proste nezozeniem.A je to v pohode.
Datum: 05. prosince 2007 18:26
Jméno: jk
IP: uživatel1653
NGK ve fichtlu nejede něják zázračně blbě se s ní startuje a s briskama mám blbý zkušenosti protože v létě při vyskokých teplotách blbě tahaj a taví se jsou to taky sráče.Na zimu mi teda stačí brisk N17C (-20C až tak +15C)ale v létě jsou nejlepší svičky BOSCH konkrétně W6BC ta jede jak svině i při nejvyšších teplotách vúbec nepoznáš že je to přehřátý.Jezdil sem s ní v Jawě 05 v parných dnech a motocykl byl zatížen 2osobami jezdíval jsem trasu 24km po asfalce a nikdy sem nikde nevisel kvuli že bych se musel srát se svíčkou nebo něčemu jinýmu
Datum: 05. prosince 2007 18:21
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 04. prosince 2007 21:50
Jméno: Bubák
IP: uživatel1697
svicka jako svicka, ngk se do fichtla nehodi, rada se ulejva
Datum: 04. prosince 2007 21:39
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci, potrebuju poradit. Asi su lama nebo nevim ale jednou sem pretahl zavit na hlave kdyz sem tam srouboval novou svicku. Motor byl studenej a tak sem si rekl ze uz to bylo treba nacly. A ted tam mam jinou hlavu potreboval sem vymenit svicku a dal sem tam tu stejnou co sem daval na tu predchozi hlavu. A zase sem posral zavit. Muze to byt tou svickou??? Nebo sem to moc dotahoval?? snacim se dotahnout to dost aby tam neunikala komprese a nechcal tam olej s benzinem. takze se vas chcu zeptat co mam udelat nechcu si kupovat novou hlavu popr. jak udelat novej zavit a jestli to muze byt tou svickou ze to vzdycky strhnu. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 22:51
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Draci dik kamos me to prevlozkuje
Datum: 05. prosince 2007 22:51
Nazdar draku,Mel sem stejnej problem,nevedel sem co mam delat.Taky sem zkurvil zavit hlavy.Spravit to jde.Musis dojit za nejakym soustruznikem.Udela ti do toho vlozku a je to poho.Nikdy tam nedavej svicku ktera ma kratsi zavit nez hlava.Pak je jasny ze se to ztrhne.Svicka ti nedrzi na vsechny zavity a proto to tak snadno ztrhnes.Oprava neni draha.Hodne zdaru pri oprave!!
Datum: 05. prosince 2007 8:30
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_102.html
Datum: 04. prosince 2007 22:12
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
A nemate nekdo na prodej hlavu??? ale tu jednadvacitkovou
Datum: 04. prosince 2007 21:36
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
nejjednodušší je opravdu jiná hlava, jinak opravdu vyrábět vložku je na dýl, já to dělal o víkendu na svůj motor, ale tam to mělo malinko jiný účel, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. prosince 2007 21:16
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Asi utahuješ moc a jak na strženej závit? Dělaj se nějaký vložky a do toho se udělá novej závit ale hlavu seženeš celkem levně někde na burze
Datum: 04. prosince 2007 21:11
Jméno: Zubák
IP: uživatel1637
 Neporadil by mi nekdo, jak sundat primární kolečko na fichtlovi (20)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 18:03
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
jo byla v pohodě , ale dal sem tam novou
Datum: 05. prosince 2007 18:03
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1701
A zkontroloval sis pak kliku....?
Datum: 05. prosince 2007 13:13
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
Měl sem kdysi ten samej problem , všichni radili že stahovákem tak sem si zkusil vyrobi t ale moc dobře to nedopadlo tak sem tam vrazil majzlík na něho druhej 5x sem mlaštil kladivem a vyletěl až do stropu a nic sem neponičil ani kartry ani nic jinýho.....je to jen na tobě
Datum: 04. prosince 2007 21:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 04. prosince 2007 21:14
 Zdarec fichtlaři půlil jsem motor a složil jsem ho a když ho startuju tak z karburátoru vystřeluje kouř, dělá to takovi divný zvuky nemůže to bejt předstihem ikdyž sem si ho označil na bloku a vačka je taky jak má být tak nevíte pls čím to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 16:47
Jméno: davsonz
IP: uživatel1571
Tak už je to dobrý sundal jsem válec a na hlavě bylo nalepeny celkem dost silikonu (paulinu)
Datum: 06. prosince 2007 16:47
Něco podobnýho mi to taky dělalo, ale až za jízdy....zkus víc dotáhnout svíčku, pokud ji máš povolenou, možná se ti povoluje
Datum: 05. prosince 2007 18:22
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Podle mě taky předstih, buď to prdí do vejfuku nebo do karbecu
Datum: 04. prosince 2007 21:00
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 04. prosince 2007 20:44
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 nevite kde najdu navod jak slozit radící mechanismus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2007 19:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm
Datum: 04. prosince 2007 19:56
Jméno: monax
IP: uživatel53
 Nevite lidi pls.cim to je,když mě pořád odchazeji svičky na fichtlu??mam tam novou zapalovaci civku moze to bejt tim?nekdo mi psal ze i kondik to muze bejt potrebuju vic nazoru diky!vsem!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 18:05
Jméno: Dana77
IP: uživatel1723
 Ahoj mě to dělal taky a dávám novej kondík a už by to mělo bejt v cajku,zkus kondik a možná vyměnit kladívka neni to moc asi tak 50-70Kč
Datum: 17. srpna 2009 18:05
Já bych řekl že to bude tou indukční cívkou(jde tam hodně proudu do svíčky,nebo tam máte jinou svíčku než má být
Datum: 03. března 2008 16:28
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
jakto ze ti odchazaju svicki.hovno to su dobre ti magore to neni svickuu
Datum: 05. prosince 2007 14:53
Jméno: monax
IP: uživatel467
Smes to neni urcite to sem skosel taky ee tou to neni.
Datum: 04. prosince 2007 20:53
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
může to být bohatá směs, kondenzátor ale i jiné věci
Datum: 04. prosince 2007 20:10
 Ahoj, nebudeš nebo máš tady takový ty ochraný kryty na ruce? Je to hodně u čtyřkolek a na crossu, je to celkem dobrý že nefouká vítr na ruce...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2007 22:34
Jméno: sesa
IP: uživatel176
zatim ne,,sorac
Datum: 04. prosince 2007 22:34
|



|