Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte draci, jaktože když mi dochazí benzin u 555 tak mi de motor do otáček a je to jak motorová pila, ale jen když dochazi benzin. Nejde to takhle stále nastavit??? Možna by to chtělo jinej plovak
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 14:33
Jméno: Michal
IP: uživatel1724
Jak dochází benzít, tak vzniká bohatá směs a ta zrychlí chod motoru
Datum: 09. prosince 2007 14:33
Jméno: monax
IP: uživatel53
to dela uplne bezne!!!!a pak to zdechne to nicim nenastavis jen tim ze budes met porad v nadrzi benal
Datum: 08. prosince 2007 21:58
Ale tož tak to jo,ale beztak si koupim nějakou jednadvacu a nebudu trapit pařizka, budu s nim potom jezdit do školy a nejspiš si ho budu davat na školni dvur
Datum: 08. prosince 2007 17:54
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
chudá směs umí svoje, motor se téměř nemaže, největší výkon je u mírně obohacené směsi, chudá směs motor pouze ochotně pošle do otáček, ale bez kroutícího momentu..., stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 08. prosince 2007 16:36
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Kdyz ti dochazi benzin tak mas chudsi smes, takze se to ochotneji vytaci, ale po chvili se ti to zacne dusit a pak ti dojde benal uplne. Klidne si to tak nastav, ale zadres motor.
Datum: 08. prosince 2007 16:11
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! jedu na fichtlu jedu normalně vše je v pohodě,jakmile ale dám plnej plyn tak to cuká,kouří to jak továrna. Může to bejt moc oleje v benzínu,nebo tryska,nebo snad zapalovaní ??? poradte,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 13:30
Moze to byt vsetko co si vymenoval.A pokial ten husty dym aj smrdi,tak mas v haji gufero na starne spojky.
Datum: 08. prosince 2007 13:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 08. prosince 2007 12:58
 Zdravim....Chtěl jsem se zeptat....tady na shopu se prodávají sekundární kolečka na ČZ já si taky chci koupit s mín zubama akorát nevím jestli mám malej střed na ČZ 175/476 tak bych akorát potřeboval vědět jaký sou rozměry velkýho a mylýho středu Díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 11:00
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
dyt to u nich je napsany ne? malej 2cm , velkej 2,5 cm
Datum: 08. prosince 2007 11:00
 Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, (!! JEDE TO KDYŽ MAČKÁM NA KARBURÁTORU TEN KNOFLIK) A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 19:24
Zkus trysky,nebo nastav hladinu,tim pliskem na vicku plovakove komory.
Datum: 27. prosince 2007 19:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
más asi spatný plovákový ventil
Datum: 08. prosince 2007 8:24
 Zdarec, mám problém: NORMÁLNĚ SI TAKHLE JEDNOU JEDU A NAJEDNOU SE TO ZAČNE DUSIT,, TAK SOTVA DOJEDU NA PŮL JEDNIČKY DOMŮ,, A VYČISTIL SEM CELOU HLAVU, NÁDRŽ S KOHOUTKEM, KARBURÁTOR (DOKONCE 2X) A TAK VÁŽNĚ NEVIM ČIM TO JE,,, ASI TAM DE MÁLO BENZÍNU, PORADTE PLS.,,, CO S TIM,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 12:57
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
já čistil karburátor Jikov 2928 na svoji upravenou ČZ 175/477 tak že jsem ho nechal asi dvacet minut vařit v octě a úspěšně, potom je krásně vidět kolik nečistot je pryč, celkově jakoby ztmavne, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 08. prosince 2007 12:57
vyčisti ho v technickém benzínu a ne o normálním
Datum: 08. prosince 2007 12:44
Moj nazor na pranie karburatora v octe je,ze je to hovadina.Skusal som raz zo srandy na karburatore,kde olej stvrdol a vytvoril taku bielu usadeninu.Ked som to varil kratko,vobec to nepomohalo.Dolial som ocot ale vysledok zas ziadny.Tak som sa nastval a nechal to tam asi 15-20 minut.Ten olej zliezol len na niektorych miestach,niekde este bol.Ale hlinik na karburatore uz nic moc.Ked som po nom presiel rukou,ostaval mi na prstoch.A to nehovorim o tom smrade vareneho octu.Ked som ho namontoval,motorka vo velkych otackach zacala kuckat.Hladina bola ok,ventil priechodny,hadicka tiez...proste vsetko ok.Ked som tam dal normalny karburator,islo to normalne.Skor by som to nechal na noc v benzine.Ale to som zatial neskusal,tak nevime,ake to ma vysledky.
Datum: 08. prosince 2007 12:17
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
vycisti se to daleko lip nez kdyz to budes prat v benzinu...
Datum: 08. prosince 2007 10:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
cože ? proč zrovna v octu ? čemu to pomuže ?
Datum: 08. prosince 2007 0:43
skus vyvařit karbec ve voctě..  voddělej plovák, trisky, a víčko, a ponoř ho uplně celej...nech to tam, aby to tak 5 min bublalo, a pak to vodělej, počkej aš to vyschne, a můžeš jet..
Datum: 07. prosince 2007 22:23
Jméno: borec115
IP: uživatel1717
Takto ti poviem komplet prejdi palivovu sustavu ale hovorim komplet a svicka ci hadze kukni na odtrh hlavne alebo ci ti neodesla inducka ale popozeraj a pleskem nerob nic lebo ked ti to do teraz jelo tak to rozhodne pleskem nebude pokontroluj tu sustavu ci ti doteka benzin dobry a svicku a tak ci hadze zdar
Datum: 07. prosince 2007 22:08
skus jestli nemas moc nisko hladinu karburatoru to se ladi pomoci pliskem plovaku a jestl ise ti nezasekava ventil plovaku
Datum: 07. prosince 2007 21:37
Skus inu sviecku,posteluj odtrh,skontroluj predstih,pozri,ci neni zanesena hadicka,ako sa otvara ventil plavakopvej komory,ci nema povolenu hlavnu trysku....je to dost.
Datum: 07. prosince 2007 21:15
 Čest draci  mam problem nikde my nevedou zadny kabely na svetla a klaksík mam dva kabely od civky modry a cerny bude to + a - ptz na modrym je pojistka jinak mam 21 Fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 17:24
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
mám 21pionyra newim jaky mam zapalovani jeslti 20W nebo 30W mam tusim 2civky ty mali u statoru
Datum: 09. prosince 2007 17:24
co to máš z afektka?? fektl nemá + a - protože má střídavé napětí.
Datum: 08. prosince 2007 12:46
Atiez je to napisane aj na statore.
Datum: 08. prosince 2007 12:39
Ja neviem jaku poistku spominas,lebo fichtl poistku nema.Hlavne si mal napisat,ake mas zapalko.20W alebo 30W.20W zapalko:Tri cievky.Z jednej(vlavo dolu) drotik na kladivko a este tam su dalsie dve cievky.Jedna je vecsia a druha mensia.30W zapalko:Tri cievky.Z jednej(vlavo hore) drotik na kladivko,zvysne dve su navzajom prepojene a ide od nic jeden kabel.
Datum: 08. prosince 2007 12:39
 mam mustanga a když ho nakopnu tak chvíli motor běží ale musím mít plyn v konci a neřve to moc nechcou nějak držet otáčky nevím čím to je. Možná je špatný kondenzátor. Nevím čím to může být PLs poradte miii
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:58
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Sundej vyfuk rozdělej ho a vypal ,nebo jinak ho očisti od karbonu, (potom se ti to nebude dusit.) Rozdělej karbec a kompletně ho vyčisti a utěsni ať to nenasává falešnej vzduch .potom jak ho budeš davat dohromady tak ten prostřední šroub s pružinou zašrobuj nadoraz a potom o jednu aš jednua pul otáčky povol , no a potom podle potřeby povol nebo utahni o pul otačky tanm nebo spatky.Dale vyčisti ventil u nadrže aby dobře ťesnil a nebyl tam bordel a pokud možno ak si sežeň ještě ten malej filtr mezi nadrž a karbec. Jo a taky se podivej v jakym stavu maš filtr na přisávání vzduchu . No a nazavěr nastav oddtrh kladivka ..hodně štěsti.
Datum: 28. června 2009 20:58
A naco by si prehadzoval cely motor,ked staci prehodit karbec?Co je jednoduchsie?
Datum: 08. prosince 2007 21:38
majo  obrá vyzkouším.. A když to nepomůže tak asi vyměním celý motor protože mám ještě jeden ale to asi až na jaře.. Zatím,měj se zdar..a ať to fičí
Datum: 08. prosince 2007 12:58
Vycisti karbec a potom a ak to nepomoze,ozvi sa zas.
Datum: 07. prosince 2007 21:20
 cau,měnil jsem kuličku mezi tyčky pak to nastartoval jel a najednou to chcíplo a nešlo to nastartovat tak jsem to dotlačil a chytlo to ale za chvíli to chícíplo ale jak tam dam dvojku ma to mali otáčky a chcípne a nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 19:05
Jméno: krizle
IP: uživatel80
 mám mustanga a míchám v poměru 1:50, je to málo nebo je to dostačující?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 14:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Lazák: Nesohlasím. Když to přeženu, tak mi vynechává motor.
Datum: 11. prosince 2007 14:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Lazák: Nesohlasím. Když to přeženu, tak mi vynechává motor.
Datum: 11. prosince 2007 13:56
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
kdyz tam nalijes vyic olece nic nezkazís ale kdyz mín tka se ti to muze zase zadrti takze proste mazat radis víc nez mín
Datum: 09. prosince 2007 21:56
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=3565&o=1
Datum: 08. prosince 2007 18:45
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=9815&o=1
Datum: 08. prosince 2007 18:43
Este raz tie priklady a po jendom:
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=15206&o=1
Datum: 08. prosince 2007 18:41
Debaty aky olej do fichtla tu uz boli.A nikdy sa k nicomu nedopracovalo.Od dneska sa uz do takychto debat nezapajam.Zopar prikladov:
Datum: 08. prosince 2007 18:40
Ja vravim,kto maze,ten jede a kto jede,ten huli!
Datum: 08. prosince 2007 18:24
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Ja jsem daval M2T a vubec mi to necoudilo, jestli mas motor uplne v prdeli a prisava ti to olej z prevodovky tak se nediv, ze ti to dymi  A majo ma naprostou pravdu, tyhle diskuze jsou absolutne nesmyslne.
Datum: 08. prosince 2007 17:12
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
MAJO: Tak ten olej stojí 200kč 1.5litru, takže to tak hrozný neni!!! A navíc to vůbec nečoudí narozdíl od M2T atd....
Datum: 08. prosince 2007 16:52
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
mno a co tu asi říkám???
Datum: 08. prosince 2007 14:54
já dávám půl litru oleje na 10 l benzínu a maze to akorát, jenže nyní za mne bude mazat possilube tak to mám v cajku pomer 1:30 a můžu si pískat
Datum: 08. prosince 2007 13:11
cestmir ty si uplně blbec a nemáš o poměru ani páru, 1:33 je víc než 1:50
Datum: 08. prosince 2007 13:05
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
ty seš asi taky úplně blbej patriku!! 1:50 znamená že máš 1 litr oleje na 50 litrů benzínu a když máš 1:30 tak je litr oleje na 30 litrů benzínu, čím je menší to durhý číslo tak je to víc a né míň!!si skro každej myslí že čím větší číslo tím víc olej ale je to píčovina
Datum: 08. prosince 2007 12:53
1:50 je víc než málo, kde na to furt všichni chodíte???
Datum: 08. prosince 2007 12:47
Tomket:No ked ta bavi davat 300 korun za liter oleja,ktory je tam zbytocny,ja ti to neberem.Ale ked sa nad tym zamyslis,tak ked by si mazal Shell advance,ktory tomu bohato staci a stoji 105kc liter,tak ti skoro 200korun ostane na benal.Za 200 natankujes cez 5litrov.A z fikom s tym urobis dobrych skoro 200km.Tot moja uvaha.
Datum: 08. prosince 2007 12:33
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
Já taky mícham 1:50, leju tam olej Stihl a sem ůplně spokojenej!
Datum: 08. prosince 2007 9:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
sem psal ze musi 1:30 a skvlitním olejem 1:40
Datum: 08. prosince 2007 7:59
Jméno: borec115
IP: uživatel1717
presne tak Majo sak nejsem blby ze 1:50 ze mas litr oleja na 50 litru benzinu ale podla teho jak to beres urcite nemisa stale 50 litru ale na litrik ked das pul deci a 0.30 tak to je rozdil chlapce tak je jasne ze ked daas litr benzinu namysanym 1:50 tak bude vic dymit jak ked das litr benzinu 1:30 ale podla teho jak mysas
Datum: 07. prosince 2007 22:03
jawamaniak22:On tym asi myslel moc malo.
Datum: 07. prosince 2007 21:13
myslím že hodně lidí nemá o poměru ani páru a kecá sračky, borec115 píše že 1:50 je moc at dáváš 1:30 a neví že když dáš 1:50 tak mažeš mín jak když dáš 1:30.... nápověda: 1:30 = 1 litr oleje na 30 litrů benzínu tzn. že při poměru 1:30 mažeš víc jak při poměru 1:50 borče115
Datum: 07. prosince 2007 20:13
Jméno: borec115
IP: uživatel1715
Pavko ale cezeta neni pionir normal mustanga misam 1:30 a motorka slape jak sprosta supr vykon ale ked chces aby tri vydrzal dlhsi valec tak mu troska pridaj oleja
Datum: 07. prosince 2007 18:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
asi chces zadrít motor ze musís michat 1:30 nebo s kvalitním olejem 1:40 ja na čezete míchám 1:50 ale castrol tts 2 být tebou víc mazu . Best oil je rostlinny v poměru 1ku 1
Datum: 07. prosince 2007 18:37
Jméno: borec115
IP: uživatel1714
Uz sa da povedat ze je to moc michaj tak 1:30 original presne povedane 1 dielik oleja na 50 dielikov benzinu
Datum: 07. prosince 2007 18:33
 čest píšu zas chcu se vas zeptat jaké má rozměry jehlové ložisko z fíka na hoře chci si ho tam dát místo pouzdra dík za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 18:42
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 07. prosince 2007 18:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
prevrtám jestli to pujde
Datum: 07. prosince 2007 18:34
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
misto pouzdra tam lozisko nedas, musis si koupit novou ojnici i s tim loziskem....
Datum: 07. prosince 2007 18:27
Jméno: Andy
IP: uživatel281
 neví někdo jakým nejjednoduším způsobem se dá vylisovat vložka z válce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 22:55
nejdřív si udelej na válci a vložce rysku abys věděl přesnou polohu až to budeš dávat do hromady.
potom válec přádně nahřej a kladivem přes dřevo jí vyklepneš jak nic
Datum: 14. prosince 2007 22:55
Jméno: Andy
IP: uživatel281
tak to by bylo super
Datum: 07. prosince 2007 18:51
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 07. prosince 2007 18:28
Jméno: Bubák
IP: uživatel1713
stejsky: foto by nebylo? .)
Datum: 07. prosince 2007 18:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vybrousit a mas ji venku v podobé špon  stačí lisem nebo koupit new valec
Datum: 07. prosince 2007 18:17
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
jednoduše pomocí lisu, nebo pomocí stahováku, já si jednoduchý vyrobil, základ je šroub M18, menší to nevydržel, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 07. prosince 2007 17:33
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cus draci, poradte mi když chcí do fíka lejt poměr 1:40 tak kolik to je mililitrů ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2007 12:11
Jméno: gappa
IP: uživatel1690
anebo jinak = malá štamprdla!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 17. prosince 2007 12:11
Jméno: dilinA
IP: uživatel281
25ml oleje na litr
Datum: 07. prosince 2007 16:49
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 stejsky ten tvuj posledni valec je kolikati kanal ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 12:05
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 07. prosince 2007 12:05
 kde najdu detajlní navod jak udelat klapkovy saní na fíka/250 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 15:47
Jméno: dubec
IP: uživatel590
heh,na fichtla 250? :  )
Datum: 07. prosince 2007 15:47
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 06. prosince 2007 22:22
Jméno: Bubák
IP: uživatel1707
neni navod. pouzij fantazii a taky bys mel mit vybavenou dilnu (freza) vrtackou to tezko udelas
Datum: 06. prosince 2007 22:01
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau! hele nevíte proc se mi u fichtla preplavuje plovákova komora,a taky tece furt dost benzínu na hlavu tou dírkou jak je na karborátotu u hrdla a tady se to taky přeplavuje. díky za tipy co s tím. díky a caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 16:19
Jméno: DC
IP: uživatel1732
Vyčisti plovákovku.
Datum: 14. prosince 2007 16:19
Pokud si měl plovákovku rozdělanou tak si mohl otočit ten plíšek co s ním šteluješ výšku hladiny v plovákové komoře. Mně se to stalo a 4 litry béna my vytekly na cestu.
Datum: 07. prosince 2007 13:15
Jméno: Js
IP: uživatel340
Buď špastně seštelovaná hladina nebo špatný ventil jak píše Bubák.
Datum: 07. prosince 2007 11:06
Jméno: Bubák
IP: uživatel1707
asi ti nezavira plovakovy ventil.. kup novy... sesa tu ma
Datum: 06. prosince 2007 21:36
 nie a nie natočiť čz 175/487 už som vyčistil karburátor, iskra vyzerá byť dobrá, ihlu som prestavil, trochu chytí a hneď zdochne, čo to asi treba urobiť, poradí mi niekto ako ju zošteľovať? sviečka bris N17
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 17:18
Jméno: Axell
IP: uživatel939
me to delalo taky a nakonec sem zjistil že to dělal odrušovač
Datum: 07. prosince 2007 17:18
vyměnit benzin za nový
Datum: 07. prosince 2007 15:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Pokud máš seřízené zapalování seřid´karburátor.Jehla 3. zářez zhora a přídavný vzduch 3/4 otáčky ze zavřené polohy.Doporučená svíčka N15C.
Datum: 07. prosince 2007 10:43
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
pokud hned chcípne tak chyba bude zřejmě v nastavení karburátoru, zkus stříknout do válce trochu benzinu a nastartovat, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 06. prosince 2007 22:21
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Co předstih? nebo seřízení volnoběhu, podívej se, jestli nemáš moc povolený seřiz. šroubek volnoběhu, jestli teče dost paliva...
Datum: 06. prosince 2007 21:51
 zdarec draci nevite kde by se dala koupit klapka ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2007 9:29
v hajzlu blbečku taková hovadina a ještě se ptáš ty pi..o čau ty draku furt píšete draku jak teplouši už se proberte
Datum: 11. prosince 2007 9:29
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 06. prosince 2007 22:20
Jméno: Bubák
IP: uživatel1707
Datum: 06. prosince 2007 21:34
Jméno: formis
IP: uživatel1074
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 21:01
No,pokud si tlustej jak prase tak tě to neutáhne
Datum: 06. prosince 2007 21:01
Jméno: cívky
IP: uživatel630
 cau. co se stane když dám drát od světel na zapalovací cívku a drát od indukčky na světelnou cívku (tu velkou)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 2:43
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ako nudzove riesenie som mal svetelne cievky miesto zapalovacej...kedze svetla nemam, nebol problem  a slo to v pohode
Datum: 08. prosince 2007 2:43
to bych byt tebou neskousel...pac to nekopnes a vubec ti to nebude svitit ..ta svetelna civka nevykonava tolik proudu jako zapalovaci......tak ser na to
Datum: 07. prosince 2007 15:37
Jméno: David
IP: uživatel1644
Datum: 07. prosince 2007 14:27
Jméno: ABC
IP: uživatel805
S největší pravděpodobností ti to bude málo svítit.
Datum: 06. prosince 2007 21:56
Jméno: magor
IP: uživatel1412
 hele ten dotaz proč je fichtl červenej sem nepsal já
a na co je to takový tamto oválný hliníkový s takovejma plíškama na stranách
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 21:20
Jméno: krulda
IP: uživatel79
to je radiovej vysilač pro přivolání marťanů......
Datum: 13. prosince 2007 21:20
Jméno: Fuck
IP: uživatel1644
myslíš motor??? to je k tomu aby to jelo..
Datum: 06. prosince 2007 20:30
|



|