česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2468  2469  2470  2471  2472  2473  2474  2475  2476  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Víťa      E-mail:      IP: uživatel1085    
cau lidi..může se zeptat jestli na normálního dvoumistneho fechtla můžu dat normální uzké řídítka ..mam totiž ty šitoké ale chtěl bych kratší ..tak jenom jestli to jde ...díky moc kdyžtak mi napiste na meil dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2007 20:04
 
 
 
 
Jméno: 20      IP: uživatel1386    
V podstatě si tam můžeš dát třeba dřevěnou kulatinu ale nedoporučuji to
 
 
Datum: 24. září 2007 20:04
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Bez problému...
 
 
Datum: 02. září 2007 8:46
 
 
 
 
Jméno: S.w.!.n.e2      IP: uživatel600    
proc by to neslo :-)
 
 
Datum: 01. září 2007 20:17
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
jasne
 
 
Datum: 01. září 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: GEPI      IP: uživatel1342    
Zdar můžu se zeptat jak se sníží hlava motoru ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2007 21:08
 
 
 
 
Jméno: Frikulín      IP: uživatel791    
Na fréze je to zbytečná dřina......... Na soustruhu je to lepší (s přípravkem...) chceš-li udělám ti hlavu tak jak budeš chtít....!
 
 
Datum: 18. září 2007 21:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
na freze
 
 
Datum: 01. září 2007 19:37
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
zdar,mám takov dotaz.já mám hrozně rezavou ndr(zevnitř),a mám doma jakýsi bezoplachový odrezovač.no a řikal sem si že byh ho tam nalil abych to vyčistil.to když se nalije na rez tak to zšedne,ale bojím se aby mě to ten benzín pak nezmíval a nešlo to do karbecu!!dik za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2007 14:32
 
 
 
 
Jméno: vlk      E-mail:      IP: uživatel583    
http://jawa.xf.cz/index.php?page=nadrz to je ten stím pískem.a našel jsem i odkaz na tu barvu: http://www.natery.cz/katalog.php?akce=vyrobek&idsekce=50&idvyrobek=78
 
 
Datum: 06. září 2007 14:32
 
 
 
 
Jméno: vlk      E-mail:      IP: uživatel583    
koukal jsem na ten odkaz...viděl jsem že se tam nechá dát i písek místo šroubků,ten by byl asi lepší cca do 1/2 vyplnit pískem a nechat točit na míchačce.ale to je jenom poloviční práce.protože ta nádrž bude moct potom reznout dál.hledal jsem řešení a prodává se barva odolná vůči palivům.vyrábějí ji slováci a nechá se sehnat někde v praze (maj i své http://www stránky)...asi 2kg téhle barvy+2kg základovky vyjdou na cca 500kč.bohužel jsem to neměl čas ještě vyskoušet,ale našel jsem i komentáře k této barvě a prý to opravdu funguje.Na kolik by pak vyšlo poštovný taky nedokážu odhadnout...
 
 
Datum: 06. září 2007 14:28
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
* oprava - psal sem to s majem asi zaroven muzes zkombinovat treba obe rady :-)
 
 
Datum: 01. září 2007 15:32
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
takhle bych to radsi necistil... zkus radsi tohle http://www.wiku.ic.cz/navody/cisteninadrze.htm to funguje ;-)
 
 
Datum: 01. září 2007 15:28
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Nadrz vyber vonku,nalej odhrdzovac,daj tam trochu matiek,potras s tym tak hodinku,vymi vodou,nechaj vyschnut a namontuj nazad.
 
 
Datum: 01. září 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12    
zdar seso kde se daj koupit přes web ty hlavy ty tuningové díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
to zadny web neni,,jedine tu napis azmarek@quick.cz
 
 
Datum: 01. září 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      E-mail:      IP: uživatel360    
http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f draci jakej filtr na jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 23:53
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
mas jedno kterej se ti liby
 
 
Datum: 01. září 2007 23:53
 
 
 
 
Jméno: achab      E-mail:      IP: uživatel1287    
cau lidi,poradte jake vyhody a jake nevyhody ma olej do benzinu pro zahradni techniku (Castrol Garden 2T) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 15:22
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Kup tam obycajny mineral.Oleje pre zahradnu techniku do fichtla nepatria.A to mi nikto nevyhovori,pretoze opak moze tvrdit len ten,co tomu nerozumie.Su to vyhodene prachy.Kup si Shell advance alebo podobny mineral,ktory stoji do 150kc a mas klud.
 
 
Datum: 01. září 2007 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Žádný, pokud je to vysokootáčkovej olej tak má menší tření
 
 
Datum: 01. září 2007 12:26
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
cuz, mel sem paradne sestelovanyho fechtla (drzel volnobeh nedusil se pri plnym kotli atd....) a rozhodnul sem se, ze na nej zkusim dat tyristorovy zapalovani. Prvni vec ktere jsem si vsiml, bylo ze sel snadneji nakopnout (sice predtim naslapnul vzdycky napoprve ale ted stacilo stouchnout do te paky :-D). kdyz sem vyjel tak vubec nesel do otacek a jel jen v nizkych - i presto nezvykle tahnul. Dival sem se na karbec (trysky, volnobeh,..) nic nepomohlo - porad se dusil kdyz sem trochu pridal plyn. Pak me napadlo sundat vzduchac tak jsem z nej vymontoval vlozku a jel daleko lip, pak jsem navrtal diru do vyfuku a uz valil dobre. Je to ted trochu hlucnejsi a i samotny motor ma uplne jine zvuky, co je ale divne je to, ze jsem po 3 hodinach jizdy - a opravdu sem ho nesetril :-D nevyjel ani kapku benzinu (nez jsem vyjel tak jsem akorat prepnul na rezervu - sel uz videt vrch kohotku) a kdyz sem se dival az jsem dojel do garaze tak jsem nepoznal rozdil mezi predchozi hladinou (ze bych jel na vypary?? :-D) to by zas tak nevadilo, co je jeste divnejsi je to, ze ta jiskra je ted s tim tyristorovym zapalovanim asi prilis silna. Kdyz jsem potreboval zdechnout motor (spadnul retez) tak jsem chtel oddelat fajfku, ale jakmile jsem se ji dotk tak sem dostal nekolik ran jako prase nez sem ji vytahl (ruka me bolela jeste docela dlouho :-() podruhe jsem to uz delal v rukavici a hodne rychle aby me to nekoplo stejne sem ty rany dostal a fajfka zustala viset bokem odpojena od svicky a motor porad bezel!! pak sem si vsiml ze jiskra beha kontakt-nekontakt probiji na vzdalenos nekolika centimetru fajfku a skace na svicku!! v garazi sem to pak zkoumal a zjistil sem ze jiskra z fajfky do vodivych predmetu skace na vzdalenost asi 5 centimetru!! a projde nebo obehne skoro cokoliv nevodiveho mezi fajfkou a vodicem (do 5cm). Ted mi teda poradte, jestli je to s tyristorovym zapalovanim normalni a co s tim mam delat :-( nezere mi to ted benzin takhne to jakš-takš ale je to takove rachotive a ma to silene silnou jiskru. svicka briskN15C odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 15:37
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
hlucnejsi to je jenom o trosku to je divne, kdyz z normal fechtla oboje sundas tak je to rachot jako prase ale u tady toho to je hlucnejsi jen o trosku. Problem je v tom ze to divne rachta a v podstate nezavisle na pridani plynu to porad jede stejne, jenom to s plnym kotlem rychleji rozjedes z kopce - pritom s karbecem nic neni. na ten pist se jeste podivam...
 
 
Datum: 01. září 2007 15:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Cudujes sa,ze je to hlucnejsie,ked si tam navrtal diery do vyfuku a dal prec vzduchovy filter?A ze to nezere?V com je problem?Bud rad!Ja by som ho tam nechal.Pokial sviecka neprepali piest,tak v pohode.
 
 
Datum: 01. září 2007 15:25
 
 
 
 
Jméno: TOBI      IP: uživatel14    
vyrobil sem si to sam, a na masce to nevypinam, pac tam zadna neni :-D chystam ho jen na zavod nebo blbnuti na polnacky ;-)
 
 
Datum: 01. září 2007 15:22
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
No nevim, jak ti poradit, ale napiš mi, kde sis ho sehnal, nebo sis ho vyrobil? Jo a proč to nevypínáš normálně na masce světla?
 
 
Datum: 01. září 2007 11:19
 
 
 
 
Jméno: fichtak      E-mail:      IP: uživatel1226    
Zdravím draci chci se jen zeptat...jestli někdo nevíte o nějakých raznicích?mám nový papíry a sehnal sem štítek takže to potřebuju narazit...a chci se zeptat jestli když mám čistej štítek a vyrazím tam všecko jestli to bude podezřelý na technický...jo a moch bych ste mi někdo poslat fotku vašeho štítku...číslo vaší motorky přeškrtějte..potřebuju jen vidět vzor těch věcí co sou tam další..mooc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 17:57
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
uplně v pohodě vezmi raznice 3mm a vyraz to. Udělal jsem jich spoustu a nikdy na stk nebyl problém.
 
 
Datum: 01. září 2007 17:57
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
napiš mi mail, něco ti nafotim, ale ještě nevim co na technický, ještě sem fíka nedal dohromady tak to snad projde..
 
 
Datum: 01. září 2007 0:52
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
Zdar seso ta nalepka jawa (v novinkach)ma bilej podklad? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 6:45
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
presne,,jen cervena barva
 
 
Datum: 01. září 2007 6:45
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ne,,,jen to je vyrez
 
 
Datum: 01. září 2007 6:34
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
nn,já sem taky nad ti přemýlal,to nalepíš a zůstane jenom ten červený obrys!
 
 
Datum: 31. srpna 2007 23:29
 
 
 
 
Jméno: CiGi      IP: uživatel290    
Zdar, co mám předělat když chci do 21 narvat zapalko z pařeza, mail Skudak@atlas.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2007 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepofichtl      IP: uživatel1427    
ja mam na 21 z pareza a ide ja vacka ina je len dlhsia lebo je rotor dlhsi tak sa nebjtze ide to tam v pohode
 
 
Datum: 11. října 2007 19:04
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
Jo vacka je jina
 
 
Datum: 01. září 2007 8:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
de to bez uprav,musis vymenit rotor,stator,a mozna vacku,jestli je vacka jina to fakt nevim,ja to tak mam uz 2 roky a bez problemu
 
 
Datum: 01. září 2007 8:05
 
 
 
 
Jméno: fera      E-mail:      IP: uživatel1340    
zdravim,potřeboval bych poradit ohledne elektriky na pionýra typ 21 nejak nechapu ten alternátor jak zapojit a naboku ty tři blbosti.mam kostru pařízka a davam na to motor z pincka.napište pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
najdi si na netu schema zapojeni,podle toho to zapoj,kdyz mas schema tak to neni tezky
 
 
Datum: 31. srpna 2007 19:59
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
da se nejak vycistit vzduchovy filtr s papirovou vlozkou nebo se musi koupit nova? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel1070    
no možeš to skusit profouknout vzduchem ale lepší je kůpit nový!
 
 
Datum: 31. srpna 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
Jo když je málo zanesenej tak se dá vyklepat nebo vyfoukat kompresorem.Když to nepomůže tak kup novej.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 15:08
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
ma se u tyristorovyho zapalovani nechat na kladivkach zapojenej i origo kondenzator? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: Antonín Bačík      IP: uživatel820    
tyristorove je na nic a zbytečne složite kondenzátorové je lepší jednodušší a efektivnejší můžu ti poslat jeho schéma toho kondenzátorové na mail a mám ještě bezkontaktní to je už paradní vychytavka a machrovika ale o to složitější to nastavit....
 
 
Datum: 16. prosince 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Může tam zůstat, není potřebný ani neškodí, jen když to chceš přepnout na klasiku takže je lepší ho tam nechat.
 
 
Datum: 13. října 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel145    
zdravim draci... stava sa mi taka vec...jazdim na 21 a ked to dam na 2 abo 3 prevodovy stupen tak pri vysokych otackach..sa akokeby zacne zasekavat... trha potom z celym pekacom.pri nizkych otackach to nerobi...neviete co s tym moze byt? diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 11:38
 
 
 
 
Jméno: kache      IP: uživatel1341    
podle me bude stacit jinom přesadit jehlu v karburátoru sou tam tři drážky dej jí na poslední a nebude ti to dělat dostává to málo paliva...mě to dělalo taky!
 
 
Datum: 01. září 2007 11:38
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel472    
no karbecom to nebude..ten je uplne novy a naladeny ako ma byt...kuknem ten benzin veru..diky draci..
 
 
Datum: 01. září 2007 9:24
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
A nechybí spíš zoubek v převodovce?
 
 
Datum: 31. srpna 2007 17:25
 
 
 
 
Jméno: jackob      IP: uživatel1339    
tece ti tam malo benzinu skontroluj kohoutek jestli neni zanesenej
 
 
Datum: 31. srpna 2007 16:28
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Dostava malo benzinu.Vycisti kohut na nadrzi a potom daj dolu z karburatora to viecko,do ktoreho sa dava hadicka a skontroluj ,ci sa otvara ten ventilcek,co tam je.Pre istotu ho vysrubuj a prefukni.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:36
 
 
 
 
Jméno: dejf      IP: uživatel368    
mam takovej problem fichtl mi nechce hazet jiskru nebohaze ale strasne malou vsechno uz sam menil kladivka,kondenzator civku vsechno to bylo k hovnu nevite co s tim jesli me to nasere tak to odvezu na smetak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: honzule      E-mail:      IP: uživatel1333    
Já bych zkusil odtrh dělalo mi to taky a po seštelování běhá úplně v poho.
 
 
Datum: 01. září 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
začni u svíčky a pak di po cestě od svíčky až ke kladívkům někde tam bude něco špatně, včera mě taky odešla svíčka ve dne to nebylo vidět ale v noci sem zjistil že někdy vynechá a házelo to jiskru v izolátoru až se celej rozsvítil, jo byla to odrušená svíčka, tak se asi přerušil kontakt s odporem..
 
 
Datum: 01. září 2007 0:50
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
možná už budeš mít slabý magneto. Koupil bych nový nebo to co tam máš tak nechat nově nabudit ...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 23:03
 
 
 
 
Jméno: lama 123      IP: uživatel1339    
koukni se do magneta jestli tam nemas bordel a hlavne ji nevihazuj!!!! to mi ji radsi dej !!!!!!!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2007 15:28
 
 
 
 
Jméno: wer      IP: uživatel678    
vyčisti magneto, a a ty třecí plochy u civek
 
 
Datum: 31. srpna 2007 10:30
 
 
 
 
Jméno: 3K      IP: uživatel1264    
Měl sem ten samej problem. Taky sem měnil kondík, cívku ..., ale nakonec to byla svíčka. Někdy, když to kontroluješ a máš svíčku venku z válce tak normálně hodí, ale pak když to dáš dovnitř tak už nehodí. Když to nebude svíčkou sešteluj odtrh nebo nastav cívky od rotoru musí být 0,3mm(Tloušťka stěny petláhve).
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:13
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
překontroluj elektriku...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:06
 
 
 
 
Jméno: trul      IP: uživatel368    
zdarec draci jdedtat zapalovani z babety 210 na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2007 18:57
 
 
 
 
Jméno: šindy      E-mail:      IP: uživatel368    
už to někdo z vás vlastně zkusil ? Dost nad tím uvažuju , přeci jen se asi lacnější bezkontakt nesežene
 
 
Datum: 16. září 2007 18:57
 
 
 
 
Jméno: majo      IP: uživatel76    
bez uprav fichtlackych karterov a babettackeho rotora ne
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:38
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1338    
Ahoj, mám takovej dotaz. Měl sem SPZ značku a tu jsem ztratil a nenašel, čižě jsem si vyrobil přesnou kopii ale teď nevím, kde seženu tu červenou nálepku z STK. STK mi platí do 08. Děkuji za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2007 13:04
 
 
 
 
Jméno: emko      IP: uživatel1064    
nová značka-plachta kámoš před deseti lety si udělal malovanou aby ho to nebrzdilo na fechtla
 
 
Datum: 07. října 2007 13:04
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Huxi bu´d si jistej že to nejde,.. Pokud to neprošlo dědickým řízením tak vlastně žádný dědic není.
 
 
Datum: 01. září 2007 18:00
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
myslim že s tim mrtvym to de tak že ti ten dědic napíše nakou plnou moc...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:09
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel971    
Ne nedělej žadny značky, zajdi si na odbor dopravy tam ti dají novou značku a nalepku STK.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1338    
Mnohokrát děkuji
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
ještě k tomu převodu z mrtvého, nalze převést, muselo by se otevřít znovu dědické řízení a motorka by musela projít dědictvím.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:01
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
zajdi na kteroukoli stanici STK s protokolem od minulé STK a řekni,že ti známku někdo strhnul. Za poplatek 50kč ti dají novou. Vůbec to není problém
 
 
Datum: 30. srpna 2007 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1338    
to už jsem zkoušel jenže motorka je napsaná na pána, který je po smrti, a kolem toho je spousty papírování a lítání po ůřadech, matrikách a taky ty peníze...
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To sa tak nerobi,ze si vyrobis druhu znacku,lebo znacka musi mat ochrane znaky alebo jak sa tomu hovori.Zober obciansky,technicky a doklad o zaplateni PZP,zajdi na DI a poziadaj o vydanie novej z dovodu straty.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:24
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel986    
Nazdar draci nevíte někdo jaký se dělaly original barvy na mustangách z roku 1971? Měly takový černý linky na bocích nádrže a zlatý nebo černý linky na krajích blatníků a asi i na kastlíku na nářadí.Zatim všechny s original lakem jsem viděl v bílý barvě ale na starý černobílý fotce tohoto mustanga bylo zřejmý že barva nádrže,kastlíku vršků zadních tlumičů a držáků světel je oproti bílym blatníkům(ty byly asi u všech bílý) jinačí-tmavší.Taky bych se chtěl zeptat jestli měli určitě ty linky na kastlíku a jestli ten ovál uprostřed nádrže je nálepka jawa.černobílá fotka a další fotky jsou na http://www.jawa-mustang.wbs.cz/index.php?menu=7 Moc dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 8:48
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mor:To je uz novsi typ.On sa pyta na starsie.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 8:48
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Já mám mustanga v originál nastřiku, ale je z roku 1980. Žádné linky tam nejsou, kastlík a nádrž má oranžovou barvu a na bocích nádrže je nastříkaný znak jawy.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 1:13
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
Zdar draci, mám motor O5 a nedje mi od spoda, ve vysokých otáčkách běží dobře, jak pila :-) ale nejde se s tím pomalu ani rozjet. Pořád zkouším předstih a dneska jsem našel na netu že má být 2,3 až 2,6 tak to zkusím a uvidím. Kdyžtak poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: Stoklik      IP: uživatel413    
máš pravdu :-)
 
 
Datum: 08. září 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: dukati      E-mail:      IP: uživatel1357    
hod to ze skaly a kup si poradnou masinu,ne......
 
 
Datum: 08. září 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
na ten předstih to opravdu nechce jet (2,3 až 2,6) musím zkoušet dál. Jěště jsem se chtěl zeptat v čem je rozdíl mezi motory 05 a 20,21,23. 05 má menší výkon-čím je to způsobené? Díky
 
 
Datum: 03. září 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Mor> předstih záleží i na kompresi, protože stlačenější směs rychlejc prohoří a různý typy mají různou kompresi.
 
 
Datum: 01. září 2007 17:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Heh, tak jsem se trochu spletl, já myslel že je to odtrh. A to je ta vzdálenost před HÚ
 
 
Datum: 01. září 2007 11:21
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
05 má podobný motor. Liší se jen v takových věcech se kterými předstih nemá nic společného. 20 má třeba jiný rám lepší spojku. Ale s předstihem je to u všech stejné. Musíš zkoušet ale 2.6 mm to být nemůže, protože takový předstih mají až 250.
 
 
Datum: 01. září 2007 2:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mor:Lenze typ 05 neni to iste jak 20,21,23.Takze ma ja iny predstih.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Já si myslim, že každej to má úplně jiný. Proto musí tak dlouho ladit, až to bude jezdit dobře. Třeba má někdo jinak otočenej ten váleček uprostřed, a hned tam musí být nastavený něco jinýho, než je na internetu. To já jsem teď přijel od moře a asi 3-4 týdny jsem nejezdil na pařezovi. Mám tam svíčku Bosch W7BC myslim (ta se dává do škodáren sem četl) a jezdí dobře aj za tepla. Hrabe se mnou při agresivnějším rozjíždění a když mám nohy na stupačkách (50kg toť moje váha). Někdy se mi podaří vyjet celej kopec na tři (to je na nevětším, co tam máme). A pří přeřazování z 1 na dvojku to semnou ještě škubne. Každej má předstih úplně jinej.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 12:45
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
takový velký předstih je blbost nejlepší je 1,6 mm. Mám to tak a jede krásně.
 
 
Datum: 31. srpna 2007 1:16
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
díky
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
stoklik:Ano,je.
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: stoklik      IP: uživatel413    
ještě se chci zeptat jestli je normální když při nastartovaném i vypnutém(při našlapování) motoru prská z difuzoru kapičky benzínu
 
 
Datum: 30. srpna 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: CJ      IP: uživatel1174    
cus mam babettu 210 a na klikovce mi proukluzuje buben spojky pls poradte zkousel jsem i důlčikem na bubnu ale pochvilce prokluzuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2007 22:49
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel1358    
pod matici co drží buben dát podložku měl jsem stejný problém
 
 
Datum: 08. září 2007 22:49
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
skus to všechno odmastit benzínem ...
 
 
Datum: 31. srpna 2007 22:57
 
<  2468  2469  2470  2471  2472  2473  2474  2475  2476  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 6:14:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu