Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar.Mám fichtla 21, roztlačím ho a motor chytne, ale dusí se, asi po 5 sec chcípne. Na plyn vůbec nereaguje. Nejde vůbec nakopnout. Svíčka je neustále mokrá a černá. Ještě asi před týdnem, kdy sem ho po půl roce po GO poprvé nastartoval šel nakopnout a udržel i volnoběh. Včera sem na něm ještě jezdil; ze začátku byl stejný problém jako teď - po nastartování se dusil a chcípl a nereagoval na plyn, za chvíli nějákým zázrakem začal reagovat a bylo to OK. Dneska jsem ale rozebral karbec a vyčistil jsem ho + jsem se pokusil nastavit předstih. Pak už to nešlo...myslím že by to možná mohlo být hladinou benzínu v karburatoru, protože jsem pohl tym plíškem kerym se to šteluje. Tak co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2007 13:50
skus držet plyn až to chytne
Datum: 16. června 2007 13:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
podle mě by to mohl být předstih měl jsem něco podobnýho, jednou jsem to nastavil tak že chytl na první nakopnutí ale šel hned do strašnejch otáček i při nejnišim volnoběhu, pak jsem to sešteloval jak to má být a je vše ok.
Datum: 04. června 2007 19:28
Jméno: overdriver
IP: uživatel43
 ty ferodo lamely se musej taky namáčet do oleje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2007 17:13
Když máš nový lamely tak je namočit do oleje musíš.Jinak nebudou nacucaný olejem a spálý se ti korek.
Datum: 06. června 2007 17:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
neeeee,, to je zbytecne
Datum: 04. června 2007 18:54
 Zdar. Heleďte, budu tahat na mustanga celou novou elektriku. Prosím, kdo jste to už dělal, poraďte co všechno a na co si mám dát pozor. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2007 19:21
no hlavne mas to napsany na nakym papire nesmis to splict
Datum: 11. června 2007 19:21
Zober schema a podla neho ostupuj postupne s kludom.Ja som zapajal najprv zapalovanie a chcipak a potom svetla.Nic tazke to neni.
Datum: 04. června 2007 21:36
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Je to celkem jednoduchý pár drátů, myslel jsem jak to bude těžký protože ten přede mnou v tom udělal hroznej guláš, najdi si schéma na svýho fichtla a vše by mělo být ok
Datum: 04. června 2007 19:30
Jméno: Debil
IP: uživatel803
 Koupil jsem si babetu a mohl by jste mi poradit který benzín do toho mám kupovat???Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 14:42
Lej tam special ja tam lil natural a popraskali mi krouzky a to je pakarna se v ni vrtat predsth hnulo mi to s celim predstihem sise ma vic oktanu ale special jelepsi a kup si jeste olej ja tedko nevim jeäk se jmenuje ale stoji 300Kč 1 litr ale stoji to za to plna sintetika to potom jede me jezdi 80km/h je to neco jak se leje do krossek hodne hustej olej
Datum: 27. prosince 2007 14:42
To je úplně jedno co tam naleješ.Natural95 je lepší protože má víc oktanů než Speciál.Kdybys tam nalil vodku bute to taky jezdit.Hlavně trochu víc oleje.Bude to sice trochu čadit,ale to přece neva.
Datum: 06. června 2007 17:17
to je jedno
Datum: 04. června 2007 21:37
to je jedno co tam lejes ja sem tam daval uz redidlo,natural 95,91,odmastovac a slivovici a jelo to vzdicky ale dejte tam vzdicky vic oleje
Datum: 04. června 2007 21:06
Myslim že by se do toho měl lejt Natural 95, ale já do toho liju Speciál s vysokotáčkovým olejem v poměru 1:50
Datum: 04. června 2007 19:16
Jméno: nemec
IP: uživatel1005
 cuss prosim vas nemate negdo 05,20,21 nebo 23 ktera ma v tp konstrukcni ryclost 45km/h ICQ:356355397 dyztak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2007 17:18
U JAWY 05,20,21,23 nemůžeš mít v papírech 45km/h.To má akorát pařez.babetta,stadion a takovýhle mopýdky.
Datum: 06. června 2007 17:18
 Ahoj, mám dotazy: 1) V jakým pořadí tam jsou ve spojce ty tyčinky a kuličky?2) nejakej fígl jak tam narvat na spojku ty segrovky??3)fichtl mi moc čoudí takovej bílej čoud myslim že je to guferem, když točím z prim. kolečkem tak slyším jak to jako nasává.Nevíte čím to je? Tak díky zatim......
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2007 21:40
1.kratka tycka,gulicka,dlha tycka2.Zoberes 10kluc,jednou stranou opres o kolecko alebo karter a druhou(10)stlacis a nasunes segrovku.Dobre sa to robi s kamosom.3.odpovedal si si sam.je to gufero.daj dole pim.kolecko,nasrubuj vrut,vytiahni a naklep druhe.Nove trochu mazni olejom pred tym jak to tam das.
Datum: 04. června 2007 21:40
 Zdravim mám takovej dotaz chtěl bych si objednat nálepku JAWA 21 ale nevím jestli je to jen jedna nebo dve (na každou stranu jedna) tudíž levá + pravá. dík za odpověď( na Mail)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2007 17:29
Jméno: david
IP: uživatel1004
A na jakou stranu?
Datum: 04. června 2007 17:29
Jméno: sesa
IP: uživatel176
je jen jedna
Datum: 04. června 2007 16:30
 jo a jak mam ten karburator seridit ona kdyz vyndam soupatko s jehlou tak chytne tak ja si mysim ze je to ten karburator.Jak mam ten karburator na te 250 seridit tik seso.nejaky mensi navod neuskodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2007 9:54
mam cistil jsem ho
Datum: 04. června 2007 9:54
mam cistil jsem ho
Datum: 04. června 2007 9:54
Jméno: sesa
IP: uživatel176
http://sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie&kde=katalog&id=jawa_350_typ_354_6/navod/&nazev=Jawa%20350%20typ%20354/6%20-%20N%E1vod%20k%20pou%9Eit%ED%20(Panelka)&nid=20 je sice od jiny ale princip bohatosti je stejny,,,,hele a mas ten karbec poradne procistenej,,,hrdlo plovakovky,,hlavni trysku a volnovebeznou trysku??
Datum: 04. června 2007 9:13
Jméno: Ondra
IP: uživatel982
 Dobra budu tedy spolihat na tvuj kramek  .A doufat,ze se to tady objevi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2007 15:31
Jméno: sesa
IP: uživatel176
budes se divit ale uz je to v kramku,,
Datum: 04. června 2007 15:31
 Cus draci, mam takový problém mam jawu 250 a kdyz je studeny motor chytne na poprvé.Chvilu jezdim a motor zacne vynechavat, dusit se a dopadne to tak ze mi to chcipne ta svina.Ale jeste vetsi problem je pak 250 nastartovat nechce vubec chytit.musim ji nechat vychladnout a az pak kdyz je vlazna tak chytne. Kdyz mi nechcipne zajizdy a vypnu ji tak nechytne taky pls pomoc!! Je to devka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 19:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jo a rozhodne devka to neni,,,to spis jsi lama ze na to neprides,,mas pravdu,,me osobne to trvalo rok,,nez sem na to prisel,,,jak tu vubec vse ma fungovat
Datum: 03. června 2007 19:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
bud je to svicka nebo spatne nastaven karbec,,bohatost,,,
Datum: 03. června 2007 19:24
 Zdravim vsechny nadsence..Seso chtel sem se zeptat jestli je stejny typ plovaku na s11 jako s22 ohledne stadionu.Je to to same a nebo je v tom nejaky rozdil??Dekuji za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 19:53
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tak dobrej nejsem,,,jedine burzy
Datum: 03. června 2007 19:53
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasan bude,,,,tede snad? na 100% to neni jisti ale na 70% joo
Datum: 03. června 2007 15:13
Jméno: Ondra
IP: uživatel982
Takze za tyden ho budete mit na krame??Ze bych si ho tady objednal???Jinak dik za pomoc  .
Datum: 03. června 2007 14:47
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nene S11 a S22 ho ma jinej,,,pac je to jinej karbec,,,,sice se daval na pocatku S22 stejnej karbez jako na S11 ale jen kratce,,,plovak na S22 bude za tyden,,,
Datum: 03. června 2007 14:30
 Nevíte, kde sehnat Kerosin (letecký palivo) kromě letiště, kámoš to nalejvá do Simsna a jezdí mu jak prase
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 21:01
nO JÁ SEM MODELÁŘ LETADEL A 5 LITRŮ STOJÍ 600 KČ. kOUPÍM DO TOHO SHELL V-POWER RACING A BUDE
Datum: 03. června 2007 21:01
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Zajdi si k modelarovi nebo nekam, kde prodavaji modely letadel a aut..
Datum: 03. června 2007 12:27
 zdarek draci..potreboval bych,jestli z 50/05 pasuji prevodovi kolecka do 50/20
diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 17:13
ne
Datum: 03. června 2007 17:13
Jméno: lukáš
IP: uživatel1002
 Zdravim, jakej je poměr benzín:oleji do jawy 250/353?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 19:00
Jméno: jawak
IP: uživatel934
1:33 věř mi mám jawu taky.
Datum: 12. ledna 2008 19:00
kludne mozes aj aj.
Datum: 03. června 2007 23:00
Jméno: lukáš
IP: uživatel1003
hale a kámoši tam lejou normal 95....se ma jen special?
Datum: 03. června 2007 16:57
Jméno: sesa
IP: uživatel176
special,,,,olej 1:50
Datum: 03. června 2007 10:28
 Zdarec mam mustanga...... kdyz to nastartuju a rozjizdim to, tak v nizkych otackach to jaksi netahne a tezko se to dostava do vyssich otacek!! Nevite cim to moze byt?? Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 8:46
Jméno: saimonelus
IP: uživatel1001
zle sestelovane zapalko,nebo svicka,nebo ucpati triski skus vsechno to neni zas takova robota...
Datum: 03. června 2007 8:46
Jméno: saimonelus
IP: uživatel888
 zdar hosi prosimvas da se dat ze simsona pist na pincka jeden kamos mi furt tvrdi ze jo ze si to dela kde kdo ale ja reku sak ja sem to jeste neslisel ma stim nekdo naki skusenosti diki moc za vsechni odp......at vam to frci...__..._..._..._..._...__
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 12:59
Jméno: wawakkk
IP: uživatel748
pičovina na to jiny zozmnery
Datum: 03. června 2007 12:59
To je volovina.PIest zo simsona ma iny piestny cap.A urcite su tam aj ine rozdiely.Len si kukne piest zo simsona a z pincka.
Datum: 02. června 2007 23:08
 Čau lidi, nemáte někdo doma k prodeji zbytečný karburátor Bing 21. Dávalo se to na MZ 125. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2007 23:09
Jméno: aladin71
IP: uživatel1016
jo ja mam doma.dohodneme sa.aladin71@azet.sk
Datum: 06. června 2007 23:09
Jméno: karlos
IP: uživatel372
 zdar seso, nemas taky ferodo lamely na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2007 9:28
Jméno: pepa
IP: uživatel176
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1362.html
Datum: 02. června 2007 9:28
Jméno: sesa
IP: uživatel999
draku,, vzdit je uz ve shopu!
Datum: 01. června 2007 21:57
Jméno: dvepade
IP: uživatel998
 Zdravim mam jawu 250 a vyskakuje mi rychlost konkretne trojka cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2007 12:04
hele ja us sem se neco naopravoval motorek vamem si vydlicky v motoru a nebo si to vocesal ale radci to rospul a koukni se kdystak mi napis ja ti odpovim a poradim
Datum: 24. června 2007 12:04
Jméno: kuklic
IP: uživatel1053
zkus si tam dolejt olej do prevodovky.....ja kdyz mam malo oleje ve skrini tak mi vyskakuje dvojka
Datum: 17. června 2007 13:07
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku nejspis spatne kolecko,,budes muset kuchnout motor abys to zjistill
Datum: 03. června 2007 10:31
 cau seso je bezpecny pouzivat nitro na pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2007 14:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
když chces nitro tak musim nejdriv myslet na co nejvyssi zivotost motoru odlehčit ojnici poradny loziska treba i sesovu ojnici na jehlech poradnej olej asi nejlip sintetak a hlavne to tam neprat pod velkym tlakem pac by to stejne nevydrzelo
Datum: 02. června 2007 14:19
hele řeknu ti to takhle do normálního dachla jsem nalil 3 litry 100 oktanového benzínu, přilil jsem tam 1l čistého alkoholu, nějakej toulen a olej, dach jel špičkově 80,90, a ještě by to asi jelo, ale po 40 kilometrech se nám přetrhla ojnice, a svojí cestou na onen svět sebou vzala i válec a píst, výsledek škody víc než užitku, ponaučení fichtl neni postavenej na extrémní zvedání výkonu takže bych se nna to vysral, nejdřív bych udělal mechanické upravy motoru, podkovu do klikového prastaru, rospařeným korkem ucpat vyvažovací otvory, zvětčit kanálnz v motoru, a td.. a pak experymentovat i nitrem
Datum: 02. června 2007 12:35
to by člověka trefilo tady z těch dotazů, fakt
Datum: 02. června 2007 1:50
NITRO je debilina.
Datum: 01. června 2007 23:12
Tak nevim jestli si se zblaznil nebo se chceš zabit. Moc bych ti nedoporučoval,ale když to chceš zkusit,tak do toho. Čus wagi R1.
Datum: 01. června 2007 20:46
|



|