Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Kontrolní otázka soudruzi :  Vadí veľmi ak by som na pri zapojený dobíjania ( klasické dynamo na jawe a čz) vynechal regulačný odpor ?? je buď v statore alebo v regelru inak ho mám ale ma zaujíma situácia ak by tam nebol vďaka za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 19:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nebojte použijem Re len mal zaujímal ten najviac katastrofálny scenár
Datum: 08. ledna 2013 19:39
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Tohle se mi stalo u maneta. Kontakty odporu byly tak orezlý, že odpor přestal fungovat ( odpor je tam samostatně, ne ve statoru ). Při jízdě ve vyšších otáčkách blikala kontrolka dobíjení. Když byla baterka vybitá, nebo jsem jel na nižší otáčky a se světlama tak to bylo v pohodě. Ten odpor jenom žere elektriku která se už nedá nikam vecpat, takže když bys jezdil s vybitou baterkou a se světlama a na nízký otáčky tak to teoreticky ničemu nevadí  . Ale nevymejšlěj blbosti, může to zníčit relé jak píše dole martin.
Datum: 08. ledna 2013 12:12
 Zdar, odpor budí dynamo tak, aby dávalo požadovaný výkon a napětí, regler to kontakty pouze doladí. Bez odporu kontakty regleru přenáší plný budící proud, jiskří a nakonec umřou docela a nenávratně.
Datum: 08. ledna 2013 9:41
Jméno: michal888
IP: uživatel2901
 Ahoj draci, můžete mi prosím poradit jestli jde napasovat pravé víko motoru z jawa 05 na na motor jawa 21?Případně co je potřeba předělat?Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 18:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jojo taky jsem tam měl každou chvilku jinej motor a nikdo nikdy nic neřešil
Datum: 10. ledna 2013 18:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 draku to vůbec neřeš a klidně tam dej ten motor z 21. nikdo to řešit nebude. podstatný je co máš v tp.
Datum: 08. ledna 2013 12:08
Jméno: michal888
IP: uživatel2901
 Díky všem, za rady. Jedná si mi o to, aby na mé 05 která má psanou konstrukční rychlost 45km/h ( a já budu mít ŘP skupiny Am ) bylo kulaté víko z důvodu případné silniční kontroly. Můj motor 05 není ok, ale mám 21 který je po GO. Případně nemáte někdo skušenosti s tím že máte Jawa 05 a v ní motor z 20, 21 ? A co na to případně švestky? Děkuji za zájem a odpovědi. Všem drakům zdar!
Datum: 08. ledna 2013 11:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na 21 je veko upevnené šrubami M8 a na 05 ho máš z M6 tot asi tak ja viem to viko z 05 je tak pekne keď je vyblýskané jak kucurové vajca
Datum: 07. ledna 2013 23:12
 když rotpůlíš motor a vyměníš výstup z převovoky co je na něm sekundární kolečko, a nahradíš ho výstupem z převodovky 05 tak tam ten dekl dáš
Datum: 07. ledna 2013 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nene nepasuje ale z 21 na 05 ano
Datum: 07. ledna 2013 22:21
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 napasuje ani nejde nijak předělat
Datum: 07. ledna 2013 21:41
 Ahoj pujde Zadní pneu 90/100x16-Drapák na pinýra 21/50 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 10:31
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 mel jsem ho na j175 a musel jsem urezat krajni radu spuntu u retezu...
Datum: 08. ledna 2013 10:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 veď to je pneumatika dobre 4 palce široka  ak maš treba zmerať ale podľa mňa i budú drapaky uvádzať do reťaze
Datum: 07. ledna 2013 23:04
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 20:23
 kdyby šlo do detailů tak jsem trochu překupník jsou to díly který jsem získal koupil společně s díly na fíka je většinou tak že jdu pro kolo na fíka a když tam jsem tak mi vnutěj i jiný díly tak je vemu než aby to šlo do šrotu sice nic moc nevydělám ale aspoň neparně přispěju k záchraně jinejch motorek ale i v tom šrotu jsou kolikrát poklady a ještě tady na severu kde určitá skupina lidí vyhodí vše
Datum: 08. ledna 2013 20:23
 senta: jako když uvažuješ takhle, tak jedině dobře  . Co jsem už pozachraňoval dílů a půlmotorek ze šroťáku jen kvuli tomu, že mi to bylo líto, většinou se mi to pak valí na půdě, ale občas se něco využije a nebo někdo přijde, že něco potřebuje, tak je fajn, že to co by skončilo ve šrotu ještě poslouží. Samozřejmě, když se to někomu hodí, tak se domluvit tak, aby byli obě strany spokojený. Nějako jsem začal být alergický na překupnické jednání  ( ne že bych si to myslel o tobě), ale kde je kupce, tam jsou i kšeftmani
Datum: 08. ledna 2013 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 provaz-to by jsi se divil jak jsou díly na cizí motorky v ceně
Datum: 08. ledna 2013 19:06
 tak mě jde o to prodat co nejvíc dílů kdy by jen za 20 kč protože celá bedna s těma věcma má tak 40 kilo a ve šrotu za to dostanu 200 a budu rád a taky se mi to vyhazovat nechce protože se to může někomu hodil ale ne mě ne já jsme do fichtlů
Datum: 08. ledna 2013 17:42
 no na tech prvnich 33 fotkach je soubor dílu jawa, čz plus nejkay cizí moto neznáme, ale jsou to věci nijak moc cený asi. K těm cizím motokrkám težko najdeš kupce. prost v čr frčí jawy a čezety.  . A jinak jsou to vetšinou max stovkový položky- třeba ta rozety jestli je slušná na tu 350 jawu tak cena 30- 100 kč. Al samozřejmě, že když je klika, tak někdo dá i víc. Jinak třeba to zapalovaní- ceny kolem 200 kč. když bys to dal všechno dohromady z tech 33 fotek a dokazal to prodat za litra, tak asi mužeš být rád,  tak asi tak
Datum: 08. ledna 2013 15:38
 napiš mi na mejla kolik dáš a odkud jsi
Datum: 07. ledna 2013 22:00
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 co chceš za ty prsa na píncu ty červeny stim zámkem..?
Datum: 07. ledna 2013 21:44
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Neprodával bych to, nic na tom nevyděláš. Třeba to někdy využiješ. Jsou to díly z jaw, čezet a pionýrů a v nevalnym stavu. Nabídni to za odvoz
Datum: 07. ledna 2013 20:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm...nemáš zač. a co jako čekáš?? máš tam toho tolik a čekáš že bude někdo za tebe projíždět inzerci s dílama a porovnávat co a jak. to snad dokážeš sám. za mě ty díly na fichtla : k hovnu
Datum: 07. ledna 2013 20:37
 dík ale spíš bych chtěl vědět typ motorky abych to mohl prodat
Datum: 07. ledna 2013 20:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 řekl bych že se jedná o různé díly z typů československých motocyklů komunistické éry. jejich hodnota nebude nijak zvlášť nadprůměrně vyšší, nežli hodnota podobných, či dokonce stejných dílů z různých internetových inzertních servrů.
Datum: 07. ledna 2013 19:52
 Jak je to s řízením mustanga když mám v řidičáku jen B-čko???Můžu na něm jezdit už dávno nebo to bude platit ted po té změně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 14:39
 Je to tak jak píše Dannone. Ten harmonizační kod 150 označuje, že Bčko jsi získal ještě za podmínek, kdy se k Bčku dávala motorka do 50ccm, a né do 45km/h jako je tomu dnes...takže dopsat nelze, novela taky nic nezmění, jediné šance je tedy dodělat si papíry na motorku, případně sehnat fichtla s konstrukční rychlostí 45km/h, což ale není uplně jednoduché...
Datum: 09. ledna 2013 14:39
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 falkons: To je pro ty, kteří měli po starému M-ko myslím.. jen tak ti to tam nikdo nepřipíše
Datum: 08. ledna 2013 15:22
 Ještě teda dotaz ohledně toho kodu v řidičáku, když ho tam nemám, je nějaká možnost si ho tam nechat zapsat?nebo jakým způsobem ho tam zapisují?díky
Datum: 08. ledna 2013 14:55
 jenom dodám že jestli máš v tom řidičáku kód 150 tak je to vše do obsahu 50
Datum: 07. ledna 2013 19:24
Jméno: tom
IP: uživatel13971
 kolecko byl si rychlejsi
Datum: 07. ledna 2013 18:59
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Momentálně mustanga s řidičákem na auto řídit nemůžeš, protože má vyšší konstrukční rychlost než 45km/h. A po novym roce taky ne , protože se bude smět řídit motorka do obsahu 125ccm s automatickou převodovkou to znamená nějakej skůtr, protože mustang má manuální převodovku tak pro něj budou podmínky stejný jako těď. Zdar
Datum: 07. ledna 2013 18:55
 Pokud v řp nemáš u skupiny B připsán harmonizační kod 150, tak na mustangovi s Bčkem jezdit nemůžeš. Novela na tom vůbec nic nemění...
Datum: 07. ledna 2013 18:50
 Zdrar chlapi, mám dotaz.Mám mustanga i s papírama (stará papírová knížečka) a pojistku taky platím.Chci si na něm ale udělat ted technickou a nevím s čím mám začít.Mám si první vyřídit nové papíry?nebo mám zajet první na technickou nebo jak?díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:58
Jméno: arnošt
IP: uživatel14849
 do mojí knížečky mě bucají na volné listy kde se dá razítka z stk
Datum: 08. ledna 2013 16:58
 knížečku si chraň, bude jich ubývat  já už ji taky nemám
Datum: 07. ledna 2013 19:26
 Proč by neplatila? Akorát při přepisu ti místo ní někde vystaví novej TP, mě třeba nechali tu knížečku...
Datum: 07. ledna 2013 18:51
 Fakt?myslel sem že ta knížečka už neplatí a musím si vyřídit normální techničák :O
Datum: 07. ledna 2013 18:47
 Jenom zajedeš na technickou, nic víc...
Datum: 07. ledna 2013 18:45
 cus draci chci se zeptat mam jawa 250/559 panelka delam motor a chci se zeptat jak tam pride ten labirint zapomnel sem jak tam byl jestli plochou stranou k ozubenemu kolu nebo dovnitr ke klice .dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 23:35
 CUS ti fotk sou supe ale kdyz sem rozdelal tu svoji tak sem tam gufeto nemnel ho tom mam pridat.tomasek
Datum: 10. ledna 2013 23:35
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 jste jak maly zmrdi !!! nebudu tady s nikym polemizovat ! drive byl labirint a pak nejaky "debil" vymyslel gufero ! navic ty labirinty jsou nesmyslne volny .... takze pokud jsi frajer tak vemes starej domrdanej labirint a utocis ho na vhodne gufero ! namaznes a cely vlozis....... jestli "myslis" tak si "mysli"... JA TO VIM
Datum: 09. ledna 2013 14:18
Jméno: tomasek
IP: uživatel14963
 cus muzes mi poslat ti fotky at to vidim a hele ja si taky myslim ze labirint je lepsi ale muze se to taky udelat na gufero ale jak to tam proste das jen 2 loziska a gufero
Datum: 09. ledna 2013 14:00
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nevim,v cem by bylo gufero lepsi,labirint je nesmrtelnej,kdyz se delaj vcas loziska ulozeni kliky.
Datum: 08. ledna 2013 9:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 kdyby jsi byl co k cemu tak bys to dal na gufero !!!
Datum: 07. ledna 2013 21:05
 Ahoj, plochá strana s guferem směřuje ke klice, strana se žebrováním směřuje k řetězovému kolu. Kdyby jsi chtěl tak bych našel fotky, když jsem to rozebíral já. Měj se V.N.
Datum: 07. ledna 2013 20:50
Jméno: abc
IP: uživatel14956
 Zdar. Draci, jak to vidíte s prezidenty? Baba se tam podle mě nehodí a jinak jsou všichni teda dost stařî, krom těch komanču, ale to byly asi všichni
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 13:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Budu volit prázdnou obálku... Z volby prezidenta se stala strašlivá fraška a z kandidátů nezbyl nikdo, koho bych za prezidenta chtěl.
Datum: 08. ledna 2013 13:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ja budu volit Miloše, je lidovej a má přehled, který ukázal před týdnem i celému národu v televizi, kdy celého Fišera strčil do kapsi. Hlavně má hodně zkušeností z minulosti a za jeho vlády nebyla ČR v takovejch sračkách jako dnes. Ale je na každém koho bude volit a jestli někdo chce za prezidenta člověka, kterej už teď podplácí publikum ať mu dá hlas. Zdař a ať to jezdí.
Datum: 08. ledna 2013 11:14
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 Čus. Vidím že toto téma nenechává nikoho klidným... Jsem docela rád že šikmoočka vyřadili, potom co jsem pár krát viděl jeho vystupování a chování tak se mi zhnusil!... A neumím si představit, že na národním výboře, nebo ve třídě nad učitelkou bude viset na zdi čert, ono to by asi moc reprezentativní nebylo. Zeman by je tam všechny uchlastal, dám hlas Fišerovi... Za tu dobu co byl premiérem, to tam docela fungovalo, a uměl si došlápnout na co bylo třeba... Samozřejmě má i nějaké nedostatky, ale nevidím to nijak tragicky. A že byl kdysi v KSČ to nikoho nemusí zajímat a nemá to žádný vliv, a vlastně kdo tam nebyl? Zduuuuuuuř
Datum: 07. ledna 2013 23:31
Jméno: david
IP: uživatel9268
 Zatím u mě vítězí Sobotka
Datum: 07. ledna 2013 22:17
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 Soudruzi nejvyssiho sovetu rozhodli !! Vse politiki v CR pulju v golovu. Vse što čertovski Diks, kotorye sotrudničajut s mafiej i krast to, čto oni mogut !!!! vylitˇ ego v karman bulˇdozer i ticho. Esli ja sdelaju što sam tolko s 100 000 do četyrech let polučitˇ NDS Kriminal. CHOČET ANARCHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. ledna 2013 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Mopeďák: žiješ v dnešní době? Víš kdo vládne? Ty figurky to nejsou... A tak je to se všim ... Víš vůbec proč ta čistka byla? Čteš mezi řádky? Ono to hlavně nemělo spláchnout jen jednoho či dva...nešlo tam o to,jestli měl ten 58 000 druhej 56 a třetí 52...jen jim to nahrálo do karet....celý to má hlubší pozadí...a ten Zeman s tetovanym je pálí taky...zeman už se do politiky totiž vrátit neměl...měl zůstat schovanej...tak to bylo rozehraný...měl tam bejt jen hrabě,fišer a bobošíková aby se neřeklo...ani přímá volba nebyla náhoda,ale nějak se jim to zkomplikovalo ... To z mé strany asi vše... Na otázky zkus hledat odpovědi... Nic se neděje náhodou...
Datum: 07. ledna 2013 21:52
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 čusáku, pro připomenutí, když chybovost podpisů přepočítali dle rozumnějšího, logického vysvětlení průměru a nikoli součtu chyb (kde je mimochodem už vtip o policii pasé), tak mu to taky nepomohlo.
Datum: 07. ledna 2013 21:23
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 mopedak: Ještě když bys věděl jak ty falešný hlasy počítali, jsou to ku*vy. Asi jako v tomhle vtipu : Policejní kontrola zastaví ve městě řidiče. Pane řidiči, naměřili jsme vám 50 km/h. Po tom co jste nás uviděl jste zpomalil na 40 km/h, to znamená že jste celkem jel 90 km/hi. Máte to za tisícovku a 2 body.
Datum: 07. ledna 2013 21:15
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Stando, jak jedno? Napsal jsem fakta, to je realita, nesnáším, když někdo vidí za vším nějaké spiknutí. Když se ti podepíše do archu Spejbl a Hurvínek spolu s Karlem IV, tak asi těžko můžeš považovat hlasy za relevantní?! Kdyby nedělal drahoty a začal se sběrem podpisů o měsíc dříve, má jich sto tisíc a teď nedělá ze sebe chudáka!
Datum: 07. ledna 2013 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 To máš už jedno...já si o tom myslim svoje... Je to škoda...
Datum: 07. ledna 2013 21:00
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Hoši, nebrečte tady nad tím Tomiem z Tokya, že ho někdo sundal..., kecy. Může si za to jen a jen sám, že začal sbírat podpisy těsně před koncem a snažil se dohnat něco, co ostatní dělali několikanásobně déle! To je naprosté manažerské selhání a muselo mu být jasné, že ne všechny hlasy jsou OK, proto to chce mít rezervu, jako jiní. To že ostatní kandidáti jsou hrůza, je věc druhá.
Datum: 07. ledna 2013 20:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 lobotomio se mi taky líbil, leč že by si na něj zasedli si osobně nemyslím. prostě mu to i po odvolání uteklo o parník a dlouhému a bobovce zas pár lidu přebývalo, to už sme ale jinde. být tam asi bych mu to hodil, pač je na něm vidět že je taky hodně nasranej jako všichni tady. na druhou stranu je senátor, tak má eď možnost se předvíst a v příští volbě se opět ucházet.
Datum: 07. ledna 2013 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Napsal jsem to dost nešťastně,rozhodně nejdu volit menší zlo. O Zemanovi jsem byl přesvědčenej už před půl rokem,jenže teď na podzim do toho všeho politickýho dění vlítnul poloviční moravák a změnil jsem názor.Na někoho takovýho jsem čekal a čert vem jestli je to čtvrtinovej japonec,korejec,černoch a nebo cikán,hlavně to byl čech. Toho jsem viděl jako prezidenta a už na podzim bylo vidět,že sou z něj posraný,,,říkal jsem že ho odstraní,že takovýho člověka si tam nepustí ... A stalo se....jen dost vokatě a posrali to na dost vysokejch instancích...
Datum: 07. ledna 2013 20:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4888
 Standa to řekl naprosto přesně, plně s ním souhlasím
Datum: 07. ledna 2013 19:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nenabízí se mi žádný vhodný kandidát pro mé politické smýšlení a volit menší zlo jiným kandidátem zdá se mi poněkud zbytečné. raději čas strávený volbou využuji k jiným aktivitám, kteréžto prezident stejně nedokáže ovlivnit
Datum: 07. ledna 2013 19:57
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Fišera ani náhodou. Budu volit asi Mílu Zemanuj, protože ostatní stejně nemaj moc šancí a Fišera tam nechci.
Datum: 07. ledna 2013 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Hm...na začátku všeho jsem měl jasno...jenže přišla objednaná čistka...a teď co... Na Fišerovi už teď smrdí financování a moc lidí má zájem na tom,aby se tam dostal = korupce nadále,toho volit nebudu....spící hrabě je součástí tyhle skurvený mašinerie,takže ne. Avatar by splňoval podmínku člověka z venku,jenže si ho nedovedu představit v čele republiky a zatim předved akorát,že je tam omylem. Zbejvá mi jedinej. Ten s kterym před lety odešla důstojnost český vlády. Jestli se nestane zázrak a nevrátí tam polovičního moraváka,tak jdu volit Zemana,je to nejmenší cesta odporu a rozhodně nedam čtvrtinu hlasu Fišerovi tím že nepůjdu volit
Datum: 07. ledna 2013 18:58
 Já budu volit Fischera.............
Datum: 07. ledna 2013 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 výběr dost přebranej, ale Zemana si jako jedinýho dokážu představit jako prezidenta, takže asi tak..
Datum: 07. ledna 2013 18:16
 já budu volit Miloše
Datum: 07. ledna 2013 18:02
 Já pudu volit Miloše nebo Karla
Datum: 07. ledna 2013 17:42
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ahoj, u mojí jawy 175 mi pořád padá stojánek, myslel jsem, že to vyřeší nová pružina, ale nestalo se. Nemáte někdo prosím nějakou radu nebo fintu aby mi při jízdě nepadal? V zatáčkách to je docela nepříjemný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:38
 tak ono to má určitý předpětí, ta spodní hrana je ohnutá tak aby po ní ten stojánek pěkně sklouznul. prakticky to funguje jako taková pružina
Datum: 08. ledna 2013 16:38
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Každopádně dík, zkusim to.
Datum: 07. ledna 2013 17:33
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 A to jako máš dělaný tak, že to dycky musíš rukou ohnout nebo to máš vymyšlený tak, aby to fungovalo "normálně"?
Datum: 07. ledna 2013 17:29
 já si z dvoumilimetrovýho plechu udělal takový pružný záchyt, na jedný straně sem to přišrouboval ke spodnímu šroubu zadního blatníku a druhá strana drží stojan aby za jízdy nehopsal a nemlátil mi do výfuku.
Datum: 07. ledna 2013 17:23
 Zdarec draci- neznáte nějakou neinvazivní metodu jak efektivně vyčistit žebrování? Jestli na to není nějaká sračka, případně nějaké fígle čím a jak to čistit jde o babettu 207 a válec je už úplně černej vypadá to strašně. Totéž i o zašlých bubnech a ráfcích?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 21:18
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 tak jestli to mas sundany... tak nevidim problem .. kysela lazen, cigaro a nasrat !!! stando - neco bych potreboval - dik !
Datum: 07. ledna 2013 21:18
 VAPku mám ale tout o moc nešlo. Je to kvalitka- blato písek a pár druhů olejů. Použiju aceton a možná i isoprophylalcohol to je na mastnotu kvalita.
Datum: 07. ledna 2013 20:33
 Jestli máš přístup k vapce a nejlépe se vřelou vodou tak to tím vem a bachca ať to to neodletí a nerozlámeš vložku, jinak pokud je to fakt silně zapečený tak jedině poctivá ruční práce jak píšou chlapi podemnou
Datum: 07. ledna 2013 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Technickej benzín,šroubovák,hadr a jedu jedu....za 20 minut máš hotovo
Datum: 07. ledna 2013 17:39
 Štěteček a nějaký rozpouštědlo...benzín, aceton, perchlor atd...nebo ještě jedna metoda - čistič na trouby a grily, to je dělané přímo na zapečenou mastnotu, ale bacha, některý rozpoušteji trochu i hliník
Datum: 07. ledna 2013 16:42
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 18:03
 tak je uz i na 05 - rozdil je v kvalite a tak drazsi je lepsi v chromu a to o dost,,
Datum: 07. ledna 2013 18:03
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdravím chtěl bych se zeptat čim to je když mam pionýr když ho podleju tak chytne na drc a pak zdechne něco s karburatorem ale co ? dik předem ..rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 19:57
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 už to jede .... byl tam na valci šrubek strhlý ... a pak eště větší benzinovu hadičku sem tam dal + přetěsnil všechno u toho
Datum: 09. ledna 2013 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Třeba prdlý gufero? A karburátor si rozebranej měl? Celej? Vyčistil si ho - celej? Benzín tam jde? Přeplavit jde? Na seriovce na karbecu neni nicmoc k "laďení"....jestli z palivovýho ventilu jde benzin,tak je to ok,když z karbecu nechčije benzín,tak je hladina ok a určitě to chytí,jestli je v šoupátku jehla,tak to chytí,jestli jsou tam obě trysky tak to chytí,jestli jsou čisté kanálky a vzdušníky tak to chytí.... Co tam chceš ladit? Motor chytne i na úplně blbě seřízenej karbec...stačí když tam je kompletní karburárátor a jde do něj benzín....i s ucpanym vzdušníkem volnoběhu to chytí....jen to neudrží volnoběh.....tady bude chyba jinde....buď kecáš a karbec si nečistil a nebo tam jde někde fakt moc falešnýho vzduchu....
Datum: 07. ledna 2013 17:33
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 jo dik .. podivu se tam
Datum: 07. ledna 2013 16:33
 na Jawa 50.cz je návod tak se tam podívej
Datum: 07. ledna 2013 16:29
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 benzín teče karburator sem mněl rozdělaný čistil sem .. jak to poštelovat nějaký navod by nebyl ?
Datum: 07. ledna 2013 16:26
 Rozštelovanej, ucpanej, ucpanej kohoutek nádrže...nebo nějaká netěsnost...co takhle to rozebrat a podívat se?
Datum: 07. ledna 2013 16:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar draci mám čz 487 ale fígeľ je v tom že je na 16" kolesách aké mám podľa vás použiť sekundarné koliesko aby som na tachometri mal aspoň približne reálnu rýchlosť ?? nemá s tým niekto skúsenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 15:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vďaka kolecko
Datum: 07. ledna 2013 15:16
 18z
Datum: 07. ledna 2013 14:58
Jméno: viktor
IP: uživatel10528
 Vzkaz /dotaz/ na Sesu:rnpotřebuji plastové nebo "gumové" podkoleníky na nádrž jawa 350/634. Jeden inzerátník mi to nasliboval a nic. Nevíte o něčem? A taky kryty předních pružin - ty kovové. Děkuji Viktor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 15:27
 foha drak uja doprodal a uz nebudou,, ty kryty nebudou,,sorac
Datum: 07. ledna 2013 15:27
Jméno: fanatik fana
IP: uživatel14955
 Ahoj chlapi,chci se zeptat jestli nemáte někdo video jak zapojit elektriku na pinckovi...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 21:19
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 Ja bych na to pozval opravdu zkuseneho odbornika ! nebo spise plny auto odborniku. Zavolej CEZ jiste ti prijedou pomoci !!!
Datum: 07. ledna 2013 21:19
 na netu si najdi schéma, když sem dokázal zapojit ceou elektriku já, tak to dokáže každý
Datum: 07. ledna 2013 10:16
 Na to snad neni potřeba video, né? Vždyť je tam pár drátků, proboha...Jak píše postul, stáhni si schéma, vem páječku, dráty, smršťovařku atd a za chvíli je hotovo...
Datum: 07. ledna 2013 10:06
 navod k obsluze a udržbě
Datum: 07. ledna 2013 9:56
 Ahoj, mám na víčku od plovákový komory karburátoru urvanej ten ventil nebo jak to nazvat. A ten je na závit a v tom víčku zůstal zašroubovanej kus toho ventilu, kterej bych docela rád dostal ven, protože to víčko je v dobrym stavu. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti? Popřípadě nějakou radu? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 14:01
 Dík
Datum: 08. ledna 2013 14:01
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 07. ledna 2013 16:52
 No já koupil 3 karburátory v různym stavu, že z nich udělám 1 pořádnej. Každej měl nějakou vadu. Tak díky, nějak to zkusim ikdyž netušim jak..
Datum: 07. ledna 2013 9:58
 No  Sice nechápu jak se ti to mohlo povést to urvat...  Ale co to zkusit opačnym závitem... Ted sakra nevém jak se to jmenuje... Normalně tam naperes levotočivej zavit a vysroubujes to... nekdo napise nemuzu si vzpomenout
Datum: 07. ledna 2013 7:13
 Zdravím draci! Najde se tu někdo z okolí Hranic nebo Přerova na projížďky nebo pokec o simálech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 21:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel13128
 Tak dík teda
Datum: 07. ledna 2013 21:21
 zdarec Ondro, tebe jsem zrovna nehledal  .
Datum: 07. ledna 2013 21:19
Jméno: Ondra
IP: uživatel13352
 zdarec, jo možem pokecat proč ne co tě zajima Peťo?
Datum: 07. ledna 2013 12:49
 psal jsem sem, protože Simson v Iglů moc nemusím  a vím, že tu pár takových lidí je  , ale jinak díky
Datum: 06. ledna 2013 22:44
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 06. ledna 2013 21:50
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Zdar draci mám jawa 20 po částečné G.O. nedělal jsem výbrus pouze nový píst, kroužky vše přetěsněno seřízeno atd... zaznamenal jsem celkem slušný nárust výkonu, ale přece mi to stále nedá přemýšlým o snižování hlavy... a proto se vás chci zeptat jaké máte zkušenosti s výkonem případným nárustem spotřeby a celkovým chodem motoru? jestli se stíhá dostatečně chladit, vyplachovat, jestli nejsou nějak obzvlášt velké propady výkonu v ruzném otáčkovém spektru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 21:25
 toto je srovnatelný s objevením ameriky. světe div se, ale když se něco dá do pucu, tak to i funguje  )) a ted vážně. až se s tim naučíš jezdit, pojede to ještě líp. fichtl je háklivej a mstivej parchant a jde o to, umět ho podržet pod krkem ale taky ho nechat oddechnout.
Datum: 06. ledna 2013 21:25
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Ale no tak pánové, vhodným zvýšením kompresního poměru zvýšíte výkon a účinnost motoru. Jen jde o to, hlavu vhodně upravit!
Datum: 06. ledna 2013 21:16
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Ahoj no tak to jsem samozřejmě doladil také všechny výrobní nepřesnosti, jako je přechod saciho kanálu ve valci z litinové vložky do hliníkového odlitku válce, dále kolínko sání s válcem i s karburátorem, dále pak přepouštěcí kanály jsem také slícoval ke klikovému meziprostoru, vyleštil jsem je jemným smirkovým papírem a nějakou textílií už si přesně nepamatuji, no a ještě pár drobností... slyšel jsem že i příliž vytahaný sekundární řetěz udělá dost na výkonu já jelikož jsem ho měl už fakt moc vytahanej že už šly články místama přes zuby, a hrozně to chroustalo... tak jsem ho také vyměnil no a ty pístní kroužky, píst, a pístní čep jak jsem zmiňoval na foru a všechno celkem udělalo dost to jsem ani nečekal... před tím už to vubec nejelo možná tak za 1 nekde za 2 a za 3 to už musela bejt jo velká rovina, a to jsem tam měl 11z. ted se to nedá vůbec srovnávat z výkonem z předchozích dob... po demontáži jsem totiž zjistil že, na pístu (3 kroužkovým) byl první kroužek u dna pístu ulomený cca 1,5cm byl tam ustřihlej zámek... tudíž se kroužek točil libovolně dokola, no a od té pístní drážky byla vyražená drážka ke dnu pístu dtudíž to nemělo žádný tlaky ty zbylý 2 měly v zámkách 1,3mm vůli...  Kdyby si měl ještě nějaký nápad jak zvýšit výkon tak budu moc rád díky. Jirka
Datum: 06. ledna 2013 20:34
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Stando chtěl jsem se tě zeptat po mailu na víc informací, při odeslání na uvedenou e-mailovou adresu se mi zobrazilo že tvoje uvedená e-mailová adresa je neplatná...  tak to vložím opět sem...
Datum: 06. ledna 2013 20:33
 Především se jedná o odstranění výrobních nepřesností/vad válce ze seriové výroby + něco navrch  O hodně se zlepší průběh motoru a lehce naroste maximálka,klesá spotřeba na továrně uváděnou. Pro více info mi napiš na mail.
Datum: 06. ledna 2013 19:39
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 O.K. Děkuji za názor, jestli se tě můžu ještě zeptat jaké lehčí úpravy na sériovkách třeba provádíš? pro inspiraci
Datum: 06. ledna 2013 19:30
 Dobře ti radím. Hlavu nesnižuj. Nemá to význam. Ba naopak. Seriovka bude tak maximálně víc vadnout. Upravuji válce na seriovku a u těch nejlehčích úprav hlavu vůbec nesnižuju.
Datum: 06. ledna 2013 19:17
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
Posl.aktualizace: 06. února 2013 10:59
Jméno: Yx
IP: uživatel11360
 Zdravíčko, to že to nějací teoretikové na jawamanii zavrhli, ještě neznamená, že to nefunguje. Já jsem si to zapalko osobně koupil na svého pionýra a šlape parádně. Najel jsem na něm přes 1200km bez problémů. Jelikož mám upraveného fichtlíka, tak mi to točí okolo 12tis ot/min. S kladívkem jsem tohoto nedosáhl a navíc se mírně snížila spotřeba paliva. Takže asi tak. Kdo tomu nevěří ať si koupí VAPE za 3x drařší cenu
Datum: 06. února 2013 10:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na jawamanii to docela strhali. Osobně bych za to litra nedal...
Datum: 07. ledna 2013 21:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 já ne, tak se nezlob.
Datum: 06. ledna 2013 21:54
Jméno: Pavel
IP: uživatel14951
 Mam dotaz vym ze uz se to tu resilo ale probirat se mi tym nechce koupil sem fichtla od kamose ale ten je psanej na jeho tatu kterej uz je delsi dobu po smrti a je to psany na nej co mam delat abych to vklidu prepsal na sebe ikdyz ten fichtl nebyl v dedickym rizeni a nechcu je otravovat se znovu otevrenim.. jestli nebude stacit kdyz tam dondu s kamosem tedy jeho synem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 16:05
 Dělal jsem to. Napiš mi na email a popíšu ti postup. jednoduchý to není, ale dědické řízení se nemusí otevírat. Martin
Datum: 27. ledna 2013 16:05
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 blbýho sice udělat může, ale kolečko to již popsal.
Datum: 06. ledna 2013 21:53
 zkusit dělat blbýho by taky nešlo co že je pán mrtvej?
Datum: 06. ledna 2013 21:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no zřejmě ještě nedávno by postup šreka by realizovatelnej, ovšem dnes již při propojení registrů už by si na dopravním asi všimly že pán je po smrti.. takže si pavle bez otevření dědického řízení nech zajit chuť
Datum: 06. ledna 2013 21:24
 Ne, to taky neni ideální řešení...plná moc zaniká s úmrtim...
Datum: 06. ledna 2013 21:17
 sfalšovat plnou moc s datem před úmrtím? je to asi blbost, ale tak napadlo mě to...
Datum: 06. ledna 2013 21:16
 Ne, jedině znovu otevřít dědické řízení...
Datum: 06. ledna 2013 18:31
|



|