Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 jsou kartery stejné na 05,20,21,23 nebo je tam nějaký detail
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:23
 kartery 05ky sú uplne iné ako kartery 20,21,23
Datum: 29. srpna 2012 20:23
 Ahoj, potřebuju poradit, neb už jsem úplně bezradnej. minulý léto jsem dělal GO motoru - půlil, vyměnil celej primár a pístní kroužky. Od tý doby, co jsem to dal dohromady se ale motor hřeje jako kráva. Tak pět minut to jede v poho, třeba 65 km/h, ale pak se začne (řek bych že z válce) ozývat takový divný cinkání (řek bych proto, že je to fakt rozpálený) a najednou to úplně přestane táhnout, musim tam hned hodit dvojku - ta jde občas normálně, občas jdou otáčky taky hned na minimum a musim to nechat odpočinout. Předstih je v pohodě, vejfuk čistej, nádrž taky, kondík novej, cívka nevim - ta je tam od nepaměti. Svíčku mám N15C. Myslíte, že by pomohla studenější? Nebo za to můžou ty nový pístní kroužky? Mám v plánu udělat výbrus, páč mám pocit, že tam snad ještě dělanej nebyl. Tudíž komprese neni nic moc, ale kvůli tomu se to snad nemůže takhle přehřívat a úplně stratit výkon během třeba pěti vteřin, ne? Poraďte, plís, já už sem fakt s rozumem v koncích!
PS - přemejšlim, že bych tam přes zimu frknul tohle - http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/1-2-Jawa-50/5/18-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka-hlava/description#anch1 - má s tim někdo nějaký zkušenosti? Ta cena mi přijde hodně hodně podezřelá. Píšou, že to neni Asie, ale nevim, jetli tomu za ty prachy věřim...
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Franky!Možeš zkusit: 2beo@seznam.cz Tam Ti povím víc.
Datum: 03. září 2012 16:32
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nekoho mi pripominate ! kdo jste ? jinak ja to taky nezkousel - proste pionyr se umaze "vsim".... proto jsem placnul hranolky.....
Datum: 03. září 2012 2:59
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 taky vas zdravim ... sorry - cely vas clanek jsem tedka necetl (nemam absolutne cas... zitra !) jediny co vam tedka napisu je ze POTOM TEDY NEJSEM MOTORKAR...........
Datum: 03. září 2012 1:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Franky!Vemu to odzadu.Nevadí nechme to jak myslíš!Já jen, že nekdy dřív babka psala do ČMN a tam se dověděla,že motorkáři si tykajú.Ani sem se nedivil.Od mládí su aj radioamatér a to si tykáme na celým světě bez ohledu na stáří.Po rádiu s tým problém nemám, ale naživo hodně velkej.A v práci kolega mladší o 2 měsíce a 2 dny a stejně mu vykám.Enom opravdu mladým klukom tykám.Ale zase pokud to tykání nekdo nezneužije, tak se člověk mezi tema mladýma cítí mladší.Toš tak.A povolání?Papírú dost, ale bez titulú.Kromě zedničiny.A programování?Na to mám zeťáka s kerým sem nejdřív kamarádil.Motorky a motory sú enom velkej koníčekToš proto ty blbý nápady s lihem a tak.No ale vúni ricínu jaksi nemožu zapomět.A olej z hranolkú?To říkávám,dyž nekdo nadává na JAWY, že smrdijú, dyby si tam dal stolní olej toš by to aj vonělo po řízkách.Ale nezkúšal sem to.A to by oravdu šlo?A ten zbytek vody v lihu údajně zapříčiní oddělování oleje od lihu.Ale nevím.Toš tak.
Datum: 02. září 2012 17:12
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Oskare - jak s M2T a lihem - nezajimal jsem se, neresil jsem - nevim.... ricinovy olej - nevyrabi se znej "vsechno" ??? a neni nahodou 3-4xdrazsi nez osatni (repka,slunecnice) ???? jak odstranit zbytky vody - nevim - vam se jedna o ty asi 3% ?? tady vam asi nepomuzu - jsem "programator" nikoliv chemik.... a nejaky tykani.... ??? NASRAT !!! VY mi budete TYkat a JA VAM BUDU VYKAT !!!!! mam sve zasady ! mam svuj kodex ci zakony !!! A MY JSME SPOLU HUSY NEPASLI !!!!!!!! a pres to vlak nejede !!!!! ani vas nezajima kolik mi je ?? nemam ani pulku roku co vy !!!!!!!!!! sorry za tykani - nevedel jsem !
v beznym zivote bych si NEDOVOLIL tykat nekomu kdo by mohl byt mim dedeckem !
Datum: 02. září 2012 11:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Frankyho a Standu!Franky, šak já píšu:Ale jeden problém mám.Né, že chcu radit!Chcu od Vás poradit nebo od nekeho.Jak rozpustit M2T v lihu.Když to smíchám, zatřepu, tak se mě to časem začne oddělovat.Mět skleněnú nádrž, tak by mě to nevadilo!Tak mě napadá, nebo použít Pet flašu?Taky ricínový olej v ceně M2T bych bral.Aj o neco dražší.Nebo jak odstranit zbytky vody z lihu?Nejaký rady mám!Ale ověřit to!A taky turbo do Pionýra?Nebo do tý 125? Ešče sem nekde Standovi doplňoval zapalování na tý 125.Magneto ze 150 světelná cívka napájela indučku pod nádržú.Múj sen?To až jindy!Franky, dyž sme si nadávali, tak sme si tykali,toš u teho tykáni ostanem.Toš tak.
Datum: 01. září 2012 13:27
Datum: 01. září 2012 11:42
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jo jo sprcha je jak"orgasmus"..... a ja jedu do prdele a spanek ti zavidim................................... zatim se mej
Datum: 01. září 2012 5:37
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Na to nemam co říct,já ho za pětku sehnat neumim...když už,tak zadarmo  ale nejezdim na to... Pane kolego já se loučim,jdu uklidit vercajk,hotový válce,mažu do sprchy a domu spát...zdarec
Datum: 01. září 2012 5:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 zadna druha ruka ........ pred x lety jsem kupoval z drogerky a jak kokot sestril kazdou kapku ... ted ?? ted to leju do vseho, na vsechno, vsude - vubec se stim neseru...
Datum: 01. září 2012 4:52
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 To máš technickej benzín z druhý ruky ne? Do práce berem 200l sudy z velkoobchoda cena je okolo 34,- bez dph(včetně spotřební daně)
Datum: 01. září 2012 4:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 je to technickej benzin (nenech se mast cenou z drogerky 70 kc za litr.......) no a ja uz jsem nemohl spat (bych rano zachrapal..) takze si kreslim .. to kdyz me omrzi tak zas pocitam (kreslim, pocitam,kreslim, pocitam atd) samodrejme kourim a kourim ....... no a asi za pul hodky se pudu balit a hura na letiste ... takze uplna nadhera vole.......
Datum: 01. září 2012 3:59
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Mam noční,zabijim čas. Nevim,vyhrál si. Celou dobu sem myslel nějakej druh metanolu a podobně,ale to neni žádnej hydrogen,to jsou oxidovaný ethyly... Benzín o kterym nevim absolutně nic a je u něj šance nízké ceny je leteckej...ale to je kravina,protože leteckej benzin je kerosin a kerosin je v podstatě nafta,na kerosin sem leta jezdil atmosferickym dieslem... Takže to vzdávam,neznam ten název a žádnej tip už nemam .....
Datum: 01. září 2012 3:45
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 dobra ... tak je to "nizkovrouci hydrogenovany benzin" a co ze nespis ???
Datum: 01. září 2012 2:54
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Kurva to to musi bejt doslovně...tak ok Franky,přisaham,nebudu podvádět a když ten název hydrogen bla bla nebudu znát,tak to nikde nebudu hledat....
Datum: 01. září 2012 2:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ok neni prisaha.........mas kliku ze me vzbudila chut na cigaro...(uz jsem spal..) a jsem zvedavej jak me ve 4:00 probudis......
Datum: 01. září 2012 1:30
Jméno: standa
IP: uživatel14414
 Ok
Datum: 01. září 2012 0:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 napisu ti nazev !!! ale mam podminku ! podminka je - aniz by jsi se podival na internet ci nekde zjistoval proste NAPISES jestli to znas ci neznas ! to odprisahni !!! a pak ti to napisu............. (kazdopadne znas SLANGovej nazev)
Datum: 31. srpna 2012 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 tedka jsi napsal blbost ! ale za to nemuzes (neznas) mas chybny usudek !
Datum: 31. srpna 2012 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel14411
 No tak já nevim. Metyl je drahej,technickej benzín je dražší jak Verva,rědidla to nejsou,toluen je drahej,dentakrit neni suchej a leteckej benzín nevim kolik stojí...soráč nevim...
Datum: 31. srpna 2012 23:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 hele standa... chytrej - ty R sedi skoro u vsecho ... bud v klidu na redidlo nejedu .......... hadej dal !!! to das chlape ! opravdu nehledej v tom vedu !
Datum: 31. srpna 2012 23:16
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 50 roku na silnici ? no tak to uz jste veteran! gratuluju ....................................... a co olej po hranolkach ? nezkousel jste ?? on to taky v danem pomeru umaze.......... jinak clanek zajimavej (ja pamatuju kdyz zmrzlina stala 4 koruny...) akorad tem poslednim slovum nerozumim - mozna nevim jak to myslite (ale tak jak ja si to prekladam tak jste napsal picovinu !! - tady nikdo vole nepsal nic o lihu a 2t )
Datum: 31. srpna 2012 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel14411
 Noo...ty R věty sedí na víc "chemikálií" ale jediný se pod tři pětky dá sehnat C6000 .... Jinak nevim... Je to ono?
Datum: 31. srpna 2012 22:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando a Franky:To už sem nevydržel a musím taky neco napsat.Už to bude 50 rokú co sem se začal motat po silnici na Pionýrovi.Do nádrže sme líli všecko možný.Já ne, ale z doslechu aj zbytek z propan butanovej flaše.A mazalo se všeckým možným.Pak JAWA 250 PANEL a to už sem si dával pozor.Ale stejně mě odešla 2x klika.Po první bez oleje podruhý dodnes nevím.Potom motor 350/360 a nikdy problém.Eščě aj sajdu a olej?M6A nebo M6AD?M2T tehdy začínal.No a na sajdě místo skořepiny sem vozil doma dělanú 125 motocros.Motor:Kartry 150 Zetka překopaná na 4 kvalty.Klika Tatran 125.Vložka válce z Tatrana zalítá rozpuštěnýma pístama.Žebra upichovákem.Karburátor Jikov prúměr 28.Hlava z tehdy nových 125 snížená. Kompr.poměr si už nepamatuju.Motor točil kolem 11000.A olej?Na trénink co do 350.Jenom na závody M2T.A poměr?Už si nepamatuju.Ale 1:25 to určitě nebylo.Asi 1:33.Výkon nebylo jak změřit.Ale kluci keří měli tehdy fabriky 125/doufám, že se nepletu typ516, mě pořád vyhrožovali, že mě otevřú válec.Tak to jelo.A svíčky?Dnešní značení neznám.Tehdy byly PAL 5 7 8 9 a závodní 11 13 15 17.A stejně bylo jedno kerú sem tam měl.Na závody sem dal rači 11 nebo 13 jenom proto, že sem jich měl.Benzin na závody SUPER na trénink SPECIAL a do 350 NORMAL A tu sem honil, jak se u nás říká jak zdutú kozu. Ale jeden problém mám.Jak rozpustit v lihu M2T?Nebo jaký olej?Toš tak.
Datum: 31. srpna 2012 19:05
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 KECAM heslo = Frank ........
Datum: 31. srpna 2012 14:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Jenco - poucoval si me ..!!! ale dobry tedka si napsal ze to nebylo na me... pohoda - budis odpusteno. Stando mas vse dulezity ! nebudu rikat ze te nedrazdim - ty jsis taky utahoval... NEHLEDEJ v tom vedu ... znas to !!!! hydrogen ti moc nepomohl ze ? nez jsem ho sem napsal skusil jsem to dat do wikipedie a ejhle naslo to samy picoviny - proto to mas jako napovedu (kdyz tu latku neznas - jsi v pici a na webu to asi nedohledas ).......... abys nerekl ze jsem JO zmrd tak tady mas dalsi - R11 R38 R67 R65 atd .............. pomohlo ??? vubec............ SRANDA NE ?? .....................ZNAS TU KAPALINU !!!........... a jen tak bokem - nevi nekdo kdo to nazpival ??? http://ulozto.cz/x1DjEab/russian-mp3 heslo franky
Datum: 31. srpna 2012 14:07
 Franky, ja som reagoval na tento prispevok  "mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc" tu je tá špatná logika. ked je to dobrý do motorovky tak do fichtla proc ne? .. tu sa jednalo o husquarnackej olej, valvoline nepoznam a ani nekomentujem.
Datum: 31. srpna 2012 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Napověz víc,všechno co mi napadá je dražší jak benzín i lihovej etanol 85....
Datum: 31. srpna 2012 11:36
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 no tak Stando .. na co ten Franky asi jezdi ??? nerikej ze kadr jako ty na to neprijde ..!!! indicie mas ! a jeste jednu ti dam ..... hydrogen
Datum: 31. srpna 2012 3:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 uz vidim ty tytulky..... Nedělní srážka podnapilého motocyklu s dětmi na přechodu si vyžádala 4 mrtvé. (z toho plyne - jezdete pod vlivem) TO JA NE ! to ta motorka............. hehe jáááách ňááááách ha ha ha ...
Datum: 31. srpna 2012 0:44
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 napis jeste nejakej for... za 30 min mozna zase budu u pc ... tak at je prdel !!!
Datum: 30. srpna 2012 23:51
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Stando nejak srsis vtipem .. NIKDE NIKDY jsem nepsal ze jezdim na ethylchlast........ ale docela pekne provokativne jsi to napsal.......
Datum: 30. srpna 2012 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Franky ty takovej pečlivka a jezdíš na líh85...to snad ne...oni ti neřekli že to teď sice jede,ale všechno železný orezne? To je palivo tak do stříkačky benzína(felicie) ale ne do 2t motoru,kde to svinstvo potká kliku a ložiska ....
Datum: 30. srpna 2012 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Kroužky pravděpodobně budou taky lízlý-výměna....předstih na 05 hlavu něco mezi 2-2,5mm....otočit stator na max doleva(pokud se bavíme o J21 motoru a zapalování)
Datum: 30. srpna 2012 22:48
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Oukej, no já tam asi dám hlavu z 05, páč sem zjistil, že ňáký prase (a možná sem to byl já, ale snad nejsem tak blbej...) tu hlavu někdy v minulosti asi nedotahovalo křížem a je docela kousnutá. a teda když tam dám nulapětkovou, tak se ten předstih taky přeladit? počítám, že s ní to pojede eště míň, co? ale jak řikám - jde jen o ten jeden vejlet... a ještě jeden laickej dotaz (páč já motor ještě nikdy nezadřel) - když je válec zadřenej, tak to znamená, že sou v prdeli i kroužky, nebo je tam můžu nechat?
Datum: 30. srpna 2012 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Pohybuju se na hraně polozávodních motorů a mužu potvrdit že tomu motoru je uplně jedno jestli dostává nejhorší 2T olej a nebo syntetiku za 800,- ale musí toho oleje mít dost...a to seriovka i upravenej motor... Seriovka 1:33-1:35 ,upravenej 1:25-1:30
Datum: 30. srpna 2012 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Jen dovětek. Pokud na něj dáš hlavu z J21 tak naroste kompresní poměr a chce to dát menší předstih aby se to tak nehřálo. Dejme tomu 1,5mm před HU. Jináč ho tam určitě dej,válce z J05 po osazením kolenem,karburátorem,výfukem a hlavou z J21 jedou moc pěkně,skoro líp,jen maj nižší maximálku...60-65....ale jinak pohoda....
Datum: 30. srpna 2012 22:27
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Jenco - nejezdim na normalni benzin ... jezdim na neco horsiho (a to je to suchy - horsi ale za to za polovicni cenu..) v pomeru ku 50 absolutne zadnej problem .. leju to do vsecho - novy, stary, vysokotoč, nízkotoč a vubec nic neresim a ku 50 je pro me zlatej stred (beru z jednoho barelu.....) nevim jak snejakejma modrejma, zelenejma ci cervenejma srackama... JA JSEM SE ZMINIL KONKRETNE o VALVOLINU (kterej neni predreden a pokud je nejakej jinej a je reden tak tam se to obecne receno lomi 2 jak jiste vis...) . jinak krasne si to rozepsal akorad kecas ze fichtl potrebuje m2t - to je totalni blbost...... A KDYBY jsi se nekdy setkal s valvolinem tak bys mozna i vedel ze to S-50W JE !!! takze me laskave prestan poucovat (nechci byt vulgalrni ci sprosty vuci tobe protoze vim ze nejsi lempl a ty me uz taky nejaky patek znas takze si to poucovani strc nekam.. treba do prdele..) !!!!! a ku 100 se to umaze taky a nebudu tu o tom s nikym polemizovat !!!
Datum: 30. srpna 2012 22:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pokud nejsi zdatnej ladič tak se to v praxi moc neprojeví, jen si prostě najdeš to svoje nastavení a hurá... normálně ho tam narvi a jeď
Datum: 30. srpna 2012 20:50
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 a jak se v praxi projeví jinak časované kanály? mně se jedná o to, že sme chtěli s kámošem vyjet na pár dní na výlet na fekálech, tak by mne zajímalo, jestli je možný to odjet na tom nulapětkovym válci, nebo jestli holt musim počkat na ten výbrus...?
Datum: 30. srpna 2012 16:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ten kolík je tam proto aby to bylo vystředěný vůči kartrům.. vyndat lze... nicméně válec z 05 má jinak časované kanály, ale dát ho tam klidně můžeš
Datum: 30. srpna 2012 14:55
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 No, tak sem ten válec shodil, a ejhle! Nadevší pochybnost přidřenej...  Ne nějak zle, len trošičku (páč jinak už by to asi těch prvních 5 minut nejelo pětašede...), ale přeci. Teď mi ale vyvstává další otázka - sem si myslel, že než udělám výbrus, že tam zkusim fiknout válec z 05, kterej má překvapivě stejný vrtání, ale voni asi nejsou kompatibilní??! Páč ten nulapětkovej válec tam má na jedný straně takovej kolík, kterej zapadá do jednoho karteru... myslíte, že se dá vytlouct, nebo je tam napevno? A i kdyby to šlo - bude to těsnit? Dík...
Datum: 30. srpna 2012 14:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 maj récht předsedó... taky je třeba si uvědomit kolik se toho oleje tam dostane třeba na kilometr jízdy... když do třech litrů dáš decku oleje (někdo ani to ne) a kolikrát se ten píst otočí na tom kilometru.. jsou to jen
s nadsázkou kapičky.... mě je to fuk, kolik kdo maže - ,,každému co pro něj dobré jest,, ale podle zkušeností z letošního chorvatska už ve velkejch vedrech nejdu pod 1:30.. a to ještě nepíšu že dva mazali m2t
1:25-30 a dva mazali nějakým červeným supr olejem 1:40-50 a kdo myslíte že zadíral...
Datum: 30. srpna 2012 14:27
 ked si kupis "lepsí olej" to neznamená ze mozes mazat v pomere 1:40 alebo 1:50, to spís znamená ze nesmies íst pod 1:25.. vlastné skusenosti
Datum: 30. srpna 2012 12:22
 motorovky a nové motory s nicasilem umazes, fichtla nie, nicasil má ovela lepsie klzné vlastnosti a ani tolko neprehrieva, fichtl potrebuje M2Tcko a pomer 1:30, tu ide hlavne o hustotu oleja, predstav si ze más syntetiku s vyskozitou SAE 10/15W diely motora majú dobré klzné vlastnosti a motor má bud nútené chladenie alebo je vodník, pekne sa umaze no problem, a teraz si predstav ze más fichtla 50 rocna technika, má liatinovu vlozku a bronzove futro vacsie trenie a vyssiu prevadzkovu teplotu ked tam namiesas syntetiku SAE 10/15W a to 1:50 potom sa necuduj ze ju zadres! ten olej do fichtla je velmi ridký,.. a co sa stane pri vyssej teplote? bude este redšý! a vysledok je taký ako keby si jazdil bez oleja! fichtl potrebuje SAE 50W... M2Tčká sú SAE 40/50W... hladáte logiku tam kde nieje
Datum: 30. srpna 2012 12:19
 no tak je to předražený no to jo ale tak já za sezonu projedu tak 1 max 2 ty petky. Protože mám ještě dvácu na které jezdím častěji.
Datum: 30. srpna 2012 11:32
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 a kdyby me chtel nekdo chytat za slovo ci tak nejak kvuli pomerum tak hovorim o neredenem oleji
Datum: 30. srpna 2012 0:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ja mam ten druhej ... 200 za litr ? ani smykem bych nekupoval.... (pekne predrazeny) 110 kc je dobra cena....... a ten druhej co mam ja tak cena 135 ,- za litr ... a upozornuji ze beru litrovky... a pokud jezdis na benzin tak je zbytecny mazat ku 30 mas to ve vysledku akorad kurevsky drahy.......... a s cistym svedomim muzes davat ku 50 - na prirucku nekoukej.......... ale co - je to tvoje vec a nikdo ti zbran u hlavy nedrzi...........a jak jsem psal ku 100 se to taky umaze
Datum: 30. srpna 2012 0:37
 Ano použiám Valvoline motorcycle 2 T je tam přímo pspáno že je to určeno pro starší motory a litr mě vyjde na 200Kč .Taky duvod proč beru ten valvoline je ten že malá lahvička TSFka stojí u nás 80 kč a ta 500ml něco přes 130kč proto pochopitelně beru ten valvoline.mažu 1:33 ..
Datum: 29. srpna 2012 23:16
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 spravne to pises .. u jehlicek se to prekvapive odvaluje .... a ver mi ze 1:100 a nic se nestane ... nejak mi tu nekde problik nazev valvoline a mam pocit ze to bylo u tebe a pod tim neco nevim nejaka panika (mam tu nahodne otevrenou stranku nevim co se resi - jenom jsem si vsim nazvu valvoline a tak jsem ti psal myslim ze ty jsi se zminil... ) valvolin je dobrej mam ho taky... a jestli mazes ku 30 tak je to zbytecny
Datum: 29. srpna 2012 21:56
 Franky umaže ? no ale jak dlouho ?
Datum: 29. srpna 2012 21:33
 no fík točí 6500 nebo 6700 nák tak ale pila je novější konstrukce nevím jak u tvýho fichtla ale když to vyjelo z fabriky tak to mělo horní ojniční ložisko bronzovy což potřebuje hodně oleje i když to bude plná sintetika.Nevím jak přesně u motorovek ale tam bude na 100% jehličkovy což nepotřebuje tolik oleje ale je to dánou i konstrukcí toho motoru atd... prostě michej 1:33 jo ještě neco pro záběh se míchá 1:25 je to psáno v manuálu...
Datum: 29. srpna 2012 21:33
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Johny 15 - sice nevim o cem je rec ale umaze se to i 1:100 ... ale nerikam ze tak jezdim - ale umaze se to ...
Datum: 29. srpna 2012 21:27
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc... což mi ovšem na druhou stranu přijde víc než logický. tak nevim jestli 1:30 neni trochu hysterie...
Datum: 29. srpna 2012 21:20
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 no taky si myslim, že je to trochu přehnaný... každopádně je, že když sem tam lil 1:50 s těma novejma kroužkama (ač bez výbrusu), že se to prostě trochu přidřelo. napadlo mě, že mám ještě jeden válec z 05, tak ho tam můžu fiknout a to mi možná odpoví na všechny moje otázky... akorát vůbec nevim, jak na tom ten válej je. no ale hůř asi ne...
Datum: 29. srpna 2012 21:01
Jméno: tom
IP: uživatel14323
 já mísím 1 k 30 pouze v záběhu, jinak 1 k 40, jen syntetiku, ona moc nekarbonuje, a žádný problém, nevymýšlejte nesmysle, stačí zajet, a jede to
Datum: 29. srpna 2012 20:56
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 ou... aha. no já slepě věřil tátovi, kterej dealuje motorovky a ten mi řikal, že nic lepšího, než to XP nemůže bejt a že 1:50 stačí... tak jako do pil... že to má standardně bejt 1:30 vim též, ale tak sem si holt myslel, že za těch X let udělaly maziva trochu skok no (což udělaly, ale je fakt, že pro ten motor to byl asi šok...) no tak pak je to jasný, takže holt výbrus no...díky tati...! dobrá rada nad zlato...
Datum: 29. srpna 2012 20:50
 taky leju olej za 200 kč valvoline motorcycle 2 takt ale i tak dodržuji poměr což je 1:30 mužeš dávat 1:33 ale mín už ne. 1:30-1 litr oleje na 30 litrů benzínu. 1:33 1 litr oleje na 33 litrů benzínu. 1:40 1 litr oleje na 40 litrů benzínu atd atd.. doufám že mísící poměr chápeš..
Datum: 29. srpna 2012 20:39
 1:50? 1:40 ty máš stěstí že to ještě jede chlape ! ale okamžitě si stáni MANUÁL A PŘEČIT SI CO VÝROBCE PŘEDEPISUJE ... PŘEDEPISUJE MÍSÍCÍ POMĚR 1:30 Kdžy tam naleješ hyper super olej neznamená že budeš moct mín mazat.Ten motor je konstrulovanej na určitý množstvý olje a to tam musí být.!!! neřeknu 1:33 ale 1:40 a 1:50 to už je extréém
Datum: 29. srpna 2012 20:36
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 no jo, to je jasný...já sem tam z totohle důvodu před tou GO taky lil M2T, ale během oprav, sem všechen karbon dokonale zbrousil nejjemnější šmirglem světa... a dal novou svíčku. právě proto, abych tam moch začít lejt XPéčko. páč M2T je sračka na entou... takže tim bych řek, že to neni...
Datum: 29. srpna 2012 20:28
 tak jestli tam dáš m2t píst bude černej trochu a potom tam das nejakej huskqvarnackej tak si myslim ze se ty sracky rozpusti a udelato sracky ktery budou zadirat valec
Datum: 29. srpna 2012 20:23
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Wow - co znamená prasklý kruh? No já osobně si taky myslim, že se to musí přidírat. Ale zas ten husqarňáckej olej by měl bejt hodně v poho... nebo se to stalo těma novejma kroužkama? musí se to nějak opatrně zajíždět i když vyměnim jen kroužky? protože je fakt, že sem to asi nějak zvlášť nešetřil...
Datum: 29. srpna 2012 20:19
Jméno: tom
IP: uživatel14323
 no, co popisuješ, je chyba ve válci, prasklý kruh, možná, přidřené v záběhu, nehledaj ale závadu nekde mimo , jako svíčka, to ti pojede na každu stejně
Datum: 29. srpna 2012 20:12
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Btw - chtěl jsem zkusit jinou svíčku a našel sem doma nepoužitou starou PAL N7, což by měla být obdoba N17 a jelo to ještě hůř - proto mě napadlo, jetli by třeba N14 nepomohla...?
Datum: 29. srpna 2012 19:28
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Svíčka je spíš černá, ale né mastná nebo mokrá, Prostě jakoby od sazí. Jinak mažu olejem Husqarna XP 1:50. Teď naposled jsem zkusil 1:40, ale bylo to totéž...
Datum: 29. srpna 2012 19:23
 mě ta sada z extreme bike taky láká ale asi je to polský
Datum: 29. srpna 2012 19:20
 jak je na tom svíčka ? je do běla ? pak by to signalizovalo chudou směs a mohlo by se to přidírat prostě by to málo mazalo... K té sadě nebrat už i ložiska jsou pochybný kvality. Koupit tady ojnici CRK a repasovat starou kliku.Nebo rovnou tady koupít celou kliku.Co je ovšem lepší netuším jen vím přímo od SESI že ta klikovka (bavíme se o té na jehlách) ja na seriovce nesmrtelná.....
Datum: 29. srpna 2012 19:14
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 čus draci má někdo zkušenosti s černým válcem a hlavou? nebo jak se tomu nadává.. ? jak to na tom vypadá má to vubec nějakej účinek? a jak se to děla? dík ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 22:23
 nadává se tomu kokot černý  .. a jak to udelas najdes na netu a doopravdy to funguje
Datum: 29. srpna 2012 22:23
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud použiješ eloxování (to je myslím chemická úprava), tak to nějakej účinek má. Pokud to jen nastříkáš nějakou tepluvzdornou barvou, možná bude účinek opačnej. Vrstva barvy na válci bude působit spíš jako tepelná izolace.
Datum: 29. srpna 2012 19:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 dělá se to eloxováním,a mělo by to lépe odevzdávat teplo do okolí
Datum: 29. srpna 2012 19:25
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Mám menši problém s babettou 207 sundal jsem hlavu a pootočim s pistem jak doleva tak doprava asi je v riti pouzdro na ojnici co? je to ještě bronz jinak jezdi až na ryhu ve válci slušně
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:06
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 co ??? tady se clovek dozvi ale veci ................... to je lepsi nez kabelovka..
Datum: 29. srpna 2012 20:06
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 není to náhodou v horní ůvrati jakoby ten mrtvej bod ??
Datum: 29. srpna 2012 19:30
Jméno: L
IP: uživatel13665
 jde snim pootočit jako s potenciometrem když šteluješ stanice na rádiu myslim si že pist má určitou vuli ale myslim si že pootočeni 4mm na každou stranu je dost nato že to je v kluznym ložisku a ne ve valivym pokud by se pootáčel na každou stranu tak 2mm tak mi to přijde normálni o vikendu se podivám pod hlavu kamarádové 207 jak to vypadá ale myslim že to bude daleko menši vule
Datum: 29. srpna 2012 18:59
Jméno: jawař
IP: uživatel13814
 jako že se píst hýbe vůči ojnici do stran? to je ale normální!!!!
Datum: 29. srpna 2012 17:24
Jméno: L
IP: uživatel13665
 tak to jsem klidný hlavně aby klika nebyla vprdeli ojnica je v klidu jinak kolik mi zbyvá km než to klekne momentálně to jede parádně do kopce je v tahu jinak celá vule je (celkovy pootočeni) cca do 1cm jinak na každou stranu od středu je to do 4 mm
Datum: 29. srpna 2012 16:53
 Tohle se stalo kámošovi a bylo v prdeli spodní ojniční ložisko...
Datum: 29. srpna 2012 16:34
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Zdravim Vás potřebuju radurn myslite že otryskáni je vhodná připrava pro chromováni nebo pro galvanizaci? myslim tim části na stadiona a jejich dalši upravy diky L
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nic nedelej, nic neres a jdi si lehnout ...........
Datum: 29. srpna 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 to pravdu sice máš bať ja, ale vysvětli mi jak mám chemicky odstranit vypalovanej lak když nitro ředidlo se nechytá
Datum: 29. srpna 2012 16:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ne ! chemicky to musi byt
Datum: 29. srpna 2012 16:14
Jméno: L
IP: uživatel13665
 myslel jsem tryskáni malýma bročkama když potom přejedu rukou je to hladky jako kdyby to bylo pochromovany
Datum: 29. srpna 2012 15:44
 otryskání čím??? tryská se i vodou kdy odstraníš pouze všechnu barvu a rez
Datum: 29. srpna 2012 15:31
 NE!!!!
Datum: 29. srpna 2012 15:27
Jméno: hue
IP: uživatel14396
 Ahoj, chci se zeptat jakou žárovku mám dát dopředu místo 6v 35/35w, namontoval jsem vape 12v a chtěl bych vědět, jak moc výkonnější tam můžu dát. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 8:29
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Hue ... no vidím že patříš do skupiny stejnejch joudů, když nenapíšeš typ motorky a čekáš že to všichni víme. Ona se totiž odpověď dost odvíjí od toho jestli píšeš o pionýrovi, nebo velký motorce
Datum: 02. září 2012 8:29
 Můžeš dát H4 12V 60/55W..........
Datum: 29. srpna 2012 18:54
Jméno: krakatit
IP: uživatel13943
 Zdar, draci. Je normální, že po ujetí několika stovek metrů se z pařeza z motoru slabě valit kouř (jakoby z oblasti mezi kartery a válcem)? Zároveň tam trochu prosakuje olej a motor je teplej až až. Motor jinak šlape bezvadně. Osobně si myslim, že to bude tím prosakujícím olejem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 15:34
 Pokud ten olej valí na válec tak to bude tim, potom to chtělo přetěsnit
Datum: 29. srpna 2012 15:34
Jméno: Frodo
IP: uživatel14395
 Pokud ti to jezdí. tak to neřeš  Jinak není to jen zvlněnej teplej vzduh?
Datum: 29. srpna 2012 15:02
 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=490499077646334&set=a.463265270369715.115947.100000587375670&type=1&theater snad se bude líbit  motor po go podvozek totež i lak Děkuju jastinovi hodně mi pomáhal
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Zdarec draci, mátě někdo zkušenosti s převozem mustanga ve felicii combikoj? Vejde se do ní?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 22:26
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Tak nakonec jsem ho převez na vozejku, sice chcanej jako prase ale je doma
Datum: 31. srpna 2012 22:26
 Můj první pionýr byl přivezen před hodně lety na zadních sedačkách škody 105
Datum: 29. srpna 2012 19:22
  no já sem vezl pincka ve ford galaxy tak že jsem na měm normálně seděl jak při jízdě..
Datum: 29. srpna 2012 15:14
Jméno: Tausin
IP: uživatel14394
 Já vezl na STK fichtla v kratke felde, do dlouhy to nebude problem nacpat
Datum: 29. srpna 2012 13:11
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Dík moc, nějak se tam vejít musí
Datum: 29. srpna 2012 11:42
Datum: 29. srpna 2012 11:33
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 měřil jsem to a teoreticky by se to tam mělo vejít v nejhorším oddělám kolo a otočím řiítka
Datum: 29. srpna 2012 11:09
 no Mustang má 178cm tak to změř se sklopenejma zadníma sedačkama. Ale myslim si že to půjde dyštak nedovřeš kufr.
Datum: 29. srpna 2012 11:05
Jméno: Šotek
IP: uživatel14393
 Zdravím. Poradí někdo kde sehnat sadu těsnění (pokud se vůbec něco takvého dělá) olejového čerpadla na ČZ 175/477 sport oilmaster, případně kdyby někdo věděl číselné označení gufera. Díky za případné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 19:32
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nebo je vem do mototechny a podlě něj at ten dají to samý
Datum: 29. srpna 2012 19:32
 změř průměr hřídele,průměr díry a tlouštku a zbytek najdeš ve strojnických tabulkách
Datum: 29. srpna 2012 12:25
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Čus Draci,asi je to blbá otázka ale můžu dát do motoru novou pístní sadu s vrtáním 40mm aniž bych dělal výbrus.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 NE. Pokud máš pístní sadu 40mm tak se musí musí válec vybrousit na 40mm
Datum: 29. srpna 2012 11:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Máte odzkoušenou nějakou hadici na propojení karburátoru s kolínkem při použití třeba dellorta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 21:39
 v tom případě ale nemáš DO ne?
Datum: 29. srpna 2012 21:39
 Přesně stejná skušenost gumový z auta na vodu praskaj, ta zahradní to by stálo za pokus akorát že budu potřebovat 1" protože 3/4 je málo
Datum: 29. srpna 2012 12:41
 3/4 zahradní hadice  nebobtná akorát ztvrdne.... hadice na vodu ( z auta) mi nabobtnaly a praskly....
Datum: 29. srpna 2012 12:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No tak kolínko mám přesně, ale potřebuju udělat jen spojku mezi koleno a karburátor, asi víš, že mezi karburátor a motor je dobré dát pružný člen kvuli vibracím. Jde mi hlavně o to aby něco vydrželo, všechny hadice co jsem tam použil vydržely pár kilometrů něž praskly.
Datum: 29. srpna 2012 12:23
 **potřeboval**na** sorry ještě spim
Datum: 29. srpna 2012 12:18
 nejlepši je udělat kolinko přesně na to je to otazka 2 hodinek ani ne ale jestli a to nemaš čas tam dej hadici z auta jak je na vodu pořadně pročisti a možna bys našel v nakym vraku aj ohlou jakou bys potřevoboval
Datum: 29. srpna 2012 12:16
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 Ahoj Draci. Mám problém s Jawou 20 se spojkou. Když vytočím jedničku tak mi jakoby proklouzne už nevím co s tím. Když jedu sám tak se to dá přežít ale když si za mě někdo sedne tak to je strašné. Nevíte čím by to mohlo být? Už mám podezření i na olej. Lamely ferodo, olej PP90, pružinky 4,2cm. Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 23:00
Jméno: strela
IP: uživatel13687
  hups na ten šroubek jsem úplně zapomněl. Spojka je dělaná cca před 1500km ale mezilamelu jsem nevyměnil to je pravda.
Datum: 28. srpna 2012 23:00
 předpokládám že si zkoušel štelovací šroub napravo..... jinak fakt nevim musl si to dojebat pac by to mnuselo fzungovat.. jak to mas stary ?
Datum: 28. srpna 2012 22:15
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 třeba jezdíš jako prase a už je odrbaná třeba ti odešla jen mezilamela, a pak to blbě zabírá a ve 2 se už ani nerozjedeš.
Datum: 28. srpna 2012 21:49
 Zdar hoši mám pro vás dobrou radu ohledně zapalování na fíka jestli vás trápěj kladívka který se věcně opalujou a kondíky který odcházej tak sem našel relativně levný řešení.Postavil sem si tranzistorový zapalování který se napájí z baterky 6/12V.Sice toto zapalování využívá kladívka ale už není potřeba kondenzátor a kladívka se neopalujou jelikož přes ně neprochází tak velkej proud.Což je výhoda jinač motor jde skvěle do otáček možná ještě trošku více než s kondíkem a jízda je plynulá.Záverem mohu říci že zapaloví je perfektní a stálo mě jen 70kč.relativně levná záležitost za pár korun mohu jen doporučit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 22:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Kolik tech KF517 chcete?Asi bude jednodušší tam dat ty BD140.Určitě aj jinýma by to šlo nahradit.Ale hledat se mě to nechce.A ty KF517 dám za odvoz.Stando, prosím, podívej se na druhú stranu dotazú asi desátej shora na ten olej v lihu.U tý 125 bylo Zetkový magneto.Světelná cívka napájela 6V indučku.
Datum: 31. srpna 2012 22:24
 Jo odkaz na fotky sem určo dám  zatim zasílám odkaz na schéma zhotovení:
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php%3Ff%3D/filesystem/clanky/technika/tuning/tranzistorove-zapalovani/tranzistorove-zapalovani-schema.jpg%26w%3D588&imgrefurl=http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html&h=417&w=588&sz=49&tbnid=DvH1RmB_m5kBUM:&tbnh=90&tbnw=127&zoom=1&usg=__4Vw9C9KTNv-ojYYwMThk1XkYiJM=&hl=cs&sa=X&ei=Fe49UOquMY_FswblooHQBw&ved=0CCIQ9QEwAA&dur=348
K tomu schématu ten tranzistor KF 517 se už nevyrábí a těžko se schání ale dá se nahradit BD 140 kterej tam mám.Jinač se mi to povedlo vše v těsnat na destičku 1cm x 2,5cm mám to přichicený na bok rámu stahovací páskou prozatim.A šlape to nádherně jezdil sem s tim po poli a bez problému.
Datum: 29. srpna 2012 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Měl jsem skládaný CDI zapalování,furt se mi to rozpadalo od vibrací,furt upadlej kondik a nebo tranzistor a když nic neupadlo,tak vždy něco shořelo.....vždycky sme to s kamarádem víkend oživovali,pak to dva dny jelo a znova.....nevim no....je pravda že jsem to provozoval na stroji co točil 9500ot/min.....nakonec jsem to strčil do šuplíku a koupil VAPE....
Datum: 29. srpna 2012 11:24
 jasně hod sem návod, fotky atd... nebo treba na rejce  podel se budme radi
Datum: 28. srpna 2012 22:16
 Máš nějaký schéma nebo nějakej návod?
Datum: 28. srpna 2012 21:22
 Ahoj Zítra se chystám na evidenčku , přihlášení a STK. Tedy... Chtěl bych se ujisti že budu mít vše potřebné. EVIDENCKA- Velký TP, i malý tp proderavěný ? , motorku , pojištění a tot vše ? PRIHLASENI- Taky velky , maly, pojisteni, ten papir vyplnenej SPZ, a papír z evidencky... ej to tak že ? --------- STK---- vlastně taky tohle všecko+ co musí fungovat ? U mě jsou-. SVětla OK, bzučák, přední vydlice, brzdové světlo, dezén pneu OK, stav prostě skvělý.. co ještě kontrolujou ? teřba stav pneu ?  .. dík hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 21:24
 U mě si na STK opsal jen číslo rámu, stav tachometru, zahejbal s vejfukem jestli neni volnej, zeptal se jestli brzdí a svítí a to bylo všechno. Jinak prej třeba nepouští když nemáš kryt řetezu..
Datum: 28. srpna 2012 21:24
 Zdarec, vem s sebou i ten znehodnocený malý TP (osvědčení o registraci vozidla), na evidenčce ho po mně chtěli. Na úřadě po tobě budou chtít občanku, protokol o evidenční kontrole, TP a doklad o pojištění - ukážeš jim zelenou kartu plus jestli přepisuješ z jiného kraje, tak musíš asi odevzdat RZ a dostaněš novou, nevím... Na STK kontrolujou všechno, někde na to kašlou více, někde méně. Hlavně si vem dost peněz, přihlášení (500,-), evidenčka (250,-) a za technickou nevím, taky nějaká stovka...
Datum: 28. srpna 2012 21:17
 Čau draci kolikati zubé řetězové kolečko je originál na Simsonu S51 Enduro?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 14:02
 hele ty rajdere než si položil tenhle dotaz mohl sis to někde vy googlit...
Datum: 29. srpna 2012 14:02
 Díky
Datum: 29. srpna 2012 10:04
 Myslím že 15zubé kolečko, když tam máš jiný tak ti potom kecá tachometr (kolečko se otáčí víc/míň a tím pádem ukazuje tacho nižší/vyšší rychlost
Datum: 29. srpna 2012 9:49
 Hlavně že když jsem někdo ptá na něco co jsem vůbec nepatří tak hned odpovíte a mě pošlete do PRDELE tak kdo je tu pak DEBIL!
Ale vy jste prostě zapřísáhlí fichtlaři a jste NASRANÍ na ty kteří za komančů měli Simsona a byli BOZI!
Datum: 29. srpna 2012 9:39
 Hele tohle je FICHTLpokec a takže ze simálem běž do PRDE.E .... Stáhni si manuál tam to určitě bude ...
Datum: 29. srpna 2012 8:09
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Hoj draci,mám dylema. Dělal sem motor babeta 210. Novy ložiska,gufera,výbrus,klyku sem nechal puvodní. Borec to ráno nakopne,motor jede jak oheň a dojede do práce asi 6km v pohodě. Odpoledne jede z práce,nakopne v pohodě,motor jede jak ráno,ale cca po 4 km motor ztratí výkon,zdechá. Stejná cesta jak ráno do práce,ale jak jede z práce tak bez výkonu,malem ve stejnou dobu. Svičku sem zkoušel novou,karbec čistej. Už mě z teho jebe. Ráno se to zahřeje,v pohoho jede. Zpráce se to zahřeje,a nejede.Do převodovky sem dával normal lolžiska,ale pak sem zjistil že se dávají aji do převodovky C3.Tím to ale nebude,to by dělalo aji ráno pozahřátí. Máte někdo zkušenost prosím??? Děkujuuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 23:12
Jméno: Mike
IP: uživatel14392
 Zůstaň doma a nejezdi do fachy  ))
Datum: 28. srpna 2012 23:12
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 to bude svíčkou dej tam Brisk N14C
Datum: 28. srpna 2012 20:45
Jméno: zdenanek
IP: uživatel6303
 čus chlapy jaký je rozměr pístu po prvnim výbrusu nebo to mam pak nějak změřit díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 22:48
 na cem ale??????
Datum: 28. srpna 2012 22:48
 38,25
Datum: 28. srpna 2012 19:20
 Ahoj , koupil jsem si bezkontakt na fichtla a potřeboval bych radu . Vše jsem zapojil a nastavil podle návodu , mám nový kabely a svíčku ( bosch WR7AC) odtrh 0,5 . pastorek 13z , tryska 72 . ( a vyleštěné kanály ) . dvojku vytočím max 50km/h a na trojku max 68 km/h ( i z prudkého kopce ) což se mi zdá málo , a hodně vybruje . nevíte čím by to mohlo být ? malá tryska ? nebo to může být karbecem ? a nebo to mám nastavit nějak jinak ? Děkuju předem za odpověď a ochotu mi poradit .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 16:45
 no právě že je vše v pořádku a v původním stavu , dneska sem rozdělal , dal noví těsnění ještě jednou vyleštil kanály a zabrousil hlavu . a víc to prostě nedá . už mi nic jinýho nenapadá
Datum: 29. srpna 2012 16:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když ti to jezdilo před montáží VAPE tak to válec není, nepřisává ti to někde??? co filtrbox?? nevyndaval jsi zátky, těsní tí víko??
Datum: 29. srpna 2012 15:38
 tak jsem to nastavil jak nejlépe šlo . vždycky sem nepatrně pootočil a projel to ale pořád to není ono po rovině 66 a víc ani ň .. z kopce na 1 39km/h na 2 61km/h na 3 69km/h a víc nevitočí .. je možný že by to bylo tím válcem ?
je docela už vyjetej . pomohl by výbrus ?
Datum: 29. srpna 2012 15:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vape se dá celkem snadno naladit za jízdy
Datum: 29. srpna 2012 13:42
 díky špatnýmu předstihu máš nižší krouťák což na 2ku tolik nepoznáš, musíš ladit
Datum: 29. srpna 2012 13:37
 ale to bych zase nevytočil tu dvojku do 52 ne ?
Datum: 29. srpna 2012 13:32
 Jestli to před tím jezdilo tak máš blbě předstih
Datum: 29. srpna 2012 12:59
 dneska jsem si s tím hrál a nastavoval znovu dle návodu . koupil jsem novou jehlu a pořádně nastavil karbec . po rovině na 2 max 53 km/h a na 3 sem nedosáhnul ani 60 km/h , z kopce 72 km/h ... je možný že by to bylo vyjetým válcem ? rnprotože když sem po prvé zapojil ten bezkontak tak po rovině jel skoro 70 a byl celkem živý ale teďka to je čím dál horší . a nebo by bylo možný že je špatný to zapalko ?
Datum: 29. srpna 2012 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Blbost,máš to špatně nastavený. Jestli něco vibruje,tak rozozená klika.....
Datum: 29. srpna 2012 11:20
Datum: 29. srpna 2012 6:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 odtrh 0,5 na bezkontaktu??? tak to ti gratuju, jak jsi to udělal???
Datum: 29. srpna 2012 6:35
Datum: 28. srpna 2012 22:53
Datum: 28. srpna 2012 22:50
 a co si pohraát s predstihem ? a odtrh... to kladívko pak nemusí stíhat... nemáš vochozenou vačku nebo tu hovadinu na kladívku jak se dotaký vačky... nevim jak se to menuje  .... a karbec... nevim maximalně by nestihalo dotykat do polovákovky plaivo jinak nevim.. :/ zase nemužeš od toho očekávat zázraky.. ale mužeš se podívat i na jiný aktory , jako sou ložiska v kolech, řetez atd...
Datum: 28. srpna 2012 21:53
 no na starý zapalko sem z kopce vytáhnul 75 , myslím že by to šlo vejš  aspoň podle otáček když píšou 18 000  no na starý zapalko to jelo skoro stejně jako na tohle , připadá mi jako kdyby nestíhal karbec . nevím co mám už zkusit .
zdá se mi to prostě líný
Datum: 28. srpna 2012 21:41
 tyvole bud rád za tech 68 .. i když já na uplně vymlácenim motoru z kopečka tech 80 dám  .... a jak se ti zdaj otáčky ? myslíš že by mohli jít vejš ? .. ono když jedu z kopce a mám plnej kotel tak prostě za boha se to nepřetočí ten motor  ale to tam mám asi 100 000 otáček
Datum: 28. srpna 2012 20:43
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdarec draci, jak Vám jede pionýr bez tlumiče ve výfuku ? mám na mysli že bych provrtal tu přepážku a dal distanční trubičku15-20 cm a o ní opřel jen to víčko bez toho tlumuče, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ok,rozumíme si,ale tady když řeknu vrtni dvě díry,tak si to každej vyloží tak,že čim víc dir,tim víc "víkonu" ..... proto sem to napsal jak sem to napsal
Datum: 31. srpna 2012 11:44
 Stando ne uplně bych souhlasil, když, vezmeš vrták a rozum do hrsti tak se dá koncovka rozumně vylepšit a je znát že se i seriovce líp oddychuje, ale nejde vzít bezhlavě 10mm vrták a udělat z toho cedník
Datum: 29. srpna 2012 12:57
 Obecně každý zásah do origo výfuku má negativní vliv na výkon motoru. Ovšem lze ho přeladit,že v určitém úzkém pásmu naopak na výkonu přidá. Ovšem se nejedná o úpravu vrtákem a svářečkou a převložkování výfuku na rezonanční..... z vlastní zkušenosti mužu doporučit výfuk neupravovat,protože seriovka a lehce upravená seriovka jede nejlíp na origo vejfuk.....ač někteří Hikone placebáci tvrdí že jim "laděný hikone přydal" tak je to blbost..... jedna upravená sada mi jezdí na výfuku z mustanga 90km/h....tak proč ten vejfuk předělávat???
Datum: 29. srpna 2012 11:30
 kojot: s tím o 5km/h víc je totálni blbost
Datum: 28. srpna 2012 20:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 stim skušenosti nemám ale bude to víc řvát ale mohlo by to tak o 5km rychleji jezdit.
Datum: 28. srpna 2012 20:49
|



|