Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar, máte někdo zkušenosti s velkým odtrhem? Mám totiž na mustangu odtrh 0,8 mm, při menším odtrhu to nemá snahu moc hodit jiskru. Je to pro mě záhada. Nevíte co by mohlo být špatně, že to háže jiskru až při takovém odtrhu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 12:49
 Díry tam vubec nejsou přesne, jsou větší a nastavuje se to škárometry. Já osobně stříhám uzké pásky z plechovky od ředidla. Tlouška 0.3mm. Takovou vuli uvadej v knižce MOTOCYKEL.Někdy je s tím na starém motoru dost problém, trošku mi hází rotor, ne moc, ale ne všude se ty pásky vejdou tak nekdy nastavování opakuji až kloužou všude po obvodě. Jinak při atmosferickém tlaku má házet jiskru aspoň na 0.5cm. Když sundáte fajfku, a date kabel mezi žebra válce, mněla by se jiskra objevit jako poměrne dlouhá bledomodrá niť. Taky to píšou v nejaký knížce. Je to zpusobeno tám, že při kompresi je ve válci tlak a tak přeskočí jiskra jen na menší vzdálenost. Výpočet je vzdálenost jiskry při atmosférickém tlaku, vydeleno kompresním poměrem. Příklad: 5 mm, deleno 9,5(kompresní poměr)=cca0.6mm. Hodně zdaru
Datum: 06. září 2012 12:49
 Vystřihneš si proužek plastu z pet flašky cívku povolíš strčíš proužek pod ní utáhneš a kleštěma pružek vytáhneš
Datum: 05. září 2012 13:03
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 pardon, ze sa tak hlupo pytam, ale ako sa da na fichtli nastavit vzdialenost cievky od rotora? ved cievky su na statore upevnene dvoma sraubami- diery su presne dane...??? diky
Datum: 05. září 2012 11:38
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Nesklepnutá svíčka z 0,7mm na 0,4mm ?
Datum: 04. září 2012 23:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vzdálenost zapalovací cívky od rotoru zkus jí dát dál
Datum: 04. září 2012 21:41
 kondenzátor
Datum: 04. září 2012 21:38
Jméno: popel
IP: uživatel14428
 čau chci koupi pionýra jawa 21 je ze stejného kraje s tp co mám udělat jako první evidenčka,stk,?? nevyznám se v tom děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 9:56
Jméno: popel
IP: uživatel14428
 tak dík moc
Datum: 05. září 2012 9:56
 Tak tak...
Datum: 04. září 2012 21:57
Jméno: popel
IP: uživatel14428
 de o to že chybí přední blatník a tachometr tak kdyby udělal technickou tak potom bych šel na jen evidenčku?? a do další technické bych musel koupit tacháč + splašit blatník
Datum: 04. září 2012 21:32
 Musí to odhlásit na tvoje jméno. Technickou si uděláš sám, na svoje jméno, slouží to zároveň jako evidenčka a mohl bys tim ušetřit nějakou tu stovku. Zelenou kartu ti dávat nemusí. Potom s protokolem z STK, zelenou kartou a techničákem na dopravku...
Datum: 04. září 2012 21:19
Jméno: popel
IP: uživatel14428
 takze kdyz pro ni pojedu tak sepsat kupni smluvu, musi to odhlasit na moje jmeno??a zelenou kartu po nem mam chtit taky ?? Pan nabizi bez stk ale muze ji udelat musim ji potom dělat taky ?? nebo jen evidencka, pojistit , na urad s TP, papirem z evidencky, kupni smlouvou + papir pro registraci ?? ok?
Datum: 04. září 2012 21:11
 První evidenčka, případně rovnou technická na tvoje jméno, pojistit, a jít na úřad přihlásit...
Datum: 04. září 2012 20:33
Jméno: Barty
IP: uživatel11090
 Zdravím, jaký olej do benzínu doporučíte do jawy 550 myslel jsem na castrol 2t máte s ním nějaké zkušenosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 19:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 Nalej tam M2T 1:25 a hotovo leju to do Jawa 555, 23, ČZ 125/453 a nic a lil sem to i do jiných motocyklů co sem měl
Datum: 06. září 2012 19:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel14431
 Určite M2T. do pionýra 550 by som ani iný nedával. A keď nie tak motorový olej Madit M6A na ktorý bol stavaný v pomere 1:24.
Datum: 05. září 2012 14:14
 M2T
Datum: 04. září 2012 21:37
 ten nejlevnejsi v pomeru 1:33 a nemuzes tim nic pokazit
Datum: 04. září 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 castrol 2T v poho
Datum: 04. září 2012 19:24
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 mogul tsf
Datum: 04. září 2012 18:54
 http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=CusL9p_pnI0 nepatří to sem ale na pobavení dobrý  přibllblý arabáčiska
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 18:46
Jméno: pooda
IP: uživatel13192
 Nešlo by přispěvovatele Frankyho zablokovat ? Kdo má číst ty jeho sprosťý příspšvky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Taky neco napšu.Na Frankyho sem taky dost nadával.Enomže sem tady byl pár dní.A fšecky súvislosti sem neměl pohromadě.Enomže!Dyž se najde 5 nabo aj víc radilú a tazatel nakonec napíše, že má aj vybavení, ale se mu to nechce dělat, toš to bych ho zabil néé enom nadával.Dyž se mě nelíbí co píše Franky,nebo nekdo jiný, tak to nečtu!Šak je to hneď navrchu odpovědi!
Datum: 05. září 2012 21:45
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 Franky a spol. Celkem souhhlasím, ale nešlo by ty sprostý slova alespoň zmírnit ? Jinak jstem vy zmiňovaný hodně na úrovni, to se musí nechat. Sypu si popel na hlavu,.
Datum: 05. září 2012 20:53
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jéééé diky za podporu... jak uz bylo zmineno! standa, kolecko, postul, klikar, cezetak, ATD.: je to ELITA !!! a ta elita tady nekdy akorad mrha casem pro blbce jako jste vy ! ............... a k me osobe - mozna jsem tvrdej .....ALE PREDEVSIM NA SEBE ! mam sve zasady, svuj kodex ci zakony. S nikym a snicim se srat TADY NEBUDU.... Ono je strasne jednoduche otevrit tlamu a cekat az te nekdo nakrmi !! ..... Pisete sem sracky... uvadite zkreslene ci nepravdive informace a hadate se .... do prdele svama .... uz mi ani nestoji za to abych nekde odepisoval..... http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/predstih/id230802.html to co psal "Slepice" je na zabiti.......................... nebo ten debil "měřením se to stejně nezpraví"......
Datum: 05. září 2012 5:30
 Zametl bych si nejdříve před vlastním prahem.Přelouskat některé vaše dotazy do češtiny je celkem zážitek.A hromadu věcí na které se ptáte lze vyčíst z nkaú.A u Frankyho když si odmyslíš ty přirození a zatáčky,vyjdou ti logické odpovědi,ale stylem abys na to přišel sám a sám ses to naučil.čezeták,franky,standa atd jsou už jiná kasta kteří předpokládají že že základy ve formě nkoú umíš a znáš.A pokud se zeptáš jak se napíná řetěz tak jsi právem debil protože je ti zhnilo tu knížečku si přečíst.
Datum: 04. září 2012 23:05
 nejak kolem roku 2006 .. v roce 2007 sem si udelal svuj prvni web a v te dobe uz kramek uz nejaký ten pátek fungoval.. sice na prodej bylo celkem kulové.. ale byly tu k sehnání i hikony
Datum: 04. září 2012 21:20
 Nevim přesně od kdy frčí, já se tu vyskytuju nějak od roku 2006, možná 2005, to bych kecal ale...
Datum: 04. září 2012 21:20
 Čezeťák: No, pár měsíců jsem to tady jenom pročítal, až potom jsem přidával dotazy. Ale musím říct, že mi FK dost pomohl, zprovoznil jsem s vaší pomocí první moto. Nevím, co bych jinak dělal, byl jsem hňup bez technických zkušeností. Celkově mě to ovlivnilo, získal jsem znalosti, začalo mě to bavit, tím pádem to ovlivnilo i výběr školy  P.S. Od jakého roku krámek frčí?
Datum: 04. září 2012 21:04
 karel: nemam duvod si nad mladyma honit ego  .... já vím co vím a mám pravdu a kdyz si nekdo mele svoje tak mi muže fouknout do řiti a táhnout dál  .... a že vám vadí frankyho texty znamená že jste jelita a jen vás za to kritizuje  ... stepan95: pravda pravda... tak to jsi docela dlouho návštěvníkem  já tu sem od doby co FK začal fungovat.. joo to jeste nebyl zadnej pokec a na chatu byly kazde den 3 prdele lidi a dalo se aspon normalne pokecat
Datum: 04. září 2012 20:50
 Len aby si potom neľutoval ak budeš mať rovnakú ip ako on  ak má dynamickú, môžeš ho blokovať koľko chceš  Mať vaše problémy...Keď potrebujem objednám, a nepýtam sa verejne keď sa vám tu nepáči, nechápem prečo tak žijete internetom, mašiny vás čakajú von...
Datum: 04. září 2012 20:36
 jawer a karel: Vy nevíte, o čem mluvíte  Franky i jawačezeťá tady fungují dost dlouhou dobu a přijde mi nevhodné, aby vy dva jste je chtěli blokovat. Plně souhlasím se Shrekem. Chodím tady možná od konce roku 2008, a jsem rád, že tady zůstal někdo opravdu zkušený, který je schopný poradit. Objevují se tady stále hloupější a hloupější dotazy, které mají v jednom slově aspoň dvě chyby. Tak to vidím já
Datum: 04. září 2012 20:20
 a kdo by vám potom tady radil?
Datum: 04. září 2012 19:49
Jméno: karel
IP: uživatel14429
 ještě bych blokl i jawačezetáka, je to nechutné jak si tu honí nad mladýma ego, co je to za člověka nechápu
Datum: 04. září 2012 19:32
Jméno: jon
IP: uživatel14428
 no šla by zablokovat jeho IP adresa ale to musi spravce webu (sesa)
Datum: 04. září 2012 18:14
 jawer: Ty se v tom nějak vyznáš?
Datum: 04. září 2012 17:27
 By musel bejt registrovanej, naťuká méno stejně jako ty. Když zakážeš meno změní to a ostatní neregistrovaný by byly omezený. Jinak nápad je to super
Datum: 04. září 2012 17:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 04. září 2012 16:22
Jméno: Luboš
IP: uživatel9704
 Lidi jak prosím mám sundát celou vidlu z mustanga ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 20:23
 Chlape, nejlepší co můžeš udělat je to, že se podíváš do příručky a katalogu náhradních dílů, ono to spoustu věcí vyřeší. Mluvím z vlastní zkušenosti
Datum: 04. září 2012 20:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vyndej řidítka,povol 2 šrouby na brejlých a nakonec povol ty 2 matky
Datum: 04. září 2012 19:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dá se to aj na dvoře nebo na ulici.Byste viběli jak moja baba coby mechanik púlila 350 na ulici před barákem.A to ji tam ešče zavazela saida se závodní motorkú.Sice je to hodně rokú, ale je to tak!
Datum: 04. září 2012 18:06
 Musí se jít do dílny, pak se musí vzít nářadí a musí se to rozebrat
Datum: 04. září 2012 14:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jaké máte zkušenosti s ferodo spojkou ve vysokých otáčkách nad 10.000 prý odejde??? Mám v motoru Ferodo speciál a točím 10000ot a nerad bych aby to zdechlo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 18:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ferodo nabobtná?Možná, ale nevím?
Datum: 04. září 2012 18:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Šak primární převod ty točky sníží néé?Já měl kdysi závodní motor kerej točil kolem 11000 spojku ze starý zetky 150 a nic se temu nestalo.A před startem to dostávalo zabrat.To se akorát říkávalo.Ale hořijú spojky!
Datum: 04. září 2012 18:14
Jméno: marquee
IP: uživatel11393
 dobrá pro ty natvrdlejší, nabobtnají a zničí se
Datum: 04. září 2012 16:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kam by odešly?
Datum: 04. září 2012 15:47
 Zdar draci! Máte kontakt na nejakou firmu, která dělá repasi klikovek včetne čepú? Koupil jsem ojnici, ale po rozdelání motoru jsem zjistil, že čepy jsou vydratý od gufer. Děkuji. Taky se mi přetáčejí ložiska v kartrech. Nalepit je přípravkem pri jištení závitú? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Na to cínování bohetě stačí 250W pajedlo v nouzi možná aj 150W nebo je trochu předehřát na el.vařiču.Dřív sem všecko letoval benzinkú.Aj propan butanová je perfektní.Hlavně dobře odmasti povrch a dej pozor aby se pájecí voda nedostala do ložiska pokud je hned nenamontuješ.Ty čepy sem nedělal ale zkusil bych to.Všechny ostatní rady sú lepší, ale taky dražší.
Datum: 05. září 2012 21:24
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 no a HLAVNE ZMER tu hodnotu !!! (samodrejme mi jde o vuli loziska..) jinak se nebavim.........................................................
Datum: 05. září 2012 13:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jaka je namerena hodnota ???.... asi zadna.... kup si zelenej loctite !!! bublina za 50 kc .... no a klika se vsim vsudy te vyjde asi na 1 300,- (ojnici si odecti...) JA osobne preferuju repas stare kliky... protoze to dneska delaj z tlacenky (nerikam ze vsechny..) jinak cepy se delaj tvrdochromem a jak jsem psal asi 1300,- na jehlach (neresil bych) ............
Datum: 05. září 2012 13:44
 jestli ti můžu poradit tak se na to vykašli.bud sežeň jinou kliku s dobrýma čepama nebo kup kliku celou od sesy.a sežen jiné kartry třeba na aukru.čepy se dají opravit chromováním,otázka ovšem za kolik,zdali se to oplatí vůči nové klice.
Datum: 05. září 2012 12:45
 Jo, sory hoši, jsem hlava zábudlivá, nenapsal jsem do čeho. Do Pionýra. Oskar2-Jak pocuvavaš Ty ložiska? Klasickou pajkou na okapy? Ten dúlek, myslíte naklepat takhle?
[url=http://postimage.org/image/vdfbp7rll/][img]http://s12.postimage.org/vdfbp7rll/25257.jpg[/img][/url]
Jednou jsem rozebiral Pionyra, ktery mal takle zaraženy ložiska, nejprve vložit ložisko a pak klepnout. Nebo jste mysleli kol dokola tu plochu uvnitř naklepat? K tem čepúm 1600 je moc, to si tady radeji koupim kliku za 1200 a ojnice mi ostane na příšte.. To pocínování čepú funguje i na gufera, nebo jen na ložiska? Gufero má přeci jen brit a řeže, cín je měkký. Diky všem.
Datum: 05. září 2012 10:02
 do čeho
Datum: 05. září 2012 9:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dúlky možú fungovat.Ale mě se víc osvědčilo ložiska pocínovat a čepy taky.Nebo udělat futra na čepy a gufera s větčí dírú.Toš tak!Repasi klikovek nekdo nabízel Padalíka.Klikovku mě ešče nedělal, ale mám s ním dobrý zkusenosti!
Datum: 04. září 2012 18:25
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně ložisek poradím udělat důlčíkem důlky ve stěně toho pomyslného válce ve kterém jsou ložiska naražená(na stadionu mi to ložiska drží skvěle, jak to drží na číze nevím, možná by se to u větší kubatury mohlo vymačkat a ložiska by se zase mohly protáčet). Přípravek na lepení závitů jsem nezkoušel, možná tak tekutej kov, ale bude problém ložiska pak někdy zase vyndat. kdyby držely v železe tak to stačí nahřát autogenem(ne pb) a lepidlo povolí, ale v hliníku?(Tekutej kov mi drží magneto ve stadionu třetím rokem, kde se mi trhnul klínek a je zase zmrvenej čep a nemám na další repasi). Ohledně těch čepů - v Ravo české budějovice mi klikovku repasovali i s čepama, ale bylo to na stadiona,a stálo to i s ojnicí 1600, jestli to ještě dělaj a jestli to dělaj na to co ty potřebuješ nemůžu zaručit.
Datum: 04. září 2012 15:35
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim vás jaká síčka patří do čz 175/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:03
 Já jezdím na NGK B8HS. Oproti Brisku je možné tuhle svíčku i propálit vlivem odježdení intervalu 10tis. km, co se mi při Brisku nikdy nepodařilo, jelikož jsem byl nucen je měnit, čistit a odkládat...Hnus. Taky Denso by nemuselo být špatné. Dle netu bych volil 24-ku do ČZ a 26-ku do Pincka.
Datum: 06. září 2012 13:03
 Brisk N15C
Datum: 04. září 2012 12:01
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 23:06
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 To je pěkné.
Datum: 06. listopadu 2012 23:06
 Draci, mam go klikovky s novou ojnici a loziska v motoru. Potrebuju udelat vybrus a premyslel jsem nad 4kanalovym valcem, chci se zeptat jestli fakt stoji za to do toho jit. Dik!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 6:36
 Od koho budeš mít ten 4k,jestli se mužu zeptat?
Datum: 05. září 2012 6:36
 http://www.youtube.com/watch?v=Zv3-cepjgp0&feature=plcp to jsou hovada ! co já bych zato dal aby mě takhle pěkně jezdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 20:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Se všeckýma súhlasím.Ale já bych jich zabil!!!Ale nejak pomalu aby se trápili!
Datum: 07. září 2012 20:50
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Já bych jim rozkopal držky zm..ům
Datum: 04. září 2012 21:11
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Ať už je to stará motorka nebo ne, tak pořád k tomuto chování potřebujete pořádně zakrnělý mozek.
Datum: 04. září 2012 9:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 To jsou ti kterým se nelíbý staré motorky takový knim úctu nemají
Datum: 04. září 2012 8:40
 Hovada, myslim si že kdyby si to koupili za svoje prachy tak by si toho aspoň trochu víc vážili.
Datum: 03. září 2012 20:18
 čus draci na mím pařezu 555 když přidám plyn do plna tak motor chcipne co stím ..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:36
Jméno: uciytel
IP: uživatel14434
 menší trysku
Datum: 06. září 2012 13:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 drak23: nefunguje ti Y?? tohle se nedá číst!
Datum: 04. září 2012 7:49
 čus kraku vičisti kohuotek triski a hadičku taki mne to dálo
Datum: 03. září 2012 20:31
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, nemate nekdo neaky napad na uchycení ciklo tacomertu na fechtla na vidlice. chci to protoze mi origo tachometr nejede a tak by to bylo i přesnější
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 21:13
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 hele já sem to vypodložil kusem gumy a potom sem to zalepil černou páskou zaleží na tom jestli chceš aby to dobře vypadalo a nebo fungovalo .....
Datum: 03. září 2012 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pavle!Šak tak jak na kolo!Magnet na špicu nebo na buben a snímač na vidlicu.Ale jak sem už nekde radil nekupuj levný.Bez reklamy, mě se nejvíc osvědčila SIGMA.Od 500 nahoru má aj maximálku kerú si pamatuje.Ešče si prohlídni nejaký dotaze.Tam to popisuju aj víc!Během nekolika dňú se mě snáď podaří aj obrazový příspěvky
Datum: 03. září 2012 21:11
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci nevite kde mam sehnat nějakou velkou rozetu na čz 180/487 ? na internetu sem ji nikde neviděl zajimalo by mě kdo to ty lidi berou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 16:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo!No mohls ho napsat aj Ty.Ale tady máš:"2beo@seznam.cz"Tak napiš.Neco sem natočil, ale nevím esli se mě to podaří poslat.Šak uvidíme!
Datum: 06. září 2012 16:55
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 hele diky moc zkusim to nějak vyřešit mohl by si mi kdyžtak napsat email abych tě mohl kdyžtak kontaktovat ?
Datum: 05. září 2012 22:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo!Píšu pozdě, ale teprv sem se dostal dom.Myslím, že přidat pár zubú na rozetě moc nepomože.Nevím kolikátky sú kolečka.Ale k tý rozetě.Já kdysi měl na Pionýrovi 75 zubú.Na závodní 125 taky tak.Teda motocros.Tu rozetu sem získal od kamaráda a ten nevěděl odkud pochází.Já ji potom viděl na liště ke kombajnu.Ale určitě tyto kola sú na takzvaným vynášecím pásu na hnúj.Tam sú 2 kuse.Je v nich taková díra a ta je na seřizování.Ale musíš je upravit.Na Pionýra sem to vypichl a přišrouboval místo púvodního ozubení.A pak sem to chtěl na 250 Panel.Tak sem z Pionýrskej rozety zase vypichl takový mezikruží, kerý sedlo na ten hlinikovej náboj a přes zuby a takový třmeny přišrouboval.Ale ta na 250 měla tuším zubú enom 46 tak tam bylo místo.Jak je to na 180 nevím.Ale tuším, že ten náboj by mohl byt stejný akotát to má víc zubú.Tak bez toho mezikruží by to taky mohlo vyjít.No nevím esli sem to popsal dobře, ale snažil sem se.A pokud bys měl zájem o takový kola tak bych sehnal aj adresu kde dělajú ešče ty pásy.Toš tak!
Datum: 05. září 2012 22:11
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 dneska sem to teda počital a ma to převod 52/16
Datum: 05. září 2012 16:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jj oscare diky moc!
Datum: 04. září 2012 22:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo!Zejtra se Ti ozvu!Vydrž!
Datum: 04. září 2012 22:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jj mam to do terenu odstrojenou a mam tam drapaky
asi zkusim vyměnit to sekundarni kolečko ale doufam že tam to už neni to nejmenši,zitra to spočitam
Datum: 04. září 2012 20:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolečko!Prosím Tě kolik má JAWA 250 Sport na 19 kolech?A kde to lidi berou?Já viděl prodávat na závodech.Ale to nejsú sériovky.Esli to máš do terénu tak ti ešče poradím!
Datum: 04. září 2012 18:34
 Origo má 52 zubů. Spíš zkus menší sekundár, jestli je to ovšem převodama. Docela by mě zajímalo co je to za kopec že ho musíš jezdit na jedničku. To máš do terénu?
Datum: 04. září 2012 14:39
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 nevim dneska to zpočitam ale je dost mala od pohledu myslim že ma origo 52 zubu, chtěl bych větší když seženu no nema takovou silu, větši kopce už musim na jedničku vyjiždět :/
Datum: 04. září 2012 13:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo!Kolik tě Tvoja má zubú a kolik potřebuješ?
Datum: 03. září 2012 21:16
 Přímo na 487 asi větší rozetu neseženeš, leda menší sekundární kolečko...
Datum: 03. září 2012 18:07
Jméno: jen
IP: uživatel10587
 čaute všichni mam proble na zapalovaci civce se mi odpotal drat ale jenom ten co drzi ten konektor ten pod nim tam je a drží nevíte jak to spravit nemate s tim skušenost nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 17:04
Jméno: jen
IP: uživatel10587
 a ten drat co byl na tom konektoru namotany ten tam mam pak namotat musi tam byt ??
Datum: 05. září 2012 17:04
 Připájej novej konektor
Datum: 03. září 2012 17:40
Jméno: mates
IP: uživatel14380
 čau mám takový dotaz kámoši dyž štelují přredstich tak 1. nestaví odtrh horni uvrat a vzdalenost kontaktu 0,4 to je ok podle org. knižky ale potom pootočej zase s pistem a dou nastavovat předstich a zase melou jen s kladivkem(povolej ten šroubek co ho drží ale v org. knizce je psano že předstich se ladí tak že povolíme skrutky magneta a pak nastavime hodnotu nevim jestli jsem to popsal dost přesně ale rad bych jestli s tim ma nekdo skusenosti aby mi napsal co je lepší předem děkuji za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 13:16
Jméno: mates
IP: uživatel14380
 taky si myslim a proto jsem to jsem dal protože se ptam jak to pojede
Datum: 04. září 2012 13:16
 To je odtrh...a co předstih?
Datum: 04. září 2012 12:14
Jméno: Slepice
IP: uživatel14427
 Mates to napsal blbe
Datum: 04. září 2012 12:12
Jméno: Slepice
IP: uživatel14427
 1.Horni uvrať vzdalenost mezi kladivky 0.4 povolim sroubek pritlačim k vačce utahnu šrobek a jde to
Datum: 04. září 2012 12:09
 Ještě někdo napište že předstih nastavujete aniž byste točili zápalkem a už se fakt naseru  Co bude dál? Výměna pístu bez sundání válce?
Datum: 04. září 2012 11:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Slepice: Tak to jseš potom "odborník" na "správnym" místě... stejně jako borci v dotazu... ani debila z pomocný by snad nenapadlo nastavovat odtrh a hned s tim kladivkem zase hejbat, tak co tohle musí bejt za voly??!
Datum: 04. září 2012 10:42
Jméno: Slepice
IP: uživatel14427
 Franky ty si 12 cti ročny chalan krtery si ani sam prdel vytřit neumi a bude tady držkovat vocas ja se zapalkem netočim ajde to jedeto
Datum: 04. září 2012 9:44
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 tak jim rekni ze Franky vzkazuje ze jsou curaci vymrdany.... prirucka mluvi jasne ! ne ? prirucku mas tak se ji drz ...
Datum: 03. září 2012 22:52
 Tak logicky je to asi blbě ne? Když dvakrát po sobě povolujou ten samej šroubek ne? Tim toho asi moc nedoštelujou...prostě takhle se předstih nešteluje, ject jim to může to nepopíram. Když si vypustíš obě kola tak to taky pojede...
Datum: 03. září 2012 16:23
Jméno: mates
IP: uživatel14380
 idky ale oni to tak taky dělaj a jedeto
Datum: 03. září 2012 15:59
 Napřed nastavíš odtrh, a pak na kladívka už nesaháš, předstih se šteluje otáčenim celého zapalování...
Datum: 03. září 2012 15:58
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdar lidi můžu přehodit vidlu z pincka na mustanga ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:21
Jméno: jm
IP: uživatel14426
 jo
Datum: 03. září 2012 16:21
 Čau, měl by dotaz na ty, kteří máte v dílně montážní jámu. Jde o to že musim prohloubit montážní jámu, nevim ale o kolik. Máte někdo vyzkoušenou nějakou optimální hloubku? Mam cca 185cm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 12:39
 to nevím mám odpolední.ale asi se svištěma bude.malý se učí bez plínky celkem mu to jde ale trus ukládá tam kde nemá.
Datum: 04. září 2012 12:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 s tebou bych se chtel setkat .... postule, postule, postule -kde jsi ??? neslapu po tobe ?? ozvi se ! POZOR je tady nekde postul............................................................................................................... nic ve zlym postule ! je to jen blbej vtip !!! - dobre vim ze i malej kasparek zahraje supr divadlo (vzpomen si na Simíra !!!) !!! na pohodu s tebou........................ co dela tvoje zena zitra vecer ???
Datum: 03. září 2012 23:48
 hahaha.pracuji pouze v kooperaci se zvedákem.ale mám učně,ten má 2 metry,takže když si zvedne auto k sobě tak tam ani nedošáhnu
Datum: 03. září 2012 22:52
 co máme v práci jámu tak nejlíp se mi dělá v hluboké asi 160 cm.. ta metrovka je dobrá ještě na liazky a erťáky ale ne na dnešní vozy
Datum: 03. září 2012 21:11
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 hele bez konzultace se starou gardou sem svuj usudek psat nebudu ....muzes cinknout klukum na stk ... zeptej se treba postula (ikdyz to je zas prcek a stolicku taha u prdele urcite porad....) odepsal jsem ti ze me zarazilo 185 ..... jinak bych nepsal... nevim ...... jam mam 2 metry a nekdy si muzu hlavu urazit a nekde to je v pohode ..... jak buses kopat tak si to vyzkousej ! uvidis .... promluvim s klukama v tve velikosti a udelam zaver kterej ti pak napisu ... v tuto chvili ti radit nebudu "nevim"
Datum: 03. září 2012 14:11
 šířka 90, žebřík, elektrika se protáhnula vyříznutou spárou mezi dlaždicema...
Datum: 03. září 2012 13:34
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ach taaaaak .... pan kolecko je 185 ..... sorry nepochopil jsem (pointu basnika) ... jaka je sirka ??? schody nebo zebrik ? mam nejaky usudek ale radsi promluvim se starou gardou.... a co elektrika ? budes mrdat dlazbu ?... nezavidim...
Datum: 03. září 2012 13:29
 Jáma je hluboká metr, 185cm mam já...a krčit se mi nechce, když už to jednou kopu tak bych to chtěl udělat na míru, proto se ptam raději...
Datum: 03. září 2012 13:15
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 pro jamu nejsou zadne nejake predepsane rozmery.... 185 mi prijde dost... nevim kolik meris ... ja 2 bez dvou... muzu ti to zmerit ale ??? neni lepsi se pokrcit nez honit stolicku pod sebou ??
Datum: 03. září 2012 12:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 Zdarec chci se zeptat jak co nejlépe vymít nádrž , už je docela prorezlá tak jsem jí sundal ale nevím jakým způsobem tak aby byl výsledek co nejlepší , tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 15:42
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 Já jsem čistil nádrž z babety. Nejdřív nahrubo matkama nebo šroubkama chviličku třepat, potom jsem měl ty malé kovové kuličky co se používaj na otryskování železa(to ale nedělej když to nemaš) zase chvili štěrkání no a potom sem to zalil vařící vodou s rozpuštěnou kyselinou citronovou.
No a tu máš výsledek
http://k0ren.rajce.idnes.cz/Nadrz
Datum: 03. září 2012 15:42
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 já doporučuji kyselinu citronovou a pak vylít epoxidovou barvou, barva ta zabraní dalšímu reznutí.
Datum: 03. září 2012 13:21
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Ladislav - asi nevis co je technicak ..... kdyby jsi vedel - nepsal by jsi takovou picovinu .......... chemicka cesta = spravna cesta......................
Datum: 03. září 2012 12:50
 Já používam jedině kyselinu citronovou...když to člověk umí tak je to naprosto bez námahy a obejde se to bez nějakýho zběsilého klepání s matičkama a kamínkama...výsledek 100%, ještě doporučuju to vylít barvou, pak je to na 110% dokonce...
Datum: 03. září 2012 12:24
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Mě se to nejlíp vyčistilo pískem. když ho přeseješ a tu část která přes sýto neprojde tam nasypeš tak to veme uplně všechno. Samozřejmě se to nevysypává úplně nejlép, ale výsledek stojí za to..
Datum: 03. září 2012 12:18
 vyčištění nádrže fichtl
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 03. září 2012 12:10
 přesně tak, nalij tam kyselinu citronovou a den dva to nech odstát
Datum: 03. září 2012 11:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kyselina fosforečná nebo aspoň citronová dělá divy
Datum: 03. září 2012 10:51
Jméno: Ladislav
IP: uživatel14425
 dej nějakej stěrk nebo matky do nadrže nalej tam trochu techničáku a furt stim hrkej.
Datum: 03. září 2012 10:47
|



|