česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  781  782  783  784  785  786  787  788  789  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, fichtl mi nechce ject. Nastartuju, hodim jedna špatnej rozjezd a pak ve vyšších otáčkách vynechává a na dvojku se skoro zadusí a netáhne. Odtrh, předstih, vzdálenost cívek od magneta nastavená nic nedrhne, hladina nastavená, vzdálenost kontaktů na svíčce nastavená....už fakt nevim co s tim tak prosim poraďte. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih to nebude to jsem zkoušel už stokrát a kroužky zapečený nejsou, přendaval jsem motory a jednou jedu a žádná jiskra, tak dám nový kladívka a už to jelo ale prostě takhle na hovno
 
 
Datum: 18. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: dj      IP: uživatel6546    
nemáš zapečené kroižky?,nebo to bude špatn nastaveny předstoh!!
 
 
Datum: 18. června 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tlumič to nebude dělá to stejně s vejfukem i bez vejfuku.....
 
 
Datum: 17. června 2011 5:54
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná zasraný tlumič výfuku....- vypálit
 
 
Datum: 17. června 2011 0:42
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel11883    
odtrh na svicke skus zmensit alebo zvecsit
 
 
Datum: 15. června 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, fichtl mi vynechává v nižších otáčkách, vyměnil jsem karbec, snížil/zvýšil hladinu, zkoušel jsem jiný zářez na jehle, jinou indučku, kondík, předstih je ok. Čím to může být? Chudou směsí, že by to někde podfukovalo? Díky každému co poradí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik máš předstih??? já mám na svojim 1.6, zatím nejlepší, co jsem měl, skus dát menší předstih, tak 1.8
 
 
Datum: 20. června 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor jsem dával jiný, cívku taky, ještě si zkusím znova pohrát s karburátorem, vyměnit plovák a uvidím
 
 
Datum: 15. června 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: werhaer ha      IP: uživatel6546    
.......a nemáš nahodou prasklej plovák?a nebo sníž/zvýž plíšek pod plovákem aby ti dotékal benzín do válce!:-)......
 
 
Datum: 15. června 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: werhaer ha      IP: uživatel6546    
blbost!...kladivko je v pořadku!,prínejhoržím vyměn kondenzátor!;-),popř vyměn cívku,a pokud chces aby to jelo normálně tak je samorřejmostí mít správně nastaveny karbec no a ten předstih!:-)
 
 
Datum: 15. června 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnil jsem kladívko, předstih jsem zkoušel různý, nějaké zkratování mezi drátama je vyloučeno... tak proč to pořád vynechává?
 
 
Datum: 15. června 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11884    
špatné kladívko
 
 
Datum: 15. června 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže by pomohlo dát trochu větší jo...
 
 
Datum: 14. června 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: werhaer ha      IP: uživatel6546    
špatně nastaveny předstich! :-)
 
 
Datum: 14. června 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
dobrý den. Na motorce namám přední brzdu (jen kotouč) a chtěl bych to napravit. Jsou všechny brzdy stejné, nebo každá jiná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
zatím mám problém sehnat jakýkoliv brzdič XD přesto díky moc
 
 
Datum: 18. června 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
"Přitáhnout,utáhnout"to opravdu NEJDE. Musel bys jít cestou změny tlouštky desek např:vypodložit nebo odfrézovat,osobně si myslím že je jednodušší výroba nového kotouče v případě ,že seženeš brdič, jiný než na kot. 4mm silný, za rozumný peníz.
 
 
Datum: 18. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
to nejde přitáhnout/utáhnout? jinak tlouška je, jak sem psal 4mm
 
 
Datum: 18. června 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pozor na to,každý brzdič(třmen k. brzdy) vyžaduje jinou tlouštku kotouče pro kterou je vyroben.Zjistíš jednoduše v sestavě s novými deskami.
 
 
Datum: 18. června 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemám tušení,tahle se to běžně nerozlišuje,ale mám doma čelist i s pumpou,zkusim to změřit,jaký je rozměr.
 
 
Datum: 17. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
díry jsou od sebe asi 12,2 cm(střed-střed) a kotouč má průměr 20cm a tloušťku 4mm. nevíš co za brzdu by tam mohlo pasovat?
 
 
Datum: 17. června 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene,každá čelist má jiné rozměry děr na uchycení
 
 
Datum: 15. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
je to poskládaná KTM 50E, ale nevím jestli jsou ty tlumiče originální. čelist k tomu prostě nebyla. tak se ptám, jestli by tam neseděla třeba http://motorky.bazos.cz/inzerat/10378313/Kompletni-predni-hydraulicka-brzda.php
 
 
Datum: 15. června 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakože máš pouze kotouč,ale nemáš čelist? Jakou máš motorku?
 
 
Datum: 15. června 2011 1:40
 
 
 
 
Jméno: Jan Melichar      IP: uživatel11881    
Čau draci, potreboval bych poradit, jestli je potreba ridicak na Stadiona, nebo jen staci pojistit a jezdit, dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bejvávalo...:-)
 
 
Datum: 14. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Jan Melichar      IP: uživatel10107    
takže ridicak potrebuju k tomu, ptam se, protoze na te karticce je napsany ze se to muze ridit od 15 let bez ŘP
 
 
Datum: 14. června 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí ti Am, nebo i B...a pojistit...
 
 
Datum: 14. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci chci si dat na jawu 350/638 teploměr s čidlem ze škody 120 a nemužu nikde najit schema zapojeni tak jestli ho najdete nebo mi řeknete kde co přijde zapojit budu rad diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorat mam to na jawě 350/638v hlavě to čidlo a je na pytel že za jizdy to meři teplotu proudiciho vzduchu tak to ukazuje třeba jen 50 stupnu a jak chvily stojim se to zvedne třeba na 100 stupnu
 
 
Datum: 22. června 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už jsme na to přišel jak to ma byt zapojene :-)
 
 
Datum: 22. června 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11143    
Dej tam cidlo a to zapoj na kostru a na budik...\r\n
 
 
Datum: 18. června 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: primax      IP: uživatel5566    
zdarec,hele nemáte někdo nějaké dobré foto nebo http://www kde je návod na půlení motoru ?na jawě 50/550 pařez odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jsi kokot nic jinyho ! LK ma pravdu kurevsky si protirecis ! nevim o co ti jde - bud umim rozhodit motor nebo ne - pak uz je jedno jestli to je fincek nebo 2pade - vsechny motory jsou uplne stejny !!! jo kdyby to byl x-letej harley tak neceknu ................ ale todle ...............kde to kurva jsme ??
 
 
Datum: 15. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: primax      IP: uživatel5566    
já nepíši že s renovace ale jen s oprava moto,a ptám se jesli u toho typu co jsem psal jde půlení motoru v pohodě,jesli je to jako ju např. 50/21
 
 
Datum: 15. června 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš praxi s renovacema a ptáš se tady na půlení motoru? To si samo o sobě tak trochu protiřečí ne?
 
 
Datum: 14. června 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: primax      IP: uživatel5566    
budu ho celý renovovat tak abych věděl do čeho se pouštím PS:nejsem nováček a nebojte se že bych to dokurvil mám s tím praxi :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: primax      IP: uživatel5566    
takže je to skoro stejné jak u 50/21\r\na díky za to video, to video je jednom z blbého uhlu je tam málo vidět
 
 
Datum: 14. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. června 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11878    
Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
pero proc myslis?
 
 
Datum: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš .... :-D
 
 
Datum: 15. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
 
 
Datum: 14. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
 
 
Datum: 14. června 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: hdy      IP: uživatel11925    
nastav psravne předstih!
 
 
Datum: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj tady jsem si dovolil švestičky z mojí zahrádky....http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2011/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v těch motokrosových kalhotách na j555 je má maličkost
 
 
Datum: 14. června 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nejsi ty ten ladne zakulacenej vysmatej rizek mensiho vzrustu ???
 
 
Datum: 14. června 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je videt ze u postula je dobra uroda :-) uz abych ti sve deti odkojil a naucil poradne chodit
 
 
Datum: 14. června 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hodně fajný...
 
 
Datum: 14. června 2011 7:15
 
 
 
 
Jméno: Hmyz      E-mail:      IP: uživatel9410    
Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Popisovanou závadu způsobuje vadná indukční cívka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/indukcni_civka_4v2.html Ta se dá proměřit multimetrem podle posledních třech odstavců v http://imageshack.us/f/38/jtzuy.jpg/ Úplnou jistotu získáš vypůjčením si indukčky z jiné funkční babetty.
 
 
Datum: 14. června 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: Hmyz      E-mail:      IP: uživatel9410    
Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
 
 
Datum: 13. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
 
 
Datum: 13. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel9474    
Ahojte draci prosím vas kolik bude stát přihlašení simsona dííkes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel9474    
Sorry chapu na tom uřade sou stejně duty lidi :-D :-D
 
 
Datum: 15. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petře bud trochu soudnej. Nevynadal jsem ti. Jen se trochu zamysli nad smyslem svýho dotazu. Stejně budeš muset na úřad zavolat, nebo lépe zajít a zjistit si co budeš k přepisu všechno potřebovat. na každém úřadě visí ceník základních úkonů. možná by se dal najít někde na netu.
 
 
Datum: 15. června 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel10696    
Myslel sem že tohle je web kde smužou lidi jako sem já na vše zeptat a nééé že mu tady hned vynadají :-(
 
 
Datum: 15. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavolej si na úřad evidence vozidel ty ňoumo..... ty vole to jsou dotazy.....
 
 
Datum: 15. června 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar neznáte nějaké kvalitní lepidlo do závitu ? Chci to do závitu do válce jak se šrubuje koleno..tak i nějaký teploudolný , na kolik *C se tak válec zahřeje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
taky tam ze spod ke kolínku mám 8 witworuv závit a nemám snim problem :-) svařený koleno s výfukem a MAXIMÁLNÍ TĚSTNOST TIM I MINIMÁLNÍ HLUČNOST :-)
 
 
Datum: 15. června 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-) na fichtlovi je taky jedna sezmička a sice v zadních tlumičích na konci toho pístku kterej v tom jezdí
 
 
Datum: 14. června 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: baže :-D ... sice těžko ale dostal se tam.. přeřezal se na menší závit :-D .. nevěřil bys z jak pevného matrošu ta páka je :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patrik: No ty vole :-D A dostals tam tu osmičku? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: a ja si rikal proc mi u CZ jde ta 8mička narvat do řadičky tak těžce :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vy jste neviděli závity M7? děláte si srandu? :-D třeba šroub nakopávačky na čízách je M7, a hromada šroubů na škodovce jsou sedmičky :-) já to beru jako relativně běžnej šroub...
 
 
Datum: 14. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky sem měl ve válci strhaný závity na výfuk.. převrtaý na m8 a paráda... můžeš to pořádně na kost utáhnout a závit nemáš šanci strhat né jak u 5,6
 
 
Datum: 14. června 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc nechces dělat závit M8??? já to mám ve víc válcích přeřezané na 8 a bez problému..
 
 
Datum: 13. června 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to už je jen na tobě jakej zvládneš udělat závit , ale je pravda že se 7 jsem se snad ještě nikde nepotkal
 
 
Datum: 13. června 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
7 existuje ? ja vím jen o 5,6 a pak 8...
 
 
Datum: 13. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lepidlo tě vyjde na 200,- a ještě to nebude mít takovej efekt jako když to převrtáš na 8 závit
 
 
Datum: 13. června 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč to nepřeřízneš na 7 závit? To mi přijde jednodušší a spolehlivější...
 
 
Datum: 13. června 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
sem snad takový dement ? To bych se tu neptal.Mám tam v hajzlu závit a nechce se mi to řezat na 8 protože ten majitel předemnou tam měl jen šrouby, chci tam nalepit šteft..
 
 
Datum: 13. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co proboha? .. našrubuj do válce šteft... přindej koleno, dej pérovku a matkou utáhni....
 
 
Datum: 13. června 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
myslim že válec má při provozní teplotě kolem stovky, případně lehce přes, u výfuku to může bejt trochu víc, ale určitě ne nějak dramaticky
 
 
Datum: 13. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
dobrý den. Chci si udělat řidičák od 16 na 125ky a chci se zeptat jak policisté reagují na MZ 150? jestli je to velký problém nebo ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch Peršín      IP: uživatel11864    
Je to problém to musíš mít na rovnou na 250dinu :-( máš smůlu:-D
 
 
Datum: 23. června 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jony1203      IP: uživatel11667    
Je to 150 ka takže na tom nemáš co dělat. Když bys chytnul nějaký svině tak ti můžou dát pořádnou pokutu za to že jezdíš bez řidičáku a to je tušim 25000-50000.
 
 
Datum: 16. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: mrk      IP: uživatel5758    
ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec co dělají švatně trysky na jawě 21 dík moc?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Jak tože nikde nemají trysku 68 hl.trysku tady je jenom 72 a i na moto-krámku myjí jenom 72 dík moc
 
 
Datum: 14. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo když jsou moc velké tak to poznáš v nádrži ;-)
 
 
Datum: 14. června 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co dělají trysky špatně? se musíš zeptat přímo jich! :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám takový problém mám motocykl Honda a jde mi špatně přední hydraulická brzda(myslimže to bude na stejným principu jako u Jawy 350 apod.)..měnil jsem kapalinu a když jsem dal novou tak to nebrzdilo, okrhu jsem řádně odzvšnil..dokonce několikrát..namačkat brzdu, držet ji zmáčklou, povolit odvzdušnovák ,čekat až to odbublá, žašroubovat ho, povolit brzdu a zas pumpovat a takle pořád jsem to dělal dokat už tam nebyl vzduch..ale pořád to nebrzdí. píástk se ani nehnou a páčka jde pořád lehce..před výměnou to brzdilo parádně nevíte co s tím??..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi kapalinu měnil ? jak máš vedenou hadičku na brzdovou kapalinu ? Jestli jsi starou kapalinu vypumpoval a nalil novou, tak nech povolenej odvzdušňovák a nech kapalinu aby sama protekla, po protečení odvzdušňuj. K tomu vedení hadičky, myslel jsem to tak, že některý motorky maj vyrovnávací nádržku trochu víc přihnutou nahoru (když se na to podíváš, tak páčka je mírne zkosená k zemi a v napojení hadičky na vyrovnávací nádržku, který bejvá výš než pístek se rádi usazujou vzduchový bublinky (doufám, že je to pochopitelný)
 
 
Datum: 13. června 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: lukass      E-mail:      IP: uživatel11477    
čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
 
 
Datum: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
 
 
Datum: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
 
 
Datum: 14. června 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak se podinej jestli ubývá olej
 
 
Datum: 14. června 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
No kouří to dost.
 
 
Datum: 14. června 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
 
 
Datum: 14. června 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud gufero a nebo saje mezi blokama...
 
 
Datum: 13. června 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kouří to hodně?
 
 
Datum: 13. června 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
 
 
Datum: 13. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
 
 
Datum: 13. června 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11876    
chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
 
 
Datum: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: pero      IP: uživatel1723    
je to uplne jedno
 
 
Datum: 13. června 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Kámo to se mměl na motorce po GO asi 1500km mazal sem 1:25 zajížděl poctivě a stejnak t ochcípalo na volnoběh a to sem měl štelovací šroubek na max.. divej teď po 1685km pohoda motor si nějak sedl a volnoběh to dokonce drží i na spojce i když menší :-) buť to nemáš zajetý nebo už jedině štelovat,štelovat,štelovat :-D HODNĚ ZDARU!
 
 
Datum: 16. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: aeh aet      IP: uživatel6546    
špatně nastaveny předstih,odtrh, a odtrh na svíčce:-)!!
 
 
Datum: 14. června 2011 20:40
 
<  781  782  783  784  785  786  787  788  789  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 4:35:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu