Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, fichtl mi nechce ject. Nastartuju, hodim jedna špatnej rozjezd a pak ve vyšších otáčkách vynechává a na dvojku se skoro zadusí a netáhne. Odtrh, předstih, vzdálenost cívek od magneta nastavená nic nedrhne, hladina nastavená, vzdálenost kontaktů na svíčce nastavená....už fakt nevim co s tim tak prosim poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 15:21
 předstih to nebude to jsem zkoušel už stokrát a kroužky zapečený nejsou, přendaval jsem motory a jednou jedu a žádná jiskra, tak dám nový kladívka a už to jelo ale prostě takhle na hovno
Datum: 18. června 2011 15:21
Jméno: dj
IP: uživatel6546
 nemáš zapečené kroižky?,nebo to bude špatn nastaveny předstoh!!
Datum: 18. června 2011 14:50
 Tlumič to nebude dělá to stejně s vejfukem i bez vejfuku.....
Datum: 17. června 2011 5:54
 možná zasraný tlumič výfuku....- vypálit
Datum: 17. června 2011 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel11883
 odtrh na svicke skus zmensit alebo zvecsit
Datum: 15. června 2011 9:27
 Zdarec, fichtl mi vynechává v nižších otáčkách, vyměnil jsem karbec, snížil/zvýšil hladinu, zkoušel jsem jiný zářez na jehle, jinou indučku, kondík, předstih je ok. Čím to může být? Chudou směsí, že by to někde podfukovalo? Díky každému co poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 22:15
 kolik máš předstih??? já mám na svojim 1.6, zatím nejlepší, co jsem měl, skus dát menší předstih, tak 1.8
Datum: 20. června 2011 22:15
 kondenzátor jsem dával jiný, cívku taky, ještě si zkusím znova pohrát s karburátorem, vyměnit plovák a uvidím
Datum: 15. června 2011 23:12
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 .......a nemáš nahodou prasklej plovák?a nebo sníž/zvýž plíšek pod plovákem aby ti dotékal benzín do válce!  ......
Datum: 15. června 2011 22:22
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 blbost!...kladivko je v pořadku!,prínejhoržím vyměn kondenzátor!  ,popř vyměn cívku,a pokud chces aby to jelo normálně tak je samorřejmostí mít správně nastaveny karbec no a ten předstih!
Datum: 15. června 2011 22:19
 vyměnil jsem kladívko, předstih jsem zkoušel různý, nějaké zkratování mezi drátama je vyloučeno... tak proč to pořád vynechává?
Datum: 15. června 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel11884
 špatné kladívko
Datum: 15. června 2011 11:11
 takže by pomohlo dát trochu větší jo...
Datum: 14. června 2011 21:03
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 špatně nastaveny předstich!
Datum: 14. června 2011 20:39
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 dobrý den. Na motorce namám přední brzdu (jen kotouč) a chtěl bych to napravit. Jsou všechny brzdy stejné, nebo každá jiná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 21:23
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 zatím mám problém sehnat jakýkoliv brzdič XD přesto díky moc
Datum: 18. června 2011 21:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 "Přitáhnout,utáhnout"to opravdu NEJDE. Musel bys jít cestou změny tlouštky desek např:vypodložit nebo odfrézovat,osobně si myslím že je jednodušší
výroba nového kotouče v případě ,že seženeš brdič, jiný než na kot. 4mm silný, za rozumný peníz.
Datum: 18. června 2011 19:54
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 to nejde přitáhnout/utáhnout? jinak tlouška je, jak sem psal 4mm
Datum: 18. června 2011 17:08
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pozor na to,každý brzdič(třmen k. brzdy) vyžaduje jinou tlouštku kotouče pro kterou je vyroben.Zjistíš jednoduše v sestavě s novými deskami.
Datum: 18. června 2011 7:04
 Nemám tušení,tahle se to běžně nerozlišuje,ale mám doma čelist i s pumpou,zkusim to změřit,jaký je rozměr.
Datum: 17. června 2011 20:38
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 díry jsou od sebe asi 12,2 cm(střed-střed) a kotouč má průměr 20cm a tloušťku 4mm. nevíš co za brzdu by tam mohlo pasovat?
Datum: 17. června 2011 16:56
 Nene,každá čelist má jiné rozměry děr na uchycení
Datum: 15. června 2011 21:36
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
Datum: 15. června 2011 19:21
 Jakože máš pouze kotouč,ale nemáš čelist? Jakou máš motorku?
Datum: 15. června 2011 1:40
Jméno: Jan Melichar
IP: uživatel11881
 Čau draci, potreboval bych poradit, jestli je potreba ridicak na Stadiona, nebo jen staci pojistit a jezdit, dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 20:40
 Bejvávalo...
Datum: 14. června 2011 20:40
Jméno: Jan Melichar
IP: uživatel10107
 takže ridicak potrebuju k tomu, ptam se, protoze na te karticce je napsany ze se to muze ridit od 15 let bez ŘP
Datum: 14. června 2011 20:37
 stačí ti Am, nebo i B...a pojistit...
Datum: 14. června 2011 20:21
 ahoj draci chci si dat na jawu 350/638 teploměr s čidlem ze škody 120 a nemužu nikde najit schema zapojeni tak jestli ho najdete nebo mi řeknete kde co přijde zapojit budu rad diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 22:47
 akorat mam to na jawě 350/638v hlavě to čidlo a je na pytel že za jizdy to meři teplotu proudiciho vzduchu tak to ukazuje třeba jen 50 stupnu a jak chvily stojim se to zvedne třeba na 100 stupnu
Datum: 22. června 2011 22:47
 jo už jsme na to přišel jak to ma byt zapojene
Datum: 22. června 2011 22:46
 Dej tam cidlo a to zapoj na kostru a na budik...\r\n
Datum: 18. června 2011 14:33
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 zdarec,hele nemáte někdo nějaké dobré foto nebo http://www kde je návod na půlení motoru ?na jawě 50/550 pařez
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 19:32
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jsi kokot nic jinyho ! LK ma pravdu kurevsky si protirecis ! nevim o co ti jde - bud umim rozhodit motor nebo ne - pak uz je jedno jestli to je fincek nebo 2pade - vsechny motory jsou uplne stejny !!! jo kdyby to byl x-letej harley tak neceknu ................ ale todle ...............kde to kurva jsme ??
Datum: 15. června 2011 19:32
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 já nepíši že s renovace ale jen s oprava moto,a ptám se jesli u toho typu co jsem psal jde půlení motoru v pohodě,jesli je to jako ju např. 50/21
Datum: 15. června 2011 12:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš praxi s renovacema a ptáš se tady na půlení motoru? To si samo o sobě tak trochu protiřečí ne?
Datum: 14. června 2011 18:41
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 budu ho celý renovovat tak abych věděl do čeho se pouštím
PS:nejsem nováček a nebojte se že bych to dokurvil mám s tím praxi
Datum: 14. června 2011 17:28
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 takže je to skoro stejné jak u 50/21\r\na díky za to video, to video je jednom z blbého uhlu je tam málo vidět
Datum: 14. června 2011 16:47
Datum: 14. června 2011 15:45
 Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 pero proc myslis?
Datum: 15. června 2011 12:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel11875
 Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš ....
Datum: 15. června 2011 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
Datum: 14. června 2011 20:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
Datum: 14. června 2011 16:31
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
Jméno: hdy
IP: uživatel11925
 nastav psravne předstih!
Datum: 24. června 2011 20:13
 ahoj tady jsem si dovolil švestičky z mojí zahrádky....http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2011/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 22:49
 v těch motokrosových kalhotách na j555 je má maličkost
Datum: 14. června 2011 22:49
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nejsi ty ten ladne zakulacenej vysmatej rizek mensiho vzrustu ???
Datum: 14. června 2011 21:09
 je videt ze u postula je dobra uroda  uz abych ti sve deti odkojil a naucil poradne chodit
Datum: 14. června 2011 8:22
 hodně fajný...
Datum: 14. června 2011 7:15
 Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 14. června 2011 0:10
 Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
Datum: 13. června 2011 21:53
 toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
Datum: 13. června 2011 21:18
Jméno: petr21
IP: uživatel9474
 Ahojte draci prosím vas kolik bude stát přihlašení simsona dííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:59
Jméno: petr21
IP: uživatel9474
Datum: 15. června 2011 20:59
 Petře bud trochu soudnej. Nevynadal jsem ti. Jen se trochu zamysli nad smyslem svýho dotazu. Stejně budeš muset na úřad zavolat, nebo lépe zajít a zjistit si co budeš k přepisu všechno potřebovat. na každém úřadě visí ceník základních úkonů. možná by se dal najít někde na netu.
Datum: 15. června 2011 13:46
Jméno: petr21
IP: uživatel10696
 Myslel sem že tohle je web kde smužou lidi jako sem já na vše zeptat a nééé že mu tady hned vynadají
Datum: 15. června 2011 12:45
 zavolej si na úřad evidence vozidel ty ňoumo..... ty vole to jsou dotazy.....
Datum: 15. června 2011 12:12
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar neznáte nějaké kvalitní lepidlo do závitu ? Chci to do závitu do válce jak se šrubuje koleno..tak i nějaký teploudolný , na kolik *C se tak válec zahřeje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 7:20
 taky tam ze spod ke kolínku mám 8 witworuv závit a nemám snim problem  svařený koleno s výfukem a MAXIMÁLNÍ TĚSTNOST TIM I MINIMÁLNÍ HLUČNOST
Datum: 15. června 2011 7:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
  na fichtlovi je taky jedna sezmička a sice v zadních tlumičích na konci toho pístku kterej v tom jezdí
Datum: 14. června 2011 21:43
 kolecko: baže  ... sice těžko ale dostal se tam.. přeřezal se na menší závit  .. nevěřil bys z jak pevného matrošu ta páka je
Datum: 14. června 2011 21:00
 Patrik: No ty vole  A dostals tam tu osmičku?
Datum: 14. června 2011 19:21
 kolecko: a ja si rikal proc mi u CZ jde ta 8mička narvat do řadičky tak těžce
Datum: 14. června 2011 19:13
 Vy jste neviděli závity M7? děláte si srandu?  třeba šroub nakopávačky na čízách je M7, a hromada šroubů na škodovce jsou sedmičky  já to beru jako relativně běžnej šroub...
Datum: 14. června 2011 17:06
 taky sem měl ve válci strhaný závity na výfuk.. převrtaý na m8 a paráda... můžeš to pořádně na kost utáhnout a závit nemáš šanci strhat né jak u 5,6
Datum: 14. června 2011 7:19
 proc nechces dělat závit M8??? já to mám ve víc válcích přeřezané na 8 a bez problému..
Datum: 13. června 2011 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už je jen na tobě jakej zvládneš udělat závit , ale je pravda že se 7 jsem se snad ještě nikde nepotkal
Datum: 13. června 2011 22:33
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 7 existuje ? ja vím jen o 5,6 a pak 8...
Datum: 13. června 2011 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepidlo tě vyjde na 200,- a ještě to nebude mít takovej efekt jako když to převrtáš na 8 závit
Datum: 13. června 2011 22:12
 A proč to nepřeřízneš na 7 závit? To mi přijde jednodušší a spolehlivější...
Datum: 13. června 2011 21:59
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 sem snad takový dement ? To bych se tu neptal.Mám tam v hajzlu závit a nechce se mi to řezat na 8 protože ten majitel předemnou tam měl jen šrouby, chci tam nalepit šteft..
Datum: 13. června 2011 21:50
 na co proboha? .. našrubuj do válce šteft... přindej koleno, dej pérovku a matkou utáhni....
Datum: 13. června 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že válec má při provozní teplotě kolem stovky, případně lehce přes, u výfuku to může bejt trochu víc, ale určitě ne nějak dramaticky
Datum: 13. června 2011 21:22
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 dobrý den. Chci si udělat řidičák od 16 na 125ky a chci se zeptat jak policisté reagují na MZ 150? jestli je to velký problém nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 21:21
Jméno: Vojtěch Peršín
IP: uživatel11864
 Je to problém to musíš mít na rovnou na 250dinu  máš smůlu
Datum: 23. června 2011 21:21
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Je to 150 ka takže na tom nemáš co dělat. Když bys chytnul nějaký svině tak ti můžou dát pořádnou pokutu za to že jezdíš bez řidičáku a to je tušim 25000-50000.
Datum: 16. června 2011 16:09
Jméno: mrk
IP: uživatel5758
 ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec co dělají švatně trysky na jawě 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 19:54
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jak tože nikde nemají trysku 68 hl.trysku tady je jenom 72 a i na moto-krámku myjí jenom 72 dík moc
Datum: 14. června 2011 19:54
 noo když jsou moc velké tak to poznáš v nádrži
Datum: 14. června 2011 7:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co dělají trysky špatně? se musíš zeptat přímo jich!
Datum: 13. června 2011 21:25
 Ahoj mám takový problém mám motocykl Honda a jde mi špatně přední hydraulická brzda(myslimže to bude na stejným principu jako u Jawy 350 apod.)..měnil jsem kapalinu a když jsem dal novou tak to nebrzdilo, okrhu jsem řádně odzvšnil..dokonce několikrát..namačkat brzdu, držet ji zmáčklou, povolit odvzdušnovák ,čekat až to odbublá, žašroubovat ho, povolit brzdu a zas pumpovat a takle pořád jsem to dělal dokat už tam nebyl vzduch..ale pořád to nebrzdí. píástk se ani nehnou a páčka jde pořád lehce..před výměnou to brzdilo parádně nevíte co s tím??..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:33
 jak jsi kapalinu měnil ? jak máš vedenou hadičku na brzdovou kapalinu ? Jestli jsi starou kapalinu vypumpoval a nalil novou, tak nech povolenej odvzdušňovák a nech kapalinu aby sama protekla, po protečení odvzdušňuj. K tomu vedení hadičky, myslel jsem to tak, že některý motorky maj vyrovnávací nádržku trochu víc přihnutou nahoru (když se na to podíváš, tak páčka je mírne zkosená k zemi a v napojení hadičky na vyrovnávací nádržku, který bejvá výš než pístek se rádi usazujou vzduchový bublinky (doufám, že je to pochopitelný)
Datum: 13. června 2011 21:33
 čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
Datum: 13. června 2011 21:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
Datum: 14. června 2011 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
Datum: 14. června 2011 17:46
 no tak se podinej jestli ubývá olej
Datum: 14. června 2011 14:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 No kouří to dost.
Datum: 14. června 2011 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
Datum: 14. června 2011 0:43
 bud gufero a nebo saje mezi blokama...
Datum: 13. června 2011 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kouří to hodně?
Datum: 13. června 2011 22:14
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
Datum: 13. června 2011 22:07
 je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
Datum: 13. června 2011 18:25
Jméno: Blend21
IP: uživatel11876
 chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
Datum: 13. června 2011 20:09
Jméno: pero
IP: uživatel1723
 je to uplne jedno
Datum: 13. června 2011 19:10
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 23:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Kámo to se mměl na motorce po GO asi 1500km mazal sem 1:25 zajížděl poctivě a stejnak t ochcípalo na volnoběh a to sem měl štelovací šroubek na max.. divej teď po 1685km pohoda motor si nějak sedl a volnoběh to dokonce drží i na spojce i když menší  buť to nemáš zajetý nebo už jedině štelovat,štelovat,štelovat  HODNĚ ZDARU!
Datum: 16. června 2011 23:02
Jméno: aeh aet
IP: uživatel6546
 špatně nastaveny předstih,odtrh, a odtrh na svíčce  !!
Datum: 14. června 2011 20:40
|



|