slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  782  783  784  785  786  787  788  789  790  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel2268    
Zdar Draci ... Mám jeden problem mam fichtla na závody měl sem 2 válce po výbrusu jeden na 6 a ten druhej na 7 oba dva mi udělali jedno a to samí jel sem zajíždět a pojednom kolečku kouknu na motor a kouříse zněho po rozdělání sou v něm vydřený čáry na pístu a na válcy v celém obvodu ... nevim co mám dělat předstihem to neni a detonačnim prostorem taky ne. Vyfuk mam bez přepážek na 2T a zatim jezdim karburátor Jikov a kliku mám na jehlách leju dotoho carreru 100 a víc mažu polosyntetikou a svíčka NGK B6HS díky za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi prohnal syrový hrnce jetelem, tak se nediv že se maji chut zadřít a topěj jak kamna. jinak potvrzuju Standovu poznámku o "výhodách" tohoto benzínu.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
taky to ještě s tim neorigo vyfukem muže byt chudý, a to v kombinaci s carrerou nemusí být ono jak píše :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To NGK B6HS je do toho teplý protože to je jako N17C
 
 
Datum: 13. června 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Díky za rady a ložiska sou noví znova tam začnu lejt 95 + adetiva a uvidim a taky tam dám lepší karburátot
 
 
Datum: 13. června 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Carrera je špatný palivo,nemam s ní dobrý zkušenosti,stalo se mi úplně to a samý. Na naturál chodil motor perfektně,na carreru začala blbnout směs,furt se to chovalo jako bohatý a hřálo se to jako prase,samozřejmně se to vydřelo tak jak popisuješ,jakoby to bylo chudý,ale přitom se motor choval jako by to bylo bohatý. Jinak to může způsobovat i chudá směs a nebo těsnej vejfuk.
 
 
Datum: 13. června 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
a nejsou tam kousky železa?? jetsli se nesype naky ložisko
 
 
Datum: 13. června 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
Zdar, mám dotaz : budu tady z fichtlkramku objednavat blinkry na CZ 175/487, mají tu na výběr kratké a dlouhé klasiky, nevíte náhodou, které jsou originální ??? dik moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mám to na své 175/487 stejně jak kolega podemnou..
 
 
Datum: 13. června 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel9727    
no pokud jsou samotné blinkry stejné, tak ty s delší tyčkou mají být vepředu a s krátkou vzadu. Alespoň takhle to je na jawině 634-638 atd
 
 
Datum: 13. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jak je korková lamela na 21, tak ty korky mam skoro celé v pí*i, když přez ně jedu prstem, tak jakoby tam vůbec nebyly jak sou opotřebovaný, ale z druhý strany jsou skoro jako nový..Mam kupovat nový lamely nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kila. :-D A co je an tom špatnýho? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 kyla?A jakýho matroše ? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"kyla" :-D .. umírám :-D :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej jsem dal, ale asi to byl jen 1:40 nebo 1:50... :-( A nejdřív to malinko začlo jakoby drhnoutpři vysokejch otáčkách, tak sem dal 1:25 a netočil sem to, prej by se to mělo ustát ale neustálo. A teď mi kámoš nabídl válec, hlavu + píst za 2 kyla.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině na výbrus...A jak se to stalo?Si nedal olej?
 
 
Datum: 13. června 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jastinek.rajce.idnes.cz/fichtl/ Na tej fotce to vypadá že je to odřený hodně, ale tolik to udělal blesk, jinak když přez to přejedu, tak to neni moc znát.
 
 
Datum: 13. června 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uploadni někde foto,třeba na ulož.to ať můžem posoudit.
 
 
Datum: 13. června 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lamely budu mít od kámoše a zjistil sem další eror, nejspíš přidřenej válec... Píst je z boku hnědej a dole má rýhy a ve válci jsou dole taky rýhy ale jen nepatrný. :-( Takže výbrus a novej píst že?
 
 
Datum: 13. června 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11872    
a je ti doufám jasný že ta lamela je prohnutá a zuby jsou vyosený k jedný straně? Tloušťka obložení se měří od vnitřního obvodu plechu v místě, kde dosedá na spojkovej koš, tam by měl mít stejnou tlouštku na obě strany...
 
 
Datum: 13. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neni dobrý si připlatit celkem 8 Kč za skoro 2x tak velkou životnost ? :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
ferodo mam na pionýru už druhej rok a neklouže nic vše ok
 
 
Datum: 12. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, až budou money, tak budu muset navštívit shop. :-) A kámoš říkal že ty ferodový jsou prej na prd, ale už nevím proč.. A já na to ani nemam papíry, mam to jen tak pro radost, takže nepotřebuju nějakýá co vydrží dýl. :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kup ferodový,víc vydrží.
 
 
Datum: 12. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jo, protože ti to jinak začne brzo klouzat
 
 
Datum: 12. června 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Čau čím to může být,že u jawy 21 mě nechce držet volnoběh když dotáhnu šroubek úplně na doraz tak to řve jak prase když povolí o 3 otočky tak jsu taky velký otáčky a otáčky se snižují až to zdechne a nakopnout to,bez plynu to taky nejde nastartovat dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Mě ještě napadá,že mě můžou drhnout cívky o rotor,ale když dotáhnu na fest ten šroubek z pružinou tak to drží otáčky,ale řve to jak prase když uberu tak to taky trošku řve a úplně otáčky padají postupně až to zdechne jinak olej používám Mogul TSF 1:33:-)
 
 
Datum: 13. června 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to s tou mezerou zní zajímavě...
 
 
Datum: 13. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsou jen 2 možnosti = buď máš nízkou plovákovku ( tudíž je chudá směs) nebo to saje někama faleš...zkontroluj plovákovku, popř. zvýšit, překontroluj karbec a koleno, dyžtak přetěsni.. jinak já sem jezdil na 21, taky řvala na volnoběh jak kráva, nevěděl sem proč.. pak sem zjistil že mám totálně povolenej karbec a mezeru jak nehet mezi kolenem a karbecem :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Ahoj chcu začít s upravou fichtla 21 mám ho seriový a teď chcu koupit píst, ojnici s jehlovýma ložisky je to přímo C.K.R za 560 Kč paprskovou hlavu atd... Ale nevím si rady s tím pístem je to ten jednokroužkový vrtnání 41,75/ čep 14,1 a nevím jaký pístní kroužek k tomu? a pak jěště s tím válcem kde koupit válec s tím vrtáním 41,75 nebo jestli si ho nechat vybrousit? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kdoby měl zájem- phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 15. června 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
jo a muj maily je kolek.filip@seznam.cz
 
 
Datum: 15. června 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
no dejte mi oba dva emaily a ja vám napíšu mužeme se doluvit
 
 
Datum: 15. června 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
:-D tady se člověk nasměje, všichni chtějí poslat mail, ale nikdo neuvede svojí adresu :-D Pat a Mat hadr :-D :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
paja napis mi email prosimte
 
 
Datum: 13. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou, a jinak jsem také schopný udělat válec dle tvých(pokud možno reálných) představ, a samozřejmě zajistit vše okolo, jestli chceš napiš, domluvíme se :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11873    
U všeho je potřeba přemejšlet. Vrtání 41,5mm je 60ccm,to je hezký,ale co věci okolo? S původním časováním válce se to bude chovat jak J555,prostě traktor,navíc se musí brát v úvahu i kompresní poměr a ten ti s vrtáním 41.5 a origo objemem hlavy vyroste hodně nad 12:1 a s použitim vějířovky s menšim objemem seš s kompresnim poměrem už hodně vysoko a bude se to hřát a bude trpět ojnice.... Jsem schopný ti udělat něco co uspokojí tvé potřeby,obstarám píst,kroužek i výbrus.....ozvi se kdybys měl zájem...něco vymyslíme
 
 
Datum: 13. června 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základem je kompletní generálka motoru,pak si třeba můžeš nechat upravit válec třeba na http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html
 
 
Datum: 12. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
no to jo díky za radu ale chcu to aby to lepe chladilo tak proto ta hlava výfuk tam chcu dát laďák a jak je to s tou lisovanou vložkou? a zalitou? která je lepší?
 
 
Datum: 12. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: monty      IP: uživatel11869    
Pokud chceš něco upravovat , tak si o tom nejdřiv něco pčečti..válec musíš nechat vybrousit, ale nevím proč chceš dávat vrtání 41,75? tím velkej vykon nedostaneš!! musíš upravit vyfuk. kanál,sací, přefuky, časování atd.. a hlavně vyfuk... a když už se do toho pouštíš tak v hlavě je dcl dost, tj pravda!! ale jestli chceš aby ti fichtl jel těch 90 tak k tomu vějířovou hlavu ani nepotřebuješ.. kroužek, 1.5mm třeba Piston ring.
 
 
Datum: 12. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci prosimvas nemate nekdo schema na zapojeni hlavniho vypinače na jawu 23? třebá nákej odkaz?? Díky moc !! =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza13      IP: uživatel4207    
Já myslím jako navod jak mám zapojit ty drtáky v předním svetle na ten vypínač kam který drátek mám dát!
 
 
Datum: 12. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží co si představuješ pod pojmem "hlavní vypínač", můžeš si dát ukostřovací vypínač přímo ke kladívku nebo naopak přerušovat proud od kladívka k indukčce.. fantazii se meze nekladou, ale nejlepší je stejně železnej řetěz...
 
 
Datum: 12. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Goldík      E-mail:      IP: uživatel11867    
Cawes lidi, potřeboval rady, Mám Jawa 50/23 Mustang mám ho trochu poupravenýho (výbrus na 55ccm nic velkýho) ale jakmile pustím plyn tak chcípne, ikdyž dám velkej volnoběh tak chcípne ale když ho tůruju tak se drží krásně, táhne, všechno ok ale pustím a je mrtvej, pls pomoc, dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
cus to jsem mel taky skus tu trisku a kdyz ne tak je to svička taky sem se stim sral a pak to byla blba svička
 
 
Datum: 19. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ucpaná volnoběžná tryska nebo nějakej kanálek v karbeci
 
 
Datum: 12. června 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel9046    
Měl bych dotaz na tohle zboží http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lestena_zatka_riditek_bez_drazky22.html . Nemělo by to být spíš na pravou stranu k plynové rukojeti? Potřebuju totiž na čz 175/477 zátku bez drážky a ted nevím jestli je to správná nebo ne. Odradilo mě že je v popisu označení že je na levou stranu, ale podle obrázku by odpovídala i napravo. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel6546    
ano jde jak na pravou stranu tak na levou
 
 
Datum: 12. června 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mam takový problém s čz 175/356, vždycky když ji chci nastartovat tak nechce chytnout, pak ale něco spravím, nastavím odtrh a tak různě a chytne to, pak pokaždé když startuji chytne tak max na 5. kopnutí, ale pak když třeba chci nastartovat třeba za týden tak ani neškrkne, už nevím čím by to mohlo být díky za rady, ještě bych se chtěl zeptat kolik má být předstih dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předstih 3,5 mm odtrh 0,4 mm a koukni jestli nemáš na kladívku pecku mě taky třinda nechtěla chytat tak jsem opiloval kladívka a je vše ok\r\n
 
 
Datum: 12. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: mmiguel      IP: uživatel9423    
zdarec co kdybych dal na kliku zapouzdřený ložiska? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam FAG C3 na klice, odkrytoval jsem je jen ze strany setrváků. jezdím na ně 2roky v závodním pio, nebyl problém,ani s gufery
 
 
Datum: 13. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za vysvětlení rouro
 
 
Datum: 13. června 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11871    
dežolecku,je vidět,že toho moc neznáš.Ložiska se vyrábí v provedení C3 jak R tak Z provedení.
 
 
Datum: 12. června 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď nevím,ale dělají se vůbec zakrytý ložiska s C3 vůlí?
 
 
Datum: 12. června 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo jasně že spálí to pod zapalovánim, jelikož bude suchý, ale to mi přišlo zbytečný vysvětlovat :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lk: maximálně gufero od magneta, ale jinak souhlas, na klice jsou naprosto k ničemu... koupit je můžeš, ale ty krytky vyloupni..
 
 
Datum: 12. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zakrytovaný určitě nedávej... i když necháš zakrytovaný jen z jedný strany, tak spálíš gufera
 
 
Datum: 12. června 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
z jedny strany bys musel krytku oddelat tzn ze strany setrvaku aby byly mazany....ale je to blbost je tam davat
 
 
Datum: 12. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak by se ti zadřely
 
 
Datum: 12. června 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim potrebuju poradit. Mam na kolech z fechtla na obech kolach osmice. Kolik chteji za vycentrovani v servise?Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za samotný vycentrování budou chtít asi 300 za kolo, není to moc, ale zašel bych spíš do menšího cykloservisu, tam budou rozumější.
 
 
Datum: 13. června 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      E-mail:      IP: uživatel11232    
Zdar, mam CZ 175/487, chci na ní udelat technickou, mám problém nemám k ní blinkry, jinak vše ok, myslíte že projde nebo že budu muset ty blikny sehnat ??? dik moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli byly blinkry z výroby tak bys je tam měl mít, protože to s nima bylo schválený do provozu. jet na technickou s tím že vim že mi nefungujou blinkry muže jen blbec....
 
 
Datum: 12. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
no já myslím že by to mnělo projít, třeba na čz 175/477.01 taky blinkry nejsou a nic neřešíja, sice tam nejsou už od výroby, ale myslím že to ten technik na STK neví. Zase nadruhou stranu nevím jestli tě bude pořád bavit natahovat ruku při odbočování atd., takže tě to stejně donutí si je koupit .
 
 
Datum: 12. června 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teď budu taky dělat technickou na simsona a taky nemam blinkry. :-( Teda mam je, ale nefunkční. A přemejšlim and tím jestli to projde či ne..
 
 
Datum: 12. června 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
tak nevim na čem jsem asi je budu muset nakonec koupit ...
 
 
Datum: 12. června 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tohle to ti neprojde bez blinkru vubec tym si bud 100 jistý jedeně že by tam byl nějaký vůl
 
 
Datum: 12. června 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
já si myslim že ti to projde to už je jenom "detail"
 
 
Datum: 12. června 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží co na to komisař, ale blinkry měly všechny typy ČZ 487, takže bys je mít měl a správně by ti technickou neměli dát..
 
 
Datum: 12. června 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, at hledám jak hledám, nemůžu tu najít gumovou průchodku řidítek na pincka. Tu, co je na masce okolo řidítek. Dá se sehnat? Počítám s tím, že tu budu koncem příštího tejdne něco kupovat a bude toho docela balík. :-) Tak to chci mít všecko v kupě. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji kupoval u Jelínka.
 
 
Datum: 13. června 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel9046    
Zdravím. Mám dvě otázky které se týkají čz 175/477. První bych se chtěl zeptat jestli by nevadilo kdybych lanko plynu navedl napřímo do šoupátka, protože sem mi staré lanko u rychlopalu přetrhlo a nechce se mi objednávat celý komplet lanek na oilmastera 477. tzn. že bych odstavil olejové čerpadlo a benzin bych naředil přímo do nádrže 1:50. ale problém je že jsem se tady někde dočetl že jak jednou budu ředit do nádrže a čerpadlo odpojím, tak čerpadlo odejde a už ho nikdy nebudu moci použít. A druhá otázka je, že pokaždé když zapnu nádrž, tak začne benzín vytíkat přes karburátor otvorem pro sání, ale někdy se to časem ustálí když jezdím. Nevíte čím to je? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
normálně si koupíš bovden a k tomu lanko a koncovky a doma si to uděláš jak dlouhý to chceš
 
 
Datum: 12. června 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel9046    
Zkusím to teda. Ale zajímalo by mě jak si ty lanka vyrábíš? Dík
 
 
Datum: 12. června 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a zasekávající se plovák nebo bordel v jehlovém ventilu, případně obroušená jehla plováku
 
 
Datum: 12. června 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč bys obědnával celý komplet když si lanka mužeš udělat? ... a lanko od rukojeti po čerpadlo je myslim stejné jako obyčejné
 
 
Datum: 12. června 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: 250ú455      IP: uživatel10520    
ahoj draci u mé 250ú455 se stala divná věc, je po GO 1800 km, hnal jsem ji chvilku 100km rychlostí a najednou mě vmotoru něco zarachtalo hlasitě a chciploto, zůstala v prokluzu spojka tak jsem vyřadil nechal to dojet přeřadil na neutral u jedničky a normalně nastartoval a jel dál, nic tam nerachtá chodí to dobře jako předtim, co se mohlo stát?? předtim jsem to honil pořád 90 km víc kilometrů a nikdy se mi nic takovýho nestalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Raflo se to,normálka,po vychladnutí to zase jede......asi to ještě neni úplně zajetý a nebo je to chudý....máš na klice a v převodovce ložiska C3?
 
 
Datum: 13. června 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jaký ložisko? jedině pístní čep, akorát nechápu jak, hryzloseto po pár zaklepání a jak jsem zastavil tak to šlo normálně nastartovat nechápu!! :-( eště jsem si všiml, že je v ojnici nahoře lechce jedno místo vydřený, mažu 1:30 a dira v oku je dobrá, jeto vystružený dost vest tak nevim
 
 
Datum: 12. června 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
No já bych řekl že si mohl uvařit ložisko a zaseklo se ne?
 
 
Datum: 12. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau Seso mám dotaz ohledně této rozety:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pio_taiwan22.html Ty tam píšeš že je neorigo ale přitom tam máš fotky velmi pěkné 8 díré pozink rozety,tak právě nevím kterou z nich nabízíš.Pokud bys nabízel tu pěknou origo 8 dírou tak bych se chtěl zeptat jestli se jedná o starší dvouložiskové provedení protože já to nedokážu poznat nikdy jsem rozetu rozdělanou neměl.Předem díky A ještě bych měl dotaz na pokec jestli je nutné když mám motor cca600km v záběhu měnit olej tak jako to píšou v příručce po 500km?A jestli je tento olej v pohodě.Díky http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#12062011235.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky moc,já právě přesně nevim jaky byl prvni typ ale někde jsem četl že snad ten dvouložiskovej
 
 
Datum: 12. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na obrázek ti odpoví sesa, každopádně podle fotek vypadaj všechno jako jednoložiskové (mimochodem pokud vim, začínalo se jedno- a dvouložiskové začali dělat až později), ohledně oleje, tam se měl měnit tak brzo z důvodu nových koleček převodovky, které se musely zaběhnout, takže pokud jsi je v rámci GO neměnil, pak není důvod měnit olej tak brzy.. Na olej z odkazu se ani nedívám, pokud je převodovej, určitě je OK :-) tam je poměrně jedno jaký je značky nebo vlastností, důležitý je spíš aby s nim neklouzala spojka a aby ho tam bylo dost (předepsané množství)..
 
 
Datum: 12. června 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
zdravim .....ako povolit spojkovy koš na jawe 21 bez toho zaistovača? ........ asi sa ta matica nejak sekla.......skusal som si zaprieť o hrany koša vidlicový kľúč 10/8 ale ohol sa...som bezradný....zatiaľ som to namočil do WD.... za rady dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
tak chlapy diki za pomoc ..........uz som to spravil.......riadne som sa nas*al (som si povedal ze nebudem sa tu s*rat s jednym spojkovym kosom cele poobedie ...prinajhorsom kupim novu hlavnu hriadel) tak som chytil kôš do hasáku zobral som si ešte dlhšiu trubku a nakoniec to povolilo....no ale aké je z toho ponaučenie?............. keby ten kreten čo to robil predomnou nebol taky lenivy a išiel kupit origo maticu a nedal tam perovku som sa nemusel s tym s*at celé poobedie
 
 
Datum: 12. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
ja tam zaistovací pliešok ani nemam mam tam iba obyčajnú perovku......skusal som hriadel z druhej strany upnúť do zveráku a zobral som trubkový kluč 14 a ešte polmetrovú trubku aby som mal vačsiu páku dal som trojku ale stále to v tom zveráku šmýka.............veľmi ten zverák doťahovať nechcem aby sa ni na hriadeli nezničil závit
 
 
Datum: 12. června 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
Zdar taky sem měl takovej problém zhoblovaná matka a dorvaný fest nakonec sem musel upnout koš do svěráku a šestihranýma golama povolit.
 
 
Datum: 12. června 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajištovací posložku sis ohnul?
 
 
Datum: 12. června 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha...já minule nějak zašprajcoval sekundární kolečko velkejma kleštěma, pak to povolit šlo...hlavně pořádně odohýbej ten zajišťovací plíšek
 
 
Datum: 12. června 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
diki za odpoved ale motor mám zhodený z kostry
 
 
Datum: 12. června 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba tam dát trojku a zašlápnout zadní brzdu...
 
 
Datum: 12. června 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Zdar draci..Potřebuju pomoct...Mám pionýra a dával jsem nový kroužky všechno pročištěno- karbec a nádž taky...Jiskra pěkná, ale když jedu tak to i do mírnějšího kopce nevyjedu, teda na 1 jo ale dám dvojiku a dusíse to pomalu to nejede o torjce ani nemluvě...Na neutrál a jedničku ho pěkně vytočím...Asi nebude mít žádnou sílu, protože z kopečka jede jako drak nebo já nevím..Co myslíte díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Zajetím to není....Dělal to opravdu velkej předstih a pecka na kladivku....Díky za radu...
 
 
Datum: 12. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
to je jasný musíš to zajet
 
 
Datum: 12. června 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vylítanej válec, špatně seřízená (chudá směs), vliv na to může mít i velkej předstih
 
 
Datum: 12. června 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci. Má tu někdo zkušenost s tím, že jsi kupoval doklady na pionýra a pak je dával na svojeho? Jen bych se potřeboval zeptat, jak je to s tím štítkem na rámu, ten je tam přinýtovaný, pokud se nepletu, takže by stačilo ty starý nýty odvrtat a potom zase tam nějak nanýtovat ten štítek, co mi přijde s těmi doklady. Je to takle možný? Nevadí, že tam budu mít štítek z 20 a přitom mám 05? A ještě jak dlouhou můžou být doklady v polopřevodu? Jedná se mi o to, protože teď mám na pionýru barvu, kde je každej kousek jinej, tak by to asi neuznali na TK. Díky všem za názory! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Čus draci ,mam dotaz na 634 jde i to ůplné čelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
 
<  782  783  784  785  786  787  788  789  790  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 20:17:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu