česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,poradite mi jak zvednout vykon na čz 175 (starsi kulatej motor) ? pomuze to samy jako u fika-vylestit kanalky,sportovni filtr,zvetsit kanalky,.... ? napiste prosim cokoli vas napadne... bude to spis do terenu... NEPISTE PROSIM ZE JE TO DO TERENU NEVHODNY,TOHO SEM SI UZ VYSLECHNUL DOST...dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeta je tam jak krava :-D skoro pres cely kolo :-D snad vetsi rozetu ani nevyrabej :-D no a zapalko z fika tam mozna casem dam...
 
 
Datum: 11. října 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
Hele reknu ti neco,co nechces slyset......pokud zacnes delat upravy na starym motoru,tak prvni co se stane,ze se ten motor posere,vysype........vetsinou klika jde ven jako první:-D taky sme meli v krosce motor z kulatý čízy......dostala kotel a vysypala se ojnice v dolnim oku......sehnali sme motor z 477,seridili smes na chod bez filtru,sla jako svine a jako spokojenost ale odkurvili sme pro zmenu prevodovku....... napred si to poradne serid(zapalovanixbohatost smesi),vymen olej v prevodovce,vycisti poradne origo vejfuk(by the way jakakoliv uprava seriovyho vejfuku se projevi negativne na výkonu a na spotrebě!!)...pokud schodis origo filtrbox,musis pretryskovat karbec,kvuli chude smesi......hodně štesti pri ladění.....ja timhle jiz prosel ve svych 15 letech.......jedina uprava co ti muzu doporucit,je zapalovani z fichtla a velka rozeta dozadu........
 
 
Datum: 11. října 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=131 ale jakákoliv snaha je zbytečný ničení motoru. Tu 175 mám, taky jsem měl zpočátku myšlenky, jak ten motor poladím, ale...... je to fakt stabilák a výsledek úprav (lhostejno jakých) nikdy nebude odpovídat vynaloženým financím. A pokud vyladíš motor, tak přestane stíhat podvozek a jsi zase na začátku......jen s tím rozdílem, že jsi zkurvil veterána.
 
 
Datum: 11. října 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak když tam dáš tu hlavu tak už je celkem jedno jestli s tim budeš jezdit v terenu, na silnici nebo to třeba budeš mít v trakturu....duležitý je jak na tom je klika.....když už bude načatá, tak pujde mnohem dřív do kytek....
 
 
Datum: 11. října 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
chlapci ten stabilák vubec neřešte:-D ... použil jsem to jen jako přehnané přirovnání, ale jinak to jsou motory který se dříve používali např pro pohon mlátičky, ži jinejch zem. strojů. Nebo jste ho určitě viděli ve filmu Na samotě u lesa(jak začnu řezat, musíte mi přidat plyn:-)).... a k přirovnání jsem ho použil právě proto, že tyhle motory měli většinou velké a těžké setrváky => těžkopádnej chod potoru
 
 
Datum: 11. října 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a da se z toho ten stabilak nejak odstranit? jestli to teda dobre chapu,tak kdyz dam plyn na maximum tak to v jednu chvili bude mit na max treba 6000 ot a jindy zase 7000 ot ? (jenom sem je typnul,nevim jaky to ma mit otacky...)
 
 
Datum: 11. října 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stabylak je treba u nekterejch traktoru a fungujeto tak ze das plyn a nehejbes snim a steluje si to samo plyn drzi to porad stejny otacky vubec netusim jak to funguje
 
 
Datum: 11. října 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysvetli mi nekdo co je to ten stabilak? a kdyz tam dam tu hlavu a budu to mit na cross,neodejde mi ta klika?
 
 
Datum: 10. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud máš dobrou kliku(nejlíp po repasi), tak celkem doporučuju zkusit na ten motor hodit hlavu z 453... ted si nejsem jistej, lae myslim že to vycházelo z původního kompres. poměru 1:7 na 1:10 tušim, ale ten motor pak jde mnohem líp vytočit a má větší tah. sílu(mam to na stavbě s motorem 175/450).. o životnosti ale nemluvim...... prostě to o něco sníží vlastnosti stabiláku:-D
 
 
Datum: 10. října 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja sem nikdy čz neměl takže nevim...ja nehodlam dělat další kanálky nebo tak něco..jenom prostě nějaký úpravy co zvládnu sám..je mi 15 takže nemam moc možností,ale pište prosim všechno co vas napadne...i ty nejlehčí úpravy (kromě vyčištění filtru a go motoru :-D )
 
 
Datum: 10. října 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulatej motor má pokud se nepletu litinovej válec......tak to hodně štěstí při upravování. :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 21:48
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:38:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu