Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cezetak:Asi tak jak rika kubiczek
Datum: 25. listopadu 2009 15:04
 hlavne to slouzi pro chcipani motoru,jinak velky endura akrosky to maji protoze tu kompresi je nekdy problem uslapnout tak tam davaj dekompresor,nekdy i automatickej...
Datum: 25. listopadu 2009 14:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Dekompresor je typycká součást Stadionů a celkově starých mopedů pro lepsi rozslapani.....staré babety to meli také.....patriku myslím že zrovna tvoje babka 207 dekompresak mela,tak se poradně koukni  ......o tom ze velký 4T krosky maj ochuzovač směsi vim,jezdil sem treba na YZF 450 a na RMZ 250 a teplý to bez toho nechce chytat......ale o tom ze by to fungovalo jako dekompresak nic nevim......konkretne to WR je stejnej motor jako YZF,jen je endurovej a je zavřenej....takze to je stejný......
Datum: 25. listopadu 2009 13:49
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 JAWA_ceZetak: Treba na nasi 3 mesice stary husqvarne
Datum: 25. listopadu 2009 13:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 PResne tak ja to mam na wr 450f yamaha a zaroven to i obohacuje smes
Datum: 25. listopadu 2009 10:44
 Decompresor se dává i na endura nebo crosky (s většim objemem 250 ccm a více) aby to při startování neukoplo nohu
Datum: 24. listopadu 2009 22:06
 denzileck: mám 20 let starou dolmarku a ani tam neni dekompresor, tak na jakých pilách je?
Datum: 24. listopadu 2009 21:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to treba i motorovek pro lehci startovani
Datum: 24. listopadu 2009 21:38
 To přisává vzduch do hlavy a motor ztrácí kompresi-na rozšlapání je to dobrý a na chcípnutí taky.
Datum: 24. listopadu 2009 21:14
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Na babety nevim jestli 207 nebo 210 se místo el. chcípáku montovali hlavy které měli jakýsi ,,ventil,, vypadá to jako ventil u 4dobých motorů. je to dobré i na rošlapávání bez námahy-dekompres.
Datum: 24. listopadu 2009 20:47
|



|