slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel430    
cest zkousel nekdo z vas dat do motoru smes nitrometanu s benzinem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: klobasnik      IP: uživatel8099    
jo je to dobry rostrhne ti to prdel
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se stava, i muzi maji sve dny:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
hups sem se upsal :-) -maji recht pane, plést si rajskej plyn s bublinkama je znakem debility a nebo stárnutí, takže omluva. Ale CO2 konec konců může pavkocz použít taky - na dohašování fichtla až použije ten nitromethan :-) .
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo blbost, to se omlouvam, je to voda s ethanolem, melu nesmysly...a oxid dusny misto uhliciteho :-) ale je to blbost davat tam neco takoveho
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
používá se taky v dragsterech, a tam je možno i spatřit i fábor plamenů, vnikají hořlavé splodiny obsahující vodík. Použití u RC modelů je všeobecně známo, ale i zde se dělá koktejl . Každopádně, pokud se ti to zadaří a motor na nějakou takovou směsku zavrčí, dej sem pak fotky motoru nebo co z něho zbyde.\r\nTo Steve: za 2sv. vím o používání vstřikování oxidu uhličitého do válců u německých letadel (GM1 v messerschmittech), vodu s lihem používali američani třeba na některých provedeních Gruman F6 Hellcat, Vought F4 Corsair, nebo motory Rolls Royce pro Spitfiry, ale voda s nitromethanem je už z principu blbost, ne ??? Spíš jsem asi špatně pochopil tu větu- to o tom použití se vztahovalo spíš k tomu cos psal o benzínu a ethanolu, ne?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pouziva se to, rc modely a jine by mohly povidat...takhlec do soutezackych motoru kupr. v automobilusmu se udajne pouziva 20% smes, je pravda pro dokonale spaleni to potrebuje hodne bohatou smes, ma to jinou brizanci, do zavodnich motoru se to skutecne dava a prinos to ma, toi ale nic nemeni na veci ze ty motory jsou na to konstruovany (nebo minimalne prezpusobeny), ma to jine naroky (to same jako motor na ethanol a na benzin) a taky se to chova jinak, jinak se to davkuje atd atd...este podotknu ze se uz pouzival za druhe svetove spolecne se vstrikovanim vody do valcu a uz v te dobe to neslo sve ovoce...cili zaver - pokud chces riskovat (a to se stejne stane) propaleni nebo naproste destrukci pistu, vlozky valce, zlamani ojnice, kliky na odpis, jejich lozisek a mnoho jine tak klidne, na chrchlovi to mozna ani nepocitis jelikoz newis jak to davkovat a jine technologicke postupy...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
no, tak to teda nevím. Vzhledem k tomu, že je to spíš palivo pro raketový motory, používá se taky třeba ve speciálních motorech, má minimálně dvakrát větší výřevnost než benzín a používá se při velmi velmi bohaté směsi, tak si myslím, že pokud to vůbec zavrčí tak akorát pěkně rozsvítíš válec jako žárovku a pak ti zůstane pod fichtlem hezkej hliníkovej koláč. Navíc , pokud by to vůbec jelo dávalo asi dvoumetrovej plamen z vejfuku.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
no tak to je akčná zmes ale ak chceš aby ti urvalo hlavu a so štiftami z bloku alebo strihlo ojnicu nech sa páči! Zapametaj si ak chceš páliť niečotaké čo teraz hore píšeš tak to musíš mať aj dajaký ten dobrý kompresný pomer lebo inak sú ti oktány na prd, inak som počúl o jedných od nás čo do 250 naliali kerozín išlo to jak ďas ale po 5 min. im to roztopilo piest takže tak čapuj klasiku a uvidiš že tak je to dobré
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: hluk      IP: uživatel6311    
to nwm ale když nám došel benzin a byly jsme dalekko od domova a meli jsem dohromady 15 korun tak sme si koupily od jednoho chlapa koralku z převodovim olejem a taky to jelo :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,jak jsem tu psal s těmá černýma svíčkama tak už jsou ok.Ale mám další problém......Jel sem se jen tak project jako každá jiný den....zahrabal jsem si na strávě a dal tam neutral.....najednou se mi začali sami od sebe zvyšovat otáčky že sem myslel že praskne silnice z toho řvu.Kdyš jsem tam dal za 1 a držel spojku otáčky klesly na normal,jakmile sem dal neutral zase se samovolně zvýšily....tak sem chcípl dachla,nastartoval a bylo to ok...pak sem zase zahrabal a zase to samý...nevíte co to? sem z toho jelen :-D...jo a jak se to zvyšovala strašně to zvonilo ve válci mi připadalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci moc vám všem dík....problém vyřešen.sálo to faleš na kolínku u válce...měl sem tam strhlej závit.Tak sem to opravil a namazal těsnění vazelínou...a jak panečku jede Super...moc díík
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
jj...tím se taky řídím :-D....ale ted sem udělal vyjímku....sem chtěl poznat jestli pincek jede líp na menší či větší předstih...a ted jede jak drak,ale zase ty otáčky :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
..presne tak..a proto rikam ze kdyz to jede tak je lepsi se v tom nehrabat :-D :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pokud myslíš to zadělávání direk na airboxu,tak to si akorad obohatil směs.Tim to nebude.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Hele a nemúže to být aj tím že sem včera změnil předstih z 1,9 na 2,1 ted to teda jede líp ale zas ty točky....A nebo pak jsem pořádně utěsnil filtr že sem zadělal každou dírku co někde byla jen jedna zbyla....
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to mě dělal 150 chvíly sem jel pak dal neutrál a vylítla do max toček sundal jsem fajfku a držela ty točky ještě cca 5 sekund a je to proto protože to někděsaje faleš a a pak je směs tak chudá že se při zahřátym motoru zapaluje sama. u tebe to nemusí bejt tak zlí ale faleš to bude......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím šoupem to mě nenapadlo to taky zkusím.....a zkusim tedy i to lanko.....doufám že se něco najde
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To lanko to nemusí dělat vždy,,jak kdy se kousne.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky by se mohlo kousat šoupátko, ne?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby bylo roztřepený lanko dělalo by to dycky a mě to dělá jen někdy a na kvalty ne
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fíkus:Ok hend zítra to vyzkouším tak jak říkáš zahrabu,dám neutroš,vytáhnu klíček z masky, a uvidím jestli se to vypně bo ne...pak sem určitě eště napíšu...kdo ví jestli to ten fichtl bude ještě zítra dělat...pač jak říkám jak kdy......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
První co bych udělal je skontrolování plynového lanka,jestli neni otřepený!!! fikusi,samozapal se stává malokdy,motor by musel být hodně horkej!
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nechci urazet, ale mel bys myslet hlavou fichtl je chlazeny vzduchem a kdyz ho trapis na miste tak se nediv ze to dela jenom se divim ze se nekousou krouzky asi maj zbytecne velkou vuli. Ten motor prehrejvas svicka se rozzavi a pak to zapaluje smes samo moc brzo takze to bez zateze jde doootacek tak udelej co jsem psal vypni zapalovani a uvidis jestli to pobezi dal
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
este me neco napado rikas ze to dela jenom kdyz hrabes tak neco skus zahrab a dej neutral kdyz to zase vybehne dootacek tak vypni zapalovani pokud motor nechcipne tak je to prehraty a zapaluje to samo smes bejvava to spatnou hodnotou svicky jsem se docet v obsluze k pionyru a pokud chcipne tak nevim jedine to nekde netesni
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neznamená že když to máš dorvaný jak to nejvíc jde tak že to těsní.Zálezí jestli náš dobré těsněnía a povrch stykových ploch.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tk falešněj vzduch to nikde určiitě nesaje.Říkám to nerad ale šroubky na hlavě a karbeci sou dotáhlí na maximum!!A to gufero nevím jak se pozná jestli je špatný...ale zajímavý že to dělá jen na neutrál a jen někdy kdyš hrabu.... kdyš normal jedu a pak tam dam neutral tak v poho ale jak začnu hrabat tak......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
někde ti to saje faleš, zkontroluj dotažení šroubku, pak mužeš zkusit přetěsnit karbec ,kolínko,ksyž to nepomuže tak hlavu a válec a muže to dělat i gufero
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zvoni protoze se brzo rozpadne naky lozisko na ojnici. To zvisovani otacek nechapu jednou jsem takhle slozil motor jezdil taky mi to delalo tohle ze jsem dal neutral a vybyhaloto do otacek plyn nevisel pak jsem dal jinou vacku a nedelaloto nechaputo??"" stejne to pak nejelo uz ani nevim proc
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
cau lidi nevíte náhodou někdo kde by se dala sehnat tak koncovka k výfuku u mustanga ... mam tam jen tu vložku a chtěl bych i tu koncovku ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: břeta      IP: uživatel7870    
Zdravím,omlouvám se že to píši sem ale kolonka prodám,koupím tady není.Sháním kolínko sání na jawetu,kdyby jste někdo věděl kde ho sehnat nebo kdyby se někomu válelo v garáži tak dej te vědět.Nikde ho nemůžu sehnat a je to jediná věc která mi chybí.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau před chvilkou jsem ho měl v ruce :-D napiš na email hemerkaluk@seznam.cz určo se nějak dohodnem...já ho nepotřebuji
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, prosím o zaslaní fotky na můj email jak tam máte přidělanou pružinu na stojanu. Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Charvát Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel2604    
čau hosu potřebuju pořadit mužu dat čz 175 ten sportovni filtr co tu prodava pls odepiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jo mužeš.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec newite čim to je když mam u jawy 21 uplně povolenej štelovak lanka a ten stelovací šrobek mam uplně dotahlej a volmobech mam někdy nemusim pridavat plyn a někdy musim přidavat furt plyn když nepridam tak motor chcipne newite co stym dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ale když tam davam to šoupatko tak tam de stuha ale ja mam špatnou svičku nebude to tym
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo máš už prostě vyběhaný šoupátko ted jsem si vzpoměl že mi to dělalo taky jel jsem a když jsem vymáčkl spojku a pustil plyn tak to bylo ještě dobu v otáčkách a pak to chcíplo...zkus jiné šoupě
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych to viděl jenom v ucpaný vonoběžný trisce...
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
jak 5 km aš 10 km je prevodavka horka ja mezi kolenem a valce mě teče černaj bencin nemuže to byt i tym
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
novej vybrus tak me napadaj 2 moznosti bud to spatne zajizdis a mas pokurve.. loziska naklice jdou stuha tim padem uz nedrzi volnobech a prevodovka v tomhle pripade je horka po jizde alspon 5 km spis 10 km. 2 moznost je ze ti netesni karburator k valci me kdyz netesnil tak to studeny slo moc dootacek a tepli to chcipalo i s volnobehem na plno
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja mam nově vybrus
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znám a taky to neumím vyřešit. Ale já to svádím na to, že mám vyběhaný motor a už potřebuje výbrus.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na cim nizzsim zarezu bude plisek tak tim bude jehla vejs-a tim tam pude vic benzinu..takze se ti to muze uchlastavat..ja mam na 3 odspoda,sportovni filtr a nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuz,mám problém se zapálkem na 555.Vše sem nastavil jak má,kladívka mám od sebe (při HÚ) 0.4mm.Ae jak zajede píst dolů tak se kladívka otevřou ještě víc.Nwm teď so stím.Kámoš říká skontrolovat vačku,jestly je dbře daná.No moc se mi to nezdá.Díky za odpověďi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty kladívka mám fakt pořád rozeply,při HÚ mám mezi kladívkama 0,4mm a pak jak točím klikou tak už to pak jen stoupne a zas klesne,ae nikdy se nedotknou
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavoval jsem to podle návodu na fichtly tak to mám dobře... Dnes sem zkusil jestly hází jiskru a hodila.Myslíš že by to jelo když to tu jiskru hází ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Totiž chtěl jsem napsat, že co se děje za HÚ je ti naprosto fuk za předpokladu že se nakonec kontakty dotknou :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Ok, takže 0,4mm máš při horní úvrati, ale nenapsals při jakém předstihu se ti rozepínají kladívka... Že je máš totiž po celou otáčku ve vzduchu, tak to se mi nechce věřit...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong : šak já to mám při HÚ 0,4mm,ae jak píst zajede dolů tak se kladívka otevřou ještě víc a to by nemělo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Podle mě nechápeš jak se vůbec má předstih nastavit a nikomu to tady nedošlo... Je přeci normální že se za horní úvratí kladívko zvedá, není to totiž vůbec důležitý, ale důležité je kdy se kladívka rozpojí a jestli má při horní úvrati odtrh 0,4mm...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pod ten rotor se stejně koukni.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul ® : to nwm,ae než sem ten motor rozdělával tak zapálko bylo OK.Zítra se podívám. Ondragam ® : nn,nic sem nekupoval.Motor sem rozdělal udělal GO a teď ho skládám.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nekupoval jsi nový rotor? Mně jednou jeden s prominutím HAJZL na burze prodal špatný rotor a ten rotor mi zalomil do kliky ten váleček, který drží jeho polohu. Dokud jsem na to nepřišel, tak mi to dělalo to ,co popisuješ. zkus sundat ten rotor a koukni se. A ten zbytek válečku se musel vyvrtat a uříznout vhodný šroub místo toho. Pak to fungovalo i s jiným rotorem a šel dokonce i stáhnout rukou.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z 21?je otočená o 180stupnů
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zítra se na to zkusím ještě podívat,,
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no napadlo mě kdybych dal píst do DÚ a kladívka zavřel.Byla by to blbost ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak t nastav kdyz sou nejvic otevreny...ja to tak resim a potom to podle nastavit pude
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začínající soustružník nabízí své práce!Mám ho osobně odzkoušeného a fakt pěkná práce! http://jawamania50.wbs.cz/Soustruznicke_prace.html ...kdo by měl zájem at napíše! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: soustruznik      E-mail:      IP: uživatel7943    
Dělám to na malém soustruhu mn80a.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
na jakym stroji delas ty soustruznicke prace?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
cau vseci, mám problémy s mým FICHTLEM.V karburátoru jsem měl vysokou hladinu, tak jsem zohl plíšek a hladina byla dobrá.Jel sem se projet a za chvíli se mi to udusilo.Kouknu do karbce a hladina byla velká.Ten plíšek jsem nastavoval 1 hodinu a pů, na správnou hladinu.Ja si myslím že může být špatnej ventilek.Pls poradte cim by to mohlo byt nbo jestli mam pravdu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Máš děravej plovák. Plovák sedne dolu a ventilek je porad otevrenej. Zkus ho vyndat z benzinu a zatrepej s nim jestli je plnej
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
No když jsem to já zkoušel tk to zastavilo přívod benzínu.Ale vypadá to že při jízdě chvíli a pak ne, protože tam je pak zase velká hladina..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nezastavujeti ventilek ja to skousim tak ze sundam vicko pustim benzin nad kelimkem a skusim rukou lechce zastavit benzin tim ventilkem pokud netesni jen pri lechkym zmacknutim je spatny pokud zastavuje dobre tak je to OK
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale jak je u karbecu jawa 555 ? ta jehla tak potřebuju dám nejnižší otáčky ? a mám to dát na jakej zářez ? a proč jsou na tomdle zářezu tak malí otáčky prosím o vysvětlení ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, to je blbě. Dej ho na druhý odshora.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nechapu co vlastne chces?? to je na stelovani bohatosti kolik tam ma jit benzinu vetsinou to je na 2 zarezu od shora svicka ma bejt hneda to je idealni a kdyz das plisek na 1. od shora pujde min benzinu chuda smes a motor bude tocit trosku vic ale zase straci vikon a kdyz ho pustis moc tak budes muset porad cistit svicku bude se to uchlastavat a hodne zrat
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečtěte si prostředek prvního řádku :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/4667004/Jawa-50--555-r-v-1961.php Kdo tohle může napsat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja zas jednou cet: originalni stav,novy lak,nova kola... :-D:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
herrbode di do pr.... musel bych ho zabit a on me taky :-D proste se nudime :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
moony:-Plne s tebou souhlasim!jinak Ondragam by se mohl pridat k fikusovi myslim ze by to bylo peny duo:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Nepochopil jsem. Co je na tom divného?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no, informuje zájemce, že to nehází jiskru a chce tím patrně naznačit, že pokud bude závada odstraněna, tak to prostě pojede.Já bych v tom nic víc nehledal.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť to bije přímo do očí !!! NEHÁZÍ JISKRU ALE JINAK POJÍZDNÝ :-D Nejspíš to znamená že se točí kola :-D :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja nevim,ctu mezi radky a porad nic,co tim chtel basnik rici....proste ja tam nic zvlastniho nenajdu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tak tohle nechapu co tim ondragam myslel ale to je jedno
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
mi to nepřipadá nějak zvláštní.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mužeš mi napovědět,co se ti na tom nezdá?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: hard biker      IP: uživatel4183    
je. co mám udělat za úpravy na mém fichtlu aby měl takový zvuk? http://www.youtube.com/watch?v=B0KtCyImicU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Dalsi "pitoma" zmrzlina, kterych jezdi vsude tisice...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel5567    
zrob 4 diery na vyfuk a pak to bude davat kurva řádny zvuk
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
prej holky budou vlhnou jen tě uslyšej :-D:-D:-D:-D tak to je zase dobrej kec :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdá se mi, že poslední dobou si tady lidi nechodí pro radu, ale ptají se na absolutní hovadiny.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ale dá se to. Vyndej motor a místo něj tam dej šlapadla. Dál namontuj pořádnej reproduktor (dej ho třeba místo předního světla),stáhni si z youtube ten zvuk na nějakýho discmana nebo na MP3 přehravač. No a vydej se do světa.Holky budou vlhnout jen tě uslyšej že jedeš :-). No a pokud bys trval na původním pohonu, tak holt musíš použít větší reproduktor, abys přehlušil žbrblání pionýra, případně si tam dej amplion jakej vozí na autě třeba kožkař.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BRUTALNI zvuk!
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
xD...nahraj si to na mobil a pak až budeš startovat tk si to přehrej a budes mít ten zvuk..xD
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Bob      IP: uživatel7060    
Ty tady srovnáváš nějakou motorku snad se 4taktem. takovej zvuk bys neměl ani kdybys chtěl. Možná výfukem jo ale že by ti plynule dělala rrrrr místo tatatata tak o tom pochybuju. To je hnus zvuk. Není nad ten voňavý modrý dým ze starého dsobrého 2taktu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrazit donej motor z GSX erka jinak tohle na seriaku nevykouzlis o maly pripblizeni se muzes pokusit ladakem, ale jinak asi ne
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso ,prosím tě,jak jsou hrubé ty lamely a mezilamely pro jawu dandy?,prosím je to důležité ať si kdyžtak stihnu objednat hned nové. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je to spatne,, lamel nejsou v jawe
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci!Mám problém.Rozebírali sme s kámošem 20tku.Hledal sem ráčnu a ten blb mezitim ze sunda rotor ja samozrejme vubec nevnimal protoze jak hledam tak se semnou neda mluvit:-Dtak sem bez premejsleni rek hm a ten blb za minutu pride s pulkou sroubu..ten debil ho pretrh a ja ted nevim jak ho dostat ven s kliky:-(poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
swine2:ja to rikam jen tak ne asi musim si nak ulevit jinak dik za rady pokusim se
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serus bratu taká istá vec sa mi stala aj na babette 210 navrtaj skrz ten srúb dieru a sú také zavitniky ktoré majú ľavotočivý závit sú to špecialne zavitniky na takéto prípady a možno dakto bude mať v okoli tento tip závitnikou tak si to požičaj vyber ten strihnuty šrub a funguješ dalej
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
co mu nadavdas do debila a do blba dyt je to tvuj kamarad ne ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusit poklepat rotor pres drevo,treba sleze
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic navařit nepude protože je to v prd***.Určitě rupl šroub a v klikovce takže nečouhá.Jediné čo mě napadá do toho šroubu navrtat nalou dirku dát tam vrut s nějakým lepidlem.A pak to skusit povolit jinak nevím.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkusit navařit matku?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřebuju pomoct už jsem v nouzi, minulý týden mi přestala jezdit ČZ 175 , nejde nakopnout, jenom občas vystřelí z výfuku, při roztlačování to samé, předstih jsem seřídil, ale nejde mi seřídit odtrh na 0,4 mm, když ho dám na tuhle hodnotu (0,4 mm) tak zase nejde seřídit předstih na 2,9, takže mam odtrh o dost větší, může to být důvod proč nejede, a čím by to mohlo být? Vačka je dobrá, kladívka mam nový, indukčku taky novou. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
nesondaval jsi nahodou rototr a nezapomel si na klikovku dat ten kolik na pro rotor??? - ze bys to mel cely posunuty
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bobacz: tak to já taky, ale mě tam prostě ta hodnota nastavit nejde
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já přestih šteluju sice na 21 ale já si vždy nastavím ty hodnoty co tam maj být a pokud to střílí za jízdy nebo to nejede tak podle oka jak to sedne seřídím a je to dobré.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šteluju ho podle tohoto návodu http://cezeta175.borec.cz/serv/26.jpg
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel7944    
Předstih špatně . Odtrh musíš mít 0,35-0,4 mm. Napíš jak ten předstih šteluješ Zdar
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
čau lidi. Mám tmavě červeného mustanga, má jen černý rám.... v techničáku mam napsané barva: tmavě červená . Chci si přestříknout blatníky na bílou ... a potřebuju vědět jestli pak budu muset nechat přespsat barvu neb to nevadí ... jinak zůstane baarva stejná . díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
tak díky no tak to sem rád že nikam nemusím :-) pokud bude mít někdo nake připomínky tak tam pak zajdu :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v techničáku svělte modrá + bílá a fichtl je 2 roky hodně tmavě modrý, ještě jsem se nedokopal k přepisu. Takže to neřeš, to je v pohodě.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
Mám mustanga a v techničáku mám světle červenou a mám bílý blatníky takže v tom nevidim problém
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
jestli zůstanou nádrž a vidle v červený, tak by to mohlo projít..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, jaký typ svíčky NGK by jste mi doporučili do origo fichtla s kompresí 10,5? jaký typ NGK odpovídá brisk N14c? a jetě nevím jak je to s těmi svíčkami např. brisk n14c je do moturů s vyššími teplotami než brisk n15c a víš? nebo je to na opak?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
N14c by mela odpovidat NGK B8HS...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta 14 je na zimu, v lete mi sni hnedka fichtl zdechal nebo se unavoval tak jsem dal 15 ta je OK na kazdou teplotu 17 je na leto nad 10 stupnu pokud nemas sytic takze doporucuju N15C a vtom druhym ciselnym oznacenim doporucuju 6 nebo 7 ta 6. je nejspis jako 15 a 7 a 8 to je neco jako 17. takze na leto
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
sice neodpovídám přímo na tvoji otázku ale já měl obě značky a Brisky mi připadali lepší, páč nejsou tolik náchylný na ulití..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem zase o kus dále se svými vědomostmi s jawou Dandy...Ten olejový filtr držel fakt na takové divné matici,vyráběl jsem to pul šichty,udělal jsem to z 21 gola nastavce :-D musel jsem ho ořezat a opilovat,nakonec to stejne poradne nesedlo,ale povolil jsem to,ted muzu vyrobit lepsi přípravek...jinak všem díky za alespon malou ochotu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 8:44
 
<  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.11.2025 2:34:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu