Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavkocz
IP: uživatel430
 cest zkousel nekdo z vas dat do motoru smes nitrometanu s benzinem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:48
Jméno: klobasnik
IP: uživatel8099
 jo je to dobry rostrhne ti to prdel
Datum: 20. prosince 2009 20:48
 to se stava, i muzi maji sve dny
Datum: 27. listopadu 2009 21:24
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 hups sem se upsal  -maji recht pane, plést si rajskej plyn s bublinkama je znakem debility a nebo stárnutí, takže omluva. Ale CO2 konec konců může pavkocz použít taky - na dohašování fichtla až použije ten nitromethan  .
Datum: 27. listopadu 2009 18:45
 jo blbost, to se omlouvam, je to voda s ethanolem, melu nesmysly...a oxid dusny misto uhliciteho  ale je to blbost davat tam neco takoveho
Datum: 27. listopadu 2009 17:30
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 používá se taky v dragsterech, a tam je možno i spatřit i fábor plamenů, vnikají hořlavé splodiny obsahující vodík. Použití u RC modelů je všeobecně známo, ale i zde se dělá koktejl . Každopádně, pokud se ti to zadaří a motor na nějakou takovou směsku zavrčí, dej sem pak fotky motoru nebo co z něho zbyde.\r\nTo Steve: za 2sv. vím o používání vstřikování oxidu uhličitého do válců u německých letadel (GM1 v messerschmittech), vodu s lihem používali američani třeba na některých provedeních Gruman F6 Hellcat, Vought F4 Corsair, nebo motory Rolls Royce pro Spitfiry, ale voda s nitromethanem je už z principu blbost, ne ??? Spíš jsem asi špatně pochopil tu větu- to o tom použití se vztahovalo spíš k tomu cos psal o benzínu a ethanolu, ne?
Datum: 27. listopadu 2009 15:34
 ale pouziva se to, rc modely a jine by mohly povidat...takhlec do soutezackych motoru kupr. v automobilusmu se udajne pouziva 20% smes, je pravda pro dokonale spaleni to potrebuje hodne bohatou smes, ma to jinou brizanci, do zavodnich motoru se to skutecne dava a prinos to ma, toi ale nic nemeni na veci ze ty motory jsou na to konstruovany (nebo minimalne prezpusobeny), ma to jine naroky (to same jako motor na ethanol a na benzin) a taky se to chova jinak, jinak se to davkuje atd atd...este podotknu ze se uz pouzival za druhe svetove spolecne se vstrikovanim vody do valcu a uz v te dobe to neslo sve ovoce...cili zaver - pokud chces riskovat (a to se stejne stane) propaleni nebo naproste destrukci pistu, vlozky valce, zlamani ojnice, kliky na odpis, jejich lozisek a mnoho jine tak klidne, na chrchlovi to mozna ani nepocitis jelikoz newis jak to davkovat a jine technologicke postupy...
Datum: 27. listopadu 2009 14:44
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 no, tak to teda nevím. Vzhledem k tomu, že je to spíš palivo pro raketový motory, používá se taky třeba ve speciálních motorech, má minimálně dvakrát větší výřevnost než benzín a používá se při velmi velmi bohaté směsi, tak si myslím, že pokud to vůbec zavrčí tak akorát pěkně rozsvítíš válec jako žárovku a pak ti zůstane pod fichtlem hezkej hliníkovej koláč. Navíc , pokud by to vůbec jelo dávalo asi dvoumetrovej plamen z vejfuku.
Datum: 27. listopadu 2009 13:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no tak to je akčná zmes ale ak chceš aby ti urvalo hlavu a so štiftami z bloku alebo strihlo ojnicu nech sa páči! Zapametaj si ak chceš páliť niečotaké čo teraz hore píšeš tak to musíš mať aj dajaký ten dobrý kompresný pomer lebo inak sú ti oktány na prd, inak som počúl o jedných od nás čo do 250 naliali kerozín išlo to jak ďas ale po 5 min. im to roztopilo piest takže tak čapuj klasiku a uvidiš že tak je to dobré
Datum: 26. listopadu 2009 21:32
Jméno: hluk
IP: uživatel6311
 to nwm ale když nám došel benzin a byly jsme dalekko od domova a meli jsem dohromady 15 korun tak sme si koupily od jednoho chlapa koralku z převodovim olejem a taky to jelo
Datum: 26. listopadu 2009 21:12
 Čus draci,jak jsem tu psal s těmá černýma svíčkama tak už jsou ok.Ale mám další problém......Jel sem se jen tak project jako každá jiný den....zahrabal jsem si na strávě a dal tam neutral.....najednou se mi začali sami od sebe zvyšovat otáčky že sem myslel že praskne silnice z toho řvu.Kdyš jsem tam dal za 1 a držel spojku otáčky klesly na normal,jakmile sem dal neutral zase se samovolně zvýšily....tak sem chcípl dachla,nastartoval a bylo to ok...pak sem zase zahrabal a zase to samý...nevíte co to? sem z toho jelen  ...jo a jak se to zvyšovala strašně to zvonilo ve válci mi připadalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 18:43
 Draci moc vám všem dík....problém vyřešen.sálo to faleš na kolínku u válce...měl sem tam strhlej závit.Tak sem to opravil a namazal těsnění vazelínou...a jak panečku jede Super...moc díík
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 jj...tím se taky řídím  ....ale ted sem udělal vyjímku....sem chtěl poznat jestli pincek jede líp na menší či větší předstih...a ted jede jak drak,ale zase ty otáčky
Datum: 27. listopadu 2009 7:14
Datum: 26. listopadu 2009 23:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud myslíš to zadělávání direk na airboxu,tak to si akorad obohatil směs.Tim to nebude.
Datum: 26. listopadu 2009 22:52
Jméno: dachl21
IP: uživatel6698
 Hele a nemúže to být aj tím že sem včera změnil předstih z 1,9 na 2,1 ted to teda jede líp ale zas ty točky....A nebo pak jsem pořádně utěsnil filtr že sem zadělal každou dírku co někde byla jen jedna zbyla....
Datum: 26. listopadu 2009 21:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to mě dělal 150 chvíly sem jel pak dal neutrál a vylítla do max toček sundal jsem fajfku a držela ty točky ještě cca 5 sekund a je to proto protože to někděsaje faleš a a pak je směs tak chudá že se při zahřátym motoru zapaluje sama.
u tebe to nemusí bejt tak zlí ale faleš to bude......
Datum: 26. listopadu 2009 21:27
 s tím šoupem to mě nenapadlo to taky zkusím.....a zkusim tedy i to lanko.....doufám že se něco najde
Datum: 26. listopadu 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To lanko to nemusí dělat vždy,,jak kdy se kousne.
Datum: 26. listopadu 2009 20:35
 Taky by se mohlo kousat šoupátko, ne?
Datum: 26. listopadu 2009 20:34
 Kdyby bylo roztřepený lanko dělalo by to dycky a mě to dělá jen někdy a na kvalty ne
Datum: 26. listopadu 2009 20:33
 Fíkus:Ok hend zítra to vyzkouším tak jak říkáš zahrabu,dám neutroš,vytáhnu klíček z masky, a uvidím jestli se to vypně bo ne...pak sem určitě eště napíšu...kdo ví jestli to ten fichtl bude ještě zítra dělat...pač jak říkám jak kdy......
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 První co bych udělal je skontrolování plynového lanka,jestli neni otřepený!!! fikusi,samozapal se stává malokdy,motor by musel být hodně horkej!
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nechci urazet, ale mel bys myslet hlavou fichtl je chlazeny vzduchem a kdyz ho trapis na miste tak se nediv ze to dela jenom se divim ze se nekousou krouzky asi maj zbytecne velkou vuli. Ten motor prehrejvas svicka se rozzavi a pak to zapaluje smes samo moc brzo takze to bez zateze jde doootacek tak udelej co jsem psal vypni zapalovani a uvidis jestli to pobezi dal
Datum: 26. listopadu 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este me neco napado rikas ze to dela jenom kdyz hrabes tak neco skus zahrab a dej neutral kdyz to zase vybehne dootacek tak vypni zapalovani pokud motor nechcipne tak je to prehraty a zapaluje to samo smes bejvava to spatnou hodnotou svicky jsem se docet v obsluze k pionyru a pokud chcipne tak nevim jedine to nekde netesni
Datum: 26. listopadu 2009 20:23
 Neznamená že když to máš dorvaný jak to nejvíc jde tak že to těsní.Zálezí jestli náš dobré těsněnía a povrch stykových ploch.
Datum: 26. listopadu 2009 20:21
 No tk falešněj vzduch to nikde určiitě nesaje.Říkám to nerad ale šroubky na hlavě a karbeci sou dotáhlí na maximum!!A to gufero nevím jak se pozná jestli je špatný...ale zajímavý že to dělá jen na neutrál a jen někdy kdyš hrabu.... kdyš normal jedu a pak tam dam neutral tak v poho ale jak začnu hrabat tak......
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 někde ti to saje faleš, zkontroluj dotažení šroubku, pak mužeš zkusit přetěsnit karbec ,kolínko,ksyž to nepomuže tak hlavu a válec a muže to dělat i gufero
Datum: 26. listopadu 2009 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zvoni protoze se brzo rozpadne naky lozisko na ojnici. To zvisovani otacek nechapu jednou jsem takhle slozil motor jezdil taky mi to delalo tohle ze jsem dal neutral a vybyhaloto do otacek plyn nevisel pak jsem dal jinou vacku a nedelaloto nechaputo??"" stejne to pak nejelo uz ani nevim proc
Datum: 26. listopadu 2009 20:06
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 cau lidi nevíte náhodou někdo kde by se dala sehnat tak koncovka k výfuku u mustanga ... mam tam jen tu vložku a chtěl bych i tu koncovku ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:24
Jméno: břeta
IP: uživatel7870
 Zdravím,omlouvám se že to píši sem ale kolonka prodám,koupím tady není.Sháním kolínko sání na jawetu,kdyby jste někdo věděl kde ho sehnat nebo kdyby se někomu válelo v garáži tak dej te vědět.Nikde ho nemůžu sehnat a je to jediná věc která mi chybí.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau před chvilkou jsem ho měl v ruce  napiš na email hemerkaluk@seznam.cz určo se nějak dohodnem...já ho nepotřebuji
Datum: 26. listopadu 2009 19:35
 Čau, prosím o zaslaní fotky na můj email jak tam máte přidělanou pružinu na stojanu. Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:04
 čau hosu potřebuju pořadit mužu dat čz 175 ten sportovni filtr co tu prodava pls odepiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jo mužeš.
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec newite čim to je když mam u jawy 21 uplně povolenej štelovak lanka a ten stelovací šrobek mam uplně dotahlej a volmobech mam někdy nemusim pridavat plyn a někdy musim přidavat furt plyn když nepridam tak motor chcipne newite co stym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 6:29
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ale když tam davam to šoupatko tak tam de stuha ale ja mam špatnou svičku nebude to tym
Datum: 27. listopadu 2009 6:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo máš už prostě vyběhaný šoupátko ted jsem si vzpoměl že mi to dělalo taky jel jsem a když jsem vymáčkl spojku a pustil plyn tak to bylo ještě dobu v otáčkách a pak to chcíplo...zkus jiné šoupě
Datum: 26. listopadu 2009 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych to viděl jenom v ucpaný vonoběžný trisce...
Datum: 26. listopadu 2009 21:24
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 jak 5 km aš 10 km je prevodavka horka ja mezi kolenem a valce mě teče černaj bencin nemuže to byt i tym
Datum: 26. listopadu 2009 20:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 novej vybrus tak me napadaj 2 moznosti bud to spatne zajizdis a mas pokurve.. loziska naklice jdou stuha tim padem uz nedrzi volnobech a prevodovka v tomhle pripade je horka po jizde alspon 5 km spis 10 km. 2 moznost je ze ti netesni karburator k valci me kdyz netesnil tak to studeny slo moc dootacek a tepli to chcipalo i s volnobehem na plno
Datum: 26. listopadu 2009 20:11
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja mam nově vybrus
Datum: 26. listopadu 2009 19:55
 To znám a taky to neumím vyřešit. Ale já to svádím na to, že mám vyběhaný motor a už potřebuje výbrus.
Datum: 26. listopadu 2009 19:24
 čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 18:18
 na cim nizzsim zarezu bude plisek tak tim bude jehla vejs-a tim tam pude vic benzinu..takze se ti to muze uchlastavat..ja mam na 3 odspoda,sportovni filtr a nemuzu si stezovat
Datum: 26. listopadu 2009 18:18
 Cuz,mám problém se zapálkem na 555.Vše sem nastavil jak má,kladívka mám od sebe (při HÚ) 0.4mm.Ae jak zajede píst dolů tak se kladívka otevřou ještě víc.Nwm teď so stím.Kámoš říká skontrolovat vačku,jestly je dbře daná.No moc se mi to nezdá.Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:04
 a ty kladívka mám fakt pořád rozeply,při HÚ mám mezi kladívkama 0,4mm a pak jak točím klikou tak už to pak jen stoupne a zas klesne,ae nikdy se nedotknou
Datum: 27. listopadu 2009 20:04
 nastavoval jsem to podle návodu na fichtly tak to mám dobře... Dnes sem zkusil jestly hází jiskru a hodila.Myslíš že by to jelo když to tu jiskru hází ?
Datum: 27. listopadu 2009 20:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Totiž chtěl jsem napsat, že co se děje za HÚ je ti naprosto fuk za předpokladu že se nakonec kontakty dotknou
Datum: 27. listopadu 2009 18:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ok, takže 0,4mm máš při horní úvrati, ale nenapsals při jakém předstihu se ti rozepínají kladívka... Že je máš totiž po celou otáčku ve vzduchu, tak to se mi nechce věřit...
Datum: 27. listopadu 2009 18:05
 Chong : šak já to mám při HÚ 0,4mm,ae jak píst zajede dolů tak se kladívka otevřou ještě víc a to by nemělo
Datum: 27. listopadu 2009 13:24
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Podle mě nechápeš jak se vůbec má předstih nastavit a nikomu to tady nedošlo... Je přeci normální že se za horní úvratí kladívko zvedá, není to totiž vůbec důležitý, ale důležité je kdy se kladívka rozpojí a jestli má při horní úvrati odtrh 0,4mm...
Datum: 27. listopadu 2009 7:58
 Ale pod ten rotor se stejně koukni.
Datum: 26. listopadu 2009 20:38
 postul ® : to nwm,ae než sem ten motor rozdělával tak zapálko bylo OK.Zítra se podívám.
Ondragam ® : nn,nic sem nekupoval.Motor sem rozdělal udělal GO a teď ho skládám.
Datum: 26. listopadu 2009 20:02
 A nekupoval jsi nový rotor? Mně jednou jeden s prominutím HAJZL na burze prodal špatný rotor a ten rotor mi zalomil do kliky ten váleček, který drží jeho polohu. Dokud jsem na to nepřišel, tak mi to dělalo to ,co popisuješ. zkus sundat ten rotor a koukni se. A ten zbytek válečku se musel vyvrtat a uříznout vhodný šroub místo toho. Pak to fungovalo i s jiným rotorem a šel dokonce i stáhnout rukou.
Datum: 26. listopadu 2009 19:22
 nemáš tam vačku z 21?je otočená o 180stupnů
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 no zítra se na to zkusím ještě podívat,,
Datum: 26. listopadu 2009 19:05
 nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
Datum: 26. listopadu 2009 19:00
 no napadlo mě kdybych dal píst do DÚ a kladívka zavřel.Byla by to blbost ?
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 tak t nastav kdyz sou nejvic otevreny...ja to tak resim a potom to podle nastavit pude
Datum: 26. listopadu 2009 18:01
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:03
 Dělám to na malém soustruhu mn80a.
Datum: 28. listopadu 2009 9:03
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 na jakym stroji delas ty soustruznicke prace?
Datum: 27. listopadu 2009 11:28
 cau vseci, mám problémy s mým FICHTLEM.V karburátoru jsem měl vysokou hladinu, tak jsem zohl plíšek a hladina byla dobrá.Jel sem se projet a za chvíli se mi to udusilo.Kouknu do karbce a hladina byla velká.Ten plíšek jsem nastavoval 1 hodinu a pů, na správnou hladinu.Ja si myslím že může být špatnej ventilek.Pls poradte cim by to mohlo byt nbo jestli mam pravdu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:59
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Máš děravej plovák. Plovák sedne dolu a ventilek je porad otevrenej. Zkus ho vyndat z benzinu a zatrepej s nim jestli je plnej
Datum: 26. listopadu 2009 17:59
 No když jsem to já zkoušel tk to zastavilo přívod benzínu.Ale vypadá to že při jízdě chvíli a pak ne, protože tam je pak zase velká hladina..
Datum: 26. listopadu 2009 17:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nezastavujeti ventilek ja to skousim tak ze sundam vicko pustim benzin nad kelimkem a skusim rukou lechce zastavit benzin tim ventilkem pokud netesni jen pri lechkym zmacknutim je spatny pokud zastavuje dobre tak je to OK
Datum: 26. listopadu 2009 17:28
 čau hale jak je u karbecu jawa 555 ? ta jehla tak potřebuju dám nejnižší otáčky ? a mám to dát na jakej zářez ? a proč jsou na tomdle zářezu tak malí otáčky prosím o vysvětlení ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:17
 No, to je blbě. Dej ho na druhý odshora.
Datum: 26. listopadu 2009 19:17
 čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
Datum: 26. listopadu 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nechapu co vlastne chces?? to je na stelovani bohatosti kolik tam ma jit benzinu vetsinou to je na 2 zarezu od shora svicka ma bejt hneda to je idealni a kdyz das plisek na 1. od shora pujde min benzinu chuda smes a motor bude tocit trosku vic ale zase straci vikon a kdyz ho pustis moc tak budes muset porad cistit svicku bude se to uchlastavat a hodne zrat
Datum: 26. listopadu 2009 17:25
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:22
Datum: 26. listopadu 2009 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 herrbode di do pr.... musel bych ho zabit a on me taky  proste se nudime
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 moony  lne s tebou souhlasim!jinak Ondragam by se mohl pridat k fikusovi myslim ze by to bylo peny duo
Datum: 26. listopadu 2009 19:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nepochopil jsem. Co je na tom divného?
Datum: 26. listopadu 2009 19:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, informuje zájemce, že to nehází jiskru a chce tím patrně naznačit, že pokud bude závada odstraněna, tak to prostě pojede.Já bych v tom nic víc nehledal.
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
Datum: 26. listopadu 2009 18:09
 tak ja nevim,ctu mezi radky a porad nic,co tim chtel basnik rici....proste ja tam nic zvlastniho nenajdu
Datum: 26. listopadu 2009 17:52
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak tohle nechapu co tim ondragam myslel ale to je jedno
Datum: 26. listopadu 2009 17:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mi to nepřipadá nějak zvláštní.
Datum: 26. listopadu 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mužeš mi napovědět,co se ti na tom nezdá?
Datum: 26. listopadu 2009 17:11
Jméno: hard biker
IP: uživatel4183
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Dalsi "pitoma" zmrzlina, kterych jezdi vsude tisice...
Datum: 27. listopadu 2009 12:38
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 zrob 4 diery na vyfuk a pak to bude davat kurva řádny zvuk
Datum: 27. listopadu 2009 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 26. listopadu 2009 19:45
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdá se mi, že poslední dobou si tady lidi nechodí pro radu, ale ptají se na absolutní hovadiny.
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ale dá se to. Vyndej motor a místo něj tam dej šlapadla. Dál namontuj pořádnej reproduktor (dej ho třeba místo předního světla),stáhni si z youtube ten zvuk na nějakýho discmana nebo na MP3 přehravač. No a vydej se do světa.Holky budou vlhnout jen tě uslyšej že jedeš  . No a pokud bys trval na původním pohonu, tak holt musíš použít větší reproduktor, abys přehlušil žbrblání pionýra, případně si tam dej amplion jakej vozí na autě třeba kožkař.
Datum: 26. listopadu 2009 17:54
 BRUTALNI zvuk!
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 xD...nahraj si to na mobil a pak až budeš startovat tk si to přehrej a budes mít ten zvuk..xD
Datum: 26. listopadu 2009 17:26
Jméno: Bob
IP: uživatel7060
 Ty tady srovnáváš nějakou motorku snad se 4taktem. takovej zvuk bys neměl ani kdybys chtěl. Možná výfukem jo ale že by ti plynule dělala rrrrr místo tatatata tak o tom pochybuju. To je hnus zvuk. Není nad ten voňavý modrý dým ze starého dsobrého 2taktu
Datum: 26. listopadu 2009 16:40
 vrazit donej motor z GSX erka jinak tohle na seriaku nevykouzlis o maly pripblizeni se muzes pokusit ladakem, ale jinak asi ne
Datum: 26. listopadu 2009 16:10
 Seso ,prosím tě,jak jsou hrubé ty lamely a mezilamely pro jawu dandy?,prosím je to důležité ať si kdyžtak stihnu objednat hned nové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:38
 draku je to spatne,, lamel nejsou v jawe
Datum: 26. listopadu 2009 21:38
 Zdravím draci!Mám problém.Rozebírali sme s kámošem 20tku.Hledal sem ráčnu a ten blb mezitim ze sunda rotor ja samozrejme vubec nevnimal protoze jak hledam tak se semnou neda mluvit  tak sem bez premejsleni rek hm a ten blb za minutu pride s pulkou sroubu..ten debil ho pretrh a ja ted nevim jak ho dostat ven s kliky  poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:39
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
Datum: 26. listopadu 2009 19:39
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 swine2:ja to rikam jen tak ne asi musim si nak ulevit jinak dik za rady pokusim se
Datum: 26. listopadu 2009 19:01
 serus bratu taká istá vec sa mi stala aj na babette 210 navrtaj skrz ten srúb dieru a sú také zavitniky ktoré majú ľavotočivý závit sú to špecialne zavitniky na takéto prípady a možno dakto bude mať v okoli tento tip závitnikou tak si to požičaj vyber ten strihnuty šrub a funguješ dalej
Datum: 26. listopadu 2009 18:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 co mu nadavdas do debila a do blba dyt je to tvuj kamarad ne ?
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 skusit poklepat rotor pres drevo,treba sleze
Datum: 26. listopadu 2009 16:07
 Nic navařit nepude protože je to v prd***.Určitě rupl šroub a v klikovce takže nečouhá.Jediné čo mě napadá do toho šroubu navrtat nalou dirku dát tam vrut s nějakým lepidlem.A pak to skusit povolit jinak nevím.
Datum: 26. listopadu 2009 15:52
 co zkusit navařit matku?
Datum: 26. listopadu 2009 15:46
 Čau draci, potřebuju pomoct už jsem v nouzi, minulý týden mi přestala jezdit ČZ 175 , nejde nakopnout, jenom občas vystřelí z výfuku, při roztlačování to samé, předstih jsem seřídil, ale nejde mi seřídit odtrh na 0,4 mm, když ho dám na tuhle hodnotu (0,4 mm) tak zase nejde seřídit předstih na 2,9, takže mam odtrh o dost větší, může to být důvod proč nejede, a čím by to mohlo být? Vačka je dobrá, kladívka mam nový, indukčku taky novou. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 9:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 nesondaval jsi nahodou rototr a nezapomel si na klikovku dat ten kolik na pro rotor??? - ze bys to mel cely posunuty
Datum: 27. listopadu 2009 9:51
 nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
Datum: 26. listopadu 2009 18:56
 bobacz: tak to já taky, ale mě tam prostě ta hodnota nastavit nejde
Datum: 26. listopadu 2009 17:06
 Já přestih šteluju sice na 21 ale já si vždy nastavím ty hodnoty co tam maj být a pokud to střílí za jízdy nebo to nejede tak podle oka jak to sedne seřídím a je to dobré.
Datum: 26. listopadu 2009 16:42
Datum: 26. listopadu 2009 15:30
Jméno: Josef
IP: uživatel7944
 Předstih špatně . Odtrh musíš mít 0,35-0,4 mm. Napíš jak ten předstih šteluješ Zdar
Datum: 26. listopadu 2009 15:10
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čau lidi. Mám tmavě červeného mustanga, má jen černý rám.... v techničáku mam napsané barva: tmavě červená . Chci si přestříknout blatníky na bílou ... a potřebuju vědět jestli pak budu muset nechat přespsat barvu neb to nevadí ... jinak zůstane baarva stejná . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:50
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 tak díky no tak to sem rád že nikam nemusím  pokud bude mít někdo nake připomínky tak tam pak zajdu
Datum: 26. listopadu 2009 16:50
 Já mám v techničáku svělte modrá + bílá a fichtl je 2 roky hodně tmavě modrý, ještě jsem se nedokopal k přepisu. Takže to neřeš, to je v pohodě.
Datum: 26. listopadu 2009 16:45
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Mám mustanga a v techničáku mám světle červenou a mám bílý blatníky takže v tom nevidim problém
Datum: 26. listopadu 2009 15:42
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 jestli zůstanou nádrž a vidle v červený, tak by to mohlo projít..
Datum: 26. listopadu 2009 14:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, jaký typ svíčky NGK by jste mi doporučili do origo fichtla s kompresí 10,5? jaký typ NGK odpovídá brisk N14c? a jetě nevím jak je to s těmi svíčkami např. brisk n14c je do moturů s vyššími teplotami než brisk n15c a víš? nebo je to na opak?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 N14c by mela odpovidat NGK B8HS...
Datum: 27. listopadu 2009 12:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta 14 je na zimu, v lete mi sni hnedka fichtl zdechal nebo se unavoval tak jsem dal 15 ta je OK na kazdou teplotu 17 je na leto nad 10 stupnu pokud nemas sytic takze doporucuju N15C a vtom druhym ciselnym oznacenim doporucuju 6 nebo 7 ta 6. je nejspis jako 15 a 7 a 8 to je neco jako 17. takze na leto
Datum: 26. listopadu 2009 17:15
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 sice neodpovídám přímo na tvoji otázku ale já měl obě značky a Brisky mi připadali lepší, páč nejsou tolik náchylný na ulití..
Datum: 26. listopadu 2009 14:34
 Tak jsem zase o kus dále se svými vědomostmi s jawou Dandy...Ten olejový filtr držel fakt na takové divné matici,vyráběl jsem to pul šichty,udělal jsem to z 21 gola nastavce  musel jsem ho ořezat a opilovat,nakonec to stejne poradne nesedlo,ale povolil jsem to,ted muzu vyrobit lepsi přípravek...jinak všem díky za alespon malou ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 8:44
|



|