Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 cau draci chtel bych se zeptat jestli by slo udelat na fichtla neco jak turbo kdyby jo tak jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:57
Datum: 17. října 2010 18:57
Jméno: ja
IP: uživatel8199
 amateeeri
Datum: 12. prosince 2009 16:59
 postul: neříkám že to chci stavět, jen že mám doma komprsor hnaný od kliky
Datum: 10. prosince 2009 22:06
 a viděl jsi to turbo z 2,5 tdi?je větší než celý válec na pínu.čezetáku z čeho je ten kompresor?kolik si myslíš že ti to přidá?max 1-1,5 koně.nikdy to nevyladíš k dokonalosti protože neseženeš turbo odpovídající velikosti atd atd atd.na tubu jsou videa padesátek s nitrem ale je to spíš k smíchu.kup si kit od stejskyho nebo jinde.jeto vymyšlené.odskoušené a za dobré prachy.
Datum: 10. prosince 2009 21:44
 hm, a co gufera na klice, ta vám bude držet kdo, aby je to nevystřelilo? A stejně vám to nepojede, a kdyby, tak ten motor se rozletí. Spíš špekulujte o lepším palivu, odpovídajícím seřízení, případně
nějaký elektronický zapalování, dobrej olej, zlepšený chlazení, víc pro ten motor udělat nemůžete.
Datum: 10. prosince 2009 18:33
 aby tě to turbo nevystřelilo z bot
Datum: 10. prosince 2009 18:25
 to lukas: hele turbo má ve špičce až 100 000 otáček za minutu, tak mi ukaž vetráček, který takhle točí  o kompresoru se uvažovat dá, jeden takový se mi válí v dílně
Datum: 10. prosince 2009 18:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak sem koukal na net a nejlip by pasovalo turbo vw 2.5 tdi , ale chce za nej 8 tisic kdybych nekde neaky nasel tak bych to do fictla zkusil strcit  ale za ty prachy ne e jo a etse by byl asi problem se simerinkama ty by asi rychle opustili motor
Datum: 10. prosince 2009 18:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 toereticky by to fungovat mohlo kdyz tak nad ti premejslim zas takovej problem by to nebyl od turba by vedl svod do karbecu ale netusim co by to s tim udela spis to tu smes vyfoukne ven driv nez se to stihne stlacit
Datum: 10. prosince 2009 17:53
 no zkusit to muzes, ale moc si od toho neslibuj, nebo spis vubec trochu by pomohlo kdyby ten vetracek mel vic listu
Datum: 10. prosince 2009 17:12
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 prave ze jeden znamej mi rikal ze to vydel tak se ptam jestli by to turbo neslo udelat
Datum: 10. prosince 2009 17:10
 lukas: hodne vykonej. z pocitace je na tohle hodne malo vykonej. jak moc vykonej presne nevim, ale snad sem ti to takhle trochu priblizil, ale jek rikam vetrak tak maximalne na chlazeni
Datum: 10. prosince 2009 17:07
 Marku to by se dalo vyresit zmenou pomere oleje a benzinu treba nakej kvalitni v pomeru 1:20
Datum: 10. prosince 2009 17:05
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a jak moc vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu to to takhle: když dáš turbo- ochudíš směs- chudá směs- zadřeš! U 4T motoru, který mají samostatné mazání, tak to nezadřou. Ty mažeš směsí oleje a benzínu.... čím míň ho tam bude, tím je větší pravděpodobnost, že to zadřeš!
Datum: 10. prosince 2009 17:03
 vetrak muzes pouzit mozna tak maximalne na chlazeni sani, protoze plyny se teplem roztahujou a tim padem se ti nasaje pri teplym motoru min smesi, takze cim studenejsi smes tim lepsi plneni, ale ani tomuhle moc sanci nedavam musel by to bejt hodne vykonej vetrak
Datum: 10. prosince 2009 17:01
 lukas: vetrak ti doda snad este min vzduchu nez je motor schopnej nasat sam. takze tam bude spis jako prekazka a nebude to mit sebemensi vyznam
Datum: 10. prosince 2009 16:56
Datum: 10. prosince 2009 16:48
 existuje 2T turbo motor nekde mam fotku tusim ze to byla 50ccm
Datum: 10. prosince 2009 16:45
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak nejak na filtr vetrak aby to bylo jak turbo
Datum: 10. prosince 2009 16:30
 Jediný kde jsem něco takovýho u 2T viděl byl nějakej sovětskej závodní special a ten měl kompresor pománěnej od klikovky.
Datum: 10. prosince 2009 16:01
 slo by to nekde na skutru sem to videl  turbo muzes udelat budto s motorkem, kterej bude lopatky turba pohanet, ale u tohodle se otacky turba nemenej s otackama, pak muzes udelat turbo s pohonem od klikovky, nebo asi nejlpsi je turbo pohaneny od spalin proudicich ve vejfuku-na jedny strane roztacej spaliny lopatky turba, ktery sou pevne spojeny s lopatkama, ktery "pohanej" smes tudis jednu "stranu" turba dat na vejfukovy potrubi a druhou k sani. ale naladit to by byl asi ocistec pokud by to vubec slo
Datum: 10. prosince 2009 15:57
 Tubro??? TAk to se nedělá celkově u 2T Jen u speciálních závodních stroju by se něco dalo najít...Do 2T nejde dát turbo potože má několik podmínek které 2T motory nesplňují
Datum: 10. prosince 2009 15:57
|



|