Jméno: ja
IP: uživatel8268
 cus tuneri skusal ste uz dakdo prerobit orig karbec z pionera ?/psb2917?? mislim zvacsenie difuzore! ako sa to chovalo aj na upravenom valci???dikk
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Normalne kombinuju 72 nebo 75 podle pocasi a volnobezku sem nechal puvodni,40
Datum: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 vim jde vzduch kolem šoupěte...
Datum: 21. prosince 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel8269
 to paja: Hele lape ti to faleš....mel sem stejnej problem......tak nejak to jelo jenom s 70 volnobezkou,hlavni sem mel laditelnou......na starym spodku motoru to behalo normalne na 42 volnobezku.....
Datum: 20. prosince 2009 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a ještě fíbrový těsnění pod víčkem plovákovky pro vyšší hladinu
Datum: 20. prosince 2009 21:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 j 72 hlavní 70 volnoběžka, (potřeboval bych větší vzdušník volnoběžky  ) ale jede to bezva, jaký trysky máš ty na upravenym karbecu?(denzileck )
Datum: 20. prosince 2009 21:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prosimte proc volnobezku 70?!?
Datum: 20. prosince 2009 20:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to super!Hlavne kdyz s normalnim karbcem pridas pod kopcem do plna tak se ti to zakucka do ctrvtiny otacek-tady vubec.
Datum: 20. prosince 2009 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho mam převrtaný, a seriovej válec, v plnym plynu to trochu znát je ale strašná práce s naladěním(ja volnoběh nenalanil) měl jsem ho na 18.5 difuzoru a trysky - hlavní 72, volnoběžka 70, svíčka hnědo černá a jel velmi dobře
Datum: 20. prosince 2009 18:53
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jeden známej mi prodal upravenej na 18.2mm ovál,jezdil ho na závodech....ale teda nevsiml jsem si nejakého znatelnejsiho zvyseni vykonu at jak na seriovym motoru tak na zavodnim motoru (2K válec,asi 6 koní),šíleně se to ladí,furt to zlobí a blbne.....se seriovym karbecem to točí o 300 otáček mín a má to suprovej průběh,tak nevim jestli má vyznam to delat...ja se s tim sral 2 dny nez to zacalo trochu poslouchat....po mých prvnich skusenostech rikam,ze pokud te nelimituje na zavodech kategorie v ktery jezdis (seriovky) tak je lepsi sehnat nejaky lepsi karbec jako je Dell orto,Mikuni čí Bing.....jezdi se i Amal ....Ja osobne mam Dell orto 19,ale jeste jsem ho neskousel.....hlavne to chce sadu trysek......u seriovyho karbecu je dobrý mít tzv. trysku laditelnou!! vedlejsi tryska se volí skusmo podle chování motoru.....
Datum: 20. prosince 2009 17:16
|



|