Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec lidi. Nevíte někdo o nějakém přípravku kterým na mém Pionýrovy dám motor do chromu? Nebo čím to alespoň trochu vyčistím? Zkoušel jsem Arvu ale nemělo to na to vliv. Díky za odpovědi. Můj Pionýr http://ulozto.cz/3382438/p1050820.jpg kdyby chtěl někdo vidět jak ten motor vypadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 10:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ještě ste zapomněli na Viniho a Rikiho
Datum: 22. prosince 2009 10:01
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 For MistlinHel : Tím že si změníš nick na Petr jsi si moc nepomohl protože je tu ještě jeden problém, a to je tvé IP  Zde se projevuje tvá inteligence. Můžu vědět kolik ti je? Jinak všem ostatním děkuju za rady.
Datum: 21. prosince 2009 21:25
 Jo a pak je taky dobra OVERHAULIN  davaj to vzdycky po OCC nebo nak tak  sice auta ale taky pecka
Datum: 21. prosince 2009 20:42
 marek: ještě jsi zapoměl na Mikeho
Datum: 21. prosince 2009 20:41
Jméno: MistlinHel
IP: uživatel5767
 FIKUS !!! hej jak si čistil tu hlavu válce když se tam skoro nedostanu ? aby to bylo hezký prosím čím a jak si vyleštil ?
Datum: 21. prosince 2009 20:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 OCC- orange country choppers. Paul Teutel Senior Junior. Znám jak své boty. oni vezmou trubku. dají ji asi do cca 3 nádob. Nejdřív to má takovou měděnou barvu, pak to daj do další kádě a opláchnou vodou a mají chrom. Ale celkem to stojí. Prý je dobrý si to třeba poniklovat. Nestojí to jako chromování, a výsledek je skoro stejný. Alespoň nám to říkala učitelka na základce, když se nechala niklovat řidítka na skládačku
Datum: 21. prosince 2009 20:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem tetka lestil hlavu a udelal jsem to tak ze jsem vyrazil z filcu kolecko a pridelal na kosek tycky a tu dal do vrtacky co nejvetsi otacky a tim jsem to vylestil moc pekne uplne se tto lesklo nejdiv jsem nato daval brusnou pastu a porad to bylo matny a tak jsem skusil samotnej filc je to jak novy, na ten filc netlac jen jeme!!
Datum: 21. prosince 2009 20:12
 Leito: viděl jsi nekdy OCC??? tam dávají chrom i na motory i na válce
Datum: 21. prosince 2009 20:07
 a proč by se to jako nemohlo chromovat?
Datum: 21. prosince 2009 20:05
Jméno: Leito
IP: uživatel5570
 looolec odkdy se chromuje hliník xD Tady se zase inteligence projevila xD
Datum: 21. prosince 2009 19:56
 Jestli chceš motor pochromovat, musíš ho stejně nejdřív perfektně očistit. Nechromuje se žádným přípravkem, ale galvanicky,
Datum: 21. prosince 2009 19:55
 zkus jemnej smilgr nebo já to dělám měkým kartáčem du vrtačky neni to jako vyleštěný ale pěkný to taky je
Datum: 21. prosince 2009 19:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 cus, poradte mne pls, jaka je origo modra barva na fechtla. diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:36
 no Ondro moc tady toho nemaš  zkus napsat na neaký veteran klub ,,David"
Datum: 22. prosince 2009 14:36
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam dotez znate někdo pana duchka a nemate fotku jeho stroje nebo video zavodu chtěl bych toho pionýra zazračnýho vidět díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 20:01
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 argo:nebudu se radsi vyjadrovat
Datum: 21. prosince 2009 20:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak myslíš že bych to mohl vědět, vim že jezdí teréní závody takže to mají zpřevodované do pomala
Datum: 21. prosince 2009 19:59
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 díky a kolik jim to zhrube jede 70?
Datum: 21. prosince 2009 19:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 21. prosince 2009 19:27
 Kolikátej výbrus je 38,2 mm potrřebuju ke koupi kroužků díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:25
 zdarec je to teprv první výbrus
Datum: 22. prosince 2009 8:25
 díky díky moc
Datum: 21. prosince 2009 19:21
 1. vybrus 38,25mm
Datum: 21. prosince 2009 19:21
 38,25 je prvý výbrus ale asi máš prvý
Datum: 21. prosince 2009 19:13
 je normalni ze mi teče ze stelovaciho sroubu na spojku olej?asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 21:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 To Marek : jakou fíbrovou podložku co to meleš musíš vyměnit stírací gumičku pod ložiskem ve výku ta gumička stírá olej ze spojkový tyčky
Datum: 21. prosince 2009 21:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě to taky dělalo. Stačilo vyměnit tu podložku pod šroubem za novou fíbrovou a po oleji ani památky
Datum: 21. prosince 2009 20:27
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Urcite to neni normalní pokud neni tak namazanej az to kape
Datum: 21. prosince 2009 19:14
 jo a další dotaz- je jesšte nejakej rozdil v podsedlovym plechu na jawu 05 a prvni 20 - krome toho vylisku na nalejvani oleje - nebo to je jedina odlisna vec?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 18:43
 zdr - hele meli jawy 21 sport - jeste s doutnikem - trochu ten vyfuk prizdvyhlej oproti 20 nebo se mi to jen zda - a nebo to je prava toho drzaku podomazka na nejakejch fotkach????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 13:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8282
 jo dvacka ho mela vic nahoru......ale ty kolena dneska sou stejny...
Datum: 22. prosince 2009 13:37
 mělo by být jiné koleno na 20 a 21
Datum: 21. prosince 2009 18:45
Datum: 21. prosince 2009 18:42
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale nemá nikdo na prodej jawa 555 ? dojedu si pro ní ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:43
Jméno: pivi
IP: uživatel8278
 Zdar to sem jeste jednou ja jestli mas zajem napis SMS 607 126 543 poslu fotky.Nebo e-mail....pivis.jan@seznam.cz....
Datum: 22. prosince 2009 8:43
 Zdarec ty shaníš jawu 555?ja mam 2 ...1 ma plechy jako jawa 20 ale protu si dnes prijede nejaký zajemce.Ale jeste ta 2 ...tak to poprad mam je pojízdná a po výbrusu.rak se ozvi.čus
Datum: 22. prosince 2009 8:40
 mustang: pšššt!
Datum: 21. prosince 2009 19:55
 Hej Čezet'aku nwm proč se mu dotoho montuješ? vždyt' je to jeho problem..
Datum: 21. prosince 2009 19:44
 ty sis nečetl pravidla pro přidání dotazu? zákaz vkládání inzerce!!
Datum: 21. prosince 2009 18:38
 zejtra si pro ni muzes prijet cena 2t, motor se netoci
Datum: 21. prosince 2009 18:38
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 21:12
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Pekné posezení u takých fotek....
Datum: 21. prosince 2009 21:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten bílý Mustang je fak nádherný!
Datum: 21. prosince 2009 20:32
 moc pekne, plno lidi ma moc pekne kousky !
Datum: 21. prosince 2009 18:37
 konec nudy
Datum: 21. prosince 2009 18:34
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Fakt dobré
Datum: 21. prosince 2009 18:27
 pecka
Datum: 21. prosince 2009 18:18
 čau draci,tak už mám v profilu fotky nového stroje,ale mám na něj první dotaz.Dnes sem se v tom vrtal a pioinýr už jede pěkně,ale blbne na volnoběh,tak po 2 minutách se udusí,trvá než se na neutralu vytočí,dám plnej na neutralu a 2 vteřiny to kloktá a pak teprve jde do otáček.Šoupátko jsem dal nový,volnoběžnej šroub je dotaženej na max,hladina plov. komory akorát,nevím jestli to nenasává faleš vzduch.podložka na jehle na 2 zářezu.je tam nová klikovka a válec a na to najeto cca 900 KM,může to být tím?A pak ještě jeden problémek,mám černé svíčky,a z výfuku mi teče černej oil,nevím jestli je to tím že to rok stálo a ted se to tam roztejká,a nebo to nasává olej z převodovky.Dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:30
 Zdar bud to saje olej z prevodovky a nebo když maš černou svíčku tak to je špatný spalování.
Datum: 22. prosince 2009 8:30
 fikus: kdyš budu chtít to těsnění vyměnit,tak vono tam je jaksi nalepený??kdyš ho pak odlepim jak tam dám to nový aby tam drželo?
Datum: 21. prosince 2009 21:48
 to fíkus: jj to těsnění dole je malinko promočený,utřel jsem to nechal běžet tak tři minuty a bylo to mokrý zas takže zkusím vyměnit.,,a denzileck: šoupátko mám nový
Datum: 21. prosince 2009 21:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To cerny z vejfuku nedela nic jinyho nez M2T a jestli ti to na volnobech blbne tak zkus jiny soupatko jestli se ti tohle vikla
Datum: 21. prosince 2009 21:33
Datum: 21. prosince 2009 21:04
 Pro dachl21 > je mi to trochu trapné ale klidně mi to video pošli na maila a já ti to uložím na youtube.com nebo na ICQ se domluvíme. Stačí když mi pošleš video a komentář k tomu a já ho přidám. Samořejmě s tvojim copyryghtem. Nemusíš se bát parchant nejsem že bych to video zneužil. K čemu by m to bylo ? Moje ICQ je 577712351 a mail boba.cz@gmail.com . Není problem
Datum: 21. prosince 2009 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tachometr je bud do 9999 a ten novejsi do 99 999 . To cerveny cislo je ve stovkych m. takze mas najeto 26 700 km. A to stim volnobehem se mi taky stalo chytal pekne ale netahnul dobre dootacek sel dost,volnobech jsem mel naplno a se studenym motorem to dost rvalo a s teplym chcipalo kdyz jsem mel zarazeno ubral sem plyn pak pridal tak mu trvalo nez se rozebech na volnobech se taky spatne rozbyhal z malejch otacek a bylo to tim karbecem proste netesnil k valci. Je zajimavy ze jsem mel spotrebu 1,5 L. na 100 km byla to hruza netahnuloto
Datum: 21. prosince 2009 20:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 černý sraćky z vejfuku to taky znám a netuším co to dělá u 05 je ten vyfuk uplně suchý já mám taky černou svíčku a jezdí parádně
Datum: 21. prosince 2009 20:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 netesni tito pod karburatoremk valci
Datum: 21. prosince 2009 20:31
 jj ok natočím hned zítra ale pak nevím kam to mam nahrát,ůčet na youtube má jen brat pač já to neumim je to v angličtině  ..ale nějak ho přemluvim
jo mimochodem,ta kontrolka spínací skřínky dobrá tož věc
Datum: 21. prosince 2009 20:17
 natoč video jak vrčí fichtl. tady je můj. http://www.youtube.com/watch?v=qKo-gyF-Jwk sorry za kvalitu jejich tam více jen dej doporučená videa jestli se chceš podívat. Na facebooku to běží plynuleji. Mimochodem to bylo po seřízení
Datum: 21. prosince 2009 20:11
 jj díky moc,ale jestli ten motor nebude vrčet tak jak má,tak budu vrčet já vsteky
Datum: 21. prosince 2009 20:02
 to je také pravda. No držím palce
Datum: 21. prosince 2009 20:01
 trysky sem jentak profoukl,ale nevím jestli to může být i tou novou klikovkou a válcem je na to najeto asi 900 km,a si myslím že to eště není tak dobře zaběhlé a tím pádem nění tak dobrý volnoběh,pak si myslím že to může být o filtrem ten si zajdu koupit novej,a pak klidně to může být i faleš vzduchem,to vše zkusím kdyby to nebylo ono tk sem z toho jelen,
Datum: 21. prosince 2009 20:00
 trysky sem jentak profoukl,ale nevím jestli to může být i tou novou klikovkou a válcem je na to najeto asi 900 km,a si myslím že to eště není tak dobře zaběhlé a tím pádem nění tak dobrý volnoběh,pak si myslím že to může být o filtrem ten si zajdu koupit novej,a pak klidně to může být i faleš vzduchem,to vše zkusím kdyby to nebylo ono tk sem z toho jelen,
Datum: 21. prosince 2009 19:58
 před měsícem tušim tady na pokecu bylo že někdo tu měl stejný problem jako ty. Zkusil všechno nové zapalko, elektriku apod. a pořád nic. Pak se ale kouknul na trysky a v jedné z nich byl bordel a říkal že mu to teď krásně drží volnoběh. Tak se zkus kouknout.
Datum: 21. prosince 2009 19:54
 draci,nevíte pls eště někdo co může býr s tím volnoběhem?
Datum: 21. prosince 2009 19:39
Datum: 21. prosince 2009 18:35
 a tachometr ukazuje 267 000 kilometrů,myslíte že je to dost ?
Datum: 21. prosince 2009 18:33
 byl asi hodně zrezlej co?
Datum: 21. prosince 2009 18:33
 mě stál 5 roků venku pod malinkatou plachtou. Podle toho taky vypadal
Datum: 21. prosince 2009 18:32
 jj stálo,venku ale pod takovou dřevěnou stříškou.
Datum: 21. prosince 2009 18:31
 moc dík,taky ti přeju co nejvíce ujetých kilometrů bez oprav.
Datum: 21. prosince 2009 18:30
Jméno: s
IP: uživatel7898
 Teda na to že to rok někde stálo venku je pěkný. Fakt.
Datum: 21. prosince 2009 18:30
Datum: 21. prosince 2009 18:27
 a nevíte pls někdo něco s tím volnoběhem?
Datum: 21. prosince 2009 18:26
 jo azbestovou šnůrou sem to měl taky utěsněný,a těsní to na výbornou ale je to jedovatý.To máš ale pravdu s tím že se vypálí sám po dlouhé jízdě.To musím taky na jaře vyzkoušet
Datum: 21. prosince 2009 18:21
 No to máš pravdu s tím chromem. Ale já mám spíš strach u svojeho výfuku že mi může tím horkem podélně rupnout protože jak je spoj mezi výfukem a kolenem tak od toho spoje mi ten výfuk vede cca 6-7 cm mezeru. Je to utěsněné azbestovou šňůrou a keramickou pastou bo by mě na STk vyhodil to čadilo a kravál to dělalo ale spíše pořád s toho teče ten olej. Jak se ujede 1 km tak je to celé od té sračky. Ale jak se jede dejme tomu 20km tak se jako by ten výfuk vypálí tou jízdou a je suchý. Teď je zima ale na jaře uvidíme. Já bych potřeboval komplet koleno a výfuk ale nejsou many.
Datum: 21. prosince 2009 18:19
 jj,svítí zadní i přední,troubí,tachák ukazuje najeté kilometry i rychlost,a ten tvůj pionýr je taky moc pěknej,ten bošák jak chceš dávat mám na tom starém černém pionýru a je to o dost lepší než originlní spínačka,ta zástěrka se mi taky moc líbí.A čím to budeš stříkat?
Datum: 21. prosince 2009 18:17
 no nevím leda že zkusit vypálit výfuk jinak nevím. Každopádně se chci zeptat jestli ti svítí apod. Mě se líbí i ta stěrka vzadu já mám takový šunt. A stejně ještě mě dokonce roku čeká nová elektrika s bošákem a přes přestříkat na new barvu( modrou ).
Datum: 21. prosince 2009 18:14
 jj dík,to jsem taky zkoušel jehlu níž a nic,a právě se divím taky startuje hned na poprvé bez plynu,ale olej teče jak svin,ale vypalování je škoda  je tam eště pěkný chrom
Datum: 21. prosince 2009 18:11
 Bo jsem zkoušel snížit jehlu a přidávat míň oleje a snížit hladinu a nic. Podle mě to z toho výfuku to může nasát zpět a tím pádem je černá svíčka. Ale neboj. Jak sundáš válec tak tě čeká horší překvapení  Z pístu mi to šlo dobře ale z hlavy to bylo horší. Tak jsem to ponořil na noc do benzinu a bylo to.
Datum: 21. prosince 2009 18:08
 Krásá, pěkné m/Foto. S tím zaojelováním to mám to samé. Dívím se že to jede protože svíčka je úplně černá a mokrá a chytá i po 4 týdnech napoprvé. Mám takový dojem že se musí vypálit výfuk s toho to prská jak cip. A spoj mezi kolenem a výfukem jak by sme. Teoreticky by mělo pomoc vypálit to a bude to oká. Viz. http://bobacz.rajce.idnes.cz/Zaolejovany_vyfuk_a_hlava/ Jinak ať ti slouží  Pěkné
Datum: 21. prosince 2009 18:06
 Nazdar mám valec po vybruse najazdené asi tak 30 km som len priležitosný jazdec v jednej kniýžke som čítal ze po výbruse sa nemá ísť viac ako 40km/hod ám pocit že viac by som na svojej 21 nedal po koľkých km je už zabehnutý valec? používam ESSO 2T Special 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 9:08
Jméno: pivi
IP: uživatel8278
 Zdar valec se zajíždí 500Km ale po tu dobu musíš jesdit sam,jak si ho zajedes tak podle toho pojede kokud neudalas dalsí výbrus.A nezapomen to víc mazat pri zabehu je to nutné.
Datum: 22. prosince 2009 9:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale tolik zase ne. Když auto zajíždíš cca 1000 km tak fichtla tolik ne. Předpokládám, že má 2 kroužkový píst. Tak odhadem 500-700 km opatrně a pak můžeš jezdit už bez problémů. To je můj názor.
Datum: 21. prosince 2009 20:35
 riká sa na zabech 1500-2000km
Datum: 21. prosince 2009 18:59
 no riznul bych to tim olejem vic - no ale neboj no - kdyz mas sluch tak to poznas jak ten motor bezi - tezko rict za kolik kilometru je valec zabehlej poradne - podle stylu jizdy , jak je povedenej vybrus- ale jestli mas 30 km - tak to si ete pockas az ti ten motor trochu pojede
Datum: 21. prosince 2009 18:08
 cest hosi potrebuju poradit jestli muzu do skody 105 nalit motorovy olej urceny do dieselu. omlouvam se za to ze to sem nepatri ale potrebuju jezdit a nejsou prachy na zbytecnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 21:06
 Podle me by to tam mohlo jit protoze motorovy olej jak motorovy olej mezi tim do benzinaku a do dieselu nic moc velky rozdil nebude
Datum: 22. prosince 2009 21:06
 kup na benzínce olej do toho motoru určený. Myslim,že do škodovky to je M6A ,není to tak drahý
Datum: 21. prosince 2009 19:03
 když je motorový olej zbytečnost tak ho tam nelej vubec.to mam tak rád 2 litry m6ad stojí asi 120kč to je moc ale prochlastat ttřeba pětikilo za vikend to je v poho.
Datum: 21. prosince 2009 17:49
 to máš dobrý tobě to jede. Mě trochu zamrzly trubky od chladiče a musím počkat až mi to rozmrzne  Ale ten fridex(nebo co to je ) proti zamrznutí jsem tam dát mohl. Dneska jsem na ně šahal a cítil jsem kousky ledu  Ale nastartovat se to ještě mohlo bo tak tuhé to nebylo. Tak jsem napumpoval benzin, dal sitič, prošlapal trochu plyn a auto líně protáčelo motor. Tak jsem řekl zbytečně ji trápit nebudu a počkám až bude tepleji.To víš co umřel děda se hold o to auto nemá kdo starat. A já nemám ten věk kdy se o to auto starat můžu sám. Jinak velmi dobrý stav. Nový lak jen u kapoty trochu rezu ale jinak jede. Teď třeba stojí měsíc bez užitku a navíc se bude muset koupit benzin. Bohužel nikdo ji asi nebude chtít tak ji asi dáme pryč. I když je mi to líto
Datum: 21. prosince 2009 17:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nektery sou univerzalni ale jestli tam je proste disesel napsano tak bych to neriskoval taky to tam neni napsany pro srandu
Datum: 21. prosince 2009 17:16
 čau hale mám dotaz čím se dá nejlíp vyčistit koleno výfuku od toho karbonu atd.... ? pls ? asi vypálit žej o ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem hodil koleno do kamen a kdyz bylo cerveny tak jsem ho vyndal nechal vychladnout a pak jen lechce poklepal a ten karbon vypadal pak jsem to natrel stribrenkou aby nezrelo
Datum: 21. prosince 2009 20:28
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 vypalováni je dobryakorat když je ve vyfuku takovej ten mazut,,, ale nejlepší je vzít starej náhon tachometru skrátit ho,roztřepit ho na konci, a upnout ho do vrtačky a pak to jde samo
Datum: 21. prosince 2009 17:52
 no tak mě pomohl na 99 %. Já jsem vypaloval výfuk a jen mi torchu jakoby ztmavl ten chrom. A bylo to super už bych to zase potřeboval. A koleno jak by sme.
Datum: 21. prosince 2009 17:27
 Ale prdy leda, vypálení ti hovno pomůže. Ten oheň, no , on stim moc nepomuže. Jestli myslíš koleno od Fíka, tak já tam měl asi vrstvu o 6mm, a to je docela dost , tak to ti oheň nepomůže, Já vzal šroubovák, u krajů to ošťoural a dovnotř nějakou delší trubiicu a musiš tam stim šukat mno... Až to opadá, ono to koleno není moc dlouhý, akorat v te zatacce to moc neudelaš, no a jestli to nemmáš chromový, nebo tak, stim mužeš i trošku bouchnout, ale hranou konce, né někde v půlce kolena stim mrsknout o zem, pak tam bude asi ťukánek
Datum: 21. prosince 2009 17:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 jo
Datum: 21. prosince 2009 17:17
 cus nevite kolik stoji ridicak na 125 kde se dela a kolik pak stoji prihlaseni motociklu stk tp ad,... dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 2:07
 Žeby v motoškole?
Datum: 04. ledna 2010 2:07
Datum: 22. prosince 2009 12:35
 tak řidičák si klidně můžeš snad najít na internetu v autoškolách. Stojí u naši autoškoly v Opavě 3300 Kč. Kde se dělá to snad budeš vědět. A přihlášení to nevím ale přepis cca 300 Kč. A STK cca 250 Kč. A cca 100 kč pojistka. To jsem platil já za fichtla nevím jak to bude u tebe
Datum: 21. prosince 2009 17:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kde by se asi delal ridicak premeslej trochu.
Datum: 21. prosince 2009 17:01
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 20:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tohle si myslím, že ty teréní pneu tam jsou jen tak. Spíš mě to připadá něco na plochou dráhu  . Ale když tam jsou silniční pneu, tak by to asi bylo na silnice
Datum: 21. prosince 2009 20:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 eště 500OHC je 4T,,ale to neni enduro a má větší cenu  ,,ale i ty nový jawy jsou 4T,,a nemusí to být jen jawa
Datum: 21. prosince 2009 18:29
Datum: 21. prosince 2009 17:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 celkom zaujímava mašina a tie drapaky  aj tá cena jee lákava
Datum: 21. prosince 2009 17:32
Datum: 21. prosince 2009 17:28
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ja za to nemuzu  .. ale na prvni pohled to vypada jak perak ...
Datum: 21. prosince 2009 17:08
 jj pekny stroj
Datum: 21. prosince 2009 17:03
 ty si pěkný blb...odkdy je pérák 4T
Datum: 21. prosince 2009 16:02
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 aha tak to neni perrak no
Datum: 21. prosince 2009 15:47
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 to je perak ze ?  dobre upravene az hnus ...
Datum: 21. prosince 2009 15:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau mam moznost mit bezkontaktni zapalko z 4t sekacky kdys jsem ho tak okukoval tak po mensich upravach by na fika vlezlo tet se chci zeptat jestly
by vubec spravne fungovalo? sekacka se pomerne prevaluje pomalu a ma nizke otacky a jeste k tomu konstantni pracovalo by i za vysich ot? dejme
tomu tak cca 11000? aniz by fichtl kuckal nebo vynechaval? jde mi to abych ho nekoupil a pak zjistil ze je mi to uplne k nicemu dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 21:23
 nikoho jsem neměl v úmyslu urazit,pokud je někdo dotčený omlouvám se.tím kokotem jsem nemyslel piviho ale všeobecně ale to šlo lehce pochopit z významu věty.
Datum: 23. prosince 2009 21:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To postul - že pivi píše mimo mísu je jisté, ale urážet ho nemusíš.
Datum: 23. prosince 2009 9:39
 pivi :kde jsi na to přišel?tady je řeč o bezkontaktním zapalování.nevím co má společné bezkontaktní zapalování se spojkovými lamelami?pokud jsi kokot tak to uvaříš i s kontaktním zapalováním.
Datum: 23. prosince 2009 8:21
 normal bezkontakt zapalko na fichtla to dokaža 25000 ot/min.
Datum: 22. prosince 2009 12:42
 Zdar bezkontaktní zápalko je dobra vec nemusís to seřizovat jiskra pálí v obou úvratích..ale myslím si že bude mít vetší spotřebu a zese ten výkon....to ti proste pujde porad do otaček proste se to pekne rychle vytočí,ale zase na 2 stranu nebudes na tom moc lítat celej den jako s normalním zapalkem jinak bys zapek lamely.
Datum: 22. prosince 2009 12:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To já netuším, záleží na konstrukci provedení magnetů a snímacích vinutí alternátoru, kolik pólů altík má a jiných drobnostech.. nezbyde ti jinak než vyzkoušet v praxi jestli oněch 11000ot/min zvládne. Já mám změřené jen své CDI a ty obě elektronické umí max. 33000ot/min ale u LightCDI jsem to neměřil, jen projel..
Datum: 21. prosince 2009 22:16
 tobě točí fichtl 11000?
Datum: 21. prosince 2009 19:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste ten dostaz ?? bude to stihat pri vysokych otackach? tak max 11 000??
Datum: 21. prosince 2009 18:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 chong dik moc
Datum: 21. prosince 2009 18:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Pokud je zapalko připojené ke klikové hřídeli a snímač také, tak buď v klidu i u 4T se dělá, zejména u jednoválců ale i dvouválců, že pálí každou otáčku. Využívá se efektu že když pálí svíčka do fáze výfuku, těžko napáchá jiskra nějakou neplechu, když spaliny už nejdou znovu zapálit  . Jedinou nevýhodou je to, že když musí zapalko pálit každou otáčku, tak je to sice konstrukčně jednodušší, ale za cenu polovičního času na přípravu energie na další zážeh... normálně si to u sekačky vyzkoušej a zjistíš že (pravděpodobně) pálí každou HÚ... Takže ja pak použitelné i pro 2T. Jediný co by mě odrazovalo, je to že takové zapalko nemá světelný okruh, bo obvykle sekačky nemají dálková i potkávací světla... ve dne je to jedno, tedy jezdci a ne tak policajtům, ale v noci to vadí hlavně jezdci.. i já nejezdím rád v noci, ale sem tam se mi nepovedlo to do setmění stihnout a bez světel bych byl takříkajíc ,,v prdeli,,
Datum: 21. prosince 2009 18:40
 me zatim kazda sekacka hazela kazdou otacku, ale spise zalezi z jaky to je sekacky
Datum: 21. prosince 2009 17:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no on to bude spise snimac ot nebo tak neco no nevadi vypada to slozite zkusim si jeste zjistit par informaci o 4t sekackach
jak je to stim zapalkem  kazdopadne stando dekuji ti ze jsi se aktivne zapojil
Datum: 21. prosince 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 jenze bez ty ridici jednotky to pravdepodobne nebude palit vubec....
Datum: 21. prosince 2009 16:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no prave jsem slysel kdysi daaaavno ze se na sekacky dava ridici jednotka nebo proste cosi aby to omezilo paleni svicky tudis aby palila svicka
kazdou 2 otacku bez pouziti tohoto systemu by mela palit kazdou ot klikove hridele
Datum: 21. prosince 2009 15:51
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 Jako ja fakt nevim jak to u tý konkrétní sekačky je......u nekterejch 4T jiskru ridi ridici jednotka ob otacku,samotny čidlo na zapalku muze brat kazdou HU...ale jak je to u jakýsi 4T sekacky ted opravdu nevim......
Datum: 21. prosince 2009 15:18
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 To je pravda 2 takt spaluje po 1 otočení motoru a 4takt po dvou otočeních takže se držím Standoveho názoru
Datum: 21. prosince 2009 14:57
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 problém asi bude v tom,že ti to bude pálit ob otáčku......
Datum: 21. prosince 2009 14:42
Jméno: Mustos23Jawa
IP: uživatel3956
 Zdarec,uz sem tu cet prispevek na fotku kabelu od zarovky do spinacky,ale ja bych fakt nutne potreboval obrazek vylozene jak ty draty tam maj bejt.Diky moc predem pokud nekdo bude mit.Jen od svetla a hlavne ve spinacce jak to ma jit na kterou svorku,dikec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2009 13:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To je těžké, když to nedáš se schématem, tak ti těžko poradit. Elektroinstalace mustanga je tak jednoduchá že na to stačí znalosti z fyziky základní školy. Takže moje rada zní... koukni kde je uškublej drát a a nebo zkoušej všechny varinaty kam může přijít.. zas tolik jich tam není
Datum: 23. prosince 2009 13:59
Jméno: MustosJawa23
IP: uživatel3956
 No diky ale me jde o to ze u toho svetla mam jeden drat vypadlej a potrebuju zjistit kam vede
Datum: 23. prosince 2009 12:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 Fotit se mi nic nechce,pařezy spí a muj fichtl to ma predelany,aby na levou polohu odpojoval baterku z okruhu,na prostredek jel a na pravou polohu svitil......ale muzu ti to normalni zapojeni lehce popsat......na spinacce sou zespoda vyrytý cisla ...... tak 55 je kabel od svetelny civky(z 55 je taky tazenej plus od klaksonu),56 kabel do prepinace na riditkach,58 zadni svetlo a pak je tam 1 od 1 z indučky na chcipani......v prepinaci je 56 ten prostredni kolik a kabely do svetla jdou z krajních koliků (56a,56b) ......pripadne u prvnich 21 a poslednich 05 byl jeste jeden drat na spinacce a byl to červenej kabel od maly svetelny civky a sel spolu s kabelem od zadniho svetla na kontakt 58 ......ta spinacka je hrozne jednoducha......staci se podivat co jak propojuje a ktery kabely tam lezou......
Datum: 21. prosince 2009 15:57
 sesa tu měl podobnou spínací skříňku i s plánkem elektra jak to má být. Tušim že to dokonce kreslil sám
Datum: 21. prosince 2009 12:30
 http://www.motokramek.cz/dily-elektromaterial-spinaci-skrinka-hp/
Datum: 21. prosince 2009 11:57
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobre den, mam dotaz jestli je nejaky rozdil mezi 21 a 20 u kritu co kryje karburator a at.. dekuji za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:24
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 ohnutej ? to se tam da ? vzdit to nejde nebo jo ?? a nadz je prece vzadu ne ??
Datum: 21. prosince 2009 22:24
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
Datum: 21. prosince 2009 19:55
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no me to taky napadlo upravit tak aby to tam sedelo ale prece neni mozne aby se to zmenilo samo ne ? vzdit ten dekl tam musel byt predtim .. asi vyrostl  kdo vi... zitra se nato jeste jednou kuknu a uvidime .. prinejhorsim prijde nato hruba sila  .. tak diky vsem co napsali ..
Datum: 21. prosince 2009 19:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja som iež mal ten problém tak som zobral pilník a tých pár mm som vypilníkoval a teraz to v pohode sedí
Datum: 21. prosince 2009 17:37
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 tak nato jsem se presne ptal  dekl na prsa ..., no ale mam tim padem problem bo je tam za zadnou cenu nemuzu uchytit k ramu bo ta dira co je na tom tzn deklu nesedi s dirou na kostre .. bud je to zahada stoleni nebo nevim kde je chyba ..
Datum: 21. prosince 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
Datum: 21. prosince 2009 16:02
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Aha.. diky tak to vysvetluje to ze mi tam nepasuje ta dira co je na uchyceni toho sroubu dole ...
Datum: 21. prosince 2009 12:59
 jo ten krit na 21 je kračí je víc seřízlej 20ka ho má delši
Datum: 21. prosince 2009 11:43
Jméno: franc
IP: uživatel5684
 zdarec,prosimvas kdy se otevře obchod na fichtlkramke moc di
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:17
 fakt nevimm ale nejpozdeji bude otevren 10,1,,ale chtel bych jeste drivr,,to zalezi jak dlouho bude tvat foceni a cisteni druhe etap novinek
Datum: 21. prosince 2009 10:17
 zdarec, dotaz na standu - cca pred mesicem jsi tu psal ze na zlutakovy jsi pouzil mnoho puvovnich dilu, treba stary kola z mototechy - u vas se daji jeste koupit cela kola - za kolik? nebo jsi je mel v zasobe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 19:26
Datum: 21. prosince 2009 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel8269
 hele to byla hrozná náhoda......koupil sem je na burze. Byl tam stánek a u nej lidi,ktery vypadali,ze nemaj na fet a meli plnej stanek starejch nepouzitejch dílů z bejvalych zasob mototechny....skoro to vypadalo,jak kdyz to nekde ukradli   .....díly to byli perfektní a skoro zadarmo,takze takle sem ty kola sehnal.....proste nahoda......
Datum: 20. prosince 2009 23:04
|



|