
Zdar. Na jaře jsem také jezdil na Cestovní Upravě. S originálním neupraveným doutníkem není problém 78-80km/h s moc pěknym průběhem a solidním zrychlení odspoda. Ovšem musíš si udělat dost volného času a vše seřídit do detailu dle Stejskyho návodu. Pokud používáš origo filtrbox(mě to s nim jelo nejvíc) tak doporučuju si pohrát s jeho odporem pomocí gumových záslepek pro otvory na jeho plášti(1 velká+2 malé).S origo filtrboxem použij HT 68. Hladina plovákové komory dle příručky k moto. Další věci které nesmíš zanedbat: Předstih opravdu přesně 1.6mm,na kladívko dvě pružiny+co nejméně ojetou vačku,odtrh přesně 0.4mm(jinak to ve vyšších ztrácí,kladívko odskakuje a rychlost stagnuje na 72-74km/h),zajisti plynulý a větší prutok paliva(pokud budeš mít problemy s origo kohoutem,použij starý železný páčkový z typu Jawa-550,jehlový ventil plováku uprav na větší průtok),další neméně podstatná věc - použij staré nepotlučené vypálené výfukové koleno(nová kolena jsou sice krásná,ale ouzká,někdy delší).....je to sposta detailů,ale pokud je zanedbáš,nepřehoupneš se ani přes rychlost seriovky,naopak to pojede hůře. Přeji hodně štěstí v ladění,snad ti můj seznam detailů pomuže k výkonu,mě to trvalo 2 měsíce,tobě s tímto seznamem kravin maximálně týden. Zajíždět s jednokroužkem nemusíš,ale použij alespoň polosyntetický olej v poměru 1:25 a jehlu dej o 2 zářezy výš,po 200km,pak stačí mazat 1:30-1:35 s jehlou dole....