slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1018  1019  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás... Pořád mi vypadává trojka na fichtlu. Ideální by bylo kdybych koupil nové uplně kompletní všechny převody tady z fichtlkrámku protože kolečka z jiného motoru nemá ceutam dávat,zachvilu to může být to samý... a co mě zajímá,jestli je to dělané z kvalitního materiálu který něco vydrží... Prosím adpovězte jenom ti co máte zkušenosti a víte o tom něco. Těm novým dílům moc nevěřím... Teda spíš vůbec nevěřím a nechci dopadnout jak s novou klikovkou na 05ku,která se mi po 5000km rozcentrovala tak že mi drala setrvákama o kartery. díky MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Tom21      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus no jestli ti vypadává tak zkus rozpůlit motor a v automatu vyměnit pružinku která ti jezdí se zobáčkem a potom můžeš i ty malý a taky ho potom pořádně dotáhnout do karteru aby se nehybál tak sem to udělal já a od tý doby nevypadla ani jednou.A těm novým pevodovkám bych vůbec nevěřil ty nový věci se dneska nemůžou vyrovnat kvalitní československý výrobě leda nějaká poctivá kvalitní firma.Jinak ne..
 
 
Datum: 25. září 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
počítám, že nemáš moc napnutej řetěz a na automatu máš správný šrouby. Jinak mně taky začla vypadávat trojka, tak sem to rozpůlil, a zjistil že kolečko je skoro OK, ale startovací kolečko mi "odsoustužilo" límec futra, takže se na předloze udělala asi 2mm vůle.. řadilo to dobře, jen vypadávala trojka.. tak jen takovej postřeh..
 
 
Datum: 24. září 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vyhod hřídel řadičky s tim gumovym futrem a udělej to nový aba řadička chodila zlehka
 
 
Datum: 24. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zato može radiaci automat ja som to riešil tak že som obrúsil ten dorazoví šrobik hore na radiacom automate takže tam tú ríchlosť hlbšie zasuneš.Nemáš čo stratit.
 
 
Datum: 24. září 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci víte že se dá fichtl vybrousit na 115ccm ? :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/7061924/Motor-Pionyr-115ccm.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeismarja to je krava baba si mysli ze kdyz na to napise 115 ze to ma 115ccm vybrus. je to pekna chu*ovina takovy vybrus by tam nesel ani hovno.. fact by me zajimalo jestli to nejaky kokot kupi
 
 
Datum: 25. září 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to bylo takhle snadný tak se to dělá, vždyt těch co maj podčtvercák z s válcem z babety je jen pár.....
 
 
Datum: 25. září 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky je to možné že by si vyrobil novou vložku do toho válce envidíme ale jestli by se tam ta vložka vešla :-D Nechce se mi počítat jakýby měla průměr :-D
 
 
Datum: 25. září 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Míro neblázni je to "FAKE" !!
 
 
Datum: 24. září 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel3298    
čus hej máš nějaký přesný popis jak to udělat ??? bych to zkusil a jinak jestli někdo potřebujete mám plno dílůů díky za tu radu :-)
 
 
Datum: 24. září 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď koukám má to odsazené výko spojky co ? tekže by v tom motoru něco mohlo bejt
 
 
Datum: 24. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 24. září 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víš my tady v opavě jsme kouzelníci.je to jednoduché vyhonuješ ten hliník a vložku tam prostě nedáš.ale nikomu to neříkej hned by to měli všichni.tak pššš
 
 
Datum: 24. září 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: lubos      E-mail:      IP: uživatel10431    
Zdar draci mam čz 175/477-01 potrebuji kola do převodovky čisla na schenatu jsou č7 a č19 nemate nekdo ,nebo kde je seženu? Dik moc L. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
zdarec mám jawu 21 a nastavil jsem odtrh 0,5 a když jawu 21 nastartuju tak nedrží volnoběh a na svičce mám 0,7 myslite če to bude tou svičkou svičku mám brisk n15c mam to taky kdyžtat tu sivičku sklepnout na 0,5 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
michal: ano, předstih ovlivňuje volnoběh, nicméně pokud ho má ve správném rozmezí 1,6-1,9mm, tak na volnoběh musí běžet (v případě 1,9mm trochu těžkopádněji, ale musí), jinak je to chyba karburátoru
 
 
Datum: 25. září 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
Svicka by mela byt 0,6 a ten volnobeh musis sestelovat karburatorem procistit trysky a mezi tryskama je sroub,kterym stelujes volnobeh kdyz utahujes pridavas a kdyz povolujes ubiras volnobeh
 
 
Datum: 25. září 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
dyž dam odtrh co je na siviče tak drži volnoděh§
 
 
Datum: 25. září 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh by měl být 0,4, svičku sklepni, a předstih volnoběh ovlivnuje !
 
 
Datum: 25. září 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak zaprvý určitě tu svíčku sklepni na 0,5, abys měl slinější jiskru, a zadruhý volnoběh neni otázkou zapalování, nýbrž karburátoru, takže hledej vinu tam (neseřízený volnoběh, vysoká hladina v plovákovce, ucpaná volnoběžná tryska atd.)
 
 
Datum: 24. září 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau hoši chtěl bych se zeptat jestli tady máte někdo zkušenosti s tímto ráfkem: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2830.html je kvalitní, neháže vydrží něco nebo jak děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
miskim ze jo
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci,dnes jsem porpvé od Go nastartoval motor,ale po chvíli mi na volnoběh chcípne.Čím to může být? Může to být magnetem? TO jsem jako jediné vymněnil (motor před GO jel).Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Zápalko..
 
 
Datum: 25. září 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc oleje? Mažu 1:37
 
 
Datum: 25. září 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
magnetem to neni, je to tim, že tam máš po GO víc oleje v benzínu, takže se tim na volnoběh svíčka zahltí..
 
 
Datum: 24. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemáš nastavené malé otáčky alebo pripchaty dotek benzínu ? alebo bohatá zmes popripade moc oleja v benzíne
 
 
Datum: 24. září 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute, nevíte o někom, kdo pěně umí a byl by ochoten vyrazit štítek na pionýra? Prázdný budu mít koncem příštího týdne, ale člověk kterého jsem měl domluvený odjel mimo ČR a hned tak se ho nedočkám. Cenu určitě dohodneme. Kdyžtak můžete i na mail. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj něco podobného mám v plánu :-D
 
 
Datum: 24. září 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No kdybys videl origo vyklepany cisla tak by jsi mozna koukal jak to tam nekdo nasekal. ja bych se toho nebal to nikdo neresi. Pak to prejed nejakou kyselinou at to trochu zaoxiduje a je to jak z fabriky...
 
 
Datum: 24. září 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem taky doufal.. jsem teď na kolejích v Praze a tady s tím nechce nikdo nic mít :-( Sám se to bojím razit, protože to nemám v ruce a nechci každé číslo pod jiným úhlem.
 
 
Datum: 24. září 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jdi k nějaký záměčnický firmě v okolí. Ty ti to rádi udělají i zadarmo. Je to záležitost pár minut ;-)
 
 
Datum: 24. září 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: honza ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mam staryho pionyra a nema k němu žádné papíry ale sedí číslo motoru s číslem na štítku a zajímalo by mě jestli se to da ještě nějak přihlásit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1-driv se SPZ psali rucne... 2- motor se bere jako nahradni dil,cislo motoru neres...
 
 
Datum: 24. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
a ja na tom nejakou spz mam ale vypada ze je psany ručo
 
 
Datum: 24. září 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
no ale to bych musel koupit i nějakej motor se štítkem ne??
 
 
Datum: 24. září 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Pokud nemáš ani SPZ (která by třeba stejně už byla odhlášená), tak už jakoby pincek neexistoval. Jediná možnost je sehnat si papíry z jiného fechtla...
 
 
Datum: 24. září 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Tak dneska jsem si koupil dalšího pionýra... Je to stará 05 v červené jawácké... Stála prý přes 20 let. Přes známého mi to majitelka prodala za 200,-Kč. SPZ a přihlášená je, ale nemůže najít techničák takže se odhlásí nebo já nevím, jestli je ještě nějaká možnost jak ji nějak dostat na silnici (mimo koupení techničáku od jiného pio). Píst se ve válci normálně hýbe, startovačka jde stačit dolů. Ještě tam je benzín (20 let starý!!!), zřejmě i olej v převodovce... Zkoušeli jsme ji rozlačit, točí se, ale nenaskočí... Asi pošteluju elektriku, svíčku, nový benzín, vyčistím benzín, vyměním olej v převodovce... Co ještě je potřeba udělat, aby se nějak rozchodila po takové odstávce? Prý do stodoly byla jen "zaparkovaná" jako normálně, ale pak už asi majitel neměl na nic čas a pak umřel... Takže zřejmě udržovaná, nikde ani moc bláta není. Až na pár odřenin, až ji vyčistím, jako nová. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
S tím válcem a klikou jak píše kolega ,taky jsem o tom uvažoval dlouho mi to leželo v hlavě nakonec tkyž jsem viděl výfukovým kanálem že píst a kruožky jsou mastné tak jsem se na to vybod no a zatím asi 500kiláků a super.Takže klika.
 
 
Datum: 24. září 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Přečti si moji odpověď u dotazu od jawadrak v 18:51 pokud jak píšeš že je přihlášený tak ho maji v evidenci .No a s tím že stál20lat no a co je to jawa ten můj stál ve stodole 16let přesně tak jak píšeš majitel tam s ním dojel .Jediné věci co jsem ja motoru dělal byla výměna spojky,oleje,umytí,nové 13ti kolečko, vyčištění karburátoru- vyčištění nádrže a benzín-- nacupoval jsem jednou prošlápnul a na podruhý chytnul.
 
 
Datum: 24. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
majitelka musí zajít na DI a nechat si vystavit duplikát TP, pak to normálně přepíše... možná to jde i najednou, to nevim.. neni divu že to nechytá, to co je v nádrži 20 let už s benzínem moc společnýho nemá... jinak jak píšeš, kompletně vyčistit palivovou soustavu od nádrže až po karburátor, novou svíčku, preventivně bych i sundal válec a kouknul v jaky stavu je píst a klika, pak vyměnit olej, možná by ses moh mrknout i na spojku, nakonec kontrola předstihu a odtrhu a hurá startovat .)
 
 
Datum: 24. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čavte draci mohol bi mi niekto poradit jak postupovat z prepisom jawa 20 rcnik 1969 mam ho od mojho deda a neviem jak ho prehlasit lebo dedo je uz 8 rokov podzemu a nebolo spravene ziadne virozumenie ani nebol uvedeni v dedickom konani mam odtoho značky aj technicky. Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoj no to je problem. Fichtl je ted branej jako dedictvi a prpsat by sel az se to prozene nejakym dedickym rizenim ci jak to napsat. Reseni tu je, mozna te to ale bude trochu stat. Zalezi na lidech jak se k tomu postavej. Ja uz takhle prepsal dve motorky a nikdy s tim nebyl problem. Kazdopadne to jde a jestli chces poradit napis na mail co mam na hore, tady to psat nechci.
 
 
Datum: 24. září 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Já bych došel na evidenci vozidel kde se přihlašují ,ať mi řeknou co s tím .Měl jsem poblém s chybějícím štítkem na rámu pionýra kterého jsem chtěl na sebe převézt a právě tam mi poradili co s tím ,Konec konců oni to přihlašují.
 
 
Datum: 24. září 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawte ja bi som sa chcel opitat co mi moze robit ked idem chvilku dlhsie naplno motor zacne čvirikat vipnem zapalovanie abi sa schladil a on ide dalej aj bez iskry nechapem to az zachvilu zacne motor cititelne brzdit a strati víkon . Piest neukazuje žiadne známky pridierania . Už som skúšal menit sviecku za teplejsiu aj chladnejšiu ale stale nič. Hlava ani piest niesu zakarbonuvane ja uz neviem. Dakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobre chlopy uz to ide ovolačo lepšie nastavil som zapaluvanie a dal som viššie ihlu a ináč aké sviečky používate vy ? Ja tam má BRISK N17C
 
 
Datum: 27. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle delalo kdyz se jezdilo na technickej benzin. Vypnul jsi to a makalo to dal ale vykon byl tatam. Zpusobovalo to to ze v technickym benzinu nebylo olovo a nejakej bordel kterej zabranoval samozapalum.
 
 
Datum: 24. září 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
samozápaly
 
 
Datum: 24. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přehřejvá se ti to... přehřejvání způsobuje špína mezi žebrama válce (špatné chlazení), moc teplá svíčka, hodně velkej předstih nebo moc chudá směs.. bude to jedno z jmenovaných, případně kombinace
 
 
Datum: 24. září 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
zdar tak jak sem tu psal ze se mi to brutalne prechlastava a vy ste mi rekli ze mam dat jehlu vys kdyz se mi to prechlastavalo tak sem ji mel na 2zarazce tak sem skusil dat posledni 4 a nakopnu a slo to zas jen na nejvetsi tocky ale asi se to neprechlastavalo tak sem dal 3 zarazku a slo to taky jen na nejvetsi tocky tak me napada uz jen dat to na 2 a seridit plovak dat niz hladinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ešče nemáš náhodov špinaví zduchový filter aj ten to moze robit
 
 
Datum: 24. září 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty dve dierky su vzdušníky tý sa nesmú zapchavat slúžia na miesenie zmesi jeden je na hlavnu trisku druhí na vedlajšiu
 
 
Datum: 24. září 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
čim výš je plíšek na jehle, tím je jehla níž a tím je tedy směs chudší... nejobvyklejší je 2. zářez z hora, ale nemusí to platit pro každý motor..
 
 
Datum: 24. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
hej a ted kdyz to mam nejnis tak tam je teda bohatost nebo chudost? a to asi necham jak to je jen snizim hladinu v plovaku
 
 
Datum: 24. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to je blbost, nic nezacpávej, radši projdi místa jako těsnění pod válcem nebo gufero pod rotorem, jedno z toho bude nejspíš poškozený a tudy ti to saje falešnej luft... dá se to zjistit že když k tomu místu foukneš nějakej sprej (např deodorant), tak se zvednou otáčky motoru
 
 
Datum: 24. září 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
jo to mi uz kamos taky rikal ze mam zkusit zacpat ty dve dirky u jehly co vedou ven do filtru ale nvm jestli by to melo vliv
 
 
Datum: 24. září 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze motor sám vyletí do otááček znamená že někde přisává falešný vzduch...
 
 
Datum: 24. září 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
tak sem to dal ted uplne na prvni zarazku to znamena co bohatost nebo chudost?? a koukal sem na hladinu v plovaku zda se mi docela velka je za polovinou asi 3/4 takze asi snizim hladinu necham ho vyparit ten beznin z valce protoze bych rek jak to ted 4 dny za sebou zkousim ...... tak musi bejt uchlastanej jak prase na svici mam cernej olej kdyz ji vyndam
 
 
Datum: 24. září 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čus dal sem nová ložiska a gufera a ted kdyz sem to dotáhl tak mi jde klika strašně stuha je to normální? potřebuju rychlou odpověd než zatuhne ten tmel...dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
vem si s sobe nekoho kdo s tim ma zkusenost a rozhejbes to
 
 
Datum: 25. září 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
jo dík hele a ted sem skoušel kvalty a nemam tam snad neutrál.. a trojka tam de blbě...
 
 
Datum: 24. září 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta tuhá klika by sice neměla jít ztuha ale někdy se to prostě nepodaří a ztuha jde...ona se po nějakých 500km rozchodí a bude to jako dříve
 
 
Datum: 24. září 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera musíš namazat hlavně na tom břitu aby se ti nespálily při prvním startu než se tam olej dostane... Pak jestli si je natřeš po obvodu venkovní plochy to záleží na tobě jestli chceš aby se ti tam dávaly lépe nebo je ti to jedno
 
 
Datum: 24. září 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
UDO.5 radsi uz neodpovidej kdyz pises takovyhle pohadky , gufera se samosrejme musej nechat odlezet v oleji a ne proto aby klouzali pri nasazovani :-D ale proto az poprvi nakopnes motor tak aby ti hned neodesli do haje , pac tam nebude zadnej olej .
 
 
Datum: 24. září 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Namažou se lehce po venkovní straně a vnitřní je to kvůli nasazování aby prostě klouzli a necpal si to tam na sucho a tím je třeba poškodil.
 
 
Datum: 24. září 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
hale teď budu dělat taky ložiska a gufera a chci se zeptat na ty gufera, ložiska už jsou usazený, a teď jenom ty gufera ? proč se musejí mazat a kde se mají mazat ? dík čus
 
 
Datum: 24. září 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
de o to jestli si je tam moc nenarval , staci to jen lehce , kdyz na to moc pritlacis tak se spalej , jo a nezapomen je namazat
 
 
Datum: 24. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Antal      IP: uživatel8530    
Zdar hoši, mam dotazm když jsem si před měsícem konečně přepsal na sebe motorku, a ted bych jí chtěl třebas prodat, budou po mě chtít za to nějakou daň nebo tak něco?Aby to nebrali třebas jako obchod s motorkami, bylo mi řečeno že když prodam motorku dřív než uplyne rok, tak po mě budou chtít nějakou dan.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Pokud motorku prodáš za kradší dobu od koupi než je myslim jeden rok, tak musíš podat daňové přiznání a to i v případně, že ji prodáš za mín a neviděláš na tom nic. Tohle řiká zákon, ale skoro nikdo ho nedodržuje.
 
 
Datum: 24. září 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10427    
chtěl bych se zeptat jestli byste mi radši doporučovali Jawa Dandy 125 nebo Yuki sport 125..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam JAWu 350 typ 638, ale tim jsem ti asi moc nepomohl :-D Jinak kamarad ma Suzuki VL 125 LC Intruder a je s nim spokojenej, sehnal ho za 32 000 se vsema doplnkama. Ja na nem jel taky a musim rict ze na to, ze je to 4T 125, sice dvouvalec, ale furt 125 je to dot dobry. Kdyz jsme jely z nemecka tak po dalnici 135km/h ja s trindou on s intruderem a jely jsme tak asi 20 kilaku. Je pravda, ze tachometru se to asi nelibilo, protoze rucicka se oprela o doraz, kterej je lehce za 130km/h a dal nemohla. Ale co rika tak je s nim dost spokojenej. Vahove je porovnatelnej asi s 350, mozna o neco lehci. A ani kdyz jsme jely 500 kilaku v kuse tak on problem nemel. http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=49801 ten je jeho.
 
 
Datum: 24. září 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10427    
jj dík...a ty máš nějaký moto....
 
 
Datum: 24. září 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dandy nevim s tou zkusenosti nemam, ale Yuki NIKDY. Kamarad mel Yuki motarda 125 a po 15 000 kilakach se mu utrhla zadni rozeta a to tu "motorku" kupoval novou !!! Ja opravoval skutra Yuki slo na nem do haje 20 hodin meho zivota, nez sla alespon trochu. Nejdriv bylo v haji CDI, potom zas nechtela pumpovat benzin. Plasty praskaj uz pohledem na ne a neni to proste dodelany. Yuki hned vyrad z vyberu.
 
 
Datum: 24. září 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
Cs, kamos mi dal do fichtla zapalko 20 W a rotor zase z jinyho zapalka.....ja mam pionyra na 30 W tak jsem vymenil civky z meho stareho zapalka na to 20 W zapalko......a ptam se jestli to bude hazet dobrou jiskru a budou pritom svitit svetla............nevite jestli existuje neco jako 20 W rotor nebo zalezi jenom na tech civkach? jinak kde by se dal sehnat novej kvalitni 30 W rotor?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
viz kony, stator a rotor se mění vždy jen jako komplet
 
 
Datum: 24. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Rotory jsou právě jiné, na 20W zápalko je rotor s označením 05 a na 30W zápalko je rotor s označením 20 ;-)
 
 
Datum: 24. září 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw sa mi zdá že rotory sú na 20W aj 30W rovnaké záleží len na cievkach
 
 
Datum: 24. září 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj mám takový dotaz mám závodní čezetu 175/465 je to jednoválec s dvousvíčkovou hlavou chci tam dát vape na 350 myslíte že by to jelo píšou tam že je kabely možno zamněnovat protože hází jiskru současně nebo tam mám dát vape pro jednoválec akorát s jednou cívkou navíc zapojenou stejně na tu první ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: bambino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hojas, prosím o radu. ČZ 175 r.v.1969 Za tepla nestartuje. když chcípnu zahřátý motor a hned ho zkusím netočit chytne na drc ale pokud nechám stát dýl jak 5 minut nenasturtuje (maximálně naskočí na sekundu) a můžu po tom skakat, se zaplým klíčem bez zaplého klíče s přplavenou komorou benzínem a nic. Svíčka nová, karburace pročištěná,jehla 2. zářez zhora, šroub bohatosti směsi 1 otáčka od dorazu, předstih seřízen. Je možné že je slabá baterie? Je hodně stará ale drží (světla na ni svítí). Díky za rady, protože já už si rady nevím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: bambino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau Kolečko, to dobrá připomínka.. zkusím to
 
 
Datum: 24. září 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo netěsnící ventil v plovákovce, takže by se to uchlastávalo? zkoušel jsi zavřít benzín když dojedeš?
 
 
Datum: 24. září 2010 0:24
 
 
 
 
Jméno: Bany      IP: uživatel9712    
Cau , nevite nikdo jak zvišit vykon na Jawa Dandy 50 .. nakej fejfuk nebo neco podobnýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10435    
TK moto delaj koncovky vyfuku ktery pridaj 0.5HP a 0.5Nm
 
 
Datum: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Hmm, jelikož taky vlastním Dandy 50,tak bych ti doporučoval Poliny KIT 80, ovšem ta cena se pohybuje trochu vysoko a navíc je problém sehnat kdo to dělá, takže jsem ho odmítnul. Výfuk ti výkon MINIMÁLNÍ přidá, ale předem se musí vypálit a utěsnit, ale i tak ten rozdíl asi nepoznáš. Jinak mě asi víc nenapadá co by tam šlo. Záleží podle toho jak je zajetá, takže popřípadě trochu GO =D
 
 
Datum: 25. září 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Čau draci, mám celkem běžnej problém, strěně mi to žere, jezdí to skoro litr na 10-15km a pomerne to čmoudí, kam mám posunout jehlu? a ještě jedna věc, se vzducháčem mi to nechce jet tak ho mam oddelanej ale tim ze je oddelanej tak mi to z karbecu prska benzin zevnitr na bříško až mi po nejakym kilometru z toho briska spadne par kapek benzinu, co s temahle problemam, diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Ok, díky moc za rady, dost si me pomohl
 
 
Datum: 23. září 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jehla se pro ochuzení směsi posouvá dolu, tzn. plíšek na jehle o zářez výš. mělo by to vyřešit i problém s airboxem, pokud přetrvá, kup nový filtr. jinak to taky může dělat drátem čištěná hlavní tryska, která již nemá svůj původní průměr a zbytečně obohacuje směs..
 
 
Datum: 23. září 2010 21:45
 
<  1018  1019  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 10:36:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu