Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám dotaz už sem párkrát si hrál s valcem a kanalama rozšiřoval atd ale chtěl bych se zeptat jaké míry se vám vyhovovaly nechci vylisovávat vložku jen si pohrát s vejfuk.kanálem a sacím kanálem rozsířit ho a změnit časování zpilováním v horní uvrati vejfuk a sací kanál děkuji Venca nechci aby mi to vadlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 20:53
 JA jsemna to tenkrat sel tak ze jsem kanaly zarovnal s vlozkou tak aby to bylo symetricky. Nejprve frezou a kamenem to bylo nahrubo jsem srovnal groty hliniku a celkove pripravil kanaly. Potom jsem si rozriz nejakej velkej hrebik a do nej jsem pak natocil smirgly a pouzil k tomu vrtacku. Postupne jsem jsem od hrubejch presel az na 800. Tyhle papiry jsou odolny vode a tak jsem to pak dojizdel rukou. nakonec jsem mel nejaky pasty zelenou, bilou, ruzovou cervenou atd. Na vrtacku jsem pak mel maly hadrovy kotouce kterejma jsem to pak fakt vylestil. V klikovy skrini jsem pouzil na vrtacku takovej gumovej valec na brouseni do kteryho sel zasadit papir. Tim jsem nejprve sjel ty drazky po soustruzeni. Potom jsem zase pouzil jemnejsi ajemnejsi papiry a nakonec opet pasty. Klika ta byla nejlehci. nechal jsem ji rozhodit a kazdej setrvak jsem vzal na motor s hadrem a poradne rozlestil. No Nakonec jsem to po tusim trech tejdnech mel hotovy a mohl jsem se v tom klidne ucesat. Vzpominam ze jsem tenkrat jeden uz nevim jestli saci nebo vejfukovej kanal trochu vic roztah a tak jsem musel na pistu posunout kolicek v drazce na krouzky. Vychazel mi totiz do kanalu. Vzal jsem starej pist a z nej jsem si ten kolicek vytah a ten puvodni jsem kilnerem zaklepal a o kousek vedle vyvrtal dirku a dal novej. Pohoda jazz byla zima a tak na to vsechno byl cas. Jediny co jsem nedotah byla jak jsem psal komprese alůe ve vysledku to ani nevadilo pac to jelo jak das a pekne od spoda az do vysokejch otacek. Pamatuju ze kamos se 640-kou bezkontaktem a ladakama mel co delat aby mi stacil. Ja mel v ty dobe jen vejfuky ala okap a kladivka. casem jsem pak poridil taky VAPE s psk to byl koncert pro dva valce. Da se to udelat a myslim ze si tim urcite nepohorsis. Asi bych si na to sehnal starej valec ten nejprve udelal a pak popripade nechal udelat vybrus.
Datum: 01. října 2010 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 K tvemu dotazu. Tezke odpovedet....měl jsem jak "seriové" motory se seriovym prislusenstvim,tak "závodní" motor....na nejlepsim válci pro uplně seriovej stroj mám výfukovej kanál rozšířenej na 25.2mm do tvaru hříbku a výfukový kanál je 28.7mm od hrany válce,sací kanál zarovnán a začištěn 68.5mm spodní hrana od hrany vložky válce,vrtání válce 39.50,hlava seriová nesnížená-rozšířená n a vrtání 40mm -aby to nevadlo....se sníženou hlavou na 5.5ml to jelo víc,ale po 10 minutách to zvadlo.....pak mám jeden válec Výfukovej kanál sirokej 26.3mm,27.8mm od hrany vložky,sací kanál rozšířenej co to šlo aby eště zavíral píst,zadní hrana 70mm od hrany válce,leštěný kanály,zarovnaný přefuky aby byli symetrický+bla,bla,bla příslušenství....a pak mam cestovní upravu....asi nejlíp mi jede ten muj válec do seriovky,to je jak rychlejší origo stroj,kterej poradne tahne odspoda,cestovní uprava je dobrá,ale dost choulostivá na naladění a výkon je až dost vysoko(ne pro běžné ježdění)....muj "výkonější" válec je kapitola sama pro sebe....nedoporučuju takle upravovat válce do "seriovky",je hodně těžký to pak seřídit a když už se to povede,tak zařídit aby to fungovalo,nevadlo,nepřidíralo se to,chladilo se to atd....šílený....když to jelo,tak to jelo strašně moc,když to nejelo,tak by mi předjela seriovka....fakt nejlepší je pro seriovku volit rozměry někde mezi 29-28.5mm na vyfukovym kanalu od hrany válce a 68.5-69mm na spodní hraně sacího kanálu....dá se tak dosáhnout skoro totožnej výkon co má CU v zakladnim nastavení a navíc to jede odspoda jak seriovka....toz muj prispevek
Datum: 01. října 2010 11:25
Datum: 01. října 2010 9:57
 a čím si to leštil ?
Datum: 01. října 2010 7:19
 V tom pripade bych jen zahladil a pak vylestil nic vic s tim neudelas.
Datum: 30. září 2010 17:31
 Wasabi ® : já mám u všech válců doma větší díru ve vožce než hliníku :\ (cca 1,5mm do boku)
Datum: 29. září 2010 21:16
 Kdyz jsem to pred lety delal na 639ce tak kdyz se koukens do treba saciho kanalu vsimnes si toho ze vlozka ma mensi prumer nez otvor v hliniku. Kdyz to zarovnas ziskas tim lepsi privod smesi. Kdyz je tam prave tento rozdil smes narazi o ty hrany a vznika neco jako turbulence. Kdyz se to vybrousi smes se lehce dostane do valce. Ja jsem to tenkrat jeste vylestil a udelal jsem i vyfuky. Pohral jsem si i s preplachovacima kanalama. Nechal si rozhodit kliku a tu pak vylestil. Vylestil jsem i klikovej prostor. Kdyz se to vsechno vylesti smes pak nemam kde se jakoby zadrhavat a setrvaky to vyzenou nahoru. takovej maly srovnani. Kdo videl kliky ze soutezaku tak vi ze kliky byly taky lesteny a proc? Tak to tu ted pisu. Musim rict ze masina jela jak z praku a tenkrat mi kazdej rikal ze kdyz tohle vsechno udelam tak to sice pojede ale bude to zrat. Opak je pravdou spotreba zustala motor sel lehce a tolik nevibroval. Jeste bylo potreba stahnout hlavy abych dotah zpet kompresi na puvodni hodnoty ale chtelo se mi tenkrat jezdit a tak jsem se na to vykaslal. Znamej zrovna nejak nemel cas. Ale vubec to nevadilo jezdilo to fakt jak slak.
Datum: 29. září 2010 19:34
|



|