Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoj.nejdřív díky za rady jak sundat sekundárko.už to mám.Ale mám další problém.Jak mám vatáhnout klikovku z pravého karteru...?díky moc .. na netu jsem to nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:47
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Jsem toho nazoru, že když nejseš uplnej manták a nezačneš do toho mlátit 2tunovou palici tak se nic nestane, já osobně jsem kliku z kartru normálně vytloukl a nic se nestalo a žádný problémy s tím nemám. Jako stahovat stahovakem nebo dokonce pod lisem kliku, která drží v kartru silou vule nema cenu.....
Datum: 26. června 2011 13:47
 klikar,kolecko....  Nemám rád násilí vs Jawa.Nebojte udělal jsem to opatrně a všechno je OK.  jinak dacan .. :  Jestli to tak děláš ty tak asi chodíš pěšky že ?
Datum: 03. října 2010 16:21
Datum: 03. října 2010 15:44
  jo stahovák mě taky napadl.ale šlo mi o to jestli to tak můžu udělat.Díky moc
Datum: 03. října 2010 12:24
 jasně udelej to jak radí dacan a pak se nezaponeň tady zeptat jako trouba proč ti nejde seštelovat volnoběh. každej podprůměrně chytrej dacan má na konci čepu roznejtovanou trumpetu a pak v lepším případě pláče že mu nesedí kužel v rotoru. v horším případě ho tam taky namlátí kladivem a pak tu brečí že mu nejde nasadit vačka. tak mu nákej dacan poradí at do ní bouchne. výslednej efekt je že se to tam všechno mele jak vítr v bedně a ejhle, nejde to seřídit a navíc to dává malou jiskru. a důvod?? protože jsi taky dacan co si roztrumpetkoval konec čepu a hází rotor a s ním i vačka. aby se ti to točilo, tak musíš dát cívky dal od rotoru a nemaj dost energie, a odtrh a předstih nejdou seřídit. ted jsem dostal nápad!!! co si na to udělat stahováček???  )) nebo to vymáčknout pod lisem?
Datum: 03. října 2010 10:04
 zabouchej na to pořádně kladivem a je to neser se s tim
Datum: 03. října 2010 9:13
 Zdar..už dlouho řeším problém se svým pionýrem-vynechávání motoru na 3RS. Dnes jsem přišel na novej poznatek....asi takhle...na připojení kabelu k pólu bzučáku je červenej prášek...jde seškrabat..ale po pár km je zpět...je to i na kladívkách na té pružince...a možná i někde jinde to nevím...ptám se : může tohle dělat zkrat přimo v zápalku? Už jsem z toho na větvi...je to zapalovánín" Nikde jinde to není!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 14:15
 když říkáš prášek tak to bude zřejmně tím že to to tam na tom místě zrovna probíjí a to zapříčinuje nesprávný chod motoru(zapalování)
Datum: 09. října 2010 14:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak jsem necet vsechny tvoje prizpevky... (pouze tento) na 1 a 2 ti to jezdi normalne? taky jsem se hodnekrat setkal ze 1a2 letel jak vitr ale 3 problem... vzdy jsem vymenil svicku a predelal predstih a bylo po problemu jinak ten prasek vubec si nedokazu predstavit jak to myslis...
Datum: 03. října 2010 20:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ahoj mám problem že když zaradím 1 na jawě 21 tak to strašne dlouho trva než vylitne do otaček čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:55
Jméno: Ivuška
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:55
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja jsem zapomel že jsem měnil pistní kroužky.
Datum: 02. října 2010 22:48
 Nizka hladina v plovákovce....nebo predstih
Datum: 02. října 2010 22:46
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 cus da se jeste dneska kupit magneto na 23? mam tu jedno ale má strhlou aretaci pro vačku
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 11:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já to měl taky strhlý...propiloval jsem tam drážku a místo toho jsem udělal takovej nějakej klínek a už na to jezdím 2 sezony a níkdy to nezklamalo
Datum: 03. října 2010 11:35
 boocheer ®já bych od tebe asi nějaký vzal pošli mi fotky na mail a pak se nějak dohodnem.
Datum: 03. října 2010 8:47
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Magneta se nevyrábí, jedině sehnat přes inzerát starý a nebo od nějakýho kamaráda. Jinak magneto, který je nabízeno na motojelínkovi, je určený na 20W zapalování a ty to chceš na J23 a tam je 30W zápalko (nebo většinou bývá 30W zápalko...)
Datum: 02. října 2010 23:05
 mám jich doma plnou bednu... jestli chceš můžu vybrat to nejpěknější a je tvoje za 50Kč+poštovné. Nové magneta se myslim nevyrábí a kdyby vyráběly byla by to otázka v řádu stovek Kč
Datum: 02. října 2010 22:09
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
Datum: 02. října 2010 22:09
 co se takhle podivat po netu nez se zacnes ptat?a nebo koupit starsi,pouzity?napriklad motoinzerce,aukro,bazos... ? zalezitost 50-100 kč
Datum: 02. října 2010 22:04
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 tak vyrábí nebo ne dá se koupit nový ?
Datum: 02. října 2010 21:53
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Pojmem aretace pro vačku je myšlen nálitek na který se vsune ten výřez ve vačce a navíc jde o to aby se ta vačka vystředila a když se to pak utahne tak se taky může pohnout.
Datum: 02. října 2010 21:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hrozně by mě zajímalo co je aretace pro vačku? jestli myslíš ten zářez v rotoru, tak to vem čert, stejně se to po stažení šroubem nehne
Datum: 02. října 2010 21:44
 čus Draci,mam dotaz,rozpulil sem motor kvuli pretesneni,dal jsem ho dokupy a netocilia se zadna hridel rozpulil sem ho znovu,nic sem nenasel co by mohlo byt na zavadu,pri skladani sem dal kartery k sobe srouby sem postupne dotahoval a kouslo se to,zduraznuju ze jsem je dotahoval malo,hodne malo,nevite cim by to mohlo byt? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:54
 aha tak to je asi tim,bylo tam papirovy a dal sem tam silikon,hned to zitra skusim dat papirovy
Datum: 02. října 2010 21:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no za předpokladu žes neměnil pouzdra, tak čim si to přetěsňoval? jestli bylo mezi karterama papírový těsnění a tys tam při skládání napatlal jen silikon, tak by to mohlo bejt tim..
Datum: 02. října 2010 21:47
Posl.aktualizace: 02. října 2010 22:22
 ja se nezlobim  vzdyt jsou to aukce  a vim jaky je to pocit,ja z aukra poskladal pulku motorky
Datum: 02. října 2010 22:22
 Ale na Caueho se nezlob,přeci jen renovuje ČZ 125 453
Datum: 02. října 2010 22:06
 čau, jo to dost naštve no. Stalo se mi to taky několikrát,že mě s posledních pár vteřinách někdo přehodil. Hned v tu chvíli jsem si řekl,že už se na to aukro vyse*u,at jdou všichni do háje. Ale nedávno o letních prázdninách jsem sehnal originál oba díly masky na mou ČZ deluxe za dobrou cenu,přihazoval jsem až pěkně ke konci a hldíal jsem si přesnou dobu a dokázal jsem to vydražit! Ale řeknu ti jsou to celkem nervy....,ale je to úžasnej pocit něco vydražit
Datum: 02. října 2010 22:05
 Ahoj draci. Koupil jsem Jawa05 rv 1963 s papírama v depozitu, ale nemůžu na stk, abych mohl dokončit převod, protože ho nemůžu a nemůžu pořádně rozhýbat(motorch). Mám plně funkční jawu 20 bez papírů. Stačí přehodit štítek a vzít to na STK? Projdu i když je jawa 20 sice na první pohled stejná, ale motor je jiný a s jiným číslem? Mě by to přišlo nejsnazší řešení. Navíc ta jawa 20 je v podstatně lepším stavu. dík předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:57
 Zdar, na přepis potřebuješ pouze evidenční prohlídku a tam ti zkontrolují pouze čísla jestli jsou spravné, to jestli je motorka provozuschopná je nezajíma, já jsem nedávno přepisoval 250 Panelku a dovezl jsem ji tam na vleku, technik se podival na cisla a jel jsem domu.
Datum: 02. října 2010 21:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no já nevim esli by to prošlo, záleželo by na povaze a všímavosti technika.. číslo motoru se dá za 50Kč na DI vymazat, ale můžeš ho nahradit jen motorem stejného typu, což 05 nemá..
Datum: 02. října 2010 21:43
 no bud si to číslo motoru přeraž nebo nech přesat v TP na uřadech ale je to škoda přepisovat a ještě kto mu 05tku z roku 1963 ale je to tvoje věc
Datum: 02. října 2010 21:28
 -tak se vám pochlubím jak jsem to včera položil na mém pionýru  jel jsem v noci,nesvítily pouliční světla,jel jsem v nějaké ulici kde byly spomalovací prahy,přejel jsem 5 prehů opatrně,byli na nich odrazky a žluté reflexní pruhy takže jsem je viděl už z dálky a pak jsem to rozjel tak na 50 protože už 500 metrů žádný práh nepřišel ale pak tam byl tam práh,který byl černý jako asfalt,bez žlutých pruhů a bez odrazek a neměl jsem šanci ho vidět...no tak jsem ho přeletěl,jedno salto a fechtl mě skončil na zádech a škvařil mi pul minuty nohu o výfuk. Nevim proč to ti kreténi udělal tak blbě. Práh ve stejné barvě jako silnice a ještě bez nějakých odrazek atd... bych jim nakopal prdel za takový nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 23:06
 ja treba ted simuloval s rukou..jezdim na freestylovym kole,skacu na rampe a td,a neco sem si pred mesicem udelal s rukou..byl sem v nemocnici a zlomeny to nebylo,tak mi rekli at nejezdim mesic..po mesici sem sel jezdit a zase me zacla bolet tak sem tam sel znova a dali mi sadru..mel sem ji mit 10 dni,ale pojistka se vyplaci az od 14ti dni,takze sem sel az za dva tydny na sundani a rek sem jim,ze se byl na chate  tim padem mam pravo dostat penize od pojistovny..no co,kdyz uz pojistku platime,a boli me ruka,proc z pojistovny nevyzdimat co se da?
Datum: 02. října 2010 23:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 02. října 2010 22:48
Datum: 02. října 2010 22:37
 ale jestli se ti to podari,jestli si spis nemel zavolat policajty aby to sepsali primo na miste,ted ti uz nemusi verit,ze si se tam vystipal  ale je lepsi bejt zdravej,nez mit penize  takze nakonec muzem bejt radi,ze vubec zijes
Datum: 02. října 2010 22:24
 to nezní špatně. Samozřejmě že mám všechno na papírech i potřebnou skupinu řidičáku. Ale mohl bych žalovat město za ten práh... řekl bych že jsem nebyl první ani poslední člověk na motorce co se tam v noci pěkně vymlel
Datum: 02. října 2010 22:11
 pokud ty mas papiry a vsechno v poradku,mas sanci zalovat mesto.neoznaceny spomalovaci prah bez reflexniho oznaceni.trochu simuluj ze mas treba zlomenou nohu,zajdi k doktorovi at to sepisou a muzes dostat slusny prachy  pokud chces priklad-ja za zlomenou ruku dostal 4500 kč  a to sem nic nevymahal z mesta,mohl sem si za to sam.
Datum: 02. října 2010 22:09
 no už zažil ale snažim se ho dávat dopucu... na zimu chystám renovaci takže mě to ani tak neštvě že jsem ho tak dobil... horší kdyby se mě to stalo po renovaci... to bych se asi objesil.
Datum: 02. října 2010 21:52
 já vim že zatu 1 nemuže četl jsem to a zatu taky ne ten pincek už sttebou toho zažil co
Datum: 02. října 2010 21:40
 jo to jsem tu taky psal... hrabe se na mě smůla,sotva toho pincka dám dokupy a už další havárka... a přitom za tu s tím kamionem vubec nemůžu a za tuto dá se říct taky ne někdo mi to závidí nebo nepřeje
Datum: 02. října 2010 21:32
 nevysekal ses náhodou nedávno jak ti tam vlít ten kamion ?
Datum: 02. října 2010 21:31
 Vpohodě akorád zničený předek masky a já mámpěkně popálenou nohu a pěkně naražené koleno  pořád čumím před sebe jestli tam neni preh,nikde nic a najednou švác jako kdyby se mě teleportoval přímo pod kola
Datum: 02. října 2010 21:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ty musíš mít pěkně rozbité záda a nohu a fechtl je možná taky rozbitý
Datum: 02. října 2010 21:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 njn, takovejch neviditelnejch prahů je.. plechy jdou vyklepat. hlavně že ty sis nic neudělal..
Datum: 02. října 2010 21:13
Posl.aktualizace: 04. října 2010 18:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo díky...
Datum: 04. října 2010 18:36
 jj, do stran na 23 a horni hrana vyfukace aby byla 29 mm od vrchni hrany valce
Datum: 04. října 2010 14:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha tak to jich mám doma milióny  hele ještě ejdnou sory že se tak blbě ptám.. to mám asi rozšířit vnitřní výfukovej kanál ve vložce do stran že??
Datum: 04. října 2010 7:13
 prachobyčejnej pilník
Datum: 03. října 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 03. října 2010 20:06
 no onehda jak se me vylamala ta predloha tak sem musel ficet dom jen na trojku... podtoceny jak krava to vyjelo kopec
Datum: 03. října 2010 12:51
 hlavně to prdí úplně od spodu
Datum: 03. října 2010 12:48
 jj origo válec, karbec, vejfuk.. divim se, ze to s takovym prtavym karbem tak jede
Datum: 03. října 2010 12:45
 taky jsem byl na ecce homo ale v červnu na 555.do karuselu přes lipinu na 3.sací +výfuk+hlava 21.tryska 68 a místo tlumiče ucpávka.vmax kolem 70kmh
Datum: 03. října 2010 12:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele ty tam máš origo válec z 555ky nne?
Datum: 03. října 2010 11:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: jj díky..
Datum: 03. října 2010 11:34
Datum: 03. října 2010 11:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: to je fakt tvůj pincek??  hele můžu se zeptat jak a čím si zvětšoval ten výfukový kanál? a co klikovka snáší tu sníženou hlavu??
Datum: 03. října 2010 8:19
 a to druhy video je z kopce... ne nejakyho extremniho ale je... 70 by to melo dat i na rovince, tohleto by melo být vic nez 70
Datum: 02. října 2010 22:30
 hráblej vejfukáč, snizena hlava a ojnice na jehlach... tot vse. ecák to vyjede na trojku, v zatackach davam dva... jsou to moje videa  jinak to mam rozlozeny (ted uz zas slozeny).. na predloze se vylamaly zuby
Datum: 02. října 2010 22:26
 no jo ekcák jse ze šternberka tak to znám toje celkem prudky dolu to se nezdá tak mu určitě v tom pomohl i ten kopeček dolu  jonak když sem byl 9 záři na ecce homo hystorik to ste měli vydět jak se to pomalu škrabalo na vrch to jeli ta 35km/h
Datum: 02. října 2010 21:34
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 no jako nevim ale mam taky 555 jezdim s ni po polních cestách a jezdila fakt slušeně akorat tedko mto už neni co bejvalo porotže celekm ji dam zabrat ale myslim si že když to maš dobře seštělované tak to tak jede
Datum: 02. října 2010 21:04
Jméno: Dlofus
IP: uživatel10470
 No má tam eště starej vyvažovací poměr to mněl děda tky stačí mít vždy u klikovky pístu čepu mít součet váhy na kladnej toho druhýho jako třeba píst. kroužky....10g+píst 40g 40 potřebujeme na kluikovka 250g40+250 děleno tým že si necháme v svíčkové díře aby byl píst uplně vidět to znamená doba zážehu nalejeme olej ze stříkačky kolik ho tam bude je vždy převedeno na cm3 a pak 290 děleno tý a zbytek nebereme takže te...  co výdem od toho odečteme kompresní poměr a je to tolik by mněl bejt vyvažovací poměr na tlak pístu... je to složitý ale když to děláte atak ani nw
Datum: 02. října 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 když je na tom motor ve výborném stavu tak to 70 musí dát jak nic a na tom videu mu to jede dost pěkně
Datum: 02. října 2010 20:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 péro: hele já si myslím že je 70 kiláků na 555ku trošku moc
Datum: 02. října 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda osobně jsem nikdy nejel na 555 která by měla motor po GO tzn jako z výroby , ale myslím si že by tak měla jezdit každa 555 když je v dobrým stavu
Datum: 02. října 2010 19:56
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.youtube.com/watch?v=O11X9q4JMnU
Datum: 02. října 2010 19:55
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau mam problem s fichtlem kdyz ho nakopnu tak bezi asi tak 20s a pak chcipne nvm co s tim je z kohoutu benzin tece v hadici taky je a u plovaku taky , plovak deravej nemam jen sem zkousel ohnout ten plisek , a nemam nastavenej volnobeh muze to byt tim ze to chcipe kuli nemu?? a jehlu mam na 1. zarezu od dola muze to byt tim odepiste vsem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: jirka ficu
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Podle mě má svíčku zaolejovanou proto ze ma moc vysokou hladinu a proto se mu to uleje
Datum: 02. října 2010 20:42
 zkus snizit jehlu spravne ma byt pri zajizdeni na 3. a po zabehu na 2. drazce z hora
Datum: 02. října 2010 20:01
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 Tu mas muzes nastavovat 
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 02. října 2010 19:12
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 máš dobrej ventil plováku??Když tak ho zkus vyměnit.
Datum: 02. října 2010 18:51
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 udo 5. podle me je to tim ze je moc nastavenej predstih
Datum: 02. října 2010 18:51
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 2 hý zářez je standard ,seřídit hladinu a ta svíce se mi vůbec nelíbí.
Datum: 02. října 2010 18:35
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo a jeste kdyz vytahnu svicku tak je zaolejovana od cernyho oleje a benzinu a takze ted mam moc bohatou smes? tak ja skusim to dat na druhej zarez nekde sem cet ze 2. je pro bezny pouzivani
Datum: 02. října 2010 18:26
 asi máš bohatú zmes a nísku hladinu v plavakovej komore benzín nestíha dotekat
Datum: 02. října 2010 18:20
 Ahoj je naky rozdil mezi zapalovaci civkou a svetelnou..?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 9:10
 zapalovací cívka je připojená na kladívka a má větší počet závitů a menší přůřez drátu má tam větší napětí myslim ale to ted konkretně nevím jaký to bych musel vypočítat.....světelná cívka je sériově spojený s druhou světelnou cívkou a proud z nich de do světel....
Datum: 09. října 2010 9:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 krátkou dobu sem tak jezdil, když mi odešel zapalovací pól, ale na dlouhodobý ježdění bych to nedělal..
Datum: 02. října 2010 20:46
 to je normalni ze ji tam mas dulezite je co s ni chces napajet
Datum: 02. října 2010 20:02
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 a vadí to když treba mám na zapalování cívku svetelnou..? Díky
Datum: 02. října 2010 19:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak že si ji srovnáš s jinou, o který bezpečně víš, jestli je zapalovací nebo světelná
Datum: 02. října 2010 19:13
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 A jak je rozpoznám??
Datum: 02. října 2010 17:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano je, v síle jádra, v počtu závitů a v průřezu drátu
Datum: 02. října 2010 17:27
 zdar byli jste denska někdo na letišti v dobrý
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 23:22
 Já tam také byl koupil sem 2 Pionýry do sbírky a pár drobností a jel domu s plným autem
Datum: 02. října 2010 23:22
 ráno jsem se tam na chvíly stavil, koupil si gola sadu TONA do mojí sbírky a mazal domu
Datum: 02. října 2010 20:33
 jo bylo to tam docela parada...
Datum: 02. října 2010 18:54
 Ahoj sháním PIO pumpičku (Né obyč. Na PIO byla nějáká co měla menši rozměr pod sedlem u 05tky mam nato dokonce držák) nemá někdo koupím.Nebo nevíte kde se dají koupit repliky?...Sry vím ,že to sem nepatří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 1:47
 Jo díky. Díval jsem se tady nedávno a ještě tu nebyla takže tak.Jinak bych sem nepsal  .Eště raz díky  .
Datum: 03. října 2010 1:47
Datum: 02. října 2010 19:37
Datum: 02. října 2010 18:12
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím jak poznám že mám Ložiska na klice v háji ? Co to děla při jízdě za bordel ? Dík za kazdé odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 0:33
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 no jo já když chvilku jedu tak začne rachotit přesně jak si říkal a ztrácí výkon , myslíš že to je ono ?
Datum: 03. října 2010 0:33
 pochybuju že by někdo při jízdě strkal prsty do ložiska  Dělá to takové divné zvuky,první se to projeví tak že ten motor nemá čistý motorový zvuk ale spíš takový kovový nebo to nějak neobvykle hučí a když je ložisko uplně v háji tak klepe. A když klepe tak je v něm volný čep klikovky a tím pádem se vačka hýbe do stran a už to neejde jak má,má to velký vliv na předstih
Datum: 02. října 2010 21:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Poznáš to tak že když dáš do oka na ložisku prst a ucítíš vůli
Datum: 02. října 2010 20:37
Jméno: Lubin
IP: uživatel10243
 Zdravím, mám válec na 250 kyvačku a jak jsou ty dva kanálky, tak jedem je ulomený (ta tenká stěna), kdybych to vypiloval i na druhém - popř. i píst bych upiloval... Jelo by to? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 8:32
 jestli myslíš ty tenký přepážky az uplně dole na vložce na přefukách, tak ty klidně vyřízni, ale na pístu je musíš nechat. a ničeho se neboj, tam kroužky nejezděj.
Datum: 03. října 2010 8:32
Jméno: jan
IP: uživatel10472
 ty přepážky jsou tam pro to aby se pístní kroužky neroztáhly a nezasekávali při přechodu přes kanál.
Datum: 02. října 2010 21:02
 Cus draci....nevíte jestli je někde na rotoru vyznačeno jestli je to 30 W nebo 20 W pripadne jak je to vyznaceno?.......potreboval bych to vedet diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 20:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jj, nemáš za co .) taky si myslim že je jen jeden, je to i logický, jen sem si nebyl úplně jistej..
Datum: 02. října 2010 20:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok diky  moc si mi pomohl...jinak tady na kramku pise ze je to 30 W zapalovací pól ale pólu jsem videl tolik ze jsou podle me vsechny stejny  jinak na jinych E-shopech k nim nic nepisou takze je asi jenom jeden typ....rozlisuji se pouze svetelné
Datum: 02. října 2010 19:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo je vyražený zepředu. Jestli myslíš indukční cívky, tak se dělaj 6V a 8V, podle mě neni rozdíl v použití, a jestli zapalovací pól, tak si nejsem jistej, ale myslim že je jen jeden typ.. Kdyžtak ti nic nebrání omrknout eshopy a snadno zjistíš, jestli prodávaj zvlášť pro 20 a 30W magneta, nebo jen jeden typ..
Datum: 02. října 2010 19:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a je nejaky rozdil mezi zapalovacími cívkami? myslim jestli se deli na 20 W a 30 W ? dik a jeste kde je to cislo vyrazeny zpredu? ja jen jestli by stacilo sundat stator
Datum: 02. října 2010 19:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na rotoru je vyražené číslo, pokud začíná 05... tak je to pro 20W stator, pokud 20... tak je pro 30W stator... prohazovat lze jen v rámci typu (pro 20W stator - 20W rotor, to samé pro 30W)
Datum: 02. října 2010 16:36
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A nevite jestli mi muze pusobit nejake problemy kdyz mam 20 W stator z jineho pionyra a 20W rotor zase z jineho? nebo naopak? nebo 30 W stator z jineho pionyra a 30W rotor zase z jineho nebo 20W a 30W?
Datum: 02. října 2010 15:47
 Jelikož jsem předělával kompletně zapalování, tak jsem to taky hledal ale nic jsem nenašel.Takže nevím  Taky bych to potřeboval vědět jak se rozeznají.
Datum: 02. října 2010 15:30
 Ahoj.Proím Vás půlím motor jawy 50 mustang.Spojku mám doel vše ok.Ae za boha nemůžu sundat sekundární kolečko.mám stahovák domácí výroby.kterým jsem už sundal hodně sekundárních koleček.ale toto prostě nejde...nevíte prosím Vás na to nějaký trik ? už opravdu nevím.stahovák mám už z toho zničený , dělal jsem druhý,ten už je taky po něm.Prosím vás poradte...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 20:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vem si nějaký větsí trojramenný stahovák pevný a musí jít dole pořádně to napružuj dokud nepovolí samo
Datum: 02. října 2010 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no, když to stahuješ stahovákem a ten je napruženej, tak do toho zkus klepnout kladívkem.. jinak ještě pomáhá klepnout do kolečka v tečném směru proti jeho směru otáčení přes dřevěnej špalík..
Datum: 02. října 2010 16:38
 omlouvám se .. . ne sekundární kolečko ale primární kolečko...
Datum: 02. října 2010 14:32
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat. Dneska jsem zprovoznil Jawu 05, která stála přes dvacet let. Plovákovka v karbecu vyčištěná, nový převodový olej, vyčištěna palivová soustava, nová svíčka N15C. Na nakopnutí nechytnul, tak jsem tlačil a tlačil. Potom konečně chytnul a vystřelil jak býk, málem mi ujel jak jsem vedle něho utíkal. Ale na plyn vůbec nereagoval a když jsem chtěl dát dvojku, tak chcípl. Pak jsem zase tlačil, ale bohužel zrovna se chytil, když tam byl štěrk s pískem. Ale vystřelil tak rychle, že na tom štěrku uklouzl, já hodil hubu a položil fechtla, který zase chcípnul. Nevím čím to může být. Napadá mě, jestli nesaje faleš, nebo jen se třeba zachytne plyn na plno a už nechce povolit a nereaguje...
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 20:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Když to nejde bez filtru tak ti netěsní karbec. takže přetěsni pořádně karbec, taky vyčisti zapalování,dej nové kladívka,zkontroluj vačku jestli není sjetá namaž filc,zkontroluj jestli dotěká benzín,vyčisti výfuk a pak to zkus,pak ještě zkontroluj jehlu a podiv se na šoupátko a plynové lanko,můžeš ho mít potrhané a proto se ti nevrací plyn! Zkus toto všechno a pak uvidíš jestli to pojede nebo ne
Datum: 02. října 2010 20:53
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ještě mě napadlo, že jsem to asi špatně definoval. Prostě najednou chytne a jede jak bych držel naplno plyn, ale já vůbec nepřidávám a nejde ani ubrat, prostě nereaguje, a tak jsem zkusil i přes ten plný plyn kopnout dvojku, ale to už chcípnul. Zkusím se ještě podívat na to lanko.
Díky.
Datum: 02. října 2010 13:48
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No já jsem zatím karbec moc nerozdělával, protože jsem to zatím jen chtěl zkusit, jestli to vůbec pojede a přes ty revmaplechy se tam špatně dostává, tak jsem to zatím nezkoušel, to je pravda. Je tam airbox, ale nechytalo to ani bez něj, tak mě napadlo papírovým kapesníkem zacpat přívodní trubici do airboxu a najednou už chytil, ale až moc.  Na jehlu se podívám. Protože je to ale 05, tak jaksi nemohu nastavit ani hladinu v plovákovce.
Datum: 02. října 2010 13:44
 já bych řekl že to bude bud nekde přisávat vzduch nebo bych si pohrál z lankem od plinu jak je hodně namontováno do toho kulateho výčka nebo bych ho ponořil do oleje a pak to skusil počkej si ještě na názory druhých. ( Amáš dost přitaženou hlávu? tam to taky muže tahat faleš)
Datum: 02. října 2010 13:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mohla by to dělat moc bohatá směs, ucpaná volnoběžná tryska... zkoušej různý nastavení karburátoru (polohu jehly) a uvidíš kdy to bude lepší a kdy horší..
Datum: 02. října 2010 13:40
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec jakou má myt svička barvu když jawu 21 neham na volnoděh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 13:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 02. října 2010 13:37
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, čím mže být že klikovka háže ze strany na stranu, vůle cca 1 mm. Může to mít vliv na jízdu? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 17:21
 já jsem měl ještě menší vůli a měl jsem problem ten že to cukalo, škubalo apod.. A právě vůli blbě spínal kontakty kladívka a proto to škubalo a cukalo.
Datum: 02. října 2010 17:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli se ti nehýbe magneto na klice, tak se zkus zamyslet čím by to asi mohlo být?
Datum: 02. října 2010 13:44
Jméno: Michal Valenta
IP: uživatel5546
 myslíš na fichtlovi? já mel taky u jednoho vuli ,muže to mít vliv na jizdu ale to že na pistu je čep kde je taky vule tak 1cm tak by se to melo vyrovnat  ale určite to neni dobre znamení muže se ti vychodit válec . A bude to nejspíš zpusobenu ložiskama na klikovce
Datum: 02. října 2010 13:24
|



|