Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
Datum: 10. září 2011 11:28
Jméno: fichtltuning
IP: uživatel7456
Datum: 09. září 2011 11:00
 je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
Datum: 08. září 2011 20:57
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
Datum: 08. září 2011 20:07
 a jakou úpravu si představuješ?
Datum: 08. září 2011 19:45
|



|