Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 čím to je že když vypustím olej z převodovky tak je z toho taková lepivá sra*ka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:58
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 nekvalitní olej
Datum: 03. října 2011 20:58
Jméno: maara
IP: uživatel11974
 zdar draci jak tlusté majíí být po zbroušení spojkové korky u pařeza 555 ? díky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 22:52
 Hele nvm , ale fakt to musí být tak akorát- zkousej to zbrusovat a davat tam tu spojku- melo by to být kolem tří milimetru
Datum: 12. září 2011 22:52
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Zdarec Draci.
Mám problem, fichtl jezdí parádně, volnobech drží za STUDENA startuje, ale jakmile se trošku víc zahřeje tak nemám nárok ho nastartovat, nevíte někdo čím by to mohlo bejt?
Myslim že svíčka, mám tam 14ku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:22
Jméno: hany
IP: uživatel12405
 Bohatost, volnobeh..
Datum: 13. září 2011 9:22
 Taky zkus dat tu patnacku svicku
Datum: 12. září 2011 22:56
 tiež by som pozrel bohatost zmesi hladina a ihla
Datum: 12. září 2011 19:47
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Když je teplej tak pomáhá motorku naklonit doprava (ve směru jízdy).
Datum: 12. září 2011 19:38
 zdar, když mám na pístu vyraženou 2, tak to znamená 2.výbrus, nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 18:26
Jméno: suchos1993
IP: uživatel12427
 no OK ale mel si dodat jakej typ motorky myslíš
Datum: 12. září 2011 18:26
 no tak sorry za blbej dotaz, mno....na všech pístech od mosquita co jsem viděl rozměr pístu, ne kolikátý tam je výbrus
Datum: 12. září 2011 18:16
Jméno: suchos1993
IP: uživatel12427
 to se ptáš skrz to že chceš nekoho vyprovokvat nebo co ,toje snad asi jasný ne,takovyhle otazky ..bych vam zakazal semka chodit.
Datum: 12. září 2011 17:59
Jméno: stambi
IP: uživatel6193
 zdravim potrebuju poradit jaki doporucujete casovani vyfuku u upravenejch 2k vihovovalo bi 28.5 od horni hrani valce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 16:10
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 diki moc
Datum: 12. září 2011 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 pro začátek stačí+trochu rozšířit(dle vrtání 23,5-24,5) ,sací kanál zarovnat,horní hrana podle pístu spodní hrana 68-68,5mm
Datum: 12. září 2011 11:53
Jméno: andrewop89
IP: uživatel404
 čau lidi, chci si dát na mustanga baterku, a schánim někoho jestly by mi vyrobil regulátor a usměrňovač, dobře zaplatim díky, moje icq 556223113
mužem se domluvit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 koník za usměrňovačem nepotřebuješ. Napětí ti vyhladí baterka. Takže pokud použiješ 4xdiodu znamená to že použiješ světelnej okruh z 30W verze... Ale když přední světlo použiješ 25W a zadní 5W kde máš rezervu na dobíjení? Hele rezervu na dobíjení získáš jen tím že spácháš zadní světlo z LED. Tím ušetříš nějakých 4W a to už by na dobíjení stačit mělo. S těma 12V je to tak že stačí na světelném okruhu použít žárovku i baterku 12V. Moc to neřeš, ale funguje to. Osobně bych ale bez regulace dobíjení do toho nešel. Jde o to, že pokud zapomeneš rozsvítit, nebo nedejbože by ti prasklo vlákno přední lampy, tak baterku vyloženě upečeš. Rego nepotřebuješ proto pro nic jiného, než abys baterku neupekl, toť vše.. takže zapojení asi takto... odpojit z double pólu drátek od kostry (na jednom z pólů). k těmhle dvěma vývodům (jeden pár) se připojí můstkový usměrňovač, za to rego a za něj akumulátor. Všechno na 12V. Na zbytek se pověsí vypínače a světla... jako zadní musíš zapojit LED jinak nebudeš dobíjet.
Datum: 14. září 2011 20:59
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chong! Zajímá mě to na těch 12V, jak se to dá udělat? A jako takový ''horší''  usměrňovač mi stačí 4 diody SB5100 a třeba k tomu paraelně zapojený kondík 500uF - 15V ? Díky moc
Datum: 13. září 2011 18:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Teoreticky usměrňovač je jednoduchý, ale každé řešení má svá úskalí  . Takže na PN přechodu usměrňovací diody očekávejte úbytek napětí cca 0.7V. Protože se jedná o zapojení můstkové, tak proud v každém okamžiku prochází v serii dvěmi diodami, úbytek je součtem úbytku na dvou diodách. Tedy 1.4V .... pokud tedy očekáváme že výsledé napětí bude 6V tak se jedná o ztrátu napětí ve výši 23%. Inu usměrněním přijdete o 23% získatelné energie a při stejných otáčkách kdy jste bez usměrnění měli 6V nyní máte pouze 4.6V a to už rozdíl je.. nebo ne?  . Ono se to s otáčkami tak nějak srovná, ale furt (nebo-li imrvére) tam nějakou ztrátu máte a k tomu se efektivně využitelné napětí z alternátoru posune do vyššího pásma otáček než bez usměrnění.... takže je sakra vhodné hledat řešení co nemá takovou ztrátu. Jednak použít diody s nižším úbytkem napětí na PN přechodu, tj. diody typu shottky. Jenže ty se nevyrábí v hotových můstcích (kostkách), takže je třeba je složit z jednotlivých diod. Osobně používám SB5100 (5A/100V). A druhý fígl spočívá v "přeladění" výstupního napětí na 12V, když ztráta mezi efektivním napětím a ztrátou na PN přechodech diod je v daleko menším poměru než oněch hrůzných 23%.. jenže to přeladění nemá smysl dál popisovat, bo drtivá většina lidí to tady nepochopí, páč si hned myslí že se musí póly (cívky statoru) převíjet… nemusí… no už vidím jak máte zavařené hlavy z toho co píšu, nebo si říkáte coto tady za kraviny Chong vykládá, když na všecko stačí jen odpor a žárovka, nejvýše tranzistor
Datum: 13. září 2011 9:43
 já vim, já bych si to udělal ale nemam na to věci
Datum: 12. září 2011 21:15
Datum: 12. září 2011 16:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Na usměrnění ti stačí třeba 4 diody 1N4007 zapojené do Graetzova čtverce, tak získáš dvoucestný usměrňovač, regulátor už je jen otázka pár stovek a nebo šikovnýchn rukou!
Datum: 12. září 2011 16:07
 pokud se najde výrobce tak mám taky zájem o regulátor. PS usměrnovač koupíš v elektru
Datum: 12. září 2011 16:00
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:34
Datum: 12. září 2011 19:34
 Čavte pinčlisty  prosím vás aké číslo má oranžová a tá krémová na najnovších čo nemajú lištičky na zadnom blatníku ? za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 14:26
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mrkvová červená
Datum: 13. září 2011 14:26
 Dobrý den sháním usměrňovač na čz 150 c ne bo jestli se dá nějak nahradit? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:46
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ano, Hany má pravdu.. selen je nezničitelný.. nezničíš ho ani úderem kladiva... pochopitelně kecám blbiny, stejně jako Hany
Datum: 13. září 2011 9:46
Jméno: Hany
IP: uživatel12405
 Ja bych tam narval ten selen, je to vic retro  Navic je to velky a neznicitelny
Datum: 13. září 2011 9:26
Jméno: Roman
IP: uživatel12420
 Díky moc
Datum: 12. září 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 Hm....tak máš asi pravdu.....dávali tam nějakou kostičku co koupili v GESu
Datum: 12. září 2011 11:54
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stando, mám Tě pod drobnohledem, tak bacha na blbosti co napíšeš  . A mohl by jsi nám Stando říct kde se ta selenová dioda dá koupit? Já osobně měl v ruce novou selenovou diodu v ruce naposledy před víc dvacetí lety a už tehdy se nedala koupit  . Romane, kup nějakou usměrňovací diodu, nejlépe shottky a ještě lépe v pouzdru DO220 (má se za co přišroubovat a bývá na dostatečný prou). Osobně bych zvolil MBR1060 (např. http://www.ges.cz )
Datum: 12. září 2011 7:04
Jméno: standa
IP: uživatel12423
 známej renovoval céčko a dával tam jen selenovou diodu a vše OK
Datum: 11. září 2011 23:04
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar hoši, mám dotaz, co používate, když máte zarezlé pístní kroužky, vyndal jsem totiž píst z motoru ČZ 175, která stála tak milion let. Zkoušel jsem to dát do kofoly, brzdové kapaliny a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel12431
Datum: 13. září 2011 11:47
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 jsem tak rad jsem tak stastny ... ze na vas uz z vysoka seru lomenym obloukem ve stylu gotiky..........
Datum: 12. září 2011 22:21
 nechápu smysl konání tvého..zkus RC colu
Datum: 12. září 2011 19:36
Jméno: Mikwe
IP: uživatel11242
 Zkus to naložit do nafty
Datum: 12. září 2011 18:58
 kruhy přepečené k pístu nezachráníš  ..... jasné.. když mi bylo 12 taky jsme tak uvažovaly a nakonec se stejnak kupovalo nové... výbrusy se nedelaly a jezdí to s původníma pístama a novýma kruhama dodnes a výborně to jede.
Datum: 12. září 2011 15:44
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Frankulin, ty si teda nevidany chuj, vite, já chcu ty kroužky zachránit, nechce se mi zbytečně investovat, když za chvíli na tom budu dělat výbrus, protože chcu jen vědět jak ta motorka jezdí, potom ji zase schovam a pozdeji udelam vybrus
Datum: 12. září 2011 15:40
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 zkusil bych nákej čistič brzd nebo odrezovač jinak nevím
Datum: 12. září 2011 13:40
Jméno: lanz
IP: uživatel12424
 Zase ňákej nervák
Datum: 12. září 2011 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 prej nervák.....jen řek pravdu.....dlouho tu nebyl,tak si dal ten čas a sesmolil těch pár řádek k zamyšlení....já bych napsal to a samé,ale tady je to jak házet hrách na zeď......tak už podobný problémy přeskakuju......protože chceš jezdit,ale nemáš na to,tak nejezdi......pokud to nepovolí ani v brzdovce tak to zkus ohřát plamenem.....kup aspon ty kroužky nový když už nic jinýho....a válec zevnitř vyleštit.....
Datum: 12. září 2011 12:06
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Ty vole někdy mám pocit, že tady z těch dotazů vyrostu a ještě si u toho vyškubu vlasy. Tak když mám zarezlý kroužky v pístu tak píst rozdělím hrubou silou na železo a hliník a jdu si pro novej píst a nový kruhy. Ideálně ruku v ruce s výbrusem válce. Pokud to je pro tebe drahej špás tak nemůžeš mít ani na benzín v tom případě...takže ti je motorka k ničemu. Ty vole....fakt tolhe já nikdy nepochopim. Proto sem i na fichtl pokec přestal psát...protože polovina dotazů je tu bohužel totálně stupidních...včetně tohoto.
Datum: 12. září 2011 9:34
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 v Kofole ti to nikdy nepovolí, používá se coca cola, tam je kyselina fosforečná
Datum: 11. září 2011 22:21
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 kolecko: píst už mám venku, teď ho mám ponořený v kofole, ale pístní kroužky jsou zarezlé v pístu, JAWA_ceZetak: to je trochu drahý špáš, ale asi vybiju ty kroužky koupím nové, ale píst je dobrý
Datum: 11. září 2011 20:34
 když mám zarezlé kroužky tak je vyhodím i s pístem  a pak koupim nový píst a kruhy
Datum: 11. září 2011 20:25
 červená brzdovka, petrolej, konkor a tak...necham to v tom třeba tejden, pak to buď jde samo, nebo píst vymlátim přes kus dřeva z válce
Datum: 11. září 2011 19:59
Jméno: zapasnik
IP: uživatel10270
 Zdravim. mam Jawu 350/640 a chtěl bych se zeptat jestli se do ní vejde 18ti nebo 19ti zubé kolečko. Mám tam 17ti zubé a chtěl bych tam dát větší ale nevím jestli se vejde průměrem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 19:39
Jméno: doom
IP: uživatel12373
 čau hoši měl jsem na pincku 3kroužkovej píst ale nějak se rozbil a ted si chcu koupit 1kroužkovej.jaký to bude,bude to např. rychlejší nebo silnější?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:45
 přesně.když pincek perfektně startoval za tepla i za studena,šel z volnoběhu do plných plynule bez dír,perfektně i jel
Datum: 12. září 2011 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel12425
 Tady jde spíš o to,že píst s 2 kroužkama na origo motoru je takovej blbec tupej....prostě to jede ať je to dobře seřízený a nebo ne....ty dva kruhy tam vždycky dobře natlačí nějakou neurčitou směs a když kladívko pokyne,tak se směs zapálí vzcelku zdárně a skoro pokaždé......jakmile se tam nasere jednokruh,tak už je to citlivější na seřízení a třeba to vůbec nejede dole.....tady furt musíš myslet na to,že 75% z nich to má rozhašený a hledaj výkon tam kde ho nenajdou.....a seřídit to nechtějí/neumí .....tak asi tak....
Datum: 12. září 2011 12:00
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Proč by měl jednokroužek jet hůř?  Pojede to líp ne třeba výkonově ale bude mít motor lepší průběh (to je i dokázaný měřeními) ale samozřejmě bude mít motor menší trvanlivost....protstě budeš muset kruh častěji měnit. A taky jde hlavně o použitý typ pístu a umístění kroužku na pístu...není to jen tak....
Datum: 12. září 2011 9:37
 ti z toho udělam 60 ccm a pak pocítíš sílu jednoho kroužku
Datum: 11. září 2011 23:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a do kolečka do kola,,, já to fakt nechápu,,, někdo tady rozjel mánii jednokroužkáčů, chudáci neznalý si to pak cpou to do těch svejch stodolovejch vraků a čekaj od toho, že jim to utrhne ruce... a ono ho*no, pojede to ještě hůř
Datum: 11. září 2011 21:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na obyč. ježdění v sér. motoru je 1-kroužek na nic...
Datum: 11. září 2011 18:08
Jméno: Michal Bašny
IP: uživatel12419
 Dobry den mam jawa50/20 a mam problem haže my to jiskru svička je mokra ale nejede nema ani snahu ikdyž sem vyměnil svičku předtim jel pěkně sundal sem karburator a štěloval hladinu dokud se to přeplavovalo tak to jelo ale jak se tem snižil hladinu tak už nejede vratil sem tu hladinu a furt nejede nevim si stim rady pomoc  (  (
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 21:40
 vyčitit tristky jak píše SDgs aj kanáliky v karbeci ked to nepomože pozeraj na tesnost valca s blokom hlava guferá asi by som všetko dobre utesnil pozri tesnenia karburátor koleno koleno valec
Datum: 11. září 2011 21:40
Jméno: SDgs
IP: uživatel11925
 poradne pretistit trysky,svíčku....
Datum: 11. září 2011 19:00
 cs draci chtel bych vědět nejakou dobrou stránku el schématu jawa 50/21 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2011 17:45
 diky moc
Datum: 14. září 2011 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel12423
 Jenco zrovna jsem chtěl v odpovědi napsat odkaz na tvoje stránky! Jsou opravdu dobré!
Datum: 11. září 2011 23:07
Datum: 11. září 2011 19:58
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg A boty už si umíš zavázat sám?
Datum: 11. září 2011 19:28
 schemat jsou na netu 3 prdele.... stačí zadat schema jawa 50/21 nebo něco pohodlné.. ale to je moc složité že? ... ono je jednodužší napsat stupidní dotázek a dělat ze sebe mamlasáka
Datum: 11. září 2011 18:10
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel12437
 do seriovky to nemá význam....ale třeba do upravenýho motoru jsou dobrý fluorkaučukový/vinilový -ozn. FPM/PKM ....každá firma má to označení jiné,ale tyhle dvě sou nejčastější
Datum: 14. září 2011 11:04
 Si radši kup obyčejný ale dvoubřitý.
Datum: 11. září 2011 18:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
  nato se vyser benzín je rozežere už jsem to viděl u dvou motorů, normálně ten vnitřní kroužek úplně upad
Datum: 11. září 2011 17:39
Jméno: František
IP: uživatel12418
 Zdravím, chtěl bych se jen optat jaký pol má byt ukostřen na jawe 350/632 a 634 děkuji PS: to je že to má byt vyraženo na dynamu to vim ale na mém to není - zub času
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 14:00
 ukostři mínus
Datum: 11. září 2011 14:00
Posl.aktualizace: 11. září 2011 18:13
 Ahoj,,,schválně jestli mě poznáš
Datum: 11. září 2011 18:13
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 nesehnal by jsi my nejakou stránku s el schematem 50/21 díky ale musí to být fakt 50/21
Datum: 11. září 2011 18:09
 zdar, máš tam chybu jak svina, nepíše se pioner, ale pionýr, cos nechodíl do školy?
Datum: 11. září 2011 16:20
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 KDzy mi nejde rezerva staci vycistit sitko kohoutek ? nebo musim koupit novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:01
 stačí vyndat nádrž, pořádně ji vypláchnout, rozebrat, vyčistit a přetěsnit kohoutek a dát nějaký schopný sítko na kohoutek...
Datum: 11. září 2011 13:01
 zdarec draci, praskl mě pístní kroužek na mosquitu a chtěl bych vědět jestli ty písty jsou na fichlu aji na mosquitu stejny, nebo odlisny. na mosquito je to totiz nekrestansky drahy...... dikec za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 22:12
Jméno: gbsHGS
IP: uživatel11925
 zalezi jaky tam mas prumer pístu a tloustku pístního kroižku a ještě zaleží na tom de mas tzv"zámek" na pístu
Datum: 13. září 2011 22:12
Jméno: vejtek
IP: uživatel4303
 prosím pude dát karburátor ze simsona na mustanga nemám na to moc čas tak to zatím neskouším děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 Je to krok zpět. Karbec ze síma má sice šroub přídavnýho vzduchu,ale to je tak všechno....a nevíc je menší jak karbec z fíka...má jen 15mm průměr.....optimalizací sacího kolena a sacího kanálu se dá dostat podstatně víc z origo karbecu bez drsatických úprav válce
Datum: 11. září 2011 12:31
 karbec simson ma difuzor 16mm... pionyr ma 17mm... jinak výhoda je jen ta že u simsonového karbecu jde nastavit bohatost směsy
Datum: 11. září 2011 11:25
 půjde, ale je to krok zpět
Datum: 11. září 2011 10:57
|



|