česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
Hoj mrkněte 4q v origo kartrech uvažuju nad tím jestli to zkusit to postavit a chci se poptat na životnost co si o tom myslite?Nebude v tom nejaky haček protože proč by jsi potom lidi kupovali kartry za 25000Kč když tohle by bylo mnohonasobne levnejši?http://www.fitomoto.wbl.sk/4-stupnove-prevodovky.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 22:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Juraj      IP: uživatel12783    
...pri vyrobre treba byt velmi presny,a manualne zrucny,dolezite je ako spravis "prechod" medzy 1a2,a presne vypilovany radiaci segment: ),,sam mam podobnu ale 3Q,,,motocorssovy charakter. ... zivotnost: 1 pretek! (mozno)...sam som na to doplatil! :-)... teraz jazdim prevodovku od Mlčocha... :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Tak už jen někoho kdo to bude vyrábět .Zájemců by bylo určitě spoustu.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12776    
vypadá to všelijak,hlavně už mam spočítaný dvě převodovky ;-) Origo 4Q a silnice 5Q bez jedničky :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tak to vypadá na poladěnou sériovku s originálním vzhledem,4Q a mnohem větším výkonem co? :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
jo,užší kartery,kratší hřídele,řadicí automat s kratším krokem do stran,jiná klika a u prvních modelů jiný dvojkový kolečka,
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
a postřeh číslo 3) asi na to bude potřeba řadicí automat z J05
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
jake jsou rozdily mezi J05 a J21 vím že jsou užši kartry kratší hřídele
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
No jasně,těma dvojitejma kolečkama se jakoby dvakrát řadí pozice origo dvojky,ale jednou vnějšíma kolečkama a podruhý vnitřníma kolečkama....neutrál mezi dvojkou a trojkou je jen díky tomu že jsou prostřední kolečka nespojený,ale jinak krajní jsou v drážkách na obou stranách.....mělo by to chodit úplně normálně s origo automatem.....bude potřeba jen udělat vidličku a osazení na tech dvojkovejch kolečkách
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
On tam ma přeci použity upraveny origo kolečka musi je mít nejak spojene tak by bylo lepši udelat to z jednoho kusu nemyslíte?
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Ještě spočítat piláky pro všechny alternativy 18/20 , 20/18 ,19/19 vs origo hřídele a nebo rychlej tříkvalt 17/21
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
Jo ja jsem si to ted skusil v dilně jen tak jak by to vypadalo, no a s těma kvaltama je to jasní ne když origo kvalty jdou 1,0,2,0,3 takto bude chodit 1,(jakoby neutral seriak)2,0,3,4
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
A já už vim jak to funguje.....! :-D :-D :-D Je to úplně blbý :-D :-D Zkuste si to nakreslit.....malá nápověda....dvojková kolečka jsou dva rozdílné kvalty a tam kde byla dvojka je neutrál(což se píše v článku)...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
Napadlo me udelat to misto dvou koleček to udelat z jednoho kusu a rozšiřit ozubení koleček
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
nehcete to někdo zkusit? čumim na to furt jak péro a vypadá to prostě jednoduše.....až se dostanu do dílny,tak to zkusim jen tak letmo složit(samozřejmně s neupravnejma dvojkovejma kolečkama) a jestli to je fakt tak jednoduchý,tak to bude "skoro" chodit....měly by tam bejt cca pár milmetrů užší kolečka,takže to bude viset ještě na hranaách v dvojce a trojce....ale jestli to fakt bude viset na hranách jen pár milimetrů,tak je to jasný,jde to.....
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a keby sme používali origo riadiací mechanizmus? a by sme používali prevodovku podobnú aká je v MZ ES 150 (Trophy) to by bola stranda,
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
o 4Q v origo karterech už vím taky vcelku dlouho (míval to na svojem mustangovi táta od kámoše), bohužel papírů od toho se asi nedočkám a co tak říkal, tak ten 4Q byl na sériovce spíše na jízdu z kopce...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 8:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to som pochopil že mu idú tak kvalty ale mňa zaujíma či sa nemusí upravovať automat v dĺžke posunú vidličky a tak lebo viem hej automat má 5 poloch nepohneval by som sa keby sa tu na kramku predával ten kit :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
To Yuri:Myslim že to ma tak jak to tam napsal 1potom,2 neutral,3 a 4 a origo automat ma 1,neutral,2, neutral,3
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
i mne sa to páči len teraz som nejak nevyčital treba tam dajak upravovať automat? či nie?
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12767    
dva dny už nad tim koumam....hlavně nad vidličkou a automatem.....že to jde vim....už dlouho....kdysi mi řekl známej o 4Q převodovce do origo bloku.....ale taky ber v úvahu,že tenhle 4Q je tak na seriovku a ne na tvrdý závodní zacházení....se koukni jak sou slabý ty dvojkový kolečka....z toho musej lítat zuby jako kráva....funkční to bude,ale na závody ne......proto se stavěj ty 4Q za 25 tisíc....to je bitelnej motor,kterej muže dostat naprdel......
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: ostravak      IP: uživatel12633    
Jiste ale myslim že tam nekde psal že to montovaly Považske bystrice do specialu.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
to je týpek :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:20
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:55:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu