Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Hoj mrkněte 4q v origo kartrech uvažuju nad tím jestli to zkusit to postavit a chci se poptat na životnost co si o tom myslite?Nebude v tom nejaky haček protože proč by jsi potom lidi kupovali kartry za 25000Kč když tohle by bylo mnohonasobne levnejši?http://www.fitomoto.wbl.sk/4-stupnove-prevodovky.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 22:19
Jméno: Juraj
IP: uživatel12783
 ...pri vyrobre treba byt velmi presny,a manualne zrucny,dolezite je ako spravis "prechod" medzy 1a2,a presne vypilovany radiaci segment: ),,sam mam podobnu ale 3Q,,,motocorssovy charakter. ... zivotnost: 1 pretek! (mozno)...sam som na to doplatil!  ... teraz jazdim prevodovku od Mlčocha...
Datum: 19. listopadu 2011 22:19
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Tak už jen někoho kdo to bude vyrábět .Zájemců by bylo určitě spoustu.
Datum: 18. listopadu 2011 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel12776
 vypadá to všelijak,hlavně už mam spočítaný dvě převodovky  Origo 4Q a silnice 5Q bez jedničky
Datum: 18. listopadu 2011 17:17
 standa: tak to vypadá na poladěnou sériovku s originálním vzhledem,4Q a mnohem větším výkonem co?
Datum: 17. listopadu 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 jo,užší kartery,kratší hřídele,řadicí automat s kratším krokem do stran,jiná klika a u prvních modelů jiný dvojkový kolečka,
Datum: 17. listopadu 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 a postřeh číslo 3) asi na to bude potřeba řadicí automat z J05
Datum: 17. listopadu 2011 20:52
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 jake jsou rozdily mezi J05 a J21 vím že jsou užši kartry kratší hřídele
Datum: 17. listopadu 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 No jasně,těma dvojitejma kolečkama se jakoby dvakrát řadí pozice origo dvojky,ale jednou vnějšíma kolečkama a podruhý vnitřníma kolečkama....neutrál mezi dvojkou a trojkou je jen díky tomu že jsou prostřední kolečka nespojený,ale jinak krajní jsou v drážkách na obou stranách.....mělo by to chodit úplně normálně s origo automatem.....bude potřeba jen udělat vidličku a osazení na tech dvojkovejch kolečkách
Datum: 17. listopadu 2011 20:43
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 On tam ma přeci použity upraveny origo kolečka musi je mít nejak spojene tak by bylo lepši udelat to z jednoho kusu nemyslíte?
Datum: 17. listopadu 2011 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Ještě spočítat piláky pro všechny alternativy 18/20 , 20/18 ,19/19 vs origo hřídele a nebo rychlej tříkvalt 17/21
Datum: 17. listopadu 2011 20:29
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jo ja jsem si to ted skusil v dilně jen tak jak by to vypadalo, no a s těma kvaltama je to jasní ne když origo kvalty jdou 1,0,2,0,3 takto bude chodit 1,(jakoby neutral seriak)2,0,3,4
Datum: 17. listopadu 2011 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel12769
Datum: 17. listopadu 2011 20:26
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Napadlo me udelat to misto dvou koleček to udelat z jednoho kusu a rozšiřit ozubení koleček
Datum: 17. listopadu 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 nehcete to někdo zkusit? čumim na to furt jak péro a vypadá to prostě jednoduše.....až se dostanu do dílny,tak to zkusim jen tak letmo složit(samozřejmně s neupravnejma dvojkovejma kolečkama) a jestli to je fakt tak jednoduchý,tak to bude "skoro" chodit....měly by tam bejt cca pár milmetrů užší kolečka,takže to bude viset ještě na hranaách v dvojce a trojce....ale jestli to fakt bude viset na hranách jen pár milimetrů,tak je to jasný,jde to.....
Datum: 17. listopadu 2011 16:51
 a keby sme používali origo riadiací mechanizmus? a by sme používali prevodovku podobnú aká je v MZ ES 150 (Trophy) to by bola stranda,
Datum: 17. listopadu 2011 9:33
 o 4Q v origo karterech už vím taky vcelku dlouho (míval to na svojem mustangovi táta od kámoše), bohužel papírů od toho se asi nedočkám a co tak říkal, tak ten 4Q byl na sériovce spíše na jízdu z kopce...
Datum: 17. listopadu 2011 8:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to som pochopil že mu idú tak kvalty ale mňa zaujíma či sa nemusí upravovať automat v dĺžke posunú vidličky a tak lebo viem hej automat má 5 poloch nepohneval by som sa keby sa tu na kramku predával ten kit
Datum: 16. listopadu 2011 22:00
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 To Yuri:Myslim že to ma tak jak to tam napsal 1potom,2 neutral,3 a 4 a origo automat ma 1,neutral,2, neutral,3
Datum: 16. listopadu 2011 21:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i mne sa to páči len teraz som nejak nevyčital treba tam dajak upravovať automat? či nie?
Datum: 16. listopadu 2011 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 dva dny už nad tim koumam....hlavně nad vidličkou a automatem.....že to jde vim....už dlouho....kdysi mi řekl známej o 4Q převodovce do origo bloku.....ale taky ber v úvahu,že tenhle 4Q je tak na seriovku a ne na tvrdý závodní zacházení....se koukni jak sou slabý ty dvojkový kolečka....z toho musej lítat zuby jako kráva....funkční to bude,ale na závody ne......proto se stavěj ty 4Q za 25 tisíc....to je bitelnej motor,kterej muže dostat naprdel......
Datum: 16. listopadu 2011 21:27
Jméno: ostravak
IP: uživatel12633
 Jiste ale myslim že tam nekde psal že to montovaly Považske bystrice do specialu.
Datum: 16. listopadu 2011 21:25
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 to je týpek
Datum: 16. listopadu 2011 21:20
|



|