slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  655  656  657  658  659  660  661  662  663  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel11956    
Zdar draci..Na Dandýně mi začíná reznout na držáku chrom..Nevíte co s tím udělat? Mám doma leštící něco jako filc ale spíš bych potřeboval něco čím by se jakoby ten chrom zakonzervoval.Něco jako nějaký sprej a tak..Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale silichromem to poškrábeš trocha je to jak brusná pasta ale funguje to zkus použít Teppo ex nebo jak to je prej je lepší
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
mě vždycky na chrom pomáhal Silichrom(maj ho třeba v nějaký prodejně auto moto, nebo barvy laky nebo v hospodář.prodejně) a po použití zanechává tenkej konzervační film
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
jaká má být vzdálenost mezi rotorem(magnetem) a starorem(cívkami) u jawy 550 díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco a co sem psal já? že to nastavit nejde, je to napevno
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Keď už ste všetci spokojní tak vám prezradím že keď je to opravdu motor 550 a original zapaľovanie tak nič také na tom nenastavíte.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jo ;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel11975    
mel jsem na mysli zapalovani z 21 nevsiml sem si 550,spokojenej?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lolek to bych chtěl vidět jak děláš mezeru 0,4mm mezi statorem a rotorem.. dyť to nejde, je to napevno.. :-D sis to spletl s odtrhem mezi kladívky ne? jinak přesnou hodnotu nevím, ale jak píše hh neměla by tam být škvíra jak u dveří ale zas by to nemělo o sebe dřít..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
ja jsem daval 0,4 mm tloustka PET lahve (myslim teda :-) )
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
to je mi jasný ale potřeboval bych nějakou přibližnou hodnotu
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co nejmenší ale ne zas aby to o sebe dřelo
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdar draci,chci půlit motor na 21 ale když jsem chtěl sundat stator pomocí šroubu M10 tak ten závit je úplně v pr...,máte někdo skušenosti co s tim mam dělat? stator už jsem na mím druhým fichtlu sundaval asi 3x a šlo to úplně normálně ...díky moc za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa Cezetak:-Protože to mam udělaný na M10
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proc pises M10, kdyz myslis vlasnte M8?? :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v lustru máš fázi (+), střední a v případě kovových částí ještě ochranný...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
Lukáš:no u střídavýho je fáze ,pracovní nula,a nulák(uzemění) a někde ještě : (děleno) :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten třetí vodič co vede k lustru je "x" (krát) ne? :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ber to tak, že nějaký + a - je jen u stejnosměrného proudu... tipuju si, že si žil doteďka v domění, že to má jakákoliv elektrika... ale to jsme docela ušli od tématu...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: JW5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak: jak si to myslel že sem pako když to chci sundat šrobem M8 vždť se to takhle sundavalo taky zde je věta z dobovýho návodu ,,Do díry po vačce našroubujte dostatečně dlouhý (cca 6 cm) šroub M8 a dotahujte jej, dokud rotor nepovolí a nezůstane vám v ruce"a víš co kašlem na to už :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
základkou jsem ještě neprošel no,lustry doma nezapojuju jenom vim jak.To já sem na tom ještě zlatě,kdyby si znal mojeho kámoše to je vopravdu pat a mat v jednom-ten ani neví co je plus a mínus a to je teprve k zamyšlení :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-) :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se bere na základce :-D a pokud jsi základkou ještě neprošel (jako já) tak se zamysli nad tím zda je rozumné pouštět se do domácí sítě alá zásuvky a světla.... taky mužete přijít o střechu nad hlavou...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak:-Prostě sem už byl hlavou někde jinde,ve fyzice jsme to ještě neměli,jsem tak hoby elektro(zapojim světla,zapalování ,lustr,prodlužku,no prostě takový kravinky)vyučenej nejsem,no jsem vyučenej bratrem kterej o tom ví ještě větší kulový než já :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jw5: no to je zajimavé.. já jsem vyučený v elektro oboru a nikdy mi nedělalo problém ani jedno :-) .. a když v elektro nepoznáš rozdíl mezi rotorem a statorem tak to je smutné :-) :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jseš zručnej v oboru elektro tak určitě víš s čeho se skládá elektromotor :-) není tam M10 ale M8...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak:víš co mi můžeš,tak sem se seknul no ,jsem holt zručnějsí v oboru elektro no
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej to dvouramennym nebo podobnym stahovákem, taky to tak dělam...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že stator :-D omg. :-D .. chodil jsi někdy do školy? měly jste vubec fyziku? asi néé co? :-D .. stator je ta číst která se nepohybuje a jsou na ní cívky... to co se točí je rotor!!! a kdyz ti nejde ROTOR vyndat šroubem M8 tak jsi pako a nepřemýšlíš!!! .. co střeba dvouramený stahovák?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja to poklepal kladivkem pres spalik kolem dokola a šlo to taky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10013    
Dobrý den mám takovej problém s čištěním válce na svoji jawette je tam zapečené něco černého nevím co to je ale je tu uplně stejné jak na téhle ( http://www.motokuba.cz/images/stories/jawettaReko/2dil/2-7.jpg ) fotce na té hlavě. Tech. benzín nepomáhá kapalina z mycího stolu taky ne čistič na trouby už vůbec. Poraďte prosím někdo jak to dostat dolů. Dík draci a ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel1527    
mě docela pomáhá WD-40, nedavno sem s jeho pomocí odstranil karbon z vnitřku hlavy, stačí nastříkat nechat působit a pak to nečim drsnějšim drhnout a je to
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
normálně ocelovým kartáčem ;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10013    
Ok zkusím tu kyselinu jak to nepomůže tak ten prášek dík za rady :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mne pomohlo šurovanie z horúcou vodou a práškom na pranie alebo možno aj arva
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Vařící voda + kyselina citronová. A nechat přes noc na topení. Mě to pomohlo, měl sem na hlavě to samé.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10013    
brusnym papirem se tam nedostanu a šroubovákem to taky jde ale jenom trošku a navic to dřu ten válec tak nevím :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
zkoušel jsi to vydloubat? nejakym sroubovakem nebo brusnym papirem(jemnym). mam to stejny na halve u 555
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrej Mám menší problém,v nádrži mám cca 0,5mm dírku z které mi teče benzín ven a nevím jestli to mám dát svařit nebo dát nějaký tmel nebo tak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
lolek > ok provedu :-D:-D:-D už to je za cínovány a dokonce to i těsní :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Jestli je ta dírka prorezlá tak si sežeň jinou nádrž protože zaděláš jednu a brzy se objeví další.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
hlavne vylej nadrz a vyplachni ji :-) nebo budes v televizi :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
oki skusím to zacínovat :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som to obrúsil do železa a zacínoval a bez problemou to tesnilo bolo to na jawe 21
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: lofasek      IP: uživatel12258    
Vylej to barvou ale první to vyčisti kyselinou citronovou
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: prouzicz      E-mail:      IP: uživatel9548    
Dobrý den, potřeboval bych od někoho kdo má malý starý TP k pionýru a má zapsanou výměnu motoru, jestli by byl tak hodný a okopíroval nebo napsal mi kam má přepsání přijít.... na úřadě už nevědí kam se to u starých techničáků psát.\\\\r\\\\nDíky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Tak jsou to mamlasi ja když přepisoval pincka tak me udelaly novej techničak malej velkej a nechal jsme si vymazat čislo motoru a bylo to
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci .. dalo by seto virovnat nechcu tam patlat kilo kytu :-) http://danek23.rajce.idnes.cz/nadrs odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel11956    
Jednopu sem viděl na netu vide. Týpek tam vzal horkovzdušku a to místo kde je to zprohýbané zahřál dcl dost dlouho a pak vzal normálně plnící plyn do zapalovače a okolo té promáčkliny to prudce schladil..Zkoušeli jsme to a fungovalo to.Záleží jak moc to máš ale myslím že zkusit bys to mohl :-) http://www.stream.cz/video_world/SfqAD2E5m4o video kde tak dělá...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan23: tohle je základ.. tj základní škola.. když ti nejde tohle tak jsi utra luté pako která se pionýra nezaslouží!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
JAWA_ceZetak &#174;: a za to nemozu ze mne to ve škole nejde kazdej je jinej !!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Yuri: to sem skoušel a nechcu aby to nekde prasklo
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
jedině ten kit...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl tvoje čeština je odporná!!! jejen v tomto dotazu ale taky na té tvoji galerii.. "nádrš" děs..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
napadá mi do nej natlačiť vzduch ale už ja radšej by som spravil tým kytom
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Zdar. nevíte proč se mi ČZ dusí při vyšších otáčkách? bez filtru jede dobře. Mám jehlu na 2. zářezu shora, karburátor kompletně vyčištěný, kohoutek čistý, vzduchový filtr taky čistý. s filtrem se to dusí a nechce mě to pustiti přes vyšší otáčky. díky za všechny rady. já nevím co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A jakou velikost trysky by jsi doporučoval? Já nevím jaká je velikost té trysky co tam mám teď, ale určitě je tam původní. Díky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
dej větší trysku
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
čus,mam jawu 555. poGO a ted jsem zkoušel nastartovat motor. Vůbec to nejde do otáček. Předstih je dobrý,svíčka,kondenzator,cívka taky.Prosim o rady a pedem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak      IP: uživatel11114    
vyskoušej vyčistit výfuk opilovat kladívko seřídit karbec a jestli to nepomůže tak to musí někde přisávat.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
čau,hele v predchozim komentu jsem to řikal dával jsem i jinou indukcku. nevim proste co s tim je. ale napadlo me tesneni pod kolinkem karburatoru. muze to dělat ono?(jestli neprisava vzduch.)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus tam dát normál indučku tuš tíhlou ty bakelitovy jsu na prd známej jích koupil po 20kč na burze 50 a 20 jich vyhodil on si to nechává nák proměřit m to snýst prej 500 něčeho a jájsme měl nák lehce pod 400 a třeba mě to chytalo jen na roztlačení ono v te indučce je asfalt nebo co a to se časem rozpadne .
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
loziska,gufera a tesneni je na motoru meneny. predstih jsem nastavoval ty 3mm pred HU.jehla taky nic. z vejfuku to cudi bilej kour. prevodovej olej to snad nezere. nevim co s tim. jinak diky za odpoved
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je svíčka mokrá tak chyba bude bud bohatá směs (olej, jehla, hladina), nebo svíčka nebo zapalování (předstih a odtrh) .. jinka čudí to z výfuku? jaká barva? nepřisává ti to převodový olej (špatně nasazené nebo prasklé gufero) ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
hele indukčku jsem zkousel i jinou(mam tam original-bakelit) a kabel taky. normalne to nastartuju a po pridani plynu se to dusi a nechce to do otacek,zkousel jsem to i bez filtru a stejny vysledek a elektriku jsem zkousel i jednoduchy zapojeni(1dratek na kladivka a druhej kostra stejnej vysledek). jsem zoufaly. predem diky za kazdou radu
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nebude dač s elektrikou indučka kabel fajka cievka ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Aha tak to nevím skusím o tom přemýšlet.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
sorry to jsem zapoměl dopsat benzin je v poho svicka je taky mokra a karbec jsem mel venku,to je snad prvni co me napadlo. nevim si s tim rady.diky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus,nejde ti do karburátoru benzín skus vyčistit karburátor a hadičku kde teče benzín a ještě vyndej nádrž a vyčisti ji.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau chci se zeptat jak dlouho mam zajizdet valec po vybrusu a jeste se mi zda ze ma motor malou kompresi ale nevim cim by to bylo kdyz tam je novej valec ,píst,krouzky... a jeste obcase se mi sekne nakopavacka a musim ji zacvaknout dozadu dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ale 2 3 nadrže a ne na plnej plyn muže ti prokluzovat spojka tak to jde lehko a ta nakopavačka maš na tom nakopavacim pulmesicu asi sjetej zub a ten se občas zasekne tak si to mužeš rozdelat cely
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel10308    
Ahoj draci, nedávno jsem si koupil babettu 210, jezdila úplně suprově jenže teď jakoby furt vynechává občas se mi stává, že do kopce jedu rychlejš než skopce. Mám jí teprv chvíli a tak jsem jí zatim moc nepřišel na kloub. Zkusil jsem vyměnit svíčku a je to trochu lepší, ale furt tak cuká jako kdyby vynechával motor. Nevíte prosim někdo čim to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
jako barvu má přibližně svíčka? měla by mít takovou tmavou do cihlova, jestli je světlejší nebo do šediva tak skus přidat směs, otočením spodního šroubku na karburátoru směrem do prava uvidíš co to udělá , jinak by to mohlo vyřeši to, že to za studena jede hůř a za tepla bez problémů (ikdyž to je normální u všech motorů), jinak většinou co sem spravoval babety tak většina závad bylo na karburátoru, při nejhoršim zkus ještě svíčku třeba jinou funkční, hodně toho může udělat správná tepel. hodnota svíčky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel10308    
hele ale to jsem ještě chtěl říct že když je to teplý tak to jede líp a kohoutek už je oká ten už jsem čistil a když to tekrát jezdilo dobře a nic jsem s tim nedělal tak se mi zdá že to asi benzínem neni ale nevim hele zatim dík něco zkisim.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12785    
nízká hladina v karburátoru, chudá směs, přicpanej přívod paliva-kohoutek, sítko, je toho hodně co skouknout. Mírně doladit zapalování pootočením objímky zápalka
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrý den Na mým mustangovy se mi stává že když nakopávám tak se to sekne a musím to roztlačit nevíte čím to je ?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když se to sekne, stačí zařadit jakejkoli kvalt, trošku pohnout motorkou a vyřadit, můžeš šlapat dál.. osobně to ale moc nepoužívám páč za ty dvě nebo tři šlápnutí se mi to nesekne a pak už motor běží..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
oki :-D dík
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to hlavně ožvejkanej segment musíš s citem :-) :-D :-P
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesmíš na to tak skákat vole!!!! jemně sešlapni aby do sebe zapadly zuby a pak skoč na páku.. a né že na ni hned skáčeš!!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
takže to mám nechat být ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12785    
to má většina fichtlů, kolečka v převodovce u nakopávačky se postaví do špatný pozice a nebo to ještě většinou taky dělá startovací segment(půlměsíc) - nebo ještě velký vůle v převodovce, což je u fichtla normál
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12656    
Ahoj draci já se chci opat jak mám řezat ostrou zatáčku o360 když jedu na trojku a nechci se moc zpomalovat je to sice divné ale prosím o rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on je rozdíl když jedeš 30kmh bo 70kmh na trojku :-D :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: richard.solta      IP: uživatel11956    
Jako 180 nějak extra řezat no nwm ale tak jedině pořádně naklopit ale bál bych se žě mi podjede kolo snad není taková hrůza když to projedeš o 3 sekudny dýl né? Tebe bych ''chtěl'' fakt někde potkat :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
OMG, to je otázka :-D:-D:-D To poznáš sám ne? Stačí si projet pár zatáček.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spomalit podřadit zatočit....:-),,
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem na fichtlu ? tak nespomaluj ale ujedeti to a spadneš dnes mě čekaj náky 180tky ale do kopca a pak z kopca určitě bych to projel opatrně nikdy neviš bude tam nákej šterk a už letíš
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to ze široka najet :-D ale jako nevím na silnici nemám zkušenosti :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel12656    
:-DDD já chtěl napsat 180 sory :-DDD
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele já ti nevím, ale o 360°? To nemusíš ani zatáčet když to je pořád stejným směrem! :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: kike      E-mail:      IP: uživatel12794    
toto ještě nic není tenhlr týpek je větší střelec http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-21-pionyr/jawa-50-21-pionyr-309133.html kdo by dal 49 850 Kč za 21???
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo optické kabely :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
určite sú tam použité supravodiče ;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
já jsem mu psal kolik za to colkové GO dal a on mi napsal že 18. tisíc a je tam nová i elektrika.. :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych měl dát za mustanga 33tis,tak by mi to určitě vadilo.za ty peníze bych čekal 100% výsledek bez jakékoli chybičky.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Když jste u té kritiky tak já také přihodím do éteru jedno. Nemá gumu na nakopávačce.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu vadí zavařené kolíky na rozetě??? je to jen pro krásu? co jsem kupoval fechtla tak to měl zavařené a v pátek jsem tu rozetu tak jak byla zavařená poslal pozinkovat
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ta rozeta střibřenkou ? ale i kdyby byla jak mám být v origo dal bych za to max 12 000 i když je to po"renovaci" je to jen 50stka a asi tomu bude prd rozumět když blby nálepky na nádrži má naopak a ten válec s karbecem je jakej si divnej bestak to bude polák :-) :-) :-P
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Tvl to nikdy neprodá bude to tam mít tak dlouho až to bude muset zlevnit.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opačne nalepené samolepky na nádrž :-P
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to proste bastl.... ridítká replikové a kryt je chromovaný... predná vidlica je zo staršieho typu... s odmontovatelnými držiakmi svetla... a uchytenie predného blatníka na 8 šrouby... podsedlový rám tiež zo staršieho typu... nevidím tam pôvodnú ŠPZ ku... odrazku... zásterku... rozeta ... kde je guma z nádrže? zrcátko... čierný klakson... štart páka nemá návlek za 33000kč???????? ani stupačky nemajú pôvodné návleky... zadné stupačky sú čierné... krivý stujan...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ty vyleštěný motory jsou hrůza, navíc koukám, že mu chybí šroub na držení výfuku: http://images.motoinzerce.cz/m/i/579/579055_5.jpg . Rozeta je nastříkaná, kolíky na rozetě navařený, chybí tomu zrcátko a zástěrka na blatníku, nehledě na ty debilní čepičky. Tomuhle se renovace říkat nedá. FUJ
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel11956    
Nádhera...Moc pěkný..Ono když si to vezmete, tak to možná do toho vrazil, ale pochybuju že mu to někdo koupí....
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
V týhle době věci nejsou zadarmo a poctívá prace se cení navíc naklady na renovaci si myslím taky nebyli nejmenší si to tak spočitej na kolik ho to mohlo vyjít pře 20 tácu určitě
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Já nevim.Na padesátku se mně to zdá nepřiměřená cena.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
To se nepomátl na rozumu .. Já jsem viděl 50-21 po profi renovaci za 50 000Kč. To jsou vyhulenci . Za 48000 Kč jsem viděl nádhernou čz 175/470 sport , taková nevyjela ani z fabriky. Jo někdo to dělá na kšeft a čeká na blázna které to koupí.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdar draci,nevíte někdo proč moje 21 ,špatně chytá na svíčky N14 a když chytne tak jede ,ale jak to někde třeba na 5 vteřin chcípne-tlačim domů..na N15 to chytá dobře i jede dobře ale za chvíli je motor KO přehřatej...skoušel jsem tam dát svíčku DENSO ,která nahrazuje N14ctku jak mi doporučil jeden prodejce---je to furt to samý.Potom jsem skusil starou novou PAL n14-8 a chytá dobře i jede,netáhne ale jako s n15 a to mi docela s..re!!! nevíte někdo co s tim je a co by s tim šlo udělat ,,díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
předstih a odtrh je ok
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: prd      IP: uživatel12547    
spatnej nastavenej predstih z odtrhem
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
samozrejme že irónia
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: nevím zda je to ironie, ale v ČR vládne postkomunistickej režim kterému se přezdívá demokracie.... bordel toto.... co se týče té doby tak komunisty bych taky nechtěl ale ty motorky ano :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky ;-) a 100 oktánový benzín !
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som nechcel žiť v tej dobe dnes máme krásnu demokraciu a nádherne čínske motorky ;-) a oktánový benzín !
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
No, pokud bych tam pracoval tak bych kradl taky :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S tou Cagivou bych to tak negativně neviděl. Ve stavu, v jakým byla ČZ po převratu, se není čemu divit, že to tak skončilo. Kór když i vlastní zaměstanci rozkrádali díly atd atd.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak tak :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej dokument kurna to sme to dopracovali Zasraná Cagiva .Ale aspon ze ČZ axistuje a aspon něco vyrábí no.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Nejsi sám :-) kdy by to šlo :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec , právě upravuji válec, a chci se zeptat ohledně vejfukáče, chci tam udělat hříbek, otázka je ale jak mužu udělat širokej ,,klobouček" ??? díky za rozměry, chci jezdit kategorii RS, a tam nejsou povoleny pomocné kanály na vejfukáči tak musím udělat hříbek, díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem zase o něco chytřejší :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12788    
shrek: Když se to dobře vymyslí,muže bejt šířka i 27mm....ale nesmí jít hranu na hranu,musí bejt pozvolnej přechod....
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc !!! snad to potom nějak slušně pojede, dám na vás :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím,,max 25mm potom by totiž mohly nastat problémy s kroužkem/kroužky...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:52
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Čau, Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi Karburátorem 2926 na 250. A Karburátorem 2924 na 350. Na své 350 mám 2926. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve velikosti difuzoru...2924 má 24mm a 2926 má 26mm...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawarobby      IP: uživatel12062    
čau, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kit_sada_70ccm_robik2.html nemáte s tímto někdo zkušenosti jak to jede ? nebo zmáku to i sám doma nebo se to musí dát do servisu ? díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kejva      IP: uživatel12782    
zdar draci mam dotaz jaký vejfuky se dávali ny kejvačky doutníky nebo rybyny ?? je z roku 59 já si myslím že rybyny ale nejsem si jistý :-D předem dík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud tam máš ampérmetr, tak by tam měly být rybiny a sítko sání na karburátoru. Novější typ se začal vyrábět někdy koncem roku 57, takže rok 59 by měl mít nádrž bez ampérmetru a výfuky doutníky. Je ale možné, že to někdo předělal nebo, že je to starší typ na novějších papírech.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: kejva      IP: uživatel12782    
mam ampermetr a je to typ 353 takže rybyny ??
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel12547    
nadzr z ampermetrem -rybiny,nadrz z víčkem doutniky!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám na 355 spínačku v masce a doutníky.zaručeně origo
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Záleží na tom kde máš spinací skřínku v masce=doutníky , v nádrži=rybyny...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm, to určitě... Na kejvy se taky dávaly doutníky od roku tuším 1957.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rok 59? Podle mě určo doutníky...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
na kejvu rybiny a ana panelky doutníky ;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:16
 
<  655  656  657  658  659  660  661  662  663  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 23:27:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu