Jméno: losol
IP: uživatel9335
 zdar už někdo z vás piloval difizor na vetší průměr u origo karbece na fíka ??? co se jestě musí udělat na tom karbeci kdybych chtel propilovat ten difuzor ????? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2012 22:34
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Jenda: no tak to je jasný že mám upravený kanály tryska hlavní 95 a voloběžná 40 a de to jako čer akorát mám problém s kroužkama a spojkou
Datum: 21. ledna 2012 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel13089
 Mam doma 18.3mm ovál,seřídit jakštakš jde,ale nikdy se mi nepovedlo seřídit celej rozsah.....buď to jede dole a nebo nahoře.....pak mam ještě 18.6mm kruh,ale ten sem ještě neodladil nijak....pro losol: Neupravenej karbec ukrmí dost,zatím jezdi na neupravenym,až se naučíš ladit,tak to přijde samo a třeba si ho jednou uděláš....
Datum: 21. ledna 2012 14:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No v terénu možná máš určitě krátký kvalty a stejně pořád držíš plnej plyn, ale na silnici aby ten karburátor pracoval správně v celém rozsahu otáček to tak jednoduše udělat nejde
Datum: 21. ledna 2012 13:52
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj já mám upravenýho pio na závody do terénu a mam karbec seriovku přefrezovanej difuzor na 19 žádný kanálky sem neupravoval jenom sem karburátor odladil správně tryskami a funguje
Datum: 21. ledna 2012 13:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když si uděláš i větší vlastní šoupě tak se to dá ,,propilovat,, až ke 20 mm, ale z vlastní zkušenosti, pokut tomu teda nerozumíš, tak se ten karburátor hrozně špatně odlaďuje aby fungoval, mě se to teda nepovedlo a u propilování to rozhodně neskončí musí se i vhodně provrtat kanály v karburátoru a pak nastává největší problém s plovákovou komorou a se směsí.... doporučuju ti se do toho nepouštět
Datum: 21. ledna 2012 12:22
 Aha, no propilováním difuzoru to nekončí. propilovat lze cca. na 18 mm a myslím, že je třeba i zvětšit kanálky (otvory) v karburátoru provrtáním. Samozřejmě následně osadit vhodnou hlavní tryskou
(pravděpodobně i volnoběžnou).
Datum: 21. ledna 2012 12:01
Jméno: losol
IP: uživatel9335
 chci jetkategorii RS a tam je pouze dovolen origo karbec (uvnitř karbece si mužež dělat co chceš)
Datum: 21. ledna 2012 11:44
 Osobně bych to také nedělal. Pokud nemusí být zachován originální karburátor, tak bych sehnal karburátor s větším difuzorem (např. 19 mm) a sadou trysek.
Datum: 21. ledna 2012 11:35
 Nedělej to...někomu to pošli kdo to umí.
Datum: 20. ledna 2012 22:17
|



|