Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci dělám krosového pincka a chtěl sem se zeptat jestli by šla cívka z pitbiku na pincka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2012 22:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ne, pincek a pitbike má ve skutečnosti zapalování pracující na jiném principu. Proto nejsou záměnné. Sonndyseq je asi fanoušek Baniku co?
Datum: 26. ledna 2012 22:28
Jméno: Sondyseq
IP: uživatel13112
 ne pičo nejde to
Datum: 26. ledna 2012 13:04
Jméno: haf
IP: uživatel9802
 Zdravím draci,potřeboval bych radu.Dá se zvenku podle žeber rozeznat válec na pio 05 od 21kového ?Samozřejmně vím, že 05ka má zúžené kanály a podstatně menší, ale jde mi o ten venek .Jo pokud by jej někdo měl tak bych měl zájem, díky za cenné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 21:35
Jméno: přema
IP: uživatel13081
 Tak to já asi budu ten, co mu mustang jeden právě jen 60 a to jen s mírného kopce.. Ve dvou 35... Nevim co s tim. Na podzim jsem ho ale přidřel takže po zajetí se uvidí. Jinak ty kanály mám taky nějaké křivější..
Datum: 28. ledna 2012 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Ne,zvenku ho nepoznáš. Jedině podle sacího kanálu,do kterýho vidíš po sejmutí sacího kolena. Celý sací otvor ve vložce je znatelně posunutý k hlavě o cca 2mm oproti J21. Jinak válce z J05 jsou dobře o 50% lépe zpraovány a maj přesnější tolerance rozměrů jak válce z novějších pio. Nebe a dudy....některé válce z J21 mají dokonce sací kanál neobrobený,tak jak vyšel z odlitku,ani neni spasovaný proti vložce.....poslední dobou mi rukama prošlo dost válců a musim říct,že někdy žasnu nad prací soudruhů....a vůbec se nedivim,že někomu fichtl doslova letí a staví se na zadní a jinému jel sotva 60 s mizernou silou....
Datum: 26. ledna 2012 15:19
Jméno: haf
IP: uživatel9802
 4 Hanz: toho jsem si také všiml, také 05ka mi přišla, že má podstatně hůř odlitý hliník tzn, třeba trochu ujetá žebra, nebo křivá ( aspoň některé ) ...
Datum: 25. ledna 2012 19:07
 Rozeznat zvenčí nejde jen se domnívám že poslední pio měly nepatrněji tenčí žebra co jsem vypozoroval. Je pravda že někteří lidé je vůbec nerozeznávají.
Datum: 25. ledna 2012 17:37
Jméno: haf
IP: uživatel9802
 Kdyby ses ho chtěl zbavit tak mi dej vědět, pokud tam není kdoví kolikátý výbrus tak bych jej vzal ...
Datum: 25. ledna 2012 16:50
 Domnívám se,že pokud je ten válec nasazen na motoru typ 20,21,23 tak to nejde poznat.Já bych ho poznal podle výkonu,jde mín do otáček kuli těm menším kanálům.Mám ho doma,omylem sem ho dostal výměnou při výbrusu.Bohužel sem se nějak pozorně nedíval při převzetí a v domění ,že mám správnej válec , sem ho nasadil, opatrně zajel.Když sem předpokládal po ujetých Km,že už je zajetej,sem na pincka začal požadovat výkon a přidřel sem ho.PS očekávaný výkon se nedostavil.Tak sem sundal válec a s děšením sem zjistil ,že je tam podle kanálů typ 05.
Datum: 25. ledna 2012 16:23
 Čau draci má tu někdo na pinckovi hvězdicovou hlavu z fichtlkrámku?Kdyžtak napište jak jste zpokojeni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 18:26
Jméno: kipr
IP: uživatel9074
 nebyl jsem
Datum: 25. ledna 2012 18:26
 Zdar! Pomaličky skladám Mustanga, ešte nieje hotový, ešte niektoré diely idú na pozinkovanie, treba este namontovat nový výfuk a koleno + lanká, dokončiť elektriku namontovat zadné svetlo a prepínač svetiel, Teraz vypadá takto http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/jawa_mustang_1979/ Ďakujem za dieli Sesovi. ako sa Vám to páči? Ďakujem za dieli Sesovi. Renovujete niekto cez zimu fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 17:55
 Nádhernej mustang
Datum: 25. ledna 2012 17:55
 skok budou se vyrabet ale to je tak dva tri mesice,,nez se to udela dle poradniku
Datum: 25. ledna 2012 16:50
 To furioso, Bohužial bez prijmu na Buyaka nemám, výfuk bude čína
Datum: 25. ledna 2012 15:40
 krásnej... dobrá práce
Datum: 25. ledna 2012 15:21
Jméno: skok
IP: uživatel4095
 čau draci nemáte někdo z vás doma navíc ještě ty držáky na přední světlo jak máš na tom červeným mustafovi ?
Datum: 25. ledna 2012 9:26
 Bakoun: Ano, měl by tam být doutník, asi to už někdo přehodil, nicméně nechtělo se mi shánět origo výfuk, nešlo o žádnou renovaci, spíš o takovou generální opravu  Dneska jsem se pustil do stavby jawy 20 z roku 67 a ta už origo bude
Datum: 25. ledna 2012 3:01
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 jenco: aky das vyfuk? od buyaka? ja sa asi plesknem po vacku a kupim od neho...uz mam na 555ke jeho vyfuk a je perfektny
Datum: 24. ledna 2012 23:23
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 pekne stroje. ja mam na ponku 05ku - r.v. 62 . momentalne sa zvaraju plechy, nieco je v zinkovni a v sobotu by malo byt hotove sedlo. lak bude ked sa otepli a potom len poskladat
Datum: 24. ledna 2012 23:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 kolecko: ten tvuj mustang se mi libi, uz proto, ze je to jeden z prvnich (neosulenych typu). Z jakeho je roku, nema tam byt doutnik? Sam mustanga shanim, ale bud je to vrak nebo za to chtej strasny ranec nebo kombinace obojiho...
Datum: 24. ledna 2012 22:19
 Super práca Kolečko! už sa teším na štadáka bude to mazec!
Datum: 24. ledna 2012 22:19
Datum: 24. ledna 2012 22:11
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 draci, muzu dat na pionyra hlavu z babetty 210??a co mam uělat za upravy na ty hlavě z babety.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 17:13
 čezetak myslíš?  , ano dá sa to upraviť aj na 41mm, ale v tom prípade MOŽNO že ani nemusíš ju znížiť, treba to vypočítať...
Datum: 25. ledna 2012 17:13
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 pude to vybrousit aj na pist 41mm?
Datum: 25. ledna 2012 16:43
 jenco: to je za moc penez takze se na to vykasle
Datum: 25. ledna 2012 0:00
 vyvrtat nové diery pre stefty + znížiť ju
Datum: 24. ledna 2012 22:02
 Poraďte kde mám sehnat zadní blatník na péráka za solidní cenu. Už nevím kde. Internet celej projíždim deno deně a furt nic nebo je za sumu půlky motorky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aha tak nic
Datum: 25. ledna 2012 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/13924209/jawa-350-typ-18-perak.php zkus ho stáhnout
Datum: 25. ledna 2012 22:44
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/13924209/jawa-350-typ-18-perak.php
Datum: 25. ledna 2012 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Kdyby mi nešlo o princip,tak jo.....prostě ty blatniky rády praskaj v pantu a já prostě musim mít jeden do zásoby
Datum: 24. ledna 2012 21:05
 pro Standa a 2500 by ti nestačili?
Datum: 24. ledna 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Jooo doba je taková....řeknu ti jedno....mam doma jeden navíc,ale tak blbě se to shání,že bych ho za pár šupů taky neprodal....zkus burzy....teď na Hromnice (4.února) bude burza ve Zloníně (u Neratovic)
Datum: 24. ledna 2012 20:58
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/plasty-plechy/587603-perak-zadni-blatnik.html#utm_source=zbozi.cz&utm_medium=product
http://inzerce.ceskyportal.eu/motorky/veterani/inzerat-prodam-blatnik-na-jawa-perak-nabidka-vysocina-trebic-18/
A zkoušet ukecat cenu dolu..
Datum: 24. ledna 2012 20:53
 zdarec, rád bych nahodil tak trochu téma co do převodovky? Jo, neberu pincka a jiný kterej vezme aji vyjetej olej mám namysli J 350, a já mám 487 originál je PP7 kterej je celkem hustej, jenže ten už se nedělá proto jsem si koupil Mogul cyrol 80 je víceméně řidký olej a dělá mi to zle v převodovce - zvášená hlučnost, rychlé zahřívání, hlavně se bojím o opotřebení zubú přecejenom zuby s rovným ozubením ty jsou hodně hlučný a namáhaný proto se jen tak ptám co lijete vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:31
 Jasný vím co je to hypoidní olej - jsem automechanik  taky jsem přemýšlel že bych ho tam zkusil nalít  no ještě uvidím
Datum: 12. února 2012 21:31
 Na ten hypoidní převod musí být olej s označením H.a na ten samosvor je třeba taky spešl olej,jinak jsou podřené lamely za 5km.
Datum: 27. ledna 2012 10:45
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 no to se mi nezdá.. já jsem ho koupil už pred měsícem i před 2 měsící.. že by měli tolik zásob..?
Datum: 26. ledna 2012 18:48
 Ano je lepší dát víc peněž a kupovat dražší oleje u benzínek. Jezdím na tenhle cinol někdy od března 2005 a zatim se převodovka točí jak vidíš.. Madit se už myslím nevyrábí že to jen doprodávají.
Datum: 26. ledna 2012 16:41
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já dám radšo víc peněz a vím že je ten olej klalitní.. do benzínu kupuju mADIT a do motoru taky..PP90 a jsem spokojenej maximálně..
Datum: 26. ledna 2012 15:56
Datum: 26. ledna 2012 15:10
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a kde by jsi to kupil.?
Datum: 25. ledna 2012 17:44
 Za tu cenu co jsi koupil převodák bych měl 1litr převoďáku a k tomu ještě 1l benzínu.
Datum: 25. ledna 2012 17:39
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Dneska jsem koupil v šelce PP90 do fichtla ZA 105 Kč .. to není moc.. ale na tu 350 to nebude o moc dražší..
Datum: 25. ledna 2012 17:10
 Já tam leju 80ku a neni s tim žádnej problém, v druhé čezetě mam 90ku a abych řekl pravdu, tak jsem rozdíl nepoznal...
Datum: 24. ledna 2012 19:23
 PP7 je viskozitně stejný jako PP80 jen PP80 má lepší mazací schopnosti API GL-4 a PP7 API GL-3. Jinak PP7 vyrábí Mogul jen ho mají málokde. Mogul vyrábí Mogul trans 80 nebo Paramo gyrol 80W
Datum: 24. ledna 2012 19:16
 Čau draci má někdo zkušenost s hvězdicovou hlavou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2012 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Ne vždy je rotační spalovák hvězdicové hlavy vhodný k danému válci....dokonce je naměřeno na brzdě,že na lehce upravenym dvoukanálu (CU) způsobí hlava s takovýmto spalovákem (o stejném objemu vhodně upravené origo hlavy) pokles výkonu o několik procent v celém rozsahu otáček.... jinak je obecně vhodná..... ale třeba na ty dvoukanály do terénu je nejvhodnější snížená origo hlava s navařenejma žebrama....
Datum: 26. ledna 2012 15:26
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud nechceš závodit, pak ti (jak už píší jiní) stačí navařit žebra na originální hlavu. Pokud chceš vyšší výkon, můžeš tu hlavu snížit (návod najdeš na internetu). Hvězdicová hlava na obyčejné ježdění je zbytečná a drahá, na závody samozřejmě originální nestačí.
Datum: 25. ledna 2012 16:41
 mám hlavu od Stejskyho a super...nemužu si stěžovat
Datum: 25. ledna 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak ono je víc druhů hvězda hlav. Osobně vím minimálně o 3. Osobně ve speciálovi jezdím hlavu od Frikulína... Na tu velkou (od Azmarka) jsem slyšel dost stížností - špatný tvar spalováku, pórovitá apod. http://bakoun.rajce.idnes.cz/Hlava#Hlava1.jpg
Datum: 24. ledna 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Ideální je na origo hlavu navařit žebra(terén) a nebo udělat náfuky ze stran(silnice)....ale je realitou,že pro pokročilejší úpravy motoru/válce je někdy potřeba hlava s "rotačním" spalovákem....ale na ty naše dvoukanály bohatě stačí upravená origo hlava,nebo jak píše Jarda,utočit hlavu z Babety(což doporučují Müllerovci)...já používam upravené origo hlavy....mimojiné se začalo proslýchat,že ty hvězdice nejsou úplně ideální co se týče proudění vzduchu na válec = chlazení válce....válec je prý ve stínu hlavy....ale to je info z okruhu lidí co se nezabývá 5-6HP dvoukanály
Datum: 24. ledna 2012 21:03
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Je lepší na clazení ale je zbytečně drahá kup si z babety sniž ji o 1mm a převrtej štefty.Jede skvěle uplně dostačující
Datum: 24. ledna 2012 20:42
 Zdar hoši mám problém u Mustanga. Zastudena špatně startuje. škytne a vyletí otáčky neúměrně k plynu a zase chcípne. Po chvíli se mi ho podaří rozjet, to už se zahřeje, ale jede 10 metrů chcípne a nic tak nacupuju benzín a už chytne bezproblému. Když zařadím dvojku tak se dusí. Zkrátka nevím jestli je to v karbeci nebo jestli třeba špatně něco natěsní třeba hlava atd. předtím byl v pohodě. Prosím poraďte mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 9:22
Jméno: libor1
IP: uživatel13057
 a hlavně po guferu u magneta, lítá tam plno bordelu, protože většina fichtlů má provalenou přepážku mezi sekundárem a elktrikou, tak se to tam rychlejš vydře, u spojky většinou drží, je líp mazaný, když je špatný tak fík žere olej
Datum: 25. ledna 2012 9:22
 Šel bych po guferech.
Datum: 24. ledna 2012 17:55
Jméno: Mr.Fichtl
IP: uživatel12692
 Zkus vyčistit ten karburátor a trysky..A pak být tebou bych se kouknul na ten vzduch jak říkal tady kolecko
Datum: 24. ledna 2012 17:34
 když vyloučim bordel v karbecu nebo nesmyslnou hladinu v plovákovce, tak mě napadá asi jenom falešnej vzduch někde...
Datum: 24. ledna 2012 17:32
 jakou hodnotu muže mít jawa 05 má papíry ,měla by být pojízdná a má karburátor jako jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 19:20
 Prodej to jak chceš já jen kdyby si chtěl prodat doklady samostatně že bych je vzal za tu cenu že my chybí doklady na Jawu 20 vývoz anglie co jsem nedavno koupil za směšných 20 euro.
Datum: 24. ledna 2012 19:20
 já bych to radši prodal komplet
Datum: 24. ledna 2012 19:03
 Jestli je placená pojistka a lze je bezproblémově přepsat měl bych o ně zájem dal bych tak 1100Kč.
Datum: 24. ledna 2012 18:46
 a jenom papíry??
Datum: 24. ledna 2012 18:36
 Osobně si myslím tak 3000-6000Kč dle stavu.
Datum: 24. ledna 2012 18:05
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12722
 Čus draci, chci se zeptat jestli mi jste někdo schopen udělat napínáky na pincka, řetězový ale silnější, aby se jentak neohnuly, pač s tim mám velkej problém  Když někdo vymyslí pro mě něco spešl co opravdu vydrží, takže ne žádný bábovky  dostane metál..  \r\nSamozřejmě jsem za dobrou práci ochoten dobře zaplatit. To už záleží na domluvě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 20:49
 No jestlyje tedy chceš udělat silnější a aby se neohýbaly tak to udělej z jeklu.To vyjde i dosti levně.Jestly chceš tak je můžu udělat, podle toho kolik dáš
Datum: 24. ledna 2012 20:49
Jméno: fa
IP: uživatel13108
 Já je mam z nerez. plechu 1mm a v poho.. Chce si to pohrát, nerez na fiku je hudba budoucnosti..
Datum: 24. ledna 2012 20:12
 Že by byly silnější to vám v ničem nepomůže, je to jen neodborným šponováním je třeba štelovat tak aby kolo nevyhybalo na jednu stranu aby byly oba šrouby stejně vytočené. Kolo musí být dostatečně povoleno při šponování. Problém je když někdo má dlouhý řetěz a pořád šponuje že je už na dorazu a nechá šrouby pnout nebo se mu ten šroub vyhne že mu skočí mezi kyvku a šponovák a tím si zničí šponováky. Myslím si že se ta kvalita podstatně zlepšila protože ty šponováky co byly tak před 5 lety rychle rezly co tam mám teď od dubna 2011 od sesy tak jsou zatim bez koroze a plná spokojenost a ani se neohybají jak píšete.
Datum: 24. ledna 2012 18:02
 mám podobnej problém... napínák u rozety jelikož tam není moc materiálu (plechu) je oslaben,, se natahuje tak že bych do něj dal 1,5 čepu rozety... mám to teda na závodním stroji takže síly jsou tam větší.... a oska je dotáhlá dost... starej napínák mi to nedělá, možná by to stačilo trochu vytvrdit ten plech
Datum: 24. ledna 2012 17:41
 draku pokud mas dobre utahlou osu,,tak napinak je totalne sevreny a nema se proc ochnout,,ty co mam jsou cr,,ted do mesice budou od dlasiho vyrobce a budnou vamakany,,ale silnejsi rozhodne asi nebudou,,,a budou samo sebou drazsi,,sroubek a spec matku budou mit samo sebou
Datum: 24. ledna 2012 16:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau pasuje zadní náprava z favorita do felicie?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 6:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo dík já si myslel že to bude stejný,kdyby byla s roztečí 98 tak by mi to nevadilo,páč mám kola 98
Datum: 25. ledna 2012 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 No vždyť zrovna tuhle indicii má hned v prvnim příspěvku ode mě  řikam,že sme dávali cajky z feldy na stříkací fáčko(hranatá felda).....naprosto stejný auto....
Datum: 24. ledna 2012 18:30
 http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=33&t=49816 podle tohodle chápu že to jde ale když bys tam dal ze starýho favorita tak bys měl rozteč 98 protože náboje nejdou přendat, takže potřebuješ nápravu z novějšího fáčka
Datum: 24. ledna 2012 18:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 určitě ano... felicie je vlastně favorit... akorát vzali gumovou paličku a zaoblily rohy
Datum: 24. ledna 2012 18:14
 u těch fáček bacha nový a starý typ mám takový dojem že má jinou zadní nápravu, starý favorit má určitě jiné zadní bubny a rozteč 98 vs felda 100
Datum: 24. ledna 2012 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Vím,že opačně jo...takže i z fáčka na feldu půjde.....konkrétně sme dávali do Favorita(stříkačka) půl předku z Felicie....proto myslím,že i zadní náprava bude stejná
Datum: 24. ledna 2012 17:22
Jméno: 175
IP: uživatel10693
 Čau hoši chtel bych se zeptat jestli je hodne velky rozdíl mezi 175 a jawou 250 mam jawu 250 ale je to takovej šrot a vim o jedne 175 a nwm jestli ji vzít jestli to neni moc slabe tak jestli je to hodne velky rozdil bo ne byla by do lesa předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:02
 jak píše kolečko. Pokud porovnáš Jawu 175/356 a 250/353 tak tam rozdíl bude určitě znatelnej. Naproti tomu ČZ 175/450 je dost živá a bude srovnatelná s 250
Datum: 30. ledna 2012 20:02
Jméno: 175
IP: uživatel10693
 ma jeden výfuk tak co myslite vyjedu sní všechno jak z 250 ja furt vaham jestli to vzít bo ne jestli to není moc slabe  D
Datum: 27. ledna 2012 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kolik má výfuků?jestli 2 tak to je 356 jestli jeden tak 450
Datum: 24. ledna 2012 22:26
Jméno: 175
IP: uživatel10693
 ano to jsem zapomel typ nwm co přesne to je ale neni to hranatá ale kulata 175 asi ta 356
Datum: 24. ledna 2012 16:01
 napiš o jakou 175 se jedná...jestli porovnácáš 356 a 353, tak tam je docela znatelnej rozdíl
Datum: 24. ledna 2012 15:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží na typu
Datum: 24. ledna 2012 15:16
 Zdarec 175 je docela silná a v pohodě uveze i 2 a mezi 250 a 175 neni zas tak velký výkonostní rozdíl neni.Cau\\r\\n
Datum: 24. ledna 2012 14:49
 čau draci ... jak je na simsonu otačkomer ?? dá se dat na mustanga ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 21:35
 diky ..
Datum: 24. ledna 2012 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Nedá.....jedině digitální otáčkoměr co se řídí impulzy z VN kabelu......
Datum: 24. ledna 2012 18:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tam to bude nejak jako u 350 , ale nevim zda by sa to povedlo
Datum: 24. ledna 2012 18:08
 Ano je mechanickej, náhon vede někam ke spojce, bůhví co je tam za vehement
Datum: 24. ledna 2012 17:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že mechanickej tím pádem nedá
Datum: 24. ledna 2012 15:15
 Zdar! Shanim kliku s ok čapy na repas. Ojnici mam. Jestli nekdo daruje, ozvete se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 8:58
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 taky bych potřeboval odkud sy
Datum: 28. ledna 2012 8:58
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no tak já bych zkusil projít nějakou výkupnu železa. u nás sem viděl asi tak deset klikovek
Datum: 24. ledna 2012 15:22
 U nas ne. Jen vymeni ojnici.
Datum: 24. ledna 2012 15:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud vím tak ti na repasi ty čepy opraví,aspon u nás to dělají
Datum: 24. ledna 2012 15:17
 Ze Slovenska, ale znama jezdi do Cech za přitelem, tak bys to zaslal k nemu na dobirku. Ale musi mit fakt dobre čepy, žadne vydlabane, nebo vydrate.
Datum: 24. ledna 2012 14:21
 Klik, který jsou vhodný na repas mám dost. Odkud jsi?
Datum: 24. ledna 2012 13:50
 čau řidičak na motorku pionyr je od 16 let nebo od 15 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2012 12:40
Jméno: Dan
IP: uživatel12164
 Čau od 16 let.
Datum: 23. února 2012 12:40
 DÍKY
Datum: 25. ledna 2012 19:18
 hanz: stává se a kdo to takhle má tak ty papíry neprodá
Datum: 25. ledna 2012 0:04
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Administrativní chyba.....dost často se jim to stává....
Datum: 24. ledna 2012 18:52
 Mám Jawu 05 1963 v TP je 45km/h čili od 15 mimochodem výkon tam mám 1,1/5000 holt asi když psali nový TP tak se překlepli protože ve starým to nebylo.
Datum: 24. ledna 2012 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Jawa 550 -45km/h , Jawa 555 - 50-55km/h , Jawa 05 -60km/h , Jawa 20,21,23 -65km/h
Datum: 24. ledna 2012 17:26
 některá typy pionýru měli v To rychlodt 45km/h jestli to má tak od 15 (Am) ale vedšina jich měla v TP rychlost 60/h na ten od 16 (A1)
Datum: 24. ledna 2012 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Úplně zapomeňte na vyjímky (vyjímka je jen J550), Jawa 50 Pionýr typ 555,05,20,23 je prostě legálně od 16 let.
Datum: 24. ledna 2012 14:52
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 První o5 je možno od 15 protože mají v TP 45km/h
Datum: 24. ledna 2012 12:08
Jméno: kemper
IP: uživatel12424
 od 16 ti
Datum: 24. ledna 2012 11:39
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 16:49
 v motoru museji byt jedine SKF! pak je to gut
Datum: 24. ledna 2012 16:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někde jsem slyšel že má špatně uložený ložiska na klice(malý) a prý odcházejí častěji
Datum: 24. ledna 2012 15:19
 jedna lauf jede jako krava,,panela se necape,,akorat vybrace,,jina kstejny vse jako u 175,,vyjde na stejno
Datum: 24. ledna 2012 13:07
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec draci. Mam dotaz co rikate na tuhle klikovku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 8:45
 draku pockej,,ja nerikal ze uz nebude na jehlach,, jen nevim kdy,, kdo pocka,vyhraje na plne care
Datum: 24. ledna 2012 8:45
Jméno: Jarin
IP: uživatel12196
 No me se do ni prave taky nechce.. Ale ta CKR pry nebude a u nas nemuzu sehnat nikoho kdo by ji lisoval a kdyz uz cpou tam tu Tw ojnici co je i na tyhle a jeste za to chtej 2500!!
Datum: 24. ledna 2012 7:30
Jméno: standa
IP: uživatel13102
 Jenom nekupuj to z odkazu! Nejhorší kliky co byly....!! A nejde ani o ojnici,jako o přesnost zpracování setrváků.....no děs...
Datum: 23. ledna 2012 22:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak vem starou klikovku a dej ji na repas. na starý setrvačníky ti tam hoděj ojnici CRK a myslím že tě to vyjde ještě levnějc
Datum: 23. ledna 2012 21:48
 Ouu tak sem asi koupil jednu z posledních
Datum: 23. ledna 2012 21:44
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 To bych moc rad, ale uz pry nebude. Tak hledam jinou variantu.
Datum: 23. ledna 2012 21:39
 Připlat si rači 150 a kup si tady CKR na jehlách.
Datum: 23. ledna 2012 19:00
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1329.100
Datum: 23. ledna 2012 18:52
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci mužete mi poradit nejlepší způsob vyndavaní ložisek z kola u jawy 21????? předem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně nahřát horkovzdušnou pistolí nebo plynovým hořákem a pak už stačí bouchnout o stůl a ložisko vypadne
Datum: 23. ledna 2012 22:02
 osobne sa mi najlepsie osvecilo pouzit zeleznu hmozdinku...
Datum: 23. ledna 2012 22:01
Jméno: jirka
IP: uživatel11570
 čau. parkrát už jsem to dělal..a uděal jsem to tak že jsem si vzal železnou tyčku, prostrčil jsem jí kolem, opřel zevnitř o hranu ložiska a kladívkem jsem ho vyklepal... není to nic moc ale pokud už ti na ložisku moc nezáleží, můžeš to zkusit udělat takhle
Datum: 23. ledna 2012 19:01
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 23. ledna 2012 18:59
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chci se zeptat jestli když mám normální jawu 250 originální zapalování a normální 6v baterka tak jestli by to utahlo 2 přední a 2 zadní světla díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 0:06
 webster: což o to.. ono to fungovat bude.. ale hodně se přehřívá rotor.... a až se přehřeje moc tak to poznáš
Datum: 25. ledna 2012 0:06
 Mě to utáhne, mámto na malotraktoru, vepředu dvě vzadu dvě a ještě 4 blinkry, když to běží všechno tak to jede normálně, akorát už to asi moc nedobíjí  .
Datum: 24. ledna 2012 17:50
 Nebo máš taky možnost dynamo a regulátor nahradit za 75W z čz175 nebo jawy 350
Datum: 24. ledna 2012 13:46
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Na zapalování máš napsané kolik má watů vetšinou to máš 45W takže si to dopočítej co tam můžeš dát
Datum: 23. ledna 2012 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 orig dynamo ti dává 45W, zapalování si vezme cca 10W, tak si to spočítej..
Datum: 23. ledna 2012 22:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když dáš slabší žárovky tak určitě
Datum: 23. ledna 2012 17:56
|



|