česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Joski      IP: uživatel14656    
Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel14624    
A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
 
 
Datum: 26. října 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...:-D
 
 
Datum: 25. října 2012 21:02
 
 
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D shrek tak takhle to jede z turbem!
 
 
Datum: 24. října 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy si děláte prdel, ale já vám přináším video ( není moje :-D ), které vám změní mínění :-D :-D http://www.youtube.com/watch?v=2Np0pA41h6Y
 
 
Datum: 23. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych nechal pole působnosti volné :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znám pár týpků co mají turbodmychadlo na skůtrech 2t.. jelo to i přes 150 ale po 2 km vždycky zadřeli :-D :-D nene na fichtla je turbo nereálný, taky jsem měl blbý nápady ale takhle blbý fakt ne :-D :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip :-D Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
 
 
Datum: 23. října 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
 
 
Datum: 23. října 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce. Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14615    
Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
 
 
Datum: 23. října 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel2994    
čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo :-) pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp :-D hlavně pak musíš poštelovat vstřiky :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 7:23
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
To musí být nějaká provokace, tohle :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
 
 
Datum: 22. října 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
 
 
Datum: 22. října 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo? :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
 
 
Datum: 22. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
 
 
Datum: 22. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:11
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:14:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu