 zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: Joski
IP: uživatel14656
 Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: whats up
IP: uživatel14624
 A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
Datum: 26. října 2012 14:56
 No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...
Datum: 25. října 2012 21:02
Datum: 24. října 2012 20:32
Datum: 24. října 2012 16:05
Datum: 23. října 2012 20:55
Datum: 23. října 2012 19:17
Datum: 23. října 2012 18:16
 Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip  Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina
Datum: 23. října 2012 17:45
 frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
Datum: 23. října 2012 17:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
Datum: 23. října 2012 15:42
 Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
Datum: 23. října 2012 12:20
 NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce.
Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru
Datum: 23. října 2012 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
Datum: 23. října 2012 9:45
 čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo  pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp  hlavně pak musíš poštelovat vstřiky
Datum: 23. října 2012 7:23
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 To musí být nějaká provokace, tohle
Datum: 22. října 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
Datum: 22. října 2012 22:17
 Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
Datum: 22. října 2012 21:25
 libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo?
Datum: 22. října 2012 20:59
 Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
Datum: 22. října 2012 20:59
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
Datum: 22. října 2012 20:56
 hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
Datum: 22. října 2012 20:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
Datum: 22. října 2012 20:11
|



|