Posl.aktualizace: 28. března 2013 16:51
 díky za vysvětlení že to nemá cenu realizovat to teda ratši nebudu díky všem kteří se mi to snažili rozmluvit =D
Datum: 28. března 2013 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Dejme tomu,že seženeš na E-bay nějakýho malýho garreta...dejme tomu že ho koupíš funkční a za dobrej peníz,takže tak 5-6 tisíc....fajn...budeš na něj čumět jak tele na nový vrata.....zjistíš info...že vejfuková část je na vejfuk a sací na sání....zjistíš,že nemáš jak turbo regulovat....když to vemem na hulváta,dáš místo podtlakový regulace železnou páku....a nebo koupíš nějaký neregulovaný turbo...fajn...jdeme dál...mazání středu turba....fajn,necháš na zakázku vyrobit u Kajjose za 3-4 tisíce novou kliku podle výkresu,která bude mít na straně spojky nějakej vehement na čerpadlo/oilmaster atd.....fajn....budeš to mazat převoďákem? ne....tzn. oddělenou nádržku na motorovej olej...fajn....to by furt šlo,jdeme dál....tak nějak je to komplet....a jak to teď naladit? Možná tomu vadí symetrickej rozvod sání ....no co... nízkejch to bude sotva kuckat a ve vysokejch?? fajn.....motor se točí.... dostane kotel,vyletí klika,shoří píst,zadře se turbo.....fajn,uděláš za desítku novej motor,za další desítku obstaráš znova komponenty a mužeš zkoušet dál...odbrzdit,předělat,odbrzdit,novej motor a znova a znova.....věřim tomu,že za 10 let to zmákneš....ten Streamliner taky nevyvíjeli 4 dny....a všimni si,co je to za motor.... za ty prachy co utopíš ve vývoji by sis postavil menší baráček...hodně štěstí
Datum: 28. března 2013 15:59
 Draku tady máš FB na majitele toho Mustanga, má tam vše vše rozepsané jak dělal i s fotkama
http://www.facebook.com/josef.novak.100
Datum: 28. března 2013 15:34
Datum: 28. března 2013 9:39
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 panebože....to je moc....
Datum: 28. března 2013 8:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ten mustang je výstavná leštenka a turbo je tam len na imidž tu niekomu unikajú fakta, nemá to zmysel na pio a turbo do 2T úplne nepoužiteľné už vôbec
Datum: 28. března 2013 8:23
Datum: 27. března 2013 23:02
 tremate nemá to funkční  .. se zarem jsem roky debatoval o ruznym věcech co dělál.. začínal na NOS.... a zakončil to tímto turbem které je pouze pro výstavní učely.. a mohl bys nam tu prosimte popsat jak teda funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 22:43
 tremat: Ty kastráte hovězího samce! Ty medaile jedna stará rakouská vysloužilá! Ty jsi blbý až to zvoní... Bez urážky
Datum: 27. března 2013 21:43
 Hm, máš v Tp 45km/h, jo? No větší motorkou nemůžeš...holt si musíš počkat...ty si tu úpravu představuješ jak Hurvínek válku...
Datum: 27. března 2013 21:05
 ale na tom bych zase nemoh jezdit na silnici s AM
Datum: 27. března 2013 20:58
 V tom případě si nechat fichtla a koupit k tomu motorku...
Datum: 27. března 2013 20:56
 toho neprodám ani za 100000000000000 chci jenom vyší vykon
Datum: 27. března 2013 20:56
 Prodat fichtla a koupit motorku...
Datum: 27. března 2013 20:52
 tak jak zvíšit co nejvíc výkon na fíkoj aspon tak 7 Kw???
Datum: 27. března 2013 20:50
 mě by třeba zajímalo jak to turbo maže.jaký je nárust výkonu?pokud by se mu podařilo o 100% je 7ps.stojí to za to?
Datum: 27. března 2013 20:50
 Já bych to nedělal, protože je to blbost...
Datum: 27. března 2013 20:46
 no tak jak bys to udělal
Datum: 27. března 2013 20:45
Datum: 27. března 2013 20:36
 tamtomu to funguje tak proč né mě o turbu vím docela dost
Datum: 27. března 2013 20:33
 Ne, je to blbost...víš vůbec jak funguje turbo?
Datum: 27. března 2013 20:30
|



|