|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiri
IP: uživatel5412
 pasovala by nadrz z 350 na 175? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:31
 ¨asi ano možná to bude chtít upravit držáky záleží na tom estli je to jawa nádrž na jawa kostru nebo je to na půl s čz
Datum: 29. dubna 2009 20:31
Jméno: Jiri
IP: uživatel5412
 mam dotaz ohledne nadrze a plastu z 640 jestli to treba nejak pasovala na 180,bez nejakejch vetsich uprav? nevíte nekdo?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 12:13
 Nazdar draci.... Jaký výfuk by jste mi doporučili.... jak po výkonnostní stránce tak i po vzhledové...díkí moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 22:53
 jsou vsechny stejny a vsechny stojej vicemene za pendrek pokud mas motor bez uprav
Datum: 28. dubna 2009 22:53
 myslím hlavně od HIKONU ... jaký typ..?
Datum: 28. dubna 2009 21:27
Jméno: Lasty
IP: uživatel5905
 Draci, chci si dát kufr na čz 477, ale nejdřív je potřeba nějakej nosič, tak se chci zeptat jestli nevíte o něčem co tam pasuje nebo jestli něco nemáte, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:46
 já ho mám z tý novější čz 175 typ 487
Datum: 28. dubna 2009 19:46
 Zdar potřebuju poradit dávám do originálu pincky a chci se vás zeptat jakej vejfuk je na 21 origo je to rok 68
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:41
 díky já tam mám ten druhej tak ho vyměním
Datum: 28. dubna 2009 19:41
Jméno: buben
IP: uživatel5926
Datum: 28. dubna 2009 18:39
Jméno: len tak
IP: uživatel5457
 http://aukro.cz/item622751018_simson_sr_50_skutr_2_kusy.html odkedy simson chodí na naftu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 18:23
Jméno: pestic
IP: uživatel3228
 to je fuk tady je stejne mimo misu.....na fichtlkramek davat sifona?
Datum: 29. dubna 2009 18:23
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 že vy tady všichni děláte chytré, ale hlawně že jste se nechali nachytat jakou tady udělal reklamu.. jenom chce aby jste se na to podívali!!!
Datum: 28. dubna 2009 21:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 28. dubna 2009 17:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ježïši to je logika...
Datum: 28. dubna 2009 17:26
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 28. dubna 2009 17:06
 omg, tak asi by ti to přivez na vleku kdyz to nema stk tak asi za cenu nafty ale do auta a né do toho simáka, trochu přemejšlim....
Datum: 28. dubna 2009 16:24
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 17:00
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 dit to je jedenácti zubí kamos si koupil tu 9 a bil hrozně pomalej a nadává na to a chce si koupit radši 11
Datum: 28. dubna 2009 17:00
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel5917
 s radsi bys doporučil 11z a nebo 9z?
Datum: 28. dubna 2009 9:29
 normální primár na sílu...pojede to tak 40 ale tah o dost vice poznat  jeste vic masakr je 9z...ale to je extrém
Datum: 28. dubna 2009 7:08
 na kros dobré, jinak hloupost
Datum: 27. dubna 2009 20:55
Jméno: Dava858
IP: uživatel5912
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:45
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti z ferodovou spojou v netuněnim fíku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to v poho mam to v upravenym motoru a zatim dobry rozhodne lepsi nez korky ferodo muzu jenom doporucit
Datum: 28. dubna 2009 18:30
 Ferodo můžu taky doporučit, někdo měl docela dobrej nápad....  A to mám fíka potuňěnýho a 10-12 tis otáček vydrží taky....!
Datum: 28. dubna 2009 11:15
 ferodo lamely jsou skvělá věc, už bych za korky neměnil
Datum: 28. dubna 2009 7:16
 jel sem s tim na pio a připadá mi to stejné, jinak ferodo mám ve svojí číze 476 a to už víc jak 5 let a j epořád jak nová
Datum: 27. dubna 2009 20:39
 cus draci hele mam doma karbos z pily myslite zy by to slo na fichtla a jak by se to na tom chovalo ? a pak jeste bych chtel poradit chtel bych predni vydlice se simsona nevite jetli by tam sly a jeslti je nekdo nema tak tak posle foto kdyztak  nebo esi by je neprodal diky moc a jeste tachpmetr taky na fika  dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 8:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 vetsina tehle karbcu ma nahovno prubeh  dyt motorovka toci bud 10 000 a nebo volnobeh tak zalezi jak to pujde,ale mozny to urcite je  vydle ze simaka sezen na aukru,bud udelat redukci mysek,nebo proste sifonacky mysky omotas paskou natres barvou a zarazis je do fikovskejch mysek,je to ochlup,ale vychazi to v pohode.spis si k tomu nezapomen sehnat sifonackej buben a drzak brzdy ze simaka.
Datum: 28. dubna 2009 8:43
 no záleží jak je velký difuzor ty troubo,když je větší jak 17mm tak ho tam můžeš dát
Datum: 27. dubna 2009 20:28
 ten karbec z pily myslim ze by to nic nepridalo mozna ze spis ubralo pac pila ma nekdy i pres 10 000otacek tzn. ze je to na vysokootackove motory.....nejlepsi je seriovej ale poradne serizeny
Datum: 27. dubna 2009 20:22
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Zdar kluci myslíte že se vyplatí koupit si ty ložiska SKF dyt jsou třikrát dražši?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 21:02
 na upravenej motor urcite....do serie staci normalni
Datum: 26. dubna 2009 21:02
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Dobrý den, může mi někdo pomoct? Mám kostru z dvacítky a na ní chci dostat nádrž z mustanga, má někdo fotku přímo kostry na mustanga nebo neví z hlavy kde jsou na kostře úchyty nádrže a jestli budu muset vrtat nebo spíše svářet držáky, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel5869
 uprostred krku navar na kazdou stranu osmičku matku a uchyt ze zadu delej kde byl pant....treba tam nekam navar kus plechu s matkou
Datum: 23. dubna 2009 22:32
 Zdar draci, mám mustanga a chtěl bych na něj dozadu udělat nosič, tak nějak už to mám vymyšlené, ale chtěl bych, jestli to máte někdo udělané, jestli byste mi nemohli dát sem odkaz nebo poslat fotky na mail, jen tak pro inspiraci a taky mi sdělit nějaký zkušenosti (nejlepší uchycení ....) díky moc všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 16:12
 zdar draci..ma babetta 210 stejnej nahon tachometru jako mustang 23 ? dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 14:32
 myslim si že tachometry přendat pudou,ale babetta má náhon kratší takže náhony prohodit nemužeš.ale měl sem na babettě tachometr z trabanta a v pohodě
Datum: 23. dubna 2009 14:32
Datum: 23. dubna 2009 12:53
 ne,,
Datum: 23. dubna 2009 9:44
Jméno: vidle
IP: uživatel5457
 čawte možem použiť prednú vidlu zo čz 150 a ako to mám upraviť aby to tam pasovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:18
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 čau hoši..Jenom pro potvvrzení...když zajíždím novou vybrusovou sadu...Tak mazat vím jak mám akorát...platí to že jezdit maximalně do pulky plynu a co 3km zastavit a čekat 10 minut?to je asi tak normalní nejlepší postup jak to zajet ne ?a u jawy 21 jezdit takhle asi 3 nadrže...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 11:48
Jméno: radek
IP: uživatel5942
 hele s tim se vubec netrap ja sem si nechal udelat 9 vybrus 4 dny zajizdel a pak sem na tom jel zavod a nic sedlo si to a jede to jak hovado
Datum: 30. dubna 2009 11:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na I.stupeň max.17km/h ,na II.max.33km/h a na III.max.48km/h.Při delší jízdě bez zastavení ,můžeš při jízdě z kopce vypnout
zapalování a přidat plyn. Tím motor schladíš.Nejezdi dlouho na I. stupeň a jezdi sám.
Datum: 23. dubna 2009 6:52
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 steve: kolečko má pravdu....on si nasaje smesi co to jde,ale je k tomu moc vzduchu......v podstate se nejedna o nejakej extremni stav.....horsi je nizko jehla a nebo malo oleje v benzinu,čí spatne serizeny zapalovani,ale tohle se taky nema delat......
Datum: 22. dubna 2009 22:14
 Na co na pul plynu? chvilku jezdi normálně a pak někdy tomu trochu přihul ale ne zase moc..hlavně to nemaš tou sračkou M2T..nejhorší olej co je..usazuje se a špatně se rozpouští.Zanáší svíčku...ale zajížděj to tak 2oo km...na fichtlu to stačí...
Datum: 22. dubna 2009 21:30
 to sice jo ale gdyz si vezmes ze hlavni tryska je vetsi, ze sice to neni prisavano podtlakem ale zase strhavano proudem vzduchu tak sme zase na nejaky bohatosti smesi...navic se rika ze pri strednich otackach je potreba nejvice bohate smesi (a pris startu a studenem motoru) a zase pri nizkejch a vysokejch otacek by mela byt smes o neco chudsi...ale ani newim proc to tu pisu gdyz to s tim nesouvisi  ale fakte mje ze cim vice smesi ve valci, tim to vic maze, to mi nigdo nevyvrati, takze otevreny soupe pri zabehu ma sve opodstatneni (to same pri jizde z kopce, zavrenem soupeti a zarazenem kvaltu = zadreni)
Datum: 22. dubna 2009 20:41
 to steve:kdyz se nad tim zamyslis tak ta smez chudsi proste bude,kdyz mas v nizkejch otackach naplno otevreny soupatko tak je rychlost prouducuho vzduchu skrz karbec mensi(vetsi prurez),a kdyz je mensi rychlost tak je i mensi podtlak,kterym se nasava benzín z dýzy(ta trubicka co do ni jde jehla).kdyz budes mi pri nizkejch otackach min otevreny soupatko tak tam bude rychlost,a tim i podtlak vetsi,takze to nasaje vic benzinu,nevim jestli sem to vysvetlil dobre,ale cetl jsem to v naky odborny knizce,uz nevim v cem to bylo
Datum: 22. dubna 2009 20:07
 Stando: mam dotaz, ma chuda smes neco spolecneho s otevrenim soupatka? rekl bych ze ne, pac soupatkem se reguluje kolik smesi pujde do valce, je to logicky, cim je vic je soupatko privrene, tim min ti tam ty smesi pujde, na podobnem principu je rozdil mezi velkym a malym karbenatkem (mensi karbec - mensi difusor, mene smesi...)...jinak pokud nechas soupe uplne dole tak ti to bude prisavat benal pres volnobeznou trysku (38) a ta je jak znamo mensi nez hlavni (obvykle 68-72) a cim vic otevres soupe, tim bohatsi je smes pac pri vetsim a vetsim otevreni bude mene benalu prisavano volnobeznou a vice hlavni tryskou, to je tak do zhruba 1/4 otoceni plynove rukojeti gdy uz to jde jen z hlavni trysky, navic bohatost smesi nejvice ovlivnuje prave velikost hlavni trysky a poloha jehly (v zarezech), proto se taky dava jehla co nejvic nahoru pri zajizdeni aby byla co nejvice bohatsi smes...takze ano, otevreni soupatka ovlivnuje bohatost smesi, ale cim vic je soupe otevreno, tim bohatsi je smes, zhruba, ono to neni presne tak jak rikam pac se smes obohacuje do urcite miry gdy to pak ridi prave jehla a ta podle polohy soupete privira nebo otvira otvor kudy jde benal z hlavni trysky takze je to priblizne pak na stejnem pomeru bohatosti, hlavni je ze cim vetsi otevreni, tim se smes NEOCHUZUJE a cim vic to soupe otevres, tim vic smesi ti pujde do valce = vice oleje = lepe maze a chladi...takze jezdi co pokud mozno s nejvetsim otevrenim plynu a v co nejprimerenejsich otackach, proste otacky nizke a jedes, tim to chladi, maze, jede, zajizdi se...jinak pravda je ze chuda smes tomu dopomaha zadrit se...
Datum: 22. dubna 2009 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 18:15
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 přesně jak řiká pestic a eště dát plíšek jehly na první zařez z dola a mírně zvíšit hladinu
Datum: 22. dubna 2009 18:13
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar to co rikas je blbost.mazej tak 1:20 a ne do pulky plynu ale plnej plyn pri nizkejch otackach proste ho nesmis vytocit ale soupatko musi byt plne otevreno-co nejvic pak ti de vice smesy do valce a lip mazes.500km netocit a jezdit treba jen jednou denne a nechat poradne chladnout nakejch 10minut je na nic.800km us bude zivejsi mazat normalne ale jeste ji nedupej nakrk a kolem 1000km byl mel byt komplet zajety poznas to sam muze byt v cajku us pri 800km.hlavne nechat ze zacatku hodne chladnout a netrapit ho zdar
Datum: 22. dubna 2009 16:36
 zdar draci..pude hlava z babetty na mustanga??a co to bude delat?? jo a co jeste de dat z babetty na mustafa aby to bylo lepsi?de i tachometr-jako jeslti ma stejnej nahon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ne ! Vzdálenost svorníků ,(šroubů,kterými přitahuješ hlavu k válci )není shodná.
Datum: 23. dubna 2009 7:03
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 nevite za kolik byse udelal tuning motoru ze se zavaru hlava a vede to rovnou do karteru s klapkama a ta zavodni karburace ?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 13:54
 Kde si stando vzal 10 - 15 ...?  Tady nehrajou roli ani tak peníze jako spíš smysl...! Protože pokud nic nevíš tak to stejně nenaladíš....! A jak je vidět tak nevíš.....
Datum: 22. dubna 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 10-15 tisic
Datum: 21. dubna 2009 22:21
 nekdo rikal že 3 kroužky jsou celkove lepsi než dva ale da se koupit asi jenom 8 vybrus tak mi prosim reknete jak to je \r\njeste by me zajmalo jestli je to lepsi když se da např na 2vybrus krouzky na3 vybrus jenom se skrati pride mi to dost silene
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 ahoj draku,venuju se fichtlum vetsinou je tunim na zavody a nejveci tlaky a silu to ma kdyz koupis pist ktery je zbrousseny do spicky a ma jen jeden velkej krouzek ....
Datum: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5853
Datum: 21. dubna 2009 16:27
 Bus, chtěl bych zkusit 4-pístní kroužek, mám orig.tří kroužkovej, ale nevim jak udělat kolíček, když tak zkuste poradit, jestli navrtat a vtlouct tam o 0.1mm větší kolíček?? možná, ja jsem na tuning amatér  , i když tomuhle se asi nedá říct ,, tuning "  , ale snad by to mohlo jezdit líp od spodních otáček než je 3-kroužkovej.D
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 zbytecne se ti bude trit dalsi krouzek o saci kanal kde je pist minimalne mazanej a pujde to do sraček s odpustenim......az se svezete na 3 krouzkach ktery jedou,tak nebudete verit......tohle je na nic.....i dva kruhy jedou dobre,ale nesmis tam dat ty co ti daj v mototechne,ale koupit si o vybrus vetsi kruhy a skratit je v zamkach o fakt malej kousicek  Pak víc držej,necinkaj a i pres to jde ukrutne vytocit
Datum: 20. dubna 2009 23:10
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Můj kamarád někde koupil motor je nepojízdný a tam byl ten čtyř kroužkový píst, ale ještě ho nezprovoznil takže jak to s nim jede nevim
Datum: 20. dubna 2009 19:34
Jméno: humi
IP: uživatel186
 zdar ja už to skoušel na soustruhu jsem si udelal 4zařez na kroužek a z drátu na autogen jsem udelal kolíček dal sem nový kroužky a musel sem to roztahovat za 250jawou abych to vubec roztlačil ale pak to docela táhlo
Datum: 20. dubna 2009 19:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ses zblázni daát si na fichtla 3kroužek je blbost ale 4kroužek to je už pitomost
Datum: 20. dubna 2009 19:01
|



|