slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Čau nevíte kde je schema na tento přepínač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html na pioníra který má 20w zapalovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je na tom tezkyho dit to zapoji kazdej krovak a mas tam pod tim prepinacem schemata tak to z toho ycti ne
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no cemment. Pouziji metodu "pokus-omyl" nebo "pane sousede, pomuzete mi prosím?". A nebo pouziji strejdu googla.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: david.(      E-mail:      IP: uživatel10096    
Čus draci.chci se zeptat co je zazávit na klice ,ten jak drží primární kolečko..já sám si myslím že to je M12 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M12x1,5 je to trochu jemější než normální
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Usoun      IP: uživatel9852    
když mám zaplá světla tak nejde klakson,když vyndám žárovku tak klakson funguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Pauliecz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus slabší žárovky do světel
 
 
Datum: 02. srpna 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel10094    
Taky mi trochurachtá se světlama, vyřeší se to zadnim světlem z led diod
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je úplně normální...kdyz sviteji svetla, vsechen proud jde do nich,a moc proudu uz na klakson nezbyva..ale podivuhodne, me troubi krasne i se svetlama :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zduř JAWÁCI mám JAWU 250/353 Kývačku 1960 a když zapnu klíček tak se mi začne zahřívat indukční cívka,to je první otázka,nevíte proč to dělá?A mohlo by to mít na něco z tohohle vliv?Když nabiju baterku tak nastartuju a pořád svítí DYNAMO což znamená že mi to bere elektriku jen z baterky ale když začnu motor vytáčet do vysokejch otáček tak mi relátko začne klepat ale nesepne se a nedrži ale prostě klepe tam a zpátky.Myslíte že by to mohli být uhlíky?Zkoušel jsem je zbrousit ale prostě po hodině ježdění se baterie vybije a konec.Díky moc za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vím, o jaké relé se jedná, ale těžko s ním něco uděláš, třeba by ještě šlo zprovoznit, ale to vyžaduje velké zkušenosti, vybavení a hlavně trpělivost. Doporučuji výměnu za nové a nech to udělat někomu, kdo se tím zabývá. Např. v případě elektronického relé stačí malá chyba nebo náhodný zkrat a relé okamžitě odpálíš.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No s dvaapulou začínám no...před tím jsem se vrtal opravdu jen ve fechtlech=)To jsem se už napůlil a nagenerálkoval mtorů ale tady v těch silnějšich mašinách jsem ještě nezkušený a mate mě ten název RELÉ a Relátko protože tady na SESE je RELÉ a Relátko tak nevím proč to SESA nepojmenuje všechny relátka takhle stejně protože pak si člověk mysli že se jedná ještě o něco jinýho.:-)No je to 6V relátko a má tam vlastně ty dvě cívky na levé straně to se mi sepíná bez problému ale to právy který má nabíjet tak začne až ve vysokejch otáčkach jen cvakat takže bude asi špatný.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No vidím, že asi s motorkou teprve začínáš. Relé, relátko nebo také regler je jedno a to samé, odborný název pro to je regulátor napětí. Jaký typ relé tam přesně máš? jestli tam nejde nic seřizovat, tak to už není původní, ale elektronické.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to Relé a Relátko neni to stejný že?A kde na té mašině najdu RELÉ?:-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uhlíkama nevím jestli to bude ale rozhodně je můžeš zkontrolovat. Jestli jsou dlouhé 8 mm nebo kratší, tak je vyměň za nové.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale Relé a Relátko je to stejný ne?Právěže to Relátko které tam teď je tak seřizovat vubec nejde a nic tam na seřizování není ani kamoši kteří tomu rozumí víc než já tak se na to dívali a fakt nic.Takže myslíte že uhlíkama to být nemuže?:-) Děkuju za rady.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Indukční cívka se ti zahřívá když je zapnuté zapalování a současně sepnutý přerušovač, tedy kladívka. Proud jde ze svorky 15 ve spínací skřínce přes indukční cívku na sepnutá kladívka a tím se uzavře elektrický obvod. Pokud zapomeneš v tomto případě vypnout zapalování, vybije se ti baterka. Pokud tam máš původní relé a pořádně nefunguje, tak ho vyměn za nové. Tyto původní relátka je obtížné seřídit, někdy to ani pořádně nejde, většinou je vyhazuji a dávám nové.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na burze jsem si koupil to origo z. světýlko(plechové s dvěmi okénky) na kyvnu a má bílé sklo. Může to vadit Policii, STK? Respektive čím to zabarvit, jak jste to provedli vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 1:05
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blb: hele radsi se zeptat nez udelat chybu. nikdo neni vsevedouci. a kdo si to mysli tak je pitomec. kdyz jsi zkusenejsi a tohle je pro tebe pitomina tak se nevyjadruju a kdyz tak poradim. toď muj nazor a delej si s nim co chces :-) . Ondragam: jak chapu jestli chapu tak horni cast je cervena a spodni bila? neni to nahodou osvetleni SPZ???? kdyz jo tak by to melo byt ok. :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2010 1:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, nějakej drn co právě vypadl ze vsi se nudí a píše hovadiny a sám nemá ani na koloběžku(finančně, schopnostmi jízdy). Stejnětak nějakej dobytek, to bylo něco podobnýho jak blb.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam: Hele v JZD a na venkově by jsi musel inteligenci podobnou "blb"ovi hledat mooc dlouho. Znam dost lidi od JZD a jedinej neni takove tele jak blb. Povoz taženy koňmi: vyvracím. kůň je inteligentní zvíře které by od daného uživatele uteklo poté co by mu otisklo zadní levou podkovu do obličeje. blb: nekecej. ožná si ondragam neumi utrit prd.l (o čem pochybuju) ale zato ty ani nevis ze nakou prdel mas a prdel ti bez tveho vedomi utira tvoje máma použtou plínou. Nespamuj tady pokec lidi ktery maji radi svoje moto a zacni si cist encyklopedii. Vsadim se že si myslíš že to co mas pred prdelí slouží jen na čúrání. Prominte za OT ale nesnasim kdyz nekdo takhle nadava a urazi normalni lidi. Zvlast pise na fichtlpokec a to doma urco fichtla ani nic podobne nema pac by potreboval pomocna kolecka a kosmodisk aby se na tom udržel.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna Franky uz by zasluzil BAN,on nehodi sem len preto aby na niekoho nadával,nadávaj zo svojim rodiciam ked ti dovolia,ale na na FK
 
 
Datum: 02. srpna 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
půjčil jsem kámošovi 05 a místo zadního světla tam je žárovka 12v/21w nabarvená červenou lihovkou:-D už ho s tím stavěli a nic ani neříkali..:-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle tvé reakce jsi právě zaparkoval povoz se senem tažený koňmi a zasedl ke svému deset minut nabíhajícímu dřevěnému počítači a ještě jsi ani neodložil vidle. Vrať se do JZD a z FK vypadni...
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
cau draci vim ze to sem nepatri ale kam se dava pojistka a baterka na MZ a kolik voltu .diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baterka je pod pravým kastlíkem, 12V, a pojistek je na MZ víc než jenom jedna, myslím že 4, jsou v černé krabičce blízko zadního blatníku. Dostaneš se k nim taky po sundání pravého kastlíku.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec jak toče na mé jawě 21 nemí zadne kostření jak to mám spravit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon kost= kostri
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako na zadnim svetle ? kostra je drzak zarovek sama o sobe je prisroubovanej k velkymu plechu a ten je prisroubovanej ke kostre a tak to kosti
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: hannz      E-mail:      IP: uživatel5620    
Zdravím všechny Jawaře,mám takový problém místo originálního přepínače mám "bošárnu",před renovací mi jel a ted nevím jak zapojit elektriku.Poradí mi prosím něěkdo??jsem zoufalý,jedná se o Jawu 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si najdi schema podle tooh z jaky motorky to mas nebo proste si najdi schem a pochop jak toi tam funguje a mas to ..... xD
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec musí byt na přepinaču na masce ten papíroví kroužek ja ho někde stratíl jeto u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na funkci to vliv mít nebude.to je tam jenom kvůli tomu aby se ti ta bakelitová páčka neodírala o to železo... možná i kvůli tomu aby ti do teho neteklo když na to prší
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Ja sem ho tam ted taky zapomel dát a fakčí to normálně..:-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: pioner      IP: uživatel5056    
Zdarec borci co mám jawu 21 a nechce me chazet jiskru ani když nakopávam ta mě nesvíty světla,ale když dam světelnou cívku,a zapalovací cívku na kostru tak to je jistra střašně velka nuž mě nic nenapada jenom přepinač co je na masce jestli není špatní poradte dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Dnes jsem ještě vyměnil konenzátor a indukční cívku. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Preventivně jsem taky vyčistil karburátor. Ještě vyzkouším doladit předstih a odtrh ale před dvěma týdny to jezdilo parádně a ze dne na den se to stalo. Můžete mi prosím pomoc ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a dusi se ti to jenom na určité rychlosti??????
 
 
Datum: 31. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba budete vědět tady. Regulátor se hýbe, stačí přidat plyn a rozkmitá se kotvička. Nicméně to stejně nedobíjí. To bude nějaká hovadina. Když to vytočím a přepnu do polohy jízdy na dynamo, chcípne to. Stejnětak jsem přidal plyn, řev jak kráva, ale po vysunutí pojistky to kyksne. Nějaké nápady? Že by to bylo přecijen blbě zapojený, ampérmetr je na plus 4, při běhu motoru za jakýchkoliv provozních otáček na nule a nehnu s ním. Jawa 250 353. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Krťa      IP: uživatel2760    
nebo jeste koukni na uhliky jetsli dolejhaj nebo nejsou olamany
 
 
Datum: 31. července 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Krťa      IP: uživatel2760    
A merils napeti z dynyma?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec jak to je na induční civce 15 je na pro přepinač a 1 na kostru mám jawu 21 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude preskakovat jiskra opacnym smerem....
 
 
Datum: 31. července 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
a co by se stalo kdybych to dal naopak?
 
 
Datum: 31. července 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
jj
 
 
Datum: 31. července 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
zdarte, včera jsem koupil fichtla, mustanga a zajmavý, že elektrika je zapojená stylem, že z jedné cívky to vede do zadního i předního světla a v noci musim jezdit krokem jak to skoro ani nesvítí, klakson tam není, třetí cívka je odpojená ůplně. Jak je to zapojený u mustanů ? Má 20W zápalko. díkys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro 20 W jen jsou dvě světelné cívky 1malá a 1 větší z té malé vede drát do zadního světla (5W) a z té větší to vede přes vypínač a přepínač do předního světla (15W). U zapalek 30W jsou propojeny dvě 15W světelné cívky.
 
 
Datum: 31. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud 15watu a nebo 25 watu... pro 15 je tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_23/schema/mustaf a pro 25 je tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23_25_5w priste zkus nejdriv hledat a pak se ptat..!
 
 
Datum: 31. července 2010 7:16
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
dobry den funguje civka z jawa555 na motor z jawa 21 nebo jawa 05 . pokud ne takjakou je potreba? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud inducka,tak ta jo..pokud myslis civku na statoru,tak ta ne,protoze parez ma jiny zapalovani.musel by si hodit cely zapalovani z pareza na fichtla.
 
 
Datum: 31. července 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jaká cívka? indučka?
 
 
Datum: 31. července 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si schema a to ti odpoví nejenom na tuhle otázku..... Jinak chybí mi tu tlačítko smazat.....ja nic zamykat nebudu,budu to rovnou mazat:-D za poslední dny to tu vypadá jak na Spamovacim blogu....dá jednou stupidní otázku-nikdo nenapíše,flakne to sem znova...nikdo nenapíše,tak to vkládá ob příspěvek....užasny....rovnou mazat,nic nezamykat...kde je políčko smazat??? Tohle neni zrovna na tebe pionere21,ale na nejake tve kolegy.....
 
 
Datum: 31. července 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno na co to das muzes si vybrat !
 
 
Datum: 31. července 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
z inducky dej dva kabliky do prepinace jak jsou na prepinaci na jedne strane 3 vyvody pro konektory tak jeden kablik pripoj doprostred tech trech vyvodu a druhy kablik dej pod neho.
 
 
Datum: 30. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Ještě vyměním konenzátor, ale jinak nevím co by to mohlo dělat. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Jen zítra ten konenzátor ale jinak pokud by problem přetrvával mě už nic nenapadá. Mohli byste mi prosím pomoc ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkontroluj jestli ti tam pěkně teče benzín a zkus ještě ten kondnezátor. Jakou to hází jiskru?
 
 
Datum: 30. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
us mne tenhle fichtl kramek sere vcera sem davam odkaz a vubec to nejde tak to sem dam po 2 po 3 a po 4 a pak se to to objevi 4x fakt divni a abi mi lidi poradili to ne jen si vsimaj chyb a tlemnej se takze se ptam naposled kdo mi poradi a kdo mi nechce poradit tak at nepise protoze to sou jen dementi http://thi.uloz.to/3/4/7/347ed13c4863be1607eb523fde67f61c.mini.jpg dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10062    
tak on o tom vi hovno i kdyz mu poradime udela jen druhy hovno kdyby si dal praci a poradne si prohlidnul celi to schema pochopil by to nebo by mohl vyzkouset pokus omyl..... no coment tohle .....
 
 
Datum: 30. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,ale do ted se nezeptal slusne..pokud bude v zivote jednat timhle zpusobem,kazdej mu tak akorat nase*e na hlavu.. :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajic : ještˇjednou? ten už to tu má aspon 10x...bude započítán nový rekord v počtu stejného dotazu
 
 
Datum: 30. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinej dement si tu ty,pokud se ti tu nelibi tak tahni odsud..nediv se ze ti nikdo neodpovida kdyz napises odkaz a za to-diky za odpoved...co takhle-prosim o radu se zapojenim.... ?? pako,otvirat hubu po netu si umi kazdej kreten..pokud te to tu sere,zavri hubu a padej odsud..omlouvam se ostatnim za moje vyjadrovani,ale serou me lidi,co nic nedokazali a maji kecy na praci ostatnich (konkretne na sesy kramek a pokec) poradne prostuduj zapalovani a pokud chces poradit,tak to zkus jeste jednou,napis to velkejma pismenama a slusne se zeptej s cim chces vlastne poradit!
 
 
Datum: 30. července 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10058    
kdybys nebyl debil a poradne se podival na to schema tak by si videl ze ta jedna prerusovana cara je cervenej dratek modrej atd... takze logicky musej bejt zapojenyy vsechny ty dratky jinak 6tka je ukostreni ty 2 svetelny civky maj bejt spojeny aspon ja to tak mam a kabelem to spojeny byt musi .....
 
 
Datum: 30. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Já to tam napsal velké asi to je rozlišením a já sem chtěl poradit stim přepínačem jak vípína světla a zapína jesli tam musí bejt dratek jak to tam je označene tou červenou a pak u magneta když mám světelnou civku spojenou stou druhou světelnou nebo jaká to je tak jak nato mám zapojit klakson i světla to mám připojit na ten drátek ??
 
 
Datum: 30. července 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To písmo je tam tak malý že nic nevidím s čím vlastně chceš poradit....takže to bud délá mé malý rozlišení..nebo si to napsal malým písmem
 
 
Datum: 30. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel9462    
dobry den draci vcera sme sa boli s kamosom previest .ak sme isli na spet tak mi to raz zdochlo isiel som 3 plni a zrazu ako keby som vypol zapalovanie ale asi po 30sekundach to saz chytilo a isle sme daleja podom zase tak sa otvoril dekel zapalovania a a hipal som drotmy a furt to neslo.doma som zhodil cele zapalovanie a nyc ziadna iskra tak som vimenil ramienku kondezator cievku a furt nic.ale ked dam na kablik co i ide zo zapalovania na inducku zirvku a ked kopnem da zacne blikat. prosim vas co stim este moze bit mohla sa z nicoho nic pokazit inducka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:21
 
<  132  133  134  135  136  137  138  139  140  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 1:22:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu