|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:53
 Co je na tom tezkyho dit to zapoji kazdej krovak a mas tam pod tim prepinacem schemata tak to z toho ycti ne
Datum: 02. srpna 2010 9:53
 no cemment. Pouziji metodu "pokus-omyl" nebo "pane sousede, pomuzete mi prosím?". A nebo pouziji strejdu googla.
Datum: 02. srpna 2010 9:39
 Čus draci.chci se zeptat co je zazávit na klice ,ten jak drží primární kolečko..já sám si myslím že to je M12
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 9:43
 M12x1,5 je to trochu jemější než normální
Datum: 02. srpna 2010 9:43
Jméno: Usoun
IP: uživatel9852
 když mám zaplá světla tak nejde klakson,když vyndám žárovku tak klakson funguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 23:43
 Zkus slabší žárovky do světel
Datum: 02. srpna 2010 23:43
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10094
 Taky mi trochurachtá se světlama, vyřeší se to zadnim světlem z led diod
Datum: 01. srpna 2010 23:09
 To je úplně normální...kdyz sviteji svetla, vsechen proud jde do nich,a moc proudu uz na klakson nezbyva..ale podivuhodne, me troubi krasne i se svetlama
Datum: 01. srpna 2010 21:59
 Zduř JAWÁCI mám JAWU 250/353 Kývačku 1960 a když zapnu klíček tak se mi začne zahřívat indukční cívka,to je první otázka,nevíte proč to dělá?A mohlo by to mít na něco z tohohle vliv?Když nabiju baterku tak nastartuju a pořád svítí DYNAMO což znamená že mi to bere elektriku jen z baterky ale když začnu motor vytáčet do vysokejch otáček tak mi relátko začne klepat ale nesepne se a nedrži ale prostě klepe tam a zpátky.Myslíte že by to mohli být uhlíky?Zkoušel jsem je zbrousit ale prostě po hodině ježdění se baterie vybije a konec.Díky moc za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 15:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vím, o jaké relé se jedná, ale těžko s ním něco uděláš, třeba by ještě šlo zprovoznit, ale to vyžaduje velké zkušenosti, vybavení a hlavně trpělivost. Doporučuji výměnu za nové a nech to udělat někomu, kdo se tím zabývá. Např. v případě elektronického relé stačí malá chyba nebo náhodný zkrat a relé okamžitě odpálíš.
Datum: 02. srpna 2010 15:42
 No s dvaapulou začínám no...před tím jsem se vrtal opravdu jen ve fechtlech=)To jsem se už napůlil a nagenerálkoval mtorů ale tady v těch silnějšich mašinách jsem ještě nezkušený a mate mě ten název RELÉ a Relátko protože tady na SESE je RELÉ a Relátko tak nevím proč to SESA nepojmenuje všechny relátka takhle stejně protože pak si člověk mysli že se jedná ještě o něco jinýho.  No je to 6V relátko a má tam vlastně ty dvě cívky na levé straně to se mi sepíná bez problému ale to právy který má nabíjet tak začne až ve vysokejch otáčkach jen cvakat takže bude asi špatný.
Datum: 02. srpna 2010 12:52
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No vidím, že asi s motorkou teprve začínáš. Relé, relátko nebo také regler je jedno a to samé, odborný název pro to je regulátor napětí. Jaký typ relé tam přesně máš? jestli tam nejde nic seřizovat, tak to už není původní, ale elektronické.
Datum: 02. srpna 2010 11:33
 A to Relé a Relátko neni to stejný že?A kde na té mašině najdu RELÉ?
Datum: 02. srpna 2010 10:50
 Uhlíkama nevím jestli to bude ale rozhodně je můžeš zkontrolovat. Jestli jsou dlouhé 8 mm nebo kratší, tak je vyměň za nové.
Datum: 02. srpna 2010 10:28
 No ale Relé a Relátko je to stejný ne?Právěže to Relátko které tam teď je tak seřizovat vubec nejde a nic tam na seřizování není ani kamoši kteří tomu rozumí víc než já tak se na to dívali a fakt nic.Takže myslíte že uhlíkama to být nemuže?  Děkuju za rady.
Datum: 02. srpna 2010 9:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Indukční cívka se ti zahřívá když je zapnuté zapalování a současně sepnutý přerušovač, tedy kladívka. Proud jde ze svorky 15 ve spínací skřínce přes indukční cívku na sepnutá kladívka a tím se uzavře elektrický obvod. Pokud zapomeneš v tomto případě vypnout zapalování, vybije se ti baterka. Pokud tam máš původní relé a pořádně nefunguje, tak ho vyměn za nové. Tyto původní relátka je obtížné seřídit, někdy to ani pořádně nejde, většinou je vyhazuji a dávám nové.
Datum: 01. srpna 2010 23:01
 Na burze jsem si koupil to origo z. světýlko(plechové s dvěmi okénky) na kyvnu a má bílé sklo. Může to vadit Policii, STK? Respektive čím to zabarvit, jak jste to provedli vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 1:05
 blb: hele radsi se zeptat nez udelat chybu. nikdo neni vsevedouci. a kdo si to mysli tak je pitomec. kdyz jsi zkusenejsi a tohle je pro tebe pitomina tak se nevyjadruju a kdyz tak poradim. toď muj nazor a delej si s nim co chces  .
Ondragam: jak chapu jestli chapu tak horni cast je cervena a spodni bila? neni to nahodou osvetleni SPZ???? kdyz jo tak by to melo byt ok.
Datum: 06. srpna 2010 1:05
 Přesně tak, nějakej drn co právě vypadl ze vsi se nudí a píše hovadiny a sám nemá ani na koloběžku(finančně, schopnostmi jízdy). Stejnětak nějakej dobytek, to bylo něco podobnýho jak blb.
Datum: 02. srpna 2010 10:40
 Ondragam: Hele v JZD a na venkově by jsi musel inteligenci podobnou "blb"ovi hledat mooc dlouho. Znam dost lidi od JZD a jedinej neni takove tele jak blb. Povoz taženy koňmi: vyvracím. kůň je inteligentní zvíře které by od daného uživatele uteklo poté co by mu otisklo zadní levou podkovu do obličeje.
blb: nekecej. ožná si ondragam neumi utrit prd.l (o čem pochybuju) ale zato ty ani nevis ze nakou prdel mas a prdel ti bez tveho vedomi utira tvoje máma použtou plínou. Nespamuj tady pokec lidi ktery maji radi svoje moto a zacni si cist encyklopedii. Vsadim se že si myslíš že to co mas pred prdelí slouží jen na čúrání.
Prominte za OT ale nesnasim kdyz nekdo takhle nadava a urazi normalni lidi. Zvlast pise na fichtlpokec a to doma urco fichtla ani nic podobne nema pac by potreboval pomocna kolecka a kosmodisk aby se na tom udržel.
Datum: 02. srpna 2010 9:57
 podla mna Franky uz by zasluzil BAN,on nehodi sem len preto aby na niekoho nadával,nadávaj zo svojim rodiciam ked ti dovolia,ale na na FK
Datum: 02. srpna 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 půjčil jsem kámošovi 05 a místo zadního světla tam je žárovka 12v/21w nabarvená červenou lihovkou  už ho s tím stavěli a nic ani neříkali..
Datum: 01. srpna 2010 23:16
 Dle tvé reakce jsi právě zaparkoval povoz se senem tažený koňmi a zasedl ke svému deset minut nabíhajícímu dřevěnému počítači a ještě jsi ani neodložil vidle. Vrať se do JZD a z FK vypadni...
Datum: 01. srpna 2010 22:34
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci vim ze to sem nepatri ale kam se dava pojistka a baterka na MZ a kolik voltu .diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 20:07
 Baterka je pod pravým kastlíkem, 12V, a pojistek je na MZ víc než jenom jedna, myslím že 4, jsou v černé krabičce blízko zadního blatníku. Dostaneš se k nim taky po sundání pravého kastlíku.
Datum: 01. srpna 2010 20:07
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec jak toče na mé jawě 21 nemí zadne kostření jak to mám spravit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:07
 pardon kost= kostri
Datum: 01. srpna 2010 17:07
 Jako na zadnim svetle ? kostra je drzak zarovek sama o sobe je prisroubovanej k velkymu plechu a ten je prisroubovanej ke kostre a tak to kosti
Datum: 01. srpna 2010 17:06
 Zdravím všechny Jawaře,mám takový problém místo originálního přepínače mám "bošárnu",před renovací mi jel a ted nevím jak zapojit elektriku.Poradí mi prosím něěkdo??jsem zoufalý,jedná se o Jawu 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:12
 Tak si najdi schema podle tooh z jaky motorky to mas nebo proste si najdi schem a pochop jak toi tam funguje a mas to ..... xD
Datum: 01. srpna 2010 17:12
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec musí byt na přepinaču na masce ten papíroví kroužek ja ho někde stratíl jeto u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 14:24
 Na funkci to vliv mít nebude.to je tam jenom kvůli tomu aby se ti ta bakelitová páčka neodírala o to železo... možná i kvůli tomu aby ti do teho neteklo když na to prší
Datum: 01. srpna 2010 14:24
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ja sem ho tam ted taky zapomel dát a fakčí to normálně..
Datum: 01. srpna 2010 12:50
Jméno: pioner
IP: uživatel5056
 Zdarec borci co mám jawu 21 a nechce me chazet jiskru ani když nakopávam ta mě nesvíty světla,ale když dam světelnou cívku,a zapalovací cívku na kostru tak to je jistra střašně velka nuž mě nic nenapada jenom přepinač co je na masce jestli není špatní poradte dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:20
 Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Dnes jsem ještě vyměnil konenzátor a indukční cívku. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Preventivně jsem taky vyčistil karburátor. Ještě vyzkouším doladit předstih a odtrh ale před dvěma týdny to jezdilo parádně a ze dne na den se to stalo. Můžete mi prosím pomoc ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a dusi se ti to jenom na určité rychlosti??????
Datum: 31. července 2010 21:06
 Třeba budete vědět tady. Regulátor se hýbe, stačí přidat plyn a rozkmitá se kotvička. Nicméně to stejně nedobíjí. To bude nějaká hovadina. Když to vytočím a přepnu do polohy jízdy na dynamo, chcípne to. Stejnětak jsem přidal plyn, řev jak kráva, ale po vysunutí pojistky to kyksne. Nějaké nápady? Že by to bylo přecijen blbě zapojený, ampérmetr je na plus 4, při běhu motoru za jakýchkoliv provozních otáček na nule a nehnu s ním. Jawa 250 353.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:29
Jméno: Krťa
IP: uživatel2760
 nebo jeste koukni na uhliky jetsli dolejhaj nebo nejsou olamany
Datum: 31. července 2010 15:29
Jméno: Krťa
IP: uživatel2760
 A merils napeti z dynyma?
Datum: 31. července 2010 15:27
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec jak to je na induční civce 15 je na pro přepinač a 1 na kostru mám jawu 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 10:03
 bude preskakovat jiskra opacnym smerem....
Datum: 31. července 2010 10:03
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 a co by se stalo kdybych to dal naopak?
Datum: 31. července 2010 9:52
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 jj
Datum: 31. července 2010 9:16
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 zdarte, včera jsem koupil fichtla, mustanga a zajmavý, že elektrika je zapojená stylem, že z jedné cívky to vede do zadního i předního světla a v noci musim jezdit krokem jak to skoro ani nesvítí, klakson tam není, třetí cívka je odpojená ůplně. Jak je to zapojený u mustanů ? Má 20W zápalko. díkys
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:06
 Pro 20 W jen jsou dvě světelné cívky 1malá a 1 větší z té malé vede drát do zadního světla (5W) a z té větší to vede přes vypínač a přepínač do předního světla (15W). U zapalek 30W jsou propojeny dvě 15W světelné cívky.
Datum: 31. července 2010 12:06
Datum: 31. července 2010 7:16
 dobry den funguje civka z jawa555 na motor z jawa 21 nebo jawa 05 . pokud ne takjakou je potreba? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:17
 pokud inducka,tak ta jo..pokud myslis civku na statoru,tak ta ne,protoze parez ma jiny zapalovani.musel by si hodit cely zapalovani z pareza na fichtla.
Datum: 31. července 2010 7:17
 ¨jaká cívka? indučka?
Datum: 31. července 2010 0:05
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:46
 Najdi si schema a to ti odpoví nejenom na tuhle otázku..... Jinak chybí mi tu tlačítko smazat.....ja nic zamykat nebudu,budu to rovnou mazat  za poslední dny to tu vypadá jak na Spamovacim blogu....dá jednou stupidní otázku-nikdo nenapíše,flakne to sem znova...nikdo nenapíše,tak to vkládá ob příspěvek....užasny....rovnou mazat,nic nezamykat...kde je políčko smazat??? Tohle neni zrovna na tebe pionere21,ale na nejake tve kolegy.....
Datum: 31. července 2010 12:46
 Je to jedno na co to das muzes si vybrat !
Datum: 31. července 2010 12:46
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 z inducky dej dva kabliky do prepinace jak jsou na prepinaci na jedne strane 3 vyvody pro konektory tak jeden kablik pripoj doprostred tech trech vyvodu a druhy kablik dej pod neho.
Datum: 30. července 2010 20:01
 Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Ještě vyměním konenzátor, ale jinak nevím co by to mohlo dělat. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Jen zítra ten konenzátor ale jinak pokud by problem přetrvával mě už nic nenapadá. Mohli byste mi prosím pomoc ? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli ti tam pěkně teče benzín a zkus ještě ten kondnezátor. Jakou to hází jiskru?
Datum: 30. července 2010 20:26
 us mne tenhle fichtl kramek sere vcera sem davam odkaz a vubec to nejde tak to sem dam po 2 po 3 a po 4 a pak se to to objevi 4x fakt divni a abi mi lidi poradili to ne jen si vsimaj chyb a tlemnej se takze se ptam naposled kdo mi poradi a kdo mi nechce poradit tak at nepise protoze to sou jen dementi http://thi.uloz.to/3/4/7/347ed13c4863be1607eb523fde67f61c.mini.jpg dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:51
Jméno: termix
IP: uživatel10062
 tak on o tom vi hovno i kdyz mu poradime udela jen druhy hovno kdyby si dal praci a poradne si prohlidnul celi to schema pochopil by to nebo by mohl vyzkouset pokus omyl..... no coment tohle .....
Datum: 30. července 2010 17:51
 jj,ale do ted se nezeptal slusne..pokud bude v zivote jednat timhle zpusobem,kazdej mu tak akorat nase*e na hlavu..
Datum: 30. července 2010 13:18
 Zajic : ještˇjednou? ten už to tu má aspon 10x...bude započítán nový rekord v počtu stejného dotazu
Datum: 30. července 2010 13:15
 jedinej dement si tu ty,pokud se ti tu nelibi tak tahni odsud..nediv se ze ti nikdo neodpovida kdyz napises odkaz a za to-diky za odpoved...co takhle-prosim o radu se zapojenim.... ?? pako,otvirat hubu po netu si umi kazdej kreten..pokud te to tu sere,zavri hubu a padej odsud..omlouvam se ostatnim za moje vyjadrovani,ale serou me lidi,co nic nedokazali a maji kecy na praci ostatnich (konkretne na sesy kramek a pokec) poradne prostuduj zapalovani a pokud chces poradit,tak to zkus jeste jednou,napis to velkejma pismenama a slusne se zeptej s cim chces vlastne poradit!
Datum: 30. července 2010 13:13
Jméno: termix
IP: uživatel10058
 kdybys nebyl debil a poradne se podival na to schema tak by si videl ze ta jedna prerusovana cara je cervenej dratek modrej atd... takze logicky musej bejt zapojenyy vsechny ty dratky jinak 6tka je ukostreni ty 2 svetelny civky maj bejt spojeny aspon ja to tak mam a kabelem to spojeny byt musi .....
Datum: 30. července 2010 11:50
 Já to tam napsal velké asi to je rozlišením a já sem chtěl poradit stim přepínačem jak vípína světla a zapína jesli tam musí bejt dratek jak to tam je označene tou červenou a pak u magneta když mám světelnou civku spojenou stou druhou světelnou nebo jaká to je tak jak nato mám zapojit klakson i světla to mám připojit na ten drátek ??
Datum: 30. července 2010 11:40
 To písmo je tam tak malý že nic nevidím s čím vlastně chceš poradit....takže to bud délá mé malý rozlišení..nebo si to napsal malým písmem
Datum: 30. července 2010 11:37
Jméno: jawa21
IP: uživatel9462
 dobry den draci vcera sme sa boli s kamosom previest .ak sme isli na spet tak mi to raz zdochlo isiel som 3 plni a zrazu ako keby som vypol zapalovanie ale asi po 30sekundach to saz chytilo a isle sme daleja podom zase tak sa otvoril dekel zapalovania a a hipal som drotmy a furt to neslo.doma som zhodil cele zapalovanie a nyc ziadna iskra tak som vimenil ramienku kondezator cievku a furt nic.ale ked dam na kablik co i ide zo zapalovania na inducku zirvku a ked kopnem da zacne blikat. prosim vas co stim este moze bit mohla sa z nicoho nic pokazit inducka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:21
|



|