Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim vsechny fichtlaře. Mam problem s pionyrem 20 nehazi jiskru už nevím cos tím mam dělat kladivko sem sesteloval elektriku aky ale ja užfakt nevim prosim o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 22:26
 Skus vyčistit kontakty
Datum: 05. října 2009 22:26
Jméno: karel zatloukal
IP: uživatel3741
 ale prece svicka nebude hazet jiskru kdys ho nehazi kladivko protoze kladivko kdys nehazi jiskrutak toasi znamena ze elektrika nejde do kladivka nebo pres kladivko. a jeste jeden dotaz jak se da zjistit jestli je indučka funkčni protze inducka je tam necelaj rok nova.
Datum: 05. října 2009 22:21
 Karle,nehtěl bych tě urazit,ale vyskoušel si novou svíčku?  kdyby svíčka nepomohla,tak skus indučku nebo fajfku.
Datum: 04. října 2009 19:41
 Zkus vyměnit indukční cívku a koukni se jestli někde nemáš třeba přetržený kabel
Datum: 04. října 2009 19:39
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 Zapojení diod : příklad na 6 diodách: 3 série + 3 série a to k sobě paralelně a na baterku. poradte jak to mylsi 3+3 paralelně ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:40
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 dik
Datum: 04. října 2009 17:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Koukám bany jak se tu trápíš už několikátý den... takže do googlu jsem zadal ,,Zapojení LED,, a hned druhej odkaz je nádhernej... http://www.taje2.estranky.cz/clanky/zaklady-elektroniky/zapojeni-led-diody Tak si to pročti a zkus pochopit, sice bych úplně se vším o je v tom článku nesouhlasil, ale v podstatě je to správně. No a pokud se vydáš cestou kterou ti radí Martim, tak si na pokusy kup nějaké levné LEDky.. toť má rada
Datum: 04. října 2009 14:25
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Datum: 04. října 2009 14:01
 ČAU, jak poznám jestli mám alternátor 15+5W nebo 25+5W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 14:32
 Alebo ak mas to stare zapalovanie z 550 ,555 tak to je len 20W
Datum: 05. října 2009 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ikdyž je to na statoru vyražené, tak se může stát že klec statoru někdo prohodí, takže nejednodušší a na první pohled jasný odlišení je takové že pokud jsou všechny tři póly stejně veliké, jedná se o 30W a pokud obsahuje dva stejné a jeden o polovinu menší tak se jedná o 20W
Datum: 04. října 2009 14:28
 jo sorry ja nepochopil otazku ja myslle ze se ptas na zapalovani u panelek kyvacek atd u pionýra mas na statoru vyrazene/odlite bud 20W nebo 30W
Datum: 04. října 2009 10:34
 je na tom stitek a na tom to je vyrazene tusim....
Datum: 04. října 2009 10:32
Jméno: asa
IP: uživatel6454
 Zapojení diod :
příklad na 6 diodách: 3 série + 3 série a to k sobě paralelně a na baterku.
poradte jak to mylsi 3+3 paralelně ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:21
Jméno: Martin
IP: uživatel3661
Datum: 04. října 2009 11:21
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ccau lidi kdyz budu mit 4,5 v baterku a dve diody muzu to navest rovnou z baterky do diod dratem
sry ze sem tzo sem napsal podruhy ale specha to xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 12:45
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a taky jak je mam propojit ty diody ?
Datum: 03. října 2009 12:45
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a kolik diod jich musim pripojit na tu baterku aby neschoreli ? porad jaky mma koupi ? diky
Datum: 03. října 2009 12:45
 jo muzes proc bys nemohl....ale at ti to neshori  pac ja co mam secky diody tak ty sou tusim na 3.5V max...
Datum: 03. října 2009 12:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ccau lidi kdyz budu mit 4,5 v baterku a dve diody muzu to navest rovnou z baterky do diod dratem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 17:45
 No muže to tak být
Datum: 03. října 2009 17:45
Jméno: asaaaaaaaa
IP: uživatel6454
 cau lidi budu delat podsviceni nikdo tady poradilk abych to udelal pres 9v baterku a dve diody posletemi odkaz kde koupim tu 9v baterku please?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 8:33
Jméno: asa
IP: uživatel6454
 http://www.nabizim-vse.cz/BATERIE-A-NABIJENI/BATERIE/za-7-gp-supercell-1604s-6f22-9v-baterka-namee=gp-supercell-1604s-6f22-9v-baterka.asp?jzz=CZK
Datum: 03. října 2009 8:33
Jméno: asa
IP: uživatel6454
 http://www.nabizim-vse.cz/BATERIE-A-NABIJENI/BATERIE/za-7-gp-supercell-1604s-6f22-9v-baterka-namee=gp-supercell-1604s-6f22-9v-baterka.asp?jzz=CZK
to si mam koupit jako tohle xD ? nebo jinou 9 v sem nenasel
Datum: 03. října 2009 8:32
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 tu koupis na kazdy benzine a tam kde prodavaj normal baterky
Datum: 03. října 2009 8:01
 si děláš prdel, ne?? tam co pujdeš pro diody, tam koupíš i tu baterku....a když ne, tak v každý normální elektře ji maj taky...100%
Datum: 03. října 2009 8:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 CAU napiste sem nekdo historii svicek PAL docela by me zajimala a kdyz tak i parametry diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 9:43
 http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-tabulky-mezi-znacenimi-zapalovacich-svicek.html
http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-tabulka-mezi-svickami-pal-a-brisk.html
Datum: 03. října 2009 9:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim no....vim ze pal pak koupil brisk...vic nic...
Datum: 03. října 2009 7:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a co mi sme naki informatori nac mas google ti trubko.
Datum: 03. října 2009 0:01
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 caute lidi budu si dellat podsviceni poslete mi nikdo odkaz diody a na to baterku si mam koupit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 9:53
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 V tom případě si kup měnič z 12V na 230V a kup si tu vánoční sadu od číňanů
Datum: 03. října 2009 9:53
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 budu si deůlat podsviceni na jawa 125 dakar ne na jawa 50/21 xD
Datum: 03. října 2009 7:51
 CHongu a co něco levnějšího?
Datum: 02. října 2009 20:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Osobně bych pořídil několik speciálních LED typ L-ACULED-VHL RGB6 a k tomu olověný akumulátor B-WP100-12. Vzhledem k tomu že ten LED chip má RGB tak by bylo dobré k tomu mít nějakou regulaci barev aby se rytmicky měnila barva, třeba podle otáček motoru, ale představ si tu závist kamarádů! Má to jen jednu vadu, dohromady to stojí víc než celá tvoje motorka
Datum: 02. října 2009 20:09
 čaute, ted sem oddělal přední světlo na mustangovy a vydím že tři dráty nejsou zapojeny.Popsal , nebo dal by jstemy odkaz jak a co má být připojené k světlu a jak a co k tomu vypínači co je vedle tachometru.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 16:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jak hodnotite svicky pal ? u nas ted vyprodavaj sklady a jedna stoji 25 kc . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:35
 NGK B8HS je luxusní svíčka, teda aspon oproti briskovce, a kdo řika že hned odejde nemá seřízenej motor! PALky jsou klasika, mam doma dvě, cihlově vypálený, ale šetřim si je
Datum: 02. října 2009 21:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sakra v jednom army shopu jsem tetka byl svicky nemeli mezi oblecenim ale vedle je prodejna nahradnich dilu na vejtrasky a tak tak tam by mozna meli ale az tam kuli svickam nepojedu skoda mozna by meli
Datum: 02. října 2009 20:38
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 palky sou nejlepší.mě brisky nic nevydržeš
Datum: 02. října 2009 20:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau sme z Vlašimi
Datum: 02. října 2009 17:44
 mustang 23 odkud si? v kterém army shopu to je?
Datum: 02. října 2009 16:54
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 na leto si kup PAL N8 a na zimu vezmi PAL N7... jazdilo sa nanich stale a islo to ako hodinky nevidim dovod preco nie aj teraz
Datum: 02. října 2009 16:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tady se to prodava furt v army shopu ale ćo sem slysel tak ti po pul hodine kyksne
Datum: 02. října 2009 16:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to bych nevahal na leto bych jich klidne vzal 5. s tepel. hodnotou 7 a na zimu taky 5 z hodnotou 6 skoda ze vmim okoli se nikde nenaskytly
Datum: 02. října 2009 16:14
 zdarec hosi chtěl jsem se zeptat co musim udělat nebo co budu potřebovat když budu chtít na zapalko z fichtla napojit nějaky diody třeba na podsvícení tachometru atd. v elektrice se zatim moc neviznám tak budu rád když mi to trochu vysvětlíte. dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 19:21
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 myslim ze je to ze mas dve diody a kazda ma dva caciky s ¨kazdy didody jednu vemes a priletujes k sobe
Datum: 02. října 2009 19:21
 si skusim zapojit něco na tu 9v baterku a co to znamená paralelně
Datum: 02. října 2009 18:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 usmernovac nepotrebijes spis bach vysoky napeti aby ti to diody nespalilo
Datum: 02. října 2009 15:38
 Já mám taky na mustangovy diody.Ale radim ti udělej to jednoduše 9V baterka + paralelně papojený diody.Kdyby s to chtěl dělat přes cívku tak budeš potřebovat usměrňovač.
Datum: 02. října 2009 15:10
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau muj stadak s 22 ma asi zkrivenej rotor zapalovaní- drhne me asi o civky pac se mrte ten rotor zahrejva ,nedrzi me volnobeh( ihned se me na nej motor zastavi - a tak jako pridrene) i kdyz je to plne zasroubovanej volnobez sroub. ale drhne to asi minimalne pac nez jsem na to prisel tak jsem na tom jezdil - startuje v poho- nemate nejakej figl jestli jde srounat ten rotor -nebo ho musim menit - dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 10:32
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no jako volne to jde ale jako neco malo slysim - ale nastartovat to jde -takze to nemuze byt zadny markantni - jako jede to -ale vykon malej a kdyz pustim plyn tak to okamzite chcipne a jako se to zadrhne - ze se klika mrte -az narazove zastavy
Datum: 09. října 2009 10:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když vyndáš svíčku a dáš neutrál tak jde s klikou volně otáčet ? neslyšíš žádné šoupání?
Datum: 02. října 2009 19:03
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Ja nemam stahovak na ten rotor takze se tam nepodivam - ale kdyz mam sundanej kryt zapalkatak ten rotor hazi do strany -to je videt a ten drzak civek je utazenej takze se nehelbou- ale nemel by se prece ten rotor zahrivat ne? - po 2 kilometrech to je uplne varici..
Datum: 02. října 2009 14:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a taky ten stator je ze stran čerstvě odřenej? to v hliniku poznáš
Datum: 02. října 2009 14:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a je určitě ohnutej rotor? co stator s cívkymi? když na něj koukáš a točíš s motorem tak se hybe do stran?
Datum: 02. října 2009 14:38
 ale mám s 11
Datum: 02. října 2009 14:15
 Čau s tím volnoběhem mám ten samej problém ale rotor přidřenej nemám tak taky nevim.
Datum: 02. října 2009 14:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jestli opravdu drhne, tak těžko zkřivíš tu hroudu hliníku s magnety, ale zřejmě došlo k ohnutí hřídele rotoru. Ten je bohužel součástí kliky, tak to není veselá informace...
Datum: 02. října 2009 12:12
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ja to nesundaval - takhle jsem to uz koupil ....
Datum: 02. října 2009 10:19
 mam figl co treba to sundavat stahovakem a ne sroubovakama? kdyz to budes demmontovat stahovakem k tomu urcenim nemuze se to zohnout, kdyztak odnejtuj ten naboj a zkus to srovnat pod lisem ale obavam se ze to nemude nikdy uz dokonale
Datum: 02. října 2009 10:13
 Dobrej. Mám dotaz jestli se vyráběli na babettu i 12V Tiristorové jednotky. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:36
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi mam na jawa 21 vzadu 6 v zarovku a porad mi praska co se stane kdyz tam dam 12v bude to svitit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 21:17
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus to a uvidíš.Na tom se nedá nic zkazit.
Datum: 02. října 2009 21:17
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 i já mám vzadu 12V a svítí to dobře.
Datum: 02. října 2009 14:26
Jméno: Nicolas
IP: uživatel7524
 Jo muzes, ja mam 12V zarovku vzadu i ve predu a sviti dobre a hlavne ti nepraskne ...
Datum: 01. října 2009 20:01
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci! Chci se zeptat jestli můžu místo usměrňovače použít jenom čokoládu(na 550)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7529
 pokud se jedna o 550 tak by nemelo vadit,kdyz nebudes mit tlumivku,zarovky by praskat nemeli.........
Datum: 02. října 2009 17:41
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dobry v poho sem se jen zeptal tak sorry no
Datum: 01. října 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo, můžeš, nejlépe oříškovou čokoládu.. máš rozum že se ptáš na takovou totální hloupost? Usměrňovač usměrňuje a čokoláda je svorkovnice, tedy jen hloupej spoj! Zapoj mozek, než se tu budeš ztrapňovat.
Datum: 01. října 2009 20:00
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 01. října 2009 19:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 O tomhle CDI bylo napsáno mnoho. DOcela neštěstí tohodle zapojení je transformace napětí pomocí transformátoru a úprava napětí, aby bylo možné použít kladívko. Přitom náhrada bezkontaktem je stupidně jednoduchá.. ponechá se první část co nabíjí kondenzátor, ale odstraní se část co tvaruje napětí od kladívka ke Gate tyristoru... namísto toho se na stator umístí vykuchané jádro relé a nahulváta se přivede signál od takovéto snímací cívky k tyristoru. Vyrobí se unašeč z nemagnetického kovu a na jeho konci třeba zalaminuje miniaturní magnet. Tenhle unašeč se uchytí pod centrální šroub vačky... finito, pak už jen odspoda cívku snímače odstínit od magnetického pole rotoru a výstupní svorky zatlumit zkusmo odporem, aby nechytal bordel od rotoru... a máš vylepšený zapojení s trafem a navíc bezkontakt, kterej nemusí být připojený ke světelnému okruhu
Datum: 01. října 2009 19:42
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sice ho nemam a navic mam pareza ale stasne me to zajima, pokud budes moct tak to nejak zdokumentuj, a dej vedet jaky jsou vysledky az budes mit hotovo...dik
Datum: 01. října 2009 19:03
Jméno: td
IP: uživatel4805
 čau je to blby ale chci se zeptat mam zapojeny spravně světla na fichtlu a nesvitijou mi jaka tam muže byt ještě zavada
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:03
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 v prepinaci na masce nebo schorela civka jako ja pred tejdnem xD uz mam novou
Datum: 01. října 2009 19:03
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau de mi spatne volnobech nebo kdyz drzim spojku ani 3 sec. to nevydrzi stat muze to byt nicim jinim nez otackama motoru jako nastavenim
nikdo mi pretim psal ze to delala spojka ze mu spatne vypinala jak to myslel ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 od zacatku co sleduji tuhle serii dotazů,tak nabývám dojmu,ze mas totalne rozházenou eletriku a karburator a mozna ani motor uz nema kompresi.....spojkou to nebude.....napred si serid predstih a odtrh na kladivkach,pak odtrh na svici podle sily jiskry,vycisti a vyfoukej karburator,vycisti vejfuk a skus se podivat,jestli ma tvuj motor jeste nejaké kroužky a jestli ti to nefouka pod hlavou.....
Datum: 01. října 2009 13:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdepak karbec, měl by si přeladit elektroniku vstřikování, protože jinak si neumím vysvětlit proč tenhle dotaz je v rubrice ,,Elektrika/Elektroinstalace,,
Datum: 01. října 2009 7:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a proc teda mluvis o spojce? kdyz mas neutral tak ti je spojka k nicemu! tim padem musis seridit volnobeh na karbecu
Datum: 30. září 2009 22:12
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ne volnobech neutral ..!!!
Datum: 30. září 2009 21:51
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ale me to nejde ani na volnobech ...!!! xD
Datum: 30. září 2009 21:51
 Však jo jestli na neutrál volnoběh drží a když zmáčkneš spojku a hodíš tam rychlost a ono ti to chcípně jak ty říkáš ani ne za 3 sec. tak to je spojka. Na pravé straně motoru je šroubek tak ten o kousek utáhni bude stačit třeba o půl otáčky.( Musíš to zkoušet dokud to nebude dobrý ale taky aby to nebylo moc.)
Datum: 30. září 2009 21:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 diky ale tenhle problem nemam ja spis to ze mi to nedrzi na neutral rozjizdeni by slo akorat kdyz drzim spojku tak to nevydrzi
ani 3 sec.
Datum: 30. září 2009 21:01
 sorry chvátal sem tu spojku sem trošku dotánul a ve slově plyn je y
Datum: 30. září 2009 20:57
 Myslel sem to takhle kdyš sem zmáčknul spojku a a hodil tam kvalt a pustil sem plin tak to chcíplo protože spojka málo vypla a motor měl velkej odpor tak sem jí trošku atáhl a bylo to v poho
Datum: 30. září 2009 20:54
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Zdravím mám problém potřebuji poradit jak sundat rotor na Pionýru 21,v klice je zalomen šroubek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 15:53
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Jednoduché vzal jsem vytahovák hřebíku tvar do L omotal konec el.paskou,na hranu kartru dal hrubou gumu 3 vteřiny a rotor je venku,zalomený šrour trčel 2mm omotal jsem kliku el.paskou chytil kombinačkama a druhýma jsem vytočil zalom.šroubek.
Datum: 08. října 2009 15:53
Jméno: milan
IP: uživatel7584
 Pinda: ahoj, prosim te, jakym zpusobem si ten rotor vypacil? mam uplne stejnej problem jako ty i s tym zalomenym sroubem
Datum: 08. října 2009 14:21
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Díky za rady už jsem ten rotor vypáčil a z kliky čouhaly 2mm zalomeného šroubku už je venku a už to mám v kupě,původní majitel ten zalomený šroubek připlácl žvýkačkou a narafičil no sranda.
Datum: 30. září 2009 20:17
 sundáš tu vačku, a stator. (to na čem jsou cívky) a pak do té díry po vačce začneš šroubovat šroub M8. Půjde to těžko, ale neděs se toho.
Datum: 30. září 2009 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skus to uchytiť do stahovaká nejlepšie trojrameného a nejakým sposom to s gumeným prinajhoršom železním kladivom zbyť dole
Datum: 30. září 2009 18:50
 Nic jinýho než vypáčit ně nenapadá
Datum: 30. září 2009 18:45
|



|