slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  262  263  264  265  266  267  268  269  270  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pindour05      IP: uživatel2656    
Ahoj lidi,někdo mi říkal že se dá sehnat na jawa 05 kompletní svazek elektriky.Nevíte o tom někdo něco? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel3013    
Snad nejjednoduší bude naházet pár drátů do bužírky a udělat sám ,né? Tak to dělám teda já
 
 
Datum: 14. května 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3009    
čafte...potrebujem poradiť....vedel by mi niekto povedať, koľko dáva dynamo na 353-ke kývačke napätie voltov??myslím napätie keď ide motorka na voľnobehu...díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dyna za volnoběhu moc nedává, neznám křivku výkonu podle otáček, ty by mohla být v nějakém dobovém manuálu, ale pochybuju páč tohle nebyl parametr který tehdy někoho zajímal, každopádně obecným problémem dynam je jejich neúčinné buzení při nižších otáčkách. Obvykle se výkon na dynamech (automobilů) uváděl při určitých otáčkách, na mém archaickém to bylo při 2200otáčkách. Takže plný výkon (45W u kejvy) očekávej cca až od těchto otáček... Jinak ale tomu dotazu nerozumím, protože regulační relé má tři stavy 1. bez buzení s uzeměným buzením 2. s buzením přes odpor a 3. buzení přímé. tyto stavy přepíná regulační relé zpětnou vazbou napětí na výstupu dynama... Tedy výstupní napětí je značně kolísavé, nehledě na to že jeho výkyvy stabilizuje připojený akumulátor, atkže říst ,,správné,, napětí je potíž. Ten bývá při nižším napětí odpojován od dynama aby se nevybíjel přes vintí dynama. Každopádně maximální napětí na které má být regulační relé nastaveno nesmí překročit mez plynování akumulátoru tedy u kajvy, která má 6v baterku je to 7,2V, nejlépa však o trošku níž protože se tím brání ztráty destilky sice na úkor maximálnímu akumulace kapacity, ale život je holt kompromis :-)
 
 
Datum: 15. května 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: ALI_GI      IP: uživatel3010    
su len 2 moznosti, 6V alebo 12V...podla toho na kolko mas spravenu elektriku
 
 
Datum: 14. května 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2961    
Zdar draci....chtěl sem se zeptat jestly nevíte proč my nechce chytat pincek a přitom jiskru hází a elektryka by měla být v pořádku......já už opravdu nevím co by stím mohlo být ...prosím poradtě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud jsi motor nerozebyral tak to muze bejt taky guferem ale tim to asi nebude a jestli si motor rozebyral tak to muze nekde foukat
 
 
Datum: 14. května 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
jj kondík to může být také ale to by ti nehodilo ani jiskru.
 
 
Datum: 14. května 2008 7:20
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2961    
Nebo mě ještě tak napadlo myslíte že by to mohlo být kondenzátorem??????
 
 
Datum: 13. května 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
* Jestli ti to dává jiskru....... neumím psát.. :-))
 
 
Datum: 13. května 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
ž ti to dává jiskru rak zkontroluj, jestli je mokrá svíčka (napřed to několikrát nakopni, pak vyšrubuj). Jestli ne, tak je chyba v karbecu, nebo prostě něco s benálem - neteče ti tam. Jestli je mokrá, tak ti to buď vynechává, nebo nedokáže zapálit směs - to už by bylo horší, tam musíš hledat v elektrice.
 
 
Datum: 13. května 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2961    
předstih sem dělal ten je v pořádku a trysky sem čistil taky.....já už zkoušel snad všechno na co sem přišel!!!!
 
 
Datum: 13. května 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
mne to dela to stejny a nemuzu na to prijit¨
 
 
Datum: 13. května 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3000    
Zdar,bud mas spatne nastavenej predstich nebo mas ucpaný trysky v karbecu.
 
 
Datum: 13. května 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel2993    
Nazdar lidi mám docela velkej broblem..... mám fichtla kterymu jde do faji elektrika ale ani 1 svíčka z 15 v tom nejde čím to může být...... díky za radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
ja bi som sa priklonil k ondrejovi....ked mas zle nastaveny odtrh tak ti to nebude hadzat iskru ale kopat to bude ...nastav si skurveny odtrh a pojde ti to uvidis
 
 
Datum: 13. května 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
muze to byt ten kondik bo civky ale seš jsi jistej ze ty svicky nejsou po smrti
 
 
Datum: 13. května 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel735    
neznamena ze kdyz te to kope jak svine ze to ma dat jiskru ja bych zkusil kondenzator a jestli to nepomuze tak obe civky
 
 
Datum: 13. května 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: pavlos      IP: uživatel2988    
čus draci potreboval bych poradit jak zapojit rele MR7V,kdyby mi nekdo z vas mohl nakreslit nejaky jednoduchy planek a poslat na email jirkapavel02@centrum.cz,protoze v planku ktery davaji k tomu se fakt nevyznam moc dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel1702    
Zdarec...nevite nekdo jak mam zapojit kontrolku neutralu na JAWU 175 kyvačku ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
no a jeste neco..jdou zapojit i kontrolky rychlosti..jako 1 2 3 4 ??
 
 
Datum: 13. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
no...tak to nevim kde myslite..nebyl by nejakej navod nebo neco??
 
 
Datum: 13. května 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel1743    
dik
 
 
Datum: 13. května 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Bude to stejné.Ta žárovka musí být upevněna izolovaně-nedotýkat se kostry.K ní připojíš drát od té kontaktnice neutrálu,je pod plechem do kterého se zasouvá kryt řetězu.Druhý kontakt se na žárovku(držák kontrolky) přivede od svorky 15 na spínačce
 
 
Datum: 12. května 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Moky      E-mail:      IP: uživatel2985    
Mám schéma na Jawu 353 (spínačka na nádrži) i na 559 (spínačka na světle) napiš mail pošlu ti to mělo by to byt stejný .
 
 
Datum: 12. května 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
nazdar chlapi..tak som tu opäť a potrebujem poradiť.nemôžem na 353-ke kývačke namiesto klasického reglera zapojiť iba výkonný stabilizátor na 6V, a tak ho nahradiť?či vlastne načo tam slúži ten regler..iba na stabilizáciu napäťia abo ako?prosím poraďte...díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Elektrice nerozumím,jsem strojař,proto nevím co je to ten stabilizátor.Se 6voltama bys nedobíjel-dobíjecí napětí by mělo být 6,9 až 7,2
 
 
Datum: 12. května 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel2979    
milhaus250 diky, ale mohol by som tam namiesto zapojiť výkonný stabilizátor na 6V?na jeho výstupe bude stále konštantné napätie 6V, tak som si myslel, že by to tam aj mohlo byť.čo vy na to?
 
 
Datum: 12. května 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
udržuje napětí v rozmezí asi 6-7,5V.Dynamo by jinak ve vysokých otáčkách dávalo až kolem 15Voltů-dynamo by shořelo,žárovky se spálily,baterka vyvřela....
 
 
Datum: 12. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2955    
zdravim už pár dní přemýšlím nad tím jak mám zapojit Jawu Kejvačku 175 bez zapalovací skříňky hlavně nwm co spojit aby to zdechlo mohl by mě to někdo popsat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel2955    
To mám jenom rozpojit konatkty ( na dynamu ) 61 a 51 nebo jinak ( jsou to ty stejné dráty ) 15 a 54 od 30l a 30p ( u zapalovací skřínky ) ???
 
 
Datum: 11. května 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
cau kluci mam problem na mustangovi doma naladín odtrh a přijedu z nejake delší cesty a vetsinou to na konci te cesty zacne cukat a odtrh je zase rozladenej muže to bejt tim šroubkem co drží kladívko????? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawotvor      IP: uživatel590    
dneska se mi stalo přesně to co tobě,zjistil jsem že vyměnění šroubu nepomůže po seštelování předstihu a následném proskoušení jízdy se cca po 1km předstih okamžitě rozladil,příčina byla taková že byl málo namazaný mazný váleček a tím se zbrušovalpertinax na kladívku ,a vačka byla taky dosti vydřená,vše jsem vyměnil váleček vyvařil v oleji, a ted už to jede bez problému.
 
 
Datum: 11. května 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
jaks sundals to první výko s tou matkou ? mě nešlo ani to , jenom tu matku sem shodil
 
 
Datum: 11. května 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
možné je všechno,ho vyměň a uvidíš!!
 
 
Datum: 11. května 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: dfgsd      IP: uživatel1834    
jak mám nastavit zapalování aby mě to jezdilo dozadu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2968    
moja 555 mi ide tiez do zadu roztlacim ju dozadu ide dozadu roztlacim ju do predu ide do predu predstih aj odtrh mam nastaveni presne podla prirucky
 
 
Datum: 11. května 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Jako když nastavuješ normální ale nedáš zápal před HÚ ale dáš ho aš se bude píst otáčet do DÚ a mělo by to jet dozadu. Jinak vše normálně jenom předstih posunout.
 
 
Datum: 11. května 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
Mě to na mojí čz jde normalně a ani nemusim nic štelovat...stači to roztlačit dozadu..:-D ale jinak pry musiš mit nulovy předstih a jnak newim...
 
 
Datum: 11. května 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Jetis      E-mail:      IP: uživatel1313    
čawes lidi. mam takowej dotaz. jakej odpor ma mít zapalovací pól (ta zapalovací cívka z tech tří na zápalku) ---> http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_199.html <--- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
civka nemuze odejit jedine odpadnout kabel nebo mas spatne izolaci na kladivku to jsou prkotiny tohle mam horsi problem a nebo mozna kondenzator
 
 
Datum: 11. května 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: PEPik      IP: uživatel2963    
hej hej aj mna by to celkom zaujimalo , lebo proste bol som sa vozit a zrazu drb a fichtl zhasol...no a ked vopcham do cievky prst tak nic...rozoberem zapalovanie a tak sa mi zda , ze mi asi odysla ta cievka ktora vyraba prud pre inducku :-(
 
 
Datum: 10. května 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2961    
Čus fichtlaři,prosimvás poradte my proč my to nechce házet jiskru přitom sem všechno vyčistil i udělal udtrh???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Jiskra nesmí být bílá, jestli je nechytne ti to nikdy a někde v zapalování je chyba, nebo v drátech
 
 
Datum: 10. května 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2961    
tak jiskru to už hází ale pořád nechytá. už fakt nevim co s tim
 
 
Datum: 10. května 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
jestli se ti to nekde neukostruje u kladivek nebo inducka spatne zapojena nebo neukostrena.... mno je toho hodne!!:-(
 
 
Datum: 10. května 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2961    
jo je tu sem zkoušel dávat novou. a už vůbec nevim čim by to mohlo bejt!!!!!!!
 
 
Datum: 10. května 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
cívka je v pohodě?
 
 
Datum: 10. května 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel2960    
Kluci mam velky problem ze simsonem prosim poradte jel sem a z niceho nic mi prestal hazet jiskru uz sem koukel na vsetko skontroloval kable vsetky maju obvod sem to skusackou skusal a vsetko v pohode ale nevim co tym je a nemyslite ze sem prosti pinckum ja mam doma 3 pincku a chcem predat simsona a nejede poradte prosim sem zufaly lebo takto ho neprodam za velke penize odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
simson je na hovno
 
 
Datum: 10. května 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
A ty zapalovací relátka nebo jak se to jmenuje fungujou.
 
 
Datum: 10. května 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2949    
skus vymenit inducku bo svicku nebo civku,
 
 
Datum: 10. května 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel2257    
zdarec nevi někdo proč mi nedobíjí jawa 350/638 ma to strašne hodně elektriky tak nevim . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: hladík jan      E-mail:      IP: uživatel3032    
sešteluj relátko aby dávalo 6 v
 
 
Datum: 16. května 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: WMW      E-mail:      IP: uživatel2955    
Zdravim mam problem se zapalováním na pinckovi nechce házet jiskru ( ani nekope ) hodí ji pouze až tak na třetí našlápnutí ( na svíčce i na kladívku zároveň ) všechny kontakty už sem vyčistil benzínem, vyměnil kondík a pořád nic ( ještě před 14 dny to házelo normálně ale já sem celé dynamo předělával na motorku - bezbateriové zapalování a od té doby mě to tohle dělá, i když to dám spátky na pincka ) poradí někdo v čem by mohl být problém ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: WMW      IP: uživatel2955    
tak to mi to přicucne i dost silně - tak to už fakt nevim čím by to bylo jedině cívkami nedají se nějak změřit ?? aby sem ji zase nescháněl zbytečně .DD
 
 
Datum: 10. května 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Odmagnetizovaný poznáš tak že ti nepřicucne šroubovák po přiblížení se k statoru. Napravit to jde pomocí trafa ale to je spíš pro elektrikáře, kámoš to taky magnetizoval doma a těd mu to pálí jednu žárovku za druhou musí tam mít 12V do auta.
 
 
Datum: 10. května 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: WMW      IP: uživatel2955    
tak sem to zkoušel nastavit a pořád stejný problém jak poznám že je to odmagnetyzovaný ?? a jak to případně dát do pořádku
 
 
Datum: 10. května 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: WMW      IP: uživatel2955    
tak sem to zkoušel nastavit a pořád stejný problém jak poznám že je to odmagnetyzovaný ?? a jak to případně dát do pořádku
 
 
Datum: 10. května 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Možná cívky nebo indukčka, taky je možný že je to odmagnetyzovaný ale nevím, nebo máš velkou vzdálenost mezi statorem a cívkami na rotoru návod na nastavení je tu http://wiku.ic.cz/navody/zapalovani_nastaveni.htm
 
 
Datum: 10. května 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
cuz chlapi mam problem se statorem sem ho sundal (slo to docela stuha)a ted mi tam nejde dat na spatek nevite jak ho tam nacpat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      E-mail:      IP: uživatel2669    
tak ho tam nedavej!! necpi tam neco co tam nechce
 
 
Datum: 10. května 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: X-Tuner      IP: uživatel1974    
Zdrawím....nevíte jak bych mohl na Jawa 20 zapojit baterii tak aby se dobíjela a zároveň jsem z ní mohl odebírat napětí na světla apod. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
 
 
Datum: 09. května 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: X-Tuner      IP: uživatel1974    
Zdrawím....nevíte jak bych mohl na Jawa 20 zapojit baterii tak aby se dobíjela a zároveň jsem z ní mohl odebírat napětí na světla apod. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Čau, chci natahat novou elektriku na ČZ 477 a chci se zeptat jaký průměr drátu by byl asi nejlepší...?? Dík za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
jj..diky!
 
 
Datum: 09. května 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Já jsem použil dráty o průřezu 1,5-silnější drát=menší odpor a u těchto strojů není zrovna moc proudu navíc:-)Vzal bych ho tak 6metrů,ono se to zdá moc,ale ubívá to rychle
 
 
Datum: 09. května 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
vem norm. 1 drát na motorce to bohatě stačí
 
 
Datum: 09. května 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
Jo a ještě kolik by ho shruba bylo potřeba.
 
 
Datum: 09. května 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: levis      IP: uživatel2073    
čus hoši nevite někdo kolik vyrábí voltů jedna cívka??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel2756    
také gdyž bude naprazdno tak bude mít víc voltů.. např. kamaraduv tata mi rikal ze světelnej pol na prazdno na fichtlovi pri vytocenym motoru na max dava až 80V!jenže diky velkemu Ri tato hodnota jiz po malem pruchodu proudu spadne třeba na 10V tagže tam 80V pri norm. provozu byt nemuze. ohmovy zakony...
 
 
Datum: 02. července 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel2756    
napeti ma 6V ale na zatezi zalezi..(protoze cim větší zátěž tím větší proud) cim vic amper tim min voltu protoze civka(zdroj) ma svuj Ri (vnitrni odpor) a na tomto pomyslnem odporu vzniká s narustajicim proudem narůstající úbytek napětí.. max proud(Ik tedy proud zkratový při němž je napětí rovno nule a proud max. hodnotě) zjistiš ze na civku budes pripojovat ruzne zateze napr. 1A pak 2A pak 4A a budes měřit napětí zakreslíš si to vsechno do grafu a podle stupnice odečteš kolik zhruba bude amper při nulovém napětí.;-)
 
 
Datum: 02. července 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2956    
myslim ze kazda z cievok da napatie 6V (nezaleziac na zatazi) myslim ze podstatny je prud....
 
 
Datum: 09. května 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
To se nedá tak jednoduše říci kolik vyrábí voltů. 4ím připojíš větší zátěž tím míŇ voltů bude mít..
 
 
Datum: 09. května 2008 11:12
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
Jedna cívka by podle mě měla vyrábět 6V...teda alespon u fichtla. Pokud se mýlím..opravte mě.
 
 
Datum: 09. května 2008 11:05
 
<  262  263  264  265  266  267  268  269  270  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:40:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu