Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau borci,mam problem na statoru jsou tri civky jedna zapalovací od ní jde kabel na Indučku ze jo?a potom dvě svetelny cívky ty jsou spojeny kabelem a od jedne vyvedu kabel a na ten kabel uz zapojuju svetla atd.....nebo jak to je?mam v tom bordel diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 23:33
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
elektryka je pro mně španělská vesnica.
Datum: 28. prosince 2007 23:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
najdes to na http:wiku.ic.cz staci se jenom podivat jestli nepochopis chema tak nevim
Datum: 28. prosince 2007 22:21
Nemate nejaky obrazky?zapojeni poslete na vasekcelizna@seznam.cz
Datum: 28. prosince 2007 21:29
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
kurna to nejak nechapu
Datum: 28. prosince 2007 21:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
zapalovaci pol jde na kladivko z kladivka na inducku svetelny jde na hlavni vypinac potom pres vypinac na tlumeny dalkovi a pak do svetel
Datum: 28. prosince 2007 21:16
 Čus nevíte někdo co znamej ty čísly jak tu má sesa na obrázku u tý spínačky. To jest čísla: 1 , 55, 56/58 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 18:12
značí se tak svorky. 1 = svorka pro spojení s zapalovací cívckou a spojení s přerušovačem na rozdělovači. 55= svorka pro světla do mlhy. 56= svorka společného obvodu dálkových a tlumených světel. 58= svorka obrysových světel. ze značení svorek sem mněl vždy jedničky
Datum: 28. prosince 2007 18:12
Jméno: mara
IP: uživatel1093
neznacej se tak nahodou kabely????
Datum: 28. prosince 2007 15:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1327
 zdar....nevíte někdo, proč?--když mám fechtla v kupě, prostě jede, svítí, ale, svítí dicky jen tak 2 - 3 tejdny, a pak další den nechce vůbec nakopnout, tak musim všecky cívky, světelnou atd spojit, a pak to nakopnu napoprví, pak jezdim ze spojenejma cívkama tak tejden, aš 2 tejdny, zase to zapojim na světla, a zase to tak 2 - 3 tejdny svítí, a pak zase musim spojit cívky, nevíte čim to může být??? díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 17:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Skontroluj elektriku, jestli neni něco špatně....
Datum: 28. prosince 2007 17:32
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1327
cívky mám všechny noví...
Datum: 28. prosince 2007 12:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Chlape vycisti ty civky na startoru a uvidis vule se nastavuje 0,3 kus plastu z pet lahve
Datum: 28. prosince 2007 9:10
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nová elktrika
Datum: 28. prosince 2007 8:18
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
to je celí náký divný, proč by to šlo chvílu, a chvílu ne? to vypadá, jak diš se něco nabije, a pak se to postupně zase vybíjí, a zase nabije, a pořád dokola, jak předělávám ty dráty...jinak fakt neim, ale jednou, prostě sem měl zapojený světla, roztlačoval sem to s kopca, a dokud se je jako nepustil, aby svítily, tak to nechtělo naskočit.jen sem je pustil přímo jak sem to rostlačoval, a hned jel jako drak.   bylo náký šáhlý uplně.  myslíte, že by pomoh novej rotor?
Datum: 27. prosince 2007 23:48
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Zkontroluj si magneto a cívky, zapalovací je samostatně připojená na kladívka a světelné jsou spojené v sérii. Koukni se, jestli nejsou moc daleko od magnetu nebo povolené a jestli neni něco špatně zapojené.Přesvěč se, že neni chyba jinde v elektrice...
Datum: 27. prosince 2007 23:25
zkuz vypnout světla až budeš nakopávat  jinej problem v tom nebude.
Datum: 27. prosince 2007 23:21
Jméno: FechMan
IP: uživatel1327
 zdar seso, nevíš, kolik stojí rotor k fichtlu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 17:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevim, jestli dělá ale našel jsem ho ve dvou obchodech
Datum: 28. prosince 2007 17:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevim, jestli dělá ale našel jsem ho ve dvou obchodech
Datum: 28. prosince 2007 17:33
Jméno: smudlan
IP: uživatel1589
Já už taky nemohl nikde sehnat, koupil jsem ho od nějakýho týpka na netu za 120 i s postovnym a celým zapalováním
Datum: 28. prosince 2007 10:47
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja se poptam u nas v mototechne,maji tam dost nedostatkovyho zbozi,tak pak dam vedet
Datum: 28. prosince 2007 10:22
Jméno: sesa
IP: uživatel176
stator mam,,ale rotor co se toci,,ten se nedela
Datum: 28. prosince 2007 7:51
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tak oprava stojí 1100,-
Datum: 27. prosince 2007 23:48
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Myslim, že nové už se nedělají, pouze použité na burze...
Datum: 27. prosince 2007 23:26
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čus draci.Tak vylepšujete a připravujete fichtli na další sezonu? Já měl ted rozpůlenej motor, ale dnes už chodí jak hodiny.
Kdo by chtěl vylepšovat,tak píšu co mám já. Jedná se o osvětlení tachometru, zvlášt pro ty, co jezdí i po tmě.
Použije se malá kovová objímka předních parkovacích světel-třeba ŠKODA FAVORIT a 6 voltová žárovka.
Tachometr fichtla má v horní části štěrbinu ke které se připevní objímka se žárovkou-gumičkou,nebo umělou stahovací páskou.
Jeden vývod z objímky je na kostru, druhý vývod proud nejlépe připojit na drát od zadního světla a je to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 21:44
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
Já dělám kompletní generálku, to osvětlení tacho. si asi udělám taky
Datum: 28. prosince 2007 21:44
Já svímu drakovy dal komplet nový lak.
Datum: 26. prosince 2007 21:37
já mám tacho n amustanovi podsvětlený od výroby, je asi na ty vývozní(měří v km/h i mp/h).
Datum: 26. prosince 2007 20:29
Jméno: Bubák
IP: uživatel1683
ja mam rozpulenyho komplet celyho fichtla, motor dostane novy loziska, na ram prijde komaxit .osvetleni tahcaku jsem nedavno delal taky, ale ja jsem tam dal ledku , protoze budu delat 6V baterko-elektroinstalaci. pri ty prilezitosi kdyz jsem mel tachak rozdelanej jsem ho stocil (mam najeto 0km  )
Datum: 26. prosince 2007 20:23
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 Cest,potreboval bych predni svetlo na MUSTANGA. Nema ho nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 13:27
Ja mam rameček ze sklem za 50kč je tvuj
Datum: 27. prosince 2007 13:27
Jméno: Bubák
IP: uživatel1812
Pospa: jestli si mlanca veme parabolu a sklo tak ten plast s tachakem si zamlouvam ja
Datum: 25. prosince 2007 14:49
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
to nevadi jaki tam je chrom
Datum: 25. prosince 2007 13:51
ja se mrknu ja mám ale nwm jak je na tom chrom
Datum: 25. prosince 2007 13:47
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
to nevadi ja potrebuju jenom ramecek se sklem
Datum: 25. prosince 2007 13:31
zdar draku ja mám ale je tam ten hranatej tachmetr.
Datum: 25. prosince 2007 13:18
Jméno: honza
IP: uživatel1313
neni....hje to to same, mozna ze mas ju verzi italjet, takl to potom jo
Datum: 25. prosince 2007 12:18
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
to je uplne jine
Datum: 25. prosince 2007 11:13
Datum: 25. prosince 2007 11:00
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
 Cau lidicky,mam dotaz ohledne Baterie na Fichtla 20 mozno i bateriovy zapalovani u Sesy v e-shopu tam neco takovyho je tak se chci zeptat co to obnáší dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 12:31
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Taaaak to jo
Datum: 27. prosince 2007 12:31
To je spinacia skrinka na kluc.Teda zhorsis pracu pripadnemu zlodejovi.
Datum: 25. prosince 2007 17:43
Jméno: Václav
IP: uživatel1680
co tohle
Datum: 25. prosince 2007 9:18
Jméno: Václav
IP: uživatel1680
Aha tak to nic tak aspon to bat.zapalovani
Datum: 25. prosince 2007 9:17
Tak moment.ty nemyslis bateriove zapalovanie,ale elektricky starter.A ten tam bez velkych uprav nedas.Momentalne ma ani nenapada nejake riesenie.A okrem toho.So starterom to nie je ono.Vecsia machrovina je sadnut a nakopnut to na sup jak len sadnut,stlacit tlacitko a pockat.,,,,,,To co som ti popisal ja,zjedodusuje nakopovanie,lebo pri nakopovani dava cievka mozno 3V.A s baterkou tam mas hned 6 a teda aj vecsiu iskru.Ael zas vo vysokych otackach ma vyhodu cievka,lebo dava viac ako 6V a silnejsiu iskru.
Datum: 25. prosince 2007 3:14
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Tak to díík cekal jsem to horsi takze pak jeom nejaky cudlik a bude startovat vlastne to tam udela jiksru jakobych kopal do páky ?
Datum: 24. prosince 2007 21:15
Nvesimol som si,ze by tu sesa nieco take mal.Totiz bateriove zapalovanie je o tom,ze kladivka nezivis z cievky,ale namiesto nej tam zapojis baterku.Jednoducho odpojis cievku od kladivok,pripojis tam + baterky a - baterky ukostris.Ked ju chces aj dobijat(co je aj logicke),tak musis kupit(alebo vyrobit) usmernovac striedaveho napetia.Usmernis prud z cievok a priopojis ho na baterku.A svetla zivis z baterky.
Datum: 24. prosince 2007 18:54
Jméno: deke neke 3d
IP: uživatel368
 hej nehazelo mi tojiskru tak sem si koupil v mototechne novou elektriku zapalovani magneto ind civku ale nic mi nepomohlo a bylo to docela drahz fakt uz nevi cim to je diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2007 18:56
Aspon mas komplet GO zapalka.
Datum: 24. prosince 2007 18:56
Jméno: deda
IP: uživatel556
No to te to napadlo brzo
Datum: 24. prosince 2007 14:44
Jméno: deke neke
IP: uživatel368
sem asi curak ted sem se v tom sel hrabat dal sem tam jinou svicku a haze jisku jako svine du to projet
Datum: 24. prosince 2007 12:00
 zdravim nezkoušel ste někdo dát na fichtla indukční cívku ze škodovky? je sice vjetší ale měla by dávat větší napjětí. dík že se podělíte o zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2007 23:33
fichtl je 6V a indukčka z baterky je 12. takže by ti to zapalování neutáhlo takže jedině baterka  :c)
Datum: 27. prosince 2007 23:33
na fichtlu mozes mat inducky 6V a 8V.12V uz tak lahko nevyrobi,aj ked sa najde par manikov,ktory tam inducko zo skodovky maju.A vraj to aj funguje.Ja som to neskusal.
Datum: 22. prosince 2007 19:41
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
neviem ci stejsky nema :B inak skodovacka inducka je na 12V nie? a fichtl ma len 6V  takzeee baterkuuuu
Datum: 22. prosince 2007 17:50
 Zdravím potřebuju S.O.S radu..Dělám Go celého fechtla a ta mě napadlo že tam dám aj diody,pod motorku aby to bylo hezčí.To všecko zatím vím jak se to dělá,ale potřebuju jedno.Chci tam dát normálně baterku ze símala,že prostě aby to nemusel napojovat z fechtla.Normálně aby to svítilo přes tu baterku.Ale vůbec nemám tušení jak bych to měl udělat.Poradte pls někdo,já už jsem v koncích..Děkuju moooocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2007 2:51
Jméno: Filip
IP: uživatel1796
Jasně..Já to teda zkusím a dám vědět jak sem dopadl,ale moc nadějí tomu nedávám..Ale snaha bude..Věřím tomu..Jinak moc díkyyyy.
Datum: 23. prosince 2007 2:51
Zoberes baterku,namontujes ju na fichtla,vyrobis si tie diody,tiez ich namontujes.Zoberes 3 drotiky.Jednym drotikom spojis - od diod s - od baterky.Druhym drotikom spojis + diod s jednym z kontaktov vypinaca a tretim dorikom spojis druhy kontakt vypinaca s + baterky.Jasne?
Datum: 22. prosince 2007 20:02
 zdarec. mam planek jak zapojit krabicove dobijeni ale nevim kam mam zapojit 2 draty co vedou z magneta. nebo spis takhle: na magnetu je zdirka na drat 61 a 51 a mam to zapojit do spinaci skrinky ale cislo 61 a 51 na spinaci skrince nemam. muzu to zapojit kam chcunebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 13:00
Jméno: lazák
IP: uživatel664
 taky ste si toho vsimli ze nejlespi jsou stary komunistický svíčky ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2007 0:08
Hosi stym mate naprostou pravdu,ale doporucoval bych vyskouset svicku znacky NGK da te za ni okolo 120,- ale stoji to za to!!
Datum: 28. prosince 2007 0:08
Jméno: blazen
IP: uživatel1765
ja taktiez jazdim stale na stare pal.kupil som do 250ki novu sviecku brisk za 3 mjesice odjebana.naj.  al n7y a hotovo.raz za cas ju vikartacovat a je
Datum: 19. prosince 2007 19:51
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1783
já sem mnel v fichtli 20 roku svíčku magnety mareli a do dnes jede jak drak najkvalitnejší
Datum: 19. prosince 2007 13:57
Jméno: typan
IP: uživatel986
Jo Jo je to pravda stary svicky sou fakt nejlepsi mam tam dobovou 14-8r a je to ta nejlepsi svicka kterou jsem tam kdy dal. A to jich tam bylo uz hodne!!!
Datum: 19. prosince 2007 13:31
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel758
Nemel, stejne nevis o cem mluvis.
Datum: 19. prosince 2007 9:35
Jméno: mara
IP: uživatel252
nene neni pravda sice to s nima spatne nejezdi ale preci jenom davam prednost novym typum jiskrist
Datum: 19. prosince 2007 7:26
Já jich domam mám, nedávno sem našel uplně nový palky, jezdí to pěkně.......
Datum: 19. prosince 2007 7:05
vsetky komunisticke diely su kvalitne,kedze dnesne diely su v podstate repliky.
Datum: 18. prosince 2007 21:47
Jméno: milis
IP: uživatel1760
pánové svatá pravda !!!
Datum: 18. prosince 2007 21:45
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
přesně tak.po 50letech vytahneš motorku nechaš tam puvodní svičku a funguje.ty dnešní ti po roce vodejdou
Datum: 18. prosince 2007 21:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 jakou ma mít civku pincek 21 ptám se na volty 8 nebo 6
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2007 21:40
To je jedno.Bud 6 alebo 8.Dolezite to je len pri bateriovom zapalku.
Datum: 18. prosince 2007 21:40
jáý mám 6
Datum: 18. prosince 2007 16:57
Jméno: ABC
IP: uživatel805
8V
Datum: 18. prosince 2007 16:19
Jméno: Bubák
IP: uživatel1768
 stejsky: hele co to mas na tom novym motoru za zapalovani? nebylo by schema?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2007 20:22
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
všechno se vyrábělo.
Datum: 18. prosince 2007 20:22
a kde si ho stejsky sehnal??
Datum: 18. prosince 2007 20:16
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 18. prosince 2007 19:10
Jméno: mara
IP: uživatel426
toz kurva blbouni pokud chcete aby vam to jezdilo vic tak si na to prijdete sami na netu je zaklad a pak jen trosku premejslet zajimat se atd.... se divim ze vam stejsky porad neco radi podle me si na to kazdej musi prijit sam jinak to neni vubec zadna sranda
Datum: 18. prosince 2007 17:43
a co je to za zapalko??
Datum: 18. prosince 2007 16:58
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
až to zapalko pojede, tak potom jo, pořád kmitá, musí se ještě odladit
Datum: 18. prosince 2007 16:38
Jméno: Dejv
IP: uživatel1702
 Zdarec Seso. jak si me poslal te plan kam mam zapojit drat (M,D) tak jak vedou na 61 a 51 na magneto, tak kam mam zapojit tu 61 a 51 na spinaci skrinku kdyz nemam na spinaci skrince cislo 51 a 61. je to jedno kam to zapojim nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 20:12
Jméno: loboš
IP: uživatel590
 zdarec,čím to je že když změřím na fichtli proud ze světelné cívky tak je střídavý,ale když vypojím jeden drát z klaksonu tak je stejnosměrný????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 14:13
Jméno: luboš
IP: uživatel590
nn,diodu tam nemám,ale díky
Datum: 16. prosince 2007 14:13
Jméno: ABC
IP: uživatel805
A nemáš tam někde diodu? Já na některých schématech viděl, že je před klaksonem dioda...
Datum: 16. prosince 2007 13:47
Jméno: luboš
IP: uživatel590
na fichtlovi je magneto ne?ale ja sem říkal že když vopojím kabel z klaksonu a změřím na něm proud tak mi to ukazuje stejnosměrný a když to přepnu na střídavý,tak to neukazuje nic,a když odmontuju kryt zapalování vypojím z jedný cívky kabel,změřím,a ukazuje to střídavý.čímtoje?
Datum: 16. prosince 2007 13:43
Jméno: Jakub MECH:::
IP: uživatel1058
na fichtlovy je alternator tak ze je tam porad stridavy proud, dynamo ti dava stejnosmerny.
Datum: 16. prosince 2007 13:06
 Ahoj draci nemate nejaky prehledny schéma zapojeni elektriky na Fíka 21...vím je toho plny net ale nejaky prehlednejsí kam a kde udelat jaky drát díík moc posilejte na
vasekcelizna@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 10:53
cest mam prehledne schema jestli ho chces tak me icq je 464826381
Datum: 02. ledna 2008 10:53
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
THX kamo
Datum: 14. prosince 2007 15:52
nz, ta šedá krabička je přepinač na dálkové a potkávací světla+ klakson
Datum: 13. prosince 2007 20:36
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Patrikovi-jo díík ale co je ta šedá krabicka na schematu?
Datum: 13. prosince 2007 20:20
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Dekuju
Datum: 13. prosince 2007 20:12
Datum: 13. prosince 2007 19:39
Jméno: opi
IP: uživatel1686
a na koupimjawa@seznam.cz
Datum: 13. prosince 2007 15:19
Jméno: opi
IP: uživatel1686
a na koupimjawa@seznam.cz
Datum: 13. prosince 2007 15:19
Posl.aktualizace: 12. prosince 2007 18:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 12. prosince 2007 18:27
z D na dynamu na D na relítku a z M n adynamu na M na dynamu. karlosi kladívko je n aindučku na svorku 1
Datum: 12. prosince 2007 17:29
 Zdarec Seso. dik ze jsi mi poslal ten obrazek jak zapojit to dobijeni, ale nevim kam mam zapojit ty dva draty (M,D) co vedou na magneto. ja vim ze je to mozna jednoduchy zapojit, ale elektrika neni muj obor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 17:11
 Neví někdo jak se dá předělat čz 125/476 na 12V myslím kvůli dobíjení. Napište mi prosím na J.Kulicek@seznam.cz. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2007 16:43
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Já mám na své 175/477 místo původního dynama alternátor z Jawy 350/638 12V/210VA je nutné upravit kartery a pravé víko motoru, fotky na webu, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 10. prosince 2007 16:43
Jméno: ABC
IP: uživatel805
No původní zapalko upravit asi nepude. Jedna z variant je VAPe 12V, ale taky drahá varianta. Na druhou stranu ale bezporuchová (bezkontakt.) a výkonnější, než původní (myslim 100W nebo 150W). Ještě, než začneš ale měnit, zkontroluj relé tam býva často problém.
Datum: 10. prosince 2007 16:23
|



|