Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, chtěl bych si nachromovat ráfky u kol na mustafovi a nevim čim je to nejlepší.. PS nemusí to bejt zrovna nejdražší způsob.. Nemáte s tim někdo zkušenosti? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 12:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ráfky se nevyplatí nechávat pochromovat... většinou se dávaj repliky
Datum: 13. března 2010 12:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 leda to dat fakt na chrom kdys si kopupis ty radoby chromove spreje tak to je jako kdyby si to namatlal stribrenkou
Datum: 13. března 2010 11:18
 Zdravím,mám 250 jawu sportku a normalne ji nastartuji na volnobeh vse ok,ale pote pridam ctvrt plynu a jako jaks taks v klidu a pak otocim vice plyne a zacne se mi to dusit...poradte pls cim to muze byt...predstih sestelovany karbec cisty svicka nova kladivko nove...vysokonapetovy drat z indukcni civky novy fajfka taky nova muze to byt indukcni civkou???dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:18
 diky za rady...bylo to tesnenim mezi karburatorem a valcem diky moc
Datum: 14. března 2010 10:18
 mel jsem motor na tomto stroji a delal mi to same,ale nemenil jsem zapalovani,indukcni civku,karburator takze zavada musí byt v tehlech trech soucastach skusim vymenit jeste to tesneni a cely karburator popripade indukcni civku,nepomuze li toto tak zavada je v zapalovani ale jinak diky za rady
Datum: 13. března 2010 15:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L.-> stalo se mi to u 3 stroju 1- jawa 250/353, 2- jawa babetta 207, 3- jawa pionyr 555 a u vsech trech to na volnobeh slapalo jako hodinky ale jak se pridal plyn zacaly se dusit u vsech 3 to vyresilo tesneni takze tato zavada mozna je
Datum: 13. března 2010 14:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli motor startuje a má pravidelný chod na volnoběh, tak falešný vzduch nepřisává. Může být poucpaná, poškozená nebo nevhodná hlavní tryska. Podívej se na vzduchový filtr jestli není silně znečištěný nebo vlhký, ale občas se stává, že to někomu nasaje kus hadru nebo igelitu, který mívá pod sedlem, a potom to také nejde vytočit. Indukční cívkou to může být také, na konci kabelu, když sundáš fajfku to musí hodit silnou modrou jiskru, je-li slabá fialová, něco není v pořádku. Případně zkus ještě vyměnit kondenzátor a zkontrolovat veškeré kontakty a dráty související se zapalováním. Také se stává, že je někdy opotřebovaná spínací skřínka, motor při vytáčení vynechává a problikává kontrolka dobíjení, když na klíček zatlačíš rukou, tak to jde normálně.
Datum: 13. března 2010 12:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas karburator sestelovany dobre tak jeste zkus vymenit tesneni karburatoru mezi motorem a karbecem je mozny ze ti to prisava vzduch
Datum: 13. března 2010 11:21
Posl.aktualizace: 13. března 2010 13:24
Jméno: Lexa
IP: uživatel8943
 Buben na hřídeli drží segerovka, umístěná za guferem. Při vyndávání gufera nepoškoď povrch hřídele, nové gufero by potom nemuselo těsnit a prosakoval
by olej do prostoru startovacích čelistí. Gufero má rozměr 15x24x7 a segervka rozměr 15.
Datum: 13. března 2010 13:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Startovací čelisti jsou jištěny na čepech drátěnými pojistkami. Dále je tam gufero a jistící kroužek, který se musí rozevřít.
Datum: 13. března 2010 13:16
 Cuzte,budu zajíždět Staďáka S22 a potřeboval bych vědět na jakým zářezu má být jehla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na třetím zářezu shora
Datum: 13. března 2010 20:44
 cau.... jede nekdo 10.4. na fichtl cros do kozmic...... jake byste mi tam doporucili sekundaro ... 10 nebo 11 zubu ??? Pojedu ve skupine CLASIK !!!! dik za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 17:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Urcite muzes... Bez nej by ses opravdu natrapil.
Datum: 13. března 2010 17:29
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 jo drapák mít můžeš..jestli zaprší ak by ses tam bez drapáku ani nerozjel  ..
Datum: 13. března 2010 12:13
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Hlmut..... hele a muzu mit na yadnim kole drapak v seriovkach
Datum: 13. března 2010 7:10
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ja jedu urcite, jestli pojedes v seriakach, tak bych spis sel do ty 10-ky. A i tak se ten motor docela nadre. Kor jestli zaprsi (doufam, ze jo  ).
Datum: 13. března 2010 6:42
Posl.aktualizace: 13. března 2010 16:14
Jméno: Standa
IP: uživatel4463
 487 mají myslim v manualu ojel Mogul TSF coz je API TC SAE 40....m2t je API TA nebo API TB coz jse horsi olej nez ktery je doporuceny.......
Datum: 13. března 2010 16:14
 tento olej je API-TC,je to něco jako shell advance sx 2T
Datum: 13. března 2010 9:41
 ja jezdim uz 3 roky a na m2t a asi to fichtlu moc neprispiva
Datum: 12. března 2010 21:39
 nemá ten olej náhodou API-TC?
Datum: 12. března 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle specifikace to je. API TB- pro vysoce zatěžované motory. Je to dobrý olej.
Datum: 12. března 2010 21:29
Jméno: fida
IP: uživatel3755
Posl.aktualizace: 12. března 2010 21:17
 http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
Datum: 12. března 2010 21:17
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 mas odkaz
Datum: 12. března 2010 21:12
 Polská výroba, nepřesně slícovaný, vrtání neni přesně 40, to si radši šetřit a koupit stejskyho sadu
Datum: 12. března 2010 21:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nevite čim mam ztlumit zvuk když chcu nechat na babetě koleno?????bez výfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 8:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na zavody
Datum: 13. března 2010 8:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já bych to takhle neděla. Výfuk u 2T motorů dává až 30% výkonu. Je to zbytečné jezdit bez výfuku. Dělá to rámus a nepojede ti to tak dobře.
Datum: 12. března 2010 21:31
 Hmm proč to chystáš? Moc ti to nepojede a bude ti to žrát, jinak dát na to nějakou koncovku kde bude provrtaná trubka obalená výfukovou vatu nebo skelnou vatou.
Datum: 12. března 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cus jaka je provozni teplota fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 12:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau já to taky měřil a v létě 23 °C po jízdě na plný plyn 110°C na válci
Datum: 13. března 2010 12:01
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 svod muze mit az 300 stupnu
Datum: 12. března 2010 23:35
 Kdysi jsem si to měříval... V zimě při normální jízdě maximálně 100°C a létě když je teplota vzduchu tak 30°C... Tak na válci naměřím i 150°C
Datum: 12. března 2010 22:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 myslim ze to bude o dost viv hlavne v lete kdy nato plyvnu na valec nebo hlavu tak se to hnedka od vari nebo udela takova kulicka aspon 150
Datum: 12. března 2010 21:13
 myslim 90 až 100°c
Datum: 12. března 2010 21:05
Jméno: 175
IP: uživatel1506
 cau draci mam C 175 a bylo tam rele naky rozhozeny a poskozenej ten rotor nebo jak se to naziva skoro vsechno bylo poskozeny tak jsem totam dal s kejvacky celi zapalovani s origo rele jenze to dobyji asi moc?? kdyz jedu dlouhou trasu necham to 10 minut a pak to jdu zmerit baterku tak ma 6,7V muzu to tak nechat?? nechce se mi sahat na rele!! radsi bych to nechal udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 21:19
Jméno: 175
IP: uživatel1506
 v prirucce pisou 6,5 ze ma bejt ale tetka nevim jestli provozni nebo na prazdno to asi provozni. Baterku mam novou. Jednou jsem si pusil od kamose baterku tu samou znacku akorat vetsi a ta mela prez 7V a to byla sotva do pulky nabyta tak ja to teda necham ijel jsem 70KM a nic neschorelo
Datum: 12. března 2010 21:19
 Napětí na prázdno je vždy větší než jmenovitý napětí, já bych spíš řekl že ta baterka je blbá nebo nedobíjí, ono 6,7V na 6V baterce nevim nevim, vem si že na dvanáctce máš naprázdno třebas 14,5V
Datum: 12. března 2010 21:05
 je to v pohode neres to. kolik ti to dobiji na volnobeh se svetlama ?
Datum: 12. března 2010 20:55
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 tak jestli tam máš 6,7V tak to je špatné to ti může něco spálit
Datum: 12. března 2010 20:45
Jméno: anonym
IP: uživatel7996
 ja bych se chtel zeptat jestly vadi dys sem na babetě 207 startoval vrtačku po směru hodinovych rucicek dys se to ma tocit na druhu stranu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:27
 tocil jsi dobre do prava a aji kdyby ne tak by se myslim nemelo nic stat
Datum: 13. března 2010 10:27
 co ja vim tak si to tocil dobre,po smeru (do prava)
Datum: 12. března 2010 22:42
 čao hoši zitra budu delat predni vidlici na 555ce a jeste sem to vzivote nedelal muzete mi dat prosim nekdo radu? kolik je tam tech silonovych pouzder a jestli se to da lehce sehnat?  diky moc a kdyz pripisete nejakou zkusenost s rozdelavanim predni vidlice budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 9:08
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Jo ty pouzdratu ma sesa na kramku..ve vidlich j¨sou ctyri..koukni na jawa-50.cz tam mas navod jak to rozebrata zas slozit:.-)
Datum: 17. března 2010 9:08
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 Ahoj prosímvás jak mám správně sestavit vydličku v převodovce u fichtla? nevím si s tím rady jak to sestavit aby to řadilo jak má
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 21:03
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ podle tohohle bys to měl zvládnout
Datum: 12. března 2010 21:03
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 takže ta potvora musí bít v drážkách tych koleček že?
Datum: 12. března 2010 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ta potvora co presunuje kolecka musi bejt nasazena na ty 2 kolecka co nanich je drazka kolem dokola
Datum: 12. března 2010 20:15
 mam 21 a porad vynechava ale jede tak sem si kupil 23 a ta to ted dela taky cistim a tesnim vsecko ale cuka to a to je vse jeste si chcu kupit 250 myslite ze nebude tak poruchova jako fichtl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 7:37
 njn nekdy jo
Datum: 14. března 2010 7:37
 pod válec zkus dát jenom olejem napuštěný těsnění, pod hlavu nic. Pokud bys měl něco někde špatně utěsněnýho tak by ti to sálo falešnej vzduch a běželo samo do otáček to ti nedělá?
Datum: 12. března 2010 22:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky bych řekl předstih
Datum: 12. března 2010 21:39
 odtrh mam a predstih sem uz skontroloval a o zaclo robit jak sem sundal valec a dal ho spatky a pritam tam mam tesneni i hermosal
Datum: 12. března 2010 21:35
 Pokud ti to jede 2s a najednou chcípne a svíčka je mokrá máš blbě seštělovanej předstih, odtrh
Datum: 12. března 2010 21:08
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 skus seřídit směs...
Datum: 12. března 2010 19:44
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 skus seřídit směs...
Datum: 12. března 2010 19:44
 podle mě je to ucpaným kohoutkem
hele zkus ho rozebrat a vycistit a treba to pak bude lepsi kdyz ne tak sem napis no a nekdo si rady vedet bude
Datum: 12. března 2010 19:23
 proste to kopnu a drzim plny a asi 2sekundy to jede a chcipne a svicka hazi a je mokra
Datum: 12. března 2010 19:16
 poruchovej neni ani jeden stroj, jen to umět seřídit. Cukat může z nedostatku benálu=ucpanej kohout nebo ventil plovákovky, ucpaný trysky, špatná svíčka je toho dost a popis cuká to neni dostatečnej.
Datum: 12. března 2010 19:07
 Čau jaký olej je nejlepší do jawy 21 myslím převodový a motorový dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 7:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 castrol 2t a pp80
Datum: 13. března 2010 7:36
 tak jakej ten olej
Datum: 13. března 2010 7:13
 nahodou m2t by do převodovky šlo ale nwm co na to spojka ale namazani řetezu to je dobry olej
Datum: 12. března 2010 20:09
 ja davam 1:50
Datum: 12. března 2010 19:50
 tak si tam tej sračky dal moc
Datum: 12. března 2010 19:48
 já sem jezdil na motoroví olej STIHL červený a jezdilo to krásně fichtl jezdil pak jsem tam dal nějakou sračku a fichtl fubec nehtel jezdit furt to chcípalo.
Datum: 12. března 2010 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Převoďák PP80, motorák- Já mám rád Mogul TSF, ale je celkem drahý. Teďka už to je polosyntetika, což je pro fíka škoda. Teďka používám Motul Motomix 2T, zajíždím na něj Bábu 207 a dva fíky. Tak jsem zvědav jak to dopadne.
Datum: 12. března 2010 19:40
 mám s ním velice,ale velice nablahé zkušenosti
Datum: 12. března 2010 19:37
 jj m2t tam v žádném případě nemíchej
Datum: 12. března 2010 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na M2T zapomen..radsi...
Datum: 12. března 2010 19:36
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 ahoj nejlepší převodový PP80 a motorový buď M2T nebo STIHL červený do motorových pil
Datum: 12. března 2010 19:27
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zajizdej se pistni krouzky nebo ne ? nekdo rika ze jo nekdo ze en vyjadrete se prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 20:22
Jméno: skuseny fikus
IP: uživatel1506
 este jednu vec ktomu nekdy to sedne po 5km coz je vímka, nekdy po 100km a dokonce jsem jedny krouzky zajizdel asi 1500 km jenze to bylo i mou chybou hnedka ze zacatku jsem tam daval kvalitni olej a ty krouzky vubec neubejvaj na M2T ubejvaj hodne rychle
Datum: 12. března 2010 20:22
Jméno: skuseny fikus
IP: uživatel1506
 cau krouzky musis zajet a vetsinou se zajizdej hur nez vybrus, zajety krouzky poznas tak ze polozis nohu na nakopavacku a nemela by se propadat pokud se propada tak je to nezajety a taky se mi stalo to ze jsem dal novy krouzky a vubec nesedeli polozil jsem nohu na nakopavacku a hnedka se to propadlo vubec to nemelo kompresi a ty krouzky si vubec nesedali, ale nestava se to casto asi byl nakej sisatej valec pritom vybehanej moc nebyl vtom pripade je lepsi dat jinej valec. na to zajizdeni doporucuju olej M2T rychlejc to sedne a dej ho tam vic a az sednou tak tam lij co chces ja pouzivam lepsi oleje v mensim pomeru
Datum: 12. března 2010 20:20
 jj taky ted zajíždím kroužky,mám tam 1:33 oleje,zatím jezdim na pul plynu,najel jsem asi 25 km,eště takovejch 100 km počkám a pak budu jezdit normálně
Datum: 12. března 2010 19:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 po 100 kilákách jsou ty kroužky zajetý. Oleje dávat víc nemusíš (ale když dáš tak tím nic nezkazíš) a těch 100 km to moc nehoň
Datum: 12. března 2010 19:32
 jo zajeď to.Nemusíš jak výbrus,ale aspoň tech 50 km
Datum: 12. března 2010 19:30
Jméno: mustis
IP: uživatel1553
 určitě na 100 péro zajet
Datum: 12. března 2010 19:28
 ja bych to asi zajel ale prozatím s tím nemám zkušenosti
Datum: 12. března 2010 19:26
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , osobne nejsem pro zajizedeni 500 km a vice jak nekteri tvrdi ale myslim si ze kdyz das neakou pohyblivou a namahanou cast do motoru tak bys ji mel poskytnout aspon trochu casu aby si sedla a vic ji mazat , pro pistni krouzky bych doporucil 50 km s vetsim pomer mazani a smitec.
Datum: 12. března 2010 18:52
 muj nazor ano,teda pokud to nechceš zmrvit jako já jednou sem to vubec nezajel a domrdal sem válec... ,počkej po 20 hodině je tu víc lidí,tak se tu někdo vyjádří...
Datum: 12. března 2010 18:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Zdarec draci NejaK se v tom nevyznám co když mám na pístu ze predu vyražené B2 potřebuju vedet jake pístní kroužky tam mám hodit dík za odpoved....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 17:12
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 A kčemu je to dobre?
Datum: 13. března 2010 17:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 než ja tam dáš, tak jim jemnym pilníčkem sraž nepatrně hrany...
Datum: 13. března 2010 12:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Jojo zajedu to a snad to buide už šlapat....
Datum: 12. března 2010 19:54
 jo,a jen ti radím,hned nejezdi naplnej koel,a dej tam víc voleje
Datum: 12. března 2010 19:53
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 ok v pondělí kupím ty správné dám je tam a uvidíme
Datum: 12. března 2010 19:51
 jo to bylo stoprocentně tím
Datum: 12. března 2010 19:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel4167
 Ešte sem se chtěl zeptat kdy sem tam mel krouzky na zadny vybrus a mely tam byt krouzky na 2. vybrus a strašne to klepalo a hartusilo chápe te me ne bylo to příčinou těch špatných píst. kroužku?
Datum: 12. března 2010 19:46
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 Dík moc draci....
Datum: 12. března 2010 18:25
 jj 38.50...druhej výbrus
Datum: 12. března 2010 18:22
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 myslim ze 38.50
Datum: 12. března 2010 18:02
 Zdravim, draci chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte skušenosti s přetypováním ČZ 175 na 125 jestli je to vůbec reálné díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 17:55
Jméno: milan
IP: uživatel8379
 zdar jj da ale mato malej haček musiš sehnat techničak na čz 125 a vybrousit čislo na karterech
je si maš ICQ moje ICQ je 554141102 ju ozvase
Datum: 28. března 2010 17:55
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Posl.aktualizace: 12. března 2010 18:27
 nevim přesně jak u babetty ale asi bude potřeba uříznout a nasadit na origo koleno
Datum: 12. března 2010 18:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a jak to mam upravit?????????ja bych dal 12209 ten předposlední ten vypada jak na babetu to koleno!
Datum: 12. března 2010 17:35
 Přesně nepadne žádnej, musí se upravit
Datum: 12. března 2010 17:10
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 kde tady ma sesa drappák na pincka hodte odkaz pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 19:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2419.html jedině totok. Ale pokud chceš fakt drapák, zkus jiné obchody
Datum: 12. března 2010 19:36
|



|