Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 17:47
 podla mna je to velmi onicom konstrukcia .... ako u jawy555 stim si len znizil vykon... podla mna
Datum: 14. prosince 2009 17:47
 je to 16, takze ne a ze bych ho tam nedal uz jen z toho duvodu ze ma sikne hrdlo, pro toho si si neudela nejaky mezikus a nasroubuje si to tam jak je tak to bude tyct plovakovka...takze videl bych ten bing, dellorto...jinak pravda ty cinske amaly jsou levne a jsou to 18, udajne to i pry jede ale osobne tomu neverim...Standa o tom Amalu neco wi, jinak za mych mladych let se davaly, jak uz bylo receno, Jikovacky karbce vyssich kubatur, dodneska se da setkat na zavode s jikovem 2920 (doufam ze je to dobre), proste 20mm dif. spadove konstrukce...
Datum: 14. prosince 2009 17:20
Jméno: hejča
IP: uživatel4734
 nejelo by to lépe,je to difuzor 15mm,takže menší než u fichtla 20,21,23 a i na jawě 05 by to nejelo o nic lépe.Na seriového fichtla,aby jel trošku lépe je ideální a asi i nejlevnější verze jikov 18mm nebo bing 18mm,dellorto atd..je toho mraky.Hlavně nekupuj nějakou čínu co se dává na mini-bike.to není karburátor,ale hračka
Datum: 14. prosince 2009 16:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 řekl bych že je to z německýho sola
Datum: 14. prosince 2009 16:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Radsi nakej bing nebo dellorto tohle je na nejakyho veterana
Datum: 14. prosince 2009 16:24
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak se mi to nahodou povedlo
Datum: 14. prosince 2009 16:12
 Je jednorychlostní babeta všeobecně brána jako křáp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:22
 perfektne sedly valec po vybrusu, to pak vydrzi vecnost...to je pak parada, je to to samy jako zajety chrchlove co dodnes litaj od vyroby jen s nultym vybrusem...a jak litaj, kam se na to vetsina fiku hrabe, toho si povazuj, to jsou ty nejlip udelany a zajety valce...jinak ty 210 (podobne jako Stela a jeji typy a podtypy) mely v pozdejsich letech obrovsky vule, mizerny dilensky zpracovani, vubec to zachazeni v tovarne a jeji kompletace byla des, z toho taky vychazi secky ty poruchy, ta 2Q prevodovka sama o sobe je vybornej mechanizmus co by slouzil pomerne dlouho ale diky tomu, ze byla babett blbe vyrabena (na netu je dokonce takova slohovka o vyvoji babett, tady to obdobi je hodne kritizovano a neni se cemu divit), jakym zpusobem vyrabena a taky cim (i v te slohovce je psano o prakticky zdevastovanych vyorbnich zareni s obrovskejma vulema) a kym...jakoze prve 210 byly vyborne a diky tomu se prodavaly more 210 ktere uz byly flakane tak si kazdej mysli ze ty 2Q jsou proste mizerny, v drtive vetsine je to pravda...ta prevodovka ma na papire jen asi dve nevyhody - blbe odstupnovana (kopce jsou spatne vyreseny problem) a taky velka nachylnost na jakoukoliv kapku na celistech coz pak nedovoli zarazeni obvykle toho druheho kvaltu nebo po dlouhe dobe (taky ale ty celisti musi behat v naprosto suchem prostredi, je tak konstruovana, bohuzel je to ale casty problem prave diky prosakovani oleje pres netesnosti diky daloby se rict vyrobni vade)...
Datum: 15. prosince 2009 22:22
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja mam babettu 210 dvourychlostni. kdyz sem ji koupil mela najeto 5 000km. tet ma najeto asi 16 000. furt puvodni pist, krouzky, zadnej vybrus,proste v motoru vse puvodni. jezdim na ni ve dne v noci, za sucha za deste, v lete v zime, moc ji nesetrim a furt slape jak hodinky. ikdyz pravda ze krouzky by uz mozna neskodily vymenit, ale po 16 000km parada ne?
Datum: 15. prosince 2009 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel8221
 dvoukvalt je krám,to se furt sere........jednokvalt i v rozhašenym stavu jede furt
Datum: 15. prosince 2009 10:10
 krap? jak uz bylo receno, rikaj to neznali lidi (nejenze nejeli ale ani vubec netusi, daji na pomluvy a nazory druhych, vlastni si pak vytvori z nich bez ohledu na to ci to v ruce meli ci ne, neobjektivni) nebo zavistivci nebo proste trochu vic movitejsi (casto rozdil mezi nima a normalnim clovekem je vic penez a min mozkove hmoty, ducha) co by se s babettou proste nezahazovali, je to pod jejich uroven...rozdil v 2Q a 1Q babe je pomerne znacny, i gdyz jedou dalobyse rict stejne, ma ta 2Q sic automaticke razeni (udajne ma radit 1-2s) ale jeji nevyhodou je jeji prestupnovani hlavne na rovinku, jak uz bylo receno ma problem v kopci, ze dlouho trva nez zaradi na prvni kvalt je jeste dobry, gdyz pak preradi a znova tam pod otackama zaradi dojku ktera vubec netahne a nez zas najde jednotku tak stroj pak jede o neco malo rychleji nez snek, chudaci ti co maj startpaku a nemaj slapky (myslim slapaci na kole, mopedu, tudiz ne na ulici aby nenastala mylka)...navic se ta prevodovka sere a pri relativne stejny spotrebe aji max v je jedinym rozdilem prave ta 2Q (at uz vyhoda ci nevyhoda), u luxusnejsich 210 blikny, pak jina nadrz, kola a jine je to porad 207/500 nebo jeji mezityp 356...ty 356 byly ve dvou provedenich a ta silnejsi je asi nejlepsi baba na kery sem jel, od normalni 207 se lisi tusim ze jen svetlem (kulate, z 210) a tachacem (do 80km/h, podobny fichtlackemu)...ale abych se vratil k polozene otazce - proc dedove, rybari a jini prevazne duchodci jezdi na nakup, na ryby, na postu prave na babette (jine mopedy typu stadion nevyjimaje)? jednoduchost, levny provoz, (u 207) relativni spolehlivost a nizke naroky (nebo vlastne zadne) na udrzbu...a smeje se jim negdo? a co gdyby? vadi jim to? zapisuj si jmena tech jez se ti smeji, na stary kolena bud na necem podobnym budou jezdit taky nebo budou jezdit na kriplkare (bez urazky, mineno v kontextu movitejsich lidi jez si koupi radeji moto "na urovni" sestikuli, mnozi nezvladnou a ...)...a za sebe muzu rict - jsem krajikar, rad se kocham, hlavne gdyz nemusim po svejch...touto cestou bych chtel podekovat vsem pritomnym co to precetli az do konce, krouti hlavou a divi se, coby, dyt jsou to jen myslenkove pochody jednoho jaware co uz toho ma dneska fakt dost a mele z hladu
Datum: 14. prosince 2009 23:11
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja mam 207/s100 a taky mam 210 a musim uznat, ze mi lip jede ta 207 tamta je sice o trochu rychlejsi ale fakt jen o trochu takze muj nazor je ze krap je spis 210 (obe jsou dobre ale 207je proste lepsi)
Datum: 14. prosince 2009 21:32
 podle mě je jednorychlostní když už nic jinýho spolehlivější.
Datum: 14. prosince 2009 18:34
 Mě si jeden chlap přijel pro babetu, pak se zhrozil, že není dvojrychlostní a s nadávkami odjel.....
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 není krám. Taťka měl 210 a pořád se mu tam něco sypalo v převodovce. Co mu to ukradli před pěti lety tak si teď děda pořídil babetu ( a aji pařeza jko důchodce ať se nenudí ) a v pohodě nic se nesype. A taky s emu u té 210 stávalo to o markovi....>
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 Mno ja ji měl a myslem že je křap fichtl je lepší
Datum: 14. prosince 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To že to je křáp říkaj jen závistiví lidi,nebo jen ty co to vubec neznaj
Datum: 14. prosince 2009 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já mám 207 taky jedno kvalt.... kámoš má 210 a ta má prý problém v kopci. Když už to nezvládá dvojka, tak to hrozně trvá než zařadí jedičku...... to se ti u jednorychlostní stát nemůže
Datum: 14. prosince 2009 16:39
 Proč by měla být brána jako křáp?  ...vůbec není...Mě se taky smějou lidi ,že mám Fichtla jenže ja si vozím zadek ,ale oni chodí pěšky....a když se mi směje někdo kdo má silnější moto odpovím já se dostanu tam kam ty jen pomaleji...  ,ale vůbec se zato nestydím mám svého fichtla rád  ..je to pekelny stroj  ..
Datum: 14. prosince 2009 16:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 13:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovej krap a ma to kotouc dyt to sotva rozjel
Datum: 15. prosince 2009 13:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To zacne hazet a je to v haji pac kdyz to zvednes na zadni a i mirne pootocis riditkama na stranu hned pri dotyku prednim kolem a pak to zacnces srovnavat tak je to strasne haklivy....si myslim aspon
Datum: 15. prosince 2009 13:07
 denzileck-to je jasny ze tam bude kotouc,paknama by to na predek asi nepostavil
Datum: 14. prosince 2009 22:35
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus da sa nejak zechranit dyz bych sa roztrepal tak je ten prvni? je na to nejaky figl?
Datum: 14. prosince 2009 22:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Asi jo ale mozna se mi to zda ale ma to kotouc ve predu nebo ne?
Datum: 14. prosince 2009 20:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 To je 21 že?
Datum: 14. prosince 2009 19:06
 mě to taky tak připadá že je to fichtl ale je to drsné jak se překulí.
Datum: 14. prosince 2009 18:04
 ale ta baba co delala ten burnout,tesne pred tim ,,fichtlem'' je fakt dobra
Datum: 14. prosince 2009 17:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 řeknu Vám ty lidi jsou kokoti
Datum: 14. prosince 2009 17:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 motor byl podobnej , k tomu videu se da jenom rict ze to je sestrih debilu
Datum: 14. prosince 2009 17:12
 cau draci, nevite jestli se cislo motoru musi shodovat s cislem v technicaku?nebo ho musim na tom motoru vybrousit a vyrazit tam to co je vtechnicaku? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 12:06
Jméno: fichtl12
IP: uživatel8229
 nemusi se to shodovat, bere se to jako dil uz.. hlavne se divaj na cislo ramu... ale kdybys mel v technicaku psano ze ten motor byl menenej a bylo k nemu
prirazeno naky cislo tak by se ti na to podival... takhle jsem to mel s cezetou
Datum: 15. prosince 2009 12:06
 nemusí, to číslo co maš v techničaku (vin kod) tak se ti musí shodovat s číslem rámu
Datum: 14. prosince 2009 19:48
 Jako náhradní díl... nemusí !!! Mě to taky neshodovalo se a na STk se mi na to ani nedíval.
Datum: 14. prosince 2009 18:08
 Ahoj nemusí motor je dnes už braný jako náhradní díl...
Datum: 14. prosince 2009 16:07
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 seso prosím tě kdy se otevře fichtlkrámek potřebuji ND na babettu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 14:31
 Po novym roce
Datum: 14. prosince 2009 14:31
Jméno: dino
IP: uživatel2953
 cus lidi chtel bych se zeptat mam pareza 555 s motorem z 20, papiry na 555, slo by to prihlasit s timdle motorem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 13:08
 nechej si udělat výmaz čísla motoru z techničáku, na STK je to pak zajímat nebude, bude tam motor Jawa 50 a jestli ten motor má kulatý nebo hranatý žebrování už dneska v době bastlů a slátanin
nikdo neřeší. Toť můj názor.
Datum: 14. prosince 2009 13:08
Jméno: Standa
IP: uživatel8221
 hele muzeme tu teoretizovat,ale jak to v reálu dopadne nikdo z nás neví. Teoreticky by to vadit nemelo,protoze je to v podstate stále motor Jawa 50,ale ruku do ohne za to nedam. Taky sme jeli na evidencku s moped autem,kde meli kontrolovat pouze stitek a motor,protoze mopedy ani cislo ramu nemaji(konkretne fichtl ani nikdy cislo ramu nemel) a oni hledali vyrazeny cislo ramu a nakonec ho nasli a nedopadlo to dobre,protoze nesedel stitek s kaslí ..........a protahlo se to o nesmyslny papirovy rizeni s prestavbou rámu atd......no opruz......mozna je lepsi se napred zeptat na svojí STK at víš do čeho jdes......nebo se zeptej nekoho kdo motorky prihlasuje at se vyhnes zbytecnejm komplikacim....... ono jak je jednou namrvenej protokol z evidence,tak uz se to spatne resi......
Datum: 14. prosince 2009 10:38
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Hel lidičky sice to neni dotaz na fichtla ale mam dotaz dělam generalku jedne babety Jmenuje se Fantastic motor a chybi mi tam pastorek jestli mate informace o tomle typu babety pls poskytně te dik moc na netu jsem o tom nenašel ani zminku jenom o jejich novinkach
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 22:21
 zdr - hele jel jsem se ted projet - teplota kolem nuly - a nejak nejel - byl proste chciplej - jak za studena tak za tepla - a neni to zadnej chropl - proste pan mustang- jinak jezdi - ale tak cim by to mohlo bejt???- svicka???? - ale rikam ten vykon byl v haji - na rovine mu mrte trvalo nez se vyttah na 50 km/h na trictrvrte plynu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 12:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na snehu je prave nejvetsi prdel
Datum: 14. prosince 2009 12:01
 nj - tak dik za rady - ja ho pojedu projet, jestli nenapadnou haldy snehu, a uvidim jak pojede - dystak kdyz nepojede zkusim zjistit novy poznatky a zase se tady zeptam......
Datum: 13. prosince 2009 22:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 v poho
Datum: 13. prosince 2009 22:41
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Aha tak to se ti omlouvam
Datum: 13. prosince 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem ale mluvil o tom prispevku hned pod tim mim kde pise , ze ty kopce co jezdi v lete tak ted(v zime ) nema za 3 narok . kapisto ?
Datum: 13. prosince 2009 22:05
Jméno: Dzerbi@seznam.cz
IP: uživatel5743
 No sice chlapče nevim co jsi vystudoval nebo nevim o tě to učil ale řekl jsi peknou blbost jasně řekl že venku bylo 0 stupnu.
Datum: 13. prosince 2009 21:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 naoapak motor jede lip za studena to by si mel vedet hustsi vdzuch´=vic smesi , ale opet vyvzstava otazka zda se da moturek z jawy prirovnat chovanim k motoru
Datum: 13. prosince 2009 21:52
 no tka jako jaho nechal zahrat zj - prostej sem jel tka 2 km jen tak lechtacka - ale pak tka po 10 km - to proste ty kopce co jezdim v lete za 3 tak ted ujsem nemel narok....
3 3
Datum: 13. prosince 2009 21:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ten fichtl potrebuje aspon 3 x vytocit do plnejch nez chytne paru neni to 4 takt i kdyz tam je to v mnoha pripadech este horsi ja se s varadero pres 100 za studena nedostanu
Datum: 13. prosince 2009 21:49
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Hej častym problemem byva to že nikdo když nastartuje fichtla nenecha ho zahřat aspoň 5 minut ať se motor rozběžíí když ho nakopneš a hned jedeš tak se nedim že byl chciplej
Datum: 13. prosince 2009 21:46
 Zdar draci,jezdí se nějaké závody fichtlů okolo Olomouce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 15:18
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 Medlov a Hrabenov
Datum: 14. prosince 2009 15:18
 taky bych rád něco skusil ale o ničem nevim
Datum: 14. prosince 2009 10:34
Jméno: David Zdařil
IP: uživatel5685
 Tak co já vím tak se jel recefest ...Mezice,,, ale jinak nevim..taky bych nákej zajel pristi rok
Datum: 14. prosince 2009 10:31
Jméno: ondra 250
IP: uživatel5563
 zdar mám jawu 250/353 po delší době ji uvádim do provozu ,když ji nakopnu a vytočím do otaček motor se jakoby vypne a v nížsích otáčkách zase naskočí a pak chcípne, a když jí vytočím ampérmetr je v mínusu , kohout průchozi a karburator perfektne vyčištěn nejspíš něco v elektrice ale nevim co ?? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 0:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě tohle dělalo,když sem měl přepolovanou baterku (obraceně zapojenou),ale muže to být hodně jiných věci
Datum: 14. prosince 2009 0:43
 Draci, venku uz na moto je zima,,, a proty co se nudi a radi by neco udelali uzitecneho s ceho bude uzitek i pro ostatni,,,tak je tu vyzva,,najde se tu nekdo kdo si udela cas nejakych 10hodin cas aby vyhledal na netu a ulozi moto akce burzy,zavody,srazy, vystavi tu http://www.sesa-moto.cz/vikendovka/ ja sem to kdysi kazdej rok plnil ale uz da roky na to neni cas ani sila,,, vkladani je jednoduche a je vsem pristupna,, jen vlozit nazev, misto,datum,odkaz na mapu stahnutovou na seznamu v mapach a nejaky obrazek kdyz se na netu najde,, ujme se toho nikdo a nebo to mam radsi zavrit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:08
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 16:35
Jméno: lng
IP: uživatel7060
 drsné foto
Datum: 14. prosince 2009 16:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pockej az ti to uklouzne a pak ti na tu gumu ostatou spadne cumak
Datum: 14. prosince 2009 12:03
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Ovšem to sání je katastrofální  zkus si o tom neco zisti a predelat to
Datum: 14. prosince 2009 8:52
 jsem svědav jk dlouho ti vydrží ventilek u duše
Datum: 13. prosince 2009 21:23
Datum: 13. prosince 2009 20:58
 použil bych menší šroubky.. do snehu dobrý  ale jinak kktina.. videl jsem jak nekdo pouzil vruty
Datum: 13. prosince 2009 20:57
 Mám takovou příhodu. Přijel si zájemce na babetu, zeptal se jestli jezdí, svezl se tak 3metry a řekl: beru!!!!! Řekl já tomu nerozumím, kdyžtak to dám do opravy, když se to rozbije. Dám vám 4000 a hned sepíšem kupní smlouvu. Já mu podal návod k obsluze a on jo to je jednorychlostní, tak to nechci, pak zanadával, že jel 140km a koupil cestou jen brambory, pak nased do auta a byl pryč. Co mu mohlo vadit na jednorychlostní babetě, když tomu ještě jak říká vůbec nerozumí????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:18
 asi myslel že je to jako na plochodrážní mašině.na jedničku 120 kmh a na dvojku 240 kmh.a 120 je mu asi málo.měls mu zlomit nos a ať si prdel dělá z plastelíny
Datum: 13. prosince 2009 21:18
 A jestli blbě četl, to není moje mínus......
Datum: 13. prosince 2009 21:08
 To nevím, on zaběhl do auta se slovy, že do inzerátu jsem napsal dvourychlostní a že si to vytiskl, ale pak se podíval a přiznal že tam dvourychlostní napsáno není.
Datum: 13. prosince 2009 21:08
 A věděl že je jednorychlostní už do předu?
Datum: 13. prosince 2009 20:50
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Zdravim draci  , prosim Vás když dám na fichtla tu hvězdicovou hlavu jaké to má plusy a mínusy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:38
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tak určitě lepší chlazení...hlavně ve vedrech, zalezi jakou hlavu koupis...pokud od frikulína...tu ti tady doporucí vsichni .. tak budes mít vetsí kompresi a nárůst krouťáku od nizsích otácek ,, ale ve vlastním zájmu by sis měl udělat pořádně spodek... nejlíp CKR na jehlách ale 5,5ml vydrží i bronzová sériová ojnice.. jinak pak samozřejme naky mereni predstihu bude snadnejsi jinak nevim co bych ti k tomu mel jako zakladni info jeste rict ... to je asi vsechno
Datum: 14. prosince 2009 10:38
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
Datum: 13. prosince 2009 21:23
Jméno: Jedla
IP: uživatel8212
 Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
Datum: 13. prosince 2009 21:16
 Takovej zrenovovanej 550 s hvězdicocou hlavou-krása pohledeť.....
Datum: 13. prosince 2009 21:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vyssi vykon kvuli kompresy lit to chladi ale ja si naopak myslim ze to je hezky
Datum: 13. prosince 2009 20:40
 Je to ošklivý
Datum: 13. prosince 2009 20:35
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:02
 No je, jenže jsem s ním už všechno zkoušel, a nemám na to trpělivost.Už asi 2 měsíce ho dávám dokupy a pořád nic..
Datum: 14. prosince 2009 20:02
 No je, jenže jsem s ním už všechno zkoušel, a nemám na to trpělivost.Už asi 2 měsíce ho dávám dokupy a pořád nic..
Datum: 14. prosince 2009 19:59
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 no fakt.. není to škoda prodávat takový pěkný stroj ?
Datum: 14. prosince 2009 16:47
Jméno: ling
IP: uživatel7060
 není to škoda ?
Datum: 14. prosince 2009 15:32
 mě ta cena připadá trochu vysoká neříkám moc ale trochu. Já bych tam spíš napídl slevu dejme tomu 100 Kč.
Datum: 14. prosince 2009 13:58
 Jo to mě tky napadlo, protože: bratr má zapojený zadní i přední světlo, kde má žárovky 6V 15W přední, 6V 5W- zadní praskla mu přední žárovka za 2 min.Já nemém zapojené zaní světlo, ale ve předu mám 6V 15W a žárovka mi tam vydržela.To může byt tím že je slabé magneto?
Datum: 13. prosince 2009 20:46
 tak slabý magneto???
Datum: 13. prosince 2009 20:34
 Všechno to sem zkoušel, už nwm čím to je...a to nejsou noviny.xD.Zatěsněný to je lukoprenem, a na tom je dán nějakej silnej alobal.Ale ted to mam kompletně nově zatěsněný, uz to nevypadá takhle.
Datum: 13. prosince 2009 20:28
 no, pokud jsi zkoušel vyměnit svíčku, kondenzator, řádně nastavit předstih a odtrh, nastavit správně hladinu v karburátoru a hlavně seš si jistej, že to nikde nesaje falešný vzduch a přesto nestartuje, je to skoro napováženou pro mne by to však nebyl stejně důvod k prodeji. Mimochodem, co to máš za noviny omotaný okolo toho kolena výfuku?
Datum: 13. prosince 2009 20:26
 cus chci jeste poradit jak se to dela se sekundarkem a primarkem abz mi to slo vic do sily a naopak aby mi to slo co nejvic do rychlosti. a nejenom s primarkem a sekundarkem ale se vsim co s tim ma neco spolecneho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 18:43
 Je to jak u převodů na bicyklu  ....
Datum: 14. prosince 2009 18:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 13. prosince 2009 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel8213
 tak co chces vlastne?? do sily a nebo do rychlosti?? oboji najednou nejde.......
Datum: 13. prosince 2009 21:56
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:03
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 mně to delal předstih nebo ohrkaná vačka nebo skus dotáhnout hlavu
Datum: 20. ledna 2010 19:03
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 bud předstih nebo ložisko na klice to muže taky delat delal mi to fichtl i 250 ka
Datum: 07. ledna 2010 23:23
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 máš velký předstih,když to střílí tak to většinou háže pozdě jiskru,v době kdy jde už píst z horní ůvrati dolů a proto to střelí pozdě zapálenou směs do výfuku,chapeš?
Datum: 19. prosince 2009 10:23
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 Karbec jsem vyčistil
Datum: 14. prosince 2009 19:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 kdyz to strily tak to je predstih.. to mi taky delalo... dokonce kdyz sem to nastartoval a drzel sem plnej plyn tak mi z karbce litaly modry plameny
Datum: 13. prosince 2009 21:42
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 podle mě by měl byt předstih v pohodě ale skus no uvidiš
Datum: 13. prosince 2009 21:14
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 vyčisti karbec a skus předstih
Datum: 13. prosince 2009 19:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 trysky
Datum: 13. prosince 2009 19:46
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 15:31
 No skus svíčku .. Někdy mi to taky dělá ..  prošteluju předstih nebo pročistím kladívka.
Datum: 16. prosince 2009 15:31
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 Karbec je úlpně v pořádku
Datum: 14. prosince 2009 19:15
 je to předstih setkal jsem se stím už víckrát
Datum: 14. prosince 2009 17:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jj tohle delaj ucpany trysky nebo mala komprese ale to je nepravdepodobny jestli to jelo hod tam jinej funkcni karbec a pofrci to
Datum: 13. prosince 2009 22:43
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 No podle toho kde ti dotika dobře jestli jenom do plovaku nebo aji karburatoru?? Muže taky být plovak sekly nebo praskly tak že neudržuje spravnou hladinu benzinu taky byvaji často ucpané trisky špatně seřizena jehlička. a pokud ne tak špatně seřizeny předstih nebo špatna svička. Musiš to postupně projet a zkoušet
Datum: 13. prosince 2009 21:51
Jméno: viktor007
IP: uživatel768
 zdravim, muzou mi neco rict na technicke kdyz na skutru mam misto 50ccm valec 70ccm valec? a jeste se chcu zeptat, kdyz mam ridicak AM a v technicaku mam napsano 45km/h a jedu treba 60 tak mi muzou policajti neco rict? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 14:44
Jméno: Michal
IP: uživatel4718
 2viktor007: Jsem strážníkem obecní policie a tohle se opravdu neřeší. Hlavní je údal uvedený v TP. To jestli to jede víc nebo mín je již jedno. A na válec se ti nikdo koukat nebude.
Datum: 05. června 2010 14:44
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 kámoš má derbi gpr, psáno 45km/h a lítá s tim kolem kila, stejně tak to je u nás, s aprilkou RS 50
Datum: 13. prosince 2009 20:15
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 staci ve meste jezdit tech 45 a s policajtama zadnej problem mit nebudes, kamos ma taky AM jel mimo mesto 65, policajti ho staveli a nic mu nerekli
Datum: 13. prosince 2009 19:40
 Pokud na tom válci bude nějaké číslo jako 70ccm a podobně, tak bych ho raději odstranil....
Datum: 13. prosince 2009 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau tak v tom první bodě ti to skoro nemůžou dokázat. Leda by ti sundali válec přeměřili šuplérou a vypočítali obsah. Což nikdy nedělají. Akorát překontrolují čísla rámu a motoru. V tom druhém případě už ti něco mohou udělat. Když pojedeš přes město 60, tak tě zastaví a když máš v TP 45 km/h tak ti udělat něco můžou. Proto třeba fichtla můžeš řídit až od 16 let kvůli tomu, že má v TP maximálku 65 km/h
Datum: 13. prosince 2009 19:37
 zdar, mohl by mi nekdo poradit kde sehnat nakresy na kolecka do prevodovky od Jawy 555? tatka mi je muze vyrobit ale potrebuju nakresy...mohl bych si udelat lepsi prevodovku ale nemam poneti jaky rozmery a pocet zubu zvolit, mohl by mi nekdo prosim poradit? diky predem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:43
Jméno: Standa
IP: uživatel8221
 skus napsat do jawy
Datum: 14. prosince 2009 10:43
|



|