slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1431  1432  1433  1434  1435  1436  1437  1438  1439  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
zdar śel by tento karburator na pionyra a pridal by nejaky vykon? http://aukro.cz/item850673958_fichtel_sachs_karburator_jako_novy.html sory ale musite to skopirovat nevim jak se to dela jako odkaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna je to velmi onicom konstrukcia .... ako u jawy555 stim si len znizil vykon... podla mna
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 16, takze ne a ze bych ho tam nedal uz jen z toho duvodu ze ma sikne hrdlo, pro toho si si neudela nejaky mezikus a nasroubuje si to tam jak je tak to bude tyct plovakovka...takze videl bych ten bing, dellorto...jinak pravda ty cinske amaly jsou levne a jsou to 18, udajne to i pry jede ale osobne tomu neverim...Standa o tom Amalu neco wi, jinak za mych mladych let se davaly, jak uz bylo receno, Jikovacky karbce vyssich kubatur, dodneska se da setkat na zavode s jikovem 2920 (doufam ze je to dobre), proste 20mm dif. spadove konstrukce...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: hejča      IP: uživatel4734    
nejelo by to lépe,je to difuzor 15mm,takže menší než u fichtla 20,21,23 a i na jawě 05 by to nejelo o nic lépe.Na seriového fichtla,aby jel trošku lépe je ideální a asi i nejlevnější verze jikov 18mm nebo bing 18mm,dellorto atd..je toho mraky.Hlavně nekupuj nějakou čínu co se dává na mini-bike.to není karburátor,ale hračka
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
řekl bych že je to z německýho sola
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Radsi nakej bing nebo dellorto tohle je na nejakyho veterana
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak se mi to nahodou povedlo
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jednorychlostní babeta všeobecně brána jako křáp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
perfektne sedly valec po vybrusu, to pak vydrzi vecnost...to je pak parada, je to to samy jako zajety chrchlove co dodnes litaj od vyroby jen s nultym vybrusem...a jak litaj, kam se na to vetsina fiku hrabe, toho si povazuj, to jsou ty nejlip udelany a zajety valce...jinak ty 210 (podobne jako Stela a jeji typy a podtypy) mely v pozdejsich letech obrovsky vule, mizerny dilensky zpracovani, vubec to zachazeni v tovarne a jeji kompletace byla des, z toho taky vychazi secky ty poruchy, ta 2Q prevodovka sama o sobe je vybornej mechanizmus co by slouzil pomerne dlouho ale diky tomu, ze byla babett blbe vyrabena (na netu je dokonce takova slohovka o vyvoji babett, tady to obdobi je hodne kritizovano a neni se cemu divit), jakym zpusobem vyrabena a taky cim (i v te slohovce je psano o prakticky zdevastovanych vyorbnich zareni s obrovskejma vulema) a kym...jakoze prve 210 byly vyborne a diky tomu se prodavaly more 210 ktere uz byly flakane tak si kazdej mysli ze ty 2Q jsou proste mizerny, v drtive vetsine je to pravda...ta prevodovka ma na papire jen asi dve nevyhody - blbe odstupnovana (kopce jsou spatne vyreseny problem) a taky velka nachylnost na jakoukoliv kapku na celistech coz pak nedovoli zarazeni obvykle toho druheho kvaltu nebo po dlouhe dobe (taky ale ty celisti musi behat v naprosto suchem prostredi, je tak konstruovana, bohuzel je to ale casty problem prave diky prosakovani oleje pres netesnosti diky daloby se rict vyrobni vade)...
 
 
Datum: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
ja mam babettu 210 dvourychlostni. kdyz sem ji koupil mela najeto 5 000km. tet ma najeto asi 16 000. furt puvodni pist, krouzky, zadnej vybrus,proste v motoru vse puvodni. jezdim na ni ve dne v noci, za sucha za deste, v lete v zime, moc ji nesetrim a furt slape jak hodinky. ikdyz pravda ze krouzky by uz mozna neskodily vymenit, ale po 16 000km parada ne? :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8221    
dvoukvalt je krám,to se furt sere........jednokvalt i v rozhašenym stavu jede furt
 
 
Datum: 15. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krap? jak uz bylo receno, rikaj to neznali lidi (nejenze nejeli ale ani vubec netusi, daji na pomluvy a nazory druhych, vlastni si pak vytvori z nich bez ohledu na to ci to v ruce meli ci ne, neobjektivni) nebo zavistivci nebo proste trochu vic movitejsi (casto rozdil mezi nima a normalnim clovekem je vic penez a min mozkove hmoty, ducha) co by se s babettou proste nezahazovali, je to pod jejich uroven...rozdil v 2Q a 1Q babe je pomerne znacny, i gdyz jedou dalobyse rict stejne, ma ta 2Q sic automaticke razeni (udajne ma radit 1-2s) ale jeji nevyhodou je jeji prestupnovani hlavne na rovinku, jak uz bylo receno ma problem v kopci, ze dlouho trva nez zaradi na prvni kvalt je jeste dobry, gdyz pak preradi a znova tam pod otackama zaradi dojku ktera vubec netahne a nez zas najde jednotku tak stroj pak jede o neco malo rychleji nez snek, chudaci ti co maj startpaku a nemaj slapky (myslim slapaci na kole, mopedu, tudiz ne na ulici aby nenastala mylka)...navic se ta prevodovka sere a pri relativne stejny spotrebe aji max v je jedinym rozdilem prave ta 2Q (at uz vyhoda ci nevyhoda), u luxusnejsich 210 blikny, pak jina nadrz, kola a jine je to porad 207/500 nebo jeji mezityp 356...ty 356 byly ve dvou provedenich a ta silnejsi je asi nejlepsi baba na kery sem jel, od normalni 207 se lisi tusim ze jen svetlem (kulate, z 210) a tachacem (do 80km/h, podobny fichtlackemu)...ale abych se vratil k polozene otazce - proc dedove, rybari a jini prevazne duchodci jezdi na nakup, na ryby, na postu prave na babette (jine mopedy typu stadion nevyjimaje)? jednoduchost, levny provoz, (u 207) relativni spolehlivost a nizke naroky (nebo vlastne zadne) na udrzbu...a smeje se jim negdo? a co gdyby? vadi jim to? zapisuj si jmena tech jez se ti smeji, na stary kolena bud na necem podobnym budou jezdit taky nebo budou jezdit na kriplkare (bez urazky, mineno v kontextu movitejsich lidi jez si koupi radeji moto "na urovni" sestikuli, mnozi nezvladnou a ...)...a za sebe muzu rict - jsem krajikar, rad se kocham, hlavne gdyz nemusim po svejch...touto cestou bych chtel podekovat vsem pritomnym co to precetli az do konce, krouti hlavou a divi se, coby, dyt jsou to jen myslenkove pochody jednoho jaware co uz toho ma dneska fakt dost a mele z hladu :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja mam 207/s100 a taky mam 210 a musim uznat, ze mi lip jede ta 207 tamta je sice o trochu rychlejsi ale fakt jen o trochu takze muj nazor je ze krap je spis 210 (obe jsou dobre ale 207je proste lepsi)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je jednorychlostní když už nic jinýho spolehlivější.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě si jeden chlap přijel pro babetu, pak se zhrozil, že není dvojrychlostní a s nadávkami odjel.....
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není krám. Taťka měl 210 a pořád se mu tam něco sypalo v převodovce. Co mu to ukradli před pěti lety tak si teď děda pořídil babetu ( a aji pařeza jko důchodce ať se nenudí ) a v pohodě nic se nesype. A taky s emu u té 210 stávalo to o markovi....>
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno ja ji měl a myslem že je křap fichtl je lepší
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To že to je křáp říkaj jen závistiví lidi,nebo jen ty co to vubec neznaj
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já mám 207 taky jedno kvalt.... kámoš má 210 a ta má prý problém v kopci. Když už to nezvládá dvojka, tak to hrozně trvá než zařadí jedičku...... to se ti u jednorychlostní stát nemůže :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by měla být brána jako křáp?:-)...vůbec není...Mě se taky smějou lidi ,že mám Fichtla jenže ja si vozím zadek ,ale oni chodí pěšky....a když se mi směje někdo kdo má silnější moto odpovím já se dostanu tam kam ty jen pomaleji...:-) ,ale vůbec se zato nestydím mám svého fichtla rád :-)..je to pekelny stroj :-)..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To na 3:45 vypada jak fichtl :-D http://www.youtube.com/watch?v=njFaiP9Q7Z0&feature=related pekny udelatko to si taky vyrobim :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Takovej krap a ma to kotouc dyt to sotva rozjel:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To zacne hazet a je to v haji pac kdyz to zvednes na zadni a i mirne pootocis riditkama na stranu hned pri dotyku prednim kolem a pak to zacnces srovnavat tak je to strasne haklivy....si myslim aspon
 
 
Datum: 15. prosince 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck-to je jasny ze tam bude kotouc,paknama by to na predek asi nepostavil :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
cus da sa nejak zechranit dyz bych sa roztrepal tak je ten prvni? je na to nejaky figl?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Asi jo ale mozna se mi to zda ale ma to kotouc ve predu nebo ne?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
To je 21 že?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to taky tak připadá že je to fichtl ale je to drsné jak se překulí. :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ta baba co delala ten burnout,tesne pred tim ,,fichtlem'' je fakt dobra :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
řeknu Vám ty lidi jsou kokoti :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
motor byl podobnej , k tomu videu se da jenom rict ze to je sestrih debilu :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci, nevite jestli se cislo motoru musi shodovat s cislem v technicaku?nebo ho musim na tom motoru vybrousit a vyrazit tam to co je vtechnicaku? diky za odpovedi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: fichtl12      IP: uživatel8229    
nemusi se to shodovat, bere se to jako dil uz.. hlavne se divaj na cislo ramu... ale kdybys mel v technicaku psano ze ten motor byl menenej a bylo k nemu prirazeno naky cislo tak by se ti na to podival... takhle jsem to mel s cezetou
 
 
Datum: 15. prosince 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Drakkuba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusí, to číslo co maš v techničaku (vin kod) tak se ti musí shodovat s číslem rámu
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako náhradní díl... nemusí !!! Mě to taky neshodovalo se a na STk se mi na to ani nedíval.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nemusí motor je dnes už braný jako náhradní díl... :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
seso prosím tě kdy se otevře fichtlkrámek potřebuji ND na babettu dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po novym roce
 
 
Datum: 14. prosince 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: dino      IP: uživatel2953    
cus lidi chtel bych se zeptat mam pareza 555 s motorem z 20, papiry na 555, slo by to prihlasit s timdle motorem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechej si udělat výmaz čísla motoru z techničáku, na STK je to pak zajímat nebude, bude tam motor Jawa 50 a jestli ten motor má kulatý nebo hranatý žebrování už dneska v době bastlů a slátanin nikdo neřeší. Toť můj názor.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8221    
hele muzeme tu teoretizovat,ale jak to v reálu dopadne nikdo z nás neví. Teoreticky by to vadit nemelo,protoze je to v podstate stále motor Jawa 50,ale ruku do ohne za to nedam. Taky sme jeli na evidencku s moped autem,kde meli kontrolovat pouze stitek a motor,protoze mopedy ani cislo ramu nemaji(konkretne fichtl ani nikdy cislo ramu nemel) a oni hledali vyrazeny cislo ramu a nakonec ho nasli a nedopadlo to dobre,protoze nesedel stitek s kaslí ..........a protahlo se to o nesmyslny papirovy rizeni s prestavbou rámu atd......no opruz......mozna je lepsi se napred zeptat na svojí STK at víš do čeho jdes......nebo se zeptej nekoho kdo motorky prihlasuje at se vyhnes zbytecnejm komplikacim....... ono jak je jednou namrvenej protokol z evidence,tak uz se to spatne resi......
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Hel lidičky sice to neni dotaz na fichtla ale mam dotaz dělam generalku jedne babety Jmenuje se Fantastic motor a chybi mi tam pastorek jestli mate informace o tomle typu babety pls poskytně te dik moc na netu jsem o tom nenašel ani zminku jenom o jejich novinkach odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - hele jel jsem se ted projet - teplota kolem nuly - a nejak nejel - byl proste chciplej - jak za studena tak za tepla - a neni to zadnej chropl - proste pan mustang- jinak jezdi - ale tak cim by to mohlo bejt???- svicka???? - ale rikam ten vykon byl v haji - na rovine mu mrte trvalo nez se vyttah na 50 km/h na trictrvrte plynu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na snehu je prave nejvetsi prdel :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - tak dik za rady - ja ho pojedu projet, jestli nenapadnou haldy snehu, a uvidim jak pojede - dystak kdyz nepojede zkusim zjistit novy poznatky a zase se tady zeptam......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
v poho
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Aha tak to se ti omlouvam
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem ale mluvil o tom prispevku hned pod tim mim kde pise , ze ty kopce co jezdi v lete tak ted(v zime ) nema za 3 narok . kapisto ? :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi@seznam.cz      IP: uživatel5743    
No sice chlapče nevim co jsi vystudoval nebo nevim o tě to učil ale řekl jsi peknou blbost jasně řekl že venku bylo 0 stupnu.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
naoapak motor jede lip za studena to by si mel vedet hustsi vdzuch´=vic smesi , ale opet vyvzstava otazka zda se da moturek z jawy prirovnat chovanim k motoru :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tka jako jaho nechal zahrat zj - prostej sem jel tka 2 km jen tak lechtacka - ale pak tka po 10 km - to proste ty kopce co jezdim v lete za 3 tak ted ujsem nemel narok.... 3 3
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ten fichtl potrebuje aspon 3 x vytocit do plnejch nez chytne paru neni to 4 takt i kdyz tam je to v mnoha pripadech este horsi ja se s varadero pres 100 za studena nedostanu
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Hej častym problemem byva to že nikdo když nastartuje fichtla nenecha ho zahřat aspoň 5 minut ať se motor rozběžíí když ho nakopneš a hned jedeš tak se nedim že byl chciplej
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,jezdí se nějaké závody fichtlů okolo Olomouce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
Medlov a Hrabenov
 
 
Datum: 14. prosince 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych rád něco skusil ale o ničem nevim
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: David Zdařil      IP: uživatel5685    
Tak co já vím tak se jel recefest ...Mezice,,, ale jinak nevim..taky bych nákej zajel pristi rok
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: ondra 250      IP: uživatel5563    
zdar mám jawu 250/353 po delší době ji uvádim do provozu ,když ji nakopnu a vytočím do otaček motor se jakoby vypne a v nížsích otáčkách zase naskočí a pak chcípne, a když jí vytočím ampérmetr je v mínusu , kohout průchozi a karburator perfektne vyčištěn nejspíš něco v elektrice ale nevim co ?? dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 0:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě tohle dělalo,když sem měl přepolovanou baterku (obraceně zapojenou),ale muže to být hodně jiných věci
 
 
Datum: 14. prosince 2009 0:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci, venku uz na moto je zima,,, a proty co se nudi a radi by neco udelali uzitecneho s ceho bude uzitek i pro ostatni,,,tak je tu vyzva,,najde se tu nekdo kdo si udela cas nejakych 10hodin cas aby vyhledal na netu a ulozi moto akce burzy,zavody,srazy, vystavi tu http://www.sesa-moto.cz/vikendovka/ ja sem to kdysi kazdej rok plnil ale uz da roky na to neni cas ani sila,,, vkladani je jednoduche a je vsem pristupna,, jen vlozit nazev, misto,datum,odkaz na mapu stahnutovou na seznamu v mapach a nejaky obrazek kdyz se na netu najde,, ujme se toho nikdo a nebo to mam radsi zavrit??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam na fichtlu upe holy plast a na blate sem vubec nedaval tak jsem udelal menši vylepšeni:-D bere to hlinu jak chcip:-D http://kurin321.rajce.idnes.cz/Drapak/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: lng      IP: uživatel7060    
drsné foto
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Pockej az ti to uklouzne a pak ti na tu gumu ostatou spadne cumak :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Ovšem to sání je katastrofální:-) zkus si o tom neco zisti a predelat to
 
 
Datum: 14. prosince 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem svědav jk dlouho ti vydrží ventilek u duše
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D...to vypadá jak bradavky :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
použil bych menší šroubky.. do snehu dobrý :-D ale jinak kktina.. videl jsem jak nekdo pouzil vruty
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takovou příhodu. Přijel si zájemce na babetu, zeptal se jestli jezdí, svezl se tak 3metry a řekl: beru!!!!! Řekl já tomu nerozumím, kdyžtak to dám do opravy, když se to rozbije. Dám vám 4000 a hned sepíšem kupní smlouvu. Já mu podal návod k obsluze a on jo to je jednorychlostní, tak to nechci, pak zanadával, že jel 140km a koupil cestou jen brambory, pak nased do auta a byl pryč. Co mu mohlo vadit na jednorychlostní babetě, když tomu ještě jak říká vůbec nerozumí???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi myslel že je to jako na plochodrážní mašině.na jedničku 120 kmh a na dvojku 240 kmh.a 120 je mu asi málo.měls mu zlomit nos a ať si prdel dělá z plastelíny
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jestli blbě četl, to není moje mínus......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nevím, on zaběhl do auta se slovy, že do inzerátu jsem napsal dvourychlostní a že si to vytiskl, ale pak se podíval a přiznal že tam dvourychlostní napsáno není.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A věděl že je jednorychlostní už do předu?:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Zdravim draci :-), prosim Vás když dám na fichtla tu hvězdicovou hlavu jaké to má plusy a mínusy??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Tak určitě lepší chlazení...hlavně ve vedrech, zalezi jakou hlavu koupis...pokud od frikulína...tu ti tady doporucí vsichni .. tak budes mít vetsí kompresi a nárůst krouťáku od nizsích otácek ,, ale ve vlastním zájmu by sis měl udělat pořádně spodek... nejlíp CKR na jehlách ale 5,5ml vydrží i bronzová sériová ojnice.. jinak pak samozřejme naky mereni predstihu bude snadnejsi jinak nevim co bych ti k tomu mel jako zakladni info jeste rict ... to je asi vsechno
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel8212    
Mám mustanga a 20, vzhled mě nezajímá mít to stejně nebudu jenom se ptám....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovej zrenovovanej 550 s hvězdicocou hlavou-krása pohledeť.....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vyssi vykon kvuli kompresy lit to chladi ale ja si naopak myslim ze to je hezky:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to ošklivý :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau draci, po několika dotazech tady na FK jsem se rozhodl že mého fichtla prodám.Newím proč mi nechce jet, proto prodám nějakému kutilovi: http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/362201-50-21.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
No je, jenže jsem s ním už všechno zkoušel, a nemám na to trpělivost.Už asi 2 měsíce ho dávám dokupy a pořád nic..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
No je, jenže jsem s ním už všechno zkoušel, a nemám na to trpělivost.Už asi 2 měsíce ho dávám dokupy a pořád nic..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
no fakt.. není to škoda prodávat takový pěkný stroj ?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: ling      IP: uživatel7060    
není to škoda ?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ta cena připadá trochu vysoká neříkám moc ale trochu. Já bych tam spíš napídl slevu dejme tomu 100 Kč.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Jo to mě tky napadlo, protože: bratr má zapojený zadní i přední světlo, kde má žárovky 6V 15W přední, 6V 5W- zadní praskla mu přední žárovka za 2 min.Já nemém zapojené zaní světlo, ale ve předu mám 6V 15W a žárovka mi tam vydržela.To může byt tím že je slabé magneto?
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak slabý magneto???
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
Všechno to sem zkoušel, už nwm čím to je...a to nejsou noviny.xD.Zatěsněný to je lukoprenem, a na tom je dán nějakej silnej alobal.Ale ted to mam kompletně nově zatěsněný, uz to nevypadá takhle.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, pokud jsi zkoušel vyměnit svíčku, kondenzator, řádně nastavit předstih a odtrh, nastavit správně hladinu v karburátoru a hlavně seš si jistej, že to nikde nesaje falešný vzduch a přesto nestartuje, je to skoro napováženou pro mne by to však nebyl stejně důvod k prodeji. Mimochodem, co to máš za noviny omotaný okolo toho kolena výfuku?
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus chci jeste poradit jak se to dela se sekundarkem a primarkem abz mi to slo vic do sily a naopak aby mi to slo co nejvic do rychlosti. a nejenom s primarkem a sekundarkem ale se vsim co s tim ma neco spolecneho. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to jak u převodů na bicyklu:-D ....
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D to je otazka na kterou se ti kazdej dokaze rozepsat na 5x A4 :-D plati na sekundarku cim vetsi tim rychlejš to jede a jestli nejsi hlupec tak si zbytek domyslis :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8213    
tak co chces vlastne?? do sily a nebo do rychlosti?? oboji najednou nejde.......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
mně to delal předstih nebo ohrkaná vačka nebo skus dotáhnout hlavu
 
 
Datum: 20. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
bud předstih nebo ložisko na klice to muže taky delat delal mi to fichtl i 250 ka
 
 
Datum: 07. ledna 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
máš velký předstih,když to střílí tak to většinou háže pozdě jiskru,v době kdy jde už píst z horní ůvrati dolů a proto to střelí pozdě zapálenou směs do výfuku,chapeš?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
Karbec jsem vyčistil
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
kdyz to strily tak to je predstih.. to mi taky delalo... dokonce kdyz sem to nastartoval a drzel sem plnej plyn tak mi z karbce litaly modry plameny :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
podle mě by měl byt předstih v pohodě ale skus no uvidiš
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
vyčisti karbec a skus předstih
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
trysky
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Klejda      E-mail:      IP: uživatel8240    
No skus svíčku .. Někdy mi to taky dělá .. :-D prošteluju předstih nebo pročistím kladívka.
 
 
Datum: 16. prosince 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
Karbec je úlpně v pořádku
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Konny      E-mail:      IP: uživatel8224    
je to předstih setkal jsem se stím už víckrát
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jj tohle delaj ucpany trysky nebo mala komprese ale to je nepravdepodobny jestli to jelo hod tam jinej funkcni karbec a pofrci to
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
No podle toho kde ti dotika dobře jestli jenom do plovaku nebo aji karburatoru?? Muže taky být plovak sekly nebo praskly tak že neudržuje spravnou hladinu benzinu taky byvaji často ucpané trisky špatně seřizena jehlička. a pokud ne tak špatně seřizeny předstih nebo špatna svička. Musiš to postupně projet a zkoušet
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: viktor007      IP: uživatel768    
zdravim, muzou mi neco rict na technicke kdyz na skutru mam misto 50ccm valec 70ccm valec? a jeste se chcu zeptat, kdyz mam ridicak AM a v technicaku mam napsano 45km/h a jedu treba 60 tak mi muzou policajti neco rict? diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4718    
2viktor007: Jsem strážníkem obecní policie a tohle se opravdu neřeší. Hlavní je údal uvedený v TP. To jestli to jede víc nebo mín je již jedno. A na válec se ti nikdo koukat nebude.
 
 
Datum: 05. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: jimmy      IP: uživatel8214    
kámoš má derbi gpr, psáno 45km/h a lítá s tim kolem kila, stejně tak to je u nás, s aprilkou RS 50
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
staci ve meste jezdit tech 45 a s policajtama zadnej problem mit nebudes, kamos ma taky AM jel mimo mesto 65, policajti ho staveli a nic mu nerekli
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud na tom válci bude nějaké číslo jako 70ccm a podobně, tak bych ho raději odstranil....
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau tak v tom první bodě ti to skoro nemůžou dokázat. Leda by ti sundali válec přeměřili šuplérou a vypočítali obsah. Což nikdy nedělají. Akorát překontrolují čísla rámu a motoru. V tom druhém případě už ti něco mohou udělat. Když pojedeš přes město 60, tak tě zastaví a když máš v TP 45 km/h tak ti udělat něco můžou. Proto třeba fichtla můžeš řídit až od 16 let kvůli tomu, že má v TP maximálku 65 km/h ;-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mohl by mi nekdo poradit kde sehnat nakresy na kolecka do prevodovky od Jawy 555? tatka mi je muze vyrobit ale potrebuju nakresy...mohl bych si udelat lepsi prevodovku ale nemam poneti jaky rozmery a pocet zubu zvolit, mohl by mi nekdo prosim poradit? diky predem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8221    
skus napsat do jawy:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 10:43
 
<  1431  1432  1433  1434  1435  1436  1437  1438  1439  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.05.2025 10:56:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu