Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci dete nekdo na fichtl cup do jindřichova co je v sobotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 13:57
 no je to v olomouckem kraji asi tak 20 km od hranic na moravě
Datum: 06. listopadu 2009 13:57
Jméno: korďas
IP: uživatel5150
 kde to je?
Datum: 06. listopadu 2009 11:40
 STANDO!chci se zeptat tebe!sel by na veteransky PP hodit i pionyr?o5sportka export do nemecka?mam k ni TP ale zajima mi jestli de hodit na vecka i pionyr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 19:21
Jméno: Standa
IP: uživatel7840
 no s naprostou jistotou ti rikam ne!! Jedine ji skusit poradne zrenovovat,ale to je 10 tisic+3500 papíy......stojí ti to za to?? neni lepsi na takovejhle poprsk koupit papiry z jinyho za litr? ja bych to tak videl.....
Datum: 05. listopadu 2009 19:21
Datum: 05. listopadu 2009 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel7840
 Hele reknu ti to narovinu,dokonalej originál ano......uz sem takle jednu 05 pripravoval na zelený značky a dostala je,ale byl to rok 1964....docela luxusní...jinak u nás maj ke skodovkam a fichtlum odpor a testaci udelaj jen luxusnim zachovalejm originalum......po novem laku a GO je jako veterany neuznávají...... abys mel predstavu,ta modrá 05 je v galerii na http://www.jawa-50.cz/ tu jako veterana uznali........
Datum: 05. listopadu 2009 19:12
Jméno: falko
IP: uživatel1337
 sesa proč tam neni 9 primární kolečko sakra dejte ho tam doprčic a pospěš si
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:13
 prober se zoufalče!!! kde jsi slyšel že ti obchodník něco MUSÍ prodat???  bud rád že ho vůbec jde sehnat. uvědom si že rychle se ani pes nevysere  )))
Datum: 05. listopadu 2009 20:13
Datum: 05. listopadu 2009 18:59
 bude naskladneno pristi patek,,sesa
Datum: 05. listopadu 2009 18:33
 aby ti nepraskla cévka.....
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
 snad si nemyslíš že se kvůli tobě každý přetrhá?  tady neprodávají tvoji rodiče kteří skáčou jak ty pískáš moulo
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
 Zdar borci, co řikáte na Jawu Robby 50?Má jí někdo?Jsou s ní ňáký problémy? Díky Moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 17:39
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 kup si radsi skutra cinu, muzes to startovat aji na dalku
Datum: 06. listopadu 2009 17:39
 osobne robbyho vystat nemuzu, je na tom hezky svezeni ale na mosquito to ma da se rict daleko, oproti nemu je robby o dost lepsi ve spolehlivosti ale co se tyce jizdnich vlastnosti tak to propada...ovsem gdo si nezvyk na razeni u mosquita tak ho odsuzuje, ty neutraly si tam z pocatku skakaj samy nez to ma clovek v noze...pomerne na stejno je treba dandy minarellka, jak uz tu bylo receno tak valec a jeho vnitrnosti skvely, za to spojka a prevodovka moc dobre konstrukcne resena neni, gdo se o ni nestara a neumi s tim jezdit tak se mu to stale rozpada, tak jako s kazdou masinou, kazda to ma ale jiny...cili to shrnme - robby je dobry popojizdedlo, nastartujes, jedes, udrzbu to snese pomerne mizernou a dost si necha libit, spolehliva, malo zere (!), je oproti ostatnim jawackym padinam nejmodernejsi a s tim jde v ruku v ruce i technologie, da se nakitovat (i Sesa tu v kramku ma kit, tim se da pomerne dobre vyresit ten nedostatek koni), avsak je draha, oproti dvoutaktnim sestrickam se mu musi serizovat ventily (samozrejme v sevisu, v ramci garancnich prohlidek atd.) a je to dost liny, obvzlaste ve dvou je to trapeni, to i dobrej fik ve slusnym stavu mu natrhne prdel...ze sis nadelal Am tak to je spatny, vetsina draku pocka ale budiz, dvourychlostni baba je taky dobry, gdyz vis jak na to tak dokaze s malou svepomoci v solo prekrocit 70km/h, vyblbnout se s tim da a odvozit taky, s robbym by si mohli podat ruce, robby je sic o neco lepsi (manualni 4Q, nesmrdi to jak 2T, neumazes se, s olejem se u cepradla neparez, skoro stejna spotreba jak baba a i rychlost a sila si jdou ruku v ruce s naladenou 210, o dost lip se na tom sedi, blikny, starter, baterka, oproti 210 je znacne spolehliva, babe dela problemy ta tolik proklinana a zase obdivovana prevodovka, v noci poradna svetluska a jine) ale baba ma taky svy vyhody (automat, gdo se s tim muze chlubit  , pro zacatecniky odstredivka ale jinak se spojkou do styku neprijdou a nekterym to dela problemy, prece jen jako 2T umi tocit, v rukach sikovnych pak ma vcelku solidni kone na tak malej moped a oproti robbymu moc nezaostava jelikoz robbyho nejvyssi sila lezi az za hranici 9ooo ot. kam se prakticky s nim nedostanes za normalni jizdy a jinak to odnasi cely ventilovy system, na obsluhu nenarocny, slapatka, pojisteni, STK nemusis delat, zadny prepisovani na urade, jen karticku a pojisteni a ses za vodou, levnejsi opravy aji porizovaci cena, vozitko notoricky zname, levny dily a dostupny atd atd to bych tu mohl byt do vecera)...vaz si toho co zatim mas, az budes starej a pokavad se dozijem duchodu tak na ryby ti bude jeste dobra...
Datum: 05. listopadu 2009 22:13
 No to jo, ale ja mam řidičák jenom AM(teď jezdim na B210tce). A chci ňákou silnější Jawu co můžu řídit.
Datum: 05. listopadu 2009 21:15
Jméno: denzileeck
IP: uživatel7358
 Nebo nadhernout aprilii rs 50 co toci prez 10 tisic
Datum: 05. listopadu 2009 19:58
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 je to trochu moc kdyz si vezmu, ze za ty penize mash 6,7 let starou Jawu 350 v krasnym stavu...
Datum: 05. listopadu 2009 19:21
 Mě akorát odrazuje cena 29000Kč, kdyby byla do 10000Kč, tak bych jí bral.
Datum: 05. listopadu 2009 18:19
 rekl bych ze robby je nejlepsi moto co jawa stvorila,,,, teda po revoluci,, motor je ok, lebo se montuje do vseho jineho,,,, jinak neni problem,,jen dily to bude jednou konec,,, ale na totor se da splasit vse,,
Datum: 05. listopadu 2009 18:07
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 jo a ty sylenbloky se budou pohybovat po tom čepu a ten šroub to bude jenom stahovat k sobě,je to tak?
Datum: 05. listopadu 2009 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 no já sem ten čep už vyndal a ten šroub co sem měl ke kyvce tak pasuje do tý díry v rámu úplně přesně že nemá ani vůli ale aby to ten šroub vydržel?
Datum: 05. listopadu 2009 18:31
 cau! toje jednoduchá  aj ja delam teraz do pionyra kyvku zo simsona  vytlacis cep zadnej kyvky (origo) prevrtas do toho dieru takom priemeru aky je srob zadnej kyvky MZ a udelas to tak ako by to bolo taky dlchy ako je vzdialenost medzi uchity zadného kyvka MZ a dolisujes to naspat do rámu....  a uchitis tam kyvku z MZ.. ina co si dal link to je sylentblok kyvky MZ to je dolisovanej do prychitu kvvky a este do toho ide takova trubka pre srom zadnej kyvky
Datum: 05. listopadu 2009 18:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 18:12
 draci dik ze na nej myslite ale znemto az vyroste tak me bude chubovat proc neni na paprosech,, ze chce vozit sebou kamosku,,, nejlepe praha vychod abych to mel u ruky,,, ten v sedlcanech me sklamal,,,slusna skladacka terch modelu v jeden  ale jinak super motor
Datum: 05. listopadu 2009 18:12
 čau ,nemám skušenosti s těmi lepidly na ložiska ydrži hodně a jsou v hodbá do výkonnějších motorů??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 21:06
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 jednou sem to kapnul na svornik u saciho kanalu a kdyz sem to chtel povolit tak sem utocil sroub fakt sila nechapal sem
Datum: 05. listopadu 2009 21:06
 my sme stim lepili bronzolvy loziska v prevodovce drzi to fakt hodne, ale neni to do vysokych teplot pri 200 povoli (zase dobra vec pri rozebirani) jinak tatka s tim v praci dela hodne, co vim tak vylepi asi 0.1mm vuli, ale zalezi co je to za lepidlo znacka samozrejme loctite. jinak sem stim skousel lepit svorniky na vyfukovim kanalu (lepidlo pevnostni na srouby) ale je tam vyssi taplota tak to nedrzelo
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel7840
 ja pouzil locite vysokopevnostní.......lepil jsem s tim jak loziska,tak leve futro predlohy,tak vlozky do ojnicniho čepu......dobrá věc....trosku drahá ale......
Datum: 05. listopadu 2009 19:16
 a jeste otazka ohledne volnobezne trysky.. kdyz ji chci vycistit tak vezmu tenky dratek a jamile chci procistit tu diru z vrchu tak to nejde. ale u te hlavni trysky mi to jde vycistit. cim to muze byt? to je tam mensi otvor nez na hlavni?? nebo am neni dira??napiste. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 19:34
 hele máš 2 možnosti buď máš tlustej drátek nebo je to tak zanesený že to nejde zkus štětinu z ocelovýho kartáče
Datum: 05. listopadu 2009 19:34
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Je mnohem tenčí než u hlavní já jsem to udelal dratkem, co jsem nasel v sici souprave od maminy, ten dratek byl na naprstku ...
Datum: 05. listopadu 2009 19:29
Jméno: koumr
IP: uživatel7841
 ne ten te. delam to koskem dratku s roztrepenyho lanka. ale prave ze tam nejde strcit do te male trsky.. volnobezne..
Datum: 05. listopadu 2009 18:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli myslis dratek ten co je u fichtlu v kabelech tak me jde do obou u vsech karburatoru az najeden nevim proc ale u jedny ty mali trysky proste se nevejde je asi naka vadna mozna by fungoval lip volnobech??
Datum: 05. listopadu 2009 18:20
 cau, mam tu problem...nechce mi jet motorka. jakmile ji nakopnu tak po vterine chcipne, a to nikdy nenastartuju na poprve. az tak nekdy i na po 5. a jakmile to nastartuju a pridam otacky tak to chcipne ale kdyz drzim spojku a dam plyn na neutralu tak je to v pohode ale ne hned ze zacatku. a jak to mam na plnej kotel skoro tak to strasne moc dymy, olej mam v pohode, jinak tu mam problem hhlavni a to je ten ze ta motorka chcipa. volnobeh mam dobrej, karbec, valec a hlavu mam vycistenou aji vyfuk prosrte vse krom motoru aji profouklou vse mozny ale pritom chcipa. cim to muze byt? poradte pls. posle te mi kdyztak upozorneni na email kdyz odepisete at vim ze sem mam jit. thx. muzu kdykoliv. chodi mi to na mobil ty mejly takze hned o nem vim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:10
 Cau tak hele me se stavalo uplne to sami je to predstihem musis si stim pohrat a pak ti pude treba jednicka skvele a kdys das dvojku tak ti to zase zasne chcipat , pak ti pude jedni dvojka trojka ale musis si stim pohrat aby ti to paradne jistrilo ... jestly neco vic tak icq 499608034 ... PS:mas blbe napsanej e-mail
Datum: 05. listopadu 2009 20:10
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hele dajíse koupit samostatně ty podlouhlé matky k vějířové hlavě? a jestli jo tak kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:20
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a kde ten 6hran koupim a von už má závyt vevnitř?
Datum: 05. listopadu 2009 20:20
 ze 14nacky 6-ti hranu to je prasecina z 10tky ti zbyde mala plocha a bude se ti vymackavat hlava takove normalni ot je z 12nacky 6-ti hranu,,,
Datum: 05. listopadu 2009 20:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to chce na 10sítku klíč a je to lehky to vyrobit
Datum: 05. listopadu 2009 19:27
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 no já sem je vysoustružil tak mi dej kontakt můžem se dohodnout
Datum: 05. listopadu 2009 18:53
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 no a prodal bys je nebo kdes je sehnal?
Datum: 05. listopadu 2009 18:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 mám je ale jsou na 14ctku klíč jinak dou normálně odsazený ven a je v nich závit M6
Datum: 05. listopadu 2009 18:21
 nedaj si je vysoustruz ze sestihranu
Datum: 05. listopadu 2009 17:19
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Čau draci! Mozna si me pamatuje, porad jsem tady psal,ze mi nejde volnobeh. Bojoval jsem stím dva týdny... a víte co to bylo? Zanesená volnoběžná tryska  Taková blbost a ja jsem málem už přetěsněvoal celý motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:22
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Já jsem se na trysku podíval,ale nejak jsem zapomnel ,ze ma i treti dirku
Datum: 05. listopadu 2009 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 při takovém to problému bych se nejdřív podíval na trysku.. pak až na ostatní... asi sem tu nebyl že sem ti to neporadil
Datum: 05. listopadu 2009 16:13
 jééé.tak dneska semui ulevilo odsrce...jeli jsme s eprojet k jednoui mu skladu(k bramborarně..( a tem je takovy plac a tem jezdime..ale jenom ja sem byl jak na sinu na simsounu akamoši na klech..měl jsem ho za rohem svidim jet fizli ..tak horrychle shovam upoe dozavššechyn rohy zabedny
..asi po 5 minutach se vyritili zpatky nakoppec ..a zase zupatky my už uipe vystrašení..nakonec sem se šel podivat jestkly nejedou..ated..je vidim jaksi pomalicku jedou.a divaji semi primo doošui..tak jadu pomalu za kamošema..a slyšim jak autřo vji ždí na štěrk..otevře okýnko ..a naněco s eptají ..kamošu..-pridu tam cely vyklepany..sa dovím se.že jenom pronesludují.-nmjakeho peugeota...a nejedna s e vubec onas..tak si zatahly okynko..popojeli..hoidili menšího dryfta zahrabali..a jeli pryč...byly to takobvy mladí..statnici..tagže bych se ani podelemě nemešl čeho bát..=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 15:25
  no my ve skole delame na kompech to ze ty pismenka prohazujem  dame treba A misto X a takhle,pak kdyz pride nekdo kdo neumi psat rychle na klavesnici a nevi kde sou pismenka tak to tam macka jedno za druhym  a nejvetsi sranda je kdyz pisou na kompech nejakou slohovku  pak to musej prepisovat
Datum: 09. listopadu 2009 15:25
Jméno: musilos
IP: uživatel7206
 jeej..sorry hoši..ale psal jsem to na klavesnici kde nejsou pismenka..všechny sou vyrvane..když sundaž treba písmenko ,,A´´ tak tam zustane taková tyčinka jenom..tak natom jsem psal´=)...ale jestly by nekdo chtěl tak mu to napišu znova (srozumitelneji)
Datum: 09. listopadu 2009 15:04
Jméno: gori
IP: uživatel7842
 mna raz chitili policajti a to tak ze som vychadzal z domu a asi 100m od domu vybehli fizli ...chcel som im zdrhnut " ale na pekaci sa to neda  D zablokovali ma na okraj cesty a autom vystupili a pitaju sa ma doklady obcanski at. nemal som prilbu.... a oni nato ze preco sa nevozim desi po lukach hovorim ze chodim na motocrossovu drahu ale teraz to idem skusit boo blizi sa zavod .. oni nato taq bez ale po cestnej komunikacii to tlac ! taq som to tlacil azdozadu na taqe miesto de sa mozem vozyt !!!! ...a co ztoho plinie .. ze traba narazit na spravneho policajta "neni policajt ako fizel" a naj. sranda bolo ze v ten den co ma zasavili ..boloo to uz vecer " akurad som sa vratil z prvej hodiny v AUTOSKOE  DD
Datum: 05. listopadu 2009 18:33
 a ja jsme to pochopil cele HA !
Datum: 05. listopadu 2009 17:15
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 to nejde rozluštit
Datum: 05. listopadu 2009 16:59
 tiak asy jiako tet liustis mujh pryzpevek tag sem jai luistil ten tvuij .... mozna je to peknej pribeh ale ja taky pochopil jenom to k ty bramborarne
Datum: 05. listopadu 2009 16:55
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 hm, a co že se teda stalo? Já pochopil akorát ten začátek po tu bramborárnu...
Datum: 05. listopadu 2009 16:36
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 moc hezkej příběh ale bejt tebou tak věnuju taky trochu času českému jazyku a psaní na klávesnici počítače..
Datum: 05. listopadu 2009 16:16
 vzkaz pro uzivatele Vojtaa:cau,napis mi prosimte na icq 204-156-619,,sem taky z Rakovnika
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 13:43
Jméno: Honza
IP: uživatel7817
 Ahoj draci, v jakým poměru mám ředit olej s benzínem na novej výbrus - kámoš dřív před výbrusem mazal 1:40, tak myslíte, že mám mázat tak 1:25??? Koupil jsem ji od kámoše a je to čz 175/477 a dal udělat výbrus, tak se ptám, abych to dobře zajel a nic na tom nepokazil. Raďte cokoliv co vás napadne, je to moje první moto, tak chci aby mi vydržela. Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:14
 ja mam v prirucce 1:33 v zabehu a po zabehu 1:40,je to sice prirucka z roku 1993(tedy novejsi).ale motory z 477 a 487.4 sou temer stejne,takze si myslim ze 1:33 s kvalitnejsim olejem bohate staci
Datum: 05. listopadu 2009 14:14
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Píšeš to správně. 1:25
Datum: 05. listopadu 2009 13:56
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Dobrý den, mám opět jeden dotaz. Mám pionýra (21) na papírech, to je s TP, SPZ, zaplaceny pojisteni, po STK atd...a chtěl bych si koupit mustanga s tím, že bych ho provozoval na papírech, se štítkem a SPZ co mam na svý jedenadváce. Čili bych přehodil štítek a SPZ. A v tom spočívá ten problém - jak mám dostat ten štítek z nýtu a jak ho přidelat pak na toho mustafa? A jde to takhlec opravdu vůbec provozovat? Ještě bych chtěl podotknout že mám Tp tu kartičku (čili neuvedena barva) a není v něm zakroužkován ani typ. Samožřejmě bych si nechal vyškrtnout číslo motoru. Jde to tak? Děkuji za odpovědi, budu velmi vděčný, nutně to potřebuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:59
 me stavej casto pac jezdivam v noci a tady vylejzaj na vyjezdy jen gdyz nemaj na pivo nebo prave v noci, to je totiz nejpravdepodobnjesi ze pojede nazranej ridic ze zabavy co je v sousedni dedine a nebo ze vezme nejakej srot aby se mohl vytahnout pred nejakou kosti ze umi ridit...vim co rikam, sam sem (byl) takovej (ten druhej priklad), nestydim se torict na plnou hubu...jinak neni to tak horky, gdyz me stavel asi potreti v zivote tak starej prohlizel jenom TP (na cisla se mi nigdy (!) ani jen na ramu nekoukali) a mladej se divil proc mam malovanou znacku, po tomdlectom se pak neni cemu divit ze tu litaj takovy fichtl vrany co by technickou ani za boha neprosly a maj na SPZ nalepku z STK, to bije do oci jak jsou na ty SPZ kolem sroubu otlaceny a vydreny mista od prohazovani a nikomu to nevadi...jinak pravne se tomu ale skutecne nema co vytknout - cislo v TP se ma shodovat s ramem (motor zanedbam, ten je uz predem z neho vetsinou vyskrtnut), na ramu je stitek s tim cislem (i gdyby byl z jineho fika, je prave na tomto ramu a o to tu jde), na zeleny karte je napsana poznavacka ktera je vzadu shodna s SPZkou (cili zase se prohazuje tacek a vozi se stejny papiry), ma tma nalepku od STK (tady je jedina slabina, gdo by se moc podil tam v zaznamech nebo pokud si to pracovnik pamatuje tak tady se da zjistit jaky to byl typ a barva) no a v TP barva uvadena neni (mluvim o ty stary prukazce) a pokud neni ani zakrouzkovany typ, tak se da pouzivat tendlec figl od 20 po mustafa...no a typ se neuvadi ani na zeleny karte, tam dycky stoji jenom "Jawa 50"...timto je to vyreseny a hlidka at si trhne nohou, pokavad mi na stroji nenajde nejakou tezkou nebo kritickou zavadu vyrazujici moto ze zpusobilosti k provozu na verejnych komunikacich tak mam papiry v poradku a me nic nemuzou...samozrejme musis mit placenou pojistku, povinnou vybavu, ridicak, obcanku, doklad o zaplaceni pojisteni atd...
Datum: 05. listopadu 2009 20:59
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ale jó, spíš se divím že tady každýho stavěj policajti. To když jedu já na fichtlovi a policajti někde stojí, tak dělaj, že mě neviděj.Ale zkrátka, pokud se budeme držet toho jak je to předepsaný, tak se to takhle nesmí...
Datum: 05. listopadu 2009 20:09
 dá se to tak delat...dokonce v origo v tech papirovejch papirech  cili v tom sesitku se o barve nigde nic nepise, a jak tam sou vypsany ty typy 20, 21, 23 tak tez nemam zakrouzkovano a uz me kolikrat brali, nic nerikali, jen jim spadla celist dolu ze to jeste jezdi a nekteri i nezakryte obdivovali...ceska masina ma proste svoje...
Datum: 05. listopadu 2009 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych se toho tak nebál kámoš měl SZP a techničák z 05 samozřejmě ho stavěli..na plechu nápis origo zlatou linkou jawa 21 motor bylo jasně vidět že je z 21 a nic mu neřekli..
Datum: 05. listopadu 2009 18:34
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 číslo motoru dneska nikoho nezajímá. Každopádně jestli máš kartičku - jako malej techničák, nebo ještě ten starej papírovej? Každopádně barva tam být musí už hodně let a kdo to neměá neudělá legálně STK a měli by tě z ní poslat na DI k doplnění údajů. To samý je i typ, nevím z jakýho okresu jsi a jaký jsou tam návyky a jakej bordel v dokumentaci se trpí, ale u nás musíš mít v malým techničáku jak záznam o barvě, tak typu. Bez tohoto dokumentu a velkýho techničáku nemá cenu ani jezdit na STK. No a pokud odpovíš, že STK na tom stejně nemáša že ho nepotřebuješ, tak v tom případě se neobtěžuj ani přehazováním štítku, protože když tě zastaví, tak máš stejně průser a ve chvíli, že zjistí manipulaci s identifikátory vozidla je to ještě lepší. Ono to co tady popisuješ je v podstatě trestné a je to "ohodnoceno" velice mastně...
Datum: 05. listopadu 2009 16:46
 hele myslim ze je lepsi si koupit novej stitek po netu ho bezne sezenes stoji asi 150,-a nemusis se s tim jebat  raznicema mysim 4mm tam vyrazis vsechny cisla a je to
Datum: 05. listopadu 2009 16:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jde to v pohodě kámoš takhle přehazoval spz a štítky furt ..pak už ho to nebavilo šroubovat tak ten štítek přilepil izolepou  ..a na to číslo motoru bych se vykašlal..já mám taky v mustafu motor z 21 a když mě stavěli tak se na štítek a na motor nikdy nekoukali
Datum: 05. listopadu 2009 16:06
 dobry den chcem sa opitat chcem dava s pioniera karburator na babetu 207 a newem aku ma dat prirubu a ako nastavit ihlu n kotry zarez.ak to niáekto mate tak mi poradte.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:27
 hele ja ti taky muzu tvrdit ze to tak mam a jede mi nulakoule 130
Datum: 05. listopadu 2009 16:27
 sak dobre ja len tok som sa pital lebo videl som jeden mal 555 karburator a tvrdil ye mu to ide 70.
Datum: 05. listopadu 2009 15:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To se vsadim ze se zeptas na tu samou blbost jeste potreti.
Datum: 05. listopadu 2009 15:22
Jméno: Standa
IP: uživatel7840
 pořád mi tady chybí ta logika karburatoru z 21??? jak chces narobouvat neco o prumeru 17mm na neco o prumeru 10mm......kdyz to jen popasujes,tak se to bude hltit a stejne to nikdy neseridis a pořádně to nepojede......pokud zvetsis saci kanal ve valci podle fichtláckýho válce,tak zmenis casovani sání,čímž se to bude opět akorát dusit......kdyz k tomu zmenis zacovani vyfukovyho kanalu,aby se to vyuzilo a neprehlcoval se,tak by to mohlo frčet,ale zase mas malej vejfukovej kanal a ouzkej vejfuk,takze to opet nebude fakat...... vídím to od prvopočátku jako nereálný projekt..........zacal u karburatoru o prumeru 14mm......coz je neco jako pařez a myslim ze i to dell orto na 225 babetu je prumer 14mm...... vim ze tohle nechces slyset,ale to je podstata veci,z které musíš vycházet.......a navíc tu nekdo rikal,ze kdyz se zvýší výkon babety,tak to nepřenesou její spojky.....i kdyz to by se urcite dalo nejak naladit......
Datum: 05. listopadu 2009 15:10
 a nebolo by dat babetove sacie koleno?
Datum: 05. listopadu 2009 15:01
 pilníkem a ruční frézkou
Datum: 05. listopadu 2009 14:54
 uz viem co mislis a cim zalicujem kanal nejakou frezou alebo cim ake by dam savie koleno z babety.
Datum: 05. listopadu 2009 14:49
 když nevíš co to znamená, tak se na rto rači vykašli a nech tam to co tam je.
Datum: 05. listopadu 2009 14:00
 ako to mislis vysvetli i to.
Datum: 05. listopadu 2009 13:04
 bez slícování sacího kanálu s kolenem to ale nemá smysl.
Datum: 05. listopadu 2009 12:31
 čaute, jezdíte někdo crossové závody 50tek ve Velkém ořechově? nevíte teda jestli se tam ještě jezdí a nemáte někdo fotky trati a ze závodu? po případě neví někdo jak je to tam s pravidly? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 10:32
Jméno: Svata
IP: uživatel5683
 Dobrý den chtěl bych se zeptat proč mi teče olej z výfuku z jawy 50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:13
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 Mě to taky dělá. Jak přidím plyn tak to začne prskat a tak. Jak jsem si udělal technickou a najelasi tak 50 km tak výfuk( ten konec ) byl čistý bez oleje. Teď jak je zima a navíc jsem měnil zapalování tak pořád nastartovat, vypnout, nastartovat tak to je celý od oleja apod. Tak nevím čím by to mělo být. Ale mě to extra nevadí... teda pokud neškodím motoru
Datum: 05. listopadu 2009 16:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nebo tam davas M2T s modrym spuntem.
Datum: 05. listopadu 2009 15:23
 Přesně tak, mícháš tam asi moc oleje.Míchej 1:40.
Datum: 05. listopadu 2009 15:02
 protoze olej co se ti dostane do valce tak neni spalenej uplne a musi vejfukem ven a le to neni proble distak skus min mazat do benzinu
Datum: 05. listopadu 2009 14:21
 zdar draci, me taky s arnikem chytli chlupatí a akorat se nas ptaly jestli jedem na fichtl cup a že prej máme pekný stroje !!!!!!!!! a jeli jse dál :x
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 8:29
 zdar draci, fichtl to je stroj ae jezdit snim je boj :x
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:29
 jo pekny  a co mi jeste povis zajimavyho
Datum: 05. listopadu 2009 16:29
|



|