|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 seso je ta nova hustilka 30cm akorat pro pionyra 555 nebo je taky moc kratka ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 22:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jako ze tam nebude drzet v tom koliku jo? to by se nechalo vykutit...
Datum: 30. září 2009 22:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jako ze tam nebude drzet v tom koliku jo? to by se nechalo vykutit...
Datum: 30. září 2009 22:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jako ze tam nebude drzet v tom koliku jo? to by se nechalo vykutit...
Datum: 30. září 2009 22:45
 je kratka
Datum: 30. září 2009 22:21
 zdar draci,potřebuji vědět čím se nýtuje věnec rozety k rozetě prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 11:38
 Já tam dla imbus šrouby. Vypadá to pěkně, drží to a je tam jednoduchá montáž/demontáž
Datum: 01. října 2009 11:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovyma klestema
Datum: 30. září 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ocelovejma nejtama
Datum: 30. září 2009 19:48
 Ahoj draci, dneska jsem se už ptal, ale dá se vyrazit číslo motoru do kárterů pomocí razniček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:19
 Motor se bere jako náhradní díl a to, že nemáš číslo se nemusí nikde hlásit....policajti se ti můžou kouknout jen na číslo rámu....
Datum: 30. září 2009 20:19
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 fikus:nestaci,kdyz te chytel policajti,ze jim reknes,ze mas motor na soucastky..pry se to bere jako nahradni dil jsem slysel
Datum: 30. září 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 naco vyrazet cislo motoru ??neni problem zajit na urad tam co se prihlasujou vozidla a tam ti to vymazou muzes mit pak cislo jaky chces me rikali ze tady to stoji 200 jinde 50 tak nevim kolik jak kde
Datum: 30. září 2009 19:47
 do hliniku de razit dobre,nebal bych se toho
Datum: 30. září 2009 19:43
 zdarec,vypsaly by jste mi pár knih o 2T motorech a pár o úpravě t motorů.Prosím rovnou celý názvy at se to líp hledá.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel7514
Datum: 30. září 2009 22:19
Jméno: Radek
IP: uživatel6849
 Čus co řikáte na olej do benzinu tsf ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 15:45
Datum: 01. října 2009 15:45
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mího názoru není nějak extra dobrej a sere mě tam ten vápenec.
Datum: 01. října 2009 14:37
 zdarec jezdím na tsf na 250 panelce, pekáčovi, a simálovi a nestěžuju si je to dobrej olej
Datum: 01. října 2009 14:30
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Já na TSF jezdím a nemám problémy.
Datum: 01. října 2009 13:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Debil....
Datum: 30. září 2009 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 maxi pig olá sou to hovna z prdele posypaný vořechem  nevím nikdy jsem tento olej nepoužíval
Datum: 30. září 2009 20:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mirne karbonuje,toho sem mel u prvniho fichtla uz dost(m6a+m2t) takze radsi vem shell 2t jeste te vyjde levnejc
Datum: 30. září 2009 19:36
 cuzte draci slozil jsem si fichtla a zkousel jsem nastartovat ale nejak nesel tak jsem to zkusil roztlacit a chitl jenze tak na pul kdyz jsem na neho sedl tak chcipl musel jsem bezet vedle neho a furt pridavat trochu plynu a po ul minute tlo chciplo uplne a kdyz jsem pridal plny plyn tak se dusil nemuze to byt tim ze je venku 10 stupnu a ja nemam filtr ? nebo cim by to mohlo byt pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 šteluj šteluj
Datum: 30. září 2009 20:52
 karbec jsem porave vyvaril---
Datum: 30. září 2009 20:07
 ty tam jako před karbecem nic nemáš ??Tak to bude určitě zasr*ny karbec.
Datum: 30. září 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 asi me nebudete verit ale stale vedle miho mesta co bydlim prez velkej kopec prodavaj super 95 oktanu je to ten starej co nekteri znate tak jsem to naretil v nadrzi byly 2 L specialu a pridal jsem 3 L super a de to vytocit o dost vic skoda ze je tak daleko je to krpal a nejezdim kolem jenom dneska vyjmecne tak jsem natankoval ma vlastnosti jako special
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 fikus zase objevil ameriku
Datum: 01. října 2009 12:37
 ahoj já sem ze starýho rokytníka jestli víš kde to je na jaký benzince to bereš v trauči??
Datum: 30. září 2009 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jinak natural je naprd pomalu hori takze do pionyra je naprd zatim co super je skoro to sami jako special ale ma vic oktanu kdyz ma nekdo snizenou hlavu tak to na nej musi litat suprove nebo novy motorovky
Datum: 30. září 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ne bydlim na Trutnovsku je to primo vedle Dvur Kralove ale toci to snim pekne
Datum: 30. září 2009 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V rakousku to takhle maji...nebydlis nekde u hranic?
Datum: 30. září 2009 19:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 95 pktanu má naturá starej super 85 oktanů
Datum: 30. září 2009 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyjoo to chci taky
Datum: 30. září 2009 19:01
 zdar chtěl sem se zeptat jestli se na jawu nebo čz dělaly 2 typy řídítek z hrazdou ? že jedny byly o trochu kratší. A na kolik by tak zhruba vyšlo pochromování řiditek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pochromovani priblizne 600-800 kc zhruba ale vyplati se to
Datum: 30. září 2009 20:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci proc me pionyr nedrzi volnobech ani sjinym karbecem na jinym pionyru funguje pekne s na to ze je po go pekne zajetej tak moc netahne pri nizkejch otackacj a valec u prevodovky je trosku odbrousenej a pist nejde uplne zakonec kanalu co jsou na boku. a strasne moc ten motor toci tahne jen kdyz jedu tech 60 jak jedu 50 a pride mirnej kopec je to konec ale pri 60 vyjedu hodne a jen zmirnyho kopecka neni problem 80 km je to naky divny vse je origo vycisteny
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 12:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 muže to být předstihem- velkej předstih velký točky a žádnej volnoběh, (muže to být uplně jinak  )
Datum: 01. října 2009 12:20
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Zdravím mám problém potřebuji poradit jak sundat rotor na Pionýru 21,v klice je zalomen šroubek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 15:53
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Jednoduché vzal jsem vytahovák hřebíku tvar do L omotal konec el.paskou,na hranu kartru dal hrubou gumu 3 vteřiny a rotor je venku,zalomený šrour trčel 2mm omotal jsem kliku el.paskou chytil kombinačkama a druhýma jsem vytočil zalom.šroubek.
Datum: 08. října 2009 15:53
Jméno: milan
IP: uživatel7584
 Pinda: ahoj, prosim te, jakym zpusobem si ten rotor vypacil? mam uplne stejnej problem jako ty i s tym zalomenym sroubem
Datum: 08. října 2009 14:21
Jméno: pinda
IP: uživatel7511
 Díky za rady už jsem ten rotor vypáčil a z kliky čouhaly 2mm zalomeného šroubku už je venku a už to mám v kupě,původní majitel ten zalomený šroubek připlácl žvýkačkou a narafičil no sranda.
Datum: 30. září 2009 20:17
 sundáš tu vačku, a stator. (to na čem jsou cívky) a pak do té díry po vačce začneš šroubovat šroub M8. Půjde to těžko, ale neděs se toho.
Datum: 30. září 2009 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skus to uchytiť do stahovaká nejlepšie trojrameného a nejakým sposom to s gumeným prinajhoršom železním kladivom zbyť dole
Datum: 30. září 2009 18:50
 Nic jinýho než vypáčit ně nenapadá
Datum: 30. září 2009 18:45
 Čau, dostal sem chuť si postavit na jawu 21 tyristorové zapalování. Chtěl bych to vyzkoušet. Ale co jsem našel na netu tak jsou jedině s přídavným transformátorkem a s úpravou na zapalku (cívky) a do toho nechci nijak zbytečně zasahovat. A tak se ptám jestli je nějaký návod bez toho trafáku a bez jiného dalšího zásahu do elektroinstalace, prostě jenom samotný plošný spoj. Díky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:33
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já to ladím tak, že si točím s clonkou a ve chvíli kdy prskne jiskra zastavím, změřím šuplerou vzdálenost pístu od kraje hlavy (měřím dírou od svíčky k hraně žebra hlavy), pak protočím píst do horní úvratě, odměříma když je rozdíl v rozmezí jak má být, tak OK, když ne, poshnu se statorem... Kamarád používá svítivou diodu s odporem, připojenou mezi +12V a KL  . To co máš ty Stando chci zveřejnit, tahle verze je pochopitelně možná, ale znáš to.. kde brat čas a nekrást
Datum: 01. října 2009 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 Ja to vyresil nasledovne. Stator se trema civkama,chongova souprava elektroniky(CDI,regulece,usmerneni) +baterka 12V/1.5Ah a bezkontakt od imsoftu (optickej Hall se zavorou)......ted prisel ukol nejhorsi,spasovat to do sebe aby to behalo a vymyslet jak merit predstih
Datum: 01. října 2009 12:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 jestli se nebojíš navinout na kostru původního pólu pár set závitů, obejdeš se i bez toho trafa. A když si vyrobíš jednoduchej unašeč na jehož konec umístíš malinkatej magnet, tak pokud uchytíš ke kleci cívku se železným jádrem (k níž se rotací bude magnet přibližovat a vzdalovat), tak naindukovaným napětím z té cívky můžeš rovnou spouštět výboj bezkontaktně  . Nedávám návod.. jen našeptávám  . V podstatě se dá tohle realizovat s pár součástkama... Koukni na tenhle obrázek jak to dělají soudruzi v číně... a nutno podotknout že velmi úspěšně http://btelectronic.sweb.cz/p035.gif
Datum: 30. září 2009 21:13
Datum: 30. září 2009 20:45
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli jsi měl na mysli tou úpravou zapalka návod na úpravu na čtyřpól, tak to je extrémní úprava, ale tahle varinata je možná i s napájením pouze ze zapalovacího pólu, s tím že mezi CDI (tím co ty nazýváš trystorové zapalování) a zapalovací pól vrazíš stabilizátor na 12V... Takže abych to hooodně zjednodušil stačí ti CDI z http:\\btelectronic.sweb.cz a za zapalovací pól graetzův diodový můstek a Vyhlazovací kondenzátor a třísvorkovej stabilizátor 7812
Datum: 30. září 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html skus toto nemusíš napájať teroretický by to mohlo fungovať keby si prúd zo zapoľovacej cievky usmernil a následne použil stabilizovaný zdroj a ked nad tým uvažujem asi sa do toho pustím i ja
Datum: 30. září 2009 18:40
Jméno: dř
IP: uživatel6529
 čus měl bych dotaz: když šlapu na jednorychlotní babetě a mám vyply motor a sem na cyklostezce mužou mi něco policajti udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:46
 když ti nepoběží motor a budeš šlapat na babetě ti policajt může akorát tak ... pr..l to samý na silnici ale musíš mít motocyklovou helmu
Datum: 28. listopadu 2009 9:46
 "Stezka pro cyklisty" (č. C 8a), která přikazuje cyklistům užít v daném směru takto označeného pruhu nebo stezky; pruhu nebo stezky smí užít i osoba vedoucí jízdní kolo; pruh nebo stezku pro cyklisty lze v jejím průběhu rovněž vyznačit barevně odlišeným povrchem nebo odlišným provedením povrchu; jiným účastníkům provozu na pozemních komunikacích, než pro které je tento pruh nebo stezka určena, je jejich užívání zakázáno,
Datum: 22. října 2009 19:22
 jo? to by mě teda zajímalo ve které vyhlášce to je... Co já vím tak na silnicích ale i na cyklostezkách a chodnících by ses měl chovat podle zákona 361/2000sb. A vtomto zákoně nic o jízdě na mopedu po cyklostezce nepíšou....
Datum: 22. října 2009 19:18
Jméno: Patton
IP: uživatel7618
 Podle vyhlášky je dovoleno jezdit na mopedu i po cyklostesce
Datum: 12. října 2009 21:28
 Můžu dát do pincka svíčku NGK 10hs?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:03
Datum: 05. října 2009 18:03
 zdarec bejt tebo bych to tam nedával propálí ti to píst nebo se ti něco já newm dej si tam tet na podzim NGK B6HS a nebo NGK B7HS
Datum: 01. října 2009 14:34
 honza73: kdyz tam pise ze svicku obali do marcipanu tak si asi delal prdel ne
Datum: 30. září 2009 19:34
 Jaksi špatně sem to pochopil.dělal sis prdel z toho že svíčka přidá 3kw nebo s to myslel vážně??jestli vážně tak si o*as
Datum: 30. září 2009 18:49
 Čus draci na kolik stupnů se rozpálí válec u pincka když vařím a když na to flusnu tak slina odskočí ...a ještě do kolika stupnů vydrží kroůžky?.....Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel7506
Datum: 30. září 2009 17:58
Jméno: indukcka
IP: uživatel6889
 zdravim..myslite ze mi indukca 8V zvetsi jiskru kdybych ji tam dal misto me 6V?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:59
 Asi si moc nepomůžeš.
Datum: 30. září 2009 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zvětší jiskru? A to myslíš do šířky, nebo do délky?
Datum: 30. září 2009 20:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Drz kusnu meles takovy blbosti ze je mi z toho blbe
Datum: 30. září 2009 18:37
 no lepší by bylo to zapojit na 220V doma,pak se ti ta indučka nabije a fichtlovy to přidá +/- 6kW.Když před jízdou nebudeš kopat do krys na dvoře tak ti v běhnou pod kola a celej motor se ti rozhází (osobní zkušenost a 100% zaručeno)  .Kdo by chtěl poradit tak pište na mail,rád poradím,jsem profík a bydlím v Litovli - Šmakalova 412 a jmenuju se Horst Zifčák.
Datum: 30. září 2009 18:18
 Ahoj hoši, měl bych dotaz. Je to trochu nelegální, ale snad mi pomůžete. Mám fichtla 05. Vše mám TP SPZ pojištění, vše je na mě napasné. Ale chtěl bych do 05-ky dát motor z mustanga. Číslo bych z toho novýho motoru vybrousil. Ale teď ten dotaz: dá se s normální razničkou vyrazit do kárterů číslo motoru? (podle techničáku)? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:21
 no ale já chci jen vědět, jestli razničkou vyrazím čísla do kárterů? jestli jsou tak měký? hele já nehodlám letět od technický jen kvůli mojí blbosti. Hele a šlo by to udělat tak, že bych to číslo normálně vybrousil a nebude tam žádný?
Datum: 30. září 2009 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel7506
Datum: 30. září 2009 18:05
 to neřeš. Já fíka 21 byl jsem před měsícem na technciké s knížečkou z roku 1969 a měl jsem tam jiný motor. Policjacti ani technici to nekotrlují. Musí ti sedět jen číslo rámu. V novém tehcničkáku pochybuji že máš číslo motoru bo jsem si to přepsal na mě a tam mám jen číslo rámu ( karoserie ). Motor ne...
Datum: 30. září 2009 18:02
 hele stando a co když mám ještě originální techničák ještě z roku 1965, ale jsem napsanej jako majitel? Jak to udělat?
Datum: 30. září 2009 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 cislo motoru za 50 nebo za stovku nechas na uradu z technicaku vymazat a tim to konci.....dneska uz se motory nekontrolujou....je to nahradni díl.....
Datum: 30. září 2009 17:52
 aky zmasle ma zaslepenie piestneho capu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 16:04
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 zvyseni spodnej kompresie
Datum: 02. října 2009 16:04
 do riti preklep...*Zmysel
Datum: 30. září 2009 17:12
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Muze se neco stat s fichtlem když do něj naleju vervu 100? Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:07
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Ale no tak sa uz nehadajte pionier spali aj uhlie a hocake svinstvo co sa donho naleje. Pravda nehovorim,ze to tam davajte! Mal to bit len vtip. Ci uz natural alebo special,
to posudte sami! Ja som jazdil uz aj na natural aj special a verte miu ani od jedneho sa nerozbehol fichtl dozadu. Tak sa uz nhadajte
Datum: 03. října 2009 22:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Special je do starych aut treba 120- a je tam nahrada za olovo-proto to davam do uvzovek,takze tam je neco co maze ty ventyly.Teda otazka pro vas,MA FICHTL VENTILY?
Datum: 30. září 2009 19:40
 co furt máte že je v speciálu olovo???Jo a na 100 oktanovej benzín to bude o kapičku lepší a možná i o kapičku lepší spotřeba.
Datum: 30. září 2009 19:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja doporucuju natural!!100 oktanu potrebujes jen kdyz je snizena hlava.mustish,puvodni fichtlovy benzin nemel "olovo" takze mu je nejpodobnejsi natural.
Datum: 30. září 2009 18:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja na to jezdim od ty doby co to existuje a je to v poho hlavne to jede furt stejne ten special je jak kdy
Datum: 30. září 2009 17:16
 Já myslim že to vůbec nepoznáš, má to jenom větší oktanový číslo, ale má zaručený složení takže bude kvalitní.
Datum: 30. září 2009 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 pojede s vetší vervou
Datum: 30. září 2009 15:54
 Hmmm...no já bych to tomu svojemu teda neudělal....nejlepší je Speciál 91....nejvíc odpovídá předepsanému benzínu, který už se dobrých 7 let nedělá....
Datum: 30. září 2009 15:42
 Zdr draci,mám dotaz,kolik stojí snížení hlavy na fíka ? thx za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 6:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Proc by si vymysleli bachorky. Ty 2k tam maji psano o 638 Jawy, to neni moc nerealny...
Datum: 01. října 2009 6:35
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm tady to máš napsaný, ale tomu nárůstu výkonu 2Hp bych nevěřil.To zas tk moto vymíšlí bachorky.
Datum: 30. září 2009 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 JAWA_ceZetak ®: Co povidáš,web má pořád,jen zmenil uvodni stranu  i na zavodech v jesenici sem ho zahlíd na mopedu.....dojel snad 4.tej......ja uz tam pak nebyl,musel sem do prace a domu sem to mel na peraku skoro hodinu jízdy......
Datum: 30. září 2009 17:55
 FK ty v tom ještě jedeš? já myslel že se zrušením webu končíš
Datum: 30. září 2009 17:18
 Za 2 stovky, přípravky mám, v případě zájmu mail ...
Datum: 30. září 2009 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 2 krabičky Startek až 10 piv v hospode  Jináč myslim ze tak 2 stovky normalne.....
Datum: 30. září 2009 15:53
 Slyšel sem takovou úpravu že skrátím píst na straně sacího kanálku od spodu asi 1mm-1,5mm a použiju to bez klapkovýho sání.Nebude to mít nežádoucí účinek tak že se hodně směsi bude vracet do karburátoru a nebo bude přínos v delším sáním do klikovýho prostoru pod píst??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 jeee blbe sem si to precet....ja myslel ze chces upravit valec.......no pisty se skracujou no,ale lip prej funguje ta uprava saciho kanalu......
Datum: 30. září 2009 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 samozrejmne......spodek saciho kanalu bude 69mm od horni hrany válce(31.5mm od spodní hrany)......jeste se k tomu upravuje vyfukový kanál........kdyz se to vhodne nakombinuje,tak vznikne slabší stejskyho valec.....
Datum: 30. září 2009 15:48
|



|