|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci,mam problem s mustangem  jezdili sme a najednou mi to chciplo,pak sem to uz nenastartoval...jiskru to davalo,myslel sem si ze je to tim ze mam malo benzinu,bylo tam jeste v hadicce ale tim to nebylo...kdyz sem to doma zkousel,seridil sem predstih, ale nechtelo to chytnout...tak sem to ladil asi 2 hodiny,,postupoval sem po setinach milimetru,pak sem dojel k predstihu na kterej to chytlo,ale chcipalo to,tak sem do toho jenom tuknul aby se pootocil stator,hlo se to o vlasek a zase to neslo nastartovat....prubezne sem zkousel jestli to dava jiskru,jiskra byla nadherna....tak sem jeste chvili zkousel ladit a nakonec sem zjistil ze to prestalo davat jiskru...kamos co tam byl se mnou rikal ze to chvili pred tim strasne jiskrilo na kladivkach... cim to muze bejt?  prosim poradte...jo jinak sem si vsim ze na civce na statoru od ktery de drat ke kondiku je ulomenej jeden medenej dratek,ale to by vadit nemelo ne?dotykal se ostatnich takze tim produ prochazi stejne....  nevim si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:19
 tak sem to konecne udelal,byl to zapalovaci pol...
jinak sem to zase steloval asi 2 hodiny,ale kdyz se rozjedu tak to skube jak kdyby dochazel benzin 
stando: prave ze retez mi tam nevlit,proste z niceho nic to chciplo,ale jiskru to davalo...
Datum: 16. září 2009 18:19
Jméno: maraneme__
IP: uživatel1093
 muze to byt kondik,nebo promackla ctverecková pryzova podlozka na kontaktech,tak to zkratuje..pro sychr bych dal stopro i novej kondík
Datum: 16. září 2009 17:52
 no jestli to hazi jiskru tak bych to videl na neco jinyho valec karbec nebo tak neco
Datum: 16. září 2009 16:27
 no jestli to hazi jiskru tak bych to videl na neco jinyho valec karbec nebo tak neco
Datum: 16. září 2009 16:27
Jméno: blondmen21
IP: uživatel7379
 tak tak....kondíík to je většinou ten problém  at to jezdí draku
Datum: 16. září 2009 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 pokud ti vletel retez do zapalovani a rozmáčk zapalovací pol,tak na 100% mas v haji ten zapalovaci pol.....to ze se zavity dotykaji je uplne jedno......vymen zapalovaci pol a pro sichr i kondik.....
Datum: 16. září 2009 14:36
Jméno: Bart
IP: uživatel7363
 Zdarec draci, zrovna sem dostal babetu v hrozným stavu a postupně ji dávám do kupy, vyměnil jsem všechny ložiska gufera udělal výbrus. ale teď po všech opravách po nastartování je od válce slyšet takovej divnej zvuk ... jako by dření ... a pístní kroužky sou v pořádku ... vůbec si nevím rady čím to může být ... že by navalená klika ... nebo že by třeba hlava byla byla nějak nahnutá na stranu a vydírala nějakou stranu válce ? Je pravda že je teprve v záběhu po výbrusu ale ten zvuk se mi nece líbit  dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 23:24
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Může škrtat klika o karter,chce to poklepat na čepy u kliky(opatrně přes dřevo),aby se posunula doprostřed,nebo zkontroluj,jestli nedře některá cívka o rotor,to dělá taky pěknej bordel.
Datum: 16. září 2009 23:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel7376
 na pekaču mi to tiež robilo po výbruse asi takých 10 Km skus dostatošne mastiť 1:20 a pokialto neprejde tak to je dačo zle ale neverim tomu je to ešte surove
Datum: 16. září 2009 9:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 caute nevite co mi to robi ket sem sa sel prevest na mustangu tak za 2 min. mi svitilo kolenko , proste moc zerave, a ani tah to nemjelo.olej v motori mam,no este sem nekukal na valec,kanale,alebo mi moc preteka karburator lebo mi raz viteklo 2l benzinu no vifuku hh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 22:03
 mas priucpany vyfuk a tim padem plyny nemuzou udejit ven a v kolene se to prehriva... skus to procistit
Datum: 18. září 2009 22:03
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci poradte prosím pincek mě háže jiskru modrou a jiskříto i meyi kladívky a nechce je t předstih je tak necelý 2 mm a otrh je tak necelej 1 mm a kdzž dám třeba půl mm tak to střílí do výfuku předtím to jelo ale cukaloto jak na nízký i na vysoký taky a netáhne to .........
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 15:11
 Podívej se na kondík a pak vyčisti kontakty na kladívku.
Datum: 17. září 2009 15:11
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Jestli jiskří mezi kladívky,tak to je kondenzátor.
Datum: 16. září 2009 23:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus vicistik kontakty na kladivku,alebo potom kondezator al. inducka
Datum: 16. září 2009 7:51
 zdravim púrosimvas vim ze to je mozna blba otazka ale jak se sun davaji riditka z jawy 20 ? nevim jestli to majtel predemnou nejak "nenatuningoval" ale ja at se snazim jak se snazim tak mi ty riditka proste nejou ven ? pl helP
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 21:45
 musis vysroubovat ten dlouhej sroub jenom tak o necelej centimetr a pak do nej klepnout kladivkem seshora,ho jako zatlouc dovnitr,tam je takova rozperka kterou musis uvolnit,a pak to musi jit
Datum: 15. září 2009 21:45
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 normos vyndas ten sroub uprostred riditek vytahnes ho pak by to melo jit sundat jestli to ten tipek nesvaril
Datum: 15. září 2009 21:39
 asi si moc slabý. muíš pořádně zabrat a točit s tím
Datum: 15. září 2009 21:39
Jméno: Venda
IP: uživatel6245
 Zdravim chtěl bych se zeptat jestli by někdo sehnal nebo udělal tří nebo čtyř kanál na fichtla díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 21:44
 domluv se se stejskalem
Datum: 15. září 2009 21:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prichazim s futuristickou otazkou Je mozne pouzit "NITRO" u fichtla (kratkodobe) pro zvyseni vykonu ??? mate s tim nekso zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:17
Jméno: failip
IP: uživatel7544
 ja to na fichtla daval na prasaka primo do sani hadoickou do toho plechovyho vicka a filtru a mel sem tam slehackovy bombicky N2O a tu starou slehackovou nadobu je to neco jako ta sifonova flaska ale asi tak dvakrat mensi a vzdicky sem tam toho dal moc a vybouchlo me cely sani a odlit me ten vrchni kryt u airboxu
Datum: 17. ledna 2010 13:17
 a pak už jenom křídla a můžem létat
Datum: 17. září 2009 0:04
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Takže to shrneme. na pravé straně od motoru bude bomba s kyslíkem, vlevo bomba s NOSem, k tomu konev vody (bez methanolu, protože fichtl nelítá tak vysoko jako Messerschmitt 109) na\r\n řídítkách a turbo, pokud možno z menšího motoru (například Kirovec). No a výfuk by se dal přepracovat na pulsní motor. Celkový výkon odhaduji na 356,456 k.
Datum: 16. září 2009 19:37
Datum: 16. září 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 benzin k tomu aby hořel,tak potrebuje kyslík.....pokud motoru kyslík odeberes a nahradis ho vyfukovymy plyny,tak motor samozrejmne nepojede,protoze tomu bude chybet kyslík k hoření  turbína funguje trochu jinak a u fichtla je to nerealizovatelne.........ale videl sem na youtube zavodni motory do 2T skůtrů s turbem.......jako jo ono to jde......byla to padesatka a melo to snad 42 koní na brzdě......ale do fichtla to nenapereš......
Datum: 16. září 2009 16:24
 blazne výš vůbec jak funguje turbo??
Datum: 16. září 2009 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 jo udajne to jde,nekdo odtud to tam mel a bylo tu snad i video......zvyseni vykonu bylo opravdu kratkodobe ....v rozsahu nekolika sekund...... normalne to mel v malejch bombickach ktery se sroubovali do flašky na sifón(totalitní sodovka  ) a mačkalo se to tou páčkou,hadicka z toho byla nejak privedena do karburatoru,uz presne nevim jak,ale myslim ze do diry na sroub na volnobezny otacky......dalsi blazen s NOSem na fichtlu
Datum: 16. září 2009 14:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus z kolena vifukove plyni dat cez nejaku hadicu namisto filtra to bi mjelo bit jak turbo ne
Datum: 16. září 2009 7:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dik za nazory zkousim ruzny veci a obcas me napdne takovy hovadina
Datum: 15. září 2009 22:37
 Ta voda se nevstřikovala do válce ale do sání (nahrazovalo to mezichladič stlačenýho vzduchu za kompresorem). Jo a nebyla to pouze voda, byla to směs vody a methanolu, aby ve výškách nezamrzala.
Datum: 15. září 2009 22:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Spravne moony,spravne,pak nemusis dlouho vybrusovat a prida 1-5 kw vykonu
Datum: 15. září 2009 21:54
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ještě existuje jedna možnost, kterou používali němci u stíhaček za války a to je vstřikování vody do válce.
Datum: 15. září 2009 21:51
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 jo vím nalij tam letecký benzín
Datum: 15. září 2009 21:44
 nevymýšlej hovadiny. prvně kyslík a ted nitro. se ti rozpadně píst
Datum: 15. září 2009 21:40
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 čus draci! mám tady dotaz pro ty co vlastní na fíkovi tuning filtr: potřeboval bych vědět jak je dlouhý, jestli se mi vleze na mojeho fíka díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 zajici kdyz si mel na mustangu starej totalne ucpanej filtr,tak je jasný,ze to ted s průchozum filtrem vyvádí divy!!!
Datum: 16. září 2009 14:54
 mustang 23: to s tebou nesouhlasim  ja ho tam dal a je to o hodne znat...prvni projizdka s filtrem: pridal sem plyn a stavel se na zadni...takze ja s nim mam jenom dobry skusenosti..fogl: ale taky si musis seridit smes,aby ti tam neslo hodne vzduchu a malo benalu nebo naopak...
Datum: 16. září 2009 13:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jo vleze ale je to nesmysl a zbytecne vyhozeny penize takovy cinsky placebo
Datum: 15. září 2009 21:01
 zdar mám problém s lamely nevím jestli mají být těmi výstupky směrem ven nebo dovnitř?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 20:56
Jméno: Dežodorant
IP: uživatel5546
 smerem k sobe obe
Datum: 16. září 2009 20:56
 oproti k sebe......
Datum: 15. září 2009 20:51
 zdar chci se zeptat jestli na zajíždění fichtlu je dobrej olej MOGUL TSF?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2009 21:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 swine sorry vzdy sem byl s tebou pro M2T a porad sem ale ten mogul je fakt lepsi na zajizdeni...ALE PAK HO VYLEJT K RYBKAM A HURA NA M2T
Datum: 21. září 2009 21:57
 dobrej olej doporučuji
Datum: 19. září 2009 7:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kup M2T a ses vysmatej dobre a rychle zajedes
Datum: 17. září 2009 12:23
 nejlepší olej,hodně dobrá kvalita mazání,doporučuju!
Datum: 16. září 2009 14:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zajizdel sem s tim 3 fichtli a no problem doporucuju
Datum: 15. září 2009 21:03
 Heh kolikrát se ještě zeptáš než se pro něho odhodláš
Datum: 15. září 2009 20:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jo dobry
Datum: 15. září 2009 20:34
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci, kdyz rozeberu jawa 20 svelo maj na tu objimku bejt zapojeny dva draty nebo tri napiste jak jaky kam ??? diky moc u predniho..!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 2 modry(je jedno jak je zapojis),popripade jeste drat na kostru nekam do objimky.....
Datum: 16. září 2009 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel7375
 2 modrý
Datum: 16. září 2009 9:12
Jméno: drak
IP: uživatel6617
 Hej borci jak mám utáhnou řetěz na mustangovi nebo pinckovi?????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:59
 vzadu jsou napínáky na kole,na každé straně,povol kolo a rovnoměrně je dotahuj..
Datum: 16. září 2009 14:59
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 oba šrouby stejně!!
Datum: 15. září 2009 20:31
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 u zadniho kola postranach na kazde jeden tam mas sroub tim:!!!!
Datum: 15. září 2009 20:29
 Cau draci chci se zeptat, jestli zadní tlumiče na simsona (normální nebo enduro) pasují i na pionýra 20 bez úprav držáků tlumičů? A vejdou se pod plechy? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 19:56
 z elektronika by tam šly ale z endura nevim protože tlumiče z elektronika sou dole u diry tenci jak s endura ted predelavam fechtla na sross a mam tam s endura a musel sem dat sirsi drzak na kyvku
Datum: 16. září 2009 19:56
 jo bez úprav
Datum: 15. září 2009 21:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale myslíte, že bych nic nemusel upravovat? myslím kyvku nebo něco brousit? prostě bych je tam dal. šlo by to? bez jakýchkoliv úprav
Datum: 15. září 2009 20:46
 fuh hrubku som meral pred 2-3 dni sú asi hrubé 5,5cm
Datum: 15. září 2009 20:44
 ked más ten novsi a sirsi plech mislim ze ano
Datum: 15. září 2009 20:42
 jo pasujú ale sú hrubsie preto nemozes mat krit retaze a sú dlhsie takmer o 2-3cm
Datum: 15. září 2009 20:42
 zdravim, jak se simvas rika tem gumam jak se davaji dovnitr zadniho stredu a do nich se zasdtrci rozeta? abych vedel co mam v mototcehne rict
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 9:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel7376
 povedz že ti treba selenbloky do rozeti na simson popripade zober jednú staru a ukáž mu
Datum: 16. září 2009 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 u nas v mototechne to nemeli,ale na burze sem mu na to ukzal a rek mu ze chci 3
Datum: 16. září 2009 8:44
 tlumice zaberu zadni rozety tusim
Datum: 15. září 2009 21:01
 Čau nevíte někdo jakým stahovákem mám sundat zadní kyvnou vidlici na jawě 555 dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:34
Datum: 15. září 2009 20:34
 cus!  hned ti robim kresbu  pod na fichtl chat
Datum: 15. září 2009 20:24
 Zdar jak névic draci, nevíte někdo jak jde udělat přímí sání na pincka/mustanga prosím polopaticky(aby to pochopil každej blbe....)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 21:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vezmes hadici ccA 10 sm nahrejes ji a roztahnes na prumer filtru , vrazis ji na filtr prilepis chemoprenem na boty a druhou stranu filtru ucpes izolackou nasadis na karbec a jedes , funguje to dobre jezdim s tim fichtlcupy a spokojenost
Datum: 15. září 2009 21:13
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci, kdyz rozeberu jawa 20 svelo maj na tu objimku bejt zapojeny dva draty nebo tri napiste jak jaky kam ??? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:11
Jméno: Peťa
IP: uživatel7373
 Ahoj všici potřeboval bych poradit sem si zehnal stadáka s 22 nechal sem si ho dát do kupy ale karbec me nějak zlobí,kdyz není trochu ucpaný tak nechce chytat a když ho zacpu aby nesál tolik vzduchu tak šlape co mám vyměnit trysky.No beru že stál 20 let ve sklepě ale co s ním.dík moc za tip
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:02
 Ahoj, mám pincka 20 a po zahřátí motoru chcípá. Čím to může být? poradí někdo? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 19:09
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 vymen rozbehový kondenzátor.
Datum: 16. září 2009 19:09
Jméno: valentaj
IP: uživatel125
 Není chyba v přísunu paliva, že by nestíhalo doplňovat do válce benzín, někde nijaký bordel.
Datum: 15. září 2009 20:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Svickou
Datum: 15. září 2009 20:12
Jméno: valentaj
IP: uživatel125
 Není třeba chyba ve přísunu paliva nějaký bodel.
Datum: 15. září 2009 20:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Ahojte prosim vás o radu budu měnit lamely a a chtěl bych se zeptat jesi byste dali jako těsnění papír nebo tmel nebo siliklon co nejvíc vydrží??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 7:47
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Kdyz sou rovny neozvykany kartery, tak staci tesici papir pomazany olejem a nikde nic netece...
Datum: 17. září 2009 7:47
 pokud budeš sundavat jen dekl na spojku,dal bych jen papírové těsnění,taky jsem tam dal jen těsnění a nikde nic nekape.Dávej pozor na rovnoměrné utahování deklu..
Datum: 16. září 2009 15:02
 souhlasím s červeným tmelem
Datum: 16. září 2009 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 kdyz je to pod dekl u spojky tak je to uplne jedno,obcas jen potiram tesneni vazelinou.......ale ted sem lepil celej motor tesnenim a cervenym motorovym silikonem a benzin to nerozežere.....
Datum: 16. září 2009 8:48
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Dávám papír a takovej červenej tmel, teď si nezpomenu na jméno. Normálně dáš tmel na víko, dáš tam papír a dáš tmel ají na papír a dáš to víko na motor.
Datum: 15. září 2009 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já tam dávám papír normálně si optisknu víko na čtvrtku a vystřihnu to a pak ho napatlám takovým červeným tmelem ...ted neim jak se jmenuje
Datum: 15. září 2009 21:02
 ja tam davam motorovej silikon a nemam problem
Datum: 15. září 2009 20:05
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Silikon nedávej, ten se ti rozežere. Já jsem použil takovej červenej tmel, který je přímo dělaný na motory a drží to perfektně, nikde nic neteče ani nekape
Datum: 15. září 2009 19:52
|



|