slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1617  1618  1619  1620  1621  1622  1623  1624  1625  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec kde sehnat na internetu hvězdicovou hlavu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu jsem se ted' díval, není ani jedna....
 
 
Datum: 23. srpna 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7165    
tady na fichtlkramku,stoji 1200
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      E-mail:      IP: uživatel7016    
WWW.MOTOKRAMEK.CZ TAM MAS HVEZDICOVKU ASI ZA 1450,-
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel4967    
kolik stoji přepis na pionyra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel7154    
Já myslím, že víc tak 700kč se vším všudy.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7076    
300,-Kč.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
Čest šlo by to na ččz 125/476? je to na 6V?Dík http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1605.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7165    
kdyz si do toho koupis 6V zarovky tak to bude na 6V,kdyz do toho koupis 12V zarovky,bude to na 12V
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: havel      IP: uživatel3888    
Zdar hosi chci se vas zeptat kdyz mam 5l kanistr plnej benzinu a omylem sem si tam nalil tak trictvrte litru vody myslite ze na to muzu jet nebo se me neco stane s motorem potrebuju poradit pls diky ... zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduse prelij benzin do pruklednych pet flasek chvilku pockej a divej se voda bude na dne tu poznas a pak to opatrne prelij spatky do kanystru samozrejme prazdnyho a dej pozor at tam nevilejes tu vodu!!! jinak fechtl ti na to nepojede protoze voda ma jinou hustou jak benzin tak seda na dno a benzin zustava plavat na hladine vody tak ze jak mile ti do plovakove komory dotece voda do visky otvoru pro trysky tak si motor vodu nasaje a jak je jiz znamo na vodu to nejezdi protoze voda nehori!!!! ale motoru se nic nestane jen musis vicistit celej karbec a aji nadrz abys stomy dostal veskerou vodu!!!!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do trektoru se mi nějak do nádrže dostala voda, nevěděl sem o tom, nastartoval jsem a motor běžel, a po chvíly zdechnul. tak startuju a nic, ani nezadýmyl. odšrubuju trubičku od vstrikovače a byla tam voda, tam se otevřel z nádrže vypušťák, voda odtekla. pak sem vše dal do cajku, protáčel motor dokud to nezačlo flusat jen naftu, a pak už to jelo a jezdí pořád.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: havel      IP: uživatel3888    
nj ale motoru se nic nestane ??
 
 
Datum: 23. srpna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to pořádně přečerpáš tak že tam nebude ani kapka vody tak to pojede OK.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
No my máde doma takovej trychtýř a v něm je strašně jemný sejtko, a když tim leješ naftu a je v tej naftě voda tak ta voda zůstane v tom trychtýři, prostě to tim sejtkem neproléze..Aleje možný že jak je nafta mastná tak si to tu vodu podrží.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: havel      IP: uživatel3888    
a s motorem se nic nestane ??
 
 
Datum: 23. srpna 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: durmánek      IP: uživatel6101    
Voda ti zůstane na dně, takže když hadičkou odsaješ z vrchu ten benzín, tak bude ok, ale jak se ti to dostane do karbíku, tak buď rozebrat a vyčistit nebo se s tim něco natlačíš
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel3888    
a myslis ze to pomuze precerpat ?? nebude to necemu vadit ??
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepojede to, bude to prskat. Nech tu vodu na dně usadit a pak to hadičkou přečepuj.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuch neprijemny zázitok... radsej si to tam nedaj...
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....nevíte náhodou, kolik stojí si nechat zrepasovat brzdové čelisti? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel5685    
El. Junkové 8 ...telefon ...723347885...e-shop... http://www.autonay.cz
 
 
Datum: 23. srpna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde to je v tom Droždíně?
 
 
Datum: 23. srpna 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel5685    
no tk aj repas... pokud jsi z okoli olomouce tak nejlepší v droždíně ... 65 kč za jednu paknu když mu das ty stary ...vymění ti je hned na pockani ...jsou lepeny brzdí dobře jinak nevim
 
 
Datum: 23. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: durmanek      IP: uživatel6101    
svýho času to někde vyměňovali přímo sjetý za rapasovaný a stálo to asi 50 za jednu, ale teď sem se na to někde ptal a prej jen nový :-(
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec poradte mi jakou svíčku ngk na pionýra pro zlepšení výkonu pls. mám tam kovanej píst takže mi ho nepropálíxD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a jaký máte tip palky?
 
 
Datum: 26. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
PAL
 
 
Datum: 25. srpna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam taky starou palku a jede mi to kopil sem si brisku a mel sem ju tam tak 14 dni a svicka v prdely tak sem si sehnal pal jede jak drak NGK sem sice nemel ale sem spokojenej stimhle
 
 
Datum: 25. srpna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řeknu vám že starý Palky jsou nejlepší....chtěl jsem to vyzkoušet tak jsem si koupil taky ngk a zase to vůbec nejede když je to studený...a na ty palky to jelo prostě furt..
 
 
Datum: 23. srpna 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele taky sy myslím že NGK je tisíckrát lepčí než zasraný PALky
 
 
Datum: 23. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7165    
ale me vsechno jede nejlip na stary Palky:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
retard...
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Za NGK dat kilo nebo za Brisku 30, myslim, ze je to jasny... Rozdil stejne nepoznate. Ale je jasny, ze kdyz tam mate zahumusenou 30 let starou palku a date novou NGK, ze vam to jede lip... Ale ve svicce vykon opravdu nehledejte .)
 
 
Datum: 23. srpna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
zdarec ...vysvetli mi kde si sehnal kovanej pist jinak svička NGK B8HS je dobrá a taky B7HS ..jinak ta svíčka přidá oproti brisce hooodně to je fakt že s briskou nejedu rychleji něž 60 když tam hodim NGK tak 80 jen to fikne ... dal bych ti doporucil znacku BOSCH možna DENSO a Isolator Briskam už se vyhybam
 
 
Datum: 23. srpna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kovanej piest? to je aky?
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nějakou tuning ne? Iridium? nebo takovou nějakou...
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sám si retard. já mám výhradně staré PALky a motory šlapou jak hodinky. a na výkonu ti to opravdu nepřidá, ono já už mám nějaké to vzdělání v automobilovém průmyslu tak vím co říkám ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ONO JE VELKEJ ROZDÍL MEZI BRISK A NGK TY RETARDE!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkdy svíčka přidá na výkonu? troubo :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec o kolik zvýší výkon hvězdicová hlava a pojede to s ní líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
a o kolik Nm zvedne kroutící moment a v kterých otáčkách by se měl projevit? Spíš ve vyšších nebo v nižších?
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: jak říká mustang, je to kvůli chlazení, a má větší kompresn poměr. stojí asi 1200 kč. lepší máš si nechat hlavu snížit a žebra si na ní nasroubuješ, a nebo uděláš sběraču vzduchu.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hvezdicova hlava neni primarne udelana proto aby zvysila vykon ale proto aby lip chladila , co se tyce vykonu spis se ti zvedne tocivej moment protoze ta hlava ma mensi spalovaci prostor
 
 
Datum: 23. srpna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde ji dostanu koupit( na internetu)
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o 4 koně, a pojede to 90 :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: Angelo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, včera jsem se koukal na svíčku u svojí Babetty a byla hodně tmavě hnědá, tak to mam asi trochu ochudit směs, takže trochu přitáhnout ten šroubek na bohatost směsi. Mam pravdu? Díkes!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Angelo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, já to teda necham, jinak k tomu předstihu ten si babetta řídí sama elektronicky, takže nejde ani štelovat. Díky za rady
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5134    
trochu nechápu proč má štelovat předstih,který na směs nemá vůbec vliv.a co se ti na barvě nelíbí barva má být hnědá.jestli ji ale chceš ochudit musíš spustit jehlu,tak že jí dáš o zářez výše,tím ji snížíš,kdybys dal o zářez níž tak zas směs obohatíš.šroubek na karbci slouží pro regulaci směsy na volnoběžné otáčky.,jestli nemáš problém se zaneseným výfukem nebo kolenem klidně bych to tak nechal,ale pokud ji chceš ochudit nevidím v tom problém.ale radši pak svíčku po 50 km zkontroluj jestli není bíla to je pak chudá směs
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty si teda znalec :-D...snamozřejmně žu musí ubrat na bohatosti a né rýpat s předstihem moulo
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš pravdu musíš seštelovat předstih
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Chris      IP: uživatel7128    
Aloha draci..mam dalsi problem....spojka uz mi neprokluzuje aůe prozmenu kdyz otevru to viko motoru tak na civce mam prethany draty...a tim padem kdyz nakopnu tka chvilku bezi a pak chcipne i kdyz mu drzim plnej..kdyz ho rozlacim tak jede tak 5m a zasse chcipne!!Tim padem se chci zeptat jestli to muze byt otu civkuo.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
když mam 45W stator mužu mít 75W relé odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ale nesmíš odebýrat víc jak 45W jinak spálíš rotor.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jak je to stím převodem z kw na koně ? kolik koní je 1kw? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: Trinom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 kW = 1,34102185866 HP
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
jo to souhlasí
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: Montiik      IP: uživatel6565    
když máš údaj v Kw tak ho vynásob hodnotou 1,36 a máš koně ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
Čus, moc to sem nepatří, ale je to docela záhada a problém:-D, mám čz 125/516, složily jsme motor, vidličky, kolečka...., vše OK, ale vyskakuje mi dvojka a teď ta záhada, když je motor chladný vyskočí hned jak ji tam dám a když se motor zahřeje, myslím když je už horký, tak ten kvalt chvíly drží, někdy i do špice, napadlo mně že to může být olejem dal jsem tam tento http://www.motoeshop.cz/oleje-kosmetika/prevodove-oleje/-/denicol-trans-special-medium-15-40/14118.html je to minerál a zdá se mi že je docela řídký a nebo by to mohlo být aretační pružinou, ale jak ten motor byl složený před tým tak dvojka nevyskakovala a dali jsme vše zpátky jak bylo, a olej tam byl jiný syntetika.Myslíte že by to mohlo byt i tím olejem? Díky za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 0:35
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel2406    
Zdarec, nevíte někdo kde by se dal sehnat odlitek pístu na stadiona? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
zkus to tady http://www.almet.cz/
 
 
Datum: 23. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Jezdec      IP: uživatel4675    
ČUS panove porad steluju mustanga a porad nechce chytnout na nakopnuti . Chytne jedine tehdy ,kdyz ho roztlacim a chcipnu pak de na poprvy ,ale treba kdyz ho chcipnu a necham treba 20 minut stat ,tak ho zas musim zoztlacit. Nakopavacka neprohluzuje ,karbec cistej. a svicka ma takovoudle barvu http://uloz.to/2340454/DSC01737.JPG?captcha=no#cpt tak jestly to bude predstihem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7160    
hele skus volnoběch mě to taky dělalo a nebo máš v hajzlu třeba pístní kroužky máš tam třeba už jenom dva já to měl taky ale na dva kroužky to jede taky ale né tak dobře a na dva kroužky to taky moc nechytá
 
 
Datum: 23. srpna 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavodni stroje se roztlaceji!!! jinak co fechtl to oryginal takze to je tezky mozes met rozestelovany zapalovani nebo jak sem to mel ja spatna civka ma magnetu delalo to malo elektryky tak to jelo spatle muzes mit vilitany krouzky takze mas malo kompres spatna iducka spatnej vn kabel fajka taky dela hodne je tam toho moc nusis skouset!
 
 
Datum: 23. srpna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Zvedni si trochu volnoběžné otáčky.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 0:40
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
třeba jinou svíčku
 
 
Datum: 23. srpna 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: DCN      IP: uživatel720    
Mě to dělal odtrh ! Tak možná ten Odtrh a nebo potom ten předstih no ale každej dachl to lazení má jiný takže neporadim jak ladit
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci, chtel bych se vas zeptat jestli se daj tyhle zadni stupacky na fíka( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_176.html ) prichitit jinak nez ze se do nich vyvrtaj diry na srouby ,nebo mi prosim napiste jak ste to vyresili vy ,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
přivařit
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel5457    
čawte de dať motor zo simsona do pekáča a ak hej tak ako aj nejaké fotky by mohli byť odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: durmánek      IP: uživatel6101    
podívej se na motor fichtla a simála, tu kostru bys musel kotel překopat a vzniknul by ti z toho maximálně nějakej paskvil...
 
 
Datum: 23. srpna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite,ale tak fichtl zomrie...:-(
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Krulda      E-mail:      IP: uživatel2780    
Ahoj, nevíte někdo jestli se dá někde sehnat ještě širší zlatá linka než má tady Sesa? objednal jsem si od něj tu širší, 2,2 mm a stejně mi to připadá dost tenký odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci nevite nahodou jaky je zavit na klice u pionyra aby mi to dali v zelezastvi kdyz jim reknu rozmer sem matku zrusil bo zavit sem rozklepal ale to rozklepane sem uvali flexou ale ta matka tam furt nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Hojte      IP: uživatel6392    
Věř tomu nebo ne, fichtl snese všechno, taky jsem se dopustil prasečin :-D A to jsem ani nepůlil :-D Docela sranda vytloukat kouslej píst z válce kladivem přes uříznoutou násadu koštěte... :-D ale jezdí dál! :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7158    
dalsi borec co pulil fichtla palicí:-D Zavit si zmer šuplerou
 
 
Datum: 23. srpna 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
Zdravím, dneska mě dostala jedna závada na spojce a nevím si rady. Nechce mi to vůbec zapínat spojku ikdyž je štelovací šroubek úplně nadoraz. Krátká, dlouhá tyčka a kulička tam jsou. Jen dodám že v převodovce není dostatek oleje, může to být tím? Jen dodám že fichtl není můj a před rokem když na tom jezdili naposledy to jelo jak mělo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem měl tu samou příčinu ale už jsem byl ponaučenej takže jsem postavil fíka proti zdi zmáčknul páčku plnej plyn a prostě jsem tam narval!!!!!!! za jedna a spojka funguje :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli si to roztlacil na jednicku pak se to chytlo,tak si myslim ze je to tim olejem,ze ty korky byli k ty mezilamele a tomu spojkovymu kosi prilepeny...ten olej tam radsi dej,jistota je jistota :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
Takže dneska jsem to roztlačil na 1čku a ujel asi 800 metrů a spojka najednou začla fungovat, nevím co se tam mohlo stát nic méně spopjka se nechce zapnout :-D ale doufám že se to taky u moudří
 
 
Datum: 23. srpna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6914    
no já nevím nevím, osobně bych radši zkontroloval lamely, jesli už nejsou vydřené korky... taky mě nedávno přestala vypínat spojka, vyměnil sem lamely, mezilamelu taky, páč byla úplně hladká (původně na ní je hrubý vzorek), ještě sem trochu utáhnul šroub... a zase normálně vypínala
 
 
Datum: 23. srpna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ten štelovací šroub vyměň za delší a nebo to ještě pošteluj na řidítkách
 
 
Datum: 23. srpna 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: xxx      E-mail:      IP: uživatel1122    
Omlouvám se asi jsem se špatně vyjádřil. Spojka se mi nechce VYPNOUT. Prostě ikdyž je štelovací šroub uplně nadoraz tak nezařadím rychlost. Prostě je to stejné jak bych nezmáčknul spojku a přeřadil...nechápu to ještě se mi to nestalo.
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pan inkognitu myslí že se mu nyvypíná ne .. ?
 
 
Datum: 22. srpna 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvolni ten stelovaci srob :-D a bude vsetko poriadku
 
 
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen info: mačkáním páčky se spojka vypíná. pokud je pořád vyplá tak šroubek povol a né utáhni ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jozo      E-mail:      IP: uživatel2597    
Zdar kluci vim že to sem moc nepatří, ale.. Nemáte někdo Wartburga? Našel jsem doma totiž fungl nový vzduchový filtry na warťase. Jsou ještě v krabici. Tak jestli někdo nechce dva nový filtříky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: rf      IP: uživatel6923    
možeš hodit do kotla
 
 
Datum: 22. srpna 2009 21:57
 
<  1617  1618  1619  1620  1621  1622  1623  1624  1625  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:21:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu