|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec kde sehnat na internetu hvězdicovou hlavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:51
 Na fichtlu jsem se ted' díval, není ani jedna....
Datum: 23. srpna 2009 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 tady na fichtlkramku,stoji 1200
Datum: 23. srpna 2009 19:31
 WWW.MOTOKRAMEK.CZ TAM MAS HVEZDICOVKU ASI ZA 1450,-
Datum: 23. srpna 2009 13:53
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 12:35
Jméno: Dawid
IP: uživatel7154
 Já myslím, že víc tak 700kč se vším všudy.
Datum: 27. srpna 2009 12:35
Jméno: Vašek
IP: uživatel7076
 300,-Kč.
Datum: 23. srpna 2009 23:36
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 kdyz si do toho koupis 6V zarovky tak to bude na 6V,kdyz do toho koupis 12V zarovky,bude to na 12V
Datum: 23. srpna 2009 19:42
Jméno: havel
IP: uživatel3888
 Zdar hosi chci se vas zeptat kdyz mam 5l kanistr plnej benzinu a omylem sem si tam nalil tak trictvrte litru vody myslite ze na to muzu jet nebo se me neco stane s motorem potrebuju poradit pls diky ... zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:15
 jednoduse prelij benzin do pruklednych pet flasek chvilku pockej a divej se voda bude na dne tu poznas a pak to opatrne prelij spatky do kanystru samozrejme prazdnyho a dej pozor at tam nevilejes tu vodu!!! jinak fechtl ti na to nepojede protoze voda ma jinou hustou jak benzin tak seda na dno a benzin zustava plavat na hladine vody tak ze jak mile ti do plovakove komory dotece voda do visky otvoru pro trysky tak si motor vodu nasaje a jak je jiz znamo na vodu to nejezdi protoze voda nehori!!!! ale motoru se nic nestane jen musis vicistit celej karbec a aji nadrz abys stomy dostal veskerou vodu!!!!!!
Datum: 23. srpna 2009 20:15
 do trektoru se mi nějak do nádrže dostala voda, nevěděl sem o tom, nastartoval jsem a motor běžel, a po chvíly zdechnul. tak startuju a nic, ani nezadýmyl. odšrubuju trubičku od vstrikovače a byla tam voda, tam se otevřel z nádrže vypušťák, voda odtekla. pak sem vše dal do cajku, protáčel motor dokud to nezačlo flusat jen naftu, a pak už to jelo a jezdí pořád.
Datum: 23. srpna 2009 18:51
Jméno: havel
IP: uživatel3888
 nj ale motoru se nic nestane ??
Datum: 23. srpna 2009 18:02
 Když to pořádně přečerpáš tak že tam nebude ani kapka vody tak to pojede OK.
Datum: 23. srpna 2009 17:37
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No my máde doma takovej trychtýř a v něm je strašně jemný sejtko, a když tim leješ naftu a je v tej naftě voda tak ta voda zůstane v tom trychtýři, prostě to tim sejtkem neproléze..Aleje možný že jak je nafta mastná tak si to tu vodu podrží.
Datum: 23. srpna 2009 16:36
Jméno: havel
IP: uživatel3888
 a s motorem se nic nestane ??
Datum: 23. srpna 2009 14:08
Jméno: durmánek
IP: uživatel6101
 Voda ti zůstane na dně, takže když hadičkou odsaješ z vrchu ten benzín, tak bude ok, ale jak se ti to dostane do karbíku, tak buď rozebrat a vyčistit nebo se s tim něco natlačíš
Datum: 23. srpna 2009 13:51
Jméno: franc
IP: uživatel3888
 a myslis ze to pomuze precerpat ?? nebude to necemu vadit ??
Datum: 23. srpna 2009 13:27
 Nepojede to, bude to prskat. Nech tu vodu na dně usadit a pak to hadičkou přečepuj.
Datum: 23. srpna 2009 12:47
 fuch neprijemny zázitok... radsej si to tam nedaj...
Datum: 23. srpna 2009 12:43
 Zdar draci....nevíte náhodou, kolik stojí si nechat zrepasovat brzdové čelisti? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 22:10
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
Datum: 23. srpna 2009 22:10
 Kde to je v tom Droždíně?
Datum: 23. srpna 2009 18:58
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
 no tk aj repas... pokud jsi z okoli olomouce tak nejlepší v droždíně ... 65 kč za jednu paknu když mu das ty stary ...vymění ti je hned na pockani ...jsou lepeny brzdí dobře jinak nevim
Datum: 23. srpna 2009 15:27
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 svýho času to někde vyměňovali přímo sjetý za rapasovaný a stálo to asi 50 za jednu, ale teď sem se na to někde ptal a prej jen nový
Datum: 23. srpna 2009 13:51
 zdarec poradte mi jakou svíčku ngk na pionýra pro zlepšení výkonu pls. mám tam kovanej píst takže mi ho nepropálíxD
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 22:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a jaký máte tip palky?
Datum: 26. srpna 2009 22:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 PAL
Datum: 25. srpna 2009 19:03
 ja mam taky starou palku a jede mi to kopil sem si brisku a mel sem ju tam tak 14 dni a svicka v prdely tak sem si sehnal pal jede jak drak NGK sem sice nemel ale sem spokojenej stimhle
Datum: 25. srpna 2009 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu vám že starý Palky jsou nejlepší....chtěl jsem to vyzkoušet tak jsem si koupil taky ngk a zase to vůbec nejede když je to studený...a na ty palky to jelo prostě furt..
Datum: 23. srpna 2009 22:13
 hele taky sy myslím že NGK je tisíckrát lepčí než zasraný PALky
Datum: 23. srpna 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel7165
 ale me vsechno jede nejlip na stary Palky
Datum: 23. srpna 2009 19:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 retard...
Datum: 23. srpna 2009 19:50
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Za NGK dat kilo nebo za Brisku 30, myslim, ze je to jasny... Rozdil stejne nepoznate. Ale je jasny, ze kdyz tam mate zahumusenou 30 let starou palku a date novou NGK, ze vam to jede lip... Ale ve svicce vykon opravdu nehledejte .)
Datum: 23. srpna 2009 18:15
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec ...vysvetli mi kde si sehnal kovanej pist jinak svička NGK B8HS je dobrá a taky B7HS ..jinak ta svíčka přidá oproti brisce hooodně to je fakt že s briskou nejedu rychleji něž 60 když tam hodim NGK tak 80 jen to fikne ... dal bych ti doporucil znacku BOSCH možna DENSO a Isolator Briskam už se vyhybam
Datum: 23. srpna 2009 15:33
 kovanej piest? to je aky?
Datum: 23. srpna 2009 13:19
 Tak nějakou tuning ne? Iridium? nebo takovou nějakou...
Datum: 23. srpna 2009 12:25
 sám si retard. já mám výhradně staré PALky a motory šlapou jak hodinky. a na výkonu ti to opravdu nepřidá, ono já už mám nějaké to vzdělání v automobilovém průmyslu tak vím co říkám
Datum: 23. srpna 2009 12:21
 ONO JE VELKEJ ROZDÍL MEZI BRISK A NGK TY RETARDE!!!
Datum: 23. srpna 2009 12:11
 odkdy svíčka přidá na výkonu? troubo
Datum: 23. srpna 2009 12:00
 zdarec o kolik zvýší výkon hvězdicová hlava a pojede to s ní líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:01
 a o kolik Nm zvedne kroutící moment a v kterých otáčkách by se měl projevit? Spíš ve vyšších nebo v nižších?
Datum: 23. srpna 2009 13:01
 jawa46: jak říká mustang, je to kvůli chlazení, a má větší kompresn poměr. stojí asi 1200 kč. lepší máš si nechat hlavu snížit a žebra si na ní nasroubuješ, a nebo uděláš sběraču vzduchu.
Datum: 23. srpna 2009 12:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hvezdicova hlava neni primarne udelana proto aby zvysila vykon ale proto aby lip chladila , co se tyce vykonu spis se ti zvedne tocivej moment protoze ta hlava ma mensi spalovaci prostor
Datum: 23. srpna 2009 11:04
 a kde ji dostanu koupit( na internetu)
Datum: 23. srpna 2009 10:55
 o 4 koně, a pojede to 90
Datum: 23. srpna 2009 10:48
 Zdravim, včera jsem se koukal na svíčku u svojí Babetty a byla hodně tmavě hnědá, tak to mam asi trochu ochudit směs, takže trochu přitáhnout ten šroubek na bohatost směsi. Mam pravdu?
Díkes!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:09
 ok, já to teda necham, jinak k tomu předstihu ten si babetta řídí sama elektronicky, takže nejde ani štelovat. Díky za rady
Datum: 23. srpna 2009 12:09
 trochu nechápu proč má štelovat předstih,který na směs nemá vůbec vliv.a co se ti na barvě nelíbí barva má být hnědá.jestli ji ale chceš ochudit musíš spustit jehlu,tak že jí dáš o zářez výše,tím ji snížíš,kdybys dal o zářez níž tak zas směs obohatíš.šroubek na karbci slouží pro regulaci směsy na volnoběžné otáčky.,jestli nemáš problém se zaneseným výfukem nebo kolenem klidně bych to tak nechal,ale pokud ji chceš ochudit nevidím v tom problém.ale radši pak svíčku po 50 km zkontroluj jestli není bíla to je pak chudá směs
Datum: 23. srpna 2009 12:04
 no ty si teda znalec  ...snamozřejmně žu musí ubrat na bohatosti a né rýpat s předstihem moulo
Datum: 23. srpna 2009 12:04
 nemáš pravdu musíš seštelovat předstih
Datum: 23. srpna 2009 10:38
Jméno: Chris
IP: uživatel7128
 Aloha draci..mam dalsi problem....spojka uz mi neprokluzuje aůe prozmenu kdyz otevru to viko motoru tak na civce mam prethany draty...a tim padem kdyz nakopnu tka chvilku bezi a pak chcipne i kdyz mu drzim plnej..kdyz ho rozlacim tak jede tak 5m a zasse chcipne!!Tim padem se chci zeptat jestli to muze byt otu civkuo.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 10:19
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 když mam 45W stator mužu mít 75W relé
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 12:08
 jo, ale nesmíš odebýrat víc jak 45W jinak spálíš rotor.
Datum: 23. srpna 2009 12:08
 jak je to stím převodem z kw na koně ? kolik koní je 1kw? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 10:04
 1 kW = 1,34102185866 HP
Datum: 23. srpna 2009 10:04
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jo to souhlasí
Datum: 23. srpna 2009 10:00
Jméno: Montiik
IP: uživatel6565
 když máš údaj v Kw tak ho vynásob hodnotou 1,36 a máš koně
Datum: 23. srpna 2009 9:46
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Čus, moc to sem nepatří, ale je to docela záhada a problém  , mám čz 125/516, složily jsme motor, vidličky, kolečka...., vše OK, ale vyskakuje mi dvojka a teď ta záhada, když je motor chladný vyskočí hned jak ji tam dám a když se motor zahřeje, myslím když je už horký, tak ten kvalt chvíly drží, někdy i do špice, napadlo mně že to může být olejem dal jsem tam tento http://www.motoeshop.cz/oleje-kosmetika/prevodove-oleje/-/denicol-trans-special-medium-15-40/14118.html je to minerál a zdá se mi že je docela řídký a nebo by to mohlo být aretační pružinou, ale jak ten motor byl složený před tým tak dvojka nevyskakovala a dali jsme vše zpátky jak bylo, a olej tam byl jiný syntetika.Myslíte že by to mohlo byt i tím olejem? Díky za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 0:35
Jméno: Frantta
IP: uživatel2406
 Zdarec, nevíte někdo kde by se dal sehnat odlitek pístu na stadiona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 15:14
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 23. srpna 2009 15:14
Jméno: Jezdec
IP: uživatel4675
 ČUS panove porad steluju mustanga a porad nechce chytnout na nakopnuti . Chytne jedine tehdy ,kdyz ho roztlacim a chcipnu pak de na poprvy ,ale treba kdyz ho chcipnu a necham treba 20 minut stat ,tak ho zas musim zoztlacit. Nakopavacka neprohluzuje ,karbec cistej. a svicka ma takovoudle barvu http://uloz.to/2340454/DSC01737.JPG?captcha=no#cpt tak jestly to bude predstihem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 23:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7160
 hele skus volnoběch mě to taky dělalo a nebo máš v hajzlu třeba pístní kroužky máš tam třeba už jenom dva já to měl taky ale na dva kroužky to jede taky ale né tak dobře a na dva kroužky to taky moc nechytá
Datum: 23. srpna 2009 23:47
 zavodni stroje se roztlaceji!!! jinak co fechtl to oryginal takze to je tezky mozes met rozestelovany zapalovani nebo jak sem to mel ja spatna civka ma magnetu delalo to malo elektryky tak to jelo spatle muzes mit vilitany krouzky takze mas malo kompres spatna iducka spatnej vn kabel fajka taky dela hodne je tam toho moc nusis skouset!
Datum: 23. srpna 2009 20:31
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Zvedni si trochu volnoběžné otáčky.
Datum: 23. srpna 2009 0:40
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 třeba jinou svíčku
Datum: 23. srpna 2009 0:13
Jméno: DCN
IP: uživatel720
 Mě to dělal odtrh ! Tak možná ten Odtrh a nebo potom ten předstih no ale každej dachl to lazení má jiný takže neporadim jak ladit
Datum: 22. srpna 2009 22:44
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:29
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 přivařit
Datum: 22. srpna 2009 22:29
Jméno: tuner
IP: uživatel5457
 čawte de dať motor zo simsona do pekáča a ak hej tak ako aj nejaké fotky by mohli byť
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 13:55
Jméno: durmánek
IP: uživatel6101
 podívej se na motor fichtla a simála, tu kostru bys musel kotel překopat a vzniknul by ti z toho maximálně nějakej paskvil...
Datum: 23. srpna 2009 13:55
 urcite,ale tak fichtl zomrie...
Datum: 22. srpna 2009 22:33
 Ahoj, nevíte někdo jestli se dá někde sehnat ještě širší zlatá linka než má tady Sesa? objednal jsem si od něj tu širší, 2,2 mm a stejně mi to připadá dost tenký
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:16
 cau draci nevite nahodou jaky je zavit na klice u pionyra aby mi to dali v zelezastvi kdyz jim reknu rozmer sem matku zrusil bo zavit sem rozklepal ale to rozklepane sem uvali flexou ale ta matka tam furt nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 21:44
Jméno: Hojte
IP: uživatel6392
 Věř tomu nebo ne, fichtl snese všechno, taky jsem se dopustil prasečin  A to jsem ani nepůlil  Docela sranda vytloukat kouslej píst z válce kladivem přes uříznoutou násadu koštěte...  ale jezdí dál!
Datum: 23. srpna 2009 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel7158
 dalsi borec co pulil fichtla palicí  Zavit si zmer šuplerou
Datum: 23. srpna 2009 9:53
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Zdravím, dneska mě dostala jedna závada na spojce a nevím si rady. Nechce mi to vůbec zapínat spojku ikdyž je štelovací šroubek úplně nadoraz. Krátká, dlouhá tyčka a kulička tam jsou. Jen dodám že v převodovce není dostatek oleje, může to být tím? Jen dodám že fichtl není můj a před rokem když na tom jezdili naposledy to jelo jak mělo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem měl tu samou příčinu ale už jsem byl ponaučenej takže jsem postavil fíka proti zdi zmáčknul páčku plnej plyn a prostě jsem tam narval!!!!!!! za jedna a spojka funguje
Datum: 24. srpna 2009 22:30
 no jestli si to roztlacil na jednicku pak se to chytlo,tak si myslim ze je to tim olejem,ze ty korky byli k ty mezilamele a tomu spojkovymu kosi prilepeny...ten olej tam radsi dej,jistota je jistota
Datum: 24. srpna 2009 18:57
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 Takže dneska jsem to roztlačil na 1čku a ujel asi 800 metrů a spojka najednou začla fungovat, nevím co se tam mohlo stát nic méně spopjka se nechce zapnout  ale doufám že se to taky u moudří
Datum: 23. srpna 2009 16:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6914
 no já nevím nevím, osobně bych radši zkontroloval lamely, jesli už nejsou vydřené korky... taky mě nedávno přestala vypínat spojka, vyměnil sem lamely, mezilamelu taky, páč byla úplně hladká (původně na ní je hrubý vzorek), ještě sem trochu utáhnul šroub... a zase normálně vypínala
Datum: 23. srpna 2009 10:02
 Tak ten štelovací šroub vyměň za delší a nebo to ještě pošteluj na řidítkách
Datum: 23. srpna 2009 7:29
 Omlouvám se asi jsem se špatně vyjádřil. Spojka se mi nechce VYPNOUT. Prostě ikdyž je štelovací šroub uplně nadoraz tak nezařadím rychlost. Prostě je to stejné jak bych nezmáčknul spojku a přeřadil...nechápu to ještě se mi to nestalo.
Datum: 22. srpna 2009 22:09
 Ale pan inkognitu myslí že se mu nyvypíná ne .. ?
Datum: 22. srpna 2009 22:03
 uvolni ten stelovaci srob  a bude vsetko poriadku
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 jen info: mačkáním páčky se spojka vypíná. pokud je pořád vyplá tak šroubek povol a né utáhni
Datum: 22. srpna 2009 21:54
 Zdar kluci vim že to sem moc nepatří, ale.. Nemáte někdo Wartburga? Našel jsem doma totiž fungl nový vzduchový filtry na warťase.
Jsou ještě v krabici. Tak jestli někdo nechce dva nový filtříky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:57
Jméno: rf
IP: uživatel6923
 možeš hodit do kotla
Datum: 22. srpna 2009 21:57
|



|